Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
4 серпня 2021 23:20:46
Та заладили "Ромы!," ромы"... Ромы, точнее "РОМА" (не изменяется), лишь одна из как минимум, 20 цыганских племен. Их перечень есть в Гуглях. Я его не раз приводил. Да, одно из самых больших, но одно из. А так это ЦЫГАНЕ.

Ок. "роми" - це 1 з 20-ти племен ЦИГАН.....
2
4 серпня 2021 23:18:06
Цитата: Donchanin
ГОСУДАРСТВЕННАЯ ДУМА РОССИИ ВПЕРВЫЕ В ИСТОРИИ МОЖЕТ СТАТЬ МЕЖДУНАРОДНО-НЕПРИЗНАННОЙ
Jul. 23rd, 2021 at 3:29 PMentry is in top1000 rating

В мае 2021 года я опубликовал материал, который назывался "Нелегитимные выборы в Госдуму РФ 2021 ...

Цитата: Donchanin
Однако здесь важно то, что уже на системном уровне ставится вопрос о банкротстве нынешней модели экономики. Это не какие-то маргиналы говорят об этом, а представители нынешнего режима, причем весьма высокопоставленные.
...

Цікаво, перечитав і прийняв до уваги .
От тільки не знаю як все відбудеться. Просто чекатиму, що цього разу "каталізатор" буде вибуховим...
. Або самого хуйло покривить.


Чекатиму як повне затемнення Сонця раз у 100 років, якщо не просплю.
3
4 серпня 2021 22:39:31
Та нічого реально їй не загрожує. Після затримання і проведення первинних слідчих дій буде обрана міра запобіжного заходу у вигляді «особистого зобов’язання». Потім розслідування кримінального провадження призупиниться в зв’язку з тим, що «на даний час місцеперебування підозрюваного не встановлено».

Тому що, коли мені перший раз сказали про існування "Фонду Відродження", десь в серпні-вересні-жовтні 2018 року.... та сказали, що то від міжнародної підтримки Соросом, на конструктивні дії людства. То спочатку не второпав що то є.
Тому що, коли вже був особисто зацікавлений в наслідках одного проєкту, то став цікавитись всім сайтом цього фонду в Україні.

https://www.irf.ua/program/roma/
Цитувати
https://www.irf.ua/program/roma/
Ромська програма
МЕТА:

Підтримати зусилля НУО й активістів, спрямовані на залучення представників ромського народу до соціальних процесів і протидію їх дискримінації


Тому що ПОТРАПИВ на ОСОБЛИВУ ПІДТРИМКУ"РОМІВ", що МЕНІ трохи НЕ ПО СОБІ ВІД ТАКОГО:
- як одночасно відбувається підтримка "ромів", на їх соціалізацію, і одночасно ніяк не можуть назавжди посадити фігурантів, або повернути до суспільного життя,
- (не беру до уваги скільки доходу приносять крадіжки в Києві "під прикриттям")

Просто по факту! :
 Скільки витрат на "ромів" і при тому отаке повсякденно в Києві... Це просто не дістались до окремих і було би без фонду гірше? Чи просто торізні представники "ромської" економічної моделі???

Якщо брати за основу, сподівання Сороса, від його особистого минулого як мігранта, і потім як допомога самобутності всім мігрантам в світі.... то частина ромів, зовсім не хоче залишати "економіку життя через вуличні крадіжки". Хоча і державу Україну є в чому докорити, бо це не є функція фонду Сороса, або взагалі будь якого фонду. Закони. І виконання законів (невідворотність покарання).
 
4
31 березня 2021 10:13:39
:K Нaxyя ты мне со своим русским телеканалом. Как русскоязычная говорю. Абы попилить бабла. Если мне захочется русского языка, я включу Невзорова.  :X
точно.
Якщо інформаційне поле не ефективне,
від міністерства освіти (на кожну вчительку, про Україну) і до передовій, на якій нема парторгів до опитування населення "куди пішов, що несеш" (відео-допити, відео-психотерапія).

То що там російськомовний телеканал,
 якщо у нас Верховна Рада - з п'ятою колоною.
Але ж нарешті у ВР, п'яного - за двері, КПУ за двері, нарешті.... дісталися до обшуку у Медведчука....

ТВ ефективне тільки як додаток,
 але додавати ефективно до чого? до яких виліковних ран?
5
31 березня 2021 10:01:38
Похожее в совке смотрел  "Служу советскому союзу " , когда попал служить в ряды СА ничего похожего с картинкой в телевизоре не увидел , одна показуха кругом , но красили технику регулярно , чтобы ржавое старье не так убого смотрелось.
За часів совка, по тривозі, вся техніка цього полку виїжджала протягом пів години.
еге ж.
За часів совка, по учбовій тривозі, в з ВЧ у місто виїздили БТР та танки, курсували околицями для тренування боєздатності і навичок зміни дислокації.
Таке можна було тільки вночі. Бо - місто спить, нічого не бачить.
6
19 березня 2021 22:25:11
Ось приклад, коли президент "ніби" не має повноважень на те, як "бути гарантом Конституції"
 згідно не точних границь можливостей відповідно 106 ст. Конституції (частина 31)

Але при тому в моїх заданих питаннях на превентивне "обмеження прав і свобод" персоналізовано до окремих громадян від імені президента - ніби також вважається що він не має таких властивостей/можливостей.

ось тут Увага!!!
Чомусь при повністю розписаних прав діяльності прокурорів на суді, а також судівських рішень і виконавчих структур

- Стерненка хочуть тримати в заручником "системи" як незаконна діяльність обмеження волі, не зважаючи на Закони (рішення суду без клопотання прокурора, рішення не пов'язане з попереднім ходом судового процесу, строки апеляційних оскаржень, а отже і завершення утримування Стерненка в неволі на строк, до рішення апеляційним судом).

- від представників держави (в наданих повноваженнях виключно законами)


СКАНДАЛ! СТЕРНЕНКА МАЮТЬ ВІДПУСТИТИ ВЖЕ СЬОГОДНІ!
58 760 ознайомлень •19 бер. 2021 р.



 
7
17 березня 2021 21:39:50
Рома, ты - нардеп?

ні.
а шо поцікавиться не можна?  :shuffle:
я поцікавився, мені все це необхідно.

не нардеп.
8
17 березня 2021 20:02:45
......

скільки вже пояснювати, що президент не є законодавчим органом..і укази не є закони... і вони мають нижчу силу.. в принципі

і предметно--в чому я не правий?

Ок. Президент - виконавчий орган (виконавча структура). ст.106 , 31 пунктів  Конституції (з дуже важким розумінням обсягу з пункту #31 ).
ще про ст.106 Конституції. НАБУ, ДБР туди не входить на призначення/звільнення президентом. - https://www.ukrinform.ua/rubric-polytics/3195746-u-radi-proponuut-priznacati-j-zvilnati-ocilnikiv-nabu-ta-dbr-pisla-zgodi-deputativ.html


Але наступний обсяг документів мені дуже важко зрозуміти, як від назв, так і до застосування:
Акти - Акт Президента України (узагальнення), це є: укази і розпорядження.
--
Укази - (нормативно-правовий акт) нормативний, так і ненормативний (правозастосовний характер). Нормативні укази стосуються до невизначеного кола фізичних та юридичних осіб і мають довгострокову дію. Ненормативні укази мають індивідуальне значення. ==> Укази (сайт президента)
+ .. сприяння президента України в ефективності роботи виконавчої влади у т.ч. з залученням громадськості.
--
Розпорядження - рішення з оперативних, організаційних і кадрових питань ==> Розпорядження (сайт президента)
--
Постанови - (нормативно-правовий акт) - у президента нема таких нормативно правових актів.

- укази і розпорядження, є обов'язковими до виконання на території України.
У мене дууууже багато питань на можливості президента в частині написання Указів. І нема на це відповіді для себе.

На цьому все
і всім подяка.
9
17 березня 2021 17:00:32
не так..
орган, який приймає закони--ВР
помилулування оформляється в формі указу і є актом персональної дії..і знову ж таки, його природа така, що не втручається в питання винності/невинності--тобно не втручається у виключну компетенцію суду

- не втручається в компетенцію суду (я і не казав по іншому)
- але змінює наслідки (не змінює основне законодавство, але вказує Актом зміну наслідків за порушення основних законодавчих норм людиною),
 тобто змінює спеціальним законодавчим Актом призначене раніше СУДОВЕ покарання від Кримінального Кодексу на свій Указ. Тобто законодавчий Указ в цьому питанні.


ВР приймає лише та всеосяжно Законодавство України. Згідно яких має діяти також президент України, звісно...
Але президент - законодавчий орган (законодавча ініціатива, яка в частині прикладів - не подається на розгляд ВР, і існує поза необхідні рішення ВР після підписання президента його законодавчих Актів).


По вашому - помилування президентом, це його виконавча воля, чи законодавча???? - виконавчий орган, чи законодавчий???
І по вашому - чи носить така дія президента по суті, також судовий характер (виставляє себе за судову інстанцію, через комісію, в окремому такому положенні)?
10
17 березня 2021 16:41:07
до Романа:  законотворчість і законодавча ініціатива--то різні поняття
причому законотворчість можемо розглядати достатньо широко, знову з таки залежно від контексту і від того, що ми хочемо вкласти в те поняття, а поняття законодавчої ініціативи визначено чітко і розширеному тлумаченню не підлягає


---
В усяк випадок кожне з ваших стверджень з попередніх цитат, лише тільки вводить в оману

А тому стверджую:
- про загальне розуміння повноважень президента України (з виконавчими функціями, прописаними в Конститукції)
- про законодавчу ініціативу (на справді не обмежена виключно Верховною Радою)
- повторно про загальне розуміння повноважень президента України - законодавчий орган, особливих повноважень.

втручання президента в діяльність виконавчої гілки є винятковими і прописаними для окремих компетенцій чи ситуацій...
так само повинно бути встановлено для парламенту, який має ВИКЛЮЧНУ законодавчу компетенцію..

то що президент має якийсть стосунок до призначення певних міністрів--то не значить що він здійснює виконавчу владу

і те що президент підписує закон не робить його законодавчим органом
11
17 березня 2021 14:34:36
державних
державних
        Рома, расслабься, открой конституцию и прочитай. Все.

Я чекаю відповіді від вас/
Ви хочете ухилятись від відповіді.
Або просто не відповідайте (не витрачаючи ваш час), або вказуйте що до чого від свого імені.
12
17 березня 2021 14:19:45
....

там ясно пише, що законодавча ініціатива.
....


Ще раз.
Законодавча ініціатива  -- в розумінні суспільного контексту вислову
 - це будь яка особа або колективне звернення. В різних країнах по різному прописані методики про законодавчу ініціативу. В деяких - це колективне народне звернення (поза державними представництвами).
В такому курсі ініціатива від приватної особи або колективного звернення в Україні, вже обмежена, раніше згадую НЕ була обмежена процесуальністю: повинна подаватись на розгляд Верховної Ради - депутатом ВР. (приклад подання в ВР), (як перехід від суспільної законодавчої ініціативи в юридичну площину "законодавча ініціатива").

Законодавча ініціатива  -- в контексті існуючого законодавства України (Вікіпедія):
-- Президентові України,
-- народним депутатам України,
-- Кабінету Міністрів України (стаття 93 Конституції України). --  право на внесення проекту закону про Державний бюджет України.
Тут виходить, що Кабмін України як виконавчий орган, має право,   Оо ... на законодавчу ініціативу (займає частину законодавчих повноважень в Трикутнику влади).

Я не думав що тут треба обговорювати суспільну і юридичну площину виразу "законодавча ініціатива" ,
думав, будемо розглядати
- права на законодавчу творчість президента (права та обов'язки президента).

-та згідно теми - права на виконавчі функції президента , які також присутні (як подання на обрання, і навіть обрання представників _ на деякі посади виконавчих органів), шо не суперечить законодавству як і виконавча функція президентом - Головнокомандувач військових сил.
13
17 березня 2021 13:47:00

до чого тут контекс?

там ясно пише, що законодавча ініціатива.
 ВСЕ. Єдиний законодавчий орган, то парламент. нацьому знову ж таки ВСЕ!


Законодавчий орган ,який пише закони - Верховна Рада.
Законодавчий орган, з спеціальними повноваженнями - президент. (дуже простий приклад: акт про помилування, поза Верховною Радою і поза Судове додаткове рішення).
Виконавчі органи, з наданими ним повноваженнями - створюють підзаконні акти, які так чи інше обмежують (методами), тобто вказують напрямок виконання законодавчих актів.
14
17 березня 2021 13:41:54

можна питання:  а яка в вас освіта?..

БУРса,
якщо повірете...
- тобто для тих хто міряється освітою - для тих у мене тільки бурса / школа, до моменту з'ясування нових обставин про невідповідність знань опонента до обговорюваного предмету.

але і мені ваші доводи - не точні ,а суто обмежені.... вашою особистою практикою ....
15
17 березня 2021 11:39:26
законодавча ініціатива то є складова конституційних повноважень президента як глави держави
Законодавча ініціатива президента - Це особливість, яка привілейована і обов'язково розглядається Верховною Радою, якщо це законопроекти від президента. (Таке є, але таке не прописано, але є .... ) ....  :rotate:

Законодавче впровадження президентом, через "Акти Президента України", це особлива  реалізація прав президента на основі його ініціативи (законодавчої). Ініціатива - не є самим впровадженням / реалізацією законодавчих актів.
.    Рома, ты погряз в учебниках, и за деревьями леса не видиш. Ты ошибаешься. Там, в конституции, есть статья, которая относит президента к субъектам законодательной инициативы. Такэ пропысано. Но ты не читатель, ты - писатель.

Ок , класно, зрозумів.
Президент - законодавчий.
не тільки в контексті словосполучення "законодавчій ініціативи" , але й взагалі - робота президента - законодавча.

Повертаючись до прикладу, коли я "хочу щоб було, чи вважаю що у президента є такі права" - на законодавчу ініціативу (у вигляді Постанови / Акта Президента України), на тимчасову заборону про невиїзд окремої особи за кордон, до повного з'ясування обставин на підставі наведених фактів.
- то він виконуватиме свою законодавчу функцію.

Надалі, по його законодавчому Акту, виконавчі органи перевірятимуть чи дійсно та особа відповідає необхідному обмеженню прав і свобод, чи ні.
І як висновок всіх цих діянь не вказаний час, за який людину повинно повернути до звичайного життя без обмежень виїзду.
Але згідно виконавчих законів - розгляд справ і навіть наступне тимчасове затримання підозрюваних осіб має свої граничні прописані строки. Без наслідків для державних виконавців, але з імовірним моральними, економічними втратами, на цей період для тій особи.
16
16 березня 2021 22:24:42

законодавча ініціатива то є складова конституційних повноважень президента як глави держави

Законодавча ініціатива президента - Це особливість, яка привілейована і обов'язково розглядається Верховною Радою, якщо це законопроекти від президента. (Таке є, але таке не прописано, але є .... ) ....  :rotate:

Законодавче впровадження президентом, через "Акти Президента України", це особлива  реалізація прав президента на основі його ініціативи (законодавчої). Ініціатива - не є самим впровадженням / реалізацією законодавчих актів.
17
16 березня 2021 22:18:38

законодавча ініціатева належить виключному колу суб"ктів...в т.ч. президенту, а аж ніяк не кожному громадянину


ахаха!!!!!!   :patsak:

Законодавча ініціатива - це коли аби який громадянин може створити законопроект і подати через Верховну Раду (це і є слово = ініціатива).
Але впровадження такої ініціативи виключно закріплене за Верховною Радою.
18
16 березня 2021 22:12:39
Ви писали до Arthorius,

Дякую, сильна цитата.
Та ще й на діючому законодавстві, щодо повноважень президента, а отже і відповідальності (на функціональність, діяльність і бездіяльність).
і ти туда ж...

виділене стосується права законодавчої ініціативи...
якщо логічно продовжувати твою думку, что будь якого сіб"єкта законодавчої ініціативи можна вважати таким, який наділений законодавчими повноваженнями...а це нонсенс


... Як раніше казали тут на ФУПі: "тема секса не розкрита".

Тобто я вас не розумію. І розумію законодавчу ініціативу, окремо від повноважень. Повноваження можуть включати в себе впровадження законодавчих норм/актів.
Законодавча ініциатива у кожного громадянина.
Впровадження  (закріплення) законодавчої ініціативи, тільки представниками влади, у відповідності наданих повноважень.
19
16 березня 2021 21:22:30

Або тут: https://pidru4niki.com/1931071046913/pravo/kompetentsiya_povnovazhennya_prezidenta_ukrayini
2. Законодавчі повноваження - права та обов'язки Президента України у сфері розробки, прийняття і набуття чинності законами України:"на основі та на виконання Конституції і законів України видає укази і розпорядження, які є обов'язковими до виконання на території України (ч. З ст. 106 Конституції України) та ін."
 Я тобі казав про підручники, але ви, зелень, в школі підручниками жопу витирали, не вириваючи сторінок, то хоч оці почитай.

Ви писали до Arthorius,

Дякую, сильна цитата.
Та ще й на діючому законодавстві, щодо повноважень президента, а отже і відповідальності (на функціональність, діяльність і бездіяльність).
20
16 березня 2021 21:16:04
Президент сам побежит затрымувать?

Повноваження і права на "папірець", у нього ціла підконтрольна частина СБУ, та навіть не виключає можливості співробітництва з МВС.
- мабуть ще зарано вас назвати "тупим".


Просто треба перевірити і передивитись "конституційність" таких дій, та вірно прописати або перечитати повноваження президента. в той бік.

"Президент України є гарантом державного суверенітету, територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина."
- тут також працює система, що у аби якої людини (порушника) закінчуються права, там де вона переступила (порушила) права і свободи інших.

Якщо це проблема рівня держави ... то хто і як повинен затримувати? Простий виконавець і робітник прокуратури? чи може також потрібна допомога- офіційний дозвіл вищого представництва держави для поліпшення внутрішньої перевірки в державі підозрюваної особи, і в деяких випадках на упередження? Президент - не прокурор, він не обмежений прокурорськими процедурами. Але він має права дати фору на повноцінне виконання прокурорських перевірок.
21
16 березня 2021 21:05:20
Але давайте задам більш глобальне питання ЗНОВУ:
- які функції повинен нести президент, і чи має втручатись у внутрішню діяльність держави  (наданні йому таких прав ... по законодавству).
- якщо ви вважатиме, що президент тільки формальна посада, то будь ласка поясніть, чим це буде краще для великої держави України, аніж держави "розміром з Болгарію".

Я ЗІ СВОГО БОКУ ПОЯСНЮЮ, що для нашої держави ЗАРАНО обмежувати президента лише представницькими функціями, в той час коли у нас повний безлад (розпущеність або обмеженість) в системі виконавчої гілки.
А так хоч буде політична відповідальність , на конкретній (не скритній особі).


Я показав своє бачення, і не вбачаю те "не властивим", чи точніше не вважаю суперечним, на теперішній стан державотворення.
 Бо я вказав форму розмови, що потрібно для посади президента на закриття "прогавин" законодавства і виконавчих структур, а не як властиво і не властиво "в посаді президента, від існуючих законів, чи толерастії".

Тому
----
поки ви не в праві мені казати чим має займатись президент і що не властиво йому а що властиво в рамках державної необхідності.
доки не скажете основний принцип чого ви хочете від президента.

І чого ви хочете для ефективності роботи виконавчої гілки влади у відношенні запобігання (і реагування) на ухиляння додержання законів громадянами.

22
16 березня 2021 21:05:08
вормування виконавчої гілки не значить наявність виконавчих компетенцій
цього я не зрозумів, не можу нікуди притулити... до чого те ствердження.
то що президент має якийсть стосунок до призначення певних міністрів--то не значить що він здійснює виконавчу владу

тоді треба розібратись ще з вашими аргументами, які функції повинен нести президент.
Я вже обумовив, що "якщо вважати президента тільки з представницкими функціями в міждержавних відносинах", то це хоч і можливо, все одно не задовольняє мої потреби як громадянина.

То якщо ви кажете, про призначення міністрів, я цього непіднімав. Я казав окремо про виконавчу гілку влади, де КабМін є верхівкою виконавчої влади.
І при тому статистично з "частковим впливом президента" на цю гілку через призначення міністрів ,підконтрольних президенту (силовики).


То по нашому з вами діалогу, виходить...
що по вашому президент взагалі не повинен мати ніякої відповідальності
і ніяких відносин до трикутника влади у внутрішніх справах держави.
23
16 березня 2021 16:41:22
вормування виконавчої гілки не значить наявність виконавчих компетенцій

цього я не зрозумів, не можу нікуди притулити... до чого те ствердження.
24
16 березня 2021 16:38:28
ось пригадую в середині 90х був чи то закон чи декрет згідно якого можна було затримати особу за рішенням опера, погодженого з начальником райвідділу на строк до 30 днів....
і довго воно протрималося? приблизно півтора роки

та я розумію, в основі на маніпуляції "нашкодити будь кому".

Але я більш нагадую на функцію президента, як особлива "політична постать", через яку велика відповідальність,
якщо необхідне затримання людини раніше рішень виконавчих органів (бюрократичних кабінетів) (раніше ніж можливо висунути підозру, та відкриття кримінальної справи).
І я навіть вказав причину - якщо питання державної зради, безпеки держави, економічних злочинів які суттєво впливають на роботу держави.

Тобто про надання таких прав виключно президенту, при виключних обставинах на прохання (роз'яснення йому суті питання).
Саме тому у нас і не можуть просто так навіть СБУ без відкриття кримінальної справи та без підтверджених підозр - затримувати особу...

Саме й тому ця функція в особливих випадках повинна бути превентивною, і тільки у можливостях у президента.
25
16 березня 2021 15:45:23
втручання президента в діяльність виконавчої гілки є винятковими і прописаними для окремих компетенцій чи ситуацій...
так само повинно бути встановлено для парламенту, який має ВИКЛЮЧНУ законодавчу компетенцію..

.     Ты - загнался? А как же компетенция по формированию кабмина, если - ВЫКЛЮЧНО?

Arthorius , стостовно кабміна не писав, але ви , U2 , тут помиляєтесь.

Створення КабМіну це:
 -  формування представників виконавчої гілки влади.
 - тобто створення вищої державної виконавчої влади, в яку входить у т.ч. міністр МВС.

Люди в КабМіні - це НЕ створення законів, а створення виключно внутрішніх виконавчих розпоряджень різного типу.
Закони вони вже давно не пишуть, а пишуть тільки підзаконні акти.

- Десь  про КабМін я помиляюсь??? Ніби вважається що своїми постановами вони тільки формують (та обмежують) методи додержання законів, якщо їм надані такі права основними законами.
Це виходить, виконавчий орган, з обмеженою і трохи цікавим доступом до законодавчої творчості.

Даю довідку:
як приклад, було в деякий час багато судових спорів проти податкової системи.
Оскільки податківці - це виконавчий орган, зі своїм обсягом "підзаконних актів".
Їх виконавчі рішення мають спірні питання у судах, на основі законодавчої основи (тобто звернення позивачів до законів, на відповідність підзаконних актів виконавчої стуктури).

26
16 березня 2021 15:05:17
Так, президент тепер ніби не повинен створювати аби які закони (законодавча компетенція.. на створення одноосібних законодавчих актів),
але я особисто вважаю на необхідність стислих термінів, дуже стислих, якщо на законодавчу чи виконавчу ініціативу подання відбудеться від президента.

Тобто, якщо вважатиме президент когось тимчасово "невиїздним" до розглянення деяких питань... він повинен мати таку контрольно-репресивну функцію для цього....
А далі, звісно з чинного законодавства, вчасна робота відповідних виконавчих структур на підтвердження чи спростування.
І я завжди вважав, що така функція є у президента, якщо це стосується безпеки держави (тобто Президент + СБУ).
А якщо така функція є, і вона прописана - то якого "Ф.хyz" у нас повтікали закордон багато державних зрадників та диверсантів, економічних злочинцыв державного рывня ... без того необхідного запобіжника "про тимчасово невиїздних осіб /превентивне затримання", який повинен бути у президента.
27
16 березня 2021 14:57:09
втручання президента в діяльність виконавчої гілки є винятковими і прописаними для окремих компетенцій чи ситуацій...

Мені вже не мало рочків, але досі не знаю ті "окремі компетенції чи ситуації..."
Так само і для всього народу ,якщо не знаємо як контролюючий орган діяльності президента - його функцій - не можемо нормально існувати як держава.


так само повинно бути встановлено для парламенту, який має ВИКЛЮЧНУ законодавчу компетенцію..

У президента ніби була можливість "вето", а в парламенті знову "подолання вето". Питання про повернення президентом на доробку - не пам'ятаю.
мені це вважається великою проблемою у строках виконання, особливо коли стосується "безпекового питання" , і коли хтось з цих двох сторін "форсує" антиукраїнські закони, або навпаки ветує закони "підвищення безпекової якості держави".
28
16 березня 2021 13:15:40
Згідно теорії, президенту виділяють окрему частину впливу в управлінні в виконавчій гілці влади.
Президент не виконує безпосередньо репресивну функцію виконавчої влади, також президент не займається безпосередньо ресурсним забезпеченням. а от управлінську і право на законодавчу ініціативу (законодавча функція) та законодавчу оцінку (малесенька частка регуляторної функції) президент України ще має право.

Ось тільки все погано розписано в українському законодавстві згідно принципового розуміння "функцій і прав втручання президента".

Може перед законодавчою творчістю Верховної Ради треба попросити науковців систематизувати діяльність президента в повних багатосторінкових схемах і презентаціях, згідно існуючого законодавства?
 ... а потім для Верховної Ради порівняти з теоретичними повноваженнями, та необхідною? Тобто попросити науковців провести абсолютний лікбез для парламентаріїв перед їх великою роботою в змінах і виправленнях законодавства стосовно діяльності президента.

Цитата, одної з безлічі книг:
 На основі проведеного аналізу автор (Кунцевич М.П.) пропонує власну класифікацію функцій виконавчої влади, до яких відносить управлінську, регулятивну, репресивну, контрольну, правозабезпечувальн у, правозахисну та функцію ресурсного забезпечення.

PDF: https://core.ac.uk/download/pdf/324277757.pdf

Існує ще багато ознак і методів роботи виконавчої влади.
Але звичайний мешканець України повинен повністю розуміти, однозначно - що може, і як може, чи не може втручатись президент України в управління виконавчої гілки влади. Так щоб запобігти перевищенням повноважень, а також щоб у самого не виникло можливостей "захоплення влади".

ЗАПОБІЖНИКИ

Проте ми маємо ВЕЛИКУ ПРІРВУ в швидкості реагування.
Бюрократична система не дозволяє робити швидкісний розгляд діяльності на запити президента
до представників вищої гілки влади в трикутнику "законодавча-виконавча-судова" влада.

Це означає що держава має не досконалу систему запобігання проти перевищення повноважень або зловживань представниками (підозри на таку діяльність) на вищому державному рівні, що може напряму порушувати безпекову частину існування держави Україна.


Таку функцію запобіжника, ніби і хочеться щоб надати президенту,
(його подання, з поясненнями через особливу прописану законодавством привілею майже до рівня приказу..., та з правом на моментальне зворотне рішення на підтвердження чи обґрунтування відміни з середини конкретної виконавчої / законодавчої чи судової структури).
Хіба не так раніше працювали постанови або "декрети" президента Кучми? тільки тоді вони були нажаль в односторонньому порядку, як президентсько-парламентська держава.
29
16 березня 2021 12:06:43
В перший день роботи Верховної Ради цього тижня, депутат ___ Сергій Власенко декілька разів випинається, розповідаючи, що президент України не має права повноважень втручатись в виконавчу гілку влади (згідно окремих рішень Конституційного Суду). Але при цьому депутат зазначає, що президент має право займатись безпековою частиною.

Тут виходить повна суперечність прав, обов'язків, і взагалі посадової діяльності президента України, оскільки безпекова частина (СБУ) також є виконавчою гілкою влади.

Взагалі депутати не можуть на цей час визначити першість повноважень або втручання (в корекцію) повноважень і запобігання зловживанням владою кожної гілки влади в Україні.

Тому є справжнє не визначення або нерозуміння функціональної важливості роботи президента.

З одного боку у нас законодавча першість - парламентська, бо в нас парламентсько-президентська держава.
А з іншого боку у нас президент в діяльності ще НЕ обмежений виключно до представницьких функцій в зовнішньої політиці держави і не обмежений посадою виключно до вузької діяльності, як "підписних міжнародних угод".

ТРАГЕДІЯ
16.03.2021, вівторок, місце подій: Верховна Рада.

https://www.facebook.com/aka.Lamaka/posts/2717894155167776 - FaceBook (Aka.Lamaka)
30
9 січня 2021 06:54:52
США перетворилися на СРСР
Травля инакомыслящих - традиции США со времен Гражданской войны и маккартизма

Два русских шпиона и демагога / Велесов жив!, Mark() / - друг друга хвалят, поддакивают во лжи.
31
8 січня 2021 20:30:55
Показати зображення...
НЕХАЙ перестануть їсти мурахоїдів-панголінів - і Я їм прощу!
Показати зображення...
Та вже хз звідки той вірус пішов після повідомлення італійців, що у пацієнтів однієї з онкологічних клінік були антитіла в крові, зданої у вересні 2019

Іспанський грип називався іспанським не тому, що він пішов з Іспанії, а тому що Іспанія вперше про нього заявила

Та я троль, в цьому сенсі.
Узагальнення утопій.
32
8 січня 2021 19:38:48


НЕХАЙ перестануть їсти мурахоїдів-панголінів - і Я їм прощу!



33
8 січня 2021 16:32:19
а звідки добувають біткоїни?
З електроенергії.
Грандіозна схема по перетворенню ресурсів планети , навіть,  не в гівно.
Таки поступ від мавпи до людини був кроком назад.

Криптовалюта вигадувалась для декількох рішень одночасно:
- незалежність від людського фактору управління
- відсутність обслуговування як зарплати банківським працівникам (якщо це згода електронного забезпечення за винагороду)
- передача на аби яку відстань без паперового підтвердження (що дає змогу підтвердження аби яких домовленостей, не тільки грошових)
- архівність (неможливість переписування попередніх рядків розрахункової книги = "амбарна книга"). P.S. Це вам не дописування "заднім числом" винагороди, або ... Протоколи/ Постанови державою.
- відсутність внутрішньої інфляції (неможливість друкувати більше аніж завданий об'єм)
- все тоді диктує тільки "згода на цінність", так само як існує згода суспільства на інші світові валюти


В усяк випадок це дозволятиме "мати і насолоджуватись зарплатнею" робітникам в далекому космосі - наприклад на Марсі,
 обмінюючись грошима за виконані роботи з колонією на Юпітері ... (фантазми).

ТАКОЖ - ця система - єдина, яку наповнювали майнери, та на якій тоді справедливо можна тестувати роботу "квантового комп'ютера".... в практичному руслі, на реальних обчисленнях.
 Квантові комп'ютери в теорії, вважаються на стільки швидкими - що їм потрібна саме "база" якоїсь криптовалюти для практики ))))
 (досягнення декриптування без системних помилок).
34
8 січня 2021 16:22:11

Ціна відразу впаде до сміття.

І так і ні.
- Якщо криптовалюта дозволятиме повністю переписати історію.
- Якщо "конфірмацією буде маніпулювати зговір (Пули 51%+ від загально охоплених) - Це вже розповідалось раніше в інтернеті, але проблема існувала від самого початку створення криптовалюти: Так і називається "Проблема 51%" =
Атака 51 процент (Attack 51%)
тобто на що може вплинути "гіперкомп'ютер - "квантовий".

- Система захищенна від різького збільшення долучених до обчислень комп'ютерних пулів. (Дійсно генерація в середньому раз у 10 хв). Тому можна навіть в один комп старенький, якщо всі інші вимкнути - за 10 хв. здобути собі "винагороду". Але тут є "перегони" кому дістанеться.
- Теоретично якщо навіть справедливо порахує "квантовий комп" своєю імовірною потужністю 97% від загального обчислювального світового обсягу - то у нього просто може бути більш варіантів на отримання того "бонуса бітків".
- те що майнери отримають "свої частки" - це ті, хто об'єднується в більш глобальний "віртуальний Пул", пул отримає випадкову винагороду і розподіляє її на учасників.
- в Інших криптовалютах може бути по-іншому.

Ніби так.



35
8 січня 2021 16:09:51

то квантовий компутер тепер забере всю електроенергію на Землі?


Квантовий комп'ютер матиме енергоефективність вищу аніж все інше.
 Тому питання про "неймовірні розтрати електроенергії" - буде дешевше (економніше). В порівнянні зі звичайними методами.
 - це треба зрозумыти.

Але при одночасній роботі з усіма іншими пристроями - це дійсно математичні додання.
36
8 січня 2021 16:06:01
Біток може генеритись тільки кожних 10хв. Немає значення який в тебе потужній комп. А от переписати всю історію блокчейну і присвоїти собі, таке можна якщо є 50% світових потужностей.

всю історію не можна переписати.

Протоколи можна переписати тільки останніх декількох етапів (доки не настав остаточний "закріплений варіант").
Та і умови з самим з відміною інших платежів (проводок), як хибних - тільки останні декілька етапів.
Це називається "конфірмовані блоки" а потім "веріфіковані". Для прийняття рішення займаються саме етапи "конфірмації".

 "Веріфіковані - це вже як архівні" - тому зась.
37
8 січня 2021 12:44:20
...

UPD: Я ДУМАВ що буде більше.... от чесно думав - що набагато все гірше в державі... - а список не великий.
----
А своє я пишу, ознаки не "зі стелі" і не дублюванням
... а обмірковане власне дотлумачення....


Щоб хоч в нашому суспільстві хтось використав в правильному законодавчому руслі / і в оновленні знань про суспільні цінності.

Бо інакше!!!: Формалізація суспільства - формалізує все, як державотворення, так і ведення війни.

Схоже на ПРЯМОМу каналі ...

погано працюють "чорноробочі" кореспонденти....

- бо аж ніяк не поставили заперечення дій Зеленського в ефір, що "загиблі збитого літака" не мають права на "Героя України" навіть посмертно.
- це тому що не потрапили на цю тему
- це тому що тема ТС не відображає поставленого питання.
- це тому що профанація суспільства і тому що формалізація державотворення - в дії
38
8 січня 2021 11:10:16
Спільнота Steam українською засуджує подібні рекламні інтеграції та закликає користувачів не користуватися цими продуктами видавців/розробників ігор.
не користувався і не користуюсь. Що можна ще зробити?

Не відповідати мені, і не займати місце на цьому форумі ...
Оскільки в інших гілках форуму - ваші відповіді не мають аж ніякої ваги як і тут.
39
7 січня 2021 17:55:36
40
7 січня 2021 16:58:19

Яким чином події у Львові стосуються розстрілу "Небесної Сотні" у Києві?
За якими ознаками права і державної політики?
самим прямим чином
захоплена у Львові зброя потім ініціювала стрілянину на Майдані, у відповідь на яку беркутята почали відступати а майданівці побігли за ними і їх, прикриваючи відхід беркутят, постріляли снайпери

Це ніяк не відноситься один до одного, йдіть в психіатричку.
Оскільки для того повинно діяти з  чинним законодавством, внутрішніми документами.

А по ознаках супротиву, повинна бути ознака наявності вогнепальної зброї... та /або мати ознаки перетину забороненої зони, офіційно визначеної (як мілітарізована, режимних об'єктів, тощо).
Вам же вказали що то зони громадського руху. Та навіть порушення громадського спокою не є ознакою права на відстріл, бо треба ознака безпосередньої загрози на життя. І в такому ракурсі - не приймається рішення на задіяння снайперів.

Хоч я і не точний тут в висловлюванні,
 але не хочу вже сперечатись з вашим безглуздям....

Повна версія