Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 00:12:58 IP/Host: ---.188.230.104.82.volia.net
|
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 00:19:34 IP/Host: ---.193.117.102.cl.ipnet.ua
|
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 00:22:29 IP/Host: ---.dynamic-FTTB.kharkov.volia.com
|
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 00:23:58 IP/Host: 176.98.65.---
|
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 00:24:35 IP/Host: ---.broadband.tenet.odessa.ua
|
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 01:55:54 IP/Host: ---.hsd1.ma.comcast.net
|
Он признался, что знал, но сказал при этом, что сыт по горло школой и колледжем, где учителя навязывают ученикам свой способ мышления.
Студент этот был Нильс Бор (1885–1962), датский физик, лауреат Нобелевской премии 1922 г.
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 02:49:18 IP/Host: ---.pool-46.37.219.icn.ua
|
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 03:04:35 IP/Host: ---.voxility.net
|
Классическая физика сейчас не актуальна. Теперь модно рассказывать про плоскую землю, эфир и прочую средневековую ересь типа православия. Так что вам не сюда
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 03:09:18 IP/Host: ---.voxility.net
|
Розгорнути попередні цитати...Он признался, что знал, но сказал при этом, что сыт по горло школой и колледжем, где учителя навязывают ученикам свой способ мышления.
Студент этот был Нильс Бор (1885–1962), датский физик, лауреат Нобелевской премии 1922 г.Все правильно, з одного боку ми маємо геніальну людину, Бора, і йому важко бути в установлених рамках.
Саме такі люди і роблять великі відкриття, бо можуть подивитись на проблему з такого боку, як ніхто ще не робив.
Але таких людей реально мало.
Більшості, навпаки, потрібна певна структура і стандартні методи вирішення задач.
Саме основній масі учнів структура школи і коледжу допомагає.
Проблеми виникають, коли таких як Нільс Бор пробують запхнути в стандартні рамки, і в результаті ламають генія.
Але набагато частіше стається протилежна ситуація, коли хтось начитається таких історій про видатних людей і починає вважати, що і йому школа не потрібна, але не має абсолютно ніяких задатків генія.
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 03:21:19 IP/Host: ---.hsd1.ma.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...Он признался, что знал, но сказал при этом, что сыт по горло школой и колледжем, где учителя навязывают ученикам свой способ мышления.
Студент этот был Нильс Бор (1885–1962), датский физик, лауреат Нобелевской премии 1922 г.Все правильно, з одного боку ми маємо геніальну людину, Бора, і йому важко бути в установлених рамках.
Саме такі люди і роблять великі відкриття, бо можуть подивитись на проблему з такого боку, як ніхто ще не робив.
Але таких людей реально мало.
Більшості, навпаки, потрібна певна структура і стандартні методи вирішення задач.
Саме основній масі учнів структура школи і коледжу допомагає.
Проблеми виникають, коли таких як Нільс Бор пробують запхнути в стандартні рамки, і в результаті ламають генія.
Але набагато частіше стається протилежна ситуація, коли хтось начитається таких історій про видатних людей і починає вважати, що і йому школа не потрібна, але не має абсолютно ніяких задатків генія.А судьи кто, вот в чем вопрос. За последние 35 лет не видел ни одного, кто бы восхищался школой...
кроме разумеется тех, кто в общем то и ходил в нее, чтобы поджечь если не саму школу, то дымовуху внутри нее.
У тех как правило о школе и ее учителях самые найтеплейшие воспоминания.
Вся плачевность ситуации в том, что большинство таких сейчас как раз скопилось в ордло.
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 03:21:23 IP/Host: 94.158.95.---
|
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 04:15:17 IP/Host: ---.voxility.net
|
Розгорнути попередні цитати...Все правильно, з одного боку ми маємо геніальну людину, Бора, і йому важко бути в установлених рамках.
Саме такі люди і роблять великі відкриття, бо можуть подивитись на проблему з такого боку, як ніхто ще не робив.
Але таких людей реально мало.
Більшості, навпаки, потрібна певна структура і стандартні методи вирішення задач.
Саме основній масі учнів структура школи і коледжу допомагає.
Проблеми виникають, коли таких як Нільс Бор пробують запхнути в стандартні рамки, і в результаті ламають генія.
Але набагато частіше стається протилежна ситуація, коли хтось начитається таких історій про видатних людей і починає вважати, що і йому школа не потрібна, але не має абсолютно ніяких задатків генія.А судьи кто, вот в чем вопрос. За последние 35 лет не видел ни одного, кто бы восхищался школой...
кроме разумеется тех, кто в общем то и ходил в нее, чтобы поджечь если не саму школу, то дымовуху внутри нее.
У тех как правило о школе и ее учителях самые найтеплейшие воспоминания.
Вся плачевность ситуации в том, что большинство таких сейчас как раз скопилось в ордло.Якщо, чувак не може вирішити просту задачу із шкільного курсу і при цьому розказує всім, що школа то марна трата часу, то тут він таки правий йому школа не допоможе, бо він нестусний зрозуміти те чому його вчать.
У історії в цій гілці і у схожих історіях про геніїв, вони завжди могли вирішити задачу, але нестандартними методами.
Оце тобі і критерій оцінки, хто геній, а хто тупе самовпевнене бидло.
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 07:09:37 IP/Host: ---.volia.net
|
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 07:23:55 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
Ти давно підручники відкривав з алгебри, геометріі чи фізики?
Сто років нікому не потрібно 90% того що там викладено.
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 07:24:16 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
Ти давно підручники відкривав з алгебри, геометріі чи фізики?
Сто років нікому не потрібно 90% того що там викладено.
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 08:54:02 IP/Host: ---.link-kremen.net
|
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 09:43:49 IP/Host: 185.195.16.---
|
Вобщето если быть точным то решения предложенные студентом неверны, потому что требуют для измерения других предметов таких как веревка ,и других измерительных инструментов - секундомер и линейку. И вопрос знает ли управляющий высоту здания и нужен ли ему барометр. А при измерение при помощи разницы давлений не требуется друих предметов кроме барометра.
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 10:42:02 IP/Host: ---.khm.volia.net
|
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 10:52:25 IP/Host: 185.195.16.---
|
баян....я цю історію тут розказував ще років з 10 тому назад
але хоч із запізненням починаєте мене розуміти, це добре
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 10:58:09 IP/Host: ---.tkdriada.net
|
Розгорнути попередні цитати...Вобщето если быть точным то решения предложенные студентом неверны, потому что требуют для измерения других предметов таких как веревка ,и других измерительных инструментов - секундомер и линейку. И вопрос знает ли управляющий высоту здания и нужен ли ему барометр. А при измерение при помощи разницы давлений не требуется друих предметов кроме барометра.требуется
нужно знать какая плотность воздуха в точках измерения давления, а она от много чего зависит - от текущей высоты над уровнем моря, от температуры, от влажности, например, поэтому постоянно меняется
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 11:15:37 IP/Host: 185.195.16.---
|
Розгорнути попередні цитати...Вобщето если быть точным то решения предложенные студентом неверны, потому что требуют для измерения других предметов таких как веревка ,и других измерительных инструментов - секундомер и линейку. И вопрос знает ли управляющий высоту здания и нужен ли ему барометр. А при измерение при помощи разницы давлений не требуется друих предметов кроме барометра.требуется
нужно знать какая плотность воздуха в точках измерения давления, а она от много чего зависит - от текущей высоты над уровнем моря, от температуры, от влажности, например, поэтому постоянно меняетсяНе при чем тут вязкость и плотность воздуха. Надо не само давление, которое в данном месте может меняться в течение суток, а разность давлений.
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 12:17:54 IP/Host: ---.datanet.kiev.ua
|
Вобщето если быть точным то решения предложенные студентом неверны, потому что требуют для измерения других предметов таких как веревка ,и других измерительных инструментов - секундомер и линейку. И вопрос знает ли управляющий высоту здания и нужен ли ему барометр. А при измерение при помощи разницы давлений не требуется друих предметов кроме барометра.
И еще Резерфорд работал ,в те годы когда Бор учился в Копенгагене, в Монреале ,а потом в Манчестере. И это задача для школьников а не для студентов.
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 13:54:34 IP/Host: ---.fun.co.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Классическая физика сейчас не актуальна. Теперь модно рассказывать про плоскую землю, эфир и прочую средневековую ересь типа православия. Так что вам не сюдаТы очень хороший манипулятор.
Смешав ложь и правду в одном посте, ты просто выпустил на выходе белый шум.
Задачу ты выполнил блестяще. Теперь все зная что Земля круглая, будут думать
что эфира нет.
Я бы таких как ты забивал ногами.
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 14:56:49 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
:[||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||]:
впрочем, для гуманитариев, может быть и новая прохладная история.
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 14:59:23 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Классическая физика сейчас не актуальна. Теперь модно рассказывать про плоскую землю, эфир и прочую средневековую ересь типа православия. Так что вам не сюдаТы очень хороший манипулятор.
Смешав ложь и правду в одном посте, ты просто выпустил на выходе белый шум.
Задачу ты выполнил блестяще. Теперь все зная что Земля круглая, будут думать
что эфира нет.
Я бы таких как ты забивал ногами.+====================================================================+
І правильно будуть думати, бо ефіру - нема, як і теплороду.
Ти вже знайшов ефір? Якщо так - то покажи пляшку ефіру, а якщо ні - то самовбийся!
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 15:01:23 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...требуется
нужно знать какая плотность воздуха в точках измерения давления, а она от много чего зависит - от текущей высоты над уровнем моря, от температуры, от влажности, например, поэтому постоянно меняетсяНе при чем тут вязкость и плотность воздуха. Надо не само давление, которое в данном месте может меняться в течение суток, а разность давлений.подумай, что ты меряешь
ты меряешь вес столба воздуха над тобой в миллиметрах ртутного столба, т.е. столько же весит ртутный столб высотой в эти померяные миллиметры и таким же основанием
разница в этих миллиметах даст вес столба воздуха высотой со здание, но нужно знать плотность воздуха (точней, ее отношение к плотности ртути), чтоб точно вычислить высоту
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 15:23:19 IP/Host: 185.220.101.---
|
Розгорнути попередні цитати...Не при чем тут вязкость и плотность воздуха. Надо не само давление, которое в данном месте может меняться в течение суток, а разность давлений.подумай, что ты меряешь
ты меряешь вес столба воздуха над тобой в миллиметрах ртутного столба, т.е. столько же весит ртутный столб высотой в эти померяные миллиметры и таким же основанием
разница в этих миллиметах даст вес столба воздуха высотой со здание, но нужно знать плотность воздуха (точней, ее отношение к плотности ртути), чтоб точно вычислить высоту
Плотність не потрібно .. Бо різниця висот пропорційна різниці тиску…
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 16:03:25 IP/Host: ---.la.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Не при чем тут вязкость и плотность воздуха. Надо не само давление, которое в данном месте может меняться в течение суток, а разность давлений.подумай, что ты меряешь
ты меряешь вес столба воздуха над тобой в миллиметрах ртутного столба, т.е. столько же весит ртутный столб высотой в эти померяные миллиметры и таким же основанием
разница в этих миллиметах даст вес столба воздуха высотой со здание, но нужно знать плотность воздуха (точней, ее отношение к плотности ртути), чтоб точно вычислить высоту
Плотність не потрібно .. Бо різниця висот пропорційна різниці тиску…
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 16:16:34 IP/Host: ---.hsd1.ma.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...А судьи кто, вот в чем вопрос. За последние 35 лет не видел ни одного, кто бы восхищался школой...
кроме разумеется тех, кто в общем то и ходил в нее, чтобы поджечь если не саму школу, то дымовуху внутри нее.
У тех как правило о школе и ее учителях самые найтеплейшие воспоминания.
Вся плачевность ситуации в том, что большинство таких сейчас как раз скопилось в ордло.Якщо, чувак не може вирішити просту задачу із шкільного курсу і при цьому розказує всім, що школа то марна трата часу, то тут він таки правий йому школа не допоможе, бо він нестусний зрозуміти те чому його вчать.
У історії в цій гілці і у схожих історіях про геніїв, вони завжди могли вирішити задачу, але нестандартними методами.
Оце тобі і критерій оцінки, хто геній, а хто тупе самовпевнене бидло.Що таке просту задачу? А може він не може задачу, а замість цього за 10 хвилин намалює твій портрет?
А хто тобі сказав що необхідно вміти обчислювати площу фігури, що утворилась під час зіткнення тролейбусу з будинком?
Або вміти скорочувати километрові многочлени. Тільки тому що ти це вмієш? А музику писати всі вміють?
Ти давно підручники відкривав з алгебри, геометріі чи фізики?
Ваші зубодробильні задачки налаштовані не на розвиток мозку дитини, а на заіпать і довести тупизну.
І перемагають в сучасній школі не люди з нестандартним живим мисленням, а зубрили з доброю пам*яттю.
Я вирішив свого часу задачку з електродинаміки незвичним способом і ледве не отримав двійку на екзамені,
бо мені сказали що так не можна, бо це не входить до шкільної програми.
Накой чорт мені а тим більше моїм дітям така школа
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 16:26:39 IP/Host: ---.244.146.160.nash.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...А судьи кто, вот в чем вопрос. За последние 35 лет не видел ни одного, кто бы восхищался школой...
кроме разумеется тех, кто в общем то и ходил в нее, чтобы поджечь если не саму школу, то дымовуху внутри нее.
У тех как правило о школе и ее учителях самые найтеплейшие воспоминания.
Вся плачевность ситуации в том, что большинство таких сейчас как раз скопилось в ордло.Якщо, чувак не може вирішити просту задачу із шкільного курсу і при цьому розказує всім, що школа то марна трата часу, то тут він таки правий йому школа не допоможе, бо він нестусний зрозуміти те чому його вчать.
У історії в цій гілці і у схожих історіях про геніїв, вони завжди могли вирішити задачу, але нестандартними методами.
Оце тобі і критерій оцінки, хто геній, а хто тупе самовпевнене бидло.Що таке просту задачу? А може він не може задачу, а замість цього за 10 хвилин намалює твій портрет?
А хто тобі сказав що необхідно вміти обчислювати площу фігури, що утворилась під час зіткнення тролейбусу з будинком?
Або вміти скорочувати километрові многочлени. Тільки тому що ти це вмієш? А музику писати всі вміють?
Ти давно підручники відкривав з алгебри, геометріі чи фізики?
Сто років нікому не потрібно 90% того що там викладено.
Ваші зубодробильні задачки налаштовані не на розвиток мозку дитини, а на заіпать і довести тупизну.
І перемагають в сучасній школі не люди з нестандартним живим мисленням, а зубрили з доброю пам*яттю.
Я вирішив свого часу задачку з електродинаміки незвичним способом і ледве не отримав двійку на екзамені,
бо мені сказали що так не можна, бо це не входить до шкільної програми.
Накой чорт мені а тим більше моїм дітям така школа
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 17:01:15 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Якщо, чувак не може вирішити просту задачу із шкільного курсу і при цьому розказує всім, що школа то марна трата часу, то тут він таки правий йому школа не допоможе, бо він нестусний зрозуміти те чому його вчать.
У історії в цій гілці і у схожих історіях про геніїв, вони завжди могли вирішити задачу, але нестандартними методами.
Оце тобі і критерій оцінки, хто геній, а хто тупе самовпевнене бидло.Що таке просту задачу? А може він не може задачу, а замість цього за 10 хвилин намалює твій портрет?
А хто тобі сказав що необхідно вміти обчислювати площу фігури, що утворилась під час зіткнення тролейбусу з будинком?
Або вміти скорочувати километрові многочлени. Тільки тому що ти це вмієш? А музику писати всі вміють?
Ти давно підручники відкривав з алгебри, геометріі чи фізики?
Сто років нікому не потрібно 90% того що там викладено.
Ваші зубодробильні задачки налаштовані не на розвиток мозку дитини, а на заіпать і довести тупизну.
І перемагають в сучасній школі не люди з нестандартним живим мисленням, а зубрили з доброю пам*яттю.
Я вирішив свого часу задачку з електродинаміки незвичним способом і ледве не отримав двійку на екзамені,
бо мені сказали що так не можна, бо це не входить до шкільної програми.
Накой чорт мені а тим більше моїм дітям така школаПротив задачек ничего не имею, но против способа их навязывания и вдалбливания, что это самое главное в жизни и если ты чего-то не понимаешь, что ты никто, категорически против. Мне это поломало всю жизнь, у меня ОКР, в 16 лет повели в психушку, там написали, шизофрения, потому как те идиоты больше ничего не знают, и прописали нейролептики, которые при ОКР до лампочки, в военкомате тоже написали какую-то ерунду и признали негодным, а все из-за того, что родители в 4 года постоянно грозились сдать меня в колонию, если я не захочу заниматься математикой и письмом, потом издевались в школе, как оказалось, эти задачки там нужны только учителям, а детям нужно, чтоб ты мог за себя постоять, иначе задолбают, ну, а потом псевдопсихиатры на Кирилловке, которым только надо впарить таблетки, и в военкомате, которым надо перестраховаться, потом ВУЗ, который я должен был после всего этого измором закончить, абсолютно не имея никакой предрасположенности к этой специальности, лишь бы было ВО, и все, чтоб работать обычным курьером, раздатчиком листовок или комплектовщиком, и то с большими усилиями, потому что мешают навязчивые мысли.
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 17:09:17 IP/Host: ---.fun.co.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Ты очень хороший манипулятор.
Смешав ложь и правду в одном посте, ты просто выпустил на выходе белый шум.
Задачу ты выполнил блестяще. Теперь все зная что Земля круглая, будут думать
что эфира нет.
Я бы таких как ты забивал ногами.+====================================================================+
І правильно будуть думати, бо ефіру - нема, як і теплороду.
Ти вже знайшов ефір? Якщо так - то покажи пляшку ефіру, а якщо ні - то самовбийся!Дай мені пляшку смаку.. Про послідовність процесів розповідати не потрібно…
Обіцяю дам тобі дві пляшки ефіру… саме єфіру.
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 18:35:46 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...+====================================================================+
І правильно будуть думати, бо ефіру - нема, як і теплороду.
Ти вже знайшов ефір? Якщо так - то покажи пляшку ефіру, а якщо ні - то самовбийся!Дай мені пляшку смаку.. Про послідовність процесів розповідати не потрібно…
Обіцяю дам тобі дві пляшки ефіру… саме єфіру.+==============================================================================+
Притули полуницю ззовні щоки та зсередини. Різния у смакових відчуттях - це і є смак полуниці.
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 19:05:56 IP/Host: ---.pology.net
|
Розгорнути попередні цитати...Не при чем тут вязкость и плотность воздуха. Надо не само давление, которое в данном месте может меняться в течение суток, а разность давлений.подумай, что ты меряешь
ты меряешь вес столба воздуха над тобой в миллиметрах ртутного столба, т.е. столько же весит ртутный столб высотой в эти померяные миллиметры и таким же основанием
разница в этих миллиметах даст вес столба воздуха высотой со здание, но нужно знать плотность воздуха (точней, ее отношение к плотности ртути), чтоб точно вычислить высоту
Плотність не потрібно .. Бо різниця висот пропорційна різниці тиску…
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 19:15:43 IP/Host: ---.hsd1.ma.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...подумай, что ты меряешь
ты меряешь вес столба воздуха над тобой в миллиметрах ртутного столба, т.е. столько же весит ртутный столб высотой в эти померяные миллиметры и таким же основанием
разница в этих миллиметах даст вес столба воздуха высотой со здание, но нужно знать плотность воздуха (точней, ее отношение к плотности ртути), чтоб точно вычислить высоту
Плотність не потрібно .. Бо різниця висот пропорційна різниці тиску…Та шо ви говорите !
А як же формула тиску стовпа рідини чи газу ?
P=Ro*G*H
де Ro - щільність рідини або газу
G - прискорення вільного падіння
H - висота стовпа рыдини або газу.
Звідси маємо формулу висоти стовпа газу від тиску:
H=P/(Ro*G)
Так що якщо не знати точно щільність газу та прискорення вільного падіння в місці виміру (воно не всюди однакове), то точно висоту не виміряти.
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 19:23:46 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Плотність не потрібно .. Бо різниця висот пропорційна різниці тиску…Та шо ви говорите !
А як же формула тиску стовпа рідини чи газу ?
P=Ro*G*H
де Ro - щільність рідини або газу
G - прискорення вільного падіння
H - висота стовпа рыдини або газу.
Звідси маємо формулу висоти стовпа газу від тиску:
H=P/(Ro*G)
Так що якщо не знати точно щільність газу та прискорення вільного падіння в місці виміру (воно не всюди однакове), то точно висоту не виміряти.Не зовсім так. Явщо виміри робились в однакових умовах, то густина газу і g будуть постійними.
Тобто зміна висоти буде прямо пророрційна зміні тиску.
Отже, треба лише виміряти різницю тиску для відомої різниці висот і отримаємо коефіціент пропорційності, а далі міряємо різницю тиску в будинку і множимо на коефіцієнт пропорційності і знаходимо висоту.
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 20:11:43 IP/Host: ---.pology.net
|
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 20:21:20 IP/Host: ---.raptor.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ти давно підручники відкривав з алгебри, геометріі чи фізики?
Сто років нікому не потрібно 90% того що там викладено.Як може бути евклідова геометрія, що зберіглася мвйже в оригінальному вигляді бути...100 рокіа як нікому не потрібною...
Особам з гуманітарно пошкодженим мозком напевно й тих 10% буде нідочого.
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 20:24:19 IP/Host: ---.raptor.net
|
Розгорнути попередні цитати...Плотність не потрібно .. Бо різниця висот пропорційна різниці тиску…Та шо ви говорите !
А як же формула тиску стовпа рідини чи газу ?
P=Ro*G*H
де Ro - щільність рідини або газу
G - прискорення вільного падіння
H - висота стовпа рыдини або газу.
Звідси маємо формулу висоти стовпа газу від тиску:
H=P/(Ro*G)
Так що якщо не знати точно щільність газу та прискорення вільного падіння в місці виміру (воно не всюди однакове), то точно висоту не виміряти.Не зовсім так. Явщо виміри робились в однакових умовах, то густина газу і g будуть постійними.
Тобто зміна висоти буде прямо пророрційна зміні тиску.
Отже, треба лише виміряти різницю тиску для відомої різниці висот і отримаємо коефіціент пропорційності, а далі міряємо різницю тиску в будинку і множимо на коефіцієнт пропорційності і знаходимо висоту.
Re: Про науку. Барометр. |
5 серпня 2018 22:08:23 IP/Host: ---.hsd1.wa.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...Он признался, что знал, но сказал при этом, что сыт по горло школой и колледжем, где учителя навязывают ученикам свой способ мышления.
Студент этот был Нильс Бор (1885–1962), датский физик, лауреат Нобелевской премии 1922 г.Все правильно, з одного боку ми маємо геніальну людину, Бора, і йому важко бути в установлених рамках.
Саме такі люди і роблять великі відкриття, бо можуть подивитись на проблему з такого боку, як ніхто ще не робив.
Але таких людей реально мало.
Більшості, навпаки, потрібна певна структура і стандартні методи вирішення задач.
Саме основній масі учнів структура школи і коледжу допомагає.
Проблеми виникають, коли таких як Нільс Бор пробують запхнути в стандартні рамки, і в результаті ламають генія.
Але набагато частіше стається протилежна ситуація, коли хтось начитається таких історій про видатних людей і починає вважати, що і йому школа не потрібна, але не має абсолютно ніяких задатків генія.