Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
29 липня 2021 17:19:11
Вчіться сприймати інформацію буквально, без підтекстів.
Так яка інформація, коли ти темою не володієш взагалі?
Ну так просвітіть. Є три сухпаї, наскільки мені відомо: новий з реторт-пакетами, той же самий підсилений, і підмарафечений старий з консервними банками. За інформацією від військових, досі видають цей останній, і він сильно програє новому, котрий достатньо серйозно розроблявся, і котрий я особисто пробував.
Це хіба не зрада?
2
29 липня 2021 17:00:25
Цікава мета ТС цією темою. Так щось качнути хоче, але затикається... Видно підготовка не повна, а щось видати треба....  :weep:
Я сі дико вибачаю, а звідки така впевненість, що хтось щось хоче качнути? Уявіть собі, тут не лише боти сидять.
Вчіться сприймати інформацію буквально, без підтекстів.
3
29 липня 2021 16:57:02
Банки, вони різні бувають, як і реторти.
Власне, у нас два варіанти - новий в реторт-пакетах, котрий класний (сам пробував) і старий в банках (отстойний, вояки кажуть самі). Точніше, оцей в банках, це типу адаптація старого, але від того не легше. Тобто тут контейнер - це просто як маркер.

На повному серйозі, якось пропустив цю зраду, і тому в афігіванії. Адже ці сухпаї нові - це був дійсно предмет для гордості, а тут маєш.. Злість бере
просто різні сухпаї мають різне призначення
і контейнер тут ні до чого
просто дивуєшся де тільки люди не намагаються гівна в свою голову наколупати
Та якого гівна? В армії досі видають гірший сухпай, хоча є розроблений і впроваджений кращий. І раніше видавали той кращий. Що тут ще не ясного?
Порився в неті, то ще минулого року почалося.
4
29 липня 2021 16:54:42
це був дійсно предмет для гордості
Ну який взагалі може бути предмет гордості поріввнянно з MRE?
Не знаю, я МРЕ таки не їв (можна спробувати, їх продають), але був дійсно дуже смачний сухпай. Споживався на ура, навтіь не розігрітий.

Вояків знайомих попитався, теж жаліються. Просто це така зрада, дуже показова, а не ефемерна - харчування в армії відображає ставлення керівництва до неї.
5
29 липня 2021 16:48:20
гавніщє в консервних банках
Банки, вони різні бувають, як і реторти.
Власне, у нас два варіанти - новий в реторт-пакетах, котрий класний (сам пробував) і старий в банках (отстойний, вояки кажуть самі). Точніше, оцей в банках, це типу адаптація старого, але від того не легше. Тобто тут контейнер - це просто як маркер.

На повному серйозі, якось пропустив цю зраду, і тому в афігіванії. Адже ці сухпаї нові - це був дійсно предмет для гордості, а тут маєш.. Злість бере
6
29 липня 2021 16:43:56
Є інформація, що видають досі гавніщє в консервних банках, замість того класного сухпая, котрий був раніше (у реторт-пакетах). Хто знає, як там?
Бо от це реально зрада і при Пороху дійсно такого не було.
Це тобі в кнуpячій методичці написали? :fool:

Є інформація, що ти дебіл...

Ось тобі свіженькі на ОЛХ..

Показати зображення...
https://www.olx.ua/d/obyavlenie/suhpayki-nedorogo-neprsrochennye-IDMiHWL.html
Шановний, а не пройшли б ви куди подалі? Це інформація від вояків, котрі заступають в наряди у Львові.

Нє, може у воюючі частини і видають нормальні, але того гавна в банках взагалі вже не мало бути! Я чесно був впевнений, шо давним-давно цього позбулися.
Це ж блін ганьба якась.

О, знайшов, отаке видають:
https://news.оборзеватель/ukr/society/u-merezhi-poskarzhilisya-na-suhpajki-dlya-zsu-fotofakt.htm
Ну це капець...
7
29 липня 2021 16:26:18
зрада єсть, ібо она нє может нє єсть.
Власне, я пробував новий сухпай два роки тому, і він був афігєнний. А тут виявляється, що зараз видають гавно в консервах. А як же новий крутий сухпай, котрий всі так хвалили і тішились?
8
29 липня 2021 16:15:04
Є інформація, що видають досі гавніщє в консервних банках, замість того класного сухпая, котрий був раніше (у реторт-пакетах). Хто знає, як там?
Бо от це реально зрада і при Пороху дійсно такого не було.
9
29 липня 2021 12:27:37
Несколько лет назад тут порохоботы с радостью постили о росте средней зарплаты. Теперь другие включились. Как бы только устроиться на эту среднюю зарплату, если у нас легче в лотерею выиграть, чем на минималку устроиться.
Ну,  скажем прямо,  якщо щось нормально вміти робити, то менше ніж за 20 штук на фултайм - нема сенсу. Адекватні працівники на вагу золота
10
29 липня 2021 12:26:47
Хтось може чітко сказати: це достатньо плати пдфо і єсв,  чи після?
12
28 липня 2021 16:59:52
Хз,  для мене білоруси і поляки якось ближчі по ментальності.
В кацапів більше значно колективізму і патерналізму. У нас - індивідуалізм і анархізм
13
27 липня 2021 23:03:37
Ну,  можна знайти інші не менш відомі пісні в тридцятку,  так що переживем
14
27 липня 2021 22:12:47
Західна Україна
30% погодились з запитанням
Так власне, ну гон же ж адовий. Нє, є у нас і такі індивіди, але яка нафіг третина? Це тупо вкид, і не більше
очевидний вкид, але 10% можна і на заході назбирати, якщо порахувати понаїхавших кацапів і кацправославних підарасів
10 можна,  так
15
27 липня 2021 21:56:06
Західна Україна
30% погодились з запитанням
Так власне, ну гон же ж адовий. Нє, є у нас і такі індивіди, але яка нафіг третина? Це тупо вкид, і не більше
16
27 липня 2021 21:24:01
Це гон,  я не вірю  в об'єктивність даного опитування. Або маніпуляція, або пряма фальсифікація
17
27 липня 2021 21:23:06
https://t.me/UkrainaOnlline/12522
Цікаво, звідки це вони таку інформацію про передачу взяли? Це занадто добре, щоб бути правдою
18
27 липня 2021 21:22:21
От і питання до нинішньої влади: що вони роблять, щоб звести до нуля кацапську церкву? Бо виглядає так, що нічого.
Порох,  яким би він не був, в цьому напрямку працював
19
27 липня 2021 03:31:44
Головне що економіка, як така, нормально працює ніби і конь'юнктура на зовнішніх ринках теж сприятлива. Але ж куди там.
20
26 липня 2021 10:11:18
Українську озвучку просто зобов'язані зробити,  можна зі всякими суржиками, шоб було реалістично.

До першого була,  але там частина фракцій російською балакали
21
23 липня 2021 13:46:59
Коли Україна почне друкувати євро чи долари США - тоді ці байки зможете впарювати
Бабло не має стосунку до транспортних законів.

Оптимальна швидкість потоку ТЗ на ділянці дороги біля 50 км/год, тоді є максимальна пропускна здатність. Пояснюється тим, що зі збільшенням швидкості росте безпечна дистанція, і в функції виходить максимум біля цієї точки. При чому, там крива приблизно однакова для різної кількості смуг.
Це, якшо шо, дуже давно відомо,  ще по класичній транспортній теорії.
Це просто капець - транспортні закони впливають на економіку, але то таке.
Транспортні закони впливають на рух транспорту,  і не грає ролі,  в якій країні воно відбувається.
Вищенаписане працює і в штатах,  і в Україні
22
23 липня 2021 13:26:15
Базару ноль. Куплю у ТС 1000 доларів америки по 12 грн. Це вигідний курс, він на 50 копійок дорожчий, ніж той, який має бути!
23
23 липня 2021 13:25:20
Тому що рішень цього питання є море від ліфтів і ескалаторів до якісного планування, а не ми не вмієм ми не можем хай буде простіше
Уменьшение скорости трафика в городе уменьшает количество пробок.
Если все машины движутся в среднем 50 км/ч то пробок будет меньше.
А если все метутся по проспекту и перестраиваются перед съездаом -то вот тебе и пробка.


Весь мир до этого дошел лет 40 назад, а тут до сих пор баталии про 6 полос и подземные переходы.
Коли Україна почне друкувати євро чи долари США - тоді ці байки зможете впарювати
Бабло не має стосунку до транспортних законів.

Оптимальна швидкість потоку ТЗ на ділянці дороги біля 50 км/год, тоді є максимальна пропускна здатність. Пояснюється тим, що зі збільшенням швидкості росте безпечна дистанція, і в функції виходить максимум біля цієї точки. При чому, там крива приблизно однакова для різної кількості смуг.
Це, якшо шо, дуже давно відомо,  ще по класичній транспортній теорії.
24
23 липня 2021 11:07:00
Для початку було б добре розбіратись, з яких бюджетів фінансуються міські вулиці,  а з яких - об'їзна.
Це так, для початку. А наступним рівнем може і про "звуження вулиць" вийде)
Між іншим, цікаво,  а яким це чином вулицю можна звузити,  будинки позсувати?))
Так виділяєте півдороги для велосипедистів  дещо розширюєте тротуари щоб зробити парковки обабіч і все замість двох смуг одна наприклад:
Вул Шевченка. Вул Б Хмельницького (підзамче) Вул Пекарська, вул. Бандери це усі вулиці із величезним трафіком колись
Ну,  і де тут звуження? Перерозподіл вуличного простору. Шо поробиш, треба ж якось все втиснути
25
23 липня 2021 02:15:28
Тю, а тисячі новобудів кому будують?
Для існуючого населення.
Забезпечення житлом в кількості квадратних метрів на людину  в два рази менше ніж у цюріху.

Це,  між іншим, один з основних міфів,  що нове житло автоматично означає збільшення кількості населення
26
23 липня 2021 02:13:46
Для початку було б добре розбіратись, з яких бюджетів фінансуються міські вулиці,  а з яких - об'їзна.
Це так, для початку. А наступним рівнем може і про "звуження вулиць" вийде)
Між іншим, цікаво,  а яким це чином вулицю можна звузити,  будинки позсувати?))
27
21 липня 2021 22:23:03
Завжди було цікаво, якого фіга стільки народу преться на філологію? В чому фішка? Там ж роботи потім нормально оплачуваної - практично немає
28
21 липня 2021 22:22:03
Инженеров.нет
так и спроса на инженеров в Украине нет ибо производство только падает. Разговор же идёт о сотнях в год, а не о единицах. Точно также тут массово не нужны химики, биологи и прочие подобные специальности, которые на западе уж точно на одном хлебе сидеть не будут. Айти дофига потому что всегда фрилансом себя прокормишь и не более того. Насытится рынок - будет как с инженерами и я хз что там 5 лет учить.
Ніхєра собі нєт спроса.
Попит якраз колосальний,  всі тєхнарі при ділі і перебирають клієнтами.

29
21 липня 2021 10:17:25
І процитуємо діючий ДБН:
Цитувати
  6.4.3 Перехрестя вулиць і доріг повинні бути облаштовані наземними пішохідними
переходами через усі підходи до перехрестя. Доцільність відсутності одного чи кількох
пішохідних переходів визначається розташуванням відносно перехрестя пунктів тяжіння
пішоходів (житлова забудова, громадські та промислові об'єкти, зупинки маршрутного
транспорту тощо), прийнятої принципової схеми організації пішохідного руху.
Наземний, то власне і є звичайний.

Так шо питання в принципі вже і в нормативних документах визначене цілком,  тому особливо нема про що говорити
30
21 липня 2021 10:13:05
Між іншим, якшо травмувати ногу,  то дуже круто відразу відчувається навіть відсутність пониження на переході, а про всякі сходи замість нормального переходу я мовчу
31
21 липня 2021 09:59:49
Признатись чесно, сам був здивований вперше (років 5 тому) коли почув, що підземні переходи в класичному вигляді, то є зло. Але потім почитав аргументацію і таки дійсно.
Вибачте, де можно почитати про цю вашу агрументацію?
Ну во,  в чаплінського, наприклад.

Тільки він там замість "НАДземні" каже "НАземні" чомусь, то треба враховувати
32
21 липня 2021 09:57:29
Я стояв там на світлофорі. І думав там зачинено. Там внизу двері. Ні туди , ні звідти ніхто не ходив. Взагалі не розумію навіщо там наземний перехід? Для чергової хайки, чи п'яного мента?
А підземний навіщо?
Щоб перехожі не сунули на дорогу. З одного боку це збільшить пропускну здатність перехрестя для авто. З іншого боку зменшить ризик зустрічі громадян, що дуже квапляться. Тільки один ногами, а інший автомобілем.
А я думав,  перехід для того,  шоб дорогу перейти,  в першу чергу)
Пропускна здатність особливо не міняється, бо то таки перехрестя, а на ньому все одно світлофори.

Між іншим, норми вже пару років як вимагають саме наземний перехід
33
20 липня 2021 20:34:27
Я стояв там на світлофорі. І думав там зачинено. Там внизу двері. Ні туди , ні звідти ніхто не ходив. Взагалі не розумію навіщо там наземний перехід? Для чергової хайки, чи п'яного мента?
А підземний навіщо?
34
20 липня 2021 19:51:48
Признатись чесно, сам був здивований вперше (років 5 тому) коли почув, що підземні переходи в класичному вигляді, то є зло. Але потім почитав аргументацію і таки дійсно.
35
20 липня 2021 19:50:43
Заради безпеки потоки треба розділяти. А не оцево!
Заради безпеки треба мати в містах стишений рух. А не оцево)

А взагалі, мене завжди дико пре читати такі теми, коли народ веде запеклі суперечки стосовно тих речей, котрі давно відомі, досліджені і перевірені на практиці
36
20 липня 2021 18:32:12
Цілком очікувано, але дуже гарна наочна ілюстрація для невіруючих)
37
20 липня 2021 17:33:25
прирівняти цей прогресивний вид транспорту до вєліків і будувати велодорожки.
До речі, це частина єврокультури до якої ви божились долучитись.
Цитувати
Устойчивое развитие и региональная сплоченность благодаря велосипедам - таков смысл проекта Ederbidea. трансграничного велосипедного маршрута, соединяющего Атлантические Пиренеи с испанской Страной Басков и Наваррой. Начинание позволит уменьшить трафик и улучшить спортивную форму туристов.
https://ru.euronews.com/2021/01/04/ederbidea-master
То занадто складно, треба шось будувати, перерозподіляти міський простір. Люди люблять прості рішення)
38
20 липня 2021 13:10:27
велоінфраструктуру, а то для них найпідходяще місце.

Відповідно, треба її масово всюди будувати
кому „треба“, йолупе?

продавцям того електро-мотлоху?

похоронним бюро?

чи просто йолупам, що відбилися від маминої спідниці?
Фу,  як невиховано. І яку дискусію після того можна вести?

Бидло
39
20 липня 2021 12:54:33
Мопедами визнавати - не варіант. Тоді їм не можна н велоінфраструктуру, а то для них найпідходяще місце.

Відповідно, треба її масово всюди будувати, і питання в цілому вирішиться.

Де забрати мою нобелевку?)
40
19 липня 2021 22:24:24
Так це ж ті, хто завалився цього року на математиці і т. д.) Ображені на систему.

Всім, хто посягає на ЗНО - бити по руках нещадно. Головна і найбільш успішна реформа за всі часи, ефект від якої є довготривалим.

Повна версія