Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Британська ковбаса для водіїв (час пакуватись)

Re: Британська ковбаса для водіїв (час пакуватись)

На бензовоз ще окремий сертифікат треба.

Брехня. Їжа у вас НАБАГАТО дорожча.

Може й так
У нас, он-лайн з доставкою (без доставки буде дешевше)
https://qvm.com.au/shop/
Порівняй з твоїми он-лайн
1GBP=$1.88 AU
Вистав на ФУП, шо за проблеми? (ти дурак! - ти сам дурак!)
Або гульни в супермаркет та вистав фото - я виставлю свої із самого ближнього Woolworth (а трохи дальше є китайський, арабський супермаркети і німецький ALDI)
   
ты на права сдаешь, там и учишься
Хома вище вже написав, що на бензовоз треба окремий сертифікат мати.
   
Re: Британська ковбаса для водіїв (час пакуватись)

ты на права сдаешь, там и учишься

Не візьмуть на перевозку Dangerous Goods
Треба знання і опит
Вчитися - це за свій рахунок
   
Не візьмуть на перевозку Dangerous Goods
Треба знання і опит
Вчитися - це за свій рахунок

Скільки років досвіду потрібно?
   
На всю Англию не могут найти 20 000 человек, чтобы они разрулили ситуацию?

Не могут. Получать HGV права очень долго, а водители нужны здесь и сейчас.
Раньше все недостатки в любой сфере решались естественным образом-наемом работников из ЕС,а после Брексита двери закрыты.
   
=====================

Так,"нам так не жити ніколи!" (ц)   :X
Та вже дожилися  :lol:
   
Скільки років досвіду потрібно?
0 років.
Тільки справа в тому,шо без досвіду водій певний час буде працювати в фірмі,як стажор-жодна нормальна фірма не візьме от так в трасу такого водія.
а шоб здати АДР то якихось вимагань до стажу немає - вік від 21,права і все.
   
Значит перевозки еще вырастут в цене
   
Значит перевозки еще вырастут в цене
Хома буде прцювати 48 годин на добу.  B-)
   
Не візьмуть на перевозку Dangerous Goods
Треба знання і опит
Вчитися - це за свій рахунок
+
Як розказували  самбірські метри дальнобоя-береш 1,5-2,0 кєвро і їдеш із  досвідченим наставником на фірму влаштовуватися.
Гроші з собою це на штрафи по тахо.Поки навчишся.
Пацани отакі  (tu) колись були музикантами,а зараз на фурах їздять.
Правда тепер вони тут .ХЗ чому.Мабуть тяжко від дому далеко і трохи підлохматились вже.
Але наші порядки їх сильно бісять.Вже подумують повертатись туди.
пс.
У нас з 1го жовтня мали вводити тахо офіційно із змінами в закон,вже й  проект є.Але здається перенесли.
Одна із серйозних проблем-відсутня відповідна інфраструктура.Та неготовність управлінських ланок компаній до структурних змін на своїх підприємствах.Тупі коротше.
Хоча і відтягувати немає вже куди , статистика по ДТП не те щоб  росте.Вона не контрольована з т.зору європейців.
Євроструктури які дають великим компаніям кредити,вимагають від них покращити безпеку на транспорті.Так само і з урядом України.





   
спить в буді,сцить на колесо,і їсть з миски.
(tu) романтика!>
   
Re: Британська ковбаса для водіїв (час пакуватись)

Сьогодні навмисно звонив в Польщу знайомим водіям щоб взнати
ситуацію з заробітками в ГБ.
Кажуть , що то брехня зарплати , що тут пишуть.
Якщо коротко, поляки , які зараз працюють з ними на фірмі, раніше працювали в ГБ.
Максимум ,що вони заробляли, це 800фунтів в неділю, 3200 в місяць.
Відніміть від цього їжу і інші витрати.
Скажімо так, ніхто з поляків в ГБ не рветься, їм вистачає і Європи
   
Сьогодні навмисно звонив в Польщу знайомим водіям щоб взнати
ситуацію з заробітками в ГБ.
Кажуть , що то брехня зарплати , що тут пишуть.
Якщо коротко, поляки , які зараз працюють з ними на фірмі, раніше працювали в ГБ.
Максимум ,що вони заробляли, це 800фунтів в неділю, 3200 в місяць.
Відніміть від цього їжу і інші витрати.
Скажімо так, ніхто з поляків в ГБ не рветься, їм вистачає і Європи

не зовсім брехня, тобто багато водіїв працюють через агенції, це коли фірмі треба щось перевезти замовляють водія, або водія з фурою, є прайс замовлення, тоді водію може щось перепасти з цих сум що озвучують, але це не кожен день. ті що на контрактах, мають свою ставку з можливими бонусами, але в рік там якщо 40к набігає, то вже добре, зараз може трохи більше, але далеко не 80к
   
Re: Британська ковбаса для водіїв (час пакуватись)

А я що написав.

Поляки працювали офіційно в ГБ.
3200 фунтів   місяць на 12 міс то і буде десь біля 40000.
ЦЕ МАКСИМУМ
І таки 40000 то далеко не 80000.

Головна причина кризи, як я розумію, то малі зарплати .
ПС
В Україні таж проблема.
Знаю по контейнетним перевезенням з Одеси.

Останнє редагування: 26 вересня 2021 14:49:28 від Banzay
   
Re: Британська ковбаса для водіїв (час пакуватись)

Маю знайомих, які поїхали в ГБ на заробітки на трускавки-яблука, деякі
повтікали на будівництво.
Так от, в них зарплата приблизно 100 фунтів на день.
І водій фури отримує ті ж гроші. Ну хай в 1,5 рази більше.
Не здається вам , що то є перекос в оплаті праці?
Може тому і не вистачає водіїв.
   
Re: Британська ковбаса для водіїв (час пакуватись)

А я що написав.

Поляки працювали офіційно в ГБ.
3200 фунтів   місяць на 12 міс то і буде десь біля 40000.
ЦЕ МАКСИМУМ
І таки 40000 то далеко не 80000.

Головна причина кризи, як я розумію, то малі зарплати .
ПС
В Україні таж проблема.
Знаю по контейнетним перевезенням з Одеси.

якби там оплата була так як той хвома писав то чапси і інші трінідади-з-тобагами самі  стояли би в черзі на ті роботи
   
3200 фунтів   місяць на 12 міс то і буде десь біля 40000.
3200 чистими?

чапси і інші трінідади-з-тобагами самі  стояли би в черзі на ті роботи
В них нема ворк перміту
   
Так от, в них зарплата приблизно 100 фунтів на день.
Це тому що вони нелегали на будівництві. Якщо в них все ок з документами то буде 200 чистими на день.
   
Це тому що вони нелегали на будівництві. Якщо в них все ок з документами то буде 200 чистими на день.

Щось я підозрюю що ситуація в Англіі ненабагато відрізняється від ситуаціі в Німеччині в плані працевлаштування.
Так ось——
Практично процентів 90—95 украінців на будівництві——нелегали.
Ще в якоісь частини там є "польська віза" і ще якісь відмазки—— але якщо Цоль доколупається——то це теж нелегально.
Так що——майже немає легальних украінців на будівництві.
Окремі винятки.
   
Re: Британська ковбаса для водіїв (час пакуватись)

Та вже дожилися  :lol:
===========
Чомусь пригадалося:



Не знаю навіть,чому. :weep:
   
А я що написав.

Поляки працювали офіційно в ГБ.
3200 фунтів   місяць на 12 міс то і буде десь біля 40000.
ЦЕ МАКСИМУМ
І таки 40000 то далеко не 80000.

Головна причина кризи, як я розумію, то малі зарплати .
ПС
В Україні таж проблема.
Знаю по контейнетним перевезенням з Одеси.

першопричина це брексіт, раніше умовна фура з єс везла товар в юк, десь в манчестер, по дорозі назад підхоплювали в умовному бірмінгемі до умовного бейсінгстока якийсь вантаж, тим самим покриваючи частину внутрішніх перевезень, тепер цього нема, плюс відтік самих водіїв з юк, спад перевезень через ковід, коли багато водіїв знайшли собі іншу роботу, зупинка підготовки нових водіїв через ковід. тепер високий попит, а ні транспортних резервів ні додаткових людино потужностей просто немає, десь так
   
Шото у Англичан весело, хоть и прихильники певної політсили не выбирали

Великобритания столкнулась с нехваткой углекислого газа, что угрожает различным отраслям - от здравоохранения до производства продуктов питания, и эта проблема распространяется на другие европейские страны, предупреждает Nippon Gases, один из крупнейших в мире поставщиков промышленных газов.

В прошлом году Nippon Gases продала в Европе промышленные газы почти на $1,5 млрд, а в этом году, по оценкам компании, поставки сократились на 50%.

Рост цен на природный газ привел к закрытию предприятий по производству удобрений, являющихся в Великобритании главным источником CO2, который используется при производстве газированных напитков, для оглушения животных перед забоем, а также для охлаждения реакторов АЭС, пишет газета Financial Times.

На прошлой неделе норвежский производитель удобрений Yara International заявил, что сократит производство аммиака на европейских заводах примерно на 40% из-за рекордно высоких цен на газ.

Другой представитель отрасли - американская CF Industries Holdings - приостановила работу двух предприятий в Великобритании из-за скачка цен на газ, и британские власти были вынуждены предоставить финансовую помощь компании, чтобы она могла возобновить работу.

В правительстве Великобритании заявили, что смогут поддерживать CF лишь в течение нескольких недель, что будет стоить стране "возможно, десятки миллионов фунтов".

Помимо производителей удобрений, от скачка цен на газ страдают поставщики электричества, ряд которых уже оказались на грани банкротства.

Nippon Gases, которая поставляет промышленные газы в скандинавские страны, а также в государства Западной Европы, включая Швецию, Францию и Германию, сообщила, что будет отдавать приоритет конечным потребителям CO2, в том числе, АЭС, производителям мяса и медицинским учреждениям.

Тем временем, нидерландская Carbonic Solutions, поставляющая CO2 в Великобританию, предупреждает о нехватке специального оборудования для транспортировки газов в связи с высоким спросом на него среди других представителей сектора, в том числе, Linde, Air Liquide и Air Products.

"Проблема в том, что нет достаточных ресурсов для поставки CO2 туда, где он нужен", - заявил управляющий директор Carbonic Solutions Кристофер Карсон.


Панове! А ви вкурююте, що трабли з CO2 дуже скоро почнуться і в нас?
Одеський припортовий зупинився через високу ціну на газ. Так що кому треба - запасайтеся!
   
Re: Британська ковбаса для водіїв (час пакуватись)

першопричина це брексіт, раніше умовна фура з єс везла товар в юк, десь в манчестер, по дорозі назад підхоплювали в умовному бірмінгемі до умовного бейсінгстока якийсь вантаж, тим самим покриваючи частину внутрішніх перевезень,

Після брекзіт, каботаж не відмінили. Фура з ЄС, може робити до двух перевезень, по території Британії.
   
Панове! А ви вкурююте, що трабли з CO2 дуже скоро почнуться і в нас?
Одеський припортовий зупинився через високу ціну на газ. Так що кому треба - запасайтеся!
мені просто цікаво,коли  українських журналістів зацікавить тема „Fit for 55,,
і як це вплине на життя пересічного.
і чи не привесе це до Полексіту.

але то таке,не на часі. B-)
   
"Lorry driver shortage: Temporary visa scheme to run until Christmas Eve - BBC News" https://www-bbc-co-uk.cdn.ampproject.org/v/s/www.bbc.co.uk/news/business-58687026.amp?amp_gsa=1&amp_js_v=a6&usqp=mq331AQKKAFQArABIIACAw%3D%3D#amp_tf=From%20%251%24s&aoh=16325957008734&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com

Дякую за посилання

І ще одне

А що це за проблеми з пальним в Британії? На заправках?

Це через те, що нема кому цистерни перевозити (нема водіїв)??

Не доберу
   
мені просто цікаво,коли  українських журналістів зацікавить тема „Fit for 55,,
і як це вплине на життя пересічного.
і чи не привесе це до Полексіту.

але то таке,не на часі. B-)

А детальніше?
   
Re: Британська ковбаса для водіїв (час пакуватись)

Фіма за рульом

   
Дякую за посилання

І ще одне

А що це за проблеми з пальним в Британії? На заправках?

Це через те, що нема кому цистерни перевозити (нема водіїв)??

Не доберу

Буквально. Ну и еще потому что все ломанулись оленить и канистры набирать.
   
Re: Британська ковбаса для водіїв (час пакуватись)

Великобритания столкнулась с серьезным дефицитом бензина — на заправках скапливаются очереди, власти страны намерены обратиться за помощью к военным и приостановить действие закона о конкуренции, чтобы наладить поставки топлива.
Причина коллапса и панических скупок бензина — в нехватке водителей бензовозов из-за пандемии и Brexit.
Хома, дай свіжий апдейт, please i сіль ву пле
Дякую!
   
Великобритания столкнулась с серьезным дефицитом бензина — на заправках скапливаются очереди, власти страны намерены обратиться за помощью к военным и приостановить действие закона о конкуренции, чтобы наладить поставки топлива.
Причина коллапса и панических скупок бензина — в нехватке водителей бензовозов из-за пандемии и Brexit.
Хома, дай свіжий апдейт, please i сіль ву пле
Дякую!

EU truckers will NOT help Britain out of the s**t they created themselves': European HGV drivers' union chief dashes hopes of 'short-term visa' fix

європейська профспілка водіїв вантажівок посилає бритів в далеку пішу подорож...

https://www.dailymail.co.uk/news/article-10032427/EU-truckers-NOT-help-Britain-s-t-created-union-chief-dashes-hope.html

   
Бензину нема взагалі. Жесть!
   
Тесла нафуй !
 :D
   
900 в баксов в месяц? При ценах в ГБ? Да они с дубу рухнули, это ж копейки.
   
Бензину нема взагалі. Жесть!
--_

"Нам так не жити ніколи!"(ц) :X
   
Re: Британська ковбаса для водіїв (час пакуватись)

900 в баксов в месяц? При ценах в ГБ? Да они с дубу рухнули, это ж копейки.
То в тиждень.
   
 Ну,треба шукати позитив,Хома!
Нема бензину,зате жерсть є! (tu)  :-)o
   
То в тиждень.
В який тиждень? Зараз можна в день мати.
   
Тесла нафуй !
Екологія.
Який бензин ви шо ?
На фупі два роки тренд на електрички.
Екологія у світі понад усе !
Все буде тесла нафуй ;)

Ржунімагу  :D
   
Тесла нафуй !
А електрику де брати? Отож.

Крім того, Тесли дорогі + іноді треба їздити 400+ в день.
   
В який тиждень? Зараз можна в день мати.

Можна.
Тіко ваша влада здуріла.
Не буде у юнайтедкінгдом потрібноі кількості водіів фур.
Вже не буде.
Тому видихни. Грейтбрітайн до цього ішли несвідомо але результату досягнули.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія