Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Зарядних місць теж побудують один-два для показухи це й буде все. На пару таких зарядних стацій треба энергоблок будувати, кому воно треба.

Тобі не потрібно, але мені потрібно.

Якось Тесла понабудовували суперчаржерів вздовж і-5 на 60+ зарядних місць по 250 кВтГод, як ось ця. Добре що не запитали тебе чи їм потрібно енергоблок будувати.



Cтанція в Harris Ranch розширюється до 100 місць. Власники заходів харчування навкруги потирають руки.
   
Tesla зупинила приймати замовлення на Model 3 Long Range (576 км пробіг на одному заряді) через те що черга виросла більше ніж на рік наперед. Це демонстрація темного  майбутнього і провал електромобілей.
   
Десять причин чому електричний автомобіль є новим стандартом комфорту за зручності:

1. Тихіше
2. Відсутня коробка передач, комфорт їзди без смиканя коли передачі переключаються. Про втрату енергіі в коробці передач вже не ховоримо.
3. Прискорення. Не тільки з нуля до 100, але і з 70 до 100 чи зі 100 до 120, тощо. Тут ДВЗ навіть близько не конкурентноздатний.
4. Гальмування. Немає пилюки від дисків під час гальмування, якою мають дихати всі навкруги. Якщо мова йде про перехрестя в місті де гальмує десятки машин кожні дві хвилини, то це помітно.
5. Більше місця для людей та багажу при тих самих розмірах авто.
6. Немає вібрації від роботи ДВЗ
7. Не забруднюють середовище там де живуть люди. Ніхто не каже «Я люблю запах вихлопу зранку»
8. Підігріти машину всередині зранку до комфортної температури перед тим як в нею місти в гаражі це не проблема, проте це неможливо зробити у випадку ДВЗ авто бо гараж перетвориться у смертельну для людини газову камеру.
9. Не потрібно заїжджати на заправки, це довго, вони токсичні, немає необхідності дихати парами бензину поки заправляєшся. Я не знаю жодної людини що бачить якісь переваги з заїздів на заправку.
10. Безпечніше, бо конструктивно немає двигуна попереду який має декілька сотень кг що змішується в сторону водія та пасажира у випадку колізії, мають нижчий центр ваги і тому кращу маневреність щоб уникнути зіткнення.

У випадку України, українці не платять гроші хуйлу за кожен літр залитий в бензобак.

Останнє редагування: 15 серпня 2022 19:09:54 від Dobre
   

У випадку України, українці не платять гроші хуйлу за кожен літр залитий в бензобак.

То фінансуй хоча б одне електричне авто для України на заміну бензинового
   
То фінансуй хоча б одне електричне авто для України на заміну бензинового

Якийсь тотальний дуалізм свідомості що є визначенням шизофреніі. З одного боку українці хочуть щоб всі інші припинили купувати російську нафту, бо на ці гроші Росія фінансує війну проти України, але самі українці хочуть зробити собі виключення, або як мінімум щоб їм хтось купував електричні авто.

   
Якийсь тотальний дуалізм свідомості що є визначенням шизофреніі. З одного боку українці хочуть щоб всі інші припинили купувати російську нафту, бо на ці гроші Росія фінансує війну проти України, але самі українці хочуть зробити собі виключення, або як мінімум щоб їм хтось купував електричні авто.


хочуть?  ;o
   
хочуть?  ;o

Ні, украінські діти малюють в підвалах де ховаються від ракетних ударів посилання до європейців, закликаючи їх більше закуповувати російські енергоресурси щоб в них ракети не закінчились, украінські делегації підтримують всі потоки що хуйло будує.

   
То фінансуй хоча б одне електричне авто для України на заміну бензинового

Ну дык пи3деть - не мешки ворочать...
   
Ну дык пи3деть - не мешки ворочать...

Я за півтора роки не заплатив ~ 10 тисяч долларів за нафтопродукти (50 тисяч км). Рахуючи що Росія є другим після Канади експортером нафти в США, більшим ніж Мексика, то я свій вклад зробив.
   
Десять причин чому електричний автомобіль є новим стандартом комфорту за зручності:

1. Тихіше
2. Відсутня коробка передач, комфорт їзди без смиканя коли передачі переключаються. Про втрату енергіі в коробці передач вже не ховоримо.
3. Прискорення. Не тільки з нуля до 100, але і з 70 до 100 чи зі 100 до 120, тощо. Тут ДВЗ навіть близько не конкурентноздатний.
4. Гальмування. Немає пилюки від дисків під час гальмування, якою мають дихати всі навкруги. Якщо мова йде про перехрестя в місті де гальмує десятки машин кожні дві хвилини, то це помітно.
5. Більше місця для людей та багажу при тих самих розмірах авто.
6. Немає вібрації від роботи ДВЗ
7. Не забруднюють середовище там де живуть люди. Ніхто не каже «Я люблю запах вихлопу зранку»
8. Підігріти машину всередині зранку до комфортної температури перед тим як в нею місти в гаражі це не проблема, проте це неможливо зробити у випадку ДВЗ авто бо гараж перетвориться у смертельну для людини газову камеру.
9. Не потрібно заїжджати на заправки, це довго, вони токсичні, немає необхідності дихати парами бензину поки заправляєшся. Я не знаю жодної людини що бачить якісь переваги з заїздів на заправку.
10. Безпечніше, бо конструктивно немає двигуна попереду який має декілька сотень кг що змішується в сторону водія та пасажира у випадку колізії, мають нижчий центр ваги і тому кращу маневреність щоб уникнути зіткнення.

У випадку України, українці не платять гроші хуйлу за кожен літр залитий в бензобак.
Погнали.
1. Тиха сука. Підкрадається ззаду і не чуєш небезпеки. Мабуть законодавчо заставлять ставити динамікм і шуміти.
2. Є кооробки. Без них не вистачає діапазону обертів електромотора.
3. Нахріна тобі потрабна та динаміка в нормальному житті? Плюс вона жере заряд як дурна.
4. Не тренди про пилюку. Колодка стирається в середньому за 20 000 км. Матеріалу там грам з 50. Крім того - як раз на перехресті електрокар тормозить не рекупераціею, а колодками.
5. Півтони батерей та купа електорніки для них мабуть місця не займають.
6. В нормальних авто нема вібрації від двигуна. Користуйся рядною шестіркою або V12. Особисто ставив на убиту опелівську шетициліндровку гривню на ребро. Стяла  іне падала.
7. До-до-до. ТЕСи стоять виключно там де нема людей. З врахуванням того що ККД спалювання наприклад газу в двз  в два рази вище чим по всій лінійці від тес до електродвигуна, то супер.
8. Підігрів суттево знизить пробіг. Зимою в ліфах їздять в шубах. Бо і без того пробіг падає, а ще батареї треба гріти. В двз обігрів зимою - безкоштовний бонус.
9. Тобто на чарджери заїжджати не треба і купу часу витрачати на них не треба. Ага. Літечком коли жарко чарджер відрубається кожні пару хвилин з за пергріву сильно наєкономиш час. Заряджаєшся в будинку? Вирублять світло, бо купа розумників своїми електричками перегрузять мережу, яка ніхріна на таку потужність не рорахована, а тобі зранку їхати, а електрики в відрі не принесеш...
10. Двигун в декілька  сотен кг? Вага мотора ауді 4,2 літри 180 кг. Це монструозний мотор. Вага мотора звичайного авто менше 100 кг. Плю вже давно конструкція кузова така, що мотор не йде в салон, а уходить під дно.
І ти правий - Українці не платять хуйлу ні копійки.
   
Я за півтора роки не заплатив ~ 10 тисяч долларів за нафтопродукти (50 тисяч км). Рахуючи що Росія є другим після Канади експортером нафти в США, більшим ніж Мексика, то я свій вклад зробив.
Ти 10 000 доларів заплатив китайцям за батарейки. Союзникам рашки.
   
тут, хтось казав, що вигідно заряжати вночі !!!

наші "почули" - нові ціни на завтра - зверніть увагу після 22:00


500 øre / kWh - 0,51 EUR/kWh - 0,52 USD/kWh



   
Я за півтора роки не заплатив ~ 10 тисяч долларів за нафтопродукти (50 тисяч км). Рахуючи що Росія є другим після Канади експортером нафти в США, більшим ніж Мексика, то я свій вклад зробив.

И именно в эти годы США стали крупнейшим добытчиком углаводородов... БУГАГА! (с) :)
   
тут, хтось казав, що вигідно заряжати вночі !!!

наші "почули" - нові ціни на завтра - зверніть увагу після 22:00


500 øre / kWh - 0,51 EUR/kWh - 0,52 USD/kWh


У вас що, кожна кіловат година купляється на біржі?
   
У вас що, кожна кіловат година купляється на біржі?

тут так все "закручено", навіть півлітра не допоможе......

спочатку "приватник" продає за кордон, потім купується взад і продається нам. потім держава нам компенсує.


   
спочатку "приватник" продає за кордон, потім купується взад і продається нам
Можна зробити зухвале припущення, що те саме відбувається з природним газом, добутим з українських надр.
   
тут так все "закручено", навіть півлітра не допоможе......

спочатку "приватник" продає за кордон, потім купується взад і продається нам. потім держава нам компенсує.


https://www.youtube.com/watch?v=_vRP_d0i2Iw

У нас заключають довгострокові контракти з фіксацією ціни, що дозволяє енергорозподілювачу тримати досить постійну ціну на пік та офф пік, міняючи її не частіше чим раз на місяць
   
тут так все "закручено", навіть півлітра не допоможе......

спочатку "приватник" продає за кордон, потім купується взад і продається нам. потім держава нам компенсує.


https://www.youtube.com/watch?v=_vRP_d0i2Iw

Це ваша специфіка. В мене теж підняли на літній тариф. Було 10 центів за кВтГод, стало 11 з 12 ночі до 6 ранку по будням і до 2 дня по вихідним.
   
Ти 10 000 доларів заплатив китайцям за батарейки. Союзникам рашки.

Мої батареі вироблені в Неваді.
   
Виявляється, абсолютна більшість магнітів для електромоторів виробляються в Китаї. Якщо Китай залупиться, електромобілі не зможуть виробляти.

Тепер шукають ефективну заміну моторам на неодимових магнітах, бо інакше буде горе.
   
Погнали.
1. Тиха сука. Підкрадається ззаду і не чуєш небезпеки. Мабуть законодавчо заставлять ставити динамікм і шуміти.
2. Є кооробки. Без них не вистачає діапазону обертів електромотора.
3. Нахріна тобі потрабна та динаміка в нормальному житті? Плюс вона жере заряд як дурна.
4. Не тренди про пилюку. Колодка стирається в середньому за 20 000 км. Матеріалу там грам з 50. Крім того - як раз на перехресті електрокар тормозить не рекупераціею, а колодками.
5. Півтони батерей та купа електорніки для них мабуть місця не займають.
6. В нормальних авто нема вібрації від двигуна. Користуйся рядною шестіркою або V12. Особисто ставив на убиту опелівську шетициліндровку гривню на ребро. Стяла  іне падала.
7. До-до-до. ТЕСи стоять виключно там де нема людей. З врахуванням того що ККД спалювання наприклад газу в двз  в два рази вище чим по всій лінійці від тес до електродвигуна, то супер.
8. Підігрів суттево знизить пробіг. Зимою в ліфах їздять в шубах. Бо і без того пробіг падає, а ще батареї треба гріти. В двз обігрів зимою - безкоштовний бонус.
9. Тобто на чарджери заїжджати не треба і купу часу витрачати на них не треба. Ага. Літечком коли жарко чарджер відрубається кожні пару хвилин з за пергріву сильно наєкономиш час. Заряджаєшся в будинку? Вирублять світло, бо купа розумників своїми електричками перегрузять мережу, яка ніхріна на таку потужність не рорахована, а тобі зранку їхати, а електрики в відрі не принесеш...
10. Двигун в декілька  сотен кг? Вага мотора ауді 4,2 літри 180 кг. Це монструозний мотор. Вага мотора звичайного авто менше 100 кг. Плю вже давно конструкція кузова така, що мотор не йде в салон, а уходить під дно.
І ти правий - Українці не платять хуйлу ні копійки.

Якась повна компіляція всіх кремльовських міфів та легенд про електричне авто.

Особливо про чаржер  порадувало що від жари відключаються. Тут 50 миль за гори від океана відійдеш, починається пустеля де цілодобово 40С чи більше 10 місяців на рік, і так до самого Техаса 3 дні їзди і нічого не вимикається. А у тих хто живе під полярним колом, від жари вимикаються.

Нагадало кацапський огляд Тесли, де ведучий в Пітері запаркувавс під мостом, бо зі скляним дахом інакше нельзя. Тут сонце на 30 градусі від екватора як кувалдою по голові, і ніхто не жаліється, а він в Пітері під мостом ховається.
   
У нас заключають довгострокові контракти з фіксацією ціни, що дозволяє енергорозподілювачу тримати досить постійну ціну на пік та офф пік, міняючи її не частіше чим раз на місяць

я десь читав, що Норвегія, була з тих країн, які дуже "жостко" "привчали" своїх жителів виплачувати податки...

Система така:

Весна
Увага !!! в связку з суворою зимою і великою кількостю снігу, з гір буде сходити багато води - ми змушені відкрити ворота, щоб зменьшити тиск води в водосховищах і зменьшити оберти турбін для зниження навантажень  - в звязку з цим, ціна на електру буде вища ніж зазвичай...

Осінь
Увага !!! в связку з тим що весною, було проведенно аварійне спускання води з водосховищ, на даний момент не вистачає кількості води для роботи турбін, в звязку з цим, ціна на електру буде вища ніж зазвичай...


ПС. я сьогодні, почув, яку виплату получають біженьці з України (tu)  - я згідний платити підвищені податки !!!





   
Це ваша специфіка. В мене теж підняли на літній тариф. Було 10 центів за кВтГод, стало 11 з 12 ночі до 6 ранку по будням і до 2 дня по вихідним.

ви трошки не вкурюєте - була ціна до 2021.12.31 - 0,04 USD/kWh, зараз 0,5 USD/kWh і обіцяють до зими, що буде 0,7 USD/kWh
   
Мої батареі вироблені в Неваді.
Твої батареї складені в Неваді з китайських батарейок та китайської єлектроніки.
   
Твої батареї складені в Неваді з китайських батарейок та китайської єлектроніки.


Панасонік має багато заводів і не в Китаї
   
Цитувати
Якась повна компіляція всіх кремльовських міфів та легенд про електричне авто.

Особливо про чаржер  порадувало що від жари відключаються. Тут 50 миль за гори від океана відійдеш, починається пустеля де цілодобово 40С чи більше 10 місяців на рік, і так до самого Техаса 3 дні їзди і нічого не вимикається. А у тих хто живе під полярним колом, від жари вимикаються.

Нагадало кацапський огляд Тесли, де ведучий в Пітері запаркувавс під мостом, бо зі скляним дахом інакше нельзя. Тут сонце на 30 градусі від екватора як кувалдою по голові, і ніхто не жаліється, а він в Пітері під мостом ховається.
На відміну від тебе я кацапсьських оглядів і легенд не читаю. Вимикається суперчарджер а не авто.
   
На відміну від тебе я кацапсьських оглядів і легенд не читаю. Вимикається суперчарджер а не авто.

Ніколи не бачив суперчаржер від Тесли який вимикається від жари. Ще раз, тут половина США в зоні температури під 40 по пів року. Якщо щось таке було би, то гвавту було би на весь інтернет.

Щодо «перевантаження мережі»… Останій раз в мене пропало світло було в років з десять тому, і те тільки тому що  хтось в’їхав в utility box біля дороги.

Після війни в Україні потрібно багато чого відбудовувати та забезпечити людей роботою. Покращувати мережі, монтувати сонячні панелі та вітряки буде приоритетною програмою.
   
То фінансуй хоча б одне електричне авто для України на заміну бензинового

це щоб довести нашим деяким ідіотам що платити хуйлу за бензин херово??   :laugh:
   
прикол в тому що ці наші гіганти мислі  :lol: , знають що платити хуйлу за бензин херово, але настількі зазомбовані (саме зазомбовані)  що будуть вигадувати наєкзотичніші шляхи продовжувати платити хуйлу за бензин  :suicide2:

От зараз я це написав, і замість того щоб повигадувати як розвивати цей напрямок і які  перспективи воно дає, наші ейнштейни суворо заперечать що на одному заряді ти не проїдеш декілька тисяч км а на бензиновому авто з каністрами зможеш!  X(
   
Ніколи не бачив суперчаржер від Тесли який вимикається від жари. Ще раз, тут половина США в зоні температури під 40 по пів року. Якщо щось таке було би, то гвавту було би на весь інтернет.

Щодо «перевантаження мережі»… Останій раз в мене пропало світло було в років з десять тому, і те тільки тому що  хтось в’їхав в utility box біля дороги.

Після війни в Україні потрібно багато чого відбудовувати та забезпечити людей роботою. Покращувати мережі, монтувати сонячні панелі та вітряки буде приоритетною програмою.

От чого вже не треба Україні так це ігор з вітряками і панелями. Потрібно розвивати атомки. Розвивати власний видобуток газу та нафти. Утеплювати існуюче і будувати нове енергозберігаюче житло.
   
це щоб довести нашим деяким ідіотам що платити хуйлу за бензин херово??   :laugh:

Ефективніше чим нудити тут зранку до вечора
   
От чого вже не треба Україні так це ігор з вітряками і панелями. Потрібно розвивати атомки. Розвивати власний видобуток газу та нафти. Утеплювати існуюче і будувати нове енергозберігаюче житло.

Вітряки і панелі в ЄС  от прям зараз водять по губах хуйлу


   
Вітряки і панелі в ЄС  от прям зараз водять по губах хуйлу
в першу чергу хранцузькі атомки, без яких то всьо наїбнеться на раз-два.
   
в першу чергу хранцузькі атомки, без яких то всьо наїбнеться на раз-два.

Все в комплексі

Але без 25% долі вітру сонця - хуйло б вже викручував руки німцям
   
прикол в тому що ці наші гіганти мислі  :lol: , знають що платити хуйлу за бензин херово, але настількі зазомбовані (саме зазомбовані)  що будуть вигадувати наєкзотичніші шляхи продовжувати платити хуйлу за бензин

Та всі ви бляха муха такі розумні, як сови-стратеги з анекдоту. Рівень думок та доказів як у школоти в драних шкарах на трамваї, зате з кредитними айфонами. Иліта всрана. Зовсім випали з дійсності.

Давайте, альтернативно розумні, приїжджайте на своїх електробричках тягати залізничні вагони, пахати землю та збирати врожаї, возити БК на передок та поранених звідтам. Самим сміливим приліпимо на дах КПВТ.
   
Та всі ви бляха муха такі розумні, як сови-стратеги з анекдоту. Рівень думок та доказів як у школоти в драних шкарах на трамваї, зате з кредитними айфонами. Иліта всрана. Зовсім випали з дійсності.

Давайте, альтернативно розумні, приїжджайте на своїх електробричках тягати залізничні вагони, пахати землю та збирати врожаї, возити БК на передок та поранених звідтам. Самим сміливим приліпимо на дах КПВТ.
там від однієї черги спрацюють запобіжники...  B-)
   
Та всі ви бляха муха такі розумні, як сови-стратеги з анекдоту. Рівень думок та доказів як у школоти в драних шкарах на трамваї, зате з кредитними айфонами. Иліта всрана. Зовсім випали з дійсності.

Давайте, альтернативно розумні, приїжджайте на своїх електробричках тягати залізничні вагони, пахати землю та збирати врожаї, возити БК на передок та поранених звідтам. Самим сміливим приліпимо на дах КПВТ.

Всі ті корчі що зараз іздять по вулицям в Києві чи у Львові, вони тягають вагони, працюють комбайнами чи військовою технікою? Жоден з них це не робить, але всі 100% на хуйловській нафті.
   
там від однієї черги спрацюють запобіжники...  B-)

Шкода що в тебе немає запобіжників від тисяч загиблих та міліонів біженців в Україні, що ти і надалі рвеш тельняжку на грудях за російський нафтогаз.

Як кажуть, горбатого могила справить якщо щось залишиться покласти після прильоту хуйловськоі ракети, за яку сам заплатив.
   
Та всі ви бляха муха такі розумні, як сови-стратеги з анекдоту. Рівень думок та доказів як у школоти в драних шкарах на трамваї, зате з кредитними айфонами. Иліта всрана. Зовсім випали з дійсності.

Давайте, альтернативно розумні, приїжджайте на своїх електробричках тягати залізничні вагони, пахати землю та збирати врожаї, возити БК на передок та поранених звідтам. Самим сміливим приліпимо на дах КПВТ.

ну от бачиш навіть доїпатися толком не можеш, якaсь постна хня міша тобі гроші ніхто не дасть  :laugh:
   
Всі ті корчі що зараз іздять по вулицям в Києві чи у Львові, вони тягають вагони, працюють комбайнами чи військовою технікою? Жоден з них це не робить, але всі 100% на хуйловській нафті.

Виригай нарешті глобус та вмикай мізки, стратєг мамкін. Де зараз взяти стільки вантажного та легкового транспорту, аби хоча б Україні перейти на електропривод і щоб не стала колом економіка?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 4 гостей
 
Повна версія