Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 00:25:19 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Apple найняв одного з провідних розробників шасі Ламборгіні.Ламба зараз ВАГу належить, так що трохи незрозуміло про що мова і що то за самодіяльність ламби.Я боюсь що Ламборгіні під чутким наглядом ВАГ наближається до кінця свого існування. Який зміст купувати їх Huracan, якщо він більше ніж пів секунди повільніше за Тесла Model S Plaid. Тільки колекціонери екзотичних авто, або такі самі хто колекціонує механічні годинники.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 01:09:42 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:d51a:a75d:dd43:---
|
Розгорнути попередні цитати...Ламба зараз ВАГу належить, так що трохи незрозуміло про що мова і що то за самодіяльність ламби.Я боюсь що Ламборгіні під чутким наглядом ВАГ наближається до кінця свого існування. Який зміст купувати їх Huracan, якщо він більше ніж пів секунди повільніше за Тесла Model S Plaid. Тільки колекціонери екзотичних авто, або такі самі хто колекціонує механічні годинники.у лямби не та категорія клієнтів. тесла це ширпотреб, а у лямби ексклюзив
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 01:19:31 IP/Host: ---.lightspeed.sntcca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Я боюсь що Ламборгіні під чутким наглядом ВАГ наближається до кінця свого існування. Який зміст купувати їх Huracan, якщо він більше ніж пів секунди повільніше за Тесла Model S Plaid. Тільки колекціонери екзотичних авто, або такі самі хто колекціонує механічні годинники.у лямби не та категорія клієнтів. тесла це ширпотреб, а у лямби ексклюзивЗвичайно що Теслу та Ламборгіні порівнювати неможливо. Але допустимо в мене є зайві 300 тисяч долларів, чи буду я купувати Ламборгіні знаючи що ширпотребівська Тесла має кращі технічні показники? Як мені виправдати цю купівлю не інакше як музейний експонат, який з часом можливо буде все дорожче та дорожче якщо на цій машині не їздити і тримати її в первозданному стані.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 01:53:24 IP/Host: ---.res.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...Я боюсь що Ламборгіні під чутким наглядом ВАГ наближається до кінця свого існування. Який зміст купувати їх Huracan, якщо він більше ніж пів секунди повільніше за Тесла Model S Plaid. Тільки колекціонери екзотичних авто, або такі самі хто колекціонує механічні годинники.у лямби не та категорія клієнтів. тесла це ширпотреб, а у лямби ексклюзивЗвичайно що Теслу та Ламборгіні порівнювати неможливо. Але допустимо в мене є зайві 300 тисяч долларів, чи буду я купувати Ламборгіні знаючи що ширпотребівська Тесла має кращі технічні показники?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 03:11:40 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:d51a:a75d:dd43:---
|
Розгорнути попередні цитати...у лямби не та категорія клієнтів. тесла це ширпотреб, а у лямби ексклюзивЗвичайно що Теслу та Ламборгіні порівнювати неможливо. Але допустимо в мене є зайві 300 тисяч долларів, чи буду я купувати Ламборгіні знаючи що ширпотребівська Тесла має кращі технічні показники? Як мені виправдати цю купівлю не інакше як музейний експонат, який з часом можливо буде все дорожче та дорожче якщо на цій машині не їздити і тримати її в первозданному стані.Наведу приклад
Електричний дрон літае 20-30 хв макс, дрон з двз літае годинами. Спитайте користувача на війні, ім краще електричний який трошки швидше розганяеться чи двз який висить годинами після запуску.
Таки хочеш фотографію сусідового драйвею з теслою та новим аккордом-гібридом?
Тойота продае своі плагіни як гарячі пиріжки, ціна 1,5 разів менша від тесли, скидка якщо буде то та ж сама. і не привязаний до розетки як тесловоди.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 03:25:15 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:d51a:a75d:dd43:---
|
Розгорнути попередні цитати...у лямби не та категорія клієнтів. тесла це ширпотреб, а у лямби ексклюзивЗвичайно що Теслу та Ламборгіні порівнювати неможливо. Але допустимо в мене є зайві 300 тисяч долларів, чи буду я купувати Ламборгіні знаючи що ширпотребівська Тесла має кращі технічні показники?максимальна швидкість?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 04:47:43 IP/Host: ---.res.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...Звичайно що Теслу та Ламборгіні порівнювати неможливо. Але допустимо в мене є зайві 300 тисяч долларів, чи буду я купувати Ламборгіні знаючи що ширпотребівська Тесла має кращі технічні показники?максимальна швидкість?Tesla Plaid 212 миль на годину, Lamborghini Huracan 202 mph. Тесла швидша. Але максимальна швидкість далеко не головний показник. Більше має значення динаміка вождіння - прискорення, утримання на курсі.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 05:24:04 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:e592:9d1d:5836:---
|
Розгорнути попередні цитати...максимальна швидкість?Tesla Plaid 212 миль на годину, Lamborghini Huracan 202 mph. Тесла швидша. Але максимальна швидкість далеко не головний показник. Більше має значення динаміка вождіння - прискорення, утримання на курсі.Думаю вона в такому режимі передачі ее з батареї довго працювати не може.... Та і якість збірки, маневровість, і тд з ламборгіні не зрівняти
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 05:37:32 IP/Host: 2a02:8084:609c:1f80:88c8:4b5b:19c0:---
|
обрав би Lamborghini, по причинам іншим за технічні характеристики чи якість збірки.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 05:41:31 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0::---
|
Розгорнути попередні цитати...обрав би Lamborghini, по причинам іншим за технічні характеристики чи якість збірки.Показати зображення...
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 05:48:03 IP/Host: ---.res.spectrum.com
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 05:57:10 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:e592:9d1d:5836:---
|
Ні, мене панти, шик та світське життя не цікавить зовсім.....
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 06:05:59 IP/Host: ---.res.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...Ні, мене панти, шик та світське життя не цікавить зовсім.....Всі так кажуть, хто не може собі дозволити суперкар. Включаючи мене з моїм «в мене є інші приоритети».
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 06:10:19 IP/Host: ---.hsd1.ca.comcast.net
|
Я ніяк не хочу принизити тебе з Акордом, навіть гібрідом. Гарна машина. Але ти приплітаєш ці гібриди до категоріі машин які в зовсім іншій вселеній і в зовсім інших вимірах.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 06:55:38 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:e592:9d1d:5836:---
|
Розгорнути попередні цитати...Ні, мене панти, шик та світське життя не цікавить зовсім.....Всі так кажуть, хто не може собі дозволити суперкар. Включаючи мене з моїм «в мене є інші приоритети».Ти абсолютно не правий. Багато так не кажуть, а навпаки заздрять та мріють, багато хоч і кажуть, але відчувається що лукавлять.......... А багатьох і справді це не цікавить не залежно від того чи можуть вони собі дозволити, чи обтяжливо це для них чи ні......
Мене наприклад і тесла та всякі мустанги не цікавили. Ліф задовольняв з головою. Але через цей бардак на ринку зірки склались так що в певний момент був сенс перейти на новий рівень.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 13:08:02 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
$TSLA is just killing it. @elonmusk pic.twitter.com/XrEuWz9JCS
— Whole Mars Catalog (Supervised) (@WholeMarsBlog) August 9, 2022
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 13:12:57 IP/Host: 178.212.111.---
|
Розгорнути попередні цитати...обрав би Lamborghini, по причинам іншим за технічні характеристики чи якість збірки.Показати зображення...
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 13:46:33 IP/Host: 2601:44:181:2610:bcfd:97a:19a0:---
|
Розгорнути попередні цитати...у лямби не та категорія клієнтів. тесла це ширпотреб, а у лямби ексклюзивЗвичайно що Теслу та Ламборгіні порівнювати неможливо. Але допустимо в мене є зайві 300 тисяч долларів, чи буду я купувати Ламборгіні знаючи що ширпотребівська Тесла має кращі технічні показники? Як мені виправдати цю купівлю не інакше як музейний експонат, який з часом можливо буде все дорожче та дорожче якщо на цій машині не їздити і тримати її в первозданному стані.Наведу приклад
Електричний дрон літае 20-30 хв макс, дрон з двз літае годинами. Спитайте користувача на війні, ім краще електричний який трошки швидше розганяеться чи двз який висить годинами після запуску.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 17:42:24 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:c871:6f54:12ea:---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 17:47:10 IP/Host: ---.res.spectrum.com
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 17:55:57 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:c871:6f54:12ea:---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 17:57:16 IP/Host: 194.44.192.---
|
Тесла планує відправити замовникам комерційні траки до кінця року. 500 миль (800 км) заявлений пробіг. Більше ніж звичайно проїжджають за день.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 18:03:58 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:c871:6f54:12ea:---
|
Розгорнути попередні цитати...Тесла планує відправити замовникам комерційні траки до кінця року. 500 миль (800 км) заявлений пробіг. Більше ніж звичайно проїжджають за день.Тесла вже розказала, скільки корисного вантажу вони можуть перевозити?
Бо це є головною критикою електровантажівок (батареї важать надто багато).
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 18:11:03 IP/Host: ---.hsd1.pa.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...Тесла планує відправити замовникам комерційні траки до кінця року. 500 миль (800 км) заявлений пробіг. Більше ніж звичайно проїжджають за день.Тесла вже розказала, скільки корисного вантажу вони можуть перевозити?
Бо це є головною критикою електровантажівок (батареї важать надто багато).Не знаю, я за комерційними траками та регуляціями щодо їх ваги не дуже слідкую.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 18:15:13 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:c871:6f54:12ea:---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 18:30:39 IP/Host: 194.44.192.---
|
The automaker says that Tesla Semi will be able to transport a payload “at least as high as it would be for a diesel truck.”
In the US, class 8 trucks are required to weigh less than 80,000 lbs with their load.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 20:11:59 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:c871:6f54:12ea:---
|
Розгорнути попередні цитати...The automaker says that Tesla Semi will be able to transport a payload “at least as high as it would be for a diesel truck.”
In the US, class 8 trucks are required to weigh less than 80,000 lbs with their load.Супер, тоді чекаємо на реальні числа, бо "at least as high as it would be for a diesel truck" це трохи абстрактне поняття.
Є ще така картинка:
Показати зображення...
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 20:55:17 IP/Host: 194.44.192.---
|
(750 кг батарея проти майже тони дизельного пального).
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 21:02:57 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:c871:6f54:12ea:---
|
Розгорнути попередні цитати...(750 кг батарея проти майже тони дизельного пального).750 кг батареї це хіба в легковій теслі. А у траку її вага буде 5-10 тон (в залежності від ємності).
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 21:25:05 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...(750 кг батарея проти майже тони дизельного пального).750 кг батареї це хіба в легковій теслі. А у траку її вага буде 5-10 тон (в залежності від ємності).Я помилився. 500kvth батарея буде важити десь 3 тони. Мінус тона ваги дізеля, мінус трансмісія, радіатор, 10-циліндровий двигун, вихлопна система з каталізаторами, окремий двигун APU, то вийдемо на+/- ту саму вагу.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 21:33:08 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:c871:6f54:12ea:---
|
Розгорнути попередні цитати...750 кг батареї це хіба в легковій теслі. А у траку її вага буде 5-10 тон (в залежності від ємності).Я помилився. 500kvth батарея буде важити десь 3 тони. Мінус тона ваги дізеля, мінус трансмісія, радіатор, 10-циліндровий двигун, вихлопна система з каталізаторами, окремий двигун APU, то вийдемо на+/- ту саму вагу.На тоні дизелю вантажівка проїде значно далі ніж на 500 квтг батареї.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 21:45:52 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Я помилився. 500kvth батарея буде важити десь 3 тони. Мінус тона ваги дізеля, мінус трансмісія, радіатор, 10-циліндровий двигун, вихлопна система з каталізаторами, окремий двигун APU, то вийдемо на+/- ту саму вагу.На тоні дизелю вантажівка проїде значно далі ніж на 500 квтг батареї.Вона не проїде далі, тоиу що є обмеження скільки годин водій може бути за кермом в день без обов’язкового відпочинку. 500 миль це в кращому випадку 10 годин за кермом в ідеальних дорожніх умовах для трака з обмеженням швидкості в 55 миль на годину.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 21:48:49 IP/Host: ---.hsd1.pa.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...Я помилився. 500kvth батарея буде важити десь 3 тони. Мінус тона ваги дізеля, мінус трансмісія, радіатор, 10-циліндровий двигун, вихлопна система з каталізаторами, окремий двигун APU, то вийдемо на+/- ту саму вагу.На тоні дизелю вантажівка проїде значно далі ніж на 500 квтг батареї.500 миль це в кращому випадку 10 годин за кермом в ідеальних дорожніх умовах для трака з обмеженням швидкості в 55 миль на годину.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 21:56:17 IP/Host: ---.hsd1.pa.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...Я помилився. 500kvth батарея буде важити десь 3 тони. Мінус тона ваги дізеля, мінус трансмісія, радіатор, 10-циліндровий двигун, вихлопна система з каталізаторами, окремий двигун APU, то вийдемо на+/- ту саму вагу.На тоні дизелю вантажівка проїде значно далі ніж на 500 квтг батареї.Вона не проїде далі, тоиу що є обмеження скільки годин водій може бути за кермом в день без обов’язкового відпочинку. 500 миль це в кращому випадку 10 годин за кермом в ідеальних дорожніх умовах для трака з обмеженням швидкості в 55 миль на годину.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 22:00:20 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:c871:6f54:12ea:---
|
Розгорнути попередні цитати...На тоні дизелю вантажівка проїде значно далі ніж на 500 квтг батареї.500 миль це в кращому випадку 10 годин за кермом в ідеальних дорожніх умовах для трака з обмеженням швидкості в 55 миль на годину.Это где грузовики ездят с такой скоростью по мезштатным дорогам им. генерала Эйзенхауэра?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 22:03:19 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:c871:6f54:12ea:---
|
Розгорнути попередні цитати...На тоні дизелю вантажівка проїде значно далі ніж на 500 квтг батареї.Вона не проїде далі, тоиу що є обмеження скільки годин водій може бути за кермом в день без обов’язкового відпочинку. 500 миль це в кращому випадку 10 годин за кермом в ідеальних дорожніх умовах для трака з обмеженням швидкості в 55 миль на годину.Пилять... Это просто праздник кокойты...
"How Many Miles Can Team Drivers Drive In a Day?
When their hours of service are managed and allocated correctly, you can expect a team of drivers to travel between 800 and 1,200 miles per day. Although it’s not uncommon for a team to average 1,000 miles in a day, external factors like weather, road construction and route speed limits will influence the number of miles a team can cover."
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 22:08:07 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Вона не проїде далі, тоиу що є обмеження скільки годин водій може бути за кермом в день без обов’язкового відпочинку. 500 миль це в кращому випадку 10 годин за кермом в ідеальних дорожніх умовах для трака з обмеженням швидкості в 55 миль на годину.Пилять... Это просто праздник кокойты...
"How Many Miles Can Team Drivers Drive In a Day?
When their hours of service are managed and allocated correctly, you can expect a team of drivers to travel between 800 and 1,200 miles per day. Although it’s not uncommon for a team to average 1,000 miles in a day, external factors like weather, road construction and route speed limits will influence the number of miles a team can cover."Тракерам платять за милю. Мати «team», це розділити свою зарплатню між всіма і фактично ти працюєш за половину зарплатні, якщо два чоловіка.
Тому тракери в командах як правило не працюють.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 22:14:49 IP/Host: ---.hsd1.pa.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...Вона не проїде далі, тоиу що є обмеження скільки годин водій може бути за кермом в день без обов’язкового відпочинку. 500 миль це в кращому випадку 10 годин за кермом в ідеальних дорожніх умовах для трака з обмеженням швидкості в 55 миль на годину.Пилять... Это просто праздник кокойты...
"How Many Miles Can Team Drivers Drive In a Day?
When their hours of service are managed and allocated correctly, you can expect a team of drivers to travel between 800 and 1,200 miles per day. Although it’s not uncommon for a team to average 1,000 miles in a day, external factors like weather, road construction and route speed limits will influence the number of miles a team can cover."Тракерам платять за милю. Мати «team», це розділити свою зарплатню між всіма і фактично ти працюєш за половину зарплатні, якщо два чоловіка.
Тому тракери в командах як правило не працюють.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 22:16:12 IP/Host: ---.hsd1.pa.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...Пилять... Это просто праздник кокойты...
"How Many Miles Can Team Drivers Drive In a Day?
When their hours of service are managed and allocated correctly, you can expect a team of drivers to travel between 800 and 1,200 miles per day. Although it’s not uncommon for a team to average 1,000 miles in a day, external factors like weather, road construction and route speed limits will influence the number of miles a team can cover."Тракерам платять за милю. Мати «team», це розділити свою зарплатню між всіма і фактично ти працюєш за половину зарплатні, якщо два чоловіка.
Тому тракери в командах як правило не працюють.Я думав теслатрак буде їздити з автопілотом. Можливо, навіть без водія.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 22:31:45 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:c871:6f54:12ea:---
|
Розгорнути попередні цитати...Пилять... Это просто праздник кокойты...
"How Many Miles Can Team Drivers Drive In a Day?
When their hours of service are managed and allocated correctly, you can expect a team of drivers to travel between 800 and 1,200 miles per day. Although it’s not uncommon for a team to average 1,000 miles in a day, external factors like weather, road construction and route speed limits will influence the number of miles a team can cover."Тракерам платять за милю. Мати «team», це розділити свою зарплатню між всіма і фактично ти працюєш за половину зарплатні, якщо два чоловіка.
Тому тракери в командах як правило не працюють.БУГАГА! (с)
In fact, top solo Intermodal drivers at Schneider are currently averaging $100,000 per year or an average of $1,490 - $1,820 per week.
Top Dedicated team drivers at Schneider are currently averaging $107,000 (per driver) per year or an average of $1,630 - $1,990 (per driver) each week.