Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

У Львові в транспортному управлінні сидят телепні

називаю перше місце де можна таким чином зробити платне паркування : перед універом та "тротуарах" парку Костюшка і вверх вуличку до Шептицького.
500 авто стане, трава буде, пробок не буде і усі будуть задоволені.
ше й місто гроші за парковку матиме.
так там і так стоять)) Пробки все одно є.
Але ідея з травою на паркомісцях непогана

Останнє редагування: 12 листопада 2019 20:39:24 від Matvik
   
В 2012-13 рр я доїжджав о 9-й годині до оперного за 12-15 хв.
У цьому році мені вже то займає 27-35 хв.
Ото й вся арихметика.
Ну от, а я про що?
   
так там і так стоять))
порушуючи правила згідно із твоїми твердженнями.
а таким чином буде все прекрасно.

тротуар є.
трава і зелена зона є.
парковка є.
і 2 метри шоб люди ходили.

а таких тротуарів у Львові безліч.


Останнє редагування: 12 листопада 2019 20:41:43 від Бандер1вець
   
Замість двох смух для ГО та 2 для авто ті залишили лиш 2 - решта на парковки.

ІМНО: це виглядає не на телепнів а уже свідоме шкідництво

https://www.facebook.com/groups/varta1.official/permalink/2525607907723308/

Aleksandr Emelyanov
1 год

Ось як новина для Львівян- нове транспортне шоу - вул.Замарстинівська .
Була вулиця з двома трамвайними коліями та ще двома смугами під автотранспорт залиши по дві смуги об'єднані під трамвай та автомобілі. Ось що вони зробили замість трьох - чотирьох смуг вони залишили дві решта смуг забрали під кишені для парковки автомобілів , тепер все буде їхати або стояти в хвіст трамваю, якщо той зламається то буде піпець, отже висновок один дебілізм процвітає: замовник і ідеолог всім відомо хто : хто замовляє той і платить але гроші наші оподатковані - парковок не буде , будуть паркомісця біля будинків з автоматами ЛКП Львівавтодору - проста істини : простота сестра таланту : нафіга щось будувати на вулиці гроші під ногами валяються ось і нашли як їх косити.
Є бруківочка всім люба але велодоріжок немає., ото є сюрприз їх немає і на Б.Хмельницького так в нас рулять роверомани.
Нижче є схеми які пропагують нові течії Урбаністів щодо вирішення транспортних проблем , наслідки відомі вже але якщо то буде ще десь тоді ....

   
Дописувачі пишуть - зробили місця бо новобудова виходила на дорогу і парковок не мала :) забудовник домовився з потрібними людьми щоб зробили в такий спосіб за рахунок міста :)
   
Re: У Львові в транспортному управлінні сидят телепні

Дописувачі пишуть - зробили місця бо новобудова виходила на дорогу і парковок не мала :) забудовник домовився з потрібними людьми щоб зробили в такий спосіб за рахунок міста :)

А ти хіба не бачив того монстра? І все одно всім не вистачить.
   
А ти хіба не бачив того монстра? І все одно всім не вистачить.

там він не один :) а щось 6 нових будинків а з 2 трамвайних колій + 2 авто зробили тупо 2 :) просто ви нічого їм не можете зробити і патріотично плювати вони будуть на мешканців
   
Відколи це на Замарстинівській 4 смуги були?

Хоча реконструкція дніщєва, звісно. Взагалі, треба вже закінчувати дрочити на кількість смуг, не в тому суть. Хоча в певних місцях треба.
   
Відколи це на Замарстинівській 4 смуги були?

Хоча реконструкція дніщєва, звісно. Взагалі, треба вже закінчувати дрочити на кількість смуг, не в тому суть. Хоча в певних місцях треба.

Там було ширина якраз така що трамвай спокійно обганяли



Останнє редагування: 15 листопада 2019 01:42:29 від pelfor
   
Взагалі, треба вже закінчувати дрочити на кількість смуг,
написав роверист який по тротуарах їздить,ПДР не розуміє,до бюджету на дороги не сплачує,коротше урабінст.
   
урабінст.

дармоїзд
   
Там було ширина якраз така що трамвай спокійно обганяли

Показати зображення...
але чотирьох смуг,  тим більше,  за старими дбнами там і близько не було.
Хто там шо обганяв, то інше питання.
Банально хоча б тому,  що інакше хтось би точно висунув ідею трамвайної виділенки,  а такого не було. Значить там три смуги максимум по всіх нормах.
На Шевченка та ж сама історія, між іншим. Три смуги до Янівського.

Таке враження,  що більшість людей в принципі неадекватно оцінюють планування старих вулиць. Очевидно тому,  що там скрєпна бруківка без розмітки.



Останнє редагування: 15 листопада 2019 11:30:08 від Matvik
   
коли відкриють замарстинівську стане легше із тими корками.
   
Замість двох смух для ГО та 2 для авто ті залишили лиш 2 - решта на парковки.

ІМНО: це виглядає не на телепнів а уже свідоме шкідництво
https://www.facebook.com/groups/varta1.official/permalink/2525607907723308/

Aleksandr Emelyanov
1 год

Ось як новина для Львівян- нове транспортне шоу - вул.Замарстинівська .
Була вулиця з двома трамвайними коліями та ще двома смугами під автотранспорт залиши по дві смуги об'єднані під трамвай та автомобілі. Ось що вони зробили замість трьох - чотирьох смуг вони залишили дві решта смуг забрали під кишені для парковки автомобілів , тепер все буде їхати або стояти в хвіст трамваю, якщо той зламається то буде піпець, отже висновок один дебілізм процвітає: замовник і ідеолог всім відомо хто : хто замовляє той і платить але гроші наші оподатковані - парковок не буде , будуть паркомісця біля будинків з автоматами ЛКП Львівавтодору - проста істини : простота сестра таланту : нафіга щось будувати на вулиці гроші під ногами валяються ось і нашли як їх косити.
Є бруківочка всім люба але велодоріжок немає., ото є сюрприз їх немає і на Б.Хмельницького так в нас рулять роверомани.
Нижче є схеми які пропагують нові течії Урбаністів щодо вирішення транспортних проблем , наслідки відомі вже але якщо то буде ще десь тоді ....

Показати зображення...

правильно зробили !
гаряче підтримую. (tu)
   
коли відкриють замарстинівську стане легше із тими корками.
власне, є така штука - треба було виділенку разом з відкриттям замарстинівської робити,  тоді гвалту  б не було.
   
власне, є така штука - треба було виділенку разом з відкриттям замарстинівської робити,  тоді гвалту  б не було.

гвалт зробив останній кусочок. 200 метрів кінець 4 трамваю.
Лінкольна стала по суті "мертвою".
тому Мазепи і Липинського годинами стоять...
   
Їздив оце на днях маршруткою з Мазепи до Оперного. Ну, пречудово! Поки джипери стояли в корку, виділенка рулила (tu) і ніякого негативу в цій фразі щодо джиперів немає, просто пох на їх (них).
Ще б на Богданівській, на колі коло переїзду, зі сторони автобазару (він ще діє?) б наставити стовпчиків, щоб бидло з правого ряду не лізло.
І, ще, ніколи не симпатизував панамеру, але за антибидлопаркувальн і стовпчики, за масову висадку саджанців дерев по всьому місту, однозначний +1 в карму.
   
але чотирьох смуг,  тим більше,  за старими дбнами там і близько не було.
Хто там шо обганяв, то інше питання.
Банально хоча б тому,  що інакше хтось би точно висунув ідею трамвайної виділенки,  а такого не було. Значить там три смуги максимум по всіх нормах.
На Шевченка та ж сама історія, між іншим. Три смуги до Янівського.

Таке враження,  що більшість людей в принципі неадекватно оцінюють планування старих вулиць. Очевидно тому,  що там скрєпна бруківка без розмітки.

Тому вирішили звузити?
 :facepalm1:

Так кого посадять з урбаністів за шкідництво?
   
коли відкриють замарстинівську стане легше із тими корками.

Чуть чуть стане - там де їздить трамвай там мусить бути смуга для об'їзду.
   
Їздив оце на днях маршруткою з Мазепи до Оперного. Ну, пречудово! Поки джипери стояли в корку, виділенка рулила (tu) і ніякого негативу в цій фразі щодо джиперів немає, просто пох на їх (них).
Ще б на Богданівській, на колі коло переїзду, зі сторони автобазару (він ще діє?) б наставити стовпчиків, щоб бидло з правого ряду не лізло.
І, ще, ніколи не симпатизував панамеру, але за антибидлопаркувальн і стовпчики, за масову висадку саджанців дерев по всьому місту, однозначний +1 в карму.

Вам головне надіятись що електроавтомобілі не будуть популярні :)
   
Чуть чуть стане - там де їздить трамвай там мусить бути смуга для об'їзду.

промислова хмельницького - достатня швидкість за трамваєм їхати.
от коли трамваї стоять - то усюди дупа.  :D
   
Тому вирішили звузити?
 :facepalm1:

Так кого посадять з урбаністів за шкідництво?
До чого тут урбаністи? Замарстинівську всі критикують.
Взагалі, думайте логічно - якщо є три смуги, то треба віддавати на них стільки простору, скільки треба на три смуги. Якщо 4 - тоді на 4.
4 там не влізає (скоріше за все).
Насправді, якби влізало, то дійсно треба було б виділенку трамвайну робити. Але то вже пізно.
Але раз три смуги вже - то три. Той простір, який вивільнився, є сенс віддати на інші потреби.

Насправді, там більше смуг здалось би на виїзді на Липинського, але це похєрили, я так розумію.

Але 4 смуг там раніше точно не було. Як і багато де. Я про Бандери подібну дурницю чув мільйон разів так само.

Замарстинівська - дно, з тим ніхто не сперечається. Починаючи від бруківки, і закінчуючи вузькими зупинками. Ну і перехрестя з Липинського, по ходу, провальне.

Тільки урбаністи тут ні до чого.
   
Чуть чуть стане - там де їздить трамвай там мусить бути смуга для об'їзду.
Це всюди нереалізуємо.
   
Вам головне надіятись що електроавтомобілі не будуть популярні :)
А вони тут до чого? Електроавтомобіль в плані екології тільки рішає, і все. Інші проблеми залишаються.
І то, по екології спірно - залежить від того, як електрика виробляється, і є питання батарей.
   
Re: У Львові в транспортному управлінні сидят телепні

Їздив оце на днях маршруткою з Мазепи до Оперного. Ну, пречудово! Поки джипери стояли в корку, виділенка рулила (tu) і ніякого негативу в цій фразі щодо джиперів немає, просто пох на їх (них).
Ще б на Богданівській, на колі коло переїзду, зі сторони автобазару (він ще діє?) б наставити стовпчиків, щоб бидло з правого ряду не лізло.
І, ще, ніколи не симпатизував панамеру, але за антибидлопаркувальн і стовпчики, за масову висадку саджанців дерев по всьому місту, однозначний +1 в карму.
Андрій до антибидлопаркувальн их сфер і стовпців дуже далекий насправді.
То карма іншим
Але то деталі.
В Відні в період буму теж боролися в подібний спосіб.
На штефанпляці в 80х напівсфери теж наставили.
Але тут автовласники не здавалися тому іх пізніше в центрі прихлопнули в неприродній спосіб.
Звідси та ідея хоча тут вони вже демонтовані.
Дивись перший сезон комісарРекс там ще видно.
Львівські напівсфери 1:1 як були тут.
   
після того як збудують північну обїздну, центр для авт закрити нах, тільки громадський транспорт, хочеш з сихова на топольну, або трамваєм/автобусом через центр, або власним автом по обїздній...
   
коли вже почнуть її робити ?
   
після того як збудують північну обїздну, центр для авт закрити нах, тільки громадський транспорт, хочеш з сихова на топольну, або трамваєм/автобусом через центр, або власним автом по обїздній...
там дуже далеко їхати.
   
До чого тут урбаністи? Замарстинівську всі критикують.
Взагалі, думайте логічно - якщо є три смуги, то треба віддавати на них стільки простору, скільки треба на три смуги. Якщо 4 - тоді на 4.
4 там не влізає (скоріше за все).
Насправді, якби влізало, то дійсно треба було б виділенку трамвайну робити. Але то вже пізно.
Але раз три смуги вже - то три. Той простір, який вивільнився, є сенс віддати на інші потреби.

Насправді, там більше смуг здалось би на виїзді на Липинського, але це похєрили, я так розумію.

Але 4 смуг там раніше точно не було. Як і багато де. Я про Бандери подібну дурницю чув мільйон разів так само.

Замарстинівська - дно, з тим ніхто не сперечається. Починаючи від бруківки, і закінчуючи вузькими зупинками. Ну і перехрестя з Липинського, по ходу, провальне.

Тільки урбаністи тут ні до чого.

Ще раз там дві тепер буде смуги 2 замість трьох
   
А вони тут до чого? Електроавтомобіль в плані екології тільки рішає, і все. Інші проблеми залишаються.
І то, по екології спірно - залежить від того, як електрика виробляється, і є питання батарей.

Ні платити нікому буде за ваші хотілки  :lol:  :weep:  :lol:
   
там дуже далеко їхати.

Якщо об'їзна буде й далі однорядна, з купою світлофорів - тоді так, далеко їхати.
   
коли вже почнуть її робити ?

Кабмін погодив кредит Європейського інвестиційного банку на будівництво північної об’їзної Львова. Про це повідомляє пресслужба Мінінфраструктури.

http://tvoemisto.tv/news/uryad_pogodyv_kredyt_80_mln_ievro_na_budivnytstvo_pivnichnoi_obiznoi_lvova_104289.html
   
там дуже далеко їхати.

а як інакше? місця для всіх бажаючих на автах в центрі нама, хоча по часу може виходити по обїздній навіть швидше
   
Якщо об'їзна буде й далі однорядна, з купою світлофорів - тоді так, далеко їхати.
по відстані. Гляньте,  де вона буде з київською трасою сходитись
   
а як інакше? місця для всіх бажаючих на автах в центрі нама, хоча по часу може виходити по обїздній навіть швидше
Є ще мале кільце і середнє кільце.
Ну і робити так,  щоб стимулів менше було машиною їхати.
Наразі,  на жаль,  центр для авто не перекрити ніяк
   
ясно раніше 2025 сподіватись на обїздну марно.
   
Ні платити нікому буде за ваші хотілки  :lol:  :weep:  :lol:
По-прше, фіг там - держава такий солодкий куш не віддасть. По-друге, в міські бюджети з того майже нічого не попадає, тому мимо. Це один з відомих міфів.
   
ясно раніше 2025 сподіватись на обїздну марно.
Ясєн пєнь. Там ше тільки геологію досліджують, я так розумію.
   
По-прше, фіг там - держава такий солодкий куш не віддасть. По-друге, в міські бюджети з того майже нічого не попадає, тому мимо. Це один з відомих міфів.

а ти подивись з якого бюджету ремонти ідуть доріг - і не забувай про категорії
   
Чарівний світлофор біля Кінг-кросу :)

   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія