Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Про ТО і сервіс

Про ТО і сервіс

Віддав сьогодні машину на ТО і річний сервіс.
Приїхав зранку механік, я йому віддав ключі і він поїхав в гараж.
Подзвонили, сказали, що ТО (по англійськи МОТ) пройшла нормально.
Сервіс - додатково - синтетичне мастило, промивка старого мастила (бо я вже 140 тисяч наїздив), заміна гальмівних колодок, присадка в пальне для прочистки інжекторів, ще якісь дрібнички.
Години через 3 привезуть додому.
ТО видають сертифікат і одразу закладають в загальнонаціональну базу. Без ТО неможливо сплатити дорожній податок, а отже нелегально їздити.
Поліцейські машини зчитують номери і перевіряють наявність ТО, страхування і сплату податку в автоматичному режимі.
Без наявності всіх трьох компонентів - машину на штрафмайданчик.

І ціна. За все про все, 300 фунтів. Якби не спеціалізоване мастило, колодки, та промивка мастила, було б 150.

А як у вас?
   
Re: Про ТО і сервіс

А на дружининому Кашкаї є сервіс-план в дилера.
Де ціна сервісу фіксується тоді, коли ти підписуєшся на план.
І платиш щомісяця незначну суму - 12-13 фунтів.
   
Re: Про ТО і сервіс

А як у вас?
Нам так нє жить.


   
Re: Про ТО і сервіс
den

Типовий сервіс на офіціалі на рено 1.5 дизель 220 ткм
3000 грн вийшло

Самого ТО в нас нема
   
Re: Про ТО і сервіс


А як у вас?

ну в мене наприклад є СТО куди я по регламенту заміни мастила кожні 15 тисяч заганяю авто і вони по тому ж регламенту мені міняють все що треба.  і так вже 10 років. перші 20 тисяч заганяв на фірмове а тепер на приватне - різниця в ціні десь 50%. і найголовніше мені ніхто не дрочить мозги читанням номерів на дорозі. поки що.
   
Re: Про ТО і сервіс

Я як згадаю техогляд в Україні - жах.
Черги, час, квитанції - жах. Але то давно було.
Про офіціальних дилерів та інших - у нас така сама різниця.
Але є одно але, неофіціальний має бути сертифікований (уповноважений) виробником, а то претензії по гарантії не приймаються.
   
Re: Про ТО і сервіс
OS

у вас, у нас...
Радник, що ти зробив особисто для того щоб "у вас" було так гарно?
   
Re: Про ТО і сервіс

А у нас ТО нафіг не треба - машина-звєрь, на бляхах,  нєубіваємая.
Масла теж не треба - поляк божився, що залив супер-евро-масло, хватить на весь срок служби.
Колодки не міняєм - справжні воділи тормозять двігатєлем.
Присадки не ллємо - в нашому паливі присадок більше як бензину.
Поліцаї номери не зчитують, бо зараз свята, всі пішли колядувати.
 
   
Re: Про ТО і сервіс

ТО видають сертифікат і одразу закладають в загальнонаціональну базу.
А воно (ТО) тре?
Розвод на бабло
В 12-ти штатах США нема обов'язкового ТО (як в Україні)
То аварійність не більша від решти штатів
   
Re: Про ТО і сервіс

у вас, у нас...
Радник, що ти зробив особисто для того щоб "у вас" було так гарно?

Те, що й усі. Заробляв і платив податки, не порушував закони. А ви робите, щось інше? Може, спробувати жити як всі у світі?
   
Re: Про ТО і сервіс

А воно (ТО) тре?
Розвод на бабло
В 12-ти штатах США нема обов'язкового ТО (як в Україні)
То аварійність не більша від решти штатів

Там не лише аварійність. Там багато чого перевіряють. Я, блін, таких "димоходів", як в Україні більше ніде не бачив.
Ну і сподіватися на свідомість манюпаса - що кожен буде підтримувати машину в робочому і безпечному стані (що на Заході, що в Україні) - не варто.
Німці теж, мабуть, манюпаса на бабло розводять своїм TUV.
   
Re: Про ТО і сервіс
OS

Те, що й усі. Заробляв і платив податки, не порушував закони. А ви робите, щось інше? Може, спробувати жити як всі у світі?
Тобто в Україні не заробляв, не платив податки, порушував закони? А в Англії став "гарним хлопчиком"?

Останнє редагування: 9 січня 2018 14:28:17 від OS
   
Re: Про ТО і сервіс
PAL

Там не лише аварійність. Там багато чого перевіряють. Я, блін, таких "димоходів", як в Україні більше ніде не бачив.
Ну і сподіватися на свідомість манюпаса - що кожен буде підтримувати машину в робочому і безпечному стані (що на Заході, що в Україні) - не варто.
Німці теж, мабуть, манюпаса на бабло розводять своїм TUV.

причому, хочу звернути увагу, що 90% "димоходів" за законом таки в нас проходять ТО
Це мартушки, великі автобуси та вантажівки - саме від них найчастіше бачиш шлейф диму
Приватні авта - ну дуже рідко зустрічаються
   
Re: Про ТО і сервіс

300 фунтов это примерно 500 $ ?
У нас крайнее то было на 1100$.
Замена
Масла
Масляного
Топливного
Воздушного фильтров.
Свечей.
Катушек зажигания.
Лямбда зонда.
Маслоотделителя
Ну и вишенка на тортик - ПОРШНЕЙ.
И кучи прокладок, болтов и прочей мелочи.

   
Re: Про ТО і сервіс

Віддав сьогодні машину на ТО і річний сервіс.
Приїхав зранку механік, я йому віддав ключі і він поїхав в гараж.
Подзвонили, сказали, що ТО (по англійськи МОТ) пройшла нормально.
Сервіс - додатково - синтетичне мастило, промивка старого мастила (бо я вже 140 тисяч наїздив), заміна гальмівних колодок, присадка в пальне для прочистки інжекторів, ще якісь дрібнички.
Години через 3 привезуть додому.
ТО видають сертифікат і одразу закладають в загальнонаціональну базу. Без ТО неможливо сплатити дорожній податок, а отже нелегально їздити.
Поліцейські машини зчитують номери і перевіряють наявність ТО, страхування і сплату податку в автоматичному режимі.
Без наявності всіх трьох компонентів - машину на штрафмайданчик.

І ціна. За все про все, 300 фунтів. Якби не спеціалізоване мастило, колодки, та промивка мастила, було б 150.

А як у вас?

а а нас приїжджаєш на фірмову сто, даєш майстру в руки ключі та техпаспорт
він (дивлячись у техпаспорт) неправильно називає тип та об'єм двигуна твоєї машини
потім всі його зусилля зводяться до того, аби максимально роздути біл за рахунок непотрібних робіт і переконати у необхідності поміняти свою машину на нову модель
   
Re: Про ТО і сервіс

Приватні авта - ну дуже рідко зустрічаються

Ну не скажи, за якимось жигулем чи москвічем ну його нафіг їхати.
   
Re: Про ТО і сервіс

Тобто в Україні не заробляв, не платив податки, порушував закони? А в Англії став "гарним хлопчиком"?

Я так само жив і в Україні, а що?
Тут он переважна більшість пише, що податків не платять і не збираються.
Закони дурні, тож хай їх дурні виконують.
Поліція корумпована, то ж я буду бикувати, хай спробують мене затримати.
   
Re: Про ТО і сервіс
OS

Я так само жив і в Україні, а що?
Да так, тільки не треба розказувати "а у нас, а у вас", емігрант приїхав до країни де порядок  навели задовго до нього, та теревенить ніби то його заслуга, бо він податки платить
   
Re: Про ТО і сервіс

Віддав сьогодні машину на ТО і річний сервіс.
Приїхав зранку механік, я йому віддав ключі і він поїхав в гараж.
Подзвонили, сказали, що ТО (по англійськи МОТ) пройшла нормально.
Сервіс - додатково - синтетичне мастило, промивка старого мастила (бо я вже 140 тисяч наїздив), заміна гальмівних колодок, присадка в пальне для прочистки інжекторів, ще якісь дрібнички.
Години через 3 привезуть додому.
ТО видають сертифікат і одразу закладають в загальнонаціональну базу. Без ТО неможливо сплатити дорожній податок, а отже нелегально їздити.
Поліцейські машини зчитують номери і перевіряють наявність ТО, страхування і сплату податку в автоматичному режимі.
Без наявності всіх трьох компонентів - машину на штрафмайданчик.

І ціна. За все про все, 300 фунтів. Якби не спеціалізоване мастило, колодки, та промивка мастила, було б 150.

А як у вас?

Отэто недопонял... 140 тыс. до замены масла?
   
Re: Про ТО і сервіс

А у нас ТО нафіг не треба - машина-звєрь, на бляхах,  нєубіваємая.
Масла теж не треба - поляк божився, що залив супер-евро-масло, хватить на весь срок служби.
Колодки не міняєм - справжні воділи тормозять двігатєлем.
Присадки не ллємо - в нашому паливі присадок більше як бензину.
Поліцаї номери не зчитують, бо зараз свята, всі пішли колядувати.

Шо за консерва?

Ім'я користувача: ФайкарДата реєстрації: Серпень 31, 2017, 15:10:20Повідомлень: 13 (~0 в день)Вік:не зазначений
Час:Січень 09, 2018, 15:45:44Остання активність: cьогодні в 15:08:16
   
Re: Про ТО і сервіс

А у нас ТО нафіг не треба - машина-звєрь, на бляхах,  нєубіваємая.
Масла теж не треба - поляк божився, що залив супер-евро-масло, хватить на весь срок служби.
Колодки не міняєм - справжні воділи тормозять двігатєлем.
Присадки не ллємо - в нашому паливі присадок більше як бензину.
Поліцаї номери не зчитують, бо зараз свята, всі пішли колядувати.

 :lol:  :weep:  :lol:

 (tu)
   
Re: Про ТО і сервіс

І ціна. За все про все, 300 фунтів. Якби не спеціалізоване мастило, колодки, та промивка мастила, було б 150.

А як у вас?

Ну так це ж ви постійно залякували тим, що в Європі володіти авто дуже дорого, просто майже неможливо для звичайного манюпаса. Для вас то дорого 150 (300) фунтів чи ні ?
   
Re: Про ТО і сервіс

А як у вас?

Поїхав.
А у нас ще Різдво. Празнують усі.
Повернувся.
   
Re: Про ТО і сервіс

Я як згадаю техогляд в Україні - жах.
Черги, час, квитанції - жах. Але то давно було.

В мене бус, мусю проходити раз на півроку.
Корупцію побороли, у грудні проходив явочним порядком, з предявленям авто на приватну СТО.
Щось на кшалт 400 грн. за все про все.
Без черги.

   
Re: Про ТО і сервіс

Smog Check раз на два роки 35 дол
   
Re: Про ТО і сервіс

Отэто недопонял... 140 тыс. до замены масла?

Ні, це вони всю систему якимось хімікатом промили, щоб повністю видалити залишки старого мастила.
А так я міняю кожні 15 тис. км.
   
Re: Про ТО і сервіс

Ну так це ж ви постійно залякували тим, що в Європі володіти авто дуже дорого, просто майже неможливо для звичайного манюпаса. Для вас то дорого 150 (300) фунтів чи ні ?

Це лише один із видатків.
Є шляховий податок.
Цього року в мене 200 фунтів.
Є страховка - 500 (але в мене повний 70% бонус).
Є зміна гуми кожен рік-півтора - ще 500.
Ну і це без ремонту взагалі.
Бо ремонт одразу влітає в кількасот.
Плюс амортизація (здешевлення) машини - в моєму випадку десь 250 фунтів на місяць.
Ну і пальне - в мене пару баків на місяць - 150 фунтів.
І як жити пересічному, якщо в нього зарплата на руки 1500-2000 фунтів на місяць?

А для звичайного манюпаса є різні варіанти.
Купувати дешеву нову в кредит і їздити до упору.
Купувати дешеву стару і їздити рік-два і викидати.
Купувати нову раз в 3-4 роки, втрачаючи при зміні половину вартості.
І так далі.
Ну і залежить від того, хто скільки їздить. Пенсіонер в магазин раз на тиждень (але він і буде їздити десять років), чи гонщик, який за день проїздить по 200-300 км.
   
Re: Про ТО і сервіс
PAL

Це лише один із видатків.
Є шляховий податок.
Цього року в мене 200 фунтів.
Є страховка - 500 (але в мене повний 70% бонус).
Є зміна гуми кожен рік-півтора - ще 500.
Ну і це без ремонту взагалі.
Бо ремонт одразу влітає в кількасот.
Плюс амортизація (здешевлення) машини - в моєму випадку десь 250 фунтів на місяць.
Ну і пальне - в мене пару баків на місяць - 150 фунтів.
І як жити пересічному, якщо в нього зарплата на руки 1500-2000 фунтів на місяць?

А для звичайного манюпаса є різні варіанти.
Купувати дешеву нову в кредит і їздити до упору.
Купувати дешеву стару і їздити рік-два і викидати.
Купувати нову раз в 3-4 роки, втрачаючи при зміні половину вартості.
І так далі.
Ну і залежить від того, хто скільки їздить. Пенсіонер в магазин раз на тиждень (але він і буде їздити десять років), чи гонщик, який за день проїздить по 200-300 км.

а лізінг у вас там не надають?
Бо в Штатах доволі популярний, виходить десь як кредит за вартістю (баксів 400-500) але без геморою усякого зі страховкою та ТО
   
Re: Про ТО і сервіс

В нас ТО раз на 3 роки або при купівлі/продажу. Вийде десь 160 канадських якщо з машиною все Ок. Заміна масла раз на 5000 - до 60 дол з найдорожчою синтетикою і фільтрами.
   
Re: Про ТО і сервіс

А для звичайного манюпаса є різні варіанти.
Купувати дешеву нову в кредит і їздити до упору.
Купувати дешеву стару і їздити рік-два і викидати.

Ну от порівняйте теперь цих два варіанти в Україні та UK. Порівнювати треба відносними цифрами по співвідношенню середньої ЗП у своїх валютах та цін на авто, без інтерполяції вартості чогось у фунтах в українську гривню. Якщо там умовно 20 фунтів/година десь парковка, то це зовсім не означає що треба рахувати в Україні 20*38=760 грн/годину, якщо якийсь умовний майстер бере за роботу 30 фунтів за годину це теж не означає, що потрібно рахувати 1140 грн для українця. Спробуйте порахувати в двох різних реаліях
   
Re: Про ТО і сервіс

Віддав сьогодні машину на ТО і річний сервіс.
Приїхав зранку механік, я йому віддав ключі і він поїхав в гараж.
Подзвонили, сказали, що ТО (по англійськи МОТ) пройшла нормально.
Сервіс - додатково - синтетичне мастило, промивка старого мастила (бо я вже 140 тисяч наїздив), заміна гальмівних колодок, присадка в пальне для прочистки інжекторів, ще якісь дрібнички.
Години через 3 привезуть додому.
ТО видають сертифікат і одразу закладають в загальнонаціональну базу. Без ТО неможливо сплатити дорожній податок, а отже нелегально їздити.
Поліцейські машини зчитують номери і перевіряють наявність ТО, страхування і сплату податку в автоматичному режимі.
Без наявності всіх трьох компонентів - машину на штрафмайданчик.

І ціна. За все про все, 300 фунтів. Якби не спеціалізоване мастило, колодки, та промивка мастила, було б 150.

А як у вас?

Раз на рік, в середньому 500 Євро.
   
Re: Про ТО і сервіс

Ні, це вони всю систему якимось хімікатом промили, щоб повністю видалити залишки старого мастила.
А так я міняю кожні 15 тис. км.
Не химикатом, а промывочным маслом.
Промывку есть смысл делать каждую вторую замену масла, а не раз в 140 тыс.
Промывать можно обычной соляркой.
С единственным ньюансом - двигатель должен быть холодным, когда соляра залита вместо масла (греть выше 40 по цельсию нельзя).
И газовать нельзя - 2-3 минуты на холостом ходу и слить.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія