Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

На Прикарпатті спортивний літак упав на будинок :(

На аерозьомку треба брати дозвіл :facepalm1:
Йдеться на про аерозйомку, а про зйомку того, як летів літак. На відео були зняті всі порушення правил польотів. Через те Табанюк просив це відео нікуди не викладати. Він прекрасно усвідомлював, що порушує правила польотів. Та що, якщо б це відео набуло б розголосу, то в нього могли б бути проблеми.
   
Re: На Прикарпатті спортивний літак упав на будинок  :(

Йдеться на про аерозйомку, а про зйомку того, як летів літак. На відео були зняті всі порушення правил польотів. Через те Табанюк просив це відео нікуди не викладати. Він прекрасно усвідомлював, що порушує правила польотів. Та що, якщо б це відео набуло б розголосу, то в нього могли б бути проблеми.

Які порушення правил польоту?

Летів більше 8 годин, непристебався? Матюкав диспечерів по радіо і не повідомляв про план польотів?

Там навіть захід у конструкційно непередбачені режими вкрай важко довести.

Хіба що під наркотою і алкоголем і це важко

Останнє редагування: 31 липня 2021 11:48:16 від pelfor
   
нет,
там нет запрещенной зоны,
. Керування ПС має здійснюватися без ознак халатності чи безвідповідальності, які створюють загрозу для життя або збереження майна інших людей.

2. Польоти ПС не виконуються над населеними пунктами або над скупченнями людей на відкритому повітрі на такій висоті, що не забезпечує виконання посадки без загрози населенню або майну на землі під час виникнення надзвичайних обставин, крім випадків виконання зльоту або посадки, або за винятком тих випадків, коли на це видається відповідний дозвіл Державіаслужбою або Генеральним штабом ЗС України.

   
Які порушення правил польоту?

Летів більше 8 годин, непристебався? Матюкав диспечерів по радіо і не повідомляв про план польотів?
Я сам це відео не бачив. Але якщо сам Табанюк просить відео нікуди не викладати, бо в нього мужуть бути проблеми, то порушення таки були. І він це добре усвідомлював.
Не один свідок говорить про неодноразові виконання фігур складного пілотажу на висоті нижче мінімально допустимої та ще й з пасажирами. Тим більше що його літак абсолютно не був призначений для виконання фігур складного пілотажу. Це вже порушення. Й досить серйозне.
   
. Керування ПС має здійснюватися без ознак халатності чи безвідповідальності, які створюють загрозу для життя або збереження майна інших людей.

2. Польоти ПС не виконуються над населеними пунктами або над скупченнями людей на відкритому повітрі на такій висоті, що не забезпечує виконання посадки без загрози населенню або майну на землі під час виникнення надзвичайних обставин, крім випадків виконання зльоту або посадки, або за винятком тих випадків, коли на це видається відповідний дозвіл Державіаслужбою або Генеральним штабом ЗС України.

Речь про маршруты. А там село почти прямо возле аэродрома.
Полета над населенными пунктами не избежать.

   
мне интересно лишь одно, нарушил ли пилот правила полета, когда летел над хатами
...
возможно он нарушил что-то другое, но над домами летать можно

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0654-17#Text
Загальні правила польотів у повітряному просторі України

1. Керування ПС має здійснюватися без ознак халатності чи безвідповідальності, які створюють загрозу для життя або збереження майна інших людей.

2. Польоти ПС не виконуються над населеними пунктами або над скупченнями людей на відкритому повітрі на такій висоті, що не забезпечує виконання посадки без загрози населенню або майну на землі під час виникнення надзвичайних обставин, крім випадків виконання зльоту або посадки, або за винятком тих випадків, коли на це видається відповідний дозвіл Державіаслужбою або Генеральним штабом ЗС України.

...

8. За винятком тих випадків, коли це потрібно при зльоті або посадці або коли на це видається відповідний дозвіл Державіаслужби або Генерального штабу ЗС України, польоти за ПВП не виконуються:

1) над населеними пунктами та над скупченнями людей на відкритому повітрі на відносній висоті менше 300 метрів над найвищою перешкодою у радіусі 600 метрів від ПС;

2) у гірських районах на відносній висоті менше 300 метрів над земною або водною поверхнею;

3) у будь-яких інших районах, крім зазначених у підпунктах 1, 2 цього пункту, на відносній висоті менше 150 метрів над земною або водною поверхнею.


--

Розслідування мабуть по оцим пунктам і розпишуть
   
Та и вообще, нытье тут такое как будто бухой водитель убил целую семью детей в их доме.

А вообще то при покатушках пассажиры подписывают информированное согласие и отказ от претензий (да, антивакцинаторам напрячься).
И прекрасно информированы про риск.
И сами в полете решают хотят больше экстрима или меньше (никто петли крутить с пассажиром которого мутит уже просто от высоты не будет).

Так что прекращайте это старушечье нытье о наркоманах и проститутках и ненависть ко всем автомобилям и вообще всем, кто не сидит с вами на лавочке у подъезда.
   
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0654-17#Text
Загальні правила польотів у повітряному просторі України

1. Керування ПС має здійснюватися без ознак халатності чи безвідповідальності, які створюють загрозу для життя або збереження майна інших людей.

2. Польоти ПС не виконуються над населеними пунктами або над скупченнями людей на відкритому повітрі на такій висоті, що не забезпечує виконання посадки без загрози населенню або майну на землі під час виникнення надзвичайних обставин, крім випадків виконання зльоту або посадки, або за винятком тих випадків, коли на це видається відповідний дозвіл Державіаслужбою або Генеральним штабом ЗС України.

...

8. За винятком тих випадків, коли це потрібно при зльоті або посадці або коли на це видається відповідний дозвіл Державіаслужби або Генерального штабу ЗС України, польоти за ПВП не виконуються:

1) над населеними пунктами та над скупченнями людей на відкритому повітрі на відносній висоті менше 300 метрів над найвищою перешкодою у радіусі 600 метрів від ПС;

2) у гірських районах на відносній висоті менше 300 метрів над земною або водною поверхнею;

3) у будь-яких інших районах, крім зазначених у підпунктах 1, 2 цього пункту, на відносній висоті менше 150 метрів над земною або водною поверхнею.


--

Розслідування мабуть по оцим пунктам і розпишуть
И не только по этим
   
И не только по этим


Але винні покарані не будуть. Не всі і не адекватно содіяному.

Заплатять за все, як завжди, непричетні і невинні.

Навіть якщо та сім’я, на яку він звалився, отримає відшкодування... знову ж таки, - від непричетних манюпасів.

Бо до „розбору польотів“ ще ой як далеко.

А до „ліквідацій наслідків“ - ще далі.

   
Ніц не буде.
Мертвих не судитимуть.
Розходимся по домам.
   
А чому ніхто не згадує про страхівки. Такі польоти напевно страхуються і страхівки повинні бути і щодо третіх осіб.
   
(tu)
Підтримаю.


„Самовираженіє лічності“ у вигляді нараження інших людей на небезпеку втрати здоров’я чи життя,

не згадуючи пошкодження і втрату майна кваліфікується як кримінальний злочин і карається за статтею типу „вбивство з необережності“ чи іншої статті/статей Кримінального Кодексу...

Суд може призначити психіатричну експертизу такому „самовиражающємуся“ підозрюваному.

Ну, а дописувач тирнет-форуму може тільки спробувати пояснити це іншому „самовиражающємуся“ дописувачу.
З результатом цього пояснення в залежності від ступеня адекватності оного.  Або - безрезультатно.  [A]
   
водителей обвиняют постоянно
летчиков не принято обвинять


Отожбойвоно, - „не прінято“.

Де, в кого „нє прінято“?

В пост-файлед-стейтових країнах типу пост-СССР-а?

В пост-файлед-стейтових опчєствах любітєлєй „самовираженія“ за чужий рахунок, типу савєцкіх людєй?

В нормальних суспільствах і країнах - прийнято.

І звинувачують і судять і засуджують.

„Герої“ і „легенди“ сидять в тюрмі або - на електричному стільці.
   
есть много разных случаев, где трудно разобраться
а тут все как на ладони, не нужно быть экспертом ни в чем


Отожбойвоно

але страх, параліч волі і ампутована мораль і совість, які вже в генах постгеноцидного суспільства, каже їм „нє висовивацца“, „моя хата скраю я нічо не знаю“ і т.д.

Рабство з себе таки треба видавлювати.

Бо „рабів до раю не пускають“, а тільки і виключно - до пекла, що ми й маємо, - пекло, так воно виглядає і так пахне.
   
Козаченько.. Лучше б в АТО погиб, героем бы был


Він не козаченько якраз.

Совок, народжений десь в Середній Азії.

Українською володів як Азіров.
   
А вообще то при покатушках пассажиры подписывают информированное согласие и отказ от претензий



Що, так і пишуть: „Не заперечую проти всіх порушень правил польотів, навіть якщо вони призведуть до моєї смерті“?

Ті хасиди ніяк таке підписати не могли.

Їх обдурили.

Як і тебе.
   
Ніц не буде.
Мертвих не судитимуть.
Розходимся по домам.


Суду над загиблим може й не буде, але можуть бути суди за відшкодування.  Або - досудові угоди, що навряд.
   
Суду над загиблим може й не буде, але можуть бути суди за відшкодування.  Або - досудові угоди, що навряд.

Позов до мерця ?
Чи до кого по ремонту позиватися ?
   
Суду над загиблим може й не буде, але можуть бути суди за відшкодування.  Або - досудові угоди, що навряд.
Могут посольство США подключить, и раскрутить это дело по полной
   
Могут посольство США подключить, и раскрутить это дело по полной

Там обычно перед полетом пописывается отказ от судовых претензий
   
Могут посольство США подключить, и раскрутить это дело по полной
. Вполне.  https://suspilne.media/151635-do-rozsliduvanna-aviakatastrofi-na-prikarpatti-dolucatsa-avstria-ssa-i-slovaccina/
   
Там обычно перед полетом пописывается отказ от судовых претензий
Там много чего написано только это все рассыпается в прах когда за дело по взрослому возьмутся
   
Там много чего написано только это все рассыпается в прах когда за дело по взрослому возьмутся

При собственноручно подписанной бумаге?
При мертвом виновнике ?



Останнє редагування: 31 липня 2021 15:27:28 від hornet
   
. Вполне.  https://suspilne.media/151635-do-rozsliduvanna-aviakatastrofi-na-prikarpatti-dolucatsa-avstria-ssa-i-slovaccina/
Поздравляю спильноту пилотов-частников, вас ждут чудесные времена.
   
Позов до мерця ?
Чи до кого по ремонту позиватися ?


Думаю, що до спадкоємців... якщо ще майно терміново не переоформили...

Не знаю як буде.

Ще раз питаю. Ти, якби то твоя хата була, що б думав і робив?

А американці та ще й хасиди мовчки сидіти не будуть.
   
В украинских судах ?
Та еще и при мертвом виновнике ?
Штатовские лоеры и спецы по авиационной безопасности быстро расставит точки над i.
   
Поздравляю спильноту пилотов-частников, вас ждут чудесные времена.

Не путай расследование причин авиакатастрофы и ответственность виновника.
Там речь про первое - чисто техническое установление причин.
   
Штатовские лоеры и спецы по авиационной безопасности быстро расставит точки над i.

Тебе похоже сегодня жара немножко напекла в голову.

   
. Вполне.  https://suspilne.media/151635-do-rozsliduvanna-aviakatastrofi-na-prikarpatti-dolucatsa-avstria-ssa-i-slovaccina/



Цитувати
У Коломийській міській раді Валерію Помагаєву, на дім якого 28 липня впав спортивний літак, пропонують 100 тисяч гривень.

У Коломиї ініціюватимуть присвоєння загиблому пілоту звання почесного громадянина — міський голова


міський голова не проспався напевно   :facepalm:
   
Тебе похоже сегодня жара немножко напекла в голову.
Ну посмотришь вскорее чем это закончится
   
Ну посмотришь вскорее чем это закончится

Конечно посмотрим.
Много Иран заплатил по делу в котором 100% виноват и признался ?
   
Конечно посмотрим.
Много Иран заплатил по делу в котором 100% виноват и признался ?
Причём тут Иран ?
 Пилот хер ложил на все писаные и неписаные правила полетов. Щас взбодрят всех, от тех кто выдавал и продлял свидетельство включая медицинскую сертификацию и до тех кто оформлял ИПП на аэродром включая порядок согласования перед вылетом. А вслед выйдет циркуляр по внеплановым инспекторским проверкам, аэродромов, площадок, авиационной техники и владельцев свидетельств.
 Потому шо если окажется что он стриг бабло с лохов то неприятности могут быть у многих
   
Пилот хер ложил на все писаные и неписаные правила полетов. Щас взбодрят всех, от тех кто выдавал и продлял свидетельство включая медицинскую сертификацию и до тех кто оформлял ИПП на аэродром включая порядок согласования перед вылетом. А вслед выйдет циркуляр по внеплановым инспекторским проверкам, аэродромов, площадок, авиационной техники и владельцев свидетельств.
 Потому шо если окажется что он стриг бабло с лохов то неприятности могут быть у многих

Ты точно перегрелся на солнце.

Внеплановые инспекторские проверки. Ага. На мотоциклах, с пулеметами.

Прежде всего стройной шеренгой пойдут не йух те, кто собирается позапрещать, понаезжать и понаводить порядок за счет других, абсолютно без причин, лишь на том основании что они что-то там себе вообразили.

Из это ветки ты и abg пойдете в главе шеренги. С барабанами.
   
 НБРЦА уже запилила пресс релиз. Штатовцы в комиссии
Відповідно до вимог Додатку 13 до Чиказької конвенції, про подію проінформовано уповноважені органи з питань розслідування США, як держави громадяни якої загинули, Словаччини, як держави розробника повітряного судна та Австрії, як держави розробника двигуна, що встановлений на літаку.
Станом на 29 липня, НБРЦА отримало підтвердження від NTSB про призначення уповноваженого представника, який від імені США братиме участь у розслідуванні, зобов’язання від бюро розслідування морських та авіаційних подій Словаччини та уповноваженого органу з питань розслідування безпеки польотів Австрії щодо сприяння у розслідуванні на запит НБРЦА.
За інформацією уповноваженого з розслідування, група експертів, раз
   
Ты точно перегрелся на солнце.

Внеплановые инспекторские проверки. Ага. На мотоциклах, с пулеметами.

Прежде всего стройной шеренгой пойдут не йух те, кто собирается позапрещать, понаезжать и понаводить порядок за счет других, абсолютно без причин, лишь на том основании что они что-то там себе вообразили.

Из это ветки ты и abg пойдете в главе шеренги. С барабанами.
Девочкам расскажешь про шеренги и пулеметы.
   
НБРЦА уже запилила пресс релиз. Штатовцы в комиссии
Відповідно до вимог Додатку 13 до Чиказької конвенції, про подію проінформовано уповноважені органи з питань розслідування США, як держави громадяни якої загинули, Словаччини, як держави розробника повітряного судна та Австрії, як держави розробника двигуна, що встановлений на літаку.
Станом на 29 липня, НБРЦА отримало підтвердження від NTSB про призначення уповноваженого представника, який від імені США братиме участь у розслідуванні, зобов’язання від бюро розслідування морських та авіаційних подій Словаччини та уповноваженого органу з питань розслідування безпеки польотів Австрії щодо сприяння у розслідуванні на запит НБРЦА.
За інформацією уповноваженого з розслідування, група експертів, раз

Для тупых повторяю.
Расследование авиационного инцидента и нахождение виновного в уголовном/административном деле это совершенно перпендикулярные вещи.
   
Девочкам расскажешь про шеренги и пулеметы.

В твоем случае барабаны, а не пулеметы.
Чтобы громче было и дурь видна была всем.
   
Для тупых повторяю.
Расследование авиационного инцидента и нахождение виновного в уголовном/административном деле это совершенно перпендикулярные вещи.
Это я и без тебя знаю.
   
В твоем случае барабаны, а не пулеметы.
Чтобы громче было и дурь видна была всем.
Давай давай ))).
   
Re: На Прикарпатті спортивний літак упав на будинок  :(
abg

Из это ветки ты и abg пойдете в главе шеренги. С барабанами.



Тут, в темі цій вже, в принципі, робити й так нема що,

каждий астался прі своіх інтірєсах,

хорнет „самовиразілся“ по максимуму, потоптався по трупах „лохів“-хасидів і по лохах-адвокатах їхніх сімей, які ще, можливо, й не знають, що будуть цією справою займатися, продефілював мимо спаленої хати коломийських, як підозрюю, мігрантів/біженців? навіть не глянувши в їхній бік, розписався за хасидів у всіх мислимих і немислимих самовбивчих намірах і гордо пішов пити пиво на кухню.

Залишилися тільки барабани. І родина „професіонального“ і „легендарного“ „самовираженца“-азіровщика. І ще словаки, гамериканці, великі британці.
Які ще не підійшли до барабанів і не взяли в руки палички олівці.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія