Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Достатньо щоб знати що real time event driven architecture не працює на public networks.

А де тут паблік нетвьорк? Локалка зі стар архітектурою і високоточною синхронізацію по часу. Про PTP чув? Чи, недай боже, про real time ethernet? Хоча тут не езернет, звичайно.
   
Зуб даєш що терористи не наймуть для цього хакера?

Для цього буде певна міра достовірності. Ця інформація використовуватиметь ся в комбінації з інформацією що надходить з сенсорів.
   
А де тут паблік нетвьорк? Локалка зі стар архітектурою і високоточною синхронізацію по часу. Про PTP чув? Чи, недай боже, про real time ethernet? Хоча тут не езернет, звичайно.

Будувати та підтримувати окрему приватну мережу з малою затримкою передачі сигналу вздовж всіх доріг ніхто фінансово на сьогодні не здатний. Тому вибрана архітектура де кожна машина це сама по собі базова станція.
   
Будувати та підтримувати окрему приватну мережу з малою затримкою передачі сигналу вздовж всіх доріг ніхто фінансово на сьогодні не здатний. Тому вибрана архітектура де кожна машина це сама по собі базова станція.

Тут багато технічних нюансів і я не хочу про це багато говорити на загальному форумі. Бо то виглядає дико :)
   
Тут багато технічних нюансів і я не хочу про це багато говорити на загальному форумі. Бо то виглядає дико :)

Немає ніяких «технічних нюансів». Рішення комерційно доступні, документація та SDK опубліковані і доступні, дописуй своє скільки можеш.

Я не розумію звідки в тебе «непреодолімоє желаніє» кожного разу залізти в теми, в яких ти не розумієшся або немаєш досвіду і дописувати, дописувати, дописувати.
   
Цитата: Dobre  :rotatelink=topic=1113510.msg26714232#msg26714232 date=1659918452


Немає ніяких «технічних нюансів». Рішення комерційно доступні, документація та SDK опубліковані і доступні, дописуй своє скільки можеш.

Я не розумію звідки в тебе «непреодолімоє желаніє» кожного разу залізти в теми, в яких ти не розумієшся або немаєш досвіду і дописувати, дописувати, дописувати.

Ти що веб девелопер ?  :rotate:

Відкрито опубліковані SDK в телекомі?!! Ну ти даєш  :rotate:
   
Зрозуміло. Те що два літака одночасно можуть опинитись в одному місці на землі чи в повітрі, то це ти не передбачаєш.

Або те що виробник двигуна в польоті може підєднатись та провести діагностику двигуна то теж не передбачаєш?
Для недопущення двох літаків в одному місці є живі диспетчери. І то це тільки для цивільних літаків. Ще на літаку є тікас, який головніший за диспетчера.
Після діагностики двигун буде брехати пілотами про свій стан? В авіації багато чого вирішується організаційними методами. І все одно є катастрофи.
   
Ти що веб девелопер ?  :rotate:

Відкрито опубліковані SDK в телекомі?!! Ну ти даєш  :rotate:

Ти таки «неугомонний» та продовжуєш кидатись всім тілом на амбразуру. Я тобі лекції читати не буду, тим більше що інформація не є секретною і можеш сам вдосконалюватись.

Останнє редагування: 8 серпня 2022 08:10:17 від Dobre
   
Для недопущення двох літаків в одному місці є живі диспетчери. І то це тільки для цивільних літаків. Ще на літаку є тікас, який головніший за диспетчера.
Після діагностики двигун буде брехати пілотами про свій стан? В авіації багато чого вирішується організаційними методами. І все одно є катастрофи.

Ти боїшся хакерів, що можуть втрутитись в канал комунікацій авто, захопити керування та направити машину стовб.

Але ти не боїшся хакерів, що можуть захопити контроль над літаком з 400+ людьми на борту та направити його в гору.

В тебе виборочні фобії :)
   
нове те що кузов кокон, так це було на деяких прототипах в гонках але не в массовому сегменті, по друге для цього трака будуть штампувати зад і перед однією деталю на найбільшому в індустрії 9к тон пресі, і звичайно все це теж частина маркетинвого ходу, але більше, набагато більше нові технології в массовому виробництві, ще раз в МАССОВОМУ, бо і лампочку едісон не винайшов але без нього в нас її б не було  (P)

Вы ж тут разорялись, шо это ниипаццо крутая таинственная сталь. Оказалось, банальная холоднокатаная 300-ка.

Поэтому ты, ничтоже сумняшеся, съехал на ниипаццо крутой кузов, хотя там сварочного брака будет стоко, шо сей папелац не будет бороздить просторы. :)
   
Вы ж тут разорялись, шо это ниипаццо крутая таинственная сталь. Оказалось, банальная холоднокатаная 300-ка.

Поэтому ты, ничтоже сумняшеся, съехал на ниипаццо крутой кузов, хотя там сварочного брака будет стоко, шо сей папелац не будет бороздить просторы. :)
а в чем проблема с варкой нержи, интересно просто, в гаражах даже варят.
   
Вы ж тут разорялись, шо это ниипаццо крутая таинственная сталь. Оказалось, банальная холоднокатаная 300-ка.

Поэтому ты, ничтоже сумняшеся, съехал на ниипаццо крутой кузов, хотя там сварочного брака будет стоко, шо сей папелац не будет бороздить просторы. :)

лікуйся предурь
   
а в чем проблема с варкой нержи, интересно просто, в гаражах даже варят.

Питання як це буде організовано у масовому виробництві....
   
лікуйся предурь

Засчитаем тебе очередной слив.:)
   
а в чем проблема с варкой нержи, интересно просто, в гаражах даже варят.

Швы слишком длинные.
   
Швы слишком длинные.
ну длинные, вон одесситы в ТЦ бак для воды с нержи вручную полуавтоматом варили




170 метров швов , 55 кг проволоки и ....финиш

с отсюдова
https://weld.in.ua/forum/showthread.php/3702-%D0%91%D1%83%D0%B4%D0%BD%D0%B8-%D1%81%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%89%D0%B8%D0%BA%D0%B0/page6

   
Ти боїшся хакерів, що можуть втрутитись в канал комунікацій авто, захопити керування та направити машину стовб.

Але ти не боїшся хакерів, що можуть захопити контроль над літаком з 400+ людьми на борту та направити його в гору.

В тебе виборочні фобії :)
Я не боюсь. Про яке захоплення керування ти пишеш?  :facepalm1: Читай уважно - канал обміну між автомобілями не буде достовірним, тому цей обмін нахрін не потрібен. Автопілот має керуватися лише своіми датчиками. Так само. як автопілот літака.
Москалі вон спотворили дані з землі, і завели польський літак в ліс.
   
Я не боюсь. Про яке захоплення керування ти пишеш?  :facepalm1: Читай уважно - канал обміну між автомобілями не буде достовірним, тому цей обмін нахрін не потрібен.

 :facepalm1: Ще раз питаю: якщо достовірність каналу не 100%, а 99.5%, то яка проблема ним користуватись в комбінації з сенсорами?
   
Я не боюсь. Про яке захоплення керування ти пишеш?  :facepalm1: Читай уважно - канал обміну між автомобілями не буде достовірним, тому цей обмін нахрін не потрібен. Автопілот має керуватися лише своіми датчиками. Так само. як автопілот літака.
Москалі вон спотворили дані з землі, і завели польський літак в ліс.

Тут я не сперечаюсь. Комунікації між авто на дорозі  будуть тільки додатковим каналом інформації для автопілота і дані що з нього знімаються мають бути в межах погрішності того що автопілот на машині бачить.
   
:facepalm1: Ще раз питаю: якщо достовірність каналу не 100%, а 99.5%, то яка проблема ним користуватись в комбінації з сенсорами?
  :facepalm: Для чого все ускладнювати та здорожчувати, якщо без нього можна просто обійтись?
   
ну длинные, вон одесситы в ТЦ бак для воды с нержи вручную полуавтоматом варили
Показати зображення...
Показати зображення...
170 метров швов , 55 кг проволоки и ....финиш

с отсюдова
https://weld.in.ua/forum/showthread.php/3702-%D0%91%D1%83%D0%B4%D0%BD%D0%B8-%D1%81%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%89%D0%B8%D0%BA%D0%B0/page6

Угум-с... только это кустарщина, где никто временем не ограничен, а не серийное производство, где время - деньги. Для нержавейки нужно остабавливаться примерно после каждых 300 мм для охлаждения.
   
Компанія як Тесла, яка на сьогодні фактично не обмежена в ресурсах, запустила проект на декілька десятків мілліардів долларів по розробці нового продукта, що вже в розробці щонайменьше 6 років, де дійшла справа до встановлення обладнення, досі не знає як вона буде зварювали вироб щоб забезпечити і якість і конкурентну перевагу?

Дитячий садочок «Якутскоє Солнішко» на вигулі.
   
Угум-с... только это кустарщина, где никто временем не ограничен, а не серийное производство, где время - деньги. Для нержавейки нужно остабавливаться примерно после каждых 300 мм для охлаждения.
не буду спорить не компетентен, но будет время и желание, я б послушал в чем там дело и почему сложно, для общего развития.
   
  :facepalm: Для чого все ускладнювати та здорожчувати, якщо без нього можна просто обійтись?

бо "з ним" оптимальніше та ефективніше
   
Компанія як Тесла, яка на сьогодні фактично не обмежена в ресурсах, запустила проект на декілька десятків мілліардів долларів по розробці нового продукта, що вже в розробці щонайменьше 6 років, де дійшла справа до встановлення обладнення, досі не знає як вона буде зварювали вироб щоб забезпечити і якість і конкурентну перевагу?

Дитячий садочок «Якутскоє Солнішко» на вигулі.

Пока что компания Тесла может только красиво песдеть, а когда дело доходит до производства, производит гуано… :)

Как и ты, не умеющий ничего, кроме выкриков корпоративных речевок…. :)
   
Пока что компания Тесла может только красиво песдеть, а когда дело доходит до производства, производит гуано… :)

Как и ты, не умеющий ничего, кроме выкриков корпоративных речевок…. :)

Сонечко якутське. Не плутайся під ногами як дитина що постійно вимагає уваги.
   
Сонечко якутське. Не плутайся під ногами як дитина що постійно вимагає уваги.

Электрические танки скоро пойдут в атаку на Херсон, патриёт? ;)
   
Компанія як Тесла, яка на сьогодні фактично не обмежена в ресурсах, запустила проект на декілька десятків мілліардів долларів по розробці нового продукта, що вже в розробці щонайменьше 6 років, де дійшла справа до встановлення обладнення, досі не знає як вона буде зварювали вироб щоб забезпечити і якість і конкурентну перевагу?

Дитячий садочок «Якутскоє Солнішко» на вигулі.

та да в мамки телефон спистив  і тепер сліви защітиваєт  :facepalm:   :laugh:
   
Пока что компания Тесла может только красиво песдеть, а когда дело доходит до производства, производит гуано… :)

Как и ты, не умеющий ничего, кроме выкриков корпоративных речевок…. :)

пляц віідай батькам телепхона  :laugh:


а когда дело доходит до производства - то тесла всіх дрючіть  :-)o

In 2021, the electric carmaker's first major factory in California beat out 70 competing facilities to become the most productive auto plant in North America, according to a recent Bloomberg analysis. Last year, the factory spat out an average of 8,550 vehicles each week, or nearly 450,000 units over the course of the year, according to Bloomberg. That's more than the 8,427 cars produced weekly at Toyota's Georgetown, Kentucky plant and the 8,343 cars per week built at BMW's Spartanburg, South Carolina facility. Ford's most productive plant, Kentucky Truck, produced roughly 7,600 vehicles every seven days in 2021, according to Bloomberg.

производит гуано - х вгадав   :gigi:

The Tesla Model 3 has now been designated as an Insurance Institute for Highway Safety’s (IIHS) Top Safety Pick+ three years in a row.  Tesla's Model 3 has earned the highest possible safety rating from the Insurance Institute for Highway Safety after the group performed a series of crash tests on the vehicle. The IIHS named the Model 3 a "Top Safety Pick+," the second all-electric vehicle to win that designation this year after the Audi e-tron.
   
пляц віідай батькам телепхона  :laugh:


а когда дело доходит до производства - то тесла всіх дрючіть  :-)o

In 2021, the electric carmaker's first major factory in California beat out 70 competing facilities to become the most productive auto plant in North America, according to a recent Bloomberg analysis. Last year, the factory spat out an average of 8,550 vehicles each week, or nearly 450,000 units over the course of the year, according to Bloomberg. That's more than the 8,427 cars produced weekly at Toyota's Georgetown, Kentucky plant and the 8,343 cars per week built at BMW's Spartanburg, South Carolina facility. Ford's most productive plant, Kentucky Truck, produced roughly 7,600 vehicles every seven days in 2021, according to Bloomberg.

производит гуано - х вгадав   :gigi:

The Tesla Model 3 has now been designated as an Insurance Institute for Highway Safety’s (IIHS) Top Safety Pick+ three years in a row.  Tesla's Model 3 has earned the highest possible safety rating from the Insurance Institute for Highway Safety after the group performed a series of crash tests on the vehicle. The IIHS named the Model 3 a "Top Safety Pick+," the second all-electric vehicle to win that designation this year after the Audi e-tron.

Гы…. На втором месте после Ауди… :) опять вам, лошкам, втюхали гуано… :)
   
Гы…. На втором месте после Ауди… :) опять вам, лошкам, втюхали гуано… :)

 реально тобі кажу віддай батькам телефона і йди робити домашню по англ мові  :laugh:  йдеться що ауді теж мала цю відзнаку а тепер модел 3  як друга електрична машина яка здобула її
   
Re: Светлое будущее электрических машин

Китайская JIDU собирается обогнать Tesla по совершенству автопилота на целое поколение
09.08.2022
В середине июня дочерняя компания китайского интернет-гиганта Baidu представила прототип роботизированного такси Robo-01, ближайший потомок которого выйдет на дороги в следующем году, а ещё через год компания намеревается освоить выпуск ещё более массовой модели. Теперь руководство JIDU заявляет, что по уровню развития технологий автопилота сможет на целое поколение обогнать Tesla.

Источник изображения: JIDU Auto

Напомним, возглавляющий последнюю из компаний Илон Маск (Elon Musk) постоянно переносил сроки появления полного автопилота в электромобилях данной марки, но к середине этого года решил, что судьбоносный шаг можно будет сделать к маю следующего года. Как сообщают тематические издания, на недавнем мероприятии глава Baidu Робин Ли (Robin Li) много говорил о роли автопилота в развитии всей отрасли: «В сфере умных автомобилей мы считаем, что электрификация — это лишь половина дела, а автономность управления является конечной целью».

Он также подчеркнул, что в сфере технологий автономного управления Baidu и её ближайшие партнёры будут на поколение опережать Tesla. К 2028 году дочерняя компания JIDU Auto собирается увеличить ежегодные объёмы выпуска «робомобилей» до 800 тысяч штук. Модель Robo-01 будет оснащаться двумя процессорами NVIDIA Orin-X, двумя лидарами, пятью радарами миллиметрового диапазона, двенадцатью ультразвуковыми датчиками и двенадцатью камерами. Для сравнения, Tesla необходимость использования лидаров категорически игнорирует, предпочитая опираться на данные с камер своих электромобилей. В этом отношении Илон Маск проводит аналогию с человеческими каналами восприятия информации, ведь во время вождения мы полагаемся преимущественно на своё зрение.

Источник:Reuters
   
Re: Светлое  будущее электрических машин

В Китае начали работу полностью беспилотные такси Baidu
08.08.2022
В понимании китайских регуляторов степеней беспилотности такси может быть несколько. По крайней мере, если в апреле власти Пекина разрешили функционирование такси без водителя за рулём, то страхующий испытатель был должен находиться на переднем пассажирском месте, чтобы вмешаться в процесс управления в случае необходимости. С этого понедельника в двух городах КНР разрешена коммерческая эксплуатация такси, в которых вообще отсутствует ответственный за управление человек.


Интернет-гигант Baidu и его дочерняя компания Apollo получили соответствующие разрешения от муниципальных властей Уханя и Чунцина, в каждом из двух городов начинают курсировать по ограниченному маршруту по пять автоматических такси, которые будут за плату перевозить пассажиров в период с 9 утра до 5 вечера в Ухане и с 9:30 до 16:30 в Чунцине. В первом случае зона обслуживания ограничена территорией площадью 13 км2, во втором — 30 км2.

Заметим, что американские конкуренты Baidu тоже получили разрешения на осуществление коммерческих перевозок в автоматических такси без водителя в Калифорнии, но в их случае поездки осуществляются преимущественно в ночное время, и тоже в рамках оговорённых границ районов. Представители Baidu с воодушевлением восприняли начало эксплуатации беспилотных такси в Ухане и Чунцине, сравнив данное событие с высадкой человека на Луну по масштабам влияния на автомобильную отрасль. В ближайшие двенадцать месяцев Baidu рассчитывает получить разрешение на эксплуатацию беспилотных такси в Пекине, Шанхае и Шэньчжэне — тоже при отсутствии испытателя в салоне машины, но на безвозмездной для пассажиров основе.

Источник:Reuters
   
реально тобі кажу віддай батькам телефона і йди робити домашню по англ мові  :laugh:  йдеться що ауді теж мала цю відзнаку а тепер модел 3  як друга електрична машина яка здобула її

Да понятно, что ты опять обосрался с очереными тесловскими инновациями, как и твой брат по разуму. :)
   
Хочу сказати і про негативну сторону володіння Теслою, і про позитивну.

Негатив. На 32 тисячах миль (50 тис км) зносились до 3 мм заводські шини. Так швидко, тому що це перформенс гума що за замовченням зношується швидко. Рахунок замінити чотири гуми цього розміру та класу 1740 долларів разом з податками. Було би на ~200 долларів дешевше в Костко, але в них була тільки ультра перформенс літня гума. Не дешево, але очікувано для цього розміру та класу. Це негатив володіння авто що вимагає перформанс гуму. Крім того, ціна на гуму виросла на 30% в порівняні з цінами коли я перевірив скільки мені буде коштувати заміна півтора роки тому.

Позитив - заміна вимагала мінімум часу, замовив сервіс, приїхав додому Теслівській шиномонтажний ван, зробив роботу поки ми працювали. Ідеальний сервіс.
   
Apple найняв одного з провідних розробників шасі Ламборгіні. Це означає що Apple-мобіль проект живий. Раніше були чутки про перемови між Аpple та Хюндай, потім Нісан, потім Тойота про виробництво використання цих автовиробників як контракторів по виробництву Apple мобілей. Перемови завершились нічим. Багато чуток що Apple активно працює над системою автономного водіння та хімічним складом батарей.
   
Apple найняв одного з провідних розробників шасі Ламборгіні.

Ламба зараз ВАГу належить, так що трохи незрозуміло про що мова і що то за самодіяльність ламби.
   
Ламба зараз ВАГу належить, так що трохи незрозуміло про що мова і що то за самодіяльність ламби.

Я боюсь що Ламборгіні під чутким наглядом ВАГ наближається до кінця свого існування. Який зміст купувати їх Huracan, якщо він більше ніж пів секунди повільніше за Тесла Model S Plaid. Тільки колекціонери екзотичних авто, або такі самі хто колекціонує механічні годинники.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 2 гостей
 
Повна версія