Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Глобалісти вже хочуть заборонити неправельні літаки. CNN. CO2. [ua]

Воно уже всюди шукають парникові гази. Хоча грунтовних досліджень з числами і статитикою і поясненням про що вони як не бачив. Головне заборонити щоб потім на цьому мати мані.

Хоча, може стимулює розвиток електро літаків, водневі літаки.

https://edition.cnn.com/travel/article/aviation-environmental-impact-2021/index.html

Цитувати
Наскільки ми близькі до польоту без почуття провини?
(CNN) — Блискучі літаки повертаються в порожнє блакитне небо на висоті понад 30 000 футів протягом останніх місяців, відкриваючи можливості для подорожей, коли вони ковзають хмари на шляху до нефільтрованого сонця.
На борту, безпечно за масками для обличчя, багато пасажирів скинули плечі старого дискомфорту подорожі літаком у своєму хвилюванні від того, що знову опинилися в повітрі. Їжа авіакомпаній ніколи не була такою смачною.
І все ж щось залишає гіркий присмак. Світ змінився з тих пір, як ми востаннє його досліджували, і одна з головних змін — це підвищена стурбованість, яку ми завдаємо йому через такі дії, як польоти.
Авіація генерує 2,8% глобальних викидів CO2 і, ще до недавніх переговорів щодо клімату COP26, стала блискавковідводом для руху «сорому польотів».
Після угоди 200 країн з кліматичного саміту про скорочення викидів парникових газів до 2030 року галузь готується до кризи, оскільки все більше людей висловлюють занепокоєння щодо впливу авіаперевезень.
Численні авіакомпанії вже пообіцяли запропонувати безвуглецеві подорожі та досліджувати альтернативні види палива для зменшення забруднення. Розвиток електричних літаків, хоча й далека можливість для далеких польотів, також викликав надії на екологічні авіаперельоти.


================
Нотатки Божевільного
   
Цитата: Цитата
Нульові викиди вуглецю до 2050 року
Отже, наскільки ми близькі до польоту без почуття провини і справді малої напруги?
Це, безумовно, пріоритет для галузі. На своєму щорічному зібранні в жовтні IATA, Міжнародна асоціація повітряного транспорту, резолюція підтримала нульові викиди вуглецю до 2050 року.
Це важке завдання. Очікується, що до 2050 року щорічно літатиме 10 мільярдів людей , що за сьогоднішніми стандартами викидів означає, що авіаційній промисловості потрібно буде мати справу з загальним обсягом 21,2 гігатонн вуглецю протягом наступних трьох десятиліть.
IATA вважає, що ця цифра не буде настільки високою, оскільки деякі викиди будуть зменшені за рахунок використання більш чистих джерел енергії та кращої конструкції літака.
«Потенційний сценарій полягає в тому, що 65% [вуглецю] буде зменшено за рахунок екологічно чистого авіаційного палива», – сказав у прес-релізі Віллі Уолш, колишній керівник British Airways, який зараз є генеральним директором IATA.
Екологічні види палива, виготовлені з таких матеріалів, як відкладення деревних залишків, тютюн або цукрова тростина, вже можна використовувати в багатьох сучасних реактивних двигунах без будь-яких модифікацій.
Уолш каже, що нова технологія двигуна, включаючи водень, забезпечить ще 13%, а підвищення ефективності – ще 3%. З рештою, за його словами, можна впоратися «за допомогою уловлювання та зберігання вуглецю та компенсації».

   
Цитата: Цитата 3
Стабільне авіаційне паливо
Авіакомпанії, здається, на борту. Материнська компанія British Airways IAG планує забезпечити 10% своїх рейсів екологічно чистим авіаційним паливом (SAF) до 2030 року і заявляє, що інвестує 400 мільйонів доларів протягом наступних 20 років у розвиток палива.
У Перській затоці компанія Etihad Airways, що базується в Абу-Дабі, співпрацює з Університетом Халіфа, Boeing і виробником реактивних двигунів SAFRAN у виробництві екологічно чистого біопалива з солостійких галофітних рослин, які можна вирощувати в морській воді.
У червні 2021 року лондонський Хітроу став першим великим аеропортом Великобританії, який успішно інтегрував SAF у свою систему розподілу палива, отримавши пробну поставку SAF для живлення між 5-10 рейсами на короткі відстані.
Протягом свого життєвого циклу екологічно чисте авіаційне паливо зменшує до 80% викидів парникових газів у порівнянні з використанням викопного реактивного палива. І тому його розгортання є ключовим для досягнення цілей до 2050 року.
Отже, який мінус? Ключовий з них - ціна. Економічне реактивне паливо коштує приблизно втричі дорожче, ніж його аналог на основі викопних. В епоху до Covid 2019 року в усьому світі було вироблено менше 200 000 метричних тонн SAF – крихітна частка з 300 мільйонів тонн авіаційного палива, необхідного комерційним авіакомпаніям у звичайний рік.
Очікується, що після Covid авіаперевезення подорожчатимуть через невизначений попит. Екологічне авіаперевезення, ймовірно, буде ще дорожчим, що може призвести до уповільнення поширення.

   
Цитата: Цитата4
Значення компенсацій
Поки менш шкідливе паливо не стане звичайним явищем, льотчики все ще можуть спробувати пом’якшити вплив своїх подорожей за допомогою компенсацій – схем, які компенсують вуглецевий слід, фінансуючи проекти зі скорочення викидів, такі як посадка дерев, вітрові електростанції або уловлювання метану.
Кілька авіакомпаній працюють самостійно. Cathay Pacific каже, що її програма Fly Greener компенсувала понад 160 000 тонн CO2 з моменту її запуску в 2007 році, що еквівалентно 30 мільйонам поїздок на таксі між міжнародним аеропортом Гонконгу та центром міста.
Без сумніву, компенсації приносять соціальні переваги та допомагають зменшити проблему, але в кінцевому підсумку вони є формою бухгалтерського обліку – вони фактично не зменшують кількість вуглецю, що вивергається із задньої частини реактивних двигунів.
Платформа Compensaid, розроблена Lufthansa Innovation Hub, намагається допомогти пасажирам відігравати більш пряму роль у тому, щоб літаки працювали з меншою кількістю CO2. Він має стати головним варіантом компенсації викидів вуглецю SWISS і Lufthansa.
Окрім компенсації викидів за рахунок інвестицій у проекти захисту клімату, мандрівники SWISS можуть також зменшити викиди CO2, купуючи екологічно чисте авіаційне паливо (SAF).
   
Цитата: Цитата
Альтернативні технології
Хоча очікується, що SAF зробить важливу справу в авіаційній зеленій революції, альтернативні технології розвиваються швидкими темпами, особливо для ринку польотів на відстані менше 1000 миль.
Найбільший європейський виробник літаків Airbus робить ставку на водень, щоб змінити траєкторію авіації для польотів на короткі та середньомагістралі.
Минулого року Airbus переключився з великої уваги на розробку малих електричних літаків на нову ініціативу, яка вивчає потенціал водню.
Він показав трійку концепцій авіалайнера з нульовими викидами водню під прапором ZEROe, які можуть надійти в експлуатацію до 2035 року.
Існує ще багато перешкод для широкого поширення водню. По-перше, аеропорти не мають інфраструктури для її зберігання та розгортання.
Стартап Universal Hydrogen із Лос-Анджелеса має рішення для цього. Він розробляє мережу розподілу палива, що означає, що водень можна доставляти в модульних капсулах прямо до літака вантажами.
Він також розробляє комплекти для переобладнання, які можна модернізувати до існуючих регіональних літаків.
«Ми бачимо найближчу перспективу декарбонізації регіональної авіації як перший крок і каталізатор, який налаштовує всю галузь на шлях досягнення цілей щодо викидів Паризької угоди», – розповідає CNN Travel Пол Єременко, співзасновник і генеральний директор Universal Hydrogen.

   
Цитата: Цитата
Гібридний літак
Потім є гібридна модель.
Ampaire Inc, інший гравець із Лос-Анджелеса, розробляє гібридні електричні системи для існуючих приміських літаків категорії від 9 до 19 місць, таких як Cessna Grand Caravan і Twin Otter.
Десятки тисяч таких літаків були б підходящими одержувачами для модернізації - насправді, за оцінками Union Bank of Switzerland, глобальна вартість гібридно-електричних літаків може становити 178 мільярдів доларів до 2040 року.
Ampaire нещодавно здійснив політ на демонстраторі технології Electric EEL (модифікований шестимісний Cessna 337 Skymaster) на потенційному маршруті авіакомпанії з Оркнейських островів до північної материкової Шотландії.
Електричний EEL працює від поєднання батареї та звичайного двигуна внутрішнього згоряння, що зменшує викиди та експлуатаційні витрати на цілих 25%.
Він має потенціал змінити економіку, а також екологію регіональної авіації.
«Гібридно-електричні літаки досягають двох цілей», – пояснює Сьюзан Ін, старший віце-президент Ampaire із глобальних операцій Сьюзан Ін. Окрім досягнення екологічних цілей, «вони також можуть зробити поточні маршрути більш прибутковими, одночасно знижуючи тарифи та зміцнюючи зв’язок».

   
Цитата: цитата
Іншим підходом до очищення неба є компанія Eviation Aircraft зі штату Вашингтон, яка нещодавно представила серійну версію свого 9-пасажирського повністю електричного літака Alice, який не виробляє викидів вуглецю.
Літак, який має дальність дії 440 миль, призначений для фідерних маршрутів, а також поставляється у вантажній версії - DHL Express замовив 12 літаків, які заплановано на обслуговування в 2024 році.
Хоча джерела енергії все ще розвиваються, компанія Faradair Aerospace з Великобританії зараз працює над проектом, який дозволить витиснути максимальну ефективність з будь-якого палива, який переважає.
Його 18-пасажирський літак BEHA, виготовлений з легкого композиту, може перевозити п’ятитонний корисний вантаж, працювати з коротких злітно-посадкових смуг і має дальність дії 1150 миль.
Він також тихий, керований штовхачами, що обертаються протилежно, і має сонячну панель для «завжди ввімкненої» наземної електростанції.
Бос і засновник компанії Ніл Клафлі розповідає CNN Travel, що можливий перший політ на 2024/25 рік, а потім сертифікація для комерційних операцій до 2027 року.
   
Цитата: Цитата
Забезпечення майбутнього
План, за його словами, полягає в тому, щоб використовувати турбогенератор Honeywell, який базується на допоміжній силовій установці Airbus A350 (бортовий генератор електроенергії A350) в якості основного джерела живлення.
Це забезпечує «нижчі переваги викидів та шуму від заміни подвійних турбогвинтових операцій усіма економічними витратами на експлуатаційні витрати електродвигуна, що живиться від одного ефективного генератора».
Це означає, що він не потребуватиме значної реконфігурації, щоб адаптуватися до різних типів палива – згладжуючи шлях для схвалення регулюючими органами після впровадження покращених систем.
Це, за словами Клафлі, «забезпечить майбутній термін служби активу, забезпечуючи довговічність операцій без загрози застаріння в найближчому майбутньому».
У невизначеному світі, коли ціни на паливо ніколи не були такими непостійними, збереження енергетичних можливостей дійсно може бути розумною стратегією для авіаційного сектора, оскільки він прагне до вуглецевої нейтральності.
Для льотчиків все, що наближає польоти з нульовим викидом вуглецю, імовірно, буде вітатися, але оскільки вони продовжують підніматися в ці блакитні небо, стає ясно, що до обіцянки безперешкодного повітряного транспорту ще далеко.
Пол Сіллерс — авіаційний журналіст, який спеціалізується на досвіді пасажирів і майбутніх технологій авіаперевезень. Слідкуйте за ним на @paulsillers

   
Так це ж на руку антиглобалістам... Менше будуть літати вмякі емігранти
   
Все просто. Манюпас розслабився й зазіхнув на рівень комфорту, якого йому за визначенням не дозволялося. Тепер всього на всіх не вистачає, тому потрібно

- Зменшити кількість тих "всіх", що зазіхають на недозволений рівень комфорту
- Перерозподілити кількість "всього" між достійниками та обраними
- Зробити так, щоб манюпас сам голосував за обмеження власного матеріального стану й свобод під приводом спасіння пленети, антитеррору та боротьби з інфекціями

Ну й не забуваємо, що навколо цих тем непогано харчуються псевдонауковці, різні "суспільні організації" та інші дармоїди. Та й великим корпораціям створюється додатковий попит на нову продукцію, яку б в інших умовах реалізувати було б неможливо. Тож маємо, що маємо.
   
Наскільки ми близькі до польоту без почуття провини?

 :facepalm:

чекаємо перелік нових гріхів, котрі повинні викликати почуття провини перед Гретою
- споживання неекологічного жерева
- необгрунтований вихід із дому
- споживання електрики на всілякі непотрібні речі
- ... (продовжувати по мірі необхідності)
грішники будуть спокутувати провину карбоновим податком B-)
   
добре бути божевільним. зранку вколовся і весь день нотуєш собі щось :beach:
   
добре бути божевільним. зранку вколовся і весь день нотуєш собі щось :beach:

І який у тебе нік який зараз в бані?  :lol:

   
чекаємо перелік нових гріхів, котрі повинні викликати почуття провини перед Гретою
Кажуть в цьому році по Месінгу має появитись нова релігія світова.  :laugh:
   
які нах електролітаки в массегменті???
зи посилаю грету кхуям на своєму v8
   
Вітрильники наше все!

   
які нах електролітаки в массегменті???
зи посилаю грету кхуям на своєму v8
No replacement for displacement
   
Хоча, може стимулює розвиток електро літаків
Електролітаки це утопія через велику вагу акумуляторів.
   
Електролітаки це утопія через велику вагу акумуляторів.
Але ж дурні думкою багатіють.
   
:facepalm:

чекаємо перелік нових гріхів, котрі повинні викликати почуття провини перед Гретою
- споживання неекологічного жерева
- необгрунтований вихід із дому
- споживання електрики на всілякі непотрібні речі
- ... (продовжувати по мірі необхідності)
грішники будуть спокутувати провину карбоновим податком B-)

найголовніше забув!
Усі бобові та вироби з них обкласти податком, бо ті, хто спожіває бобові, виділяють багато метану, який приводить до потепління!
   
No replacement for displacement

Хехе   (tu)
   
Ідеальний літак для Грети Тумберг.
Ніякого сліду вуглецю!
   
Ідеальний літак для Грети Тумберг.
Ніякого сліду вуглецю!
Показати зображення...
Тоді треба шось сучаснішне постити, типу планеру на якому pin2 літає  :D
А всіляким "зеленим гретам" варто на зротаючу космічну галузь накинутися, от де за один пуск парникових газів викидують та ще вехні шари атмосфери дірявлять, ніякій авіації і не снилось  :D
   
Електролітаки це утопія через велику вагу акумуляторів.

Так. Тому планують використовувати водень.
   
Так. Тому планують використовувати водень.

То ще гірша бздура
   
То ще гірша бздура

Так, ми вкурсі, інженери Airbus йдуть хибним шляхом
   
Так, ми вкурсі, інженери Airbus йдуть хибним шляхом

Совок в лохматих 90х  ставив водень на серійний ту-134 для експерименту. Всьо було заєпісь, окрім того, що бак займав третину салону. І це лише на один двигун
   
Совок в лохматих 90х  ставив водень на серійний ту-134 для експерименту. Всьо було заєпісь, окрім того, що бак займав третину салону. І це лише на один двигун

Ну, совок багато чого намагався робити.  Може совок зупинився на тиску 100 атм наприклад.  А технології з 90-хх значно просунулися. 
   
які нах електролітаки в массегменті???
зи посилаю грету кхуям на своєму v8
(tu)
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія