Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

8:2(2+2) = ?

Re: 8:2(2+2) = ?  

Re: 8:2(2+2) = ?  

Та вы шо.
А 8:2a, где a = 4 скока будет?
8
-a
2
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Це ти вже напридумував зайвого. Там єдина заковика чи матиме множення пріорітет перед діленням чи ні.
На моїй пам*яті тут на ФУПі це обговорювали вже разів три точно.
+===============================================+
Тупиздло! Яка операція вказана перед першою скобкою?
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

жах

 :K
такого написати... з вумним виразом обличчя  :facepalm1:

який там стьоб? - повна жопа

порядок дій розставьте як в школі вчили.

хто забув -до підручника

п.с. ніколи не було ніяких приоритетів множення щодо ділення.
приоритет - дії в дужках, а потім по порядку зліва направо з початку множення чи ділення, потім додавання-віднімання.

8:2(2+2)-10:2=
=8:2*4-10:2=
=4*4-10:2=
=16-5=
=11

Останнє редагування: 22 липня 2021 14:37:04 від эЛКа
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Голосовалка показывает:
1) На ФУПе сторонников Пе больше почти в два раза чем сторонников Зе
2) Среди сторонников Зе процент гуманитариев ощутимо выше чем среди сторонников Пе
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Вы знаете, что в Китае комплексные числа учат в школе?
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

правильный ответ следующий: если из контекста явно не вытекает порядок операций, то данное выражение явдяется некорректным

Чому некоректне?
Для математиків, які вважають, що множення пріоритет - воно коректне, для математиків в яких множення і ділення такий самий порядок, і читають з ліва направо т- воно також коректне.
Цей вираз двозначний чи невизначений.
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Голосовалка показывает:
1) На ФУПе сторонников Пе больше почти в два раза чем сторонников Зе
2) Среди сторонников Зе процент гуманитариев ощутимо выше чем среди сторонников Пе

ну так гуманітарії ж - тамади й фотографи,  на фупі є навіть один бувший свадєбний лабух, грав "дим сігарєт с мєнтолом",
 потім, правда,  довелося продати музикальну установку після завершення епохи бідності, бо виявилася непотрібною - клієнти  порозбігалися,
щось їм внєзапно стало не до свадєб, а жерти потрібно  завжди

Останнє редагування: 22 липня 2021 15:42:05 від medved
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Задолбали уже каждый год эту задачку возить. :X
Когда я в середине 80х заканчивал школу, умножение имело приоритет перед делением.
Потом даже не знаю в какой момент, по-моему в момент появления википедии :laugh: ,
покемоны решили что умножение и деление равноправны.
Тогда и появились эти мозгозайопывательны е задачки.
Оно ж не с проста там так записано, еще не вымерло поколение, которое помнит о существовании
приритета умножения над делением.

Два дні по всьому фб баяни рвали, а вчора й до задрота - ватолюба дійшло )
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Два дні по всьому фб баяни рвали, а вчора й до задрота - ватолюба дійшло )

баяни рвуться роками,  а сьогодні  тьотя-швєта-кобиляча-срака  трі дня на лошаді скакала, аби сообщіть фупу, как она ізмєнівшімся єбалом бєжіт к пруду :facepalm:
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

вы написали много, но так и не написали сколько все таки будет 8:2a, где a = 4
Буде те саме ща і при 8 : 2 * а, це не дріб
Це не
 8
----
 2 * а






Останнє редагування: 24 липня 2021 06:18:03 від Pipa
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

зачьотна трава

Ага, в арігінале нет знака умноженія

Але коли 2а опинилось в чисельнику він там появився
В записі в лінію не було, в дробі появився

Може то степінь?

Останнє редагування: 24 липня 2021 06:19:04 від Pipa
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Задолбали уже каждый год эту задачку возить. :X
Когда я в середине 80х заканчивал школу, умножение имело приоритет перед делением.
Потом даже не знаю в какой момент, по-моему в момент появления википедии :laugh: ,
покемоны решили что умножение и деление равноправны.
Тогда и появились эти мозгозайопывательны е задачки.
Оно ж не с проста там так записано, еще не вымерло поколение, которое помнит о существовании
приритета умножения над делением.
Неправда. Я точно также заканчивал в 80-х школу. И умножение и деление были равны по приоритету. И оба выше сложения и вычитания.
Тут не столько в приоритете даже дело. А в том, что люди почему-то после скобок решают, что дальше надо делать ближайшее к скобкам действие.
А надо: если оставшиеся после скобок действия равны по приоритету (как в этом случае), то все оставшиеся действия выполняются с начала строки, слева направо, одно за другим.
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

+=============================================+
Не визначено явно операцію перед першою скобкою.
За типовим замовчанням - це множення, тоді результат
є 16. Якщо замовчання нема (для компіляторів) то
результат не визначений. Бо операції ділення там нема.
Это не программирование :). В математике, если между числом и скобкой ничего нет - это умножение.
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Голосовалка показывает:
1) На ФУПе сторонников Пе больше почти в два раза чем сторонников Зе
2) Среди сторонников Зе процент гуманитариев ощутимо выше чем среди сторонников Пе

Ця гілка показує, що серед не гуманітаріїв відсоток бевзів такий же як серед гуманітаріїв.
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Неправда. Я точно также заканчивал в 80-х школу. И умножение и деление были равны по приоритету. И оба выше сложения и вычитания.
Тут не столько в приоритете даже дело. А в том, что люди почему-то после скобок решают, что дальше надо делать ближайшее к скобкам действие.
А надо: если оставшиеся после скобок действия равны по приоритету (как в этом случае), то все оставшиеся действия выполняются с начала строки, слева направо, одно за другим.
а sin2x, интересно вы будете по такой логике трактовать как sin2*x, наверно. ну т.е. (sin2)*x

Останнє редагування: 24 липня 2021 08:54:52 від Ersted
   
Re: 8:2(2+2) = ?  
MAG

8:2(2+2) = ? 

https://www.thesun.co.uk/fabulous/15634400/viral-maths-problem-stumped-work-out-answer/
http://8next.com/matemat/3762-matemat19.html

Порядок арифметичних дій
Інші завдання дивись тут...

ПОРЯДОК ДІЙ.

Арифметичні дії : множення й ділення, додавання й віднімання.

Дії першого ступеня: додавання і віднімання.

Дії другого ступеня: множення і ділення.

 

Правила виконання арифметичних дій:

1) якщо у виразі без дужок наявні дії тільки одного ступеня, то їх виконують по порядку зліва направо;

2) якщо у виразі без дужок наявні дії першого і другого ступеня, то спочатку виконують дії другого ступеня (множення, ділення згідно правила 1), потім – дії першого ступеня (додавання, віднімання згідно правила 1);

3) якщо у виразі є дужки, то спочатку виконують дії в дужках (враховуючи при цьому правила 1, 2), а потім відповідно всі інші дії (враховуючи при цьому правила 1, 2).

 

1) У прикладах без дужок на додавання та віднімання виконуються дії по порядку запису:

14 - 6 + 7 = 8 + 7 = 15

14 + 6 - 7 = 20 - 7 = 13

У прикладах без дужок на множення та ділення виконуються дії по порядку запису:

42 : 6 • 7 = 7 • 7 = 49

6 • 2 : 3 = 12 : 3 = 4

 

2) У прикладах без дужок спочатку виконуються дії множення або ділення, а потім додавання або віднімання, враховуючи попереднє правило:

12 : 3 - 2 • 1 = 12 : 3 - 2 = 4 - 2 = 2

3) У прикладах з дужками спочатку виконуються дії в дужках, далі – множення або ділення, а потім додавання або віднімання, враховуючи попередні правила:

12 : (3 - 2) • 1 = 12 : 1 • 1 = 12 • 1 = 12

Який порядок дій 6:2•(2+1) ? Відповідь: 6:2•3=3•3=9


Резюме:

8:2(2+2) = ?
8:2(2+2) = 8:2*4=4*4=16.   Результат однозначний, якщо точно користуватись правилами порядку дій.
Інакше будуть хвігові наслідки в складних математичних процедурах.

 B-)

З.І.
Не морочте собі голову
30:6(2+3) = 5(2+3) = 5*5 = 25
9+8(5*2)+3=9+8*10+3=9+80+3=92
6/2(2+1)=3(2+1)=3*3=9
Дужки розкривають по мірі необхідності, а не в першу чергу виконують. Хоча відразу обчислити всі значення в дужках ніхто не заважає, це спростить їх розкриття і скоротить запис. ---------- Для кращого розуміння ми рекомендуємо дотримуватися однозначно сформованих правил, тоді учню (особливо в початкових класах!) буде набагато легше правильно обчислювати будь-які вирази, наприклад, 30:6(2+3), 30+6(2+3), 30*6(2+3), 30-6(2+3). Перевірте себе самі!


Останнє редагування: 24 липня 2021 14:08:50 від MAG
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

http://8next.com/matemat/3762-matemat19.html

Порядок арифметичних дій
Інші завдання дивись тут...

ПОРЯДОК ДІЙ.

Арифметичні дії : множення й ділення, додавання й віднімання.

Дії першого ступеня: додавання і віднімання.

Дії другого ступеня: множення і ділення.

 

Правила виконання арифметичних дій:

1) якщо у виразі без дужок наявні дії тільки одного ступеня, то їх виконують по порядку зліва направо;

2) якщо у виразі без дужок наявні дії першого і другого ступеня, то спочатку виконують дії другого ступеня (множення, ділення згідно правила 1), потім – дії першого ступеня (додавання, віднімання згідно правила 1);

3) якщо у виразі є дужки, то спочатку виконують дії в дужках (враховуючи при цьому правила 1, 2), а потім відповідно всі інші дії (враховуючи при цьому правила 1, 2).

 

1) У прикладах без дужок на додавання та віднімання виконуються дії по порядку запису:

14 - 6 + 7 = 8 + 7 = 15

14 + 6 - 7 = 20 - 7 = 13

У прикладах без дужок на множення та ділення виконуються дії по порядку запису:

42 : 6 • 7 = 7 • 7 = 49

6 • 2 : 3 = 12 : 3 = 4

 

2) У прикладах без дужок спочатку виконуються дії множення або ділення, а потім додавання або віднімання, враховуючи попереднє правило:

12 : 3 - 2 • 1 = 12 : 3 - 2 = 4 - 2 = 2

3) У прикладах з дужками спочатку виконуються дії в дужках, далі – множення або ділення, а потім додавання або віднімання, враховуючи попередні правила:

12 : (3 - 2) • 1 = 12 : 1 • 1 = 12 • 1 = 12

Який порядок дій 6:2•(2+1) ? Відповідь: 6:2•3=3•3=9

Резюме:

8:2(2+2) = ?
8:2(2+2) = 8:2*4=4*4=16.   Результат однозначний, якщо точно користуватись правилами порядку дій.
Інакше будуть хвігові наслідки в складних математичних процедурах.

 B-)

З.І.
Не морочте собі голову
30:6(2+3) = 5(2+3) = 5*5 = 25
9+8(5*2)+3=9+8*10+3=9+80+3=92
6/2(2+1)=3(2+1)=3*3=9
Дужки розкривають по мірі необхідності, а не в першу чергу виконують. Хоча відразу обчислити всі значення в дужках ніхто не заважає, це спростить їх розкриття і скоротить запис. ---------- Для кращого розуміння ми рекомендуємо дотримуватися однозначно сформованих правил, тоді учню (особливо в початкових класах!) буде набагато легше правильно обчислювати будь-які вирази, наприклад, 30:6(2+3), 30+6(2+3), 30*6(2+3), 30-6(2+3). Перевірте себе самі!


однозначно  (tu)
для всіх притрушених в цій гілці, які пишаються тим, що вони не гуманітарії  :laugh:
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

однозначно  (tu)
для всіх притрушених в цій гілці, які пишаються тим, що вони не гуманітарії  :laugh:
ну это всего лишь одна точка зрения. среди профессионалов есть и другие.
например:
https://www.youtube.com/watch?v=ypSF_bRbFbY
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

ну это всего лишь одна точка зрения. среди профессионалов есть и другие.
например:
https://www.youtube.com/watch?v=ypSF_bRbFbY

та так, що не їбанько то уже профі
що примітно в школі ні в кого сумнівів нема

Nupellot
Nupellot
1 рік тому
Надо готовиться к ЕГЭ, а я тут 15 минут смотрю на то как взрослый мужик решает пример 4 класса
 :laugh:
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

та так, що не їбанько то уже профі
що примітно в школі ні в кого сумнівів нема

Nupellot
Nupellot
1 рік тому
Надо готовиться к ЕГЭ, а я тут 15 минут смотрю на то как взрослый мужик решает пример 4 класса
 :laugh:
ой та ради бога. смейтесь
лично я множители без явного знака умножения всегда рассматриваю, как выделенный блок. ну типа в скрытых скобках. и никаких проблем ни разу не испытывал
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

http://8next.com/matemat/3762-matemat19.html

Порядок арифметичних дій
Інші завдання дивись тут...


та мені не треба - я в курсі, але дякую
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

вот интересно, неужели в выражении
2 : 2а
кто-то не воспримет 2а, как цельный объект
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

вот интересно, неужели в выражении
2 : 2а
кто-то не воспримет 2а, как цельный объект
Ні звісно. 2а=2*а.
Дивуюся. як таку просту річ можна мусолити на 2-х сторінках.
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Ех, якби діти в школі вчили математику...Ми мали б іншу державу.
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

вот интересно, неужели в выражении
2 : 2а
кто-то не воспримет 2а, как цельный объект
В якому підручнику прочитати про цєльний обєкт
Не множник, дільник і т.д., а саме цельний обєкт?
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

В якому підручнику прочитати про цєльний обєкт
Не множник, дільник і т.д., а саме цельний обєкт?
Можна в гуглі: multiplication juxtaposition
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Та вы шо.
А 8:2a, где a = 4 скока будет?
8:2а=8/2*а=4а=16
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

В якому підручнику прочитати про цєльний обєкт
Не множник, дільник і т.д., а саме цельний обєкт?
Ну хорошо, выражение
Sin2x,
Почему вы не рассматриваете как (sin2)*x
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

ой та ради бога. смейтесь
лично я множители без явного знака умножения всегда рассматриваю, как выделенный блок. ну типа в скрытых скобках. и никаких проблем ни разу не испытывал

ЕГЕ здав і добре, кого цікавить що там голові множитіля, якщо відповідь правильна 
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

ЕГЕ здав і добре, кого цікавить що там голові множитіля, якщо відповідь правильна 
мне не интересны ваши персональные истории
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

8:2а=8/2*а=4а=16
а тут сколько:

где а = 1
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Это где такое было?
Я закончил школу в первой половине 80х и такой хрени у нас не наблюдалось - деление и умножение были равноправны и выполнялись после раскрытия скобок последовательно слева направо.
Возьмите любой учебник арифметики за 70-80 годы и сами увидите.

Теперь касаемо задачи. Опять вернемся в советскую школу.

8:2(2+2) = 0.333333333333..... ...

а вот 8:2*(2+2) = 16

В оригинальной записи НЕТ ЗНАКА УМНОЖЕНИЯ!
И не ипет, специально его не поставили, забыли или "подразумевали" - его там НЕТ
Поэтому раскрыв скобки - получим 8:24 = ?
Не має значення, тому що правило одне: операції виконуються зліва направо.
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Не має значення, тому що правило одне: операції виконуються зліва направо
Це правило, яке ви вчили в школі, а інші люди, включаючи професорів з відомих університетів, наприклад як гарвард, вчили, що якщо стоїть ділення то все що після нього дільник

Тому правильною відповіддю буде цитата Florian Cajori "-If an arithmetical or algebraical term contains ÷ and ×, there is at present no agreement as to which sign shall be used first. "It is best to avoid such expressions"

Також стандарт iso радить уникати такі вирази.

   
Re: 8:2(2+2) = ?  

ну это всего лишь одна точка зрения. среди профессионалов есть и другие.
например:
https://www.youtube.com/watch?v=ypSF_bRbFbY

 :facepalm1: знання математики із рівня десь щось чув - той недослухач тоді мав вказати в правилах а там просто тупо хто не зрозумів що він не вставив функцію/правило тупо лайкали бо такі ж недослухачі
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Ну хорошо, выражение
Sin2x,
Почему вы не рассматриваете как (sin2)*x

 :facepalm1: це пипець sin 2x i sin 2 x це ріні вирази тупо різні як Австрія і Австралія  :facepalm1:

Коли неоднозначно порядок використовують дужки, саме не розуміння примітиву і викликає маразм
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

:facepalm1: це пипець sin 2x i sin 2 x це ріні вирази тупо різні як Австрія і Австралія  :facepalm1:

Коли неоднозначно порядок використовують дужки, саме не розуміння примітиву і викликає маразм
Конечно разные, о чем тут говорить.
Но вы же всегда почему то выбираете только одну интерпретации выражения

Останнє редагування: 25 липня 2021 08:15:45 від Ersted
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

а sin2x, интересно вы будете по такой логике трактовать как sin2*x, наверно. ну т.е. (sin2)*x
я говорил "между числом и скобкой нет знака", то это умножение. Зачем приписывать то, чего не говорилось?..
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Экселька уверенно выдает 1 )
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Экселька уверенно выдает 1 )
Только что завел в эксель - 16, как и положено.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія