Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Тепер абонентна плата нараховуватиметься на 4 тижні, а не на календарний місяць (tu)

"Київстар", Lifecell та Vodafone змінили правила тарифікації

І це ПРАВИЛЬНО, потрібно відходити від цього архаїчного лайна як "місяці" в котрому то 30 то 31 то 29
на прогнозований, зрозумілий формат. де ти знаєш що в тижні 7 днів і без варіантів.  (tu)
   
не баянь
https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=1013054.0

Останнє редагування: 19 серпня 2018 10:20:18 від Дід Панас
   
ніхера не правильно, в шоколадці не 100 гр а 90 в молоці не літр а менше,  та сама найобка тепер і у тарифах :X
   
ніхера не правильно, в шоколадці не 100 гр а 90 в молоці не літр а менше,  та сама найобка тепер і у тарифах :X

не важливо чи 100 чи 90, головне щоб була одна величина  стабільно та лекопрогнозовано
системам обліку, білінгу  набагато простіше буде.
   
Зекономиш з невиплаченого з 100 000 військового збору :)
   
Зекономиш з невиплаченого з 100 000 військового збору :)

не зрозумів до чого це ?
   
"Київстар", Lifecell та Vodafone змінили правила тарифікації

І це ПРАВИЛЬНО, потрібно відходити від цього архаїчного лайна як "місяці" в котрому то 30 то 31 то 29
на прогнозований, зрозумілий формат. де ти знаєш що в тижні 7 днів і без варіантів.  (tu)

а в европах водафони чомусь помісячно нараховують 8-:
в мене, наприклад, тютєлька в тютєльку водафон справно списує 10 еврів щомісяця 18 числа.
   
Они достали со своей абонплатой, зачем старику или ребенку платить 70 гривен в месяц, если он 1 раз позвонит.
   
"Київстар", Lifecell та Vodafone змінили правила тарифікації

І це ПРАВИЛЬНО, потрібно відходити від цього архаїчного лайна як "місяці" в котрому то 30 то 31 то 29
на прогнозований, зрозумілий формат. де ти знаєш що в тижні 7 днів і без варіантів.  (tu)

Може й правильно --але чому не зменшили суму? Плата за 4тижні\28 днів мала б бути меншою, ніж за місяць?
А так вихожить, що платити доведеться 13 разів на рік , хоча по старим правидам було 12 разів...
   
Они достали со своей абонплатой, зачем старику или ребенку платить 70 гривен в месяц, если он 1 раз позвонит.

Ну то зрозуміло -- він мало дзвонить,але ж контора має нести витрати на постійне підтримування мережі\інфраструктури,незалежно від кількості дзвінків.Зіншого боку - чому не зробити для тих,хто мало користується,але потребує зв"язку, спец.тариф -- навіть 10грн. \хв. ,або 20 за день користування лише коли дзвониш? Бо не завадив би резервний телефон про всяк випадок
   
не важливо чи 100 чи 90, головне щоб була одна величина  стабільно та лекопрогнозовано
системам обліку, білінгу  набагато простіше буде.

Схуле 7 дней простише ?
Головой ударился? Ты же вроде програмер.
Когда месяц, то привыкаешь с зарплаты платить по счетам всем. И норм, не забудешь.
А теперь срок будет сползать и рано или поздно забудешь заплатить и отрубят.
   
Схуле 7 дней простише ?
Головой ударился? Ты же вроде програмер.
Когда месяц, то привыкаешь с зарплаты платить по счетам всем. И норм, не забудешь.
А теперь срок будет сползать и рано или поздно забудешь заплатить и отрубят.

Доведеться проплачувати на місяць вперед---думаю що операторам це сподобається
   
Відхаркали 3же, тепер віджеркуватимемо 4же. Що придумають на 5же?
   
Доведеться проплачувати на місяць вперед---думаю що операторам це сподобається

Даже проплатив на месяц вперед, где то за годик-два оно опять сползет на месяц.
   
компьютеру тяжело посчитать

Ага, компьютеры дымятся, месяц отсчитать не могут  :gigi:
   
Ну то зрозуміло -- він мало дзвонить,але ж контора має нести витрати на постійне підтримування мережі\інфраструктури,незалежно від кількості дзвінків.Зіншого боку - чому не зробити для тих,хто мало користується,але потребує зв"язку, спец.тариф -- навіть 10грн. \хв. ,або 20 за день користування лише коли дзвониш? Бо не завадив би резервний телефон про всяк випадок


? в мене у Кучмостарі саме такий тариф - кинув грошей и вони лежать, списують лише коли дзвоню. И менше ніж 10 грн - десь по 1 грн.
   
На контракті все по старому
   
На контракті все по старому
то тимчасово, проковтнуть препейди займуться контрактами і бізнесом...
   
а в европах водафони чомусь помісячно нараховують 8-:
в мене, наприклад, тютєлька в тютєльку водафон справно списує 10 еврів щомісяця 18 числа.

я не кажу що це неможливо або не тютілька в тютільку. Але змінна кількість днів в місяці вносить додаткову складність до білінгу і звітності ...
   
? в мене у Кучмостарі саме такий тариф - кинув грошей и вони лежать, списують лише коли дзвоню. И менше ніж 10 грн - десь по 1 грн.

Вмене таке було з мтс\водафоном,але вже прикрили.
   
Вмене таке було з мтс\водафоном,але вже прикрили.

в них є безліміт на рік за 350 грн

і мені зараз не важливо скільки днів у їхніх місяцах

Останнє редагування: 19 серпня 2018 11:23:34 від kleynod
   
Схуле 7 дней простише ?
Головой ударился? Ты же вроде програмер.
Когда месяц, то привыкаешь с зарплаты платить по счетам всем. И норм, не забудешь.
А теперь срок будет сползать и рано или поздно забудешь заплатить и отрубят.

тому що діапазони легше рахувати і не потрібно привязуватись до календаря.
наприклад в тебе є діапазон 98 днів , або наприклад 100500 секунд ... ти можеш сказати скільки це часу буде в місяцях ? не можеш ...  і в цьому проблема
бо ти знаєш що 60 сек - хвилина, 60 хвилин - година, 24 години - сутки , 7 суток - тиждень ,  ?? суток/тижнів ??  - місяць ? (і тут починаються приколи )

Останнє редагування: 19 серпня 2018 11:21:07 від Luxetenebris
   
тому що діапазони легше рахувати і не потрібно привязуватись до календаря.
наприклад в тебе є діапазон 98 днів , або наприклад 100500 секунд ... ти можеш сказати скільки це часу буде в місяцях ? не можеш ...  і в цьому проблема
бо ти знаєш що 60 сек - хвилина, 60 хвилин - година, 24 години - сутки , ?? суток - місяць ? (і тут починаються приколи )
Ну давай отсчитай мне 10 диапазонов начиная от 1 января.
Раньше было понятно, что это 1 января - 1 ноября.
А теперь ?
   
"Київстар", Lifecell та Vodafone змінили правила тарифікації

І це ПРАВИЛЬНО, потрібно відходити від цього архаїчного лайна як "місяці" в котрому то 30 то 31 то 29
на прогнозований, зрозумілий формат. де ти знаєш що в тижні 7 днів і без варіантів.  (tu)

Оце ПРАВИЛЬНО! Платити не 12 раз в рік, а 13! Дякую за реформу!
   
Це типова монопольна (картельна) змова. Коли 3 контори які в цілому мають монополію одночасно домовляються зберегти свою клієнтуру і "натягнути" в цілому всіх мешканців країни. В США чи Хранції якійсь їх би так "натягнули" у відповідь за результатами розслідування що відбили б охоту займатись таким на майбутнє.
Хоча тут не треба применшувати ролі нашого уряду і Нацбанку. Думаю, якби доляр не рвонув вверх цієї змови не було б.
Я б на місці Антимонопольного комітету розслідування почав би негайне.
   
в них є безліміт на рік за 350 грн

То інше. Мені потрібен ще один, резервний телефон -про всяк випадок.Тому я згоден платити багато,але лише за хвилини користування.А 350грн. за просто так шкода віддавати.
   
то тимчасово, проковтнуть препейди займуться контрактами і бізнесом...
дійсно свинство, краще б просто вчергове підняли тарифи
Але контракт навряд чи чіпатимуть
   
Треба їм у відповідь аналогічний період оподаткування ввести
   
Треба їм у відповідь аналогічний період оподаткування ввести

+100500
   
Треба їм у відповідь аналогічний період оподаткування ввести
(tu)
Всі звітують раз на місяць, а вони хай зарплату плотють працівникам раз на 4 тижні. А хулє, все логічно, за що боролись на те і напоролись.
   
То інше. Мені потрібен ще один, резервний телефон -про всяк випадок.Тому я згоден платити багато,але лише за хвилини користування.А 350грн. за просто так шкода віддавати.


так виходить по 30 грн на місяц - навіщо платити багато?
   
Они достали со своей абонплатой, зачем старику или ребенку платить 70 гривен в месяц, если он 1 раз позвонит.

А навіщо США витрачають сотні мільярдів доларів на оборону, якщо на них вже 80 років ніхто не нападає? :fool:

Відповідь на обидва запитання одна: люди витрачають гроші, щоб підстрахувати себе.
Ти відчуваєш себе безпечніше у цьому незатишному світі, коли знаєш, що у будь-яку пору дня і ночі
ти маєш змогу зателефонувати.
   
А навіщо США витрачають сотні мільярдів доларів на оборону, якщо на них вже 80 років ніхто не нападає? :fool:

Відповідь на обидва запитання одна: люди витрачають гроші, щоб підстрахувати себе.
Ти відчуваєш себе безпечніше у цьому незатишному світі, коли знаєш, що у будь-яку пору дня і ночі
ти маєш змогу зателефонувати.

і як люди виживали раніше без телефонів?....
   
і як люди виживали раніше без телефонів?....

А без електрики?... А без туалетного паперу?... А без трусів?... :D
   
і як люди виживали раніше без телефонів?....
та вас і зараз ніхто не заставляє в принципі
   
та вас і зараз ніхто не заставляє в принципі

ві какой-то расстроєний прямо сутра...
хто васобідєл?...
пожалуйтєсь і вам полєгчаіт...
   
і як люди виживали раніше без телефонів?....

І, правду кажучи, виживали далеко не всі. З десяти новонароджених дітей, шестеро вмирали, не доживши до року. :sad:
   
так виходить по 30 грн на місяц - навіщо платити багато?

немає вже таких тарифів
   
для тех, кому так сложно отследить месяц и так легко отследить несколько недель,
у меня есть простой вопрос:

так а почему каждые четыре недели, а не каждые пять?
почему было не "округлить" в другую сторону, например?  B-)
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія