Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:21:21 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Многие много чего пытаются. Мы тут обсуждаем не Ваши попытки, а Ваши утверждения. У Вас есть ответ на мой вопрос?Я маю Гіпотезу як насправді:
Бог створює Матерію
В Матерії виростає Розум/Людство, яке оволодіває всіма знаннями і якостями Бога/Отця.
Людство/Син створює Матерію...
І так безмежно.
Це Формула Вічності.
Простіше:
Бог створює Матерію/Всесвіт
В Матерії народжується Розум/Син, який стає Богом для нового Всесвіту...
Може бути, що Спочатку була Матерія, в якій народився Розум, а далі по Формулі вічності...
Як насправді дізнаємось після Народження/якісної зміни, як Нового етапу Еволюції Людини.
Маєте питання?Тоесть вполне возможно что наша материя первичная и мы первые божества которые могут создать новый мир и запустить волну самозарождающихся Вселенных? Я правильно понял?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:23:57 IP/Host: ---.dynamic.zap.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Надеюсь что не противоречит, потому что эволюция точно есть. А вот разумное сотворение под большим вопросом.-----------------------------------------------------------
То,что ти вважаєш за еволюцію,теж під великим питанням.Ты в курсе что люди в разных частях мира имеют разный цвет кожи?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:31:28 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Наука ищет ответы, а не подгоняет наблюдения под заранее заданные ответы.осьо власне. Атеїсти підганяють-підтасовують факти під свою догму - "Бога нема".
зрештою, є таке поняття як реверс-інжінірінг(зворотнє проектування).
А наука( чи "не наука" по вашому) криміналістика якраз пояснює, хто, коли, де, як і навіщо щось зробив чи не зробив.Атеизм в школе не преподается, в школе преподается теория эволюции.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:36:26 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Немного надо расслабиться и осмотреться вокруг. Присмотритесь к другим млекопитающим - мы от них не так сильно отличаемся биологически. То что у нас есть
сознание и возможность общаться и передавать знания позволило развить на основе этой биологической оболочки уже информационную эволюцию, но это никак не противоречит
эволюции которая является просто биологическим фактом.
Я вообще не понимаю как этот факт можно отрицать. Как вы объясните что у людей может быть разный цвет кожи? Это почему произошло? Отрицание эволюции это сродни вере в плоскую землю.Бог сотворив Матерію і дав закони діалектики. Далі пішов саморозвиток з епізодичними втручаннями Світового розуму (Бога) для задавання напрямків розвитку/еволюції.
Чому не так?Хто і коли створив бога?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:38:53 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Бог сотворив Матерію і дав закони діалектики. Далі пішов саморозвиток з епізодичними втручаннями Світового розуму (Бога) для задавання напрямків розвитку/еволюції.
Чому не так?Хто і коли створив бога?Ми спостерігаємо процес такого творення в Матерії. Людство за своїми можливостями наближається до того, Кого ми називаємо Бог.
Залишилось лише розібратись з Великим Вибухом і сотворити новий Всесвіт. Як тільки вченим вдасться його повторити. не сьогодні, але років за 1000000, то Бог утвориться...
Але не факт, що ми не живемо у такому створеному іншим людством Всесвіті.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:39:36 IP/Host: ---.188.230.57.24.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Хто і коли створив бога?Ми спостерігаємо процес такого творення в Матерії. Людство за своїми можливостями наближається до того, Кого ми називаємо Бог.
Залишилось лише розібратись з Великим Вибухом і сотворити новий Всесвіт. Як тільки вченим вдасться його повторити. не сьогодні, але років за 1000000, то Бог утвориться...
Але не факт, що ми не живемо у такому створеному іншим людством Всесвіті.Запомни, Нео, есть два способа войти в Матрицу - либо интерфейсный кабель в затылок, либо силовой в жопу...
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:41:32 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Бог сотворив Матерію і дав закони діалектики. Далі пішов саморозвиток з епізодичними втручаннями Світового розуму (Бога) для задавання напрямків розвитку/еволюції.
Чому не так?Хто і коли створив бога?---------------------------------------------
Знов за рибу гроші! Ми не можемо знати генезіс Творця поза системою,де знаходимся. Кажу ж,те все одно,як спитати зозулю з часів - як звати батька часового майстра.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:42:32 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...-----------------------------------------------------------
То,что ти вважаєш за еволюцію,теж під великим питанням.Ты в курсе что люди в разных частях мира имеют разный цвет кожи?Після відпустки я теж маю дещо інший колір шкіри, ніж дотого. Це пояснює теорію еволюції?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:42:44 IP/Host: 77.111.245.---
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:43:53 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...-----------------------------------------------------------
То,что ти вважаєш за еволюцію,теж під великим питанням.Ты в курсе что люди в разных частях мира имеют разный цвет кожи?Після відпустки я теж маю дещо інший колір шкіри, ніж дотого. Це пояснює теорію еволюції?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:45:30 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
скажіть, будь-ласка, хто знає: а що за теорією єволюції виникло перше - гени чи розум?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:45:33 IP/Host: ---.188.230.57.24.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ты в курсе что люди в разных частях мира имеют разный цвет кожи?Після відпустки я теж маю дещо інший колір шкіри, ніж дотого. Це пояснює теорію еволюції?що ти хочеш продемонструвати цим питанням? власне невігластво? Це типу жарт?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 19:47:00 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Після відпустки я теж маю дещо інший колір шкіри, ніж дотого. Це пояснює теорію еволюції?що ти хочеш продемонструвати цим питанням? власне невігластво? Це типу жарт?Я наводжу об'єктивний факт, який "можна зафіксувати тим чи іншим методом"(с)
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 20:08:08 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ты в курсе что люди в разных частях мира имеют разный цвет кожи?Після відпустки я теж маю дещо інший колір шкіри, ніж дотого. Це пояснює теорію еволюції?що ти хочеш продемонструвати цим питанням? власне невігластво? Це типу жарт?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 20:11:15 IP/Host: 77.111.245.---
|
це не є предметом теорії
і питання сформульоване некоректоно
що таке розум?
в принципі будь яка істота розумна то з філософської точки зору одночасно
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 20:24:59 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...це не є предметом теорії
і питання сформульоване некоректоно
що таке розум?
в принципі будь яка істота розумна то з філософської точки зору одночаснокорал теж розумний?
амеба?
і що значить не є предметом теорії?
вона ж пояснює поетапне виникнення тих чи інших властивостей організмів.
то на якому етапі виникли гени?
коли виникла здатність записувати інформацію про ті чи інші властивості для їх передачі нащадкам?
і хто визначив, що це корисна інформація, яку необхідно записувати, щоб передавати її нащадкам?
щодо поняття "розум" - давайте визначимо його як здатність аналізувати й робити висновки.
тож щоб питання було вам доступніше - давайте перефразую:
як прибічники теорії еволюції можуть пояснити виникнення генів? і як розуму?
і на яких етапах то відбулося?
можна просто змоделювати таке бачення? як ви собі те уявляєте?
дякую.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 20:28:27 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 20:38:08 IP/Host: 77.111.245.---
|
але як я розумію. гени пройшли еволюцію разом з організмами
спочатку це були дуже прості системи передачі інформації потім система ускладнювалась
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 20:39:46 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...але як я розумію. гени пройшли еволюцію разом з організмами
спочатку це були дуже прості системи передачі інформації потім система ускладнюваласьякі?
як вони виникли, на якому етапі і у кого?
і хто визначив, що ця інофрмація потрібна, тому її необхідно накопичувати?
ну от просто розкажіть, як ви це уявляєте?
ви ж бо не віруни, а все обгрунтовуєте науково.
то змоделюйте, як ви це бачите?
бо мені важко второпати, допоможіть, а?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 20:47:37 IP/Host: 77.111.245.---
|
а відчуваю в тобі таки пробуджується вчений
все починається з таких питань
це і є рушій науки
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 20:49:51 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...а відчуваю в тобі таки пробуджується вчений
все починається з таких питань
це і є рушій наукислухай-но, хлопче, я ж не переходжу на твою особистість?
то й не рухай мою, мабуть.
або дай відповідь на питання, або почекаємо, хто зможе те зробити.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 20:50:36 IP/Host: 77.111.245.---
|
Появление изолированных полостей в океане — явление довольно частое. Их образуют жирные кислоты (алифатические кислоты), попавшие в воду[19]. Всё дело в том, что один конец молекулы гидрофильный, а другой — гидрофобный. Попавшие в воду жирные кислоты образуют сферы таким образом, что гидрофобные концы молекул находятся внутри сферы. Возможно, молекулы РНК стали попадать в такие сферы[20].
Первый обмен веществ
Умение воспроизводиться и наличие границ тела — это ещё не все признаки, отличающие живое существо от неживой природы. Для воспроизведения внутри сферы из жирных кислот, молекуле РНК нужно было наладить процесс обмена веществ.
Первое деление клетки
Как начали делиться первые клетки, состоящие из молекулы РНК и мембраны из жирных кислот, в настоящее время неизвестно. Возможно, построенная внутри мембраны новая молекула РНК начинала отталкиваться от первой. В конце концов, одна из них прорывала мембрану. Вместе с молекулой РНК уходила и часть молекул жирных кислот, которые образовывали вокруг неё новую сферу.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 20:56:39 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Появление изолированных полостей в океане — явление довольно частое. Их образуют жирные кислоты (алифатические кислоты), попавшие в воду[19]. Всё дело в том, что один конец молекулы гидрофильный, а другой — гидрофобный. Попавшие в воду жирные кислоты образуют сферы таким образом, что гидрофобные концы молекул находятся внутри сферы. Возможно, молекулы РНК стали попадать в такие сферы[20].
Первый обмен веществ
Умение воспроизводиться и наличие границ тела — это ещё не все признаки, отличающие живое существо от неживой природы. Для воспроизведения внутри сферы из жирных кислот, молекуле РНК нужно было наладить процесс обмена веществ.
Первое деление клетки
Как начали делиться первые клетки, состоящие из молекулы РНК и мембраны из жирных кислот, в настоящее время неизвестно. Возможно, построенная внутри мембраны новая молекула РНК начинала отталкиваться от первой. В конце концов, одна из них прорывала мембрану. Вместе с молекулой РНК уходила и часть молекул жирных кислот, которые образовывали вокруг неё новую сферу.отже, не знаємо, але припускаємо й віруємо.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 21:04:34 IP/Host: 193.109.128.---
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 21:06:03 IP/Host: 77.111.245.---
|
ти читай це сучасна концепція. яка може змінитися коли з'являться нові факти.
а може вони навпаки підтвердять сучасний погляд, який на базі суми знань на сьогодні виглядає найбільш вірогідним
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 21:06:54 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Появление изолированных полостей в океане — явление довольно частое. Их образуют жирные кислоты (алифатические кислоты), попавшие в воду[19]. Всё дело в том, что один конец молекулы гидрофильный, а другой — гидрофобный. Попавшие в воду жирные кислоты образуют сферы таким образом, что гидрофобные концы молекул находятся внутри сферы. Возможно, молекулы РНК стали попадать в такие сферы[20].
Первый обмен веществ
Умение воспроизводиться и наличие границ тела — это ещё не все признаки, отличающие живое существо от неживой природы. Для воспроизведения внутри сферы из жирных кислот, молекуле РНК нужно было наладить процесс обмена веществ.
Первое деление клетки
Как начали делиться первые клетки, состоящие из молекулы РНК и мембраны из жирных кислот, в настоящее время неизвестно. Возможно, построенная внутри мембраны новая молекула РНК начинала отталкиваться от первой. В конце концов, одна из них прорывала мембрану. Вместе с молекулой РНК уходила и часть молекул жирных кислот, которые образовывали вокруг неё новую сферу.отже, не знаємо, але припускаємо й віруємо.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 21:14:32 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...ти читай це сучасна концепція. яка може змінитися коли з'являться нові факти.то чим вона відрізняється від християнства або багатьох інших релігій?
самі ж придумали й самі повірили, чи не так?Розгорнути попередні цитати...а може вони навпаки підтвердять сучасний погляд, який на базі суми знань на сьогодні виглядає найбільш вірогідним
алілуйя!Показати зображення...
корінь слова "вірогідний" дуже слушно висловлює усю сутність теорії єволюції.
і ці люди будуть критикувати "вірунів"?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 21:15:09 IP/Host: 193.109.128.---
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 21:17:25 IP/Host: 193.109.128.---
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 21:18:14 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
а нахрена им докази, они же все знают.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 21:19:49 IP/Host: 193.109.128.---
|
Розгорнути попередні цитати...а нахрена им докази, они же все знают.Це про войовничих атеїстів, до яких не доходить докази, базовані на тверезому глузді?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 21:21:33 IP/Host: 193.109.128.---
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 21:22:30 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...а нахрена им докази, они же все знают.Це про войовничих атеїстів, до яких не доходить докази, базовані на тверезому глузді?это про вас, какого хрена религия лезет в науку? Пусть занимается душой и моралью.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 21:24:19 IP/Host: 193.109.128.---
|
Розгорнути попередні цитати...а нахрена им докази, они же все знают.Це про войовничих атеїстів, до яких не доходить докази, базовані на тверезому глузді?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 21:25:34 IP/Host: 193.109.128.---
|
Розгорнути попередні цитати...Це про войовничих атеїстів, до яких не доходить докази, базовані на тверезому глузді?это про вас, какого хрена религия лезет в науку? Пусть занимается душой и моралью.вас, атеїстів, вже не раз на гарячому ловили, коли ви самі собі протирічили. Так от , якого біса ви зі своїм атеїстичним вірунством лізете в справжню науку?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 21:27:25 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...это про вас, какого хрена религия лезет в науку? Пусть занимается душой и моралью.вас, атеїстів, вже не раз на гарячому ловили, коли ви самі собі протирічили. Так от , якого біса ви зі своїм атеїстичним вірунством лізете в справжню науку?богословие наука? ок, богословствуйте в семинариях, не лезьте к детям.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 21:30:14 IP/Host: 193.109.128.---
|
Розгорнути попередні цитати...вас, атеїстів, вже не раз на гарячому ловили, коли ви самі собі протирічили. Так от , якого біса ви зі своїм атеїстичним вірунством лізете в справжню науку?богословие наука? ок, богословствуйте в семинариях, не лезьте к детям.я десь за богослов"я обмовився?
Брехня номер раз.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 21:33:54 IP/Host: ---.cust.tele2.at
|
Розгорнути попередні цитати...богословие наука? ок, богословствуйте в семинариях, не лезьте к детям.я десь за богослов"я обмовився?
Брехня номер раз.какое право имеет религия лезть в науку? Ее удел изучение священных текстов, толкование, наставления, служения, какого хрена она лезет в школу?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 21:35:19 IP/Host: ---.hviv.nl
|
Розгорнути попередні цитати...богословие наука? ок, богословствуйте в семинариях, не лезьте к детям.я десь за богослов"я обмовився?
Брехня номер раз.какое право имеет религия лезть в науку? Ее удел изучение священных текстов, толкование, наставления, служения, какого хрена она лезет в школу?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 21:36:20 IP/Host: 193.109.128.---
|
Розгорнути попередні цитати...я десь за богослов"я обмовився?
Брехня номер раз.какое право имеет религия лезть в науку? Ее удел изучение священных текстов, толкование, наставления, служения, какого хрена она лезет в школу?це поки шо є протизаконним. хто-небудь вже повідомив прокурору про незаконну діяльність ініціаторів опитування?
чи не треба перейматися, перепишуть основний закон і добавлять парочку ще на угоду релігійникам?
все до того йде.