Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 00:10:32 IP/Host: ---.nycmny.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...LOL.Дійсно. Спеціаліст з усіх питаньДостатньо щоб знати що real time event driven architecture не працює на public networks.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 00:35:03 IP/Host: ---.res.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...Цей додатковий канал непотрібен, бо не є достовірним.
через якусь теоретичну можливість хакнути вважати канал недостовірним?Зуб даєш що терористи не наймуть для цього хакера?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 01:35:55 IP/Host: 2600:387:c:6d19::---
|
Розгорнути попередні цитати...Дійсно. Спеціаліст з усіх питаньДостатньо щоб знати що real time event driven architecture не працює на public networks.А де тут паблік нетвьорк? Локалка зі стар архітектурою і високоточною синхронізацію по часу. Про PTP чув? Чи, недай боже, про real time ethernet? Хоча тут не езернет, звичайно.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 02:32:25 IP/Host: ---.nycmny.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...Достатньо щоб знати що real time event driven architecture не працює на public networks.А де тут паблік нетвьорк? Локалка зі стар архітектурою і високоточною синхронізацію по часу. Про PTP чув? Чи, недай боже, про real time ethernet? Хоча тут не езернет, звичайно.Будувати та підтримувати окрему приватну мережу з малою затримкою передачі сигналу вздовж всіх доріг ніхто фінансово на сьогодні не здатний. Тому вибрана архітектура де кожна машина це сама по собі базова станція.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 03:27:32 IP/Host: 2600:387:c:6d19::---
|
Розгорнути попередні цитати...А де тут паблік нетвьорк? Локалка зі стар архітектурою і високоточною синхронізацію по часу. Про PTP чув? Чи, недай боже, про real time ethernet? Хоча тут не езернет, звичайно.Будувати та підтримувати окрему приватну мережу з малою затримкою передачі сигналу вздовж всіх доріг ніхто фінансово на сьогодні не здатний. Тому вибрана архітектура де кожна машина це сама по собі базова станція.Тут багато технічних нюансів і я не хочу про це багато говорити на загальному форумі. Бо то виглядає дико
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 04:11:33 IP/Host: ---.nycmny.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...Будувати та підтримувати окрему приватну мережу з малою затримкою передачі сигналу вздовж всіх доріг ніхто фінансово на сьогодні не здатний. Тому вибрана архітектура де кожна машина це сама по собі базова станція.Тут багато технічних нюансів і я не хочу про це багато говорити на загальному форумі. Бо то виглядає дико
Немає ніяких «технічних нюансів». Рішення комерційно доступні, документація та SDK опубліковані і доступні, дописуй своє скільки можеш.
Я не розумію звідки в тебе «непреодолімоє желаніє» кожного разу залізти в теми, в яких ти не розумієшся або немаєш досвіду і дописувати, дописувати, дописувати.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 04:51:00 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 07:37:11 IP/Host: ---.144-212-143.staticip.vf-ua.net
|
Розгорнути попередні цитати...Може ти в на літаках боїшся літати, бо систему трафік контроля теж можна хакнути?Ну хакнеш. Далі що? Автопілоту літака трафікконтроль до одного місця.Зрозуміло. Те що два літака одночасно можуть опинитись в одному місці на землі чи в повітрі, то це ти не передбачаєш.
Або те що виробник двигуна в польоті може підєднатись та провести діагностику двигуна то теж не передбачаєш?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 08:07:07 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:60c4:c727:c388:---
|
Розгорнути попередні цитати...Цитата: Dobre :rotatelink=topic=1113510.msg26714232#msg26714232 date=1659918452Тут багато технічних нюансів і я не хочу про це багато говорити на загальному форумі. Бо то виглядає дикоНемає ніяких «технічних нюансів». Рішення комерційно доступні, документація та SDK опубліковані і доступні, дописуй своє скільки можеш.
Я не розумію звідки в тебе «непреодолімоє желаніє» кожного разу залізти в теми, в яких ти не розумієшся або немаєш досвіду і дописувати, дописувати, дописувати.Ти що веб девелопер ?
Відкрито опубліковані SDK в телекомі?!! Ну ти даєш
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 08:17:18 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:60c4:c727:c388:---
|
Розгорнути попередні цитати...Ну хакнеш. Далі що? Автопілоту літака трафікконтроль до одного місця.Зрозуміло. Те що два літака одночасно можуть опинитись в одному місці на землі чи в повітрі, то це ти не передбачаєш.
Або те що виробник двигуна в польоті може підєднатись та провести діагностику двигуна то теж не передбачаєш?Для недопущення двох літаків в одному місці є живі диспетчери. І то це тільки для цивільних літаків. Ще на літаку є тікас, який головніший за диспетчера.
Після діагностики двигун буде брехати пілотами про свій стан? В авіації багато чого вирішується організаційними методами. І все одно є катастрофи.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 13:58:22 IP/Host: 2601:44:181:2610:4075:300a:a49a:---
|
Розгорнути попередні цитати...Musk described the corrosion-resistant, 3-mm-thick (.118-in) sheet specified for Cybertruck as "ultra-hard 30X cold-rolled stainless-steel,” indicating an alloy variant developed from 300-series stainless steel. This popular class was used by Delorean (304 alloy) in its roughly 10,000 DMC-12 sports cars, and by heavy-truck maker Autocar (302 alloy) in a small-volume run in the 1960s. During the same period Ford also experimented with a few stainless-bodied Thunderbirds and Lincolns, also in 302 alloy. Today’s exhaust pipes typically use ferritic stainless steels.
But while Tesla’s proprietary 30X-alloy stainless skin may endow Cybertruck with industry-leading dent resistance, the material spec and the exoskeleton design force tradeoffs. “Cold rolling makes this material very strong but sacrifices ductility and formability. That means a minimum subsequent metal forming is possible and dictates mostly flat panels and straight character lines,” Matlock said. The truck’s outer body contributes to the strength of the vehicle structure, unlike a conventional body-in-white whose strength comes from controlling the A- and B-pillar geometries and using combinations of press-hardened steels.
https://www.sae.org/news/2020/06/tesla-cybertruck-stainless-steelНичего нового в этом классе сталей нет. В данном случае это маркетинговый пистеж.нове те що кузов кокон, так це було на деяких прототипах в гонках але не в массовому сегменті, по друге для цього трака будуть штампувати зад і перед однією деталю на найбільшому в індустрії 9к тон пресі, і звичайно все це теж частина маркетинвого ходу, але більше, набагато більше нові технології в массовому виробництві, ще раз в МАССОВОМУ, бо і лампочку едісон не винайшов але без нього в нас її б не було
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 14:06:54 IP/Host: 154.6.130.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ничего нового в этом классе сталей нет. В данном случае это маркетинговый пистеж.нове те що кузов кокон, так це було на деяких прототипах в гонках але не в массовому сегменті, по друге для цього трака будуть штампувати зад і перед однією деталю на найбільшому в індустрії 9к тон пресі, і звичайно все це теж частина маркетинвого ходу, але більше, набагато більше нові технології в массовому виробництві, ще раз в МАССОВОМУ, бо і лампочку едісон не винайшов але без нього в нас її б не булоВы ж тут разорялись, шо это ниипаццо крутая таинственная сталь. Оказалось, банальная холоднокатаная 300-ка.
Поэтому ты, ничтоже сумняшеся, съехал на ниипаццо крутой кузов, хотя там сварочного брака будет стоко, шо сей папелац не будет бороздить просторы.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 14:26:25 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ничего нового в этом классе сталей нет. В данном случае это маркетинговый пистеж.нове те що кузов кокон, так це було на деяких прототипах в гонках але не в массовому сегменті, по друге для цього трака будуть штампувати зад і перед однією деталю на найбільшому в індустрії 9к тон пресі, і звичайно все це теж частина маркетинвого ходу, але більше, набагато більше нові технології в массовому виробництві, ще раз в МАССОВОМУ, бо і лампочку едісон не винайшов але без нього в нас її б не булоВы ж тут разорялись, шо это ниипаццо крутая таинственная сталь. Оказалось, банальная холоднокатаная 300-ка.
Поэтому ты, ничтоже сумняшеся, съехал на ниипаццо крутой кузов, хотя там сварочного брака будет стоко, шо сей папелац не будет бороздить просторы.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 15:16:08 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...нове те що кузов кокон, так це було на деяких прототипах в гонках але не в массовому сегменті, по друге для цього трака будуть штампувати зад і перед однією деталю на найбільшому в індустрії 9к тон пресі, і звичайно все це теж частина маркетинвого ходу, але більше, набагато більше нові технології в массовому виробництві, ще раз в МАССОВОМУ, бо і лампочку едісон не винайшов але без нього в нас її б не булоВы ж тут разорялись, шо это ниипаццо крутая таинственная сталь. Оказалось, банальная холоднокатаная 300-ка.
Поэтому ты, ничтоже сумняшеся, съехал на ниипаццо крутой кузов, хотя там сварочного брака будет стоко, шо сей папелац не будет бороздить просторы.а в чем проблема с варкой нержи, интересно просто, в гаражах даже варят.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 15:37:22 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 15:48:41 IP/Host: ---.hsd1.pa.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...нове те що кузов кокон, так це було на деяких прототипах в гонках але не в массовому сегменті, по друге для цього трака будуть штампувати зад і перед однією деталю на найбільшому в індустрії 9к тон пресі, і звичайно все це теж частина маркетинвого ходу, але більше, набагато більше нові технології в массовому виробництві, ще раз в МАССОВОМУ, бо і лампочку едісон не винайшов але без нього в нас її б не булоВы ж тут разорялись, шо это ниипаццо крутая таинственная сталь. Оказалось, банальная холоднокатаная 300-ка.
Поэтому ты, ничтоже сумняшеся, съехал на ниипаццо крутой кузов, хотя там сварочного брака будет стоко, шо сей папелац не будет бороздить просторы.лікуйся предурь
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 15:49:48 IP/Host: ---.hsd1.pa.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...нове те що кузов кокон, так це було на деяких прототипах в гонках але не в массовому сегменті, по друге для цього трака будуть штампувати зад і перед однією деталю на найбільшому в індустрії 9к тон пресі, і звичайно все це теж частина маркетинвого ходу, але більше, набагато більше нові технології в массовому виробництві, ще раз в МАССОВОМУ, бо і лампочку едісон не винайшов але без нього в нас її б не булоВы ж тут разорялись, шо это ниипаццо крутая таинственная сталь. Оказалось, банальная холоднокатаная 300-ка.
Поэтому ты, ничтоже сумняшеся, съехал на ниипаццо крутой кузов, хотя там сварочного брака будет стоко, шо сей папелац не будет бороздить просторы.а в чем проблема с варкой нержи, интересно просто, в гаражах даже варят.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 17:53:12 IP/Host: 154.6.130.---
|
Розгорнути попередні цитати...Вы ж тут разорялись, шо это ниипаццо крутая таинственная сталь. Оказалось, банальная холоднокатаная 300-ка.
Поэтому ты, ничтоже сумняшеся, съехал на ниипаццо крутой кузов, хотя там сварочного брака будет стоко, шо сей папелац не будет бороздить просторы.а в чем проблема с варкой нержи, интересно просто, в гаражах даже варят.Швы слишком длинные.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 18:19:27 IP/Host: ---.123.23.189.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Зрозуміло. Те що два літака одночасно можуть опинитись в одному місці на землі чи в повітрі, то це ти не передбачаєш.
Або те що виробник двигуна в польоті може підєднатись та провести діагностику двигуна то теж не передбачаєш?Для недопущення двох літаків в одному місці є живі диспетчери. І то це тільки для цивільних літаків. Ще на літаку є тікас, який головніший за диспетчера.
Після діагностики двигун буде брехати пілотами про свій стан? В авіації багато чого вирішується організаційними методами. І все одно є катастрофи.Ти боїшся хакерів, що можуть втрутитись в канал комунікацій авто, захопити керування та направити машину стовб.
Але ти не боїшся хакерів, що можуть захопити контроль над літаком з 400+ людьми на борту та направити його в гору.
В тебе виборочні фобії
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 18:25:04 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...Для недопущення двох літаків в одному місці є живі диспетчери. І то це тільки для цивільних літаків. Ще на літаку є тікас, який головніший за диспетчера.
Після діагностики двигун буде брехати пілотами про свій стан? В авіації багато чого вирішується організаційними методами. І все одно є катастрофи.Ти боїшся хакерів, що можуть втрутитись в канал комунікацій авто, захопити керування та направити машину стовб.
Але ти не боїшся хакерів, що можуть захопити контроль над літаком з 400+ людьми на борту та направити його в гору.
В тебе виборочні фобіїЯ не боюсь. Про яке захоплення керування ти пишеш? Читай уважно - канал обміну між автомобілями не буде достовірним, тому цей обмін нахрін не потрібен.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 18:29:18 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:60c4:c727:c388:---
|
Розгорнути попередні цитати...Для недопущення двох літаків в одному місці є живі диспетчери. І то це тільки для цивільних літаків. Ще на літаку є тікас, який головніший за диспетчера.
Після діагностики двигун буде брехати пілотами про свій стан? В авіації багато чого вирішується організаційними методами. І все одно є катастрофи.Ти боїшся хакерів, що можуть втрутитись в канал комунікацій авто, захопити керування та направити машину стовб.
Але ти не боїшся хакерів, що можуть захопити контроль над літаком з 400+ людьми на борту та направити його в гору.
В тебе виборочні фобіїЯ не боюсь. Про яке захоплення керування ти пишеш? Читай уважно - канал обміну між автомобілями не буде достовірним, тому цей обмін нахрін не потрібен. Автопілот має керуватися лише своіми датчиками. Так само. як автопілот літака.
Москалі вон спотворили дані з землі, і завели польський літак в ліс.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 18:31:40 IP/Host: ---.123.23.189.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ти боїшся хакерів, що можуть втрутитись в канал комунікацій авто, захопити керування та направити машину стовб.
Але ти не боїшся хакерів, що можуть захопити контроль над літаком з 400+ людьми на борту та направити його в гору.
В тебе виборочні фобіїЯ не боюсь. Про яке захоплення керування ти пишеш? Читай уважно - канал обміну між автомобілями не буде достовірним, тому цей обмін нахрін не потрібен.Ще раз питаю: якщо достовірність каналу не 100%, а 99.5%, то яка проблема ним користуватись в комбінації з сенсорами?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 18:50:55 IP/Host: ---.hsd1.pa.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...а в чем проблема с варкой нержи, интересно просто, в гаражах даже варят.Швы слишком длинные.ну длинные, вон одесситы в ТЦ бак для воды с нержи вручную полуавтоматом варили
Показати зображення...
Показати зображення...
170 метров швов , 55 кг проволоки и ....финиш
с отсюдова
https://weld.in.ua/forum/showthread.php/3702-%D0%91%D1%83%D0%B4%D0%BD%D0%B8-%D1%81%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%89%D0%B8%D0%BA%D0%B0/page6
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 19:32:03 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:60c4:c727:c388:---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 19:33:55 IP/Host: 154.6.130.---
|
Розгорнути попередні цитати...Швы слишком длинные.ну длинные, вон одесситы в ТЦ бак для воды с нержи вручную полуавтоматом варили
Показати зображення...
Показати зображення...
170 метров швов , 55 кг проволоки и ....финиш
с отсюдова
https://weld.in.ua/forum/showthread.php/3702-%D0%91%D1%83%D0%B4%D0%BD%D0%B8-%D1%81%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%89%D0%B8%D0%BA%D0%B0/page6Угум-с... только это кустарщина, где никто временем не ограничен, а не серийное производство, где время - деньги. Для нержавейки нужно остабавливаться примерно после каждых 300 мм для охлаждения.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 19:47:36 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...Я не боюсь. Про яке захоплення керування ти пишеш? Читай уважно - канал обміну між автомобілями не буде достовірним, тому цей обмін нахрін не потрібен.Ще раз питаю: якщо достовірність каналу не 100%, а 99.5%, то яка проблема ним користуватись в комбінації з сенсорами?Для чого все ускладнювати та здорожчувати, якщо без нього можна просто обійтись?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 22:30:57 IP/Host: 2601:44:181:2610:bcfd:97a:19a0:---
|
Компанія як Тесла, яка на сьогодні фактично не обмежена в ресурсах, запустила проект на декілька десятків мілліардів долларів по розробці нового продукта, що вже в розробці щонайменьше 6 років, де дійшла справа до встановлення обладнення, досі не знає як вона буде зварювали вироб щоб забезпечити і якість і конкурентну перевагу?
Дитячий садочок «Якутскоє Солнішко» на вигулі.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
9 серпня 2022 01:05:06 IP/Host: 107.127.21.---
|
Розгорнути попередні цитати...Компанія як Тесла, яка на сьогодні фактично не обмежена в ресурсах, запустила проект на декілька десятків мілліардів долларів по розробці нового продукта, що вже в розробці щонайменьше 6 років, де дійшла справа до встановлення обладнення, досі не знає як вона буде зварювали вироб щоб забезпечити і якість і конкурентну перевагу?
Дитячий садочок «Якутскоє Солнішко» на вигулі.Пока что компания Тесла может только красиво песдеть, а когда дело доходит до производства, производит гуано…
Как и ты, не умеющий ничего, кроме выкриков корпоративных речевок….
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
9 серпня 2022 01:21:39 IP/Host: ---.hsd1.pa.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...Компанія як Тесла, яка на сьогодні фактично не обмежена в ресурсах, запустила проект на декілька десятків мілліардів долларів по розробці нового продукта, що вже в розробці щонайменьше 6 років, де дійшла справа до встановлення обладнення, досі не знає як вона буде зварювали вироб щоб забезпечити і якість і конкурентну перевагу?
Дитячий садочок «Якутскоє Солнішко» на вигулі.Пока что компания Тесла может только красиво песдеть, а когда дело доходит до производства, производит гуано…
Как и ты, не умеющий ничего, кроме выкриков корпоративных речевок….Сонечко якутське. Не плутайся під ногами як дитина що постійно вимагає уваги.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
9 серпня 2022 05:17:59 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Компанія як Тесла, яка на сьогодні фактично не обмежена в ресурсах, запустила проект на декілька десятків мілліардів долларів по розробці нового продукта, що вже в розробці щонайменьше 6 років, де дійшла справа до встановлення обладнення, досі не знає як вона буде зварювали вироб щоб забезпечити і якість і конкурентну перевагу?
Дитячий садочок «Якутскоє Солнішко» на вигулі.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
9 серпня 2022 05:45:38 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...Компанія як Тесла, яка на сьогодні фактично не обмежена в ресурсах, запустила проект на декілька десятків мілліардів долларів по розробці нового продукта, що вже в розробці щонайменьше 6 років, де дійшла справа до встановлення обладнення, досі не знає як вона буде зварювали вироб щоб забезпечити і якість і конкурентну перевагу?
Дитячий садочок «Якутскоє Солнішко» на вигулі.Пока что компания Тесла может только красиво песдеть, а когда дело доходит до производства, производит гуано…
Как и ты, не умеющий ничего, кроме выкриков корпоративных речевок….
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
9 серпня 2022 13:10:30 IP/Host: 2601:44:181:2610:bcfd:97a:19a0:---
|
Розгорнути попередні цитати...Компанія як Тесла, яка на сьогодні фактично не обмежена в ресурсах, запустила проект на декілька десятків мілліардів долларів по розробці нового продукта, що вже в розробці щонайменьше 6 років, де дійшла справа до встановлення обладнення, досі не знає як вона буде зварювали вироб щоб забезпечити і якість і конкурентну перевагу?
Дитячий садочок «Якутскоє Солнішко» на вигулі.Пока что компания Тесла может только красиво песдеть, а когда дело доходит до производства, производит гуано…
Как и ты, не умеющий ничего, кроме выкриков корпоративных речевок….пляц віідай батькам телепхона
а когда дело доходит до производства - то тесла всіх дрючіть
In 2021, the electric carmaker's first major factory in California beat out 70 competing facilities to become the most productive auto plant in North America, according to a recent Bloomberg analysis. Last year, the factory spat out an average of 8,550 vehicles each week, or nearly 450,000 units over the course of the year, according to Bloomberg. That's more than the 8,427 cars produced weekly at Toyota's Georgetown, Kentucky plant and the 8,343 cars per week built at BMW's Spartanburg, South Carolina facility. Ford's most productive plant, Kentucky Truck, produced roughly 7,600 vehicles every seven days in 2021, according to Bloomberg.
производит гуано - х вгадав
The Tesla Model 3 has now been designated as an Insurance Institute for Highway Safety’s (IIHS) Top Safety Pick+ three years in a row. Tesla's Model 3 has earned the highest possible safety rating from the Insurance Institute for Highway Safety after the group performed a series of crash tests on the vehicle. The IIHS named the Model 3 a "Top Safety Pick+," the second all-electric vehicle to win that designation this year after the Audi e-tron.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
9 серпня 2022 13:43:59 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...Пока что компания Тесла может только красиво песдеть, а когда дело доходит до производства, производит гуано…
Как и ты, не умеющий ничего, кроме выкриков корпоративных речевок….пляц віідай батькам телепхона
а когда дело доходит до производства - то тесла всіх дрючіть
In 2021, the electric carmaker's first major factory in California beat out 70 competing facilities to become the most productive auto plant in North America, according to a recent Bloomberg analysis. Last year, the factory spat out an average of 8,550 vehicles each week, or nearly 450,000 units over the course of the year, according to Bloomberg. That's more than the 8,427 cars produced weekly at Toyota's Georgetown, Kentucky plant and the 8,343 cars per week built at BMW's Spartanburg, South Carolina facility. Ford's most productive plant, Kentucky Truck, produced roughly 7,600 vehicles every seven days in 2021, according to Bloomberg.
производит гуано - х вгадав
The Tesla Model 3 has now been designated as an Insurance Institute for Highway Safety’s (IIHS) Top Safety Pick+ three years in a row. Tesla's Model 3 has earned the highest possible safety rating from the Insurance Institute for Highway Safety after the group performed a series of crash tests on the vehicle. The IIHS named the Model 3 a "Top Safety Pick+," the second all-electric vehicle to win that designation this year after the Audi e-tron.Гы…. На втором месте после Ауди… опять вам, лошкам, втюхали гуано…
Re: Светлое будущее электрических машин |
9 серпня 2022 13:48:05 IP/Host: ---.111.91.131.bilink.ua
|
Re: Светлое будущее электрических машин |
9 серпня 2022 13:57:57 IP/Host: ---.111.91.131.bilink.ua
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
9 серпня 2022 14:20:46 IP/Host: ---.hsd1.de.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...пляц віідай батькам телепхона
а когда дело доходит до производства - то тесла всіх дрючіть
In 2021, the electric carmaker's first major factory in California beat out 70 competing facilities to become the most productive auto plant in North America, according to a recent Bloomberg analysis. Last year, the factory spat out an average of 8,550 vehicles each week, or nearly 450,000 units over the course of the year, according to Bloomberg. That's more than the 8,427 cars produced weekly at Toyota's Georgetown, Kentucky plant and the 8,343 cars per week built at BMW's Spartanburg, South Carolina facility. Ford's most productive plant, Kentucky Truck, produced roughly 7,600 vehicles every seven days in 2021, according to Bloomberg.
производит гуано - х вгадав
The Tesla Model 3 has now been designated as an Insurance Institute for Highway Safety’s (IIHS) Top Safety Pick+ three years in a row. Tesla's Model 3 has earned the highest possible safety rating from the Insurance Institute for Highway Safety after the group performed a series of crash tests on the vehicle. The IIHS named the Model 3 a "Top Safety Pick+," the second all-electric vehicle to win that designation this year after the Audi e-tron.Гы…. На втором месте после Ауди… опять вам, лошкам, втюхали гуано…реально тобі кажу віддай батькам телефона і йди робити домашню по англ мові йдеться що ауді теж мала цю відзнаку а тепер модел 3 як друга електрична машина яка здобула її
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
9 серпня 2022 17:10:18 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:3428:3b7b:e746:---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
9 серпня 2022 18:32:37 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:ecd7:efb3:e48:---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
9 серпня 2022 21:35:51 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Apple найняв одного з провідних розробників шасі Ламборгіні.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
9 серпня 2022 21:56:58 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:5cc9:b332:836a:---
|
Розгорнути попередні цитати...Apple найняв одного з провідних розробників шасі Ламборгіні.Ламба зараз ВАГу належить, так що трохи незрозуміло про що мова і що то за самодіяльність ламби.