Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Не знаю чим ця нержавійка відрізняється від теслівської
Думаю на теслі десь проїбали утворення гальванопари, а їй нержавійка якось похій, все одно зіжре  :-)o
   
так само якби деревину поклали в темну кімнату воно б ніколи не стало вугіллям,

всі викопмні палива це той самий аккум, невже  не доходить,  фейспалм мля  :laugh:

 :facepalm1: а ну ну детальніше розкажіть про генерацію акумуляторами електроенергії в темній кімнаті
   
Є прекрасна гума Брідж Бліззак.
Особливо у гімні.
Але по льоду не їде.

На лід тільки шипи або цепка. Юзаю Бліззак.
   
:facepalm1: а ну ну детальніше розкажіть про генерацію акумуляторами електроенергії в темній кімнаті

 :facepalm1:  8-:

Акумулятори в принципі не можуть генерувати енергію, бо вони не генератори.  :punish:
Акумулятор може лише зберігати енергію вироблену генератором.
А генератор не може зберігати енергію, яку киробляє.

Може треба спочатку взнати хоча б визначення термінів, перш ніж лізти в дискусію не тему в якій нічого не петраєш. :punish:
   
Компанія CATL оголосила, що першим серійним автомобілем, оснащеним новітньою батареєю LFP 2.0 Shenxing стане Exeed Exlantix ET. Нова батарея матиме вражаючі характеристики.

Так, під час випробувань при екстремально низьких температурах при -20 °C електричний позашляховик зарядився до 80% за 24 хвилини. За даними Exeed, у нормальних умовах за температури 25 °C може проїхати 400 км після 10-хвилинної зарядки.

Акумулятор Shenxing Superfast Charging було представлено у серпні минулого року під час конференції CATL. Він може забезпечити запас ходу до 700 км. За даними виробника, попри недорогу літій-залізо-фосфатну структуру (LFP), він підтримує зарядку 4C, ставши першою у світі батареєю 4C LFP. Позначення 4C означає, що акумулятор можна повністю зарядити за 15 хвилин або чотири рази на годину.
   
:facepalm1:  8-:

Акумулятори в принципі не можуть генерувати енергію, бо вони не генератори.  :punish:
Акумулятор може лише зберігати енергію вироблену генератором.
А генератор не може зберігати енергію, яку киробляє.

Може треба спочатку взнати хоча б визначення термінів, перш ніж лізти в дискусію не тему в якій нічого не петраєш. :punish:

Тю тут є аж 2 дописувачі що стверджують генерацію, в очікуванні від них допису
 :facepalm1:  :facepalm1:

Можливо варто читати що коментуєте щоб не виглядати дурником  :facepalm1:  :facepalm1:  :facepalm1:
   
Тю тут є аж 2 дописувачі що стверджують генерацію, в очікуванні від них допису
 :facepalm1:  :facepalm1:

Можливо варто читати що коментуєте щоб не виглядати дурником  :facepalm1:  :facepalm1:  :facepalm1:

Кажу ще раз, вивчи терміни перш ніж лізти в дискусію в якій нічого не петраєш.  :punish:
Про генерацію акумуляторами в темній кімнати писав викоючно ти.  :fool:
Антон лише вказав, що викопне паливо, то такий самий акумулятор.
   
Світові продажі водневих авто у 2023 р впали на 30.2% порівняно з 2022 р
   
Світові продажі водневих авто у 2023 р впали на 30.2% порівняно з 2022 р
Не дивно, дивно що воно продається :-)o
   
Компанія CATL оголосила, що першим серійним автомобілем, оснащеним новітньою батареєю LFP 2.0 Shenxing стане Exeed Exlantix ET. Нова батарея матиме вражаючі характеристики.

Так, під час випробувань при екстремально низьких температурах при -20 °C електричний позашляховик зарядився до 80% за 24 хвилини. За даними Exeed, у нормальних умовах за температури 25 °C може проїхати 400 км після 10-хвилинної зарядки.

Акумулятор Shenxing Superfast Charging було представлено у серпні минулого року під час конференції CATL. Він може забезпечити запас ходу до 700 км. За даними виробника, попри недорогу літій-залізо-фосфатну структуру (LFP), він підтримує зарядку 4C, ставши першою у світі батареєю 4C LFP. Позначення 4C означає, що акумулятор можна повністю зарядити за 15 хвилин або чотири рази на годину.

Мінус 29 це у них екстремально низька,ну ну
   
Світові продажі водневих авто у 2023 р впали на 30.2% порівняно з 2022 р

У водневих проблема з заправками.
Електрику всюди знайти можна, а водень тільки на спец заправках.
   
Кажу ще раз, вивчи терміни перш ніж лізти в дискусію в якій нічого не петраєш.  :punish:
Про генерацію акумуляторами в темній кімнати писав викоючно ти.  :fool:
Антон лише вказав, що викопне паливо, то такий самий акумулятор.

Навчися читати, тоді будеш про дискусію розказувати.  :facepalm1:  :facepalm1:  :facepalm1:
Певно всюди так щось не дочитав і впевнено розказує маячню  :facepalm1:  :facepalm1:  :facepalm1:
   
Мінус 29 це у них екстремально низька,ну ну

А що не так?! Багато місць де вона нижча?!
В Україні, наприклад, коли останнього разу стільки було?
А для китайців?
Чи ти по Оймякону зібрався на електричці кататися?
   
Ще один міф розвіяно цифрами - Tesla не підходить для довгих поїздок. За тиждень святкування китайського нового року, власники Tesla в Китаї наіздили 700 мільйонів км (435 млн миль).

Це відстань обʼїхати навкруги планети 18,346 разів або 7 разів полетіти на Марс та повернутись на Землю.

Повний звіт тут:

https://www.scribd.com/document/707034467/Tesla-China-New-Year-Report#from_embed

   
Про генерацію акумуляторами в темній кімнати писав викоючно ти.  :fool:
Антон лише вказав, що викопне паливо, то такий самий акумулятор.

С такими прибацаними логічними ланцюжками можна доєпстися до мишей.
Атоми урану за такою логікою теж не паливо, а акумулятори, та й Сонечко с своїм воднем теж.
Вони, правда, одноразові, але для вашої пропагандистики то невелика проблема.
   
Ще один міф розвіяно цифрами - Tesla не підходить для довгих поїздок. За тиждень святкування китайського нового року, власники Tesla в Китаї наіздили 700 мільйонів км (435 млн миль).

Це відстань обʼїхати навкруги планети 18,346 разів або 7 разів полетіти на Марс та повернутись на Землю.

Повний звіт тут:

https://www.scribd.com/document/707034467/Tesla-China-New-Year-Report#from_embed

Какая-то хуйня на китайском языке. Со слов балеруна выходит, что в среднем каждый тесловод вдруг наездил 105 км ежедневно. Куда и зачем ездили? :)
   
наездил 105 км ежедневно
Нотуй - 105 км це для тесли довга подорож.
   
Можна було б ще порахувати скільки відстаней до Місяця китайці всі разом находили ногами. І яка у них середня температура тіла.
   
Stellantis працює над створенням двошвидкісної трансмісії для використання в електричних позашляховиках, як показує нещодавно оприлюднена патентна заява. Більшість електромобілів використовують одношвидкісні трансмісії, оскільки миттєво доступний крутний момент двигунів робить множинні передавальні числа зайвими. Однак у патентній заявці, опублікованій Управлінням з патентів та товарних знаків США (USPTO) 23 січня, Stellantis стверджує, що це може не підходити позашляховикам.

Автовиробник відзначає, що хоча подолання бездоріжжя вимагає великого крутного моменту на низьких швидкостях, єдина передача, що дозволяє реалізувати цю функцію, не ідеальна для ефективності і запасу ходу на дорогах загального користування. Тому Stellantis пропонує зробити одну передачу для руху дорогами і одну для подолання складних ділянок.

Трансмісія буде використовувати два планетарні редуктори в корпусі, встановленому між електродвигуном і півосями, зі зчепленнями, що контролюють крутний момент. Ці зчеплення включатимуть як одну з двох передач, так і контролюватимуть передачу моменту на колеса. Зчеплення також можуть використовуватися для обертання півосей у різних напрямках, дозволяючи електромобілю «обертатися навколо точки повороту для покращення мобільності на поверхнях з низьким коефіцієнтом тертя». Це трохи нагадує функцію Tank Turn у Rivian або функцію G-Turn у електричного Mercedes-Benz G-Class.

   
Нотуй - 105 км це для тесли довга подорож.
Я за рік на S75D накатував 40 тис.  Це 110 км кожен день, в середньому.
Вважаю її зручною для довгих подорожей.
   
100 км щодня це дуже довгі поїздки

В США менше 60 км
В ЄС біля 30

   
С такими прибацаними логічними ланцюжками можна доєпстися до мишей.
Атоми урану за такою логікою теж не паливо, а акумулятори, та й Сонечко с своїм воднем теж.
Вони, правда, одноразові, але для вашої пропагандистики то невелика проблема.


є хімічна енергія на молекулярному рівні, де викопні палива як нафта газ вугілля це природні хімічні акумулятори сонячної енерґії, те саме що літіевий, тільки йому не треба міл'они років накопичувати енерґію, і можна використовувати багато разів а не один

і є атомна енерґія де атоми треба ділити або поєднувати щоб забрати енергію походження якої хз
   
Нотуй - 105 км це для тесли довга подорож.

Вашу кмитливість та «остроуміє» да в корисне русло. Може були би вже другими США чи Швейцарією.
   
Вашу кмитливість та «остроуміє» да в корисне русло. Може були би вже другими США чи Швейцарією.

Твоя родная кацапия, судя по твоим тупым лингвистическим калькам, явно пострадала от твоего отъезда. :)
   
є хімічна енергія на молекулярному рівні, де викопні палива як нафта газ вугілля це природні хімічні акумулятори сонячної енерґії, те саме що літіевий, тільки йому не треба міл'они років накопичувати енерґію, і можна використовувати багато разів а не один

і є атомна енерґія де атоми треба ділити або поєднувати щоб забрати енергію походження якої хз

Все змішалось, люди, коні ... Не крутіть термінами як циган сонцем.
Те, що в енергетичному перетворенні в рамках закінченого технічного виробу (автомобіль, електростанція, етц) використовується один раз - це паливо. Все решта - це аккуми.
Енергетична природа палива (хімічна, гравітаційна або ядерна) та джерело його походження (природне або штучне) принципового значення не має.
Водосховище - це аккум. Накопичена вода - це "паливо" для ГЕС або ГАЕС. Аналогічно ПГС - аккум, а газ - паливо.
Аналогічно павербанк - аккум, електрика - "паливо".

А генератори - це пристрої, які споживають "паливо" та конвертують його в потрібну для пристрою/системи енергію, електричну чи кінетичну - то непринципово в межах системи.

Тому пхати павербанки в генератори - це хуцпа. Такими темпами і іоністори скоро в генератори запишуть.
   
Все змішалось, люди, коні ... Не крутіть термінами як циган сонцем.
Те, що в енергетичному перетворенні в рамках закінченого технічного виробу (автомобіль, електростанція, етц) використовується один раз - це паливо. Все решта - це аккуми.
Енергетична природа палива (хімічна, гравітаційна або ядерна) та джерело його походження (природне або штучне) принципового значення не має.
Водосховище - це аккум. Накопичена вода - це "паливо" для ГЕС або ГАЕС. Аналогічно ПГС - аккум, а газ - паливо.
Аналогічно павербанк - аккум, електрика - "паливо".

А генератори - це пристрої, які споживають "паливо" та конвертують його в потрібну для пристрою/системи енергію, електричну чи кінетичну - то непринципово в межах системи.

Тому пхати павербанки в генератори - це хуцпа. Такими темпами і іоністори скоро в генератори запишуть.

Чисто формально, з точки зору електрікал інжінерінг, заряджений іоністор і батарейка Дюрацел є генераторами.
   
Чисто формально, з точки зору електрікал інжінерінг, заряджений іоністор і батарейка Дюрацел є генераторами.

Лише формально. З формальної точки зору стиснена пружина та піднята цеглина теж будуть "генераторами".
 В реальних апплікаціях генератор потрібного виду енергії працює нескінченно довше, чим іоністор чи дюраселл - аби "паливо" вчасно подавалося.
ГЕС, АЕС, ДВЗ - ото воно.
   
Чисто формально, з точки зору електрікал інжінерінг, заряджений іоністор і батарейка Дюрацел є генераторами.

Цікаво для чого існує тлумачний словник?

Генератор (лат., родоначальник): пристрій, апарат чи машина, які виробляють якийсь продукт (газ, лід тощо), електричну енергію (Г. електромашинний, радіосигналів тощо) або перетворюють один вид енергії на інший (Г. ультразвукових коливань).
Акумулятор (лат., збирач, від нагромаджую): 1. Прилад для нагромадження. 2.  Пристрій для накопичення
   
Цікаво для чого існує тлумачний словник?
Казуістично - конденсатор перетворює енергію електричного поля в електричний струм, індуктивність - енергію магнітного поля в той самий струм. Аккум/батарейка - енергію хімічних сполук в електричний струм. Стиснена пружина - потенційну енергію в кінетичну.

Так що формально в якийсь проміжок дельта те воно є генератором.
   
тим часом

На тлі зниження попиту на електрокари автовиробник Jaguar скорочує плани щодо їх виробництва. Натомість бренд зосередиться на гібридних автівках.

У 2021 році компанія Jaguar заявила, що до 2026 року випустить шість повністю електричних моделей Land Rover. Тепер у планах лише чотири моделі, пише Autonews Europe.

За словами генерального директора Адріана Марделла, автовиробник продовжує час розробки для своїх акумуляторних електрокарів (BEV) і водночас наполегливо працює над тим, аби зробити більше гібридів з можливістю підключення до електромережі (PHEV).

«Ми йдемо трохи повільніше, ніж говорили три роки тому. Ми не поспішаємо, оскільки хочемо переконатися, що виводимо на ринок найкращі транспортні засоби, які коли-небудь створювали. Те, що ви бачили від інших OEM-виробників, — що перегони за BEV починають трохи гальмувати. Прийняття PHEV [на ринку] було досить несподіваним. Тим часом ми наполегливо працюємо над тим, щоб зробити більше PHEV доступними на ринку», — каже Марделла.
   
Jaguar скорочує плани

Вже запізно. Я дуже здивуюсь якщо їх з дня на день не куплять якісь китайці щоб отримати доступ через їх існуючу мережу ділерів до американського та європейського ринків.

   
Проблема Ягуар та інших традиційних виробників в тому що в них немає досвіду в розробці програмного забезпечення. Швидше Apple чи Microsoft випустить краще сучасне авто ніж VW чи Jaguar/Land Rover. Знання як робити трансмісію та 128 циліндровий двигун зараз непотрібні.
   
тим часом

На тлі зниження попиту на електрокари автовиробник Jaguar скорочує плани щодо їх виробництва. Натомість бренд зосередиться на гібридних автівках.

16 ЛЮТ 2024
Шведська компанія Volvo зняла з виробництва легковики з дизельними двигунами. На їх місце прийдуть моделі з гібридними агрегатами та електромобілі.

Останній «легковик» з дизельним мотором зійшов з конвеєра заводу в бельгійському місті Гент. Це універсал Volvo V60 Cross Country, оснащений 2,0-літровим дизельним турбодвигуном. На місце, що звільнилося, стане більш сучасна модель без ДВС. Повідомляє пресслужба марки у Facebook.
   
Проблема Ягуар та інших традиційних виробників в тому що в них немає досвіду в розробці програмного забезпечення. Швидше Apple чи Microsoft випустить краще сучасне авто ніж VW чи Jaguar/Land Rover. Знання як робити трансмісію та 128 циліндровий двигун зараз непотрібні.

Епічно коли тесли перестали цікавити, пробувати підживити еплкаром з надією що секта купить :)
   
16 ЛЮТ 2024
Шведська компанія Volvo зняла з виробництва легковики з дизельними двигунами. На їх місце прийдуть моделі з гібридними агрегатами та електромобілі.

Останній «легковик» з дизельним мотором зійшов з конвеєра заводу в бельгійському місті Гент. Це універсал Volvo V60 Cross Country, оснащений 2,0-літровим дизельним турбодвигуном. На місце, що звільнилося, стане більш сучасна модель без ДВС. Повідомляє пресслужба марки у Facebook.

Та враховуючи що Volvo провалив краштест https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=1139385 це не дивно що вони в паніці.

   
Вашу кмитливість та «остроуміє» да в корисне русло.
А про маніпулятивну "об'єктивність" "ньюзмейкера" нічо не хочеш сказати?


Останнє редагування: 21 лютого 2024 23:04:22 від Jinx
   
Тойота запустила в серію 2.4 літровий двигун i-FORCE інвестиції не великі 200 млн цікаво за скільки двигунів вони очікують окупність ?
   
Тойота запустила в серію 2.4 літровий двигун i-FORCE інвестиції не великі 200 млн цікаво за скільки двигунів вони очікують окупність ?
Тойво... новина вже трохи скисла.

Двигун серії Т24А, в машинах серійно з 2021 року.
Конструктивно з розробки заточений під турбокомпресори, а в атмосферному режимі має невелику ступінь стиснення - 11:1.
   
Тойво... новина вже трохи скисла.

Двигун серії Т24А, в машинах серійно з 2021 року.
Конструктивно з розробки заточений під турбокомпресори, а в атмосферному режимі має невелику ступінь стиснення - 11:1.

ніт це сьогодні запуск нового заводу :) значить збільшують виробництво
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія