Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

(tu) Volkswagen анонсував павербанк для електромобілів

Зарядна станція забезпечує швидку зарядку постійним струмом потужністю до 100 кВт. Одночасно можна заряджати до чотирьох транспортних засобів: два постійним струмом і два - змінним. Крім електромобілів, можна заряджати електровелосипеди і інший електротранспорт. Загальної ємності акумулятора 360 кВт-год досить для зарядки 10 - 15 електромобілів із середнім акумулятором.



У мобільної станції є можливість прямого підключення до джерела живлення, що дозволяє цілодобово заряджати станцію змінним струмом до 30 кВт, за допомогою постійного стандартного мережевого підключення. Це дозволяє швидко і просто встановлювати точки зарядки електромобілів без будь-яких структурних змін або значних фінансових витрат.



Мобільна зарядна станція VW є першою, яка пропонує можливість тимчасового зберігання стабільно енергії, що генерується, а також значно знижує навантаження на мережу в пікові періоди.
Зарядні станції можуть встановлюватися в різних місцях, а їх місце розташування можна буде відстежити через Інтернет або додаток.
Volkswagen повідомляє, що перші станції будуть встановлені вже в першій половині 2019 року в рідному місті компанії в рамках пілотного проекту, а протягом наступного року в інших містах і населених пунктах.
   
Ошибочный путь
   
Re:  (tu)  Volkswagen анонсував павербанк для електромобілів

А цена какая?
   
краще замінні батереї

їхав їхав поміняв батерею і поїхав далі а нехай заряджається
   
Re:  (tu)  Volkswagen анонсував павербанк для електромобілів

Tesla Power Wall на стероїдах.
   
1.  скільки проїзжа той фольц без зарядки влітку з кондьором чи взимку з пєчкою?
2. мегаватні джерела живлення для  мільйонів авт  вже збудовані?
3. лінії передач від джерел генерування до джерел живлення хоч почали проектуватись?
   
Зараз це все бла бла бла від VAG, схоже на новини з майбутнього, а насправді продають дизеля аж гай шумить.
   
Re:  (tu)  Volkswagen анонсував павербанк для електромобілів

Это для своих домов удобно. Медленно заряжается небольшими токами. Можно с солнечными панелями использовать...
   
 :gigi:

   
Представьте сколько она весит тонну две ?
   
1.  скільки проїзжа той фольц без зарядки влітку з кондьором чи взимку з пєчкою?
2. мегаватні джерела живлення для  мільйонів авт  вже збудовані?
3. лінії передач від джерел генерування до джерел живлення хоч почали проектуватись?


Топова версія з більш потужним електродвигуном буде орієнтуватися на запас ходу 600 км по циклу WLTP, при цьому ємність батарей складе 62 кВтг.

   
и цена девайся 50 т. не меньше  проще на газу ездить на той же Короле по классу
   
краще замінні батереї

їхав їхав поміняв батерею і поїхав далі а нехай заряджається

тогда это продит тотальную унификацию типоразмера а это остановит прогресс
но и это не главное, подключение! нужно надежно соединить электрическую часть (токи не малые) и систему охлаждения самих батарей)

У Tesla Model S батарея с жидкостным охлаждением, жидкость греет Battery Heater мощностью 4 кВт*ч (как электрический чайник), также её может принудительно охлаждать кондиционер — электрокомпрессор А/С потребляет до 1,2 кВт*ч

Останнє редагування: 27 січня 2019 21:25:22 від na100ika
   
Re:  (tu)  Volkswagen анонсував павербанк для електромобілів

Представьте сколько она весит тонну две ?

Акум тесли 85 квт-годин - 504 кг. Так що 2 тони мінімум.
   
Топова версія з більш потужним електродвигуном буде орієнтуватися на запас ходу 600 км по циклу WLTP, при цьому ємність батарей складе 62 кВтг.

Показати зображення...
а куди туди мона 5 мішків картоплі поставити?
   
а куди туди мона 5 мішків картоплі поставити?

сложить задние сидения
   
сложить задние сидения
і все.  (tu)  :laugh:
   
Re:  (tu)  Volkswagen анонсував павербанк для електромобілів

Не дуже зрозуміла пропозиція - електромережа є майже всюди, все що потрібно - це на парковках та вдовж доріг пора ставляти стовбчики з дротами для зарядки, що власне зараз масово і робиться.

А ця ініціатива VW, якась приблуда щоб заряджати авто ралі Париж-Дакар в Сахарі чи після зомбі-апокаліпсиса, коли мережі немає.
   
Не дуже зрозуміла пропозиція - електромережа є майже всюди, все що потрібно - це на парковках та вдовж доріг пора ставляти стовбчики з дротами для зарядки, що власне зараз масово і робиться.
Буфер. Щоб швидше заряджати.
   
Є два варіанти пояснення цієї заяви:
1) Німчури вкрай отупіли;
2) Німчури думають що всі люди світу тупі, і їх можна легко наї%ати.
 :)
   
ну такая цацка будет идеальна где есть только
ветряки и солнечные панели.
   
Не дуже зрозуміла пропозиція - електромережа є майже всюди, все що потрібно

Але не скрізь вона може стабільно потужною. Такі накопичовучі беруть енергію малими токами, а віддавати можуть великими. Крім того "павербанк" може заряджатися за нічними тарифами...
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія