Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Громадський транспорт вмре? :idea:

Громадський транспорт вмре? :idea:

Опитування
Громадський транспорт
Всього проголосувало: 35
Вмре  7 
 
 20% 
Буде жити як джерело відкатів та засіб відмивання коштів  7 
 
 20% 
Житиме і процвітатиме (Кількість прихильників СРСР зростатиме)  21 
 
 60% 




З розвитком технологій очевидно що навіть електромопеди(електроскутери) є більш зручним (менш корисним для здоров'я) Лиш старше населення буде потребувати дещо зручнішого транспорту
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

"джерело відмивання коштів "   :lol:  :lol:  :lol:
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

"джерело відмивання коштів "   :lol:  :lol:  :lol:

Можна назвати засіб, але якщо це дотація то це одночасно і джерело тому джерело брудних коштів і засіб їх відмивання
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

апну
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

дійсно
що джерело, що засіб приблизно одне і те ж
подумаєш
як писав один фупівський фінансист "актив приблизно дорівнює пасиву"
і можна голосувати
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

дійсно
що джерело, що засіб приблизно одне і те ж
подумаєш
як писав один фупівський фінансист "актив приблизно дорівнює пасиву"
і можна голосувати

Це і джерело і засіб :)
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

не вмре
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

не вмре
:X  прихильник СРСР  :butcher:
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

умрёт бесплатный социальный транспорт, разносчик заразы.
общественный транспорт будет прибыльным бизнесом, и проезд будет стоить дорого.
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

Це і джерело і засіб :)

як скажеш, нехай буде так

   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

:X  прихильник СРСР  :butcher:
загниваючої японії
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

Общественный транспорт - это удобно и компактно
Один трамвай заменяет полсотни припаркованных на тротуарах корыт
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

Не вмре. На корита накладуть щорічні податки і ніщуки їх продадуть в днр чи куди небудь (як поляки українцям)
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

Електромопед треба десь зберігати, під будинком його не залишиш. Та й взимку їздити на ньому проблема.
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

Общественный транспорт - это удобно и компактно
Один трамвай заменяет полсотни припаркованных на тротуарах корыт

особливо  коли треба в будь-який момент в будь-яку точку, громадський транспорт був потрібний для масових промислових об'єктів, зараз такі об'єкти працюють з приватниками напряму бо робітники розкидані по регіону і вигідніше їх завозити вчасно

тому воно зручно як халява - а отже хтось дотує отже розтринькує шалені кошти 
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

Електромопед треба десь зберігати, під будинком його не залишиш. Та й взимку їздити на ньому проблема.

та так - тож наступний виток буде зручні електроскутери для зими
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

та так - тож наступний виток буде зручні електроскутери для зими
Скутер для зими називається автомобіль
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

особливо  коли треба в будь-який момент в будь-яку точку, громадський транспорт був потрібний для масових промислових об'єктів, зараз такі об'єкти працюють з приватниками напряму бо робітники розкидані по регіону і вигідніше їх завозити вчасно

тому воно зручно як халява - а отже хтось дотує отже розтринькує шалені кошти 

Когда общественный транспорт работал как часы - а это было где-то до середины 90-х, я заранее планировал себе целый день. В зависимости от расписания транспорта.
И ситуаций "срочно нужно в любую точку" у меня не было. Как-то вообще не возникало. Вот так чтобы сорваться прямо сейчас и куда-то лететь. Зачем?
Спокойно себе жил.


   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:



   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

Когда общественный транспорт работал как часы - а это было где-то до середины 90-х, я заранее планировал себе целый день. В зависимости от расписания транспорта.
И ситуаций "срочно нужно в любую точку" у меня не было. Как-то вообще не возникало. Вот так чтобы сорваться прямо сейчас и куда-то лететь. Зачем?
Спокойно себе жил.

саме так це назад в 90 зараз будь-який завод з 3000 + працівників має договір з приватними компаніями
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

Общественный транспорт - это удобно и компактно
Один трамвай заменяет полсотни припаркованных на тротуарах корыт
это заблуждение.
трамвай проезжает в лучшем случае раз в несколько минут. всё остальное время рельсы бестолково занимают место на дороге.
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

трамвай проезжает в лучшем случае раз в несколько минут. всё остальное время рельсы бестолково занимают место на дороге.
Це компенсується кількістю народу, яку везе трамвай.
У Вінниці конкретно впорядкували це питання.
На деяких зупинках навіть екрани з розкладом, де написано через скільки хвилин під'їде трамвай.
Якшо нема якогось форс-мажору, то трамвай в робочий час катається з інтервалом 5 хвилин.
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

Навпаки громадський транспорт зростатиме як найзручніший спосіб швидко дістатися іншої частини міста. При цьому тобі не потрібно тримати кермо чи балансувати на моноколесі, скейті. Дивись серіальчик у смартфоні чи роби роботу на ноуті (мова не про київський транспорт в його теперішньому стані звичайно). І СРСР тут ні до чого. Стояти по кілька годин в пробках і платити по кілька євро за годину парковки в сучасному (і майбутньому) європейському місті буде лише дурень.
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

Це компенсується кількістю народу, яку везе трамвай.
У Вінниці конкретно впорядкували це питання.
На деяких зупинках навіть екрани з розкладом, де написано через скільки хвилин під'їде трамвай.
Якшо нема якогось форс-мажору, то трамвай в робочий час катається з інтервалом 5 хвилин.
давайте займёмся арифметикой.
сколько людей перевозит трамвай? предположим, в среднем человек 50.
сколько метров занимает один трамвай на дороге? половина дистанции до впереди идущего трамвая, плюс половина дистанции до трамвая который едет следом.
если средняя скорость трамвая 30 км/ч, это 500 метров в минуту, и интервал движения 5 минут, один трамвай занимает на дороге 2500 метров, а один пассажир трамвая занимает 50 метров дороги.
на 50 метрах при плотном трафике на полосе движения легко помещаются 5 легковых автомобилей. но, предположим, трафик неплотный - 3 легковых автомобиля на 50 метрах.
если допустить худший случай, когда в легковом автомобиле едет только один пассажир, и он же водитель, всё равно получается, что легковыми автомобилями перемещается ВТРОЕ больше людей, чем трамваями.
получается, что общественный транспорт перевозит меньше пасажиров чем личный автомобиль.
добавим, что любой общественный транспорт перемещается по маршруту и по расписанию, а не туда куда надо, и не тогда когда надо.
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

Навпаки громадський транспорт зростатиме як найзручніший спосіб швидко дістатися іншої частини міста. При цьому тобі не потрібно тримати кермо чи балансувати на моноколесі, скейті. Дивись серіальчик у смартфоні чи роби роботу на ноуті (мова не про київський транспорт в його теперішньому стані звичайно). І СРСР тут ні до чого. Стояти по кілька годин в пробках і платити по кілька євро за годину парковки в сучасному (і майбутньому) європейському місті буде лише дурень.
может и дурень, альтернативы личному автомобилю всё равно нет и не предвидится.
разве что личный вертолёт :)
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

сколько людей перевозит трамвай? предположим, в среднем человек 50.
Нєа.
В час пік 200 тушок аж бігом.
Зараз згадав напис в вінницькому  трамваї  - сидячих 40 з копійками( наче 47)  а стоячих 140 з  копійками, й в час пік добряче напаковано.
А якщо в трамваї окрема лінія як на Хмельницькому шосе, то він валить й пофуй -дофуй на пробки й світлофори.

Останнє редагування: 12 травня 2021 14:18:11 від птах Сорока
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

 Раніше я був прибічником розвитку комфортного суспільного транспорту. Але з огляду на епідеміологічну небезпеку й кліматичні негаразди вимушений визнати - в класичному розумінні суспільний транспорт - небезпечна й дорога річ. Як на мене - повинні з'явитися його нові варіанти - дешеві прокатні авто з безкоштовними парковками  й автопілотами, швидкісний комфортний підземний транспорт з обмеженою кількістю пасажирів, а може й повітряний - хто його зна  :D

Останнє редагування: 12 травня 2021 14:19:37 від WMax
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

Нєа.
В час пік 200 тушок аж бігом.
Зараз згадав напис в вінницькому  трамваї  - сидячих 40 з копійками( наче 47)  а стоячих 140 з  копійками, й в час пік добряче напаковано.
значит не 50 а 40.
62,5 метра дороги на одного пассажира.
пассажиры это ведь люди, а не шпроты в масле, правда? считать надо только сидячие места.
кстати, в вашей Виннице разве нет эпидемии коронавируса? в ваши трамваи допускают больше людей чем сидячих мест?
не завидую. я лучше воспользуюсь своим авто, с кондиционером, отдохну в пробке, послушаю музыку, поговорю по телефону...
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

кстати, в вашей Виннице разве нет эпидемии коронавируса? в ваши трамваи допускают больше людей чем сидячих мест?
Так, допускають зараз більше ніж сидячих, але контрольовано, тобто як шпроти не напаковують.

не завидую. я лучше воспользуюсь своим авто, с кондиционером, отдохну в пробке, послушаю музыку, поговорю по телефону...
Ну то заїпісь, якщо тобі не треба на певний час на роботу чи до родини, що ти можеш годину "відпочити", музон послухати  - твій вибір.
До речі, зараз пошесть з тими електросамокатами -  натовпи просто з ними шо на тротуарах, шо на дорозі швендяють, ше й так шустро літають, шо я їпу.

Останнє редагування: 12 травня 2021 14:26:18 від птах Сорока
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

Так, допускають зараз більше ніж сидячих, але контрольовано, тобто як шпроти не напаковують.

Ну то заїпісь, якщо тобі не треба на певний час на роботу чи до родини, що ти можеш годину "відпочити", музон послухати  - твій вибір.
До речі, зараз пошесть з тими електросамокатами -  натовпи просто з ними щшо на тротуарах шо на дорозі швендяють, ше й так шустро літають, шо я їпу.
даже если предположим, что в трамвае 200 пассажиров, получается что каждый пассажир трамвая занимает 12,5 метров дороги. это как один легковой автомобиль.
при этом каждый из 200 пассажиров трамвая испытывает сильные неудобства, мягко скажем, и сильно рискует подхватить какой-то вирус, в отличие от водителя и пассажира легкового авто.
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

даже если предположим, что в трамвае 200 пассажиров, получается что каждый пассажир трамвая занимает 12,5 метров дороги. это как один легковой автомобиль.
при этом каждый из 200 пассажиров трамвая испытывает сильные неудобства, мягко скажем, и сильно рискует подхватить какой-то вирус, в отличие от водителя и пассажира легкового авто.
потужність движків трамвая як одного сучасного джипа.
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

даже если предположим, что в трамвае 200 пассажиров, получается что каждый пассажир трамвая занимает 12,5 метров дороги. это как один легковой автомобиль.
при этом каждый из 200 пассажиров трамвая испытывает сильные неудобства, мягко скажем, и сильно рискует подхватить какой-то вирус, в отличие от водителя и пассажира легкового авто.
Всім пофую на той вірус.
Пасажир заліз в трамвай, дав 4 гривні з кредитки, й поки він втикає в смартфончик, то максимум за 30-40 хвилин (у випадку  Вінниці) він вже на місці.
Причому шо він може бути набуханим й взагалі неадекватним.
Тролейбус чи автобус - то трошки трешак, тут погоджусь.

Останнє редагування: 12 травня 2021 14:34:00 від птах Сорока
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

До речі, зараз пошесть з тими електросамокатами -  натовпи просто з ними шо на тротуарах, шо на дорозі швендяють, ше й так шустро літають, шо я їпу.
псевдотранспорт - хорошая идея для молоді и підлітків, одобряю, был бы підлітком - сам бы катался! :)
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

псевдотранспорт - хорошая идея для молоді и підлітків, одобряю, был бы підлітком - сам бы катался!
Та ну, багато народу середнього віку  катається на роботу.
Просто  не кожен підліток може собі дозволити нормальний електросамокат, який коштує по ціні задроченої євробляхи.
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

Це компенсується кількістю народу, яку везе трамвай.
У Вінниці конкретно впорядкували це питання.
На деяких зупинках навіть екрани з розкладом, де написано через скільки хвилин під'їде трамвай.
Якшо нема якогось форс-мажору, то трамвай в робочий час катається з інтервалом 5 хвилин.

Ніяким чином
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

давайте займёмся арифметикой.
сколько людей перевозит трамвай? предположим, в среднем человек 50.
сколько метров занимает один трамвай на дороге? половина дистанции до впереди идущего трамвая, плюс половина дистанции до трамвая который едет следом.
если средняя скорость трамвая 30 км/ч, это 500 метров в минуту, и интервал движения 5 минут, один трамвай занимает на дороге 2500 метров, а один пассажир трамвая занимает 50 метров дороги.
на 50 метрах при плотном трафике на полосе движения легко помещаются 5 легковых автомобилей. но, предположим, трафик неплотный - 3 легковых автомобиля на 50 метрах.
если допустить худший случай, когда в легковом автомобиле едет только один пассажир, и он же водитель, всё равно получается, что легковыми автомобилями перемещается ВТРОЕ больше людей, чем трамваями.
получается, что общественный транспорт перевозит меньше пасажиров чем личный автомобиль.
добавим, что любой общественный транспорт перемещается по маршруту и по расписанию, а не туда куда надо, и не тогда когда надо.

Добра метода! Порівнювати максимальний теоретичний трафік автомобілів з дуже заниженим від реального трафіка громадського транспорту. Хочеш я тобі порахую навпаки?

Останнє редагування: 12 травня 2021 15:20:15 від Допіру
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

Нормального варіанту нема. Камон, шо за шлакове опитування?)
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

Взагалі, дивно, коли давно відомі і досліджені речі підлягають якомусь обговоренню. Ше давайте подискутуємо, чий Крим
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

Добра метода! Порівнювати максимальний теоретичний трафік автомобілів з дуже заниженим від реального трафіка громадського транспорту. Хочеш я тобі порахую навпаки?

Давай тут щось усі кажуть збитковий тому цікаво цікаво послухати псевдо-теоретиків
   
Re: Громадський транспорт вмре? :idea:

Добра метода! Порівнювати максимальний теоретичний трафік автомобілів з дуже заниженим від реального трафіка громадського транспорту. Хочеш я тобі порахую навпаки?
реальные цифры - 50 сидячих мест, 5 минут интервал.
ты можешь придумать любые цифры, но это будет подгонка под твой готовый вывод.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія