Re: Шось у Маска пішло не так. |
3 травня 2018 20:12:53 IP/Host: ---.netcologne.de
|
Re: Шось у Маска пішло не так. |
3 травня 2018 20:58:52 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Re: Шось у Маска пішло не так. |
3 травня 2018 21:43:58 IP/Host: ---.indulge.volia.net
|
Який пля термоядерний синтез, які пля 30 років Такі дорослі, а в казки вірите
Re: Шось у Маска пішло не так. |
3 травня 2018 21:49:22 IP/Host: ---.rs.uar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Який пля термоядерний синтез, які пля 30 років Такі дорослі, а в казки віритеА що, по вашому, будують у містечку Карадаш, Франція?
Установка ITER — термоядерний реактор типу «токамак». Два ядра: дейтерію і тритію зливаються з утворенням ядра гелію (альфа-частинка) і високоенергетичного нейтрону.
Через два роки вже запуск
Re: Шось у Маска пішло не так. |
3 травня 2018 22:06:20 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Re: Шось у Маска пішло не так. |
3 травня 2018 22:08:08 IP/Host: ---.sdsl.bell.ca
|
поясніть мені переваги ядерного синтезу перед реакцією ділення ядер, не враховуючи той момент, що коли щось не так піде, бабах буде трішечки потужнішим.
Re: Шось у Маска пішло не так. |
3 травня 2018 22:15:45 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Який пля термоядерний синтез, які пля 30 років Такі дорослі, а в казки віритеА що, по вашому, будують у містечку Карадаш, Франція?
Установка ITER — термоядерний реактор типу «токамак». Два ядра: дейтерію і тритію зливаються з утворенням ядра гелію (альфа-частинка) і високоенергетичного нейтрону.
Характеристики реактора за проектом:
Загальний радіус конструкції — 10,7 м
Висота — 30 м
Великий радіус плазми — 6,2 м
Малий радіус плазми — 2,0 м
Об'єм плазми — 837 м3
Магнітне поле — 5,3 Тл
Максимальний струм у плазмовому шнурі — 15 МА
Потужність зовнішнього нагріву плазми — 40 МВт
Термоядерна потужність — 500 МВт
Коефіцієнт посилення потужності — 10x
Середня температура — 100 млн.°С
Тривалість імпульсу > 400 c
Через два роки вже запуск
Re: Шось у Маска пішло не так. |
3 травня 2018 23:36:27 IP/Host: 91.210.21.---
|
Розгорнути попередні цитати...Який пля термоядерний синтез, які пля 30 років Такі дорослі, а в казки віритеА що, по вашому, будують у містечку Карадаш, Франція?
Установка ITER — термоядерний реактор типу «токамак». Два ядра: дейтерію і тритію зливаються з утворенням ядра гелію (альфа-частинка) і високоенергетичного нейтрону.
Характеристики реактора за проектом:
Загальний радіус конструкції — 10,7 м
Висота — 30 м
Великий радіус плазми — 6,2 м
Малий радіус плазми — 2,0 м
Об'єм плазми — 837 м3
Магнітне поле — 5,3 Тл
Максимальний струм у плазмовому шнурі — 15 МА
Потужність зовнішнього нагріву плазми — 40 МВт
Термоядерна потужність — 500 МВт
Коефіцієнт посилення потужності — 10x
Середня температура — 100 млн.°С
Тривалість імпульсу > 400 c
Через два роки вже запуск
Re: Шось у Маска пішло не так. |
11 липня 2018 23:50:44 IP/Host: 185.27.105.---
|
Re: Шось у Маска пішло не так. |
12 липня 2018 15:56:11 IP/Host: ---.ioch.kiev.ua
|
поясніть мені переваги ядерного синтезу перед реакцією ділення ядер, не враховуючи той момент, що коли щось не так піде, бабах буде трішечки потужнішим.
Re: Шось у Маска пішло не так. |
12 липня 2018 18:09:16 IP/Host: ---.netcologne.de
|
Re: Шось у Маска пішло не так. |
13 липня 2018 19:11:55 IP/Host: ---.sub-174-212-3.myvzw.com
|
Re: Шось у Маска пішло не так. |
13 липня 2018 19:16:05 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
Нові неофіційні дані по деградації батарей на підставі даних що надають користувачі:
1. Після перших 50 тисяч км батарея деградує до 95.6% від первинної
2. На наступних 50 тисячах втрачається ще 1% і батарея зберігає 94% від первинних показників
3. На 250 тисяч км залишаться більше 90%.
Нічого нового порівняно з даними на 2 роки тому - первинна втрата десь 4% на перших 50 тисяч, а далі по 1% відсотку на кожні 50 тисяч.
Re: Шось у Маска пішло не так. |
13 липня 2018 19:17:51 IP/Host: 185.220.102.---
|
Нові неофіційні дані по деградації батарей на підставі даних що надають користувачі:
1. Після перших 50 тисяч км батарея деградує до 95.6% від первинної
2. На наступних 50 тисячах втрачається ще 1% і батарея зберігає 94% від первинних показників
3. На 250 тисяч км залишаться більше 90%.
Нічого нового порівняно з даними на 2 роки тому - первинна втрата десь 4% на перших 50 тисяч, а далі по 1% відсотку на кожні 50 тисяч.
Re: Шось у Маска пішло не так. |
13 липня 2018 19:24:32 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
Розгорнути попередні цитати...Нові неофіційні дані по деградації батарей на підставі даних що надають користувачі:
1. Після перших 50 тисяч км батарея деградує до 95.6% від первинної
2. На наступних 50 тисячах втрачається ще 1% і батарея зберігає 94% від первинних показників
3. На 250 тисяч км залишаться більше 90%.
Нічого нового порівняно з даними на 2 роки тому - первинна втрата десь 4% на перших 50 тисяч, а далі по 1% відсотку на кожні 50 тисяч.Дійсно нічого нового. Сатистика ні про що, бо не має нічого про режими експлуатаціі.
Знову зробили оранжерейні умови і зробили висновки що все добре.
Візміть акумулятори панасонік і проведіть самостійні досліди.
Результати райдужними не будуть. Але ж ми всі знаємо з чого складаються батареї тесли.
Re: Шось у Маска пішло не так. |
13 липня 2018 19:27:20 IP/Host: 185.220.102.---
|
Розгорнути попередні цитати...Нові неофіційні дані по деградації батарей на підставі даних що надають користувачі:
1. Після перших 50 тисяч км батарея деградує до 95.6% від первинної
2. На наступних 50 тисячах втрачається ще 1% і батарея зберігає 94% від первинних показників
3. На 250 тисяч км залишаться більше 90%.
Нічого нового порівняно з даними на 2 роки тому - первинна втрата десь 4% на перших 50 тисяч, а далі по 1% відсотку на кожні 50 тисяч.Дійсно нічого нового. Сатистика ні про що, бо не має нічого про режими експлуатаціі.
Знову зробили оранжерейні умови і зробили висновки що все добре.
Візміть акумулятори панасонік і проведіть самостійні досліди.
Результати райдужними не будуть. Але ж ми всі знаємо з чого складаються батареї тесли.Є вже 300+ тисячники
Які умови тобі треба?
Re: Шось у Маска пішло не так. |
13 липня 2018 19:29:42 IP/Host: ---.strikersoft.com
|
Розгорнути попередні цитати...Нові неофіційні дані по деградації батарей на підставі даних що надають користувачі:
1. Після перших 50 тисяч км батарея деградує до 95.6% від первинної
2. На наступних 50 тисячах втрачається ще 1% і батарея зберігає 94% від первинних показників
3. На 250 тисяч км залишаться більше 90%.
Нічого нового порівняно з даними на 2 роки тому - первинна втрата десь 4% на перших 50 тисяч, а далі по 1% відсотку на кожні 50 тисяч.Дійсно нічого нового. Сатистика ні про що, бо не має нічого про режими експлуатаціі.
Знову зробили оранжерейні умови і зробили висновки що все добре.
Візміть акумулятори панасонік і проведіть самостійні досліди.
Результати райдужними не будуть. Але ж ми всі знаємо з чого складаються батареї тесли.Є вже 300+ тисячники
Які умови тобі треба?
Re: Шось у Маска пішло не так. |
13 липня 2018 19:29:47 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Нові неофіційні дані по деградації батарей на підставі даних що надають користувачі:
1. Після перших 50 тисяч км батарея деградує до 95.6% від первинної
2. На наступних 50 тисячах втрачається ще 1% і батарея зберігає 94% від первинних показників
3. На 250 тисяч км залишаться більше 90%.
Нічого нового порівняно з даними на 2 роки тому - первинна втрата десь 4% на перших 50 тисяч, а далі по 1% відсотку на кожні 50 тисяч.Якщо це так то тесла - вічне авто
Ніяких капіталок, розточок, ремонту коробок...
Re: Шось у Маска пішло не так. |
13 липня 2018 19:30:55 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
Розгорнути попередні цитати...Нові неофіційні дані по деградації батарей на підставі даних що надають користувачі:
1. Після перших 50 тисяч км батарея деградує до 95.6% від первинної
2. На наступних 50 тисячах втрачається ще 1% і батарея зберігає 94% від первинних показників
3. На 250 тисяч км залишаться більше 90%.
Нічого нового порівняно з даними на 2 роки тому - первинна втрата десь 4% на перших 50 тисяч, а далі по 1% відсотку на кожні 50 тисяч.Якщо це так то тесла - вічне авто
Ніяких капіталок, розточок, ремонту коробок...шарнірчики, рейочки, гумки, пружинки, масляні амортизатори(пневмоподушки) - брехати не буду, навіть цікавитись підвіскою тесли не збираюсь - там стопудів ніц нового.
Re: Шось у Маска пішло не так. |
13 липня 2018 19:35:52 IP/Host: 185.220.102.---
|
Розгорнути попередні цитати...Якщо це так то тесла - вічне авто
Ніяких капіталок, розточок, ремонту коробок...шарнірчики, рейочки, гумки, пружинки, масляні амортизатори(пневмоподушки) - брехати не буду, навіть цікавитись підвіскою тесли не збираюсь - там стопудів ніц нового.Ніби иерс Е классе
Re: Шось у Маска пішло не так. |
13 липня 2018 20:34:36 IP/Host: ---.sub-174-212-3.myvzw.com
|
Розгорнути попередні цитати...Дійсно нічого нового. Сатистика ні про що, бо не має нічого про режими експлуатаціі.
Знову зробили оранжерейні умови і зробили висновки що все добре.
Візміть акумулятори панасонік і проведіть самостійні досліди.
Результати райдужними не будуть. Але ж ми всі знаємо з чого складаються батареї тесли.Є вже 300+ тисячники
Які умови тобі треба?300 тисяч, це рік з непреривною швидкістю 80 км-год по 12 годин на добу.
давай в студію цих подорваних, що наважились на такий креш тест свого здоров*я.
Re: Шось у Маска пішло не так. Нове |
13 липня 2018 20:40:20 IP/Host: ---.sub-174-212-3.myvzw.com
|