Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
41
9 квітня 2024 20:46:00
Чи є в них спеціальні цеглини, які можна кидати по електросамокатчиках, що рухаються по тротуарах зі швидкістю понад 40 км/год? Чи можна кидати справжній, а не пенопластовий?
Самоткатчики, звісно, часто погано їздять,  але шоб 40 тротуаром? Так не буває
42
9 квітня 2024 20:44:53
======================================
Звісно тре пропускати. Але...як будь який автомобіліст я вам скажу і він так скаже... Іноді вони вискакують прямісенько під колеса. Але по правилам пішоход має зупинитися перед близько їдучим траспортом, хоча б тому, що той може не стигнути загальмувати. Особливо це відчутно в гололедицю-ти просто не зупишишся, а воно пре. Тобто тре якось харю відкрити та зараховувати ризики.
Я ж писав вище: це так з автомобіля здається, що раптово. На ділі нормально виходять.
Ну і як ви їздите в ожеледицю тоді? Має бути відповідна швидкість. Під'їжджаєте до переходу - скидаєте до такої, щоб зупинитися у випадку чого.

Є безумовний пріоритет пішохода з моменту, як він ступив на перехід (нерегульований). Це вже справа водія - їхати так, щоб зупинитися. Якщо є нормальний огляд і нікого біля переходу  - то можна не скидати. Якщо нема впевненості, що хтось зараз може вийти на перехід - то їхати так, ніби точно вийде.

Дуже просто.
Нічого не просто, якщо людина не унікум здатна поглядом визначити ступень зчеплення коліс саме на цьому перехресті.

Нічого надзвичайного від пішоходів не вимагають тільки впевнитися що водій помітив і почав гальмувати і переходити коли це безпечно
Бляха,  я шо,  екстрасенс,  шоб знати, шо він там собі думає?
Ну йомайо, це все дурні відмазки. Знижуєте швидкість перед переходом до такої, щоб зреагувати. Це і в правилах є
В цілому цивілізованому світі то так і працює,  і ніхто не ліпить відмазки. Все залежить від швидкості руху.
43
9 квітня 2024 20:43:26
Нагадало. Тут червоне в пішоходів і водія  :gigi:

https://t.me/tplviv/26378
Винний велосипедист. Він (на велосипеді) не пішохід, а учасник дорожнього руху, їхав в забороненому напрямку.
Залежить від світлофора. Якщо на червоне - то само собою.
І пофіг,  велосипедист чи пішохід.
44
9 квітня 2024 20:42:43
У нас до речі в більшості водії пропускають перехожих, у нас є їнша проблемма , перехожі як йолопи виходять  швидко на зебру та гадають що вони безсмертні .
А за велосипеди, та всілякі моноколеси та самокати, я звістно промовчу, це жах..тільки 50 відсотків на веліках не переїджають зебру, а моноколеса та самокати 99,9% переїзжають зебру.
Щодо першого згідний, водії потрохи вчаться і вже більшість пропускає нормально.
Щодо другого - та ніфіга. Це просто так здається з машини. Дуже рідко хтось вискакує раптово на перехід.  Просто з автомобіля є тунельний зір через швидкість і просто фіговий огляд, бо ти всередині.
Щодо третього - не існує ніякої заборони переїхати ровером по переходу це хтось придумав і понеслося,  а поліція підхопила.
Пошукайте  в правилах самі,  як не вірите.
З визначення переходу це не випливає,  якщо шо
Заборони прямої нема - але вона є)

Отже, коли немає велодоріжок, то швидше за все велосипедист їде з одного тротуару на інший і порушує пункт 6.6 в) відповідно до якого велосипедисту забороняється «рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках (крім дітей до 7 років на дитячих велосипедах під наглядом дорослих)».

Також якщо велосипедист перетинає дорогу не на велопереїзді і не на перехресті, а їде через дорогу в непризначеному для цього місці, то він їде впоперек через смуги руху, чим порушує ПДР в частині Розділу 11 «Розташування транспортних засобів на дорозі», а саме пункт 11.14 «Рух по проїзній частині на велосипедах, мопедах, гужових возах (санях) і вершникам дозволяється лише в один ряд по правій крайній смузі якомога правіше, за винятком випадків, коли виконується об’їзд».
Ні, заборони нема
Така заборона має бути прописана прямо,  або прямо з чогось випливати,  а такого немає ніде в правилах.

Їзда тротуаром - так, заборонена. Але ми зараз про перетин по переходу,  а не про їзду тротуаром. Є маса ситуацій,  коли ти нічого не порушуєш, ніяким тротуаром не їдеш,  а по переходу переїхати треба.

11.14, це взагалі  не про то, це про поступальний рух  проїзною частиною,  а не про перетин.
Там весь розділ про таке.
Інакше й по переїзду не можна переїхати, та і лівий поворот (а якщо одна смуга, то він дозволений) не вийде зробити, і проїхати перехрестя з правоповоротною смугою прямо не можна.
Оскільки  це не так, то дане правило,  очевидно, не стосується таких випадків. Воно чисто про рух дорогою,  коли ти собі кудись їдеш,  а не про перетини, повороти,  проїзд перехрестя і так далі.
45
9 квітня 2024 14:55:33
Але в цій ситуації досі не ясно, шо там зі світлофорами. Дуже дивно
46
9 квітня 2024 14:48:27
кому та цегла треба? Навіть у нас не завжди цеглу крадуть
так це не цегла. пінопласт пофарбований
======================================
Звісно тре пропускати. Але...як будь який автомобіліст я вам скажу і він так скаже... Іноді вони вискакують прямісенько під колеса. Але по правилам пішоход має зупинитися перед близько їдучим траспортом, хоча б тому, що той може не стигнути загальмувати. Особливо це відчутно в гололедицю-ти просто не зупишишся, а воно пре. Тобто тре якось харю відкрити та зараховувати ризики.
Я ж писав вище: це так з автомобіля здається, що раптово. На ділі нормально виходять.
Ну і як ви їздите в ожеледицю тоді? Має бути відповідна швидкість. Під'їжджаєте до переходу - скидаєте до такої, щоб зупинитися у випадку чого.

Є безумовний пріоритет пішохода з моменту, як він ступив на перехід (нерегульований). Це вже справа водія - їхати так, щоб зупинитися. Якщо є нормальний огляд і нікого біля переходу  - то можна не скидати. Якщо нема впевненості, що хтось зараз може вийти на перехід - то їхати так, ніби точно вийде.

Дуже просто.
47
9 квітня 2024 12:51:29
Єбать, вони дебіли в тих канадах. Бомжі спистять ті цеглини за пару тижнів, а якийсь йолоп покладе туди каменюку. Ще інший таки зажбурить ним у автівку, бо це ж тіпа легально. І прівєт судові розбори
Та то прикол
48
9 квітня 2024 12:51:17
Водію був червоний, з боку "Епіцентра" червоний вмикається раніше. Власне, тому велосипедисти і не очікували, що він поїде вперед, вони його бачили. Один навіть у телефон чи щось таке втикав (доставка).
навіть якщо тричі зелений, це не дає водію переваги давити всіх на своєму шляху
Напевно Ви не відчуваєте різницю - пішохід і велосипедист, хоча б у швидкості руху.
Їхати велосипед там може. Це переїзд,  йому там положено їхати.
Питання  в тому, що з сигналами  світлофора.
А вело чи пішохід - в цій ситуації не важливо
49
9 квітня 2024 12:49:40
Пішоходів ніхто не давив бо вони правильно зробили, що зупинилися, тож водій і поїхав далі. А ось велодовбойобу ще дуже пощастило.
Велосипедист верхом на велосопеді не пішохід. Щоб перетнути пішохідний перехід велосипедист повинен злізти з велосипеда і перейти ведучи його в руках.
Велосипедисти рухаються набагато швидше і водії машин не встигають зреагувати на них на переході.
Агов, велосипедист їхав по велопереїзду!
Тім не меньш це не дає право їхати на червоний для переїзду. Згідно з правилами дорожнього руху, велосипед є транспортним засобом і повинен дотримуватись тих самих правил, що і автомобілі.
Звісно  ні.
Тут якась дивна ситуація. Чого всі пішли? Стадний інстинкт?
Можливо,  світлофор не працював...
Дурня,  короче,  не ясно
50
9 квітня 2024 12:48:46
У нас до речі в більшості водії пропускають перехожих, у нас є їнша проблемма , перехожі як йолопи виходять  швидко на зебру та гадають що вони безсмертні .
А за велосипеди, та всілякі моноколеси та самокати, я звістно промовчу, це жах..тільки 50 відсотків на веліках не переїджають зебру, а моноколеса та самокати 99,9% переїзжають зебру.
Щодо першого згідний, водії потрохи вчаться і вже більшість пропускає нормально.
Щодо другого - та ніфіга. Це просто так здається з машини. Дуже рідко хтось вискакує раптово на перехід.  Просто з автомобіля є тунельний зір через швидкість і просто фіговий огляд, бо ти всередині.
Щодо третього - не існує ніякої заборони переїхати ровером по переходу це хтось придумав і понеслося,  а поліція підхопила.
Пошукайте  в правилах самі,  як не вірите.
З визначення переходу це не випливає,  якщо шо
чомусь всі думають про себе. Подумай про пішоходів, для них переход це продовження тротуару.
І? Яким чином з цього випливає заборона?
Ніхто ж не каже про пріоритет на нерегульованому чи про те, що треба пішоходів давити.
Я просто констатував факт - такої заборони немає. Більше того - купа місць, де велопішохідка переривається на виїздах  переходами на всю довжину. Злазити на кожному, чи що?

51
9 квітня 2024 12:16:44
Зрозуміло. Тоді, потрібно якийсь вказівник встановити: "Обережно особливості світлофора" )))
вина полюбе на водію, пох червоне чи ні для пішохода, це не означає, що треба давити на газ бо в тебе зелений, враховуючи що тз є засобом підвищеної небезпеки, і водій несе більшу відповідальність
Пішоходів ніхто не давив бо вони правильно зробили, що зупинилися, тож водій і поїхав далі. А ось велодовбойобу ще дуже пощастило.
Велосипедист верхом на велосопеді не пішохід. Щоб перетнути пішохідний перехід велосипедист повинен злізти з велосипеда і перейти ведучи його в руках.
Велосипедисти рухаються набагато швидше і водії машин не встигають зреагувати на них на переході.
Агов, велосипедист їхав по велопереїзду!
52
9 квітня 2024 12:14:51
Нагадало. Тут червоне в пішоходів і водія  :gigi:

https://t.me/tplviv/26378
Велосипедист порушив 2 правила ПДР. У пішохода червоний, у водія зелений. Велосипедист за правилами повинен переходити не верхом на велосипеді.
Блін, та там ж велопереїзд.
Чомусь дуже часто бачу таку помилку. Це дивно,  в нас же їх купа вже,  а люди  не в курсі, що воно таке.

От чого вони всі поперли на червоне - не ясно.
Може світлофор не працював?
53
9 квітня 2024 12:13:12
Мене пару раз ледь не збили, коли я переходив дорогу на зелений сигнал світлофора,  водятли, що повертали на зелену стрілку свого червоного сигналу.
З тим проблема.
Концептуально зелена стрілка, це ок. Але треба всіх пропустити,  чомусь багато водіїв про то забувають.
54
9 квітня 2024 12:12:25
Цитувати
Ідея полягає в тому, що якщо пішохід візьме цеглину і помахає нею перед автівками на переході
У нас навряд чи спрацює - бита, травмат, кулаки та знайомі менти водіїв справжні, не з пегопласту.
У нас до речі в більшості водії пропускають перехожих, у нас є їнша проблемма , перехожі як йолопи виходять  швидко на зебру та гадають що вони безсмертні .
А за велосипеди, та всілякі моноколеси та самокати, я звістно промовчу, це жах..тільки 50 відсотків на веліках не переїджають зебру, а моноколеса та самокати 99,9% переїзжають зебру.
Щодо першого згідний, водії потрохи вчаться і вже більшість пропускає нормально.
Щодо другого - та ніфіга. Це просто так здається з машини. Дуже рідко хтось вискакує раптово на перехід.  Просто з автомобіля є тунельний зір через швидкість і просто фіговий огляд, бо ти всередині.
Щодо третього - не існує ніякої заборони переїхати ровером по переходу це хтось придумав і понеслося,  а поліція підхопила.
Пошукайте  в правилах самі,  як не вірите.
З визначення переходу це не випливає,  якщо шо
55
6 квітня 2024 22:54:10
Трохи є, насправді, в плані контактів цивільних і військових. Першим підсвідомо соромно, що ті за них воюють, а другі - трохи злі, шо ті їх не підміняють.
Я тому стараюсь спілкуватись з різними вояками, щоб не було цього розділення, ну і їм то треба
====================

Тебе військові до якої категорії відносять,цікаво? :shuffle:
Не було наїздів ніяких.
56
6 квітня 2024 22:53:09
Цитувати
20.4. За статтями (пунктами статей) Розкладу хвороб, що передбачають індивідуальну оцінку непридатності до військової служби або обмежену придатність осіб, які пройшли медичний огляд за графами II, III, ВЛК приймає одну з таких постанов:

"непридатний до військової служби в мирний час, обмежено придатний у воєнний час";

"обмежено придатний до військової служби".

За статтями (пунктами статей) Розкладу хвороб, що передбачають індивідуальну оцінку придатності або обмежену придатність до військової служби осіб, які пройшли медичний огляд за графами II, III, ВЛК приймає одну з таких постанов:

"обмежено придатний до військової служби";

"придатний до військової служби".

У воєнний час за статтями (пунктами статей) Розкладу хвороб, що передбачають індивідуальну оцінку придатності або обмежену придатність до військової служби осіб, які пройшли медичний огляд за графами II, III, ВЛК приймає постанову "придатний до військової служби".

Графа 2 і 3, це якраз про мобілізацію. Перша - призов.
Ну короче, в воєнний час якшо індивідуальна оцінка, то в сторону більшої придатності
57
6 квітня 2024 22:44:54
Взагалі повістка дійсно виглядає  якесь покарання, черговий раз кажу, між висновком ВЛК та мобілізаційним приписом повнно бути не менше 1 місяця, а краще той термін, що відводиться для оскарження висновку. Тобто дайте людині можливість захиститися від свавілля долбойобів. 
Однозначно. має бути термін, як мінімум для того, щоб привести справи в порядок, шось дізнатись, підкупити, а в ідеалі - підібрати собі підрозділ. От останнє б сильно покращило ставлення до мобілізації. Бо коли запихують фіг знає куди, хоча ти маєш контакти з тими, кому можеш пригодитись - то якась дурня.
58
6 квітня 2024 22:42:57
Трохи є, насправді, в плані контактів цивільних і військових. Першим підсвідомо соромно, що ті за них воюють, а другі - трохи злі, шо ті їх не підміняють.
Я тому стараюсь спілкуватись з різними вояками, щоб не було цього розділення, ну і їм то треба
59
6 квітня 2024 22:11:22
Так само як і постанова про ВЛК, куди перелізли радянські норми про "пригодність визначається індивідуально"
Енний раз пояснюю: нема в воєнний час ніякого "індивідуально", автоматично трактується в гіршу сторону сторону,  це записано в тому ж наказі
60
6 квітня 2024 14:49:04
Незадоволений.
Як мінімум, довічний бан Болукана не стався. Це не діло
61
6 квітня 2024 14:48:12
а що не так з врученням повістки?
якщо громадянин має з'явитися у ТЦК, то піхуй, хто він за професією - парковщик чи журналіст
хто під руку потрапив, той й піде
а там розберуться, якщо країна потребує фахівця на фронті
хоча я хз, до чого можна долучити журналіста ухилянта
Ви як з анабіозу вийшли.
Зараз прийти по повістці - практично гарантовано мобілізація. Якщо нема права на відстрочку чи серйозних проблем зі здоров'ям. Бо людей треба,  а бажаючі давно вже в армії.

І це саме використовують в якості залякування чи помсти,  тому ж паркоінспектору (тру сторі,  якщо шо)

Це нормально, по вашому?
62
6 квітня 2024 12:17:26
Так, є такі випадки. Неугодним повістку спеціально.
Наприклад, паркоінспекторам за те, що штрафанули тачку.
Або навіть якщо просто зауваження зробив, в знайомого так було.

Це жесть,  насправді, по суті, влада над людьми і можуть робити, що хочуть.
63
5 квітня 2024 23:32:23
А стаття на УП має досить неоднозначний зміст.  Намішали все в купу щоб зліпити негативний образ адвокатури. Виглядає, що комусь ту адвокатуру треба взяти під контроль,тому з неї роблять монстра.
Інститут адвокатури ніхто не відміняє, просто треба зняти обмеження, щоб представляти міг лише адвокат.

Це вже справа клієнта. Хоче - бере ліцензованого адвоката, хоче - іншого юриста. В чому проблема?
64
4 квітня 2024 23:29:59
Мотивацію яку він пропонує? Гроші не працюють - що ще? Релігія?)
Чого ж не працюють? Працюють,  просто їх не вистачає.
Якби збільшили до 200 к на фронті і 100 за час в тилу - я впевнений, що появилось би купа бажаючих
Не появилася б. Треба не лише високі зарплати військовим але і відсутність альтернативи. Наприклад щоб невійськовим не можна було заробляти більше 15 000 в місяць. Хочеш більше - в армію. Тоді можливо так.

А ті хто готові служити заради грошей і так вже воюють. Це основна група наразі.
Та ніфіга. Все має свою ціну.
В кацапів он доволі успішно тупо купують за бабло бажаючих
Звісно,  в них всякі єбєня,  де повна срака, і там треба менше грошей.

65
4 квітня 2024 23:14:18
:lol:

Уповноважений Верховної Ради з прав людини Дмитро Лубінець вважає, що наповнювати лави збройних сил потрібно, в першу чергу, за рахунок мотивації населення, а не примусу.

Джерело: інтерв'ю Любінця "Суспільному"

Пряма мова: "Не можуть військові ходити по вулицях і затримувати громадян України. Хто від цього виграє? Повинна бути зрозуміла процедура, направлена, в першу чергу, на мотивацію, щоб громадяни України йшли в армію, а не їх туди заганяли силою".

Пряма мова: "Знаєте, в чому різниця між представниками ТЦК та СП і громадянином України, якого кинули в бус? Представники ТЦК — це посадові особи, які представляють державу. Саме її дії ми аналізуємо в питаннях захисту прав людини. Чи повинен громадянин України захищати батьківщину? Так, це, в тому числі, норма Конституції. Чи є відповідальність за ухилення? Так. Але тут же аналізується процес мобілізації. Чи є повноваження у ТЦК та СП забирати людину в бус? Ні. Чи треба їм їх давати? Ні. Як посадова особа я повинен міркувати виключно питаннями законодавства".
Мотивацію яку він пропонує? Гроші не працюють - що ще? Релігія?)
Чого ж не працюють? Працюють,  просто їх не вистачає.
Якби збільшили до 200 к на фронті і 100 за час в тилу - я впевнений, що появилось би купа бажаючих
66
4 квітня 2024 23:12:25
Це так - я наприклад проблем з колінами не маю, але з метра вже б не плигав а тихенько зліз)
Я маю. Ні бігати, ні стрибати, ні присідати. Про додаткове навантаження у вигляді броніка та іншого обвісу взагалі мовчу.
До війни двли би третю групу практично безкоштовно. А зарах лише за грубі гроші
Дуже рекомендую L-Glutamine 500mg один раз зранку за 30 хвилин до їди з водою. Забудете про всі суглоби якщо там поки не було фізичного ураження.
Ага,  і хрящі  назад виростуть.
Якби ж все було так просто...
67
4 квітня 2024 16:45:58
При мінус 12 - це ж фактично сліпий?)
Такий мінус рідкість. В основному коли мова йде за гостроту зору то ВЛК в першу чергу цікавить яка гострота з корекцією. Тобто скільки ти бачиш рядків таблиці при максимальній корекції твого зору лінзами.Якщо не помиляюсь то щоб бути списаним по старих нормах ти з корекцією не повинен бачити більши ніж чи то два чи три рядки таблиці. При тому без корекції зір перевіряють не таблицею(якщо в тебе він дуже поганий і ти не бачиш першого рядка навіть) а окуліст показує тобі бекілька пальців на руці і покроково до тебе підходить. Якщо ти бачиш наприклад пальці на руці з 2-х метрів то зір без корекції в тебе 0.02. Але якщо ти з корекцією в лінзах бачиш при тому 7 рядків то він в тебе з корекцією 0.7 і ти придатний.Крім того там є ще купа нюансів,це і бінокулярність зору яка і яка різниця гостроти зору в різних очах і дофіга іншого. Я можу в чомусь помилятися бо вчив це дуже давно,поверхнево і не мій профіль зовсім. Та й змінитися могло багато чого. Але в загальному так воно працює.
По простому якщо в лінзах окулярах бачиш норм то придатний)
Це по тій статті,  же про гостроту.
А де про міопію  і астигматизм, то там по діоптріях
68
4 квітня 2024 13:27:24
https://t.me/voynareal/87031
Ну в що допомогло це роз'яснення?
Цікавить,  з якими болячками визнають придтаним)
І які будуть обмеження,  і т д
69
4 квітня 2024 13:25:36
Ну в мене мінус 5 - тож поруч точно щось знайду)
Ну,  це трохи легше,  то навіть в мирний час - годєн)
В воєнний час обмежено придатний - це від -8 до -12
При мінус 12 - це ж фактично сліпий?)
Ну нє,  але вже ніц не бачиш без окулярів
70
4 квітня 2024 13:25:20
Мені розповідав один пацієнт ,ветеран АТО ще до 22 року що по суті всі у кого погано з зором в їхньому підрозділі поробили операції лазером на сітківці ока. Бо в окулярах там з поганим зором робити нема чого.
На слабших мінусах це канає. На таких великих - вже нє. Або погранична  ситуація.
В будь-якому випадку, певні ризики є, і воєнкоене може заставляти робити таку операцію.

Я, наприклад, і до війни не думав робити,  нафіг нада. Ну і мені вже, здається,  й не можна
Це було до великої війни ще при АТО. Ніхто нікого не заставляв. Хлопці кому це було потрібно самі робили. За свої кошти.
Це зрозуміло
71
4 квітня 2024 12:29:36
ну я бачив в ПАР принаймні в районі йобурга
все оточено такими парканами всі їх жекашечки, центри відпочинку, ресторанні комплекси тощо
а між цими парканами більш менш заможній люд пересувається виключно авто бо ходити чи їздити на велосипеді чи самокаті небезпечно

чи ми хочемо такого в Києві?... не думаю 
Хочемо - не хочемо. а воно вже є. почалось з "котеджних містечок" і логічно перетекло в висотну забудову, поки що на окраїнах  :-)o
І воно буде,  якщо це залишати на самотьок без держрегулювання.
Але в нас поки навпаки,  держава прогинається  у всіх питаннях перед забудовниками.
72
4 квітня 2024 12:28:09
Люди спеціально купують щоб жити окремо від бидла
Бачиш,а бидлу не подобається.
Не може такого терпіти,всіх на тролейбус без кандюка і пічки взиммку.
Спільна кухня і валянки...
навозні в телятнику ніяк від скрєп не відлучаться.
Признайтеся,  вас колись переїхав тролейбус?)
73
4 квітня 2024 12:27:00
ну я бачив в ПАР принаймні в районі йобурга
все оточено такими парканами всі їх жекашечки, центри відпочинку, ресторанні комплекси тощо
а між цими парканами більш менш заможній люд пересувається виключно авто бо ходити чи їздити на велосипеді чи самокаті небезпечно

чи ми хочемо такого в Києві?... не думаю 
Боротися з парканами як Дон Кіхот будете?
Причини визначай.
Робити треба так щоб бидла не було,починаючи з садочку.
А це державні програми на десятки років.
Всього вас вчити треба малороси, починаючи від ходіння,мови людської і навіть думати.
Ой бідна Україна...
Подібна сегрегація тільки погіршує ситуацію.
Це світовий досвід.
Бидло треба садити вперемішку з небидлом. Тоді часом ситуація нормалізується.
А коли в тебе в одній частині суцільна елітка,  а в іншій - соціальне житло з бидлом, то це вірний шлях до криміналізації
74
4 квітня 2024 12:25:19
якщо ЖК не хоче надати свою територію для транзиту
Транзитний рух житловою зоною заборонено ПДР.
Транзит не автомобільний
75
4 квітня 2024 12:25:02
Терпіти не можу всіх цих парканів в нових ЖК
бо це жлобство

якщо ЖК не хоче надати свою територію для транзиту, то схуялі місто має надавати їм свою територію
закрити нахуй, хай вертольотом літають
Прикол в тому, що часто це і не було територією міста. Колишні заводи,  наприклад.
Тому формально вони там можуть робити, шо хочуть, бо є власниками.
А законодавство у нас це ніяк не не регулює.
76
4 квітня 2024 12:20:59
Ну в мене мінус 5 - тож поруч точно щось знайду)
Ну,  це трохи легше,  то навіть в мирний час - годєн)
В воєнний час обмежено придатний - це від -8 до -12
Здається було завжди від -6
Ніт
Подивіться таблицю в 402 наказі
Від -6 до -8, там визначається індивідуально. А це в воєнний час - автоматично в сторону придатності.

Про то і мова,  судячи з усього, ті придурки депутати,  які оце вигадали,  взагалі  не цікавились, хто ж це зараз може бути обмежено придатним.
Мабуть думали, що там якісь незначні болячки.

Як інакше пояснити перл автора поправки про те, що частину можна відправляти в бойові підрозділи?
77
4 квітня 2024 12:18:44
Так,  власне в теорії можна,  але всяке може бути бути,  ніби дурня,  але людина вже недієздатна
Дієздатна - мало де треба кудись поцілити з автомата
Мені розповідав один пацієнт ,ветеран АТО ще до 22 року що по суті всі у кого погано з зором в їхньому підрозділі поробили операції лазером на сітківці ока. Бо в окулярах там з поганим зором робити нема чого.
На слабших мінусах це канає. На таких великих - вже нє. Або погранична  ситуація.
В будь-якому випадку, певні ризики є, і воєнкоене може заставляти робити таку операцію.

Я, наприклад, і до війни не думав робити,  нафіг нада. Ну і мені вже, здається,  й не можна
78
4 квітня 2024 12:16:12
Дієздатна - мало де треба кудись поцілити з автомата
Та до чого тут поцілити?)
Мова не про прицілювання,  а просто про рух чи знайти поруч якусь річ)))
Ну в мене мінус 5 - тож поруч точно щось знайду)
Ну,  це трохи легше,  то навіть в мирний час - годєн)
В воєнний час обмежено придатний - це від -8 до -12
79
4 квітня 2024 12:13:28
З одного боку,  це непогано, коли немає маятникової міграції,  з іншого - це виходить якесь закрите гетто

Терпіти не можу всіх цих парканів в нових ЖК
Ну в принципі потік авто з/в Республіки зупинив би рух на Кільцевій, тож добре що вони не вилазять  (tu)   
Сама концепція  що людям не треба кожен день їздити на і з роботи через місто - це добре.
Але закриватись від світу на великій території - недобре.
80
4 квітня 2024 12:12:29
Гетто так, і що?
Люди спеціально купують щоб жити окремо від бидла
І шо тут доброго? Елітка окремо,  бидло окремо. З того ніколи нічого доброго не виходить.

Повна версія