Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати

The New York Times: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати
СУБОТА, 31 ЛИПНЯ 2021, 14:10

 
Toyota сконцентрувавшись на гібридних і водневих автомобілях виявився серед відстаючих в області розробки і виробництва електромобілів і намагається стримати світове виробництво EV.

Про це пише The New York Times.

Видання пише, що останнім часом, компанія фактично стала головним противником проти тотального переходу на електромобілі.

"Японський виробник пропонує зосередити зусилля на гібридах і водневих машинах на паливних елементах. Більш того, компанія намагається лобіювати своє бачення, впливаючи на уряди різних країн", - говориться в матеріалі.

Так, за даними The New York Times, в ході недавніх зустрічей з представниками Конгресу США топ-менеджери Toyota розкритикували постанову адміністрації Джо Байдена про фінансову підтримку розвитку електротранспорту (виділення урядом США на EV 174 млрд дол - ЕП).

Ця сума розподіляється на виплати кінцевим покупцям у вигляді субсидій, на електрифікацію громадського транспорту, на будівництво нових станцій зарядки і на стимулювання продажів "зелених" вантажівок.

Toyota хоче, щоб ці пільги поширилися і на гібриди разом з водневими автомобілями. В якості головного аргументу проти подальшого екстенсивного нарощування парку електрокарів представники японського автогіганта відзначають, що, на їхню думку, викиди в результаті виробництва електроенергії і батарей куди більш небезпечні для екології, ніж вихлопи авто з ДВЗ.

За інформацією NYT, компанія слід тієї ж лінії і на інших ключових для себе ринках, в тому числі в Європі, Індії та Японії.

https://www.epravda.com.ua/news/2021/07/31/676458/
   
Та вы достали уже своими волнениями за развитие машинок на батарейках.
Поймите уже наконец, покемоны, что штаты говорят японии, то те и делают.
Ну нет у японии своих высоких технологий и не было никогда.
Всё по американским лекалам делается.
Попытались выипнутся и получили тут же фукусиму. Больше пока не пытаются.
   
Та вы достали уже своими волнениями за развитие машинок на батарейках.
Поймите уже наконец, покемоны, что штаты говорят японии, то те и делают.
Ну нет у японии своих высоких технологий и не было никогда.
Всё по американским лекалам делается.
Попытались выипнутся и получили тут же фукусиму. Больше пока не пытаются.

Якось допізди що там у вас на лаптєстані співають
На те куди рухається світ це ніяк не впливає  :malyas:
   
Японія має краще технології... Знову барсіка Раша міфи...

Японці є фашиками і повідношенню до іноземців теж

І вони праві, електро кари зараз виглядають як не добросовісна конкуренція.

А ці тупі панти з глобальними змінами, що там людина винна, всьоголиш від того що люди хочуть бути богами і їм льстить що вони впливають на погоду.
   
коли Яопшки прямо сказали що електро кали це міф, почалась травля лібералами які хочуть замістити Богів собою.
   
по-перше, баян.
по-друге, не відстає.
по-третє-читаєм першу гілку
   
пригальмувати не виробництво, а адміністративний тиск із заборонами ДВЗ

виробляйте і конкуруйте
   
Toyota, вони ще виробляють автомобілі?
   
Toyota, вони ще виробляють автомобілі?


зовсім трохи
на другому місці із невеликим відставанням від фольксвагена


якісь мізерні 10 млн авто на рік
   
зовсім трохи
на другому місці із невеликим відставанням від фольксвагена


якісь мізерні 10 млн авто на рік
Ну то вже не довго мучатись
   
Десятка крупнейших производителей автомобилей

Volkswagen AG – 11 млн. автомобилей ...
Toyota Motor – 10,59 млн. автомобилей ...
Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance – 8,457 млн. автомобилей ...
Hyundai-Kia – 7,086 млн. автомобилей ...
General Motors – 6,21 млн. ...
Ford Motor – 5,622 млн. ...
Honda Motor – 5,293 млн. ...
Suzuki – 3,111 млн.
   
Toyota, вони ще виробляють автомобілі?
тойота поки-що виробляє, на відміну від фолькса. дивлюсь на те, у що вони перетворили гольф-клас-  :facepalm:
   

Тесла і ці всі батарейні руйнувальщикі екології ніколи б не повстали без руководяйщєй ролі Держави.

А картопля - соросяцький пропагандон.
   
Я десь раз на місяць бачу їх водневий Mirai, але якось він не пішов, навіть в Каліфорнії, що відома своїми звичками експерементувати з новим.
   
Я десь раз на місяць бачу їх водневий Mirai, але якось він не пішов, навіть в Каліфорнії, що відома своїми звичками експерементувати з новим.
заправки, аміго!
   
Toyota - непорядочный говнюк.
   
Toyota - непорядочный говнюк.

У світі електричок є інший гівнюк

Цитувати
О том, что Nikola Corporation может являться мошенническим проектом её основателя Тревора Милтона (Trevor Milton), появилась ещё год назад. И вот на днях суд Манхэттена выдвинул Милтону обвинения в мошенничестве с ценными бумагами и мошенничестве с использованием электронных средств связи. Сам Милтон в обоих случаях виновным себя не признал.

Власти заявили, что Милтон полагался на пресс-релизы в социальных сетях, а также на телеинтервью и подкасты, чтобы поднять курс акций компании и стать одним из 100 самых богатых людей мира, заодно подняв свой статус предпринимателя.

Хотел стать вторым Илоном Маском и повторить успех Tesla, а в итоге может сесть в тюрьму на 25 лет. Основателю Nikola выдвинули обвинения
Максимальный срок заключения по каждому из обвинений достигает 20 и 25 лет, то есть сесть Милтон может очень надолго. 

Что интересно, самой компании Nikola обвинений предъявлено не было, и формально она продолжает работать.

Милтон пытался вести бизнес, подобно Илону Маску. Он активно раздавал интервью, был откровенен и не стеснялся громких заявлений. Даже имя компании показывает, что Милтон хотел попытаться повторить успех Маска и Tesla хотя бы с точки зрения финансовых вливаний и популярности. Но вот собирался ли Милтон действительно пытаться создать вторую Tesla, вопрос открытый. Как сообщалось, в своё время для съёмок рекламы грузовик Nikola One пришлось столкнуть с холма, чтобы он сам двигался по дороге. Кроме того, никаких революционных аккумуляторов, которые обещал Милтон, у компании также не было. Да и водород компания не производила, хотя не только заявляла об этом, но и утверждала, что смогла на 81% снизить стоимость производства.
   
Toyota - непорядочный говнюк.
ну да, це ж не ваг з його підробкою екотестів (tu)
   
ну да, це ж не ваг з його підробкою екотестів (tu)

ВАГ потрібно відати належне, що вони вчасно зрозуміли що ДВЗ капут, і намагаються швидко перекладнатись.
   
ось про тойоту файно розказує - самий ліпший гібрідо


   
коли Яопшки прямо сказали що електро кали це міф, почалась травля лібералами які хочуть замістити Богів собою.
То не японці, то  тільки Тойота так сказала  :D
   
ВАГ потрібно відати належне, що вони вчасно зрозуміли що ДВЗ капут, і намагаються швидко перекладнатись.
ДВЗ не капут. і тойота це ще покаже. але мавпам потрібен автопілот та цяцьки, яких у тойоти немає.
   
Кнопочным телефонам не капут. Их все еще можно купить, при желании.
Как правило они все с большими кнопками, и с очень большими буквами на экране.
Их покупают подслеповатым пенсионерам.

А nokia, которая всем хотела что-то показать про кнопочные телефоны, почему-то кончилась.
   
ДВЗ не капут. і тойота це ще покаже. але мавпам потрібен автопілот та цяцьки, яких у тойоти немає.

ДВЗ капут до його тупо заборонять
Спочатку в столицях
Потім в великих містах
Потім в райцентрах

І усьо
Він нафіга нікому не треба
Фактично вже їх почали сильно пресовати

Тому і спад дизеля катастрофічний
А там і бензинка тютю

 

   
Тойота все вірно робить.
 (tu)

електромобілі лайно. одноразовий гаджет.
   
ДВЗ не капут. і тойота це ще покаже. але мавпам потрібен автопілот та цяцьки, яких у тойоти немає.
То в них у союзі Судзукі щось із виготовленням електрокарів не зрослось, от тепер  такий "вихлоп" із того "пшику"  :-)o
   
ДВЗ капут до його тупо заборонять
Спочатку в столицях
Потім в великих містах
Потім в райцентрах

І усьо
Він нафіга нікому не треба
Фактично вже їх почали сильно пресовати

Невидима рука ринку!  :laugh:
   
ДВЗ капут до його тупо заборонять
Спочатку в столицях
Потім в великих містах
Потім в райцентрах

І усьо
Він нафіга нікому не треба
Фактично вже їх почали сильно пресовати

Тому і спад дизеля катастрофічний
А там і бензинка тютю

авотфуй...
   
Соросята, ви всі - тоталітарні підараси. Just a fact.
   
Невидима рука ринку!  :laugh:

Така рука
Такого ринку

Як з тим євро 1-6
І на підході 7
Який закриває дизель
І лишає гібрід лише

Ти ж не хочеш дозволити етиловий бензин та повернути євро 0 масово?




   
авотфуй...

Та вже
Гібрід ще побрикається
Років 5

А потім на пенсію


   
Та вже
Гібрід ще побрикається
Років 5

А потім на пенсію

Двигун трирічоі електрички з гамерики.
Нічого там не ламається ніколи.
Бугага ..,






   
ДВЗ капут до його тупо заборонять

Та навіть без заборони, я бачу що сталось в Каліфорнії як тільки з’явилась конкуренція ДВЗ. Тесла брутально звавтувала Mercedes та BMW, без всіляких субсидій які в них закінчились декілька років тому. Я сам був таким що вибирав між двома виробниками ДВЗ а купив зовсім не те що очікував та планував.
   
Та навіть без заборони, я бачу що сталось в Каліфорнії як тільки з’явилась конкуренція ДВЗ. Тесла брутально звавтувала Mercedes та BMW, без всіляких субсидій які в них закінчились декілька років тому. Я сам був таким що вибирав між двома виробниками ДВЗ а купив зовсім не те що очікував та планував.

Ще один піздунішка.
   
Двигун трирічоі електрички з гамерики.
Нічого там не ламається ніколи.
Бугага ..,


То ти мабуть ніколи не ремонтував варіатор чи форсунки дишешя чи дсг

Квест не гірше за ремонт редуктора двигуна тесли
   
Двигун трирічоі електрички з гамерики.
Нічого там не ламається ніколи.
Бугага ..,

слабке місце тягового електродвигуна- підшипники. B-) про ляпи з кондюками я вже писав
   
Кнопочным телефонам не капут. Их все еще можно купить, при желании.
Как правило они все с большими кнопками, и с очень большими буквами на экране.
Их покупают подслеповатым пенсионерам.

А nokia, которая всем хотела что-то показать про кнопочные телефоны, почему-то кончилась.
ніси. коли дезігнери впруться в свістєлки-пєрдєлки- витягнуть га світ Божий клаву і видаватимуть це за останній писк моди. не віриш?
   
То ти мабуть ніколи не ремонтував варіатор чи форсунки дишешя чи дсг

Квест не гірше за ремонт редуктора двигуна тесли

 :D  :laugh:  :gigi:
варітор - 2000 доларів капіталка.
форсунки- розхідний матеріал.
дсг -3-4 кілоєвро євро ремонт. зараз ніби той дсг вже так не вмирає як перші моделі.

а ця електрична фігня шо на фото - 240 тисяч гривень. в наявності немає. 2 місяці доставка. фахівців по ремонту кілька на всю країну.

продовжувати чи ти перестанеш мене вчити машини ремонтувати ?
   
Кнопочным телефонам не капут. Их все еще можно купить, при желании.
Как правило они все с большими кнопками, и с очень большими буквами на экране.
Их покупают подслеповатым пенсионерам.

А nokia, которая всем хотела что-то показать про кнопочные телефоны, почему-то кончилась.

ти прозрієш скільки коштуватиме ремонт твоєї вживаної американської Тесли коли там "дещо" вмре.
збирай гроші вже шоб потім не плакати.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія