Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Знову про безперебійне живлення е/е

Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Це треба роки 3)

Мабуть, але про це також  ТРЕБА пам'ятати. Згоден? Наприклад використовувати той куб періодично, та заливати новий.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Ну а елементи пельтьє?
Термопари.
Можна набрати блок і використовувати як на сонці, так і на печах типу буржуйки.
Є вже готові, але ціна кусюща.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Ну а елементи пельтьє?
Термопари.
Можна набрати блок і використовувати як на сонці, так і на печах типу буржуйки.
Є вже готові, але ціна кусюща.

З 5% ККД?
На 1квт там космос вийде.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Ну а елементи пельтьє?
Термопари.
Можна набрати блок і використовувати як на сонці, так і на печах типу буржуйки.
Є вже готові, але ціна кусюща.
Забавки, чим робити аби що, краще вже нічого а ліпше просто пропити гроші.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

вся альтернативщина - наебалово, куб бензина это надежно.
Возможно, но маловероятно, будет магистральный газ, можно им кормить генератор если никому не показывать.

Я купил старлинк и еще один генератор на 5КВТ.

Куб бензину - на відміну від панелей - скінчений ресурс.
Споживання звичайних генераторів 400-600 г/кВт*г, тоже генератор 5кВт працюючи на 4 кВт буде споживати біля 1.6-2л на годину.
По 6 годин на день куба вистачить на 1000/(2*6) = 83 дні, хай буде 3 міс... І за ці 3 міс на електрику піде бензу на 55тис грн.
Це не рахуючи витрат на обслуговування і той факт що в залежності від везіння та виробника гену, після 500-1000 мотогодин можна очікувати ремонт двигуна...

І зразу будуть питання:
- як налагодити поповнення пального і це буде можливо
- шум від генератора
- як організувати ремонт якщо він поламається (і х.з. яка буде черга), але якщо ген вже другий, то є резерв.

Тому найкраще мати гібридний інвертор, нормальну аккум. батарею, сонячні панелі і як резерв генератор.
Бо тоді можна буде жити в тиші і генератор запускати лише в зимовий сезон за реальної потреби, а не ганяти його кожен день весь рік.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Ну а елементи пельтьє?
Термопари.
Можна набрати блок і використовувати як на сонці, так і на печах типу буржуйки.
Є вже готові, але ціна кусюща.

Якщо у вас раптом контейнер термопар і продати їх не виходить - тоді так.
А як треба купувати - економічно недоцільно, ви ж навіть не на Ісландії щоб геотермальну станцію будувати.
Простіше, потужніше і значно дешевше сонячні панелі на дах.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Куб бензину - на відміну від панелей - скінчений ресурс.
Споживання звичайних генераторів 400-600 г/кВт*г, тоже генератор 5кВт працюючи на 4 кВт буде споживати біля 1.6-2л на годину.
По 6 годин на день куба вистачить на 1000/(2*6) = 83 дні, хай буде 3 міс... І за ці 3 міс на електрику піде бензу на 55тис грн.
Це не рахуючи витрат на обслуговування і той факт що в залежності від везіння та виробника гену, після 500-1000 мотогодин можна очікувати ремонт двигуна...

І зразу будуть питання:
- як налагодити поповнення пального і це буде можливо
- шум від генератора
- як організувати ремонт якщо він поламається (і х.з. яка буде черга), але якщо ген вже другий, то є резерв.

Тому найкраще мати гібридний інвертор, нормальну аккум. батарею, сонячні панелі і як резерв генератор.
Бо тоді можна буде жити в тиші і генератор запускати лише в зимовий сезон за реальної потреби, а не ганяти його кожен день весь рік.
Згоден повністю окрім сонячної панелі, батареї є дві по 200аг гелеві, на холодильник 4 насоси опалення та скважину вистачає
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Вирішив поставити собі бюджетну СЕС із гібридним МРРТ інвертором 3кВт для початку з трьома панелями ~400Вт та двома AGM АК 100А.
Мета - економія та бекап. Бюджет - до 35К під ключ.
Із завдань - освітлення, дрібна техніка, холодильник, морозилка. Якщо є якісь ідеї та зауваження – велкам.

Самі робити будете чи хтось?
Є розбивка вартості по компонентам?
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Куб бензину - на відміну від панелей - скінчений ресурс.
Споживання звичайних генераторів 400-600 г/кВт*г, тоже генератор 5кВт працюючи на 4 кВт буде споживати біля 1.6-2л на годину.
По 6 годин на день куба вистачить на 1000/(2*6) = 83 дні, хай буде 3 міс... І за ці 3 міс на електрику піде бензу на 55тис грн.
Це не рахуючи витрат на обслуговування і той факт що в залежності від везіння та виробника гену, після 500-1000 мотогодин можна очікувати ремонт двигуна...

І зразу будуть питання:
- як налагодити поповнення пального і це буде можливо
- шум від генератора
- як організувати ремонт якщо він поламається (і х.з. яка буде черга), але якщо ген вже другий, то є резерв.

Тому найкраще мати гібридний інвертор, нормальну аккум. батарею, сонячні панелі і як резерв генератор.
Бо тоді можна буде жити в тиші і генератор запускати лише в зимовий сезон за реальної потреби, а не ганяти його кожен день весь рік.

Згоден! Частина цього джентльменського набору є (дизель ген), на маленькі потреби зарядна станція + акб для збільшення ємності, але все інше в планах однозначно. Та саме в такому наборі.

Останнє редагування: 23 квітня 2024 11:00:17 від olegan
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Згоден повністю окрім сонячної панелі, батареї є дві по 200аг гелеві, на холодильник 4 насоси опалення та скважину вистачає

У вас АКБ десь на 3.3 кВт*г корисної потужності (200*24, розряд АКБ на 80% і кпд інвертора 85%), споживачів десь на 700 Вт всередньому (150Вт*50% часу холодильник, 4*150 насоси опалення, скважина хай 750Вт * 5% часу) - має вистачати приблизно на 4-5 годин.
А ще потрібно буде світло, телефон зарядити, ноутбук, тощо.

Розкажіть як ви будете заряджати АКБ з графіком 2г є світло і 6 годин нема??
За 2 години зарядне 24В*20А встигне залити лише 40Аг в кожен аккум - 20% його ємності.
Тож у вас при такій зарядці від мережі по 2 години є лише 40*24*0,85 (кпд)= 800 Вт*г на наступні 6 годин без світла

Якщо розраховувати на такий граік подачі світла, то треба або панелі або ставити літієві аккуми, що за 2 години повіністю зарядяться...
Краще і те і те.

   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

У вас АКБ десь на 3.3 кВт*г корисної потужності (200*24, розряд АКБ на 80% і кпд інвертора 85%), споживачів десь на 700 Вт всередньому (150Вт*50% часу холодильник, 4*150 насоси опалення, скважина хай 750Вт * 5% часу) - має вистачати приблизно на 4-5 годин.
А ще потрібно буде світло, телефон зарядити, ноутбук, тощо.

Розкажіть як ви будете заряджати АКБ з графіком 2г є світло і 6 годин нема??
За 2 години зарядне 24В*20А встигне залити лише 40Аг в кожен аккум - 20% його ємності.
Тож у вас при такій зарядці від мережі по 2 години є лише 40*24*0,85 (кпд)= 800 Вт*г на наступні 6 годин без світла

Якщо розраховувати на такий граік подачі світла, то треба або панелі або ставити літієві аккуми, що за 2 години повіністю зарядяться...
Краще і те і те.
В попередній блекаут генератор працював з 1200 до 2000 вистачало зарядити, попрати, попрасувати, помити посуд і на інше, вночі тільки холодильник, опалення роутер відеонагляд та може на хвилину насос включався як хто посціяти ходив.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е
Ale

У вас АКБ десь на 3.3 кВт*г корисної потужності (200*24, розряд АКБ на 80% і кпд інвертора 85%), споживачів десь на 700 Вт всередньому (150Вт*50% часу холодильник, 4*150 насоси опалення, скважина хай 750Вт * 5% часу) - має вистачати приблизно на 4-5 годин.
А ще потрібно буде світло, телефон зарядити, ноутбук, тощо.

Розкажіть як ви будете заряджати АКБ з графіком 2г є світло і 6 годин нема??
За 2 години зарядне 24В*20А встигне залити лише 40Аг в кожен аккум - 20% його ємності.
Тож у вас при такій зарядці від мережі по 2 години є лише 40*24*0,85 (кпд)= 800 Вт*г на наступні 6 годин без світла

Якщо розраховувати на такий граік подачі світла, то треба або панелі або ставити літієві аккуми, що за 2 години повіністю зарядяться...
Краще і те і те.
Холодильник бере менше 100 ват інверторний
Насос зазвичай іде в парі з гідро акумулятором, якщо економити то 300 літрів хватить на добу, насос буде працювати пʼять хвилин
Котел бере 180 ват турбований і 90 ват атмосферний
Тому в реальності вистачить запасного живлення на більший час
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Холодильник бере менше 100 ват інверторний
Насос зазвичай іде в парі з гідро акумулятором, якщо економити то 300 літрів хватить на добу, насос буде працювати пʼять хвилин
Котел бере 180 ват турбований і 90 ват атмосферний
Тому в реальності вистачить запасного живлення на більший час

Холодильники в людей різні, і не всі їх міняють як телефони ) Насос я і так 5хв (5% часу) порахував.
Але зважуйте, що ще є світло, зарядки телефонів, планшетів, ноутів, роутер - там ще ват 100+ може набратися.

Питання не в тому наскільки вистачить повної батареї - її і на 6-8-10 годин вистачить, але ж розраховуємо ми не на разову аварійну ситуацію, а на аварійні графіки відключень, наприклад  "світло на 2г через 6г".
Тож ви будете лімітовані не ємністю АКБ, а можливістю/швидкістю її поповнювати...
І тоді питання в швидкості зарядки: 24В*20А за 2 години заллє в АКБ  800-900 Вт*г.
При "2 через 6" графіку, у вас три рази різниця в часі.
Це значить, що середня потужність споживання має бути втричі менша за потужність заряджання (480Вт) - тобто середнє споживання 160 Вт, щоб електрика була без перерв...
Або обмежувати час роботи від АКБ: 2 години дали світло, потім ще 3 години попрацювали від АКБ (320Вт), потім 3 години посиділи без світла.

Фізику не надуриш "світло на 2г через 6г" вимагає закачувати енергію в АКБ втричі швидше ніж споживаєш.
А це або нарощування АКБ (або паралельно на більшою ємність і струм зарядки) та/або більшу напругу (наприклад 48В), чи вже літієва на більші струми зарядки чи/або додавати в рівняння інші джерела для підзарядки: панелі/генератори/вітрові/водяні генератори
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

В попередній блекаут генератор працював з 1200 до 2000 вистачало зарядити, попрати, попрасувати, помити посуд і на інше, вночі тільки холодильник, опалення роутер відеонагляд та може на хвилину насос включався як хто посціяти ходив.

Це вже інша річ як я і казав - аккум тільки вночі і навантаження мінімальне (холодильник закрито, світло виключено, температуру на ніч можна зниизити) і має можливість повністю зарядитися вдень.
Але цілий день слухати генератор - те ще задоволення...
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Самі робити будете чи хтось?
Є розбивка вартості по компонентам?
Розбивка є, проект та менеджмент - мій.
Шукаю робочі руки та постачальників заліза.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е
Ale

Холодильники в людей різні, і не всі їх міняють як телефони ) Насос я і так 5хв (5% часу) порахував.
Але зважуйте, що ще є світло, зарядки телефонів, планшетів, ноутів, роутер - там ще ват 100+ може набратися.

Питання не в тому наскільки вистачить повної батареї - її і на 6-8-10 годин вистачить, але ж розраховуємо ми не на разову аварійну ситуацію, а на аварійні графіки відключень, наприклад  "світло на 2г через 6г".
Тож ви будете лімітовані не ємністю АКБ, а можливістю/швидкістю її поповнювати...
І тоді питання в швидкості зарядки: 24В*20А за 2 години заллє в АКБ  800-900 Вт*г.
При "2 через 6" графіку, у вас три рази різниця в часі.
Це значить, що середня потужність споживання має бути втричі менша за потужність заряджання (480Вт) - тобто середнє споживання 160 Вт, щоб електрика була без перерв...
Або обмежувати час роботи від АКБ: 2 години дали світло, потім ще 3 години попрацювали від АКБ (320Вт), потім 3 години посиділи без світла.

Фізику не надуриш "світло на 2г через 6г" вимагає закачувати енергію в АКБ втричі швидше ніж споживаєш.
А це або нарощування АКБ (або паралельно на більшою ємність і струм зарядки) та/або більшу напругу (наприклад 48В), чи вже літієва на більші струми зарядки чи/або додавати в рівняння інші джерела для підзарядки: панелі/генератори/вітрові/водяні генератори
Ну так є генератор який працюватиме до 8 годин в день щоб зарядити батареї
Гелеві акуми можуть спокійно переварювати заряд 20 відсотків від ємності а не 10)
В мене холодильнику 15 років на 600 літрів тошиба- 90 ватт - не думаю що у багатьох старіші холодильники)
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е
Ale

Це вже інша річ як я і казав - аккум тільки вночі і навантаження мінімальне (холодильник закрито, світло виключено, температуру на ніч можна зниизити) і має можливість повністю зарядитися вдень.
Але цілий день слухати генератор - те ще задоволення...
Звикаєш)
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Так основна слабка сторона цих розрахунків - ви не живете окремо. Ви будете змушені ділитися з сусідами та іншими. Або одразу треба будувати фортецю зі свого дому. Можуть вилучити для суспільних робіт генератор чи паливо.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Так основна слабка сторона цих розрахунків - ви не живете окремо. Ви будете змушені ділитися з сусідами та іншими. Або одразу треба будувати фортецю зі свого дому. Можуть вилучити для суспільних робіт генератор чи паливо.
Маю кулемет  :beach:

Нехай айфона продають та купляють собі своє, з+++ли комуняки
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Тема стає все актуальнішою
Придбав Must PН18-5248 PRO і батарейку літієву на 3,4 квт/год
Батарейку потрібно ще нарощувати, а по інвертору не все ясно по налаштуванням
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Це правда?  ;o

Мінімізація вечірнього освітлення, яку застосувала військова адміністрація Києва через дефіцит електроенергії, дасть змогу досягти загальної економії у 20%.

Це нічне освітлення >20% загально споживання?
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е
den

Це правда?  ;o

Мінімізація вечірнього освітлення, яку застосувала військова адміністрація Києва через дефіцит електроенергії, дасть змогу досягти загальної економії у 20%.

Це нічне освітлення >20% загально споживання?

Анріал як на мене

Все світлодіоди або інші економні лампи

   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Мінімізація вечірнього освітлення, яку застосувала військова адміністрація Києва через дефіцит електроенергії, дасть змогу досягти загальної економії у 20%.

Ну що ви хотіли від журналістів та пресслужби...

Звісно, що буде економія 20% від того що зараз йде на освітлення, а не 20% від загального споживання міста.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Ну що ви хотіли від журналістів та пресслужби...

Звісно, що буде економія 20% від того що зараз йде на освітлення, а не 20% від загального споживання міста.
Журналістів відбирають з допомогою камертону, як пустоти у макитрі не резонують то не здаси, виключають  :(

Наразі маю до панства питання, звісно суто теоретичне,

Якщо вже мали генератора на 7квт але бензинового, і це виявляється не дуже оптимальним вибором з огляду на витрати палива.

І вже є куб бензину.

Що є оптимальни, інверторний генератор десь на 3квт, чи краще купити дизель на 3 квт і запасти літрів 400.

Краще звісно і куб дизеля мати але гроші :(
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е
PAL

Журналістів відбирають з допомогою камертону, як пустоти у макитрі не резонують то не здаси, виключають  :(

Наразі маю до панства питання, звісно суто теоретичне,

Якщо вже мали генератора на 7квт але бензинового, і це виявляється не дуже оптимальним вибором з огляду на витрати палива.

І вже є куб бензину.

Що є оптимальни, інверторний генератор десь на 3квт, чи краще купити дизель на 3 квт і запасти літрів 400.

Краще звісно і куб дизеля мати але гроші :(

наскільки я в курсі, ціна на дизель та бенз на даний момент практично не відрізняється
правда дизель дещо економніший
можна прикинути:
витрати палива на ХХ (чи з малим навантаженням) 3квт бензинового інверторного генератора десь 1 л/год за паспортом (напрваді літрів півтора)
тобто 1 куб бензу забезпечить 1000 годин ХХ
Це спідставно з ресурсом самого генератора (приблизно ті ж самі 1000 мотогодин плюс-мінус)

звідсіля висновок - якщо бенз все одно вже є, дешевше взяти до нього інверторний генератор. До моменту використання запасів палива генератор з високою вірогідністю буде потребувати капітального ремонту або заміни
отам вже далі й вирішувать - продовжувать користуватися бензиновим чи перейти на дизель

у випадку дизельного генератора крім більшої ціни за сам генератор, маєш витратити ще на пальне

Але зважай, це чиста математика без врахування тих чи інших обставин. наприклад, потреба у цілодобовій подачі електрики
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

наскільки я в курсі, ціна на дизель та бенз на даний момент практично не відрізняється
правда дизель дещо економніший
можна прикинути:
витрати палива на ХХ (чи з малим навантаженням) 3квт бензинового інверторного генератора десь 1 л/год за паспортом (напрваді літрів півтора)
тобто 1 куб бензу забезпечить 1000 годин ХХ
Це спідставно з ресурсом самого генератора (приблизно ті ж самі 1000 мотогодин плюс-мінус)

звідсіля висновок - якщо бенз все одно вже є, дешевше взяти до нього інверторний генератор. До моменту використання запасів палива генератор з високою вірогідністю буде потребувати капітального ремонту або заміни
отам вже далі й вирішувать - продовжувать користуватися бензиновим чи перейти на дизель

у випадку дизельного генератора крім більшої ціни за сам генератор, маєш витратити ще на пальне

Але зважай, це чиста математика без врахування тих чи інших обставин. наприклад, потреба у цілодобовій подачі електрики
Я пошукав відео з цього питання, вони є і досить легко гугляться, виходить так що дизель значно економніший на холостому ході,
Якщо буде як думаю я і електрика буде епізодично, то дизель цікавіше.

Але у пройдешню зиму дизель був важкодоступним, на відміну від бензину

Тут є сертифіковані тарологи щоб з гарантією визначети що буде доступним, бо об'єктивно немає можливості запасти паливо на всю зиму
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Журналістів відбирають з допомогою камертону, як пустоти у макитрі не резонують то не здаси, виключають  :(

Наразі маю до панства питання, звісно суто теоретичне,

Якщо вже мали генератора на 7квт але бензинового, і це виявляється не дуже оптимальним вибором з огляду на витрати палива.

І вже є куб бензину.

Що є оптимальни, інверторний генератор десь на 3квт, чи краще купити дизель на 3 квт і запасти літрів 400.

Краще звісно і куб дизеля мати але гроші :(

Оптимальність передбачає певні критерії…
Ви ціну кіловат години хочете зменшити, чи час автономності підвищити чи ще щось?
Замінити бензиновий ген 7кВт чи додати ще один?
Яке споживання?
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Я пошукав відео з цього питання, вони є і досить легко гугляться, виходить так що дизель значно економніший на холостому ході,
Якщо буде як думаю я і електрика буде епізодично, то дизель цікавіше.

Але у пройдешню зиму дизель був важкодоступним, на відміну від бензину

Тут є сертифіковані тарологи щоб з гарантією визначети що буде доступним, бо об'єктивно немає можливості запасти паливо на всю зиму

Є ще варіант гібридний інвертор + акумуляторна батарея.
Зможе заряджатися і від генератора і від мережі і не треба ганяти генератор на холостому ходу…
І потім сонячні панелі можна подумати додати
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Оптимальність передбачає певні критерії…
Ви ціну кіловат години хочете зменшити, чи час автономності підвищити чи ще щось?
Замінити бензиновий ген 7кВт чи додати ще один?
Яке споживання?
Збільшити час та зменшити витрати, і нажаль я невдаха який гроші заробляє :(

В цілому я б ще раз нагадав усім що влада довбойоби і їхні стратегії з мікрогенерація грунтуються на тому що буде доступним магістральний газ.

Щіро раджу сподіватися тільки на власні запаси та стратегії
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

-
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

За нинішніх погодних умов Україна використовує 12 ГВт електрогенерації, тож втрата 8 ГВт через російські обстріли нанесла велику шкоду.

Джерело: директор Центру дослідження енергетики Олександр Харченко в ефірі Українського радіо

Деталі: За його словами, аби забезпечити споживачів та бізнес, держава змушена просити сусідні країни про аварійну енергетичну допомогу, яка зазвичай коштує найдорожче. Тож питання про економію електрики в пікові години досі залишається актуальним.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Власникам генераторів хочу нагадати, що хоча би раз на півроку треба трохи попиркати. Інакше потім, за нагальної потреби, воно хєр заведеться і сервісу не уникнути
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Акумулятори тепер швидко здорожчають?
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е
N88

Акумулятори тепер швидко здорожчають?

Думаю не сильно.
Вс вже мають запас, плюс надлишок на складах який не розпродався минулої зими.
Плюс Китай наростив потужності за час ажіотажу.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е
PAL

Акумулятори тепер швидко здорожчають?

на нконі ціни взагалі смішні зараз, а якщо передзамовлення, то на 200-300 ампергодин можна узяти за ціною 50ампергодин рік тому
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

на нконі ціни взагалі смішні зараз, а якщо передзамовлення, то на 200-300 ампергодин можна узяти за ціною 50ампергодин рік тому

Тиждень лагу полюбе буде. Та й такого ажіоатажу вже не ьуде - всі набрались
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е
PAL

Тиждень лагу полюбе буде. Та й такого ажіоатажу вже не ьуде - всі набрались

це да, набралися
стоїть:
акум автомобільний, 60А-год (720 Вт-год, але узяти вийде мабуть тіки половину)
акум літієвий, 1080Вт-год
акум мотороціклєтний, 30А-год (360 Вт-год, знову взяти можна половину)
велика павербанка від allpowers 300Вт, 288Вт-год
до тої павербанки, трошки не встиг зібрати (ідуть комірки, все інше в наявності) додатковий літієвий акум на 300Вт-год

У мами резервом 1200Вт-год ще збірка літію

ну й вишенькою - гена в кладовці, а в сараї 80 літрів бензу

дрібноту типу упсів не рахую, від класичних до маленьких для рутерів

Бо люди хочуть! (с)
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

це да, набралися
стоїть:
акум автомобільний, 60А-год (720 Вт-год, але узяти вийде мабуть тіки половину)
акум літієвий, 1080Вт-год
акум мотороціклєтний, 30А-год (360 Вт-год, знову взяти можна половину)
велика павербанка від allpowers 300Вт, 288Вт-год
до тої павербанки, трошки не встиг зібрати (ідуть комірки, все інше в наявності) додатковий літієвий акум на 300Вт-год

У мами резервом 1200Вт-год ще збірка літію

ну й вишенькою - гена в кладовці, а в сараї 80 літрів бензу

дрібноту типу упсів не рахую, від класичних до маленьких для рутерів

Бо люди хочуть! (с)


Нагадало, але все одно респект  (tu)

 
У нас было 2 пакетика травы, 75 таблеток мескалина, 5 листов марок мощнейшей кислоты, полсолонки кокаина и гора возбудителей, успокоительных и всего такого, всех цветов, а ещё литр текилы, литр рома, ящик пива, пол-литра эфира и две дюжины амила. Не то чтобы это всё было нужно в поездке, но раз начал коллекционировать наркоту, то иди в своём увлечении до конца. Единственное, что меня беспокоило — это эфир. В мире нет никого более беспомощного, безответственного и безнравственного, чем человек в эфирном запое. И я знал, что довольно скоро мы в это окунёмся.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Поки ще не так страшно. Треба проходити вечірні піки споживання

"«По всіх областях орієнтовно до 10 відсотків споживачів відключено до кінця доби», — голова правління НЕК «Укренерго» Володимир Кудрицький"

Захід Головне
Надіслати новину | Наші медіа
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Купив в минулої осені 4 кВт інверторний газо/бензиновий генератор, заповнив балон на 40 літрів і два балона по 30 + 50 літрів бензину, ну і до котла аккум з інвертором на 180 А. За зиму жодного разу не заводив, думав дарма витратив гроші - каци думку змінили..
Щодо дизельної генерації, на морозі завезти дизель ще той квест, імхо генерація 1 кВт на пропані простіше і дешевше.
   

Цю тему переглядають:

 
Повна версія