Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

GMG Aluminum-Ion Battery :bomb: :bomb: :bomb:

Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

:weep:

а шо нитак? нормальный фрезерованый люминтий 2дюйма*5дюймов*10дюймов.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

а шо нитак? нормальный фрезерованый люминтий 2дюйма*5дюймов*10дюймов.

А бабло заробляти на фріках?
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

а шо нитак? нормальный фрезерованый люминтий 2дюйма*5дюймов*10дюймов.

Люміній не годиться як контактна площадка, сильно окисляється, а якщо десь іскране то взагалі не законектишся. Фактично треба посріблені контакти щоб працювало надійно. Це раз. Два якщо якесь придуркувате приліпиться до контактів і його токане? Вроді 12 вольт не страшно, але хто в дитинстві язиком пробував крону той зрозуміє.
Якби я щось таке робив, я б встроїв в землю одну обмотку трансформатора а в машину другу. І накачував високовольтним високочастотним змінним струмом взагалі без контактів. Ще в 19 столітті для передачі зрозуміли що змінний струм наше фсьо. А оті ваші 12 постійних вольт це тупо щоб машини не вбивали людей струмом а тільки масою. Ну і постійний щоб на радіо наводок не було.

Останнє редагування: 13 червня 2021 10:51:09 від maksmm
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

а шо нитак? нормальный фрезерованый люминтий 2дюйма*5дюймов*10дюймов.
у люмінію низька електропровідність. елементарно окислюється. латунь наше всьо
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
PAL

ОК, дякую, толково і грамотно, ясно і понятно
Тільки як ти поясниш ось цей широковідомий факт:

У Tesla есть собственная сеть зарядных устройств для е-авто, известная как Supercharger. Эти автомобильные зарядные станции на 480V предназначены для зарядки Tesla с невероятной скоростью.

Сколько времени нужно, чтобы зарядить Tesla акумулятор автомобіля от зарядной станции?
Зарядные устройства могут зарядить аккумулятор автомобиля до 80% всего за 40 минут.

все елементарно
дивися, підставляємо у формулу
(50000*0.8/480)*3/2=125A
Згіжно тої ж таблиці перетин можна використати 20мм2. Насправді можна й 16мм, але то "по китайськи", без запасу міцності
Відчуваєш різницю?
Я рахував 400В та 100% ємність, за 20хвилин, а суперчаржер заряджає на 480В та тільки 80% за 40 хвилин
Й вийшло 375А проти 125А
125А - це нормальний кабель для зварювального апарату можна взять, він, звичайно, не тоненький, але має вже прийнятний діаметр та гнучкість


   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

все елементарно
дивися, підставляємо у формулу
(50000*0.8/480)*3/2=125A
Згіжно тої ж таблиці перетин можна використати 20мм2. Насправді можна й 16мм, але то "по китайськи", без запасу міцності
Відчуваєш різницю?
Я рахував 400В та 100% ємність, за 20хвилин, а суперчаржер заряджає на 480В та тільки 80% за 40 хвилин
Й вийшло 375А проти 125А
125А - це нормальний кабель для зварювального апарату можна взять, він, звичайно, не тоненький, але має вже прийнятний діаметр та гнучкість

Та що ти йому пояснюєш він тої зарядки тесли в очі не бачив. Там проводи як палець товщиною. І срібні контакти щоб не іскрануло.

Люди тупо не розуміють, що при 12 вольтах 100 ампер це навіть не мікрохвильовка, але метал плавиться на ура з великим бадабумом. А розетка не плавиться. 300 ват фігня яка, воду не закипятиш і навіть не нагрієш. Але при 3 вольтах літій-іонного акумулятора це таки 100 ампер. І все плавиться і горить.

Останнє редагування: 13 червня 2021 11:02:44 від maksmm
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
PAL

у люмінію низька електропровідність. елементарно окислюється. латунь наше всьо

а тепер показую, чему ідея нікуди не годиться
1. грязюка. Якщо у когось є автівка, той знає, як швидко на ній з'являється грязюка
2. точність позіціонування. 90% пересічних водіїв не зможуть точно стати на зарядку, бо воні нііга не профі. Тобто колонку треба обладнати роботизованою "рукою", яка буде коннектити роз'єми. Й знову повертаємося до проблеми з перетином гнучкого кабелю
3. дуже легко той роз'єм пошкодити. У тому з NYC бампери багатьох автівок покоцані, бо народ не переймається й часто "паркується по слуху", бо місця під парковку зовсім мало

Й це тільки те, що лежить на поверхні
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

у люмінію низька електропровідність. елементарно окислюється. латунь наше всьо
латунь дорого.
тоді бутерброд, зварити аргоном люмінтій та нержавійку.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

латунь дорого.
тоді бутерброд, зварити аргоном люмінтій та нержавійку.
Нержавійка ще гірше. Сталь настільки неелектропровідна що на контакті ти одержиш калорифер.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

а тепер показую, чему ідея нікуди не годиться
1. грязюка. Якщо у когось є автівка, той знає, як швидко на ній з'являється грязюка

2. точність позіціонування. 90% пересічних водіїв не зможуть точно стати на зарядку, бо воні нііга не профі. Тобто колонку треба обладнати роботизованою "рукою", яка буде коннектити роз'єми. Й знову повертаємося до проблеми з перетином гнучкого кабелю
3. дуже легко той роз'єм пошкодити. У тому з NYC бампери багатьох автівок покоцані, бо народ не переймається й часто "паркується по слуху", бо місця під парковку зовсім мало

Й це тільки те, що лежить на поверхні
зважаючи на еблю з гнучкими, водоохолоджуючимися дротами обладнати заправку рухомим валиком який би протирав бампера виглядає дешевшим.

нехай вчаться бляді, вони водії чи хз шо, у києві тре всім провести перездачу ПДД та навичок водіння.

ага. фрезований з 2 дюймого люмінтію.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

латунь дорого.
тоді бутерброд, зварити аргоном люмінтій та нержавійку.
не дорожче грошей. трансформатор, намотаний люмінієм, може вийти дорожчим мідного, тому шо технологія складніша
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Хлопці, наука не стоїть на місці
І так - Li-ion батарейку можна зарядити до 80% ємності за 10 хвилин
Як - читайте на сайті Університета акумуляторів
https://batteryuniversity.com/learn/article/ultra_fast_chargers
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
PAL

Хлопці, наука не стоїть на місці
І так - Li-ion батарейку можна зарядити до 80% ємності за 10 хвилин
Як - читайте на сайті Університета акумуляторів
https://batteryuniversity.com/learn/article/ultra_fast_chargers

Хм
Ultra-fast charging only applies during the first charge phase. The charge current should be lowered after the battery reaches 70 percent state-of-charge (SoC


але то таке
там цікавіше у дослідженні
1. густина енергії низька. Тобто це означає більші габарити при тій же ємністі
2. найгірше - ємність при швидкій зарядці втрачається катастрофічними темпами


   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Хм
Ultra-fast charging only applies during the first charge phase. The charge current should be lowered after the battery reaches 70 percent state-of-charge (SoC

але то таке
там цікавіше у дослідженні
1. густина енергії низька. Тобто це означає більші габарити при тій же ємністі
2. найгірше - ємність при швидкій зарядці втрачається катастрофічними темпами

Показати зображення...

Не розумію, навіщо стояти на своїй - неправильній точці зору
Не треба товстих кабелів
Li-ion акумулятор заряжають до 80% ємності за 10 хвилин без ущерба для її здоровья:

The automotive industry is demanding ultra-fast charging.
Research laboratories are responding by heating Li-ion batteries to a temperature that prevents lithium plating while limiting the growth of solid electrolyte interphase (SEI) that occurs at elevated temperatures.
The chosen charging temperature is 60ºC (140ºF), heated by heating elements for the duration of the charge and then cooled to about 24ºC (75ºF) with the on-board cooling system of the EV to limit the time the battery dwells at high heat.
This enables charging Li-ion at a C-rate of 6C to 80% SoC in 10 minutes.
Charging at 60ºC prevents lithium plating while deterring SEI growth because of short duration at high temperature.
Source: Joule https://www.cell.com/joule/fulltext/S2542-4351(19)30481-7
Стаття за DECEMBER 18, 2019

Apply the ultra-fast charge only when necessary. A well-designed ultra-fast charger should have charge-time selection to give the user the option to choose the least stressful charge for the time allotted.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
PAL

Не розумію, навіщо стояти на своїй - неправильній точці зору
Не треба товстих кабелів
Li-ion акумулятор заряжають до 80% ємності за 10 хвилин без ущерба для її здоровья:

The automotive industry is demanding ultra-fast charging.
Research laboratories are responding by heating Li-ion batteries to a temperature that prevents lithium plating while limiting the growth of solid electrolyte interphase (SEI) that occurs at elevated temperatures.
The chosen charging temperature is 60ºC (140ºF), heated by heating elements for the duration of the charge and then cooled to about 24ºC (75ºF) with the on-board cooling system of the EV to limit the time the battery dwells at high heat.
This enables charging Li-ion at a C-rate of 6C to 80% SoC in 10 minutes.
Charging at 60ºC prevents lithium plating while deterring SEI growth because of short duration at high temperature.
Source: Joule https://www.cell.com/joule/fulltext/S2542-4351(19)30481-7
Стаття за DECEMBER 18, 2019

Apply the ultra-fast charge only when necessary. A well-designed ultra-fast charger should have charge-time selection to give the user the option to choose the least stressful charge for the time allotted.

що значить "не треба товстих кабелів"?
У пана альтернативна фізика? Закон Ома та Закон Джоуля-Лєнца для пана вже не працюють?

Далі, про "ущєрб"
з посилання, яке надав пан, можна взять отакий малюночок



Нажаль, на малюночку тільки 3С, а пан пропонує 6С, але з малюночка добре видно тенденцію
Висновок однозначний - швидше заряджаєш - швидше дохне акум. Без варіантів
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
PAL

А, зрозумів
пан має на увазі оце ось



Тобто: нагріємо акум та швиденько зарядимо, а потім остудимо
ХЗ, маса там порядна, скільки енергії викинеться "у трубу" (нагріти потім остудити), та й це все час
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

А, зрозумів
пан має на увазі оце ось

Показати зображення...
Тобто: нагріємо акум та швиденько зарядимо, а потім остудимо
ХЗ, маса там порядна, скільки енергії викинеться "у трубу" (нагріти потім остудити), та й це все час
тому заряд струмом, вищим 1/10 ємності- тепло в трубу, гроші на вітер і це-о-два в атмосферу. гібриди-наше всьо!
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

у люмінію низька електропровідність. елементарно окислюється. латунь наше всьо
У окисла алюмінія погана провідність а алюміній має нормальну провідність, плюс алюміній не можна робити жгутом...
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

У окисла алюмінія погана провідність а алюміній має нормальну провідність, плюс алюміній не можна робити жгутом...
можна і жгут, але нафуя, якщо є мідь?
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

можна і жгут, але нафуя, якщо є мідь?
З алюмінія нормальний не зробиш, він занадто крихкий як і мід ящко 0 температура або мінусова.

Контакти треба робити з іншого і по іншому. З затискачами і великою площею передачі.

Але акомулятори всерівно закиплять. Там треба щось інше вигадувати для акомуляторів. Для пластин в нутрі акомулятора.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

З алюмінія нормальний не зробиш, він занадто крихкий як і мід ящко 0 температура або мінусова.

Контакти треба робити з іншого і по іншому. З затискачами і великою площею передачі.

Але акомулятори всерівно закиплять. Там треба щось інше вигадувати для акомуляторів. Для пластин в нутрі акомулятора.
вже давно вигадано. 1/10 ємності. і жодних траблів
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

вже давно вигадано. 1/10 ємності. і жодних траблів
можна і більше добитись якщо вірно зробити катод і анод... Я так вважаю.

Що до кабеля, більшість матеріалів мають або на твердість проблми або проблеми з електричним руйнуванням, там хімічне і термо руйнвання. Тоїсть  самі клеми і премикачі треба буде теж постійно провіряти або систему робити блокування яка це буде перевіряти. Або інший підхід до контактів.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Такою перезаарядкою ти вбиваєш катод і андо перегрівом і хімічно -електричним руйнуванням.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Що значить вбєш? воно так і відбувається, руйнація і тому виходять батареї з ладу за рік. Хоча теоритично вони не убиваємі.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

що значить "не треба товстих кабелів"?
У пана альтернативна фізика? Закон Ома та Закон Джоуля-Лєнца для пана вже не працюють?

Далі, про "ущєрб"
з посилання, яке надав пан, можна взять отакий малюночок

Показати зображення...
Нажаль, на малюночку тільки 3С, а пан пропонує 6С, але з малюночка добре видно тенденцію
Висновок однозначний - швидше заряджаєш - швидше дохне акум. Без варіантів

Є таке, але тут питання більше про утилізацію, за 100+ років навчилися свинцово-кислотні переробляти на такі ж самі, то й тут навчаться...
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

А, зрозумів
пан має на увазі оце ось

Показати зображення...
Тобто: нагріємо акум та швиденько зарядимо, а потім остудимо
ХЗ, маса там порядна, скільки енергії викинеться "у трубу" (нагріти потім остудити), та й це все час

PAL - я ХЗ
дуб-дубом в зарядці аккумуляторів (та і по всій електриці)
Тобі - окреме спасибі за просвещеніє, без іронії
Будемо надіятись, що з Al-ion у австралійців щось вийде
Обіцяють продажі на побутовому рівні в кінці цього року
Cześć!
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

тому заряд струмом, вищим 1/10 ємності- тепло в трубу, гроші на вітер і це-о-два в атмосферу. гібриди-наше всьо!
А де в цьому процесі СО2?
І не гібрид, а е-авто
Зараз ФОРД випускає на ринок F-150 Lightning, замови перевищили 100 000 штук
Ти також можеш замовити - предоплата $100 ріфандабл
462 л.с., 370 км на одній зарядці, 900 кг вантаж, а також трейлер масою до 3500 кг
Ціна - коло $40 000
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

и да вольтаж рулит
в более отдаленном  будущем ничего не мешает заряжать например 2мя кабелями, например справа и слева вставляются в авто, или беспроводная зарядка + кабель

вообщем пока проблема высосана из пальцев
были бы такие аккамуляторы, а заряжать то уже мелочи, по крайней мере сейчас явно затык в  аккумах а не кабеле
Можешь еще себе один в рот вставить кабель, а второй в жопу.
А потом представь что однажды ночью у тебя на районе так сделали человек 30 одновременно.
Ты как с электричеством, кто по специальности? Потому как смешно слушать в этой теме психологов и филологов.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Можешь еще себе один в рот вставить кабель, а второй в жопу.
А потом представь что однажды ночью у тебя на районе так сделали человек 30 одновременно.
Ты как с электричеством, кто по специальности? Потому как смешно слушать в этой теме психологов и филологов.

Якщо будуть масові електрокари, то й зроблять окрему високовольтну мережу для їх масової зарядки. Технологія імпульсних перетворювачів вже дозволяє дешево знижувати напругу хоч на кожному стовпі. Просто крім зарядки акумулятора воно більше ні для чого не годиться в господарстві бо там не витримується ні частота ні синусоїда ні фільтрація від сплесків. Ну і безпека ще та, через город 10 кіловольт кабель не протягнеш бо собаки погризуть і вийде бадабум.

Останнє редагування: 15 червня 2021 09:11:32 від maksmm
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Якщо будуть масові електрокари, то й зроблять окрему високовольтну мережу для їх масової зарядки. Технологія імпульсних перетворювачів вже дозволяє дешево знижувати напругу хоч на кожному стовпі. Просто крім зарядки акумулятора воно більше ні для чого не годиться в господарстві бо там не витримується ні частота ні синусоїда ні фільтрація від сплесків. Ну і безпека ще та, через город 10 кіловольт кабель не протягнеш бо собаки погризуть і вийде бадабум.
не все так просто
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

не все так просто

Насправді з сучасними технологіями просто. Єдине що з 10 тисяч вольт навряд чи получиться понизити без промислового трансформатора, але от на 1 тисячу вольт вже є і транзистори і вся електроніка щоб спокійно з них зробити 12 вольт взагалі без жодного напрягу і трансформаторів силових коробочкою розміром десь як пів блоку сигарет і він буде на ура видавати 10-20-30-50 ампер в машину. А 50 ампер при 12 вольтах це 600 міліампер рівень батарейки і радіоприймача - правда  при 1000 вольтах. Стандартний кабель силовий 60 ампер тримає і навіть не гріється. Тобто ним можна одночасно заряджати 100 машин і не почухатись - при 1000 вольтах. А при 10 кіловольтах - 1000 машин. А 10 кіловольт - це оті всі стовпи в полях якими села живляться від підстанції до трансформатора. Так що при бажанні - як навчились оптоволокно для інтернету тягати - так і навчаться кабелі для електрокарів спеціально тягати.

Останнє редагування: 15 червня 2021 14:26:19 від maksmm
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
PAL

Насправді з сучасними технологіями просто. Єдине що з 10 тисяч вольт навряд чи получиться понизити без промислового трансформатора, але от на 1 тисячу вольт вже є і транзистори і вся електроніка щоб спокійно з них зробити 12 вольт взагалі без жодного напрягу коробочкою розміром десь як пів блоку сигарет і він буде на ура видавати 10-20-30-50 ампер в машину. А 50 ампер при 12 вольтах це 600 міліампер при 1000 вольтах. Стандартний кабель силовий 60 ампер тримає і навіть не гріється. Тобто Ним можна одночасно заряджати 100 машин і не почухатись - при 1000 вольтах. А при 10 кіловольтах - 1000 машин. А 10 кіловольт - це оті всі стовпи в полях якими села живляться від підстанції до трансформатора. Так що при бажанні - як навчились оптоволокно для інтернету тягати - так і навчаться кабелі для електрокарів спеціально тягати.
насправді тут деяка помилка
автівці треба не 12 вольт, автівці треба хоча б 220 (а краще 380), й то це малувато й про надшвидку зарядку можете не згадувати
Я вже ж все розповів, чому так
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Не вірю я чомусь в люмінь. Натрій дае гарні інтерколяти з вугліцем. Та я не спец, так, чітав трохі.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

насправді тут деяка помилка
автівці треба не 12 вольт, автівці треба хоча б 220 (а краще 380), й то це малувато й про надшвидку зарядку можете не згадувати
Я вже ж все розповів, чому так

Акумулятори абсолютно всі це 12 або 24 вольти. Взагалі літій-іонні акумулятори це біля 4 вольти банка, а на виході все залежить як їх зєднали. Але ніхто ніколи не буде ганяти по проводці авто більше 24 вольти бо все що більше може вбити пасажира. Тому фраза "авто треба 220 або 380 вольт" насправді означає "сумісність зарядки з побутовою мережею". Розібрати зарядку - і там стоїть понижуючий перетворювач зі змінних 220 в постійний низьковольтний. А от двигун тої ж тесли працює від майже 400 вольт змінного струму, які одержуються з акумуляторів низьковольтних постійного струму і теж відповідними перетворювачами і комбінаціями банок, тому чим там ті акумулятори заряджали двигуну абсолютно побоку, коли він в дорозі мережі з проводами вже нема. Хоч 12 вольт, хоч 1200 вольт на стоянці - головне щоб перетворювач привів нарешті в кожну  банку акумулятора потрібних 4 вольти постійного струму для заряджання.
І так між іншим - електродвигун тесли без кришки. Кількість мікросхем зашкалює. І швидше всього це в основному перетворювачі напруги.



Останнє редагування: 15 червня 2021 15:00:37 від maksmm
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Алюміній в Україні був декомунізований [ua]

именно так
сначала отдали как глиноземный НГЗ (вместе с портом Днепро-Бугский) так и алюминиевый ЗАЛК русским, потом ЗАЛКу настал вообще капец, когда русским стали невыгодны тарифы на э\э 
можно сказать, классическая декоммунизация по-украински  [ua]

причем НГЗ работал на сырье из Гвинеи, Гайаны, Австралии, редко Италии
своего сырья нет.

глина, блт  :facepalm1:
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
PAL

Акумулятори абсолютно всі це 12 або 24 вольти. Взагалі літій-іонні акумулятори це біля 4 вольти банка, а на виході все залежить як їх зєднали. Але ніхто ніколи не буде ганяти по проводці авто більше 24 вольти бо все що більше може вбити пасажира. Тому фраза "авто треба 220 або 380 вольт" насправді означає "сумісність зарядки з побутовою мережею". Розібрати зарядку - і там стоїть понижуючий перетворювач зі змінних 220 в постійний низьковольтний. А от двигун тої ж тесли працює від майже 400 вольт змінного струму, які одержуються з акумуляторів низьковольтних постійного струму і теж відповідними перетворювачами і комбінаціями банок, тому чим там ті акумулятори заряджали двигуну абсолютно побоку, коли він в дорозі мережі з проводами вже нема. Хоч 12 вольт, хоч 1200 вольт на стоянці - головне щоб перетворювач привів нарешті в кожну  банку акумулятора потрібних 4 вольти постійного струму для заряджання.
І так між іншим - електродвигун тесли без кришки. Кількість мікросхем зашкалює.

Показати зображення...

Хух
Ще раз
прошу УВАЖНО перечитати мій пост
https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=1102220.msg25412991#msg25412991

Тільки уважно

Бо пан про фізику якось забули
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Акумулятори абсолютно всі це 12 або 24 вольти.
Ерунду не пиши.
У той-же теслы аккум имеет напряжение 300-450В. И именно такое напряжение и подается на аккум для зарядки. В других электрокарах напряжение может быть другим, обычно в диапазоне 250-600В, но бывает и пониже, у маломощных электричек.


То что одна банка около 4В -- не имеет значения. У свинцовых аккумах одна банка около 2В, а аккумы имеют напряжение и 48В и больше.



І так між іншим - електродвигун тесли без кришки.
Это не двигатель, это драйвер двигателя.
Двигатель выглядит совсем по другому:



Останнє редагування: 15 червня 2021 15:24:08 від OlegP
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Хух
Ще раз
прошу УВАЖНО перечитати мій пост
https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=1102220.msg25412991#msg25412991

Тільки уважно

Бо пан про фізику якось забули

я про пироги ти про вороги. До чого тут "авто треба не 12 а 220" якщо 12 це внутрішня схемотехніка а я описую кіловольтні кабелі "по вулиці"?
 І ще хто з фізикою не дружить.
По перше акумулятори не рахують в кіловат годинах а в ампер годинах.
По друге ти береш 50 кіловат годин потужність - тобто в тебе акумулятор видає ці 50 кіловат цілу годину. І хочеш ці 50 кіловат в цей акумулятор закачати за 1/3 години. І виходиш на цифру майже 400 ампер при напрузі 400 вольт.
Теоретично графеновий аккум дозволяє зарядити це хвилин за десять. Що ж маємо практично? Візьмемо удвічі більший час, 20 хвилин. Рахуємо необхідний струм для такої зарядки (вважаємо напругу заряду у 400В, знову ж виходячи з параметрів швидкістних зарядок):
50000/400 * 3 = 375А.
Ще раз, прописом:
Триста
Сімдесят
П'ять
Ампер!!!!!
А тепер що маємо насправді з твоєї формули.
400В*375А=150Квт миттєвої потужності. Не в секунду не в годину - а в кожен момент часу постійно. Електровоз бляха.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Ерунду не пиши.
У той-же теслы аккум имеет напряжение 300-450В.

Це ти єрунду не пиши. Якщо я зєднаю послідовно 10 тесл то в мене вийде 4000 вольт. І я почну розказувати що в мене акумулятор на 4000 вольт. Є звичайна фізика хімічних процесів в акумуляторах. пальчикова батарея наприклад 1.5 вольта і ти можеш їх зєднувати-переєднувати але от саме одна батарейка ніколи не видасть більшу напругу бо сама хімія всередині не дозволить. І точно так само літій іонна, свинцева, лужна- мають свої напруги внутрішні. Можеш зєднувати їх як хочеш і одержувати любі напруги - але от саме на той окремий елемент має прийти саме та напруга для зарядки, що передбачають відповідні хімічні процеси. І на-гора вона може видати тільки ту напругу і ніяку іншу. Все чим можна гратись - скільки та батарейка видасть ампергодин. Маск міг ткнути пальцем що нехай в тесли буде 500-600-800 вольт. І що від того б змінилось? тільки кількість банок в акумуляторі.

Останнє редагування: 15 червня 2021 15:40:19 від maksmm
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
PAL

я про пироги ти про вороги. До чого тут "авто треба не 12 а 220" якщо 12 це внутрішня схемотехніка а я описую кіловольтні кабелі "по вулиці"?
 І ще хто з фізикою не дружить.
По перше акумулятори не рахують в кіловат годинах а в ампер годинах.
По друге ти береш 50 кіловат годин потужність - тобто в тебе акумулятор видає ці 50 кіловат цілу годину. І хочеш ці 50 кіловат в цей акумулятор закачати за 1/3 години. І виходиш на цифру майже 400 ампер при напрузі 400 вольт.
А тепер що маємо насправді з твоєї формули.
400В*375А=150Квт миттєвої потужності. Не в секунду не в годину - а в кожен момент часу постійно. Електровоз бляха.

 :facepalm1:

як все запущено
У кіловат-годинах міряється не потужність. У кіловат-годинах міряється кількість енергії
Ще раз
те, що акумулятор може вмістити 50квт*год енергіі (саме кіловат-годин, а не ампер-годин!!!) не означає, що він бере миттєву потужність у 50квт й крапка
Це означає, що у цей акумулятор можна запхати кількість енергії, яку можна отримати на навантаженні у 50кВт протягом години

Найпростіша асоціація - твій лічільник е/е на стіні міряє саме кіловат*години, а не ампер години, він міряє кількість енергії

А береш ти миттєво з того лічильника один ампер чи десять - не має значення
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія