Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Про велосипедні доріжки та інфраструктуру

Про велосипедні доріжки та інфраструктуру

В різних містах - різні успіхи.
Полтава.
3 жовтня 2017.


Івано-Франківськ.
Велопереїзд.
19 серпня 2015.


Останнє редагування: 9 червня 2018 12:17:57 від com1
   
Взагалі, дуже дивує це все: ок, завжди під час впровадження чогось нового набиваються шишки, це нормально. Але! Зараз  інтернет, купа матеріалів і досвід купи міст, де ці всі шишки давно набиті, і чітко випрацювані правила побудови того всього. Чому просто не взяти чужий досвід і використати? Нє, блін, треба наступати на всі ті самі граблі і танцювати по них ті самі років 30, щоб почати робити нормально.

Це не лише велодоріжок стосується, а взагалі багатьох сфер життя.
   
У Станіславові теж смішно - ясне діло, шо пішоходи будуть ходити по ньому, бо він банально краще облаштований.
   
Велосипед
   
Велодорожка должна прокладываться отдельно от тротуара. В очень редких случаях ее можно разметить прямо на нем, если места дохера.
Все, что в Украине называют велодорожками, это полный ад.
Вообще считаю, что ездить на велике в Украине с такой инфраструктурой и засилием долбоебов на дорогах - самоубийство.
   
Велодорожка должна прокладываться отдельно от тротуара. В очень редких случаях ее можно разметить прямо на нем, если места дохера.
Все, что в Украине называют велодорожками, это полный ад.
Вообще считаю, что ездить на велике в Украине с такой инфраструктурой и засилием долбоебов на дорогах - самоубийство.
Чо це все? Є і нормальні вже.
А взагалі,  мені особисто велосмуги подобаються.

І власне,  ідеально відділені,  звісно,  але ж не завжди то реально забезпечити.
В принципі,  в Європі дуже різні велодоріжки бувають,  в тому числі і суміщені з тротуарами. Я ж кажу,  не треба видумувати велосипедів,  все давно вже видумане до нас.
   
Re: Про велосипедні доріжки та інфраструктуру

Оштрафували на 50 доларів за їзду не по велосипедній смузі. Їхав по дорозі.
Після цього автор зняв відео, де показує, що велосипедні смуги небезпечні.
Ніби Нью-Йорк. 2011. Там напевне вже все інше.
   
Re: Про велосипедні доріжки та інфраструктуру

Багато фотографій про розмітку в Івано-Франківську.
https://myroslav-if.livejournal.com/2027.html

24. Треба сказати, що перїзд в даному випадку, краще було б облаштувати по іншу сторону переходу, адже більшість велосипедистів їздять саме там ( як видно на фотографії ). Це називається "недодивилися" :)
   
Re: Про велосипедні доріжки та інфраструктуру

Білосток, Польща.
   
Re: Про велосипедні доріжки та інфраструктуру

Штрафи для велосипедистів у Польщі
29.11.2016   Транспорт   Немає коментарів

В одному зі звітів поліції приведені жахливі дані про польські дороги. Виявляється, що число аварій в Польщі за участю велосипедистів є найвищим в Європі /Статистики з України напевне у звіті не було/. Для поліпшення ситуації запропоновані зміни в законодавстві. Але, сідаючи на велосипед, потрібно також пам’ятати про діючі дорожні правила і розміри штрафів. Які існують штрафи для велосипедистів?

Штрафи для велосипедистів у Польщі

Зведена статистика трохи вводить в оману, кажучи про те, що в 2010-2015 роках спостерігалося поліпшення безпеки дорожнього руху. На жаль, дані не враховують вразливих учасників дорожнього руху, якими є велосипедисти. Число дорожньо-транспортних пригод з їх участю збільшилася з 3918 у 2010 році до 4634 випадків у 2016 році, а кількість загиблих зросла з 280 до 300.

Як виявилося, в Польщі, одна третина жертв дорожньо-транспортних пригод є звичайними велосипедистами. Імовірність загибелі велосипедиста в Польщі на 14 відсотків вища, ніж в середньому по Європейському Союзу, що близько до своєрідного рекорду.

Чиновники наголошують на необхідності внесення змін до Закону про дорожній рух, що призведе до збільшення перевірок безпеки на дорогах. Крім того, контроль необхідний для поліпшення інфраструктури велосипедного руху. Важливо також, щоб велосипедисти самі не створювали небезпеки для себе та інших учасників на дорогах.

На велосипеді по тротуару?


В якості причини поганої ситуації чиновники називають, в основному, неправильну дорожню розмітку для велосипедів, її незадовільний технічний стан та недостатня кількість велосипедних доріжок. Хоча кількість велосипедистів збільшується, і з’являються нові доріжки, співвідношення як і раніше непропорційно велике — спеціальні ділянки не надто поширені. Велосипедних доріжок існує лише трохи більше 3 % від усіх доріг загального користування.

Якщо немає велосипедних доріжок, велосипедисти часто змушені пересуватися по жвавих дорогах, або, щоб уникнути зіткнення з автомобілями, використовувати тротуари, що тягне за собою загрозу отримати штраф. За цей, здавалося б, невинний злочин можна заплатити 50 злотих, хоча існують деякі винятки з правил.

Велосипед на тротуарі допускається, коли немає зазначеного шляху або велосипедної доріжки, тротуар повинен бути шириною не менше 2-х метрів, а швидкість на проїжджій частині дороги перевищувати 50 км/год. Крім того, по тротуару дозволено пересуватися при несприятливих погодних умовах і з дітьми у віці до 10 років.

Освітлення велосипеда


Люди, що рухаються на велосипеді в нічний час без належного освітлення, часто не розуміють небезпеки, яку вони представляють для себе та інших учасників дорожнього руху. Той факт, що вони бачать автомобілі навколо себе, не означає, що їх самих бачать і помічають інші люди. Співробітники поліції також можуть покарати велосипедистів штрафом в розмірі 100 злотих. Правила передбачають встановлювати одну лампу в передній частині і одну в задній частині транспортного засобу. Вони можуть давати безперервне світло або блимати.

Водіння велосипеда після вживання алкоголю


Їхати на велосипеді після вживання алкоголю не допускається. Велосипедист, подорожуючи по дорозі під мухою, хоча і не втратить посвідчення, але дорого заплатить.

Якщо тест покаже 0,2-0,5 проміле алкоголю, штраф становитиме від 300 до 500 злотих, а вище цієї межі до 500 злотих. В крайньому випадку, якщо справа буде передана до суду, порушник може отримати заборону пересування на велосипеді.
Розмови по телефону на велосипеді

Розмова по телефону під час водіння без гарнітури є частою причиною нещасних випадків, і поліція звертає увагу на це порушення. Штраф водієві становить 200 злотих і 5 штрафних очок, а телефон біля вуха під час руху велосипеда також спровокує поліцію. Там не буде ніяких штрафних очок, грошовий штраф становитиме 200 злотих.

Правила забороняють їзду без рук. Якщо поліцейський помітить, що кермо не підтримується принаймні, з одного боку, або ноги не знаходяться на педалях, то штраф потягне на 50 злотих.

Інші порушення велосипедистів


    Частим порушенням рухомих велосипедів є їзда по дорогах двох транспортних засобів пліч-о-пліч. Якщо це створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху, доведеться заплатити штраф у розмірі 200 злотих.
    Пересування по розмітці буде коштувати велосипедисту 100 злотих.
    Порушення пріоритету пішоходів спричинить штраф в розмірі 50 злотих.
    Не можна забувати про перевезення дітей на велосипеді. Якщо це виконується без додаткового крісла для дітей до 7 років, співробітник поліції може виписати штраф 50 злотих.

Статті по темі:

    Перевезення велосипеда громадським транспортом
    Прокат велосипедів у Варшаві

http://ostarbeiter.vn.ua/velo-shtrafy.html


Останнє редагування: 12 червня 2018 18:42:08 від com1
   
Штрафи для велосипедистів у Польщі
29.11.2016   Транспорт   Немає коментарів

В одному зі звітів поліції приведені жахливі дані про польські дороги. Виявляється, що число аварій в Польщі за участю велосипедистів є найвищим в Європі /Статистики з України напевне у звіті не було/. Для поліпшення ситуації запропоновані зміни в законодавстві. Але, сідаючи на велосипед, потрібно також пам’ятати про діючі дорожні правила і розміри штрафів. Які існують штрафи для велосипедистів?

Штрафи для велосипедистів у Польщі

Зведена статистика трохи вводить в оману, кажучи про те, що в 2010-2015 роках спостерігалося поліпшення безпеки дорожнього руху. На жаль, дані не враховують вразливих учасників дорожнього руху, якими є велосипедисти. Число дорожньо-транспортних пригод з їх участю збільшилася з 3918 у 2010 році до 4634 випадків у 2016 році, а кількість загиблих зросла з 280 до 300.

Як виявилося, в Польщі, одна третина жертв дорожньо-транспортних пригод є звичайними велосипедистами. Імовірність загибелі велосипедиста в Польщі на 14 відсотків вища, ніж в середньому по Європейському Союзу, що близько до своєрідного рекорду.

Чиновники наголошують на необхідності внесення змін до Закону про дорожній рух, що призведе до збільшення перевірок безпеки на дорогах. Крім того, контроль необхідний для поліпшення інфраструктури велосипедного руху. Важливо також, щоб велосипедисти самі не створювали небезпеки для себе та інших учасників на дорогах.

На велосипеді по тротуару?

В якості причини поганої ситуації чиновники називають, в основному, неправильну дорожню розмітку для велосипедів, її незадовільний технічний стан та недостатня кількість велосипедних доріжок. Хоча кількість велосипедистів збільшується, і з’являються нові доріжки, співвідношення як і раніше непропорційно велике — спеціальні ділянки не надто поширені. Велосипедних доріжок існує лише трохи більше 3 % від усіх доріг загального користування.

Якщо немає велосипедних доріжок, велосипедисти часто змушені пересуватися по жвавих дорогах, або, щоб уникнути зіткнення з автомобілями, використовувати тротуари, що тягне за собою загрозу отримати штраф. За цей, здавалося б, невинний злочин можна заплатити 50 злотих, хоча існують деякі винятки з правил.

Велосипед на тротуарі допускається, коли немає зазначеного шляху або велосипедної доріжки, тротуар повинен бути шириною не менше 2-х метрів, а швидкість на проїжджій частині дороги перевищувати 50 км/год. Крім того, по тротуару дозволено пересуватися при несприятливих погодних умовах і з дітьми у віці до 10 років.

Освітлення велосипеда

Люди, що рухаються на велосипеді в нічний час без належного освітлення, часто не розуміють небезпеки, яку вони представляють для себе та інших учасників дорожнього руху. Той факт, що вони бачать автомобілі навколо себе, не означає, що їх самих бачать і помічають інші люди. Співробітники поліції також можуть покарати велосипедистів штрафом в розмірі 100 злотих. Правила передбачають встановлювати одну лампу в передній частині і одну в задній частині транспортного засобу. Вони можуть давати безперервне світло або блимати.

Водіння велосипеда після вживання алкоголю

Їхати на велосипеді після вживання алкоголю не допускається. Велосипедист, подорожуючи по дорозі під мухою, хоча і не втратить посвідчення, але дорого заплатить.

Якщо тест покаже 0,2-0,5 проміле алкоголю, штраф становитиме від 300 до 500 злотих, а вище цієї межі до 500 злотих. В крайньому випадку, якщо справа буде передана до суду, порушник може отримати заборону пересування на велосипеді.
Розмови по телефону на велосипеді

Розмова по телефону під час водіння без гарнітури є частою причиною нещасних випадків, і поліція звертає увагу на це порушення. Штраф водієві становить 200 злотих і 5 штрафних очок, а телефон біля вуха під час руху велосипеда також спровокує поліцію. Там не буде ніяких штрафних очок, грошовий штраф становитиме 200 злотих.

Правила забороняють їзду без рук. Якщо поліцейський помітить, що кермо не підтримується принаймні, з одного боку, або ноги не знаходяться на педалях, то штраф потягне на 50 злотих.

Інші порушення велосипедистів

    Частим порушенням рухомих велосипедів є їзда по дорогах двох транспортних засобів пліч-о-пліч. Якщо це створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху, доведеться заплатити штраф у розмірі 200 злотих.
    Пересування по розмітці буде коштувати велосипедисту 100 злотих.
    Порушення пріоритету пішоходів спричинить штраф в розмірі 50 злотих.
    Не можна забувати про перевезення дітей на велосипеді. Якщо це виконується без додаткового крісла для дітей до 7 років, співробітник поліції може виписати штраф 50 злотих.

Статті по темі:

    Перевезення велосипеда громадським транспортом
    Прокат велосипедів у Варшаві

http://ostarbeiter.vn.ua/velo-shtrafy.html
Тут Носков, чи якийсь інший фанатиків хвастався, як то він заєбісто накуреним ганяв на ровері з перевищенням швидкості в Голандії і шо то всьо нормально.
Його цей допис певно засмутить...
   
Re: Про велосипедні доріжки та інфраструктуру

Запис 2013, опубліковано 2014
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія