Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
cьогодні в 19:22
В все-таки и все-таки...Я рыдала и буду рыдать перед вот этим....

Показати зображення...
це я в квартирі не повісив би
А чого ? Я повісила. Було мені десь 13-14....так я проперлась від неї....

тому що не подобається
2
cьогодні в 18:57
В все-таки и все-таки...Я рыдала и буду рыдать перед вот этим....

Показати зображення...

це я в квартирі не повісив би
3
cьогодні в 18:51
ну так шо "ценітєлі"? де шлак, а де "шедевр?

даю ще раз:

Показати зображення...
Показати зображення...

з цих мені обидві не кращі але якщо обирати вибрав би верхню

коротше з чотирьох повісив би найпершу
потім третю
а 2 і 4 (нижні)  не подобається взагалі
4
cьогодні в 18:49
для прикладу: це дороге мистецтво чи мазня копійчана?

Показати зображення...
а оце?

Показати зображення...

верхню я б повісив в квартирі
нижню ні
7
cьогодні в 15:47
Один зі знаменитих 10 демонів Михайла Врубеля.
До речі, художник 3 з 10 картин написав саме в Києві, коли палав від пристрасті до заміжньої жінки.
А як йому далися ті "демони" я й розказувати не хочу.
Жах.
Де картини знаходяться - хз. Мабуть в Тр-й галеріі.

Наша передача, канал СТБ.

https://youtu.be/gtEikx5Pssg

врубеля я б повісив в квартирі
9
cьогодні в 15:24
Пиросмани за тарелку супа рисовал. И разве он один? Художника обидеть может каждый
піросмані я б в квартирі повісив
А я б ні. І Шагала не повісив би. Шишкіна та Айвазовського теж не повісив би. Як і Брюллова. І ще багато чого.
Клімта повісив би. :D І Ван-Гога повісив би. І Кандінського. І Рериха. Ну і так само, купу інших.

ну це ж смаки

я б шагала повісив, ван гога і кандиньсого

шишкіна айвазовського реріха не повісив би

брюллова під питанням 
10
cьогодні в 15:20
Пиросмани за тарелку супа рисовал. И разве он один? Художника обидеть может каждый
піросмані я б в квартирі повісив
Мова йде про той час, коли жив Піросмані. Тоді його картини були геть не признані та вважалося, що то глупе малярство, а високе іскуство - то коли на картині блікі на вінограді, як живі.

Це зараз у багатьох вже сформований смак до мистецтва, а тоді його, Піросмані, теж не визнавали.

впевнений
левандович це не той випадок
11
cьогодні в 14:05
як намалювати картину яку можна продати на Андріївському за 500 грн?
Пиросмани за тарелку супа рисовал. И разве он один? Художника обидеть может каждый

піросмані я б в квартирі повісив
12
cьогодні в 14:00
8 березня це свято боротьби жінок за свої права

який зв'язок днем Валентина?
13
cьогодні в 13:53
Для дилетантов (или людей не имеющих академических базовых знаний таких как: история искусства, теория и практика живописи, арт маркетинг, общая история)

Стоимость картины определяется тремя составляющими, а именно: ее техническим состоянием, ценностью с позиций искусствоведения и степенью известности имени художника на арт-рынке.
Произведения примерно одного качественного уровня художника известного (у которого есть ряд выставок, публикаций и т.д.) и художника нигде не выставлявшегося будут стоить по-разному.
Цена выше, чем больше престижных выставок и продаж, каталогов и званий у художника. Считается, что стоимость картины растет с каждой персональной выставкой или включением в каталог на 10-20%

Так вот чтоб было понятно то самыми заметными явлениями рубежа 60-х и 70-х годов можно назвать развитие концептуального искусства и минимализма и Сай один из ее пионеров

В период с 1967-го по 1971-й Твомбли выпустил серию работ на серых холстах; являли они собой краткие, бесцветные штрихи, сильно напоминающие следы от мела на досках – но никаких внятных слов не образующие

А поскольку автор умер в 2011 и его работы имеют весьма высокий провенанс то цена вполне адекватна (как инвестиция)

Ну и на останок

 найдите и почитайте материал Кирк Варнеду «Почему ваш ребенок так не может: размышления о творчестве Сая Туомбли»
кому лень искать скажу

Глубину его творений можно осознать лишь при личном знакомстве с ними, а при репродуцировании она совершенно теряется. Все складывается из огромного количества мельчайших деталей — царапин, потертостей, капель, написанных карандашом отрывков из итальянской и классической поэзии. В 1957 году Туомбли переехал жить на юг Италии — отсюда это увлечение историей и поэзией античной и средневековой Европы. В работах Туомбли находят также отсылки к примитивному искусству, трудам Да Винчи, редимейдам Марселя Дюшана и работам итальянских футуристов, постигавших мифологию через принципы абстракции.
от мені в понеділок тре йти до студентів першого курсу... Шо я маю їм казати? " забийте на все шо я вам казав з початку семестру! Рвіть глотки, торгуйте здоровим глуздом, всіма можливими отворами, рідними і блиькими, дитиною і мамою... Одним словом робіть собі ім*я" Чи продовжувати вчити теорії кольору і композиції?
Дуже дивно, що Ви, з таким "зашоренним" розумінням та підходом до мистецтва ще й викладаєте теорію кольору та композицію. :S

Пи. Си. Не ображайтесь, але це правда, дивує. Адже оці всі свої думки та простирадла-цитати з Пелевина, з яким Ви, безперечно, згідні та не хочете бачити в цьому ніякої іронії, оцю всю купу своїх та Пєлєвінських міркувань про мистецтво, Ви вкладаєте в голови своім студентам.

І вони потім виходять, зашорені такими ж догмами, як і Ви, замість того, щоб бути відкритими різним течіям та різним знанням.

Адже і теорія кольору, і композиція, і історія мистецтв - це саме той фундамент, який дає можливість художнику розвиватися, а не продовжувати писати картини у дусі соцреалізму, які так подобаються тьоті Гані та дяді Пєті, бо гарно пасує до їх кухонь та кімнат для гостей. Або навіть офісів.

Тільки не дивуйтеся, чому з усього потоку Ваших студентів, а тепер уже митців, так ніхто і не сказав, чи не намалював чогось нового, а картини Петренко так схожі на картини Василенко.

Бо Ви, свідомо чи підсвідомо, саме направляєте їх тому ж руслі, в якому і самі думаєте про мистецтво.

він щось викладає? ;o

що то курс?

як намалювати картину яку можна продати на Андріївському за 500 грн?
14
cьогодні в 13:26
ливандовый

то что ты читал последнего Пелевина это гуд. Но как бэ это (ели ты считаешь это достойным упоминания) не учебник по арт рынку. а биллетристическая шелуха на знакомые толпе темы
що в цьому хорошого?
в том что люди читают, это прекрасно, разве нет?

у меня пелевин пролетел пару недель назад
а сейчас две параллельно книги читаю

Показати зображення...
Показати зображення...

не думаю що на пострадянському просторі пісенники здатні щось цікаве написати
надто відстає філософська думка, розуміння суспільства, просто відношення до життя від більшості регіонів планети
нічого ці книги дати не можуть


переважно чорнушка соціальна
15
cьогодні в 13:14
ливандовый

то что ты читал последнего Пелевина это гуд. Но как бэ это (ели ты считаешь это достойным упоминания) не учебник по арт рынку. а биллетристическая шелуха на знакомые толпе темы

що в цьому хорошого?
16
cьогодні в 12:56
поражает два подхода

это говно - я такое сам рисую
те кто такое покупает - набитые лохи которым можно напарить


господа, приведите мне, человеку в теме, картины какого автора (оригиналы) упали в цене?

даже это художник котируется
Показати зображення...

цю б я не повісив
17
cьогодні в 12:55
мені картина подобається
і в принципі картини художника


ну тобто в квартирі я б таку повісив

це головний критерій яким я зазвичай користуюсь
не самый четкий критерий
искусство живописи неутилитарно, с него нельзя есть или постелить как коврик

кроме того владельцы коллекций (особенно современного исскуства) строят для коллекций дома-галлереи с соответствующей архитектурой
скороее как дом для картин чем как дом для людей

ну тим не менше
у мене такий
18
cьогодні в 12:37
яку медичну систему просираємо... :weep: 
Альтернатива поки що не краща вимальовується.

добре що вона взагалі є.
що вималюється побачимо скажемо років через 5
19
cьогодні в 12:14
мені картина подобається
і в принципі картини художника


ну тобто в квартирі я б таку повісив

це головний критерій яким я зазвичай користуюсь
20
cьогодні в 12:12
яку медичну систему просираємо... :weep: 
21
cьогодні в 01:10
Показати зображення...
Показати зображення...

якщо б його років 20 тому побудували, був би вау, а зараз це звичайно архітектура вчорашнього дня
23
cьогодні в 00:54
Ещё вот это круглое забыли. Новодел.

Показати зображення...

воно більш менш як раз

24
cьогодні в 00:36
ще за барабаном треба слідкувати

Показати зображення...
старое фото...там ларьки кругом

проміжне
ось старе

25
cьогодні в 00:34
ще за барабаном треба слідкувати

26
cьогодні в 00:32
А ведь был там за тарелкой....хладокомбинат. Как щас помню, пацанами школьниками туда на экскурсию пошли. Нажрался я тогда мороженого много. На шару ж ведь.  Десять каштанов и семь пломбиров...да. И пиздецц!  :(

Хладокомбінат №2
27
cьогодні в 00:23
Ні ну тарілки є звичайно але всюди до них відносяться як до пам'ятників архітектури
Не думаю що в якійсь з країн є плани замість тарілок побудувати якусь плаза













28
cьогодні в 00:07
29
cьогодні в 00:05
Таких тарелок по всем СССР настроили куеву тучу. За высотку вообще молчу. Нашли исторический памятник
кстаті, а от наприклад де?

Alezka, не розуміє що будинки не будують історичними
історичними вони стають з плином історії
і історичними їх робить не тільки архітектура, наприклад в будинку хтось, щось відбувалось 

Повна версія