Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Найбільший у світі літак вперше піднявся в повітря

страшний
   
Конец Мрии?
   
страшний
зате літає...
   
Re:  Найбільший у світі літак вперше піднявся в повітря

То під нього спеціальну смугу треба?
   
То під нього спеціальну смугу треба?
а шо грунтовку?
   
Конец Мрии?
не кінець. мрія вантажна а це диво пускова установка.
   
страшний

Цей літак призначений для запуску космічних апаратів із нього, а не для перевезення вантажів.
   
Цей літак призначений для запуску космічних апаратів із нього, а не для перевезення вантажів.

Теоретично можуть "підробляти" перевезенням.
   
Теоретично можуть "підробляти" перевезенням.

А практично все впирається в ціну.
   
Такое чудище
   
Re:  Найбільший у світі літак вперше піднявся в повітря

а шо грунтовку?

я про те чи йому треба ширшу смугу чи він може сідати там де Мрія.
   
Re:  Найбільший у світі літак вперше піднявся в повітря
dmp

Мрия красивая, а этот страшко. Но все равно круто.
   
мені не подобається відсутність хвостової перемички...
   
Чужой кокойты
   
Конец Мрии?

Формально, да, уже не самый большой из летающих сейчас самолетов.

А вообще теперь будет третья, еловый гусь был больше нее и таки свой полет совершил.
   
це якийсь катамаран з колесами ;o
   
Цей літак призначений для запуску космічних апаратів із нього, а не для перевезення вантажів.

Мрія теж була створена ради космосу

Цитувати

Ан-225 був створений, перш за все, для потреб радянської космічної програми для транспортування вантажів, зокрема, космічних кораблів багаторазового використання «Буран» і компонентів ракетної системи «Енергія». Літак може перевозити також великогабаритні вантажі іншого призначення, які можуть розміщуватись як у фюзеляжі, так і «на спині». Мета створення Ан-225 була майже ідентичною до мети створення американського Boeing 747SCA — літака для транспортування космічних човників.

   
Мрія теж була створена ради космосу


Мрія була створена лише для перевезення, а це - для запуску.
Молодці!
   

Мрія була створена лише для перевезення, а це - для запуску.
Молодці!

ніби були плани і з Мрії теж запускати...

https://gazeta.ua/ru/articles/history/_samolet-mriya-razrabatyvali-dlya-zapuska-kosmicheskih-korablej/810849
http://www.astronaut.ru/bookcase/article/article44.htm?reload_coolmenus

Останнє редагування: 15 квітня 2019 08:21:45 від kleynod
   
Стратолонч - игрушка для миллиардеров, чтобы не сдохнуть от скуки. Пола Аллена уже нет, некому тратить деньги на это. Щас допилят грант, выведут бабло в Панаму и поедут на... Мальдивы, лол.
   
страшновато пилотам будет когда маршевый двигатель у ракеты запустится
   
Гребти під себе треба менше

Більшість власників мегекорпорацій лікуються від кризи середнього віку космічними програмами.

Тільк Воз залишився людиною, бо завжди турбувався про людей, а не про бабло. То й не має таких проблем.



https://uk.wikipedia.org/wiki/Стів_Возняк

Висновок - гребти під себе треба менше - не мучитимуть потім нічні жахіття.
   
ніби були плани і з Мрії теж запускати...

https://gazeta.ua/ru/articles/history/_samolet-mriya-razrabatyvali-dlya-zapuska-kosmicheskih-korablej/810849
http://www.astronaut.ru/bookcase/article/article44.htm?reload_coolmenus

це жарт такий
   
 :facepalm: на самом деле полезная нагрузка у него не больше мрии, поэтому одноклассники. по габаритам да, но ценность мрии не в габаритах а в полезной нагрузке.
   
Конец Мрии?
це не конкурент раз,об"єм ринку для  літака класа мрії (вантаж-об"єм) 5-6 бортів.
так , що літає і літатиме ще довго,два.
   
Мрия - мегатранспортник. Которая могла тащить на спине ракету,  но запускать ее с самолета было бы ну очень хлопотно.
Это - пусковая установка.
Ее главная ценность в том, что ракету можно сбросить из под крыла и резко уйти на горку, так что запуск
двигателя ракеты будет далеко впереди и внизу.

Мрии для этого пришлось бы либо сбрасывать ракету в пикировании, либо переворачиваться вверх тормашками.
В общем запуск с Мрии - это чисто сферический конь в вакууме. На грани невозможного.
   
Мрия - мегатранспортник. Которая могла тащить на спине ракету,  но запускать ее с самолета было бы ну очень хлопотно.
Это - пусковая установка.
Ее главная ценность в том, что ракету можно сбросить из под крыла и резко уйти на горку, так что запуск
двигателя ракеты будет далеко впереди и внизу.

Мрии для этого пришлось бы либо сбрасывать ракету в пикировании, либо переворачиваться вверх тормашками.
В общем запуск с Мрии - это чисто сферический конь в вакууме. На грани невозможного.


 :facepalm1:

Ви хоча б вікі почитали спочатку...





В Україні з використанням літака-носія Ан-225 розроблені проекти АКС «Світязь» (РН Зеніт) АКРК «Оріль» и «Либідь» (крилатий космоплан). Літак-носій Ан-225-100 розробляється АНТК імені Олега Антонова і є модифікацією базового літака Ан-225 «Мрія». На літак встановлюється спеціальне обладнання для кріплення ракети-носія над фюзеляжем, всередині герметичних кабін розміщується бортове стартове обладнання та оператори, необхідні для здійснення пуску РН. Ракета-носій «Світязь»створюється на базі вузлів, агрегатів і систем ракети-носія «Зеніт». Вона будується за триступінчато схемою. Використовує нетоксичні компоненти палива — рідкий кисень і гас. При виведенні космічних апаратів на геостаціонарну орбіту, ракета-носій комплектується твердопаливною апогейною ступінню.


Л
АКРК «Оріль» двоступеневий авіаційно-космічний комплекс. Як перший ступінь такого комплексу буде літак-носій розробки Київського авіаційного науково-технічного комплексу ім. О. К. Антонова Ан-124 («Руслан»). Другий щаблем буде ракета-носій корисного навантаження розробки Дніпропетровського КБ «Південне», яка повинна стартувати з фюзеляжу літака-носія.

На перших етапах створення український АКРК «Оріль» матиме одноразовий космічний апарат. У майбутньому в космос будуть відправлятися і повертатися на Землю також і багаторазові космічні апарати. На відміну від «Шатла» і «Бурана», старт ракети-носія буде здійснюватися не з зовнішньої підвіски літака-носія, а з його середини, тобто з фюзеляжу. У світі ще не було подібних науково-технічних рішень. Така схема запуску на навколоземну орбіту корисного навантаження має цілий ряд безперечних переваг. Це і покращена аеродинамічна схема АКРК в цілому, більш висока безпека відділення другого ступеня у вигляді ракети-носія, більш оптимальні техніко-економічні показники, вище скритність виконання АКРК завдань подвійного призначення (як суто наукових і комерційних, так і спеціальних, у військових цілях).






Останнє редагування: 15 квітня 2019 09:08:45 від kleynod
   
Рутан, как всегда, удивляет.
   
Мрія теж була створена ради космосу

===========================
Все ж "Мрія" підніме більший вантаж. Хоча...може,якщо якусь гондолу туди причипити,коли перевозиш вантажі?
   
:facepalm1:

Ви хоча б вікі почитали спочатку...


Показати зображення...

Ракета на Мрии сидит исключительно сверху, снизу подвес невозможен.
Если запускаются маршевые двигатели ракеты, то либо мрию обдает реактивной струей, и она разваливается,
либо нужно перевернуться и сбросить ракету вниз после полубочки,
либо сбрасывать ее на вершине горки, но в разреженном воздухе такой пилотаж выходит достаточно вялым.

"Кроме того, предполагалось использование Ан-225 в качестве первой ступени системы воздушного старта"
Я-то как раз читал. Предполагалось. Никогда не было никаких практических попыток или экспериментов. И не будет.

Вместо того, чтобы использовать уже давно существующую Мрию построили самолет, запуск с которого можно не только "предполагать", но и производить.
   

Ракета на Мрии сидит исключительно сверху, снизу подвес невозможен.
Если запускаются маршевые двигатели ракеты, то либо мрию обдает реактивной струей, и она разваливается,
либо нужно перевернуться и сбросить ракету вниз после полубочки,
либо сбрасывать ее на вершине горки, но в разреженном воздухе такой пилотаж выходит достаточно вялым.

"Кроме того, предполагалось использование Ан-225 в качестве первой ступени системы воздушного старта"
Я-то как раз читал. Предполагалось. Никогда не было никаких практических попыток или экспериментов. И не будет.

Вместо того, чтобы использовать уже давно существующую Мрию построили самолет, запуск с которого можно не только "предполагать", но и производить.

короче "чукча только песатель"......

на а шо на рахунок:
На відміну від «Шатла» і «Бурана», старт ракети-носія буде здійснюватися не з зовнішньої підвіски літака-носія, а з його середини, тобто з фюзеляжу.

Все рівно - навіть у такому варіанті пуск можливий тільки з "полубочки"?



Если запускаются маршевые двигатели ракеты, то либо мрию обдает реактивной струей, и она разваливается,

Ви мабуть не в курсі що термін "запуск ракети з літака" треба розуміти не буквально - бо спочатку відбувається розділення ракети та літака,
а вже потім запускаються двигуни ракети?
Не чули?
то подивіться:


Запускаються двигуни Пегаса після відстиковки від літака-носія B-52 Stratofortress, 1991



Останнє редагування: 15 квітня 2019 09:23:53 від kleynod
   
Ракета на Мрии сидит исключительно сверху, снизу подвес невозможен.
Если запускаются маршевые двигатели ракеты, то либо мрию обдает реактивной струей, и она разваливается,
либо нужно перевернуться и сбросить ракету вниз после полубочки,
либо сбрасывать ее на вершине горки, но в разреженном воздухе такой пилотаж выходит достаточно вялым.

"Кроме того, предполагалось использование Ан-225 в качестве первой ступени системы воздушного старта"
Я-то как раз читал. Предполагалось. Никогда не было никаких практических попыток или экспериментов. И не будет.

Вместо того, чтобы использовать уже давно существующую Мрию построили самолет, запуск с которого можно не только "предполагать", но и производить.
а викинути з вантажного відсіку?
   
мені не подобається відсутність хвостової перемички...

Таки да, центральную консоль сделали для подвески груза, соответственно, прочности должно быть достаточно для гашения крутильных колебаний.

Если бы не этот факт - ломалось бы именно там.
   
а викинути з вантажного відсіку?
Вот интересно каким именно образом.
"Читатели", а вы в курсе как происходит загрузка грузового отсека мрии?
Так я напомню:
https://www.youtube.com/watch?v=5VC2g1sy0-c

Смотрите примерно на 1:15.


Останнє редагування: 15 квітня 2019 11:25:06 від Воххобайт
   
Re:  Найбільший у світі літак вперше піднявся в повітря

Ракета на Мрии сидит исключительно сверху, снизу подвес невозможен.
Если запускаются маршевые двигатели ракеты, то либо мрию обдает реактивной струей, и она разваливается,
либо нужно перевернуться и сбросить ракету вниз после полубочки,
либо сбрасывать ее на вершине горки, но в разреженном воздухе такой пилотаж выходит достаточно вялым.

"Кроме того, предполагалось использование Ан-225 в качестве первой ступени системы воздушного старта"
Я-то как раз читал. Предполагалось. Никогда не было никаких практических попыток или экспериментов. И не будет.

Вместо того, чтобы использовать уже давно существующую Мрию построили самолет, запуск с которого можно не только "предполагать", но и производить.
а хіба не можна на ракету навісити тимчасове крило, яке при відділенні від Мрії викидувало б ракету на верх і розвертало б носом до верху. За пару сек Мрія б була недосяжною для реактивної струї . Після цього тимчасове крило відділяється та запускаються двигуни ракети
   
а хіба не можна на ракету навісити тимчасове крило, яке при відділенні від Мрії викидувало б ракету на верх і розвертало б носом до верху. За пару сек Мрія б була недосяжною для реактивної струї . Після цього тимчасове крило відділяється та запускаються двигуни ракети

примерно миллион вариантов для отсоединения груза от носителя, это и пиропатроны, это временное крыло при аэродинамическом отсоединении, это пневмо пуск, это и небольшие реактивные двигатели ....та чем угодно отсоединить можно....но потом математики.... нужна коррекция положения а-ля возврат в стиле маска
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія