Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Що робити, якщо Рівнегаз не приймає показники лічильника – відповідь нардепа

Закинув показники через Вайбер, побачимо, чи буде результат. Завтра спробую ще раз закинути з фото.
   
Закинув показники через Вайбер, побачимо, чи буде результат. Завтра спробую ще раз закинути з фото.
ваще-то ще можна через сайт.
я колись через сайт закидував, а потім забив, бо постійно пароль забуваю
   
ваще-то ще можна через сайт.
я колись через сайт закидував, а потім забив, бо постійно пароль забуваю
Ти читати уважно вмієш? Почитай, спочатку, уважно з початку!
   
Не працюе.
Хоча ні, працюе, але тільки на один місяць :)
Вступили у право власності нової квартири.
По газу вже був борг, але там зрозуміло, тому що попередні власники не передавали показники.
Переоформили договір.
Борг убрали.
У квартиру потім ніхто не жив і ми кожного місяця передавали ті ж показники.
Ну и що, відразу почали нараховувати якісь ліві цифри.
А, ну і ще ж і транспортування   :facepalm1:
транспортування ти полюбе повинен платити, зоч і не користуєшся, а щодо лівих цифрів знову сходи і верфікуй фактичні показники. То більше всього, що якийсь місяць ти невчасно подав показники. Якщо не передав, то нараховують середнє що без лічильника. А якщо в наступному місяці ти передаси показники НИЖЧІ за ті, що вони тобі ВЖЕ доначислили, то вони ЗНОВУ тобі будуть нараховувати своє аж поки ти або не сплатиш те, що вони хочуть, або не легалізуєш фактичні показники. Не бійтеся ходити і розбиратися. Вода і камінь точить.
   
Ти читати уважно вмієш? Почитай, спочатку, уважно з початку!
лінь
   
До дупи. Поки не прийшов контролер - нічого не допомагало, ні фото на Вайбер, ні відвідування центру абонентів.
ти чи тупий, чи прикидаєшся. Я тобі написала, що саме треба було зробити. Самого відвідування із вереском мало. Треба було на телефоні предявити фото з показниками і довести технічно, що фото сьогоднішнє. Не зробив, то дупай і далі і не витрачай мого часу.
   
Жах якийсь я оце читаю. «Водоканал» через Viber все працює, Yasno теж через особистий кабінет теж, а з газом якийсь бєспрєдєл :fool: Чого легко виписують штрафи «Новій пошті», а у газовій сфері повний розгардіяш.
   
Жах якийсь я оце читаю. «Водоканал» через Viber все працює, Yasno теж через особистий кабінет теж, а з газом якийсь бєспрєдєл :fool: Чого легко виписують штрафи «Новій пошті», а у газовій сфері повний розгардіяш.
бо по газу тарифи міняються частіше, ніж у водоканалі, при чому міняються у бік зростання. Їм не вигідно лояльно до вас ставитися, бо оті ваші борги - це ЇХНІ гроші, які вони вже давно в подумках потратили.
   
бота у вайбері постав і плати по лічильнику фактично
тема "для поболтать..."
Ты буквы читать умеешь?...
До сраки тот бот...
С таким же успехом, можно попробовать, в рельсу, азбукой морзе...
   
а в чем, собственно, проблема?
большие разбежности?
У меня нет, кубов 30...
Знаю случаи, что за сотню...
   
о.. как я посмотрю это не только у меня проблема, это газовщики решили побороться за звание ГЛАВНЫХ ПИДАРАСОВ УКРАИНЫ - 2021.
а если без черного юмора - проблема есть. рисуют расход не по счетчику.
   
о.. как я посмотрю это не только у меня проблема, это газовщики решили побороться за звание ГЛАВНЫХ ПИДАРАСОВ УКРАИНЫ - 2021.
а если без черного юмора - проблема есть. рисуют расход не по счетчику.
(tu)
В мене, 3.14дери, в приватному будинку малюють всього 4 куба в місяць, хоча споживання набагато більше. Якщо підвищать ціну, то хєр що їм докажеш.
   
Ты буквы читать умеешь?...
До сраки тот бот...
С таким же успехом, можно попробовать, в рельсу, азбукой морзе...
я ваще не понімаю чо ТС зрадойопить.
Хай платить по лічильнику і раз на півроку скидує показники через сайт та і всьо.
Фуй вони шо йому зроблять
   
Щомісяця бомбардував листами через сервіс "Зворотній зв'язок" на сайті 104 та отримував шаблонну відповідь:

- Добрий день, шановний клієнт!

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Для врегулювання питань щодо показань лічильника та надання коректного рахунку на оплату послуг Оператор газорозподільної мережі проводить інвентаризацію, в ході якої буде здійснюватися фотофіксація поточних показань. За її результатами показання лічильників будуть відповідати фактичним та будуть проведені перерахунки у відповідності до фактичних показників лічильника.
Разом з тим, із загостренням ситуації з поширення коронавірусної інфекції COVID-19 по всій Україні процес інвентаризації може розтягнутися у часі.
Перепрошуємо за завдані незручності і закликаємо вас вчасно передати показання лічильників в період до 5 числа наступного місяця.

За спожитий газ у такому-то місяці можна сплатити за нарахуваннями, що вказані у рахунку Вашого Постачальника, або розрахувати самостійно за ціною 7,99 грн.

З повагою
Клієнтський простір 104.ЮА

Це все задрало і от через сайт замовив послугу зворотній дзвінок, наразі вже її прибрали. Після розмови на підвищених нотах із операторами колцентру таки примусив їх прийняти реальні показники, що були передані через сервіс у Вайбері. Відбивалися як могли і дату фото не бачать, і дві цифри після коми щоб обов'язково співпадали на фото з переданими цифрами... Подіяло лише на один місяць, за серпень знову вліпили розрахункові.

Гадаю, що при знижених показниках вони потім транспортування по нормах як вгатять тим у кого лише газплити, що будемо платити як за опалювальний котел.
Ще можливо наштовхують на придбання модемів дистанційної передачі даних. Комерційних споживачів вже давно зобов'язали обладнати.
   
Ще можливо наштовхують на придбання
вил, сокир і лопат (щоб потім тихцем прикопати).
   
Добрий день, шановний клієнт!

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Для врегулювання питань щодо показань лічильника та надання коректного рахунку на оплату послуг Оператор газорозподільної мережі проводить інвентаризацію, в ході якої буде здійснюватися фотофіксація поточних показань. За її результатами показання лічильників будуть відповідати фактичним та будуть проведені перерахунки у відповідності до фактичних показників лічильника.

Мені цю відмазку ще в минулому році присилали.
А змін на краще нема. Хочуть - заносять показники, не хочуть - не заносять.
   
Я вчора закинув через вайбер покази і фото лічильника - сьогодні покази видно в кабінеті - так що фото помагає (Львів)  B-)
   
Есть хороший способ: отправьте заказное письмо на имя газового начальника с показаниями и требование-пересчитать. Если есть сомнения-пусть присылают проверку. ВЫ НЕ ОБЯЗАНЫ ЗАНИМАТЬСЯ ПРОВЕРКОЙ. Ну и с пометкой: сообщите в установленный Законом срок. Еще лучше самому отнести в приёмную,чтобы на копии секретутка поставила цидульку.

 Сработает на 100%.
   
Я вчора закинув через вайбер покази і фото лічильника - сьогодні покази видно в кабінеті - так що фото помагає (Львів)  B-)
І 30го знов треба буде вайбернути? А борг змінився?
   
А борг змінився?

так - борг також зріс ....  8-)
   
так - борг також зріс ....  8-)
Тоді не бачу сенсу зараз подавати: бо я подав 8 м3, а нарахували 265 грн, якщо я зараз подам +5, то борг зросте на 40 грн. То якась фігня.
   
не бачу сенсу зараз подавати

так - насправді 1-го числа потрібно буде ще раз подати ... це я просто протестив систему  B-)
   
А в мене взагалі цікаво. Івано-Франківськ газ робив перерахунки в сторону зменьшення (не знаю з якого приводу). а я плачу по показниках. Тепер в мене в розрахунках світиться переплата по газу гривень 500, в показниках все чітко - все передане прийнято, а в оплаті просять оплатити 100 грн х з за що. Побачити в кабінеті з чого складається нарахована сума неможливо.

До речі, ви в курсі, що температурні коефіцієнти з січня 2021 - всьо?
Можливо то якраз їх і перераховували...
   
ТОВ «Львівгаз збут» погрожує відімкнути газопостачання тим побутовим споживачам, які не оплачують за газ упродовж двох місяців і більше. Оператору ГРМ уже передали доручення на припинення газопостачання в помешканнях 2630 боржників

Борги за газ побутових клієнтів ТОВ «Львівгаз збут» продовжують зростати. На початку вересня заборгованість складала 1 млрд 736 млн грн. Постачальник сьогодні нформує, що починає антиборгову кампанію з ініціювання відключення газопостачання великим боржникам, пише  Dailylviv.com.
   
И ещё насчёт газа.

Тут у нас в Одессе есть такая тема, что народу стали рассылать платёжки с космическими суммами и объёмами потребления, совершенно не соответствующим показаниям счётчика.

А на удивлённые вопросы по телефону отвечают, что, мол, вы должны были передать показания счётчика до какого-то там числа, а кто не успел, тот опоздал, и мы выставили счёт по хитрой формуле.

Делюсь опытом разрешения ситуации.

Звоним. Говорим, так, мол, и так. Нам говорят: так а вы показания не передали. Да, признаёмся мы, не передали, хотим теперь передать. Ну, отвечают нам, так а сроки прошли и теперь пересчитать, наверное, не получится. Ну, говорим мы, тогда у нас и заплатить, наверное, не получится. Будет пересчёт - будут деньги. Не будет пересчёта - не будет денег.

Пересчитали через неделю, вместо 12 тысяч гривен стало 1,5.

   
Тут у нас в Одессе есть такая тема, что народу стали рассылать платёжки с космическими суммами и объёмами потребления, совершенно не соответствующим показаниям счётчика.

А на удивлённые вопросы по телефону отвечают, что, мол, вы должны были передать показания счётчика до какого-то там числа, а кто не успел, тот опоздал, и мы выставили счёт по хитрой формуле.
:lol:
По всій країні ігнорують дані, які передають споживачі, а в Одесі, навпаки.
   
Зайшов щойно в особистий кабінет 104.ua і офігів - передані покази за омтанні 3 місяці злетіли - показує 1 куб в місяць ! Що вони мутять ???  :X
   
Я клієнт "Нафтогазу". Показники відправляю через мобільний додаток 104.ua. Жодних проблем.
   
Я клієнт "Нафтогазу". Показники відправляю через мобільний додаток 104.ua. Жодних проблем.

підтверджую
клієнт нафтогазу, показання, які передані у перших числах на сайті 104.ua, прийняті й відповідають тому, що я передав

якщо мутять, то мутять облгази
   
ІванрФранківськгаз. Все норм з показниками. На початку літа були якісь трабли, але потівсе вирівнялося і показники всі враховані.
До речі, був перерахунок якийсь, бо в мене по газу переплата вилізла.

ну і з приємного - температурні коефіцієнти скасували.
   
Зайшов щойно в особистий кабінет 104.ua і офігів - передані покази за омтанні 3 місяці злетіли - показує 1 куб в місяць ! Що вони мутять ???
Не реагують в Львівоблгазі на показники: ні передані через сайт, ні з допомогою вайбера, фото лічильника їм до сраки.
Другий місяць придумують свої показники, обзивають їх "розрахунок". Сума боргу не відповідає ні моїм показникам, ні їхнім взятих зі стелі. За 15 м3 вже накрутили майже 800 грн боргу. Падли.
   
Не реагують в Львівоблгазі на показники: ні передані через сайт, ні з допомогою вайбера, фото лічильника їм до сраки.
Другий місяць придумують свої показники, обзивають їх "розрахунок". Сума боргу не відповідає ні моїм показникам, ні їхнім взятих зі стелі. За 15 м3 вже накрутили майже 800 грн боргу. Падли.

догоаються прихильники певної політсили  Вішати на лбдей неіснуючі борги під час кризи - дуже жорстоко :(
   
Зробили перерахунок. Тобто треба писати їм (можна через кабінет на 104.уа). Студенти тиждень щось там калькулювали і виправили рахунок.
   
Виключають через виконавчу масово.
І бардак буде до квітня.
   
Не реагують в Львівоблгазі на показники: ні передані через сайт, ні з допомогою вайбера, фото лічильника їм до сраки.
Другий місяць придумують свої показники, обзивають їх "розрахунок". Сума боргу не відповідає ні моїм показникам, ні їхнім взятих зі стелі. За 15 м3 вже накрутили майже 800 грн боргу. Падли.
Тиждень тому подав через сайт, за дня два відобразилися
   
Тиждень тому подав через сайт, за дня два відобразилися
Вище вже написав: перерахунок зробили. Зайняло десь 10 днів від допису на сайті і виправленим рахунком.
   
Зробили перерахунок. Тобто треба писати їм (можна через кабінет на 104.уа). Студенти тиждень щось там калькулювали і виправили рахунок.
нам саме Нафтогаз вже місяця 3 накручує. причому так конкретно, по 60-80 кубів зверху, при споживанні мінімум літом. розподільча регіональна вже довідку офіційну видала з нашими показниками. і пофіг, з тим Нафтогазом неможливо нічого з'ясувати. через кабінет їм написати неможливо, щоб фото лічильника приатачити.
   
у нас пришел контролер и после этого появились реальные цифры на 104.ua
   
Зайшов щойно в особистий кабінет 104.ua і офігів - передані покази за омтанні 3 місяці злетіли - показує 1 куб в місяць ! Що вони мутять ???  :X

перевірив, така сама фігня, за оснанніх два місяці показує лише куб споживання, хоча показники передавались реальні
   
Тиждень тому подав через сайт, за дня два відобразилися

перевір чи показники в кабінеті не злетіли, схоже це не поодинокий випадок

Останнє редагування: 17 жовтня 2021 14:41:27 від Came Tak
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія