Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Отмена жетонов: в метро Киева образовались гигантские очереди

если горсть грязной мелочи и куча смятых грязных бумажек по карманам это юзабилити, ну тогда и дырка в земле туалет...
:D

Але для цього не обов'язково до Києва їхати.
   
Віє, на непрацюючих автоматах написано - жетон можна купити в касі.
Люди йдуть в касу, їх багато, вони стоять у чергах.

Саме за це їх тут називають "темними", "тупими", "дебілами" тощо.

У метро Будапешту на деяких станціях кас взагалі не має, а автоматів більше 3 одночасно не бачив, але черг не має, хоча у час пік може й є, бо по-перше ціна нормальна, просто так не покатаєшься, по-друге користуються послугою люди, які здатні планувати свій час заздалегіть. Я певен, що 80% тих хто стоїть в чергах за жетончиком на київське метро, робить це частенько, це стиль життя такий.
   
Не зовсім так.
 Подивись на фотки, там в чергах стоїть і молодь і люди середнього віку. Ажіотаж в годину пік - це всі хто їдуть на роботу.
Просто частина людей ніколи не думає наперед, щоб купити багаторазову картку, якщо користуєшся метром постійно.
Моїй мамі 70 років, і таки навчити її користуватись смартфоном та смарт-телевізором, то була ще та справа, але коли вона їздила в Київ регулярно раз на тиждень, то у неї була картка для метро.

Так само у мене була картка на метро Бостона, хоча я користувався ним раз у 2 місяці, коли на хотів чи не міг їхати на авто.

До речі, я спостерігав таку саму ситуацію на платному хайвеї в Бостоні, коли почали вводити безконтактні транспондери замість готівки.
Спочатку ті транспондери продавали за 25 доларів кожен і для них діяла лише обмежена кількість смуг, потім їх зробили безкоштовними (а тим хто заплатив раніше навіть гроші повернули) і збільшили кількість смуг, де ним можна було скористатись, треба було лише заїхати в офіс і взяти той транспондер, а офіси знаходились на виїздах і з цього ж таки платного хайвею.

Але більшість людей стояло в чергах, щоб заплатити готівкою, і були страшні черги в години пік. Потім зробили, що транспондером можна муло скористатись на всіх смугах, а готівкою лише на 2-ох із восьми. Про це попереджували за 6 місяців по всіх телевізійних каналах, в інтернеті, на білбордах вздовж хайвею і т.д. Все рівно в перший день були неймтвірні черги на тих смугах, де брали готівку. І черги були лише в годину пік, коли місцеві їдуть на роботу, в інший час, коли в основному їдут  туристи, діякого ажіотажу не було.
(tu)
Такі умовні "дебіли" є по всьому світу.
   
Я тебе запечалю - ти доживеш. Світ дуже стрімко міняється. Але це зовсім не означає, що можна винуватити людей у не-знанні і не-вмінні користуватися новітніми технологіями. Суспільні зміни відбуваються повільно, потребують часу і просвітництва.
А наша влада - одноднівка, їм нема коли думати про майбутнє і навіть про нинішнє, після них хоч потоп. Оце, власне, і дратує.
Це також відповідь на питання, чому не хочуть купувати і поповнювати багаторазові картки. Бо будь-якого ранку можна дізнатися, що картки скасовані і всі кошти пропали. Ми звикли до таких маразмів. І це також печально.

Проблема не в незнанні, а відсутності бажання те знання отримати.
   
Карти будуть губитися, викидатися (відповідно втрачається депозит та вартість карти; не всі непостійні користувачі будуть їх здавати - бонус компаніі, яка гроші збиратиме, і не факт, що нею залишиться комунальне підприємство метрополітен).

Карти складніше виробляти, чим жетони. Шкода природі при виробництві жетонів менша.

Карта дозволяє відстежувати переміщення її власника. Police state  :(

Це вже клініка.
Не сумуйте, будуть вам замість жетонів паперові квитки.
   
У метро Будапешту на деяких станціях кас взагалі не має, а автоматів більше 3 одночасно не бачив, але черг не має, хоча у час пік може й є, бо по-перше ціна нормальна, просто так не покатаєшься, по-друге користуються послугою люди, які здатні планувати свій час заздалегіть. Я певен, що 80% тих хто стоїть в чергах за жетончиком на київське метро, робить це частенько, це стиль життя такий.

А Вам обов"язково треба їх перевиховати? До того ж неодмінно прямо на цьому тижні?
І вони,  постояв в черзі за жетончиком, почнуть планувати поїздки в метро за півроку?

Поясніть, за що ви так ставитесь до своїх співромадян?
Вони особисто вам чимсь дошкуляють своїми жетончиками?
   
Я тут хочу уточнити, бо на сайті метрополітену трохи незрозуміло написано, якщо я взяв картку і поклав на неї 325 гривень (50 поїздок по 6.50)  - це 50 поїздок лише на метро, чи 50 поїздок на будь-якому виді транспорту?

Там зараз паралельно дві системи, по новій kyiv smart card, можна не тільки у метро.
   
Сонечко, я киянка. Я на Майдані Незалежності буваю або під ча с Майдану, або хтось з родичів приде в гості.

На моєму Палаці Україна чогось нема такого, на Лісовій теж чогось нема.

А на смартфон я більш ставити нічого не хочу. Задрали. Кожна лавка до мого смартфону лізе со своїми програмами.
Нафіг-нафіг.....
:facepalm1:

У касі, автомати поки що дійсно не підключені, але це справа кількох місяців.
   
щось не можу згадати які станції метро відкрив мер клічко?

та ладно... целых ДВЕ пообещал вместе с Петром

Опубликовано: 19 мар. 2019 г.

Дві нові станції метро за три роки пообіцяли киянам Порошенко і Кличко. Подовжити столичну зелену гілку метрополітену планують у напрямку житлового масиву Виноградар. Станції носитимуть назви "Мостицька" та "Проспект правди". На будівництво планують витратити 6 мільярдів гривень. Кінець будівництва "Мостицької" та "Проспекту правди" призначений на 30 грудня 2021 року.

   
:facepalm1:

У касі, автомати поки що дійсно не підключені, але це справа кількох місяців.

А чого так? Щось заважає підключити нове, але не заважа відключити старе?
   
мы верим в тебя, ты и бойлер поставил и скважину пробурил.

Тебе шальная мысль в голову не приходила? шо власть городская не должна усложнять жизнь горожан, а делать наооборот удобнее и легче

Карточки для всех легче и удобнее, кроме баранов. Смешно весь этот крокодиловый плач ярославны читать.
   
Карточки для всех легче и удобнее, кроме баранов. Смешно весь этот крокодиловый плач ярославны читать.

Легше і зручніше всього клеїти образливі ярлики на всіх, у кого інша думка.

А ось спершу підключити нові автомати з продажу разових квитків, а потім вже вимкнути старі - це значно складніше.
   
так це  ж гості столиці, в києві на вокзальній завжди черги
звернув увагу, що в європі в аеропортах люди виходять й проходять повз автомати квиткові(одиниці купують) , спокійно сідають до метро \електричок та їдуть. а в разі появи контролера  дістають або роздрукований квиток або телефон  - все...

Приїзджаємо в Пшемишль, треба купити квитки до Кракова, черга людей 20 у одну касу працюючу, потяг через 10хв, поряд стоять два автомати, і нікого біля них, за 2 хв купуємо квитки, черга до каси не зменшується.

 :facepalm1:
   
А чого так? Щось заважає підключити нове, але не заважа відключити старе?

Все в процесі, метро теж не за один день викопали. Ви продовжуйте стояти у чергах і отримувати купу позитивних емоцій. Гарного дня.  :D
   
Все в процесі, метро теж не за один день викопали. Ви продовжуйте стояти у чергах і отримувати купу позитивних емоцій. Гарного дня.  :D

Процес буває довгим.
Я, мабуть, старша за Вас, тож я пам"ятаю, як комунізм будували. Теж був процес.

ЗІ І спробуйте іноді читати не лише себе. Я в цій гілці 3 (три) рази написала, що маю багаторазову картку, і в чергах не стою. Купа "позитивних" вражень  мене від "проходу крізь строй". Хоча я, звісно, теж відчуваю, яка я сучасна і розумна зі своєю карткою. Просто жаль нерозумних і несучасних.
   
Карточки для всех легче и удобнее, кроме баранов. Смешно весь этот крокодиловый плач ярославны читать.

особенно если их нельзя купить это так удобно.
тебя вторая шальная мысль не посещала , что надо автоматы по продаже карточек поставить?

и да чуть не забыл, автоматы надо включать, это когда штекер в розетку, ну там лампочки засветятся, ты увидишь.
Действуй.

С Кловской уехать просто нельзя, касса не работает уже несколько лет, автоматы не работают.

Киоска по продаже Эппл вотч тоже не открыли.
   
интересно узнать кому принадлежит фирма выпускающая всю эту байду с карточками, автоматами , софтом?

Кличко на метро не ездит как и его рекетня.

Всё шо эти бандиты хотят сделать, просто канализировать потоки бабла в свою сторону. Ни о каком удобстве для киевлян речи не идёт там в принципе. О лохах рекетня не думает, только как состричь бабло.
   
Гідропарк, 21:15, черга за станцією  :facepalm1: І то всі туристи, які від вокзалу до вокзалу пересуваються, га? прихильники певної політсили це просто, яка ні про що не думає. Я розумію, ДО Гідропарку можна взяти один жетон, але ПІСЛЯ!!! Це катастрофа, як казала один агент ФСБ Ірина.
   
Приїзджаємо в Пшемишль, треба купити квитки до Кракова, черга людей 20 у одну касу працюючу, потяг через 10хв, поряд стоять два автомати, і нікого біля них, за 2 хв купуємо квитки, черга до каси не зменшується.

 :facepalm1:

Ще легше - просто купуємо в Києві ті квитки.  :-B  Що так, що так, 45 злотих і не треба шукати в Перемишлі нічого  :-B
   
особенно если их нельзя купить это так удобно.
тебя вторая шальная мысль не посещала , что надо автоматы по продаже карточек поставить?

и да чуть не забыл, автоматы надо включать, это когда штекер в розетку, ну там лампочки засветятся, ты увидишь.
Действуй.

С Кловской уехать просто нельзя, касса не работает уже несколько лет, автоматы не работают.

Киоска по продаже Эппл вотч тоже не открыли.

В Портленді, Орегон, США, є такий собі фунікулер - в принципі, безальтернативний, бо пішки туди пертися години три. І іншого транспорту нема, крім таксі.

4 доляри коштує. Ніякої каси там нема, сплатити можна в автоматі лише і лише кредиткою, нема кредитки, з якої можно зняти 4 долари - і ти вже нікуди не їдеш.

Або шукатимеш доброго дядечку, котрий за твою м"яту п"ятірку придбає тобі той квиток  8-)
   
Ще легше - просто купуємо в Києві ті квитки.  :-B  Що так, що так, 45 злотих і не треба шукати в Перемишлі нічого  :-B

Там наче прив'язка по часу, а цей інтерсіті на кордоні може більше розрахункового часу простояти.
   
Тепер кияни можуть оплатити проїзд смартфоном

Київ. Червень. Спека. В автобусі натовп людей, а кондуктора не видно. Щоб не їхати «зайцем» і не дістати штраф, необхідо оплатити проїзд, що за таких умов перетворюється в те ще завданнячко. Однак тепер у паперового квитка з’явилась альтернатива – електронний QR-квиток. З ним оплатити проїзд можна просто з екрану свого смартфону. Такий квиток вже можна купити онлайн в оновленому додатку Portmone.com.

Де купити і як користуватися?

Процес купівлі QR-квитка(ів) максимально простий і не потребує від користувача якихось особливих знань чи навичок. Спершу встановіть на свій смартфон мобільний додаток Portmone.com. Далі на головному екрані додатку виберіть розділ «Проїзд у Києві», звідти й купите необхідну кількість QR-квитків. Ціна одного квитка як зазвичай – 8 грн, а під час його придбання відсутня комісіячи будь-які приховані платежі.

Для оплати проїзду піднесіть екран смартфону із зображенням QR-квитка до валідатора і дочекайтесь, поки додаток та пристрій, що зчитує інформацію, повідомлять про успішну оплату. В додатку можна побачити кількість квитків, що залишилися, а також точний час і дату тих, що вже використані.

Де можна користуватися?

Наразі КМДА робить усе можливе, щоб якомога швидше обладнати валідаторами весь громадський транспорт:

    фунікулер;
    трамвай;
    метрополітен;
    автобуси;
    тролейбуси;
    міську електричку;
    маршрутні автобуси.
   
Тепер кияни можуть оплатити проїзд смартфоном

Київ. Червень. Спека. В автобусі натовп людей, а кондуктора не видно. Щоб не їхати «зайцем» і не дістати штраф, необхідо оплатити проїзд, що за таких умов перетворюється в те ще завданнячко. Однак тепер у паперового квитка з’явилась альтернатива – електронний QR-квиток. З ним оплатити проїзд можна просто з екрану свого смартфону. Такий квиток вже можна купити онлайн в оновленому додатку Portmone.com.

Де купити і як користуватися?

Процес купівлі QR-квитка(ів) максимально простий і не потребує від користувача якихось особливих знань чи навичок. Спершу встановіть на свій смартфон мобільний додаток Portmone.com. Далі на головному екрані додатку виберіть розділ «Проїзд у Києві», звідти й купите необхідну кількість QR-квитків. Ціна одного квитка як зазвичай – 8 грн, а під час його придбання відсутня комісіячи будь-які приховані платежі.

Для оплати проїзду піднесіть екран смартфону із зображенням QR-квитка до валідатора і дочекайтесь, поки додаток та пристрій, що зчитує інформацію, повідомлять про успішну оплату. В додатку можна побачити кількість квитків, що залишилися, а також точний час і дату тих, що вже використані.

Де можна користуватися?

Наразі КМДА робить усе можливе, щоб якомога швидше обладнати валідаторами весь громадський транспорт:

    фунікулер;
    трамвай;
    метрополітен;
    автобуси;
    тролейбуси;
    міську електричку;
    маршрутні автобуси.
Норм, однак немає функції зниження вартості при купівлі більш ніж 10 квитків, як в метро.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія