Політичний ФОРУМ
Клуб ФУП => Тема розпочата: akv від 21 серпня 2018 13:11:20
-
Не бляхи, не алкоголь, не дороги...
(https://scontent.flwo1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/39522229_1082478795244225_6770802314765664256_n.jpg?_nc_cat=0&oh=077d3ac8eb2eb3cd9d96da7b3bac4d6f&oe=5BF56D54)
-
Основна причина - це перевищення швидкості, а все інше це лише додає до того.
-
Основна причина - це перевищення швидкості, а все інше це лише додає до того.
згоден, літають
б упевнені в своїх силах
плавно залітають на зустрічну або в дерево
-
Ремені то величезна проблема, згоден
Люди на трасах гоняють 120+ без ременів
-
Ремені то величезна проблема, згоден
Люди на трасах гоняють 120+ без ременів
А навіщо при 120+ ремінь,хто скаже?
-
А навіщо при 120+ ремінь,хто скаже?
Щоб через лобове не вилітати. І не зустрічатися на швидкості 120 з подушкою безпеки, яка летить навпроти зі швидкістю 300.
Але засоби безпеки не панацея, це збільшення шансів.
-
Причина у безвідповідальності і це стосується не тільки доріг....
-
Откуда слово "высокий"?
Высокий по сравнению с какой страной?
-
Взагалі, незрозуміло, який сенс без ременя їздити. Я навіть ззаду завжди з ним їду, абсолютно не заважає. Певно просто звикнути треба.
-
Он воно як , а смертність на пожежах від чого залежить, протигази не носить ніхто з собою?
-
Взагалі, незрозуміло, який сенс без ременя їздити. Я навіть ззаду завжди з ним їду, абсолютно не заважає. Певно просто звикнути треба.
особливо вбиває ремені в таксі, сів затягнув і сорочка з такою відповідною полосою бруду, на запитання в таксі, типу а що це він на тебе великими очима і каже що взагалі ніхто ним не користується. Наголошую таксі - не траса не 120+, місто, і дійсно не користуються
-
мені без ременя не зручно
крім того ремінь тримає у кріслі
-
Основна причина - це перевищення швидкості, а все інше це лише додає до того.
по німецьких автобанах їздив?
яка там швидкість?
вшістско докупи треба рахувати
а на першому місці мабуть тупість та недисциплінованість, невиконання примітивних правил дорожнього руху
-
їдуть з перевищенням
побачив зустрічного гальмують
асфальт не гарантує рівномірне зчеплення з дорогою <----------
відбувається виліт на зустрічну смугу
лобове зіткнення з сумарною швидкістю 240
-
А навіщо при 120+ ремінь,хто скаже?
Щоб через лобове не вилітати. І не зустрічатися на швидкості 120 з подушкою безпеки, яка летить навпроти зі швидкістю 300.
Але засоби безпеки не панацея, це збільшення шансів.
подушка безпеки? а це шо за хрєнь?
-
Ремені то величезна проблема, згоден
Люди на трасах гоняють 120+ без ременів
А навіщо при 120+ ремінь,хто скаже?
Тому що водій встигне натиснути гальма, і сумарна швидкість призіткненні буде 100 а не 240.
-
Ремені то величезна проблема, згоден
Люди на трасах гоняють 120+ без ременів
А навіщо при 120+ ремінь,хто скаже?
Тому що водій встигне натиснути гальма, і сумарна швидкість призіткненні буде 100 а не 240.
не 100, а 170
-
Ну суть навіщо пасок я думаю зрозуміла. Не у всіх дтп влуплчють я на повному ходу.
-
Взагалі, незрозуміло, який сенс без ременя їздити. Я навіть ззаду завжди з ним їду, абсолютно не заважає. Певно просто звикнути треба.
особливо вбиває ремені в таксі, сів затягнув і сорочка з такою відповідною полосою бруду, на запитання в таксі, типу а що це він на тебе великими очима і каже що взагалі ніхто ним не користується. Наголошую таксі - не траса не 120+, місто, і дійсно не користуються
Згідно з правилами, пасажири таксі можуть ними не користуватися (P)
Тай не потрібно воно в місті, задовбує відстібатися-застібатися :)
-
Згідно з правилами, пасажири таксі можуть ними не користуватися
тільки в населених пунктах
-
Неужели кто-то не пристегивается? Дебилы бл
-
Не бляхи, не алкоголь, не дороги...
(https://scontent.flwo1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/39522229_1082478795244225_6770802314765664256_n.jpg?_nc_cat=0&oh=077d3ac8eb2eb3cd9d96da7b3bac4d6f&oe=5BF56D54)
Основная проблема в том, что весь мир массово ездит больше 100 лет, а мы только после развала совка. Да и то кол-во авто на 1000 человек очень низкое. Отсюда простая проблема - отсутствие опыта (накопленного поколениями) жизни в среде с авто. И выражается она по-разному. Это и ремни и превышение скорости. Бляхи - позитивное явление, которое позволяет людям приобретать нужный опыт. Этот этап нужно пройти.
Откровенных дегенератов, которые едут на красный или носятся в городе не так уж много.
-
Неужели кто-то не пристегивается? Дебилы бл
После первого полета мордой в лобовое, которое является силовой частью кузова, обязательно начнут. Это процесс адаптации. Не стоит мешать людям приобретать ценный опыт.
-
Тай не потрібно воно в місті, задовбує відстібатися-застібатися
Знайомий теж так думав, поки в місті йому не прилетіла в зад машина.
Як результат - його двоє дітей в реанімації. Були б пристібнуті - відбулись легким переляком.
-
Основная проблема в том, что весь мир массово ездит больше 100 лет, а мы только после развала совка. Да и то кол-во авто на 1000 человек очень низкое. Отсюда простая проблема - отсутствие опыта (накопленного поколениями) жизни в среде с авто. И выражается она по-разному. Это и ремни и превышение скорости. Бляхи - позитивное явление, которое позволяет людям приобретать нужный опыт. Этот этап нужно пройти.
Откровенных дегенератов, которые едут на красный или носятся в городе не так уж много.
(tu)
-
Я когда-то патрулил улицы, и напарник отказывался пристегиваться.
говорил мол спортивный, реакция и все такое.
Пока однажды ночью я на скорости 40-50 в свете фар не увидел пару ежей, которую я объехал.
Он поцеловал торпеду, ударился в стекло, опять поцеловал торпеду и лег на меня.
После этого сначала пристегивался, потом говорил привет.
-
Замість ідіотських новацій про 50км/год, про камери, та розводи на п'янку варто встановити штраф за непристібнутий пасок десь 1000 грн, а за застібнутий за спиною чи на заглушку 2000 грн. і буде набагато більше толку...
-
Неужели кто-то не пристегивается? Дебилы бл
После первого полета мордой в лобовое, которое является силовой частью кузова, обязательно начнут. Это процесс адаптации. Не стоит мешать людям приобретать ценный опыт.
https://www.youtube.com/watch?v=NznrrobsaBA
Часто перший політ стає і останнім.
-
Замість ідіотських новацій про 50км/год, про камери, та розводи на п'янку варто встановити штраф за непристібнутий пасок десь 1000 грн, а за застібнутий за спиною чи на заглушку 2000 грн. і буде набагато більше толку...
+1
И пешеходов штрафовать за нарушения.
А чё, согласно ПДД полноценный участник ДД. Так пусть и ответственность будет полноценной.
-
В таксі можна не пристібуватись тільки водіям. Тому що ремінь можна використати як удавку.
-
del
-
Взагалі то це дрбре що літуни без ременів. Менше шансів що воно виживе чи сяде за кермо знову .
-
Я когда-то патрулил улицы, и напарник отказывался пристегиваться.
говорил мол спортивный, реакция и все такое.
Пока однажды ночью я на скорости 40-50 в свете фар не увидел пару ежей, которую я объехал.
Он поцеловал торпеду, ударился в стекло, опять поцеловал торпеду и лег на меня.
После этого сначала пристегивался, потом говорил привет.
що не вбив їжаків... (tu)
-
Основна причина - це перевищення швидкості, а все інше це лише додає до того.
+
-
Причина непристібання - незнання елементарних законів фізики.
-
В США, за непристебнутих дорослих пасажирів відповідають самі пасажири. За непристебнуту дитину відповідає водій.
-
їдуть з перевищенням
побачив зустрічного гальмують
асфальт не гарантує рівномірне зчеплення з дорогою <----------
відбувається виліт на зустрічну смугу
лобове зіткнення з сумарною швидкістю 240
240 це якщо легковушка з фурою по 120, якщо дві легковушки по 120 то кожна дістане пошкоджень як на 120 км/год.
-
Тай не потрібно воно в місті, задовбує відстібатися-застібатися
Знайомий теж так думав, поки в місті йому не прилетіла в зад машина.
Як результат - його двоє дітей в реанімації. Були б пристібнуті - відбулись легким переляком.
Слабо віриться що ремінь радикально допоможе при влітанні когось в зад. Скоріше підголовник.
ІМХО пристібання ременем особиста справа кожного, оскільки непристібання ніяких загроз для сторонніх осіб не створює.
Не потрібно законодавчо захищати дурня від власної дурості.
-
Замість ідіотських новацій про 50км/год, про камери, та розводи на п'янку варто встановити штраф за непристібнутий пасок десь 1000 грн, а за застібнутий за спиною чи на заглушку 2000 грн. і буде набагато більше толку...
Особливо для пішоходів яких збивають на автобусних і переходах.
Коли я їду селом на поле зі швидкістю трактора, ніколи не пристібаюся бо мені тоді ремінь нафіг не потрібен, коли виїжджаю на трасу, завжди пристібаюся. І не хочу з цього робити кормушку для ментів.
-
мені без ременя не зручно
крім того ремінь тримає у кріслі
+100500. С ним машину лучше чувствуешь, плотнее сидишь. Непристегнутый как в воздухе висишь. не понимаю как непристегнутые ездят
-
Замість ідіотських новацій про 50км/год, про камери, та розводи на п'янку варто встановити штраф за непристібнутий пасок десь 1000 грн, а за застібнутий за спиною чи на заглушку 2000 грн. і буде набагато більше толку...
основная причина аварийности - превышение скорости, ремень то уже потом. каждые +10 кмч влияет
-
про камери, та розводи на п'янку варто встановити штраф за непристібнутий пасок десь 1000 гр
Спочатку потрібно повноваження поліції чітко визначити.
Бо безремінник може просто плюнути в поліцейського і сказати "какіє ваши доказатєльства"
А ні то й нічого фантазувати на цю тему. Давайте насолоджуватись демократією і свободою, у тому числі свободою самовипилюватись.
-
оскільки непристібання ніяких загроз для сторонніх осіб не створює.
Закони фізики кажуть зворотнє
Особливо коли задній непристібнутий летить на переднього пристібнутого і вбиває його
-
ІМХО пристібання ременем особиста справа кожного, оскільки непристібання ніяких загроз для сторонніх осіб не створює.
Не потрібно законодавчо захищати дурня від власної дурості.
Якщо хтось скоїть ДТП і непристебнутий пасажир у іншому авто загине, чи зазнає важких травм, то замість адмінки та відшкодування збитків буде кримінальна справа і значно більше проблем...
-
оскільки непристібання ніяких загроз для сторонніх осіб не створює.
Закони фізики кажуть зворотнє
Особливо коли задній непристібнутий летить на переднього пристібнутого і вбиває його
Ну так то звичайно можливо... Хоча там сідушка на перешкоді. Притому в багатьох машинах взагалі задні ремені не передбачені, не кажучи вже про маршрутки. І багато таких випадків у відсотках?
-
оскільки непристібання ніяких загроз для сторонніх осіб не створює.
Закони фізики кажуть зворотнє
Особливо коли задній непристібнутий летить на переднього пристібнутого і вбиває його
Ну так то звичайно можливо... Хоча там сідушка на перешкоді. Притому в багатьох машинах взагалі задні ремені не передбачені, не кажучи вже про маршрутки. І багато таких випадків у відсотках?