Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Викидайте корчі. Ера електромобілів настане швидше, ніж ви думаєте

Це Петро в 2016-му ввів заборону  машин старших 2010 року щоб просувати своє гівно. Тоді й почалися бляхи.

не знаю як у вас, але у нас нашестя на дорогах автомобілів з "європейськими"  номерами почалося ще далеко до Петра.... :lol:
   
не можу собі навіть уявити скільки землі парковок і зарядок треба для заряджання.

а від розетки воно цілу ніч заряджається...

тупікова гілка розвитку.
Якби не було перспективи електрокарів і вітрофотоенергетики, мав би ти лебедик прямо тепер нафту по 200 і газ по 1000.,
   
заправить автомобиль вручную, без применения электрического оборудования - да запросто! :)

я теж, але ось для якоїсь блонди на каєні, яка за все своє життя бачила лише один тип шлангу, це може бути проблемкою  :)
   
Щось більш-менш нормальне щоб родина уся влізла кілько коштує? 100к+? бугага
Десятки моделей раз в 5-6 дешевле, есть и до $10000.
Просто как пример, одного из многих десятков за около $20000-25000:
   
я теж, але ось для якоїсь блонди на каєні, яка за все своє життя бачила лише один тип шлангу, це може бути проблемкою  :)
в мире далеко не везде есть АЗС, кое-где топливо продают на обочинах дорог, налитое в пластиковые бутылки из-под колы
   
і це правильно. але це може буте і не батарейка.
як завжди буває вистрілить щось інше, буквально перед відходом поїзда.
вугле-водород приречений.

але любов до "другої фрації" то не поміняє
куплю якесь відро на історичних бляхах. буду їздить в україну.

якщо не любля нас красивих та прекрасних...
ой не буду горювать буду танцювати.(с)
   
Електромобілі це такі ж саме корчі
   
Всё-таки смешнее всего было когда этот овощ продавал многоразовую туалетную бумагу.   :-)o
   
мені тре буде три доби заряджати!  :lol:

Тесла ?
добу мінімум.
   
я трохи в темі електромобілів.
1. Вони також ламаються з часом.
2. Сервіс практично нульовий в Україні. крім Рено і Хюндай.
БОШ сервіси навчилися ремонтувати деякі авто якшо там все БОШ.
3. Комплектуючі не просто дорогі і космічно дорогі. немає в наявності. Треба шукати-чекати.
заміна перетворювача "низька гапруга - висока напруга" може коштувати 1-3 тис доларів.
4. Продати електричку з пробігом більше 100 тис км - той ше геморой.

думайТе :)))
   
Десятки моделей раз в 5-6 дешевле, есть и до $10000.
Просто как пример, одного из многих десятков за около $20000-25000:
Я на китайському гівні їздити не буду
   
я трохи в темі електромобілів.
1. Вони також ламаються з часом.
2. Сервіс практично нульовий в Україні. крім Рено і Хюндай.
БОШ сервіси навчилися ремонтувати деякі авто якшо там все БОШ.
3. Комплектуючі не просто дорогі і космічно дорогі. немає в наявності. Треба шукати-чекати.
заміна перетворювача "низька гапруга - висока напруга" може коштувати 1-3 тис доларів.
4. Продати електричку з пробігом більше 100 тис км - той ше геморой.

думайТе :)))

Можна ретроградствувати скільки завгодно, але за 5-10 років бензинові авто підуть шукати лампочки розжарювання...
   
І що,нікого навіть не обурює той факт,що держава не питаючи та кладучи фуй на
 бажання манюпаса вже визначає,що тому купувати, а що ні??? :shuffle:
   
шукати лампочки розжарювання
Так вони в Украіні вільно  до сьогодні продаються хоча єврокомісари в нас іх заборонили 9 років тому назад)
Олдскульним поціновувачам привозять з неньки.
5є за 100вт.
.......

Заборона лампочки в Європейському Союзі
До якого часу звичайна лампочка буде заборонена в ЄС?
Звичайні лампочки поступово заборонені в ЄС. Як вирішила Європейська Комісія у "Регламенті вимог до екологічно безпечного дизайну побутових ламп" (№ 244/2009), лампочка розжарювання повинна зникнути в Європі до 2012 року.

1 вересня 2009 року всі матові лампи та прозорі світильники потужністю 100 Вт будуть спочатку вилучені з діапазону. Лампочки потужністю 75 Вт послідують 1 вересня 2010 року, а лампи потужністю 60 Вт - 1 вересня 2011 року. З 1 вересня 2012 року нарешті будуть заборонені лампочки потужністю 40 і 25 Вт. Винятки стосуються, наприклад, лампочок у ліхтариках або в автомобілях. В якості подальшого кроку до енергоефективності планується також скасувати енергетичний клас С для джерел світла з 2016 року.

Причиною заборони є низька енергоефективність звичайних лампочок: Тільки близько п'яти відсотків споживаної енергії використовується для виробництва світла, решта втрачається як тепло. Енергозберігаючі лампи, світлодіоди та галогенні лампи є більш економічними. Альтернативою енергозберігаючим лампам, які часто сприймають як холодні та незручні, є галогенні лампи у традиційній формі лампочки, тут економія енергії становить 30 відсотків.

По всьому ЄС Комісія передбачає можливості для заощадження споживачів на 5-8 мільярдів євро на рік та на 23 мільйони тонн менше викидів CO2. Для Німеччини очікується щорічна економія близько 7,5 мільярда кіловат-годин. Якщо обійтися без звичайної лампочки, щорічне споживання електроенергії в Німеччині може бути зменшено потужністю двох атомних електростанцій.

Ще одним аргументом, який часто використовують проти енергозберігаючих ламп, є їх нібито гірший екологічний баланс. Енергозберігаючі лампи містять ртуть не лише у десять разів більше енергії, що використовується у виробництві, ніж лампочка, і їх потрібно утилізувати як небезпечні відходи. Кілька досліджень, в тому числі журналу "Ökotest", прийшли до висновку, що екологічний баланс енергозберігаючої лампи, тим не менше, є позитивним. Це пояснюється, головним чином, приблизно у вісім разів більшим терміном служби та меншим споживанням енергії порівняно з лампочками .


Останнє редагування: 7 червня 2021 14:15:54 від Lemberg.AT
   
І що,нікого навіть не обурює той факт,що держава не питаючи та кладучи фуй на
 бажання манюпаса вже визначає,що тому купувати, а що ні??? :shuffle:

обурення на виборах, закони пишуть ті кого вибирають, вади демократії
   
кладучи фуй на
 бажання манюпаса
Манюпас тут переважно позеленів коли  засрали все пердьожним двз і вилізли до автоволодіння в 650авто на тисячу пересічних.
В Уа  то ще попереду.

Яка там тепер цифра автоволодіння?
Киів 410
Вся Ненька?
200 вже є?
Буде хоча б 500 по краіні можна буде апнути гілку
   
Тесла ?
добу мінімум.
:lol: у теслі батарейка 24 kWh?
   
обурення на виборах, закони пишуть ті кого вибирають, вади демократії
Зелені ще виграють бундестаг
Ото жесть почнеться.
До 2030го заборона двз
Паливо 2,50є за літр З 25го року
З 30го 4,50 літр.

І то не фантазіі а реальні плани)
   
:lol: у теслі батарейка 24 kWh?
На чарджері v3 заливає за півгодини.
Ні на що там де іх ставлять сама швидкість зарядки вже не впливає.
Інфру вже погнали.

На вулиці поруч до десятка колонок поставили
Раніше ставили по 11квт
Зараз вже 22квт
Можна лишати на ніч.

Зарядити тут не проблема.
Не тому парк не росте.

Манюпас мудро інертний
Але схоже що будуть довбати...
   
Зелені ще виграють бундестаг
Ото жесть почнеться.
До 2030го заборона двз
Паливо 2,50є за літр З 25го року
З 30го 4,50 літр.

І то не фантазіі а реальні плани)
побажаємо німецьким зеленим успіху!  :-B
   
На чарджері v3 заливає за півгодини.
Ні на що там де іх ставлять сама швидкість зарядки вже не впливає.
Інфру вже погнали.

На вулиці поруч до десятка колонок поставили
Раніше ставили по 11квт
Зараз вже 22квт
Можна лишати на ніч.

Зарядити тут не проблема.
Не тому парк не росте.

Манюпас мудро інертний
Але схоже що будуть довбати...
В маленьких европейских странах. А в больших? да в сельской местности? А африка , австралия южная америка? А армия шо, тоже будет на эалектричестве?
Не так уж и скоро эта эра начнется.
   
Я на китайському гівні їздити не буду
Да никто и не заставляет.
Это просто зашоренность.
Не нравится недорогое и хорошее -- можно купить дорогое и плохое, не китайских производителей хватает.
Китай запустил нынешний этап развития электромобилей, а потому и электромобили у них сейчас лучшие, та же тесла просто скопировала уже существующее в Китае, когда тесла только концепцию своего авто показывала, в Китае это уже серийка была (в олимпийской деревне Пекин-2008 весь транспорт экологически чистый был. И автобусы и серийные легковушки (для такси) на литиевых аккумах уже выпускались).

Не так уж и скоро эта эра начнется.
Быстрее, чем думают даже оптимисты.
И это нормально, так было и раньше:
"Статскій физкультурникъ", 31 августа 1915 года

Нѣкоторыя горячіе головы пишутъ, что пройдетъ совсѣмъ немного времени, и старая добрая лошадка отойдетъ на обочину, чтобы уступить дорогу мощному стальному коню. Конечно же, это не болѣе чѣмъ фантазіи: существуетъ сразу нѣсколько неустранимыхъ препятствій, не позволяющихъ получить автомобилямъ сколько-нибудь серьезное распространеніе… по крайней мѣрѣ, въ ближайшія 50-100 лѣтъ.

1. Автомобили требовательны къ дорогамъ. Тамъ, гдѣ лошадь пройдетъ, лишь слегка испачкавъ копыта, шины автомобиля завязнутъ, а самъ онъ не сможетъ сдвинуться съ мѣста. Говоря по совѣсти, для автомобилей вполнѣ пригодны развѣ что Невскій проспектъ и еще нѣкоторыя столичныя улицы: вся же огромная территорія Россіи была, ѣсть и остается законной вотчиной четвероногаго транспорта.

2. Автомобили очень капризны. Имъ нуженъ бензинъ, причемъ непремѣнно чистый, имъ нужны запчасти и воздухъ для шинъ. Автомобилямъ нуженъ опытный шоферъ и хорошій механикъ. Гдѣ же взять всю эту инфраструктуру? Сама собой она не появится, а тратить на нея деньги никто не будетъ. Автомобилямъ суждено остаться игрушкой для богатой публики, совершенно неподходящей ни для работы, ни для ежедневныхъ перемѣщеній простого люда.

3. Автомобили опасны. Онѣ ѣдутъ сами по себѣ: тамъ, гдѣ лошадь остановится или перешагнетъ упавшаго человѣка, автомобиль безъ колебаній собъетъ и задавитъ несчастнаго. Шоферъ же въ такомъ случаѣ только разведетъ руками: "Моей вины тутъ нѣтъ, автомобиль ѣхалъ самъ".

4. Автомобиль является настоящимъ подаркомъ для террористовъ. Если автомобилей будетъ много, имъ больше не надо будетъ подбираться къ кортежу Государя Императора съ бомбой въ рукѣ, достаточно будетъ начинить взрывчаткой автомобиль и направить этотъ импровизированный брандеръ къ цѣли: къ намѣченному зданію или экипажу.

5. Наконецъ, какъ же быть съ удовольствіемъ отъ верховой ѣзды? Неужели многіе добровольно согласятся помѣнять живаго, трепещушего подъ сѣдломъ могучаго коня на бездушную механическую куклу съ поршнями вмѣсто сердца? Да, господа, мы должны смотрѣть правдѣ въ лицо. Если лошадямъ когда-нибудь и суждено будетъ отойти на второй планъ, произойдетъ это явно не въ нашемъ XX векѣ.
   
армия будет на дронах. вся війна буде в дата центрах. хто перший залізе в чіпованого пересічного трояном той і виграв.
   
На чарджері v3 заливає за півгодини.
Ні на що там де іх ставлять сама швидкість зарядки вже не впливає.
Інфру вже погнали.

На вулиці поруч до десятка колонок поставили
Раніше ставили по 11квт
Зараз вже 22квт
Можна лишати на ніч.

Зарядити тут не проблема.
Не тому парк не росте.

Манюпас мудро інертний
Але схоже що будуть довбати...

3-5 годин теслу 3 фази зарядять.
   
:lol: у теслі батарейка 24 kWh?

Ти про що ?
Тесла із США однофазна.
Якщо бере хоч 24 а по одній із фаз то це 5 кВт у годину.
85 кВт зарядиться мінімум за 17-18 годин.
   
3-5 годин теслу 3 фази зарядять.

Європейську комплектацію
   
В 2012 году мировые запасы нефти оценивались в 53 года добычи. В 2014 году среднесуточное потребление нефти в мире составляло около 93 млн баррелей в сутки. По оценкам «Forbes», «BP», EREPORT.RU, и простому арифметическому подсчёту, при сохранении текущего уровня потребления, доказанных мировых запасов нефти (около 1700 млрд баррелей, по состоянию на 2014—2015 годы) хватило бы примерно на 50 лет добычи.

Ап чем вы спорите? :pooh_lol:
   
В маленьких европейских странах. А в больших? да в сельской местности? А африка , австралия южная америка? А армия шо, тоже будет на эалектричестве?
Не так уж и скоро эта эра начнется.
Так не скоро

Зелені зараз ловлять кураж.
В пам'яті в них з 70-90х срач і треш автомобілізаціі при лайновому ГТ.
Напрацювали вони манюпас слід визнати.

Зараз покоління манюпаса з тих часів розрослось і найшли нову тему.
Новий перехід йопт.
Маск ікона

На 4,2 літра виглядаєш єпанатом.
Ніби жереш стейк перед чергою в фольксхільф бомжатській столовці.
   
Електрокари захоплюють світ набагато швидше, ніж очікувалося
трохи статистики: якщо загальні продажі автомобілів упали на 20% під час пандемії коронавірусу, то світові продажі електромобілів у цей період зросли на 43% – до 3,2 мільйона
Якщо раніше електричні моделі були надто дорогими, то зараз вони стають все доступнішими для пересічного покупця.






   
між нами кажучи україни не випускає автомобілі щоб цим можна було перейматися.

Ті хто захоче їздити на батарейках пригонять їх.

Дійсно треш почнеться коли позеленія металургія.
нашим металургам не позаздриш ....
   
не китайских производителей хватает.
Так а які є варіанти тому ж Volvo CX-40 по розмірам і щоб їхав далі 100км?
   
Сделал себе на паркинге зарядку. Обошлось в >1000 евро  :X 
   
в принципе, автомобиль на электрической тяге идея хорошая.
хотя с чисто потребительской точки зрения электроавтомобили пока проигрывают.
насколько я знаю, обычный доступный народный Nissan от Киева до Одессы без подзарядки не доедет, и до Львова не доедет.
потребуется перерыв на зарядку, часа на два, если не больше.
если ошибаюсь, поправьте меня.
даже если ездить только по своему городу на работу, чтобы ночью подзаряжать нужно тянуть к месту парковки провода. большинству жителей многоквартирных домов это недоступно.
ну ладно, рассмотрим вариант когда у владельца свой дом, двор, гараж. каждую ночь заряжать от домашней розетки по домашнему счётчику - уверен, что уже сейчас это будет довольно дорого.
а в будущем цены на электроэнергию неизбежно вырастут, а производство электроэнергии в таких масштабах не слишком экологически чистое занятие, и никакая "зелёная энергетика" не спасёт.
за что стоит побороться, так это за уменьшение вредных выбросов от ДВС, и всех по возможности пересаживать на Евро 5, там вредных выбросов меньше чем от букетика фиалок :) шутка.
   
Да никто и не заставляет.
Это просто зашоренность.
Не нравится недорогое и хорошее -- можно купить дорогое и плохое, не китайских производителей хватает.
Китай запустил нынешний этап развития электромобилей, а потому и электромобили у них сейчас лучшие, та же тесла просто скопировала уже существующее в Китае, когда тесла только концепцию своего авто показывала, в Китае это уже серийка была (в олимпийской деревне Пекин-2008 весь транспорт экологически чистый был. И автобусы и серийные легковушки (для такси) на литиевых аккумах уже выпускались).

Быстрее, чем думают даже оптимисты.
И это нормально, так было и раньше:
"Статскій физкультурникъ", 31 августа 1915 года

Нѣкоторыя горячіе головы пишутъ, что пройдетъ совсѣмъ немного времени, и старая добрая лошадка отойдетъ на обочину, чтобы уступить дорогу мощному стальному коню. Конечно же, это не болѣе чѣмъ фантазіи: существуетъ сразу нѣсколько неустранимыхъ препятствій, не позволяющихъ получить автомобилямъ сколько-нибудь серьезное распространеніе… по крайней мѣрѣ, въ ближайшія 50-100 лѣтъ.

1. Автомобили требовательны къ дорогамъ. Тамъ, гдѣ лошадь пройдетъ, лишь слегка испачкавъ копыта, шины автомобиля завязнутъ, а самъ онъ не сможетъ сдвинуться съ мѣста. Говоря по совѣсти, для автомобилей вполнѣ пригодны развѣ что Невскій проспектъ и еще нѣкоторыя столичныя улицы: вся же огромная территорія Россіи была, ѣсть и остается законной вотчиной четвероногаго транспорта.

2. Автомобили очень капризны. Имъ нуженъ бензинъ, причемъ непремѣнно чистый, имъ нужны запчасти и воздухъ для шинъ. Автомобилямъ нуженъ опытный шоферъ и хорошій механикъ. Гдѣ же взять всю эту инфраструктуру? Сама собой она не появится, а тратить на нея деньги никто не будетъ. Автомобилямъ суждено остаться игрушкой для богатой публики, совершенно неподходящей ни для работы, ни для ежедневныхъ перемѣщеній простого люда.

3. Автомобили опасны. Онѣ ѣдутъ сами по себѣ: тамъ, гдѣ лошадь остановится или перешагнетъ упавшаго человѣка, автомобиль безъ колебаній собъетъ и задавитъ несчастнаго. Шоферъ же въ такомъ случаѣ только разведетъ руками: "Моей вины тутъ нѣтъ, автомобиль ѣхалъ самъ".

4. Автомобиль является настоящимъ подаркомъ для террористовъ. Если автомобилей будетъ много, имъ больше не надо будетъ подбираться къ кортежу Государя Императора съ бомбой въ рукѣ, достаточно будетъ начинить взрывчаткой автомобиль и направить этотъ импровизированный брандеръ къ цѣли: къ намѣченному зданію или экипажу.

5. Наконецъ, какъ же быть съ удовольствіемъ отъ верховой ѣзды? Неужели многіе добровольно согласятся помѣнять живаго, трепещушего подъ сѣдломъ могучаго коня на бездушную механическую куклу съ поршнями вмѣсто сердца? Да, господа, мы должны смотрѣть правдѣ въ лицо. Если лошадямъ когда-нибудь и суждено будетъ отойти на второй планъ, произойдетъ это явно не въ нашемъ XX векѣ.
коні в срср були аж до його розвалу!
   
коні в срср були аж до його розвалу!
а велосипеды до сих пор в ходу :)
а многие до сих пор ходят пешком, представь, как наши далёкие пещерные предки! :)
   
а велосипеды до сих пор в ходу :)
а многие до сих пор ходят пешком, представь, как наши далёкие пещерные предки! :)
во-во-во!
   
Необхідно зменшувати масу авто з забезпеченням стандартів безпеки. Для міських варіантів конструктивно зробити неможливим швидкість понад 50. І тоді 200 кг компактний автомобіль потребуватиме 10 кВт двигуна і дешевої батареї
   
Він порівняв цей процес з літерою S.
Всё верно, для старта забега оленей главное правильно всё обосновать.
Мне интересно, через сколько лет начнется завывание, как МЫ все загадили
планету аккумуляторами. И будут продавать друг другу квоты на выкыды лития.
А это будет, точно так же как сейчас идёт вытьё, как МЫ все загадили планету
пластиковой тарой. Прогресс млять технический, сначала придумать фуйню, а потом
через 30+ лет начинать думать как ее утилизировать. А фули, гомосапиенсы... ну во
всяком случае чсв и размер щёк и непомерность амбиций точно как у них.
И гомо тоже всё больше :rotate:

Останнє редагування: 7 червня 2021 16:45:20 від б_а_р_с
   
коні в срср були аж до його розвалу!
Они и сейчас все еще используются в разных странах. Другое дело, что совсем мало.
Ну так и ДВС автомобили не исчезнут в обозримом будущем, просто их станет очень мало.

Так а які є варіанти тому ж Volvo CX-40 по розмірам і щоб їхав далі 100км?
Без понятия, лично я вообще в авто не разбираюсь.
Смотрите китайские сайты, на англо/руско язычных есть только некоторые модели. Так, чисто на вскидку, JAC IEV7S вроде подходит.
   
Необхідно зменшувати масу авто з забезпеченням стандартів безпеки. Для міських варіантів конструктивно зробити неможливим швидкість понад 50. І тоді 200 кг компактний автомобіль потребуватиме 10 кВт двигуна і дешевої батареї
То теж одна з версій як зберегти двз.
ФВ розглядає мінімізувати вагу до 600кг на класі Поло.
Як він важив в 70ті.
З обмеженням 120кмгод на сучасному двиглі  він в еко режимі 2-З літри буде витрачати навіть без гібридноі приблуди.

Якщо рахувати струм з газових чи вугельтурбін викиди со2 по експлуатації  будуть тотожні теслі3.
На біодизелі викиди со2 по повному циклу від виробництва і стандартексплуатаці і будуть вдвічі менші

Чи повернеться споживач в часи ізетт питання спірне.


   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія