Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Шось у Маска пішло не так.

Re: Шось у Маска пішло не так.

А до речі прочитав що це вже далеко не перший квартал в мінусах((
пс. Але суть не в мінусах, а в реакціі Маска))——

—Що там з людьми, які скидували по штуці баксів передоплати за Модел С?
—Слідуюче питання))
—А що там з повервол—бтареями, які "випускаються" з 2015 року?
—Ой фсьо))
—Чекайте—чекайте—— а що там з сонячною черепицею,яка буде дешевша ніж нормальна?
—Нє,нецікаво мені з вами))—— піду проект якийсь придумаю супер—пупер екологічний і про Марс?))
   
Re: Шось у Маска пішло не так.

до речі у Тесли рекордні втрати цього місяця :-B
   
Re: Шось у Маска пішло не так.

Який пля термоядерний синтез, які пля 30 років  :facepalm1: Такі дорослі, а в казки вірите

А що, по вашому, будують у містечку Карадаш, Франція?

Установка ITER — термоядерний реактор типу «токамак». Два ядра: дейтерію і тритію зливаються з утворенням ядра гелію (альфа-частинка) і високоенергетичного нейтрону.

Характеристики реактора за проектом:
Загальний радіус конструкції — 10,7 м
Висота — 30 м
Великий радіус плазми — 6,2 м
Малий радіус плазми — 2,0 м
Об'єм плазми — 837 м3
Магнітне поле — 5,3 Тл
Максимальний струм у плазмовому шнурі — 15 МА
Потужність зовнішнього нагріву плазми — 40 МВт
Термоядерна потужність — 500 МВт
Коефіцієнт посилення потужності — 10x
Середня температура — 100 млн.°С
Тривалість імпульсу > 400 c


Через два роки вже запуск
   
Re: Шось у Маска пішло не так.

А що, по вашому, будують у містечку Карадаш, Франція?

Установка ITER — термоядерний реактор типу «токамак». Два ядра: дейтерію і тритію зливаються з утворенням ядра гелію (альфа-частинка) і високоенергетичного нейтрону.


Через два роки вже запуск

мда, кацапи ще як мінімум два роки будуть жирувати з високих цін на нафту.... :X
   
Re: Шось у Маска пішло не так.

поясніть мені переваги ядерного синтезу перед реакцією ділення ядер, не враховуючи той момент, що коли щось не так піде, бабах буде трішечки потужнішим.
   
Re: Шось у Маска пішло не так.

поясніть мені переваги ядерного синтезу перед реакцією ділення ядер, не враховуючи той момент, що коли щось не так піде, бабах буде трішечки потужнішим.
Наскільки я розумію відсутність відходів.
   
Re: Шось у Маска пішло не так.

А що, по вашому, будують у містечку Карадаш, Франція?

Установка ITER — термоядерний реактор типу «токамак». Два ядра: дейтерію і тритію зливаються з утворенням ядра гелію (альфа-частинка) і високоенергетичного нейтрону.

Характеристики реактора за проектом:
Загальний радіус конструкції — 10,7 м
Висота — 30 м
Великий радіус плазми — 6,2 м
Малий радіус плазми — 2,0 м
Об'єм плазми — 837 м3
Магнітне поле — 5,3 Тл
Максимальний струм у плазмовому шнурі — 15 МА
Потужність зовнішнього нагріву плазми — 40 МВт
Термоядерна потужність — 500 МВт
Коефіцієнт посилення потужності — 10x
Середня температура — 100 млн.°С
Тривалість імпульсу > 400 c


Через два роки вже запуск

Науково дослідний реактор?
   
Re: Шось у Маска пішло не так.

А що, по вашому, будують у містечку Карадаш, Франція?

Установка ITER — термоядерний реактор типу «токамак». Два ядра: дейтерію і тритію зливаються з утворенням ядра гелію (альфа-частинка) і високоенергетичного нейтрону.

Характеристики реактора за проектом:
Загальний радіус конструкції — 10,7 м
Висота — 30 м
Великий радіус плазми — 6,2 м
Малий радіус плазми — 2,0 м
Об'єм плазми — 837 м3
Магнітне поле — 5,3 Тл
Максимальний струм у плазмовому шнурі — 15 МА
Потужність зовнішнього нагріву плазми — 40 МВт
Термоядерна потужність — 500 МВт
Коефіцієнт посилення потужності — 10x
Середня температура — 100 млн.°С
Тривалість імпульсу > 400 c


Через два роки вже запуск

Не запустять за два роки.
Цю вундервафлю вже будують 11 років і кінця-краю їй не видно. Графік переносили багато разів і ще будуть переносити не раз.
Бюджет розпух в 4 рази і вже витрачено більше 20 млрд $.
Ця фігня навіть електрики виробляти не буде, і дай Бог, щоб хоча б теплової виробляла більше одиниці.
Якщо запустять - це буде просто лабораторією по вивченню термояду, причому вже застарілим методом.
   
Re: Шось у Маска пішло не так.



Tesla подписала соглашение о строительстве в Китае завода по выпуску 500 тыс. электромобилей в год
11.07.2018 [18:37]

Tesla объявила о подписании «соглашения о сотрудничестве» с правительством Шанхая по поводу строительства своей третьей гигафабрики (Gigafactory), которая станет первым заводом компании в Китае. Tesla сообщила, что поставила цель выпускать 500 тысяч электромобилей в год на крупнейшем в мире рынке электромобилей.....

Это будет первая гигафабрика компании за пределами США. Оригинальная гигафабрика 1 всё ещё строится в Неваде, а гигафабрика 2, находящаяся в Буффало (Нью-Йорк), сейчас тоже находится в процессе строительства и параллельно производит солнечные батареи.

https://3dnews.ru/972452
   
Re: Шось у Маска пішло не так.

поясніть мені переваги ядерного синтезу перед реакцією ділення ядер, не враховуючи той момент, що коли щось не так піде, бабах буде трішечки потужнішим.
Нет. Там того дейтерия с тритием единомоментно находится в плазме гулькин хрен, она достаточно разряженная. Плюс именно этой технологии - низкая температура "поджига". минус - нейтроны, сильная наведенная радиация аппарата. Идеальный синтез - из двух ядер дейтерия, но пока не могут нагреть для этого достаточно плотный плазменный шнур. Думается мне, что из этого роя не будет них.я. Скорей научатся могучими лазерами нагревать мгновенно таблетки дейтерида лития. Не помню в каком фильме было, катились каждые пару секунд шары в "бульбулятор". Такое видение у авторов термоядерного реактора было. шары-не шары, а бункер с мелкими шариками может однажды и увидим.

Останнє редагування: 12 липня 2018 16:03:02 від beggy
   
Re: Шось у Маска пішло не так.

Немного нового про Маска

https://m.aftershock.news/?q=node/663747
   
Re: Шось у Маска пішло не так.

Нові неофіційні дані по деградації батарей на підставі даних що надають користувачі:

1. Після перших 50 тисяч км батарея деградує до 95.6% від первинної

2. На наступних 50 тисячах втрачається ще 1% і батарея зберігає 94% від первинних показників

3. На 250 тисяч км залишаться більше 90%.

Нічого нового порівняно з даними на 2 роки тому - первинна втрата десь 4% на перших 50 тисяч, а далі по 1% відсотку на кожні 50 тисяч.
   
Re: Шось у Маска пішло не так.
den

Нові неофіційні дані по деградації батарей на підставі даних що надають користувачі:

1. Після перших 50 тисяч км батарея деградує до 95.6% від первинної

2. На наступних 50 тисячах втрачається ще 1% і батарея зберігає 94% від первинних показників

3. На 250 тисяч км залишаться більше 90%.

Нічого нового порівняно з даними на 2 роки тому - первинна втрата десь 4% на перших 50 тисяч, а далі по 1% відсотку на кожні 50 тисяч.

Якщо це так то тесла - вічне авто
Ніяких капіталок, розточок, ремонту коробок...
   
Re: Шось у Маска пішло не так.

Нові неофіційні дані по деградації батарей на підставі даних що надають користувачі:

1. Після перших 50 тисяч км батарея деградує до 95.6% від первинної

2. На наступних 50 тисячах втрачається ще 1% і батарея зберігає 94% від первинних показників

3. На 250 тисяч км залишаться більше 90%.

Нічого нового порівняно з даними на 2 роки тому - первинна втрата десь 4% на перших 50 тисяч, а далі по 1% відсотку на кожні 50 тисяч.

Дійсно нічого нового. Сатистика ні про що, бо не має нічого про режими експлуатаціі.
Знову зробили оранжерейні умови і зробили висновки що все добре.
Візміть акумулятори панасонік і проведіть самостійні досліди.
Результати райдужними не будуть. Але ж ми всі знаємо з чого складаються батареї тесли. :rotate:

Головне купуй... а потім ще спробуй 250 Кіломиль прогоцати на ній :shuffle:

Останнє редагування: 13 липня 2018 19:25:22 від б_а_р_с
   
Re: Шось у Маска пішло не так.
den

Дійсно нічого нового. Сатистика ні про що, бо не має нічого про режими експлуатаціі.
Знову зробили оранжерейні умови і зробили висновки що все добре.
Візміть акумулятори панасонік і проведіть самостійні досліди.
Результати райдужними не будуть. Але ж ми всі знаємо з чого складаються батареї тесли. :rotate:

Є вже 300+ тисячники
Які умови тобі треба?
   
Re: Шось у Маска пішло не так.

Є вже 300+ тисячники
Які умови тобі треба?

Для хом*ячків і покемонів все добре, не хвилюйся.
Ти головне накопичуй і купуй і знову купуй, не зупиняйся.
Технічні тонкощі і їх відмінність від піздьожу продавців тебе хвилювати не повинні.

300 тисяч, це рік з непреривною швидкістю 80 км-год по 12 годин на добу.
давай в студію цих подорваних, що наважились на такий креш тест свого здоров*я.

Останнє редагування: 13 липня 2018 19:34:01 від б_а_р_с
   
Re: Шось у Маска пішло не так.

Є вже 300+ тисячники
Які умови тобі треба?

тільки авто на пальному з водорослів мають перспективу!
   
Re: Шось у Маска пішло не так.

Якщо це так то тесла - вічне авто
Ніяких капіталок, розточок, ремонту коробок...
шарнірчики, рейочки, гумки, пружинки, масляні амортизатори(пневмоподушки) - брехати не буду, навіть цікавитись підвіскою тесли не збираюсь - там стопудів ніц нового.
   
Re: Шось у Маска пішло не так.
den

шарнірчики, рейочки, гумки, пружинки, масляні амортизатори(пневмоподушки) - брехати не буду, навіть цікавитись підвіскою тесли не збираюсь - там стопудів ніц нового.
Ніби иерс Е классе
   
Re: Шось у Маска пішло не так.

Ніби иерс Е классе

в тебе дух перехопило?
що ти се написав? :lol:
   
Re: Шось у Маска пішло не так.

300 тисяч, це рік з непреривною швидкістю 80 км-год по 12 годин на добу.
давай в студію цих подорваних, що наважились на такий креш тест свого здоров*я.

Модель S на дорогах вже 6 років. Рахуючи що в середньому машина в США проізджає 20 тисяч км на рік, то багато що проїхали по 150 тисяч, і звичайно є такі що проїжджають більше. На те воно і середнє значення.
   
Re: Шось у Маска пішло не так. Нове

Рівно рік тому всі Тесли мали загальний пробіг 8 мілліардів км, або 17 туди-назад до Марса. На сьогодні це має бути більше 10 мілліардів, достатньо щоб зібрати статистику. На той час було випущени десь ~130 тисяч авто, це в середньому по 62 тисячі на авто, включно з тими що тільки зійшли з виробничої лінії.

Останнє редагування: 13 липня 2018 20:44:16 від Dobre
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія