Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Падіння якості Тесли? :(

Re: Падіння якості Тесли?  :(

Посудомойки вредят экологии.
Посудомойки шкодять, а посудомийну машини ні.  ;)

Останнє редагування: 25 вересня 2019 11:28:45 від Oleksandr
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

Я їзжу тільки по А4 там всю дорогу знаки 110. На деяких ділянках раніше були 140, але їх чомусь познімали.
а я постійно а1 і а2 і там обмеження до 110 практично нема
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

Посудомойки шкодять, а посудомийну машини ні.  ;)
Наоборот.
Нет бездушным машинам!
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

а 3 литровые машины помогают?
Да.
В ней же катализатор стоит.
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

істина.
і за 30 тисяч вже є машинки європейських-корейських виробників.

5-ти летнюю Теслу  эску можно взять за тридцатку, около того.

   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

5-ти летнюю Теслу  эску можно взять за тридцатку, около того.
Новая машина всегда лучше старой.
Машина с завода всегда лучше машины из гаража.
Немецкая машина всегда лучше американской.
Примерно так.
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

Новая машина всегда лучше старой.
Машина с завода всегда лучше машины из гаража.
Немецкая машина всегда лучше американской.
Примерно так.
німці ніколи таких машин не зроблять, як гамеиканці
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

 :facepalm: о, оказывается Маск пообещал, что скоро можно будет ставить фаркоп. но только при покупке новой. стоимость фаркопа для европы будет 970 евро. мбугага фаркоп за 1260 баксов  X( . ну че нормально, это же не проводок для яфона за 20 баксов. купят не только фрики  :gigi:
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

німці ніколи таких машин не зроблять, як гамеиканці
с этим соглашусь.
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

:facepalm: о, оказывается Маск пообещал, что скоро можно будет ставить фаркоп. но только при покупке новой. стоимость фаркопа для европы будет 970 евро. мбугага фаркоп за 1260 баксов  X( . ну че нормально, это же не проводок для яфона за 20 баксов. купят не только фрики  :gigi:
Не только лишь все.
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

німці ніколи таких машин не зроблять, як гамеиканці
зоряний час американських машин то 50-70 роки
нині то хлам який відстав на кілька поколінь від європейських машин
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

нині то хлам який відстав на кілька поколінь від європейських машин
ну почему?
Есть хорошие.
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

ну почему?
Есть хорошие.
технологічно то вчорашній день
мені особисто дуже подобається каділак сітіес купе , навіть хотів купити але коли проїхався то відповідь була нє
я практично все життя проїздив саабами і коли прийшов час змінити машину бо сааб благополучно збанкрутував , перепробував цілу масу різних марок і ніяк не міг знайти то що би мені повністю відповідало
тоді жінка запалилась cls , купив їй і трохи поїздив
теж не все ідеально як би хотів але вибір звузився до мерс бмв
тоді відкупив в знайомого s coupe трирічний і зараз ним їжджу
теж є там багато мінусів , але то досить солідно зроблена машина
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

технологічно то вчорашній день
Та ладно...
Траки, СУВы, Минивэны, Поникары.

Европа этого делать не умеет.
А гольф- класс Штатам производить и нахер не надо.
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

:facepalm: о, оказывается Маск пообещал, что скоро можно будет ставить фаркоп. но только при покупке новой. стоимость фаркопа для европы будет 970 евро. мбугага фаркоп за 1260 баксов  X( . ну че нормально, это же не проводок для яфона за 20 баксов. купят не только фрики  :gigi:
Фаркоп для туарега стоит, при конфигурировании новой машины на сайте .....

Причіпний пристрій UAH 37 905,73

1579$

Какое же ты все таки @банько.
И вообще, вроде ж в бане было давно.
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

зоряний час американських машин то 50-70 роки
нині то хлам який відстав на кілька поколінь від європейських машин
європейки- одноразові гандони...
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

Новая машина всегда лучше старой.
Машина с завода всегда лучше машины из гаража.
Немецкая машина всегда лучше американской.
Примерно так.

На счет германского качества я бы так не утверждал.
Последнее время с ним как-то не очень.
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

європейки- одноразові гандони...
У Доджа гарантия на коррозию 1 (один) год.
У VW- 9 (девять) лет.

Правда Додж теперь итальянский.
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

На счет германского качества я бы так не утверждал.
Последнее время с ним как-то не очень.
Всё становится хуже.
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

Та ладно...
Траки, СУВы, Минивэны, Поникары.

Европа этого делать не умеет.
А гольф- класс Штатам производить и нахер не надо.
хз
я не любітєль сув чи мінівенів
для мене седан або купе
мав кілька років тому шевролє аваленч як робочу машину , так досить непогана якщо не звертати увагу на твердий пластік і решту матеріалів в салоні
хоча то знову ж таки , робочий віл пікап і від нього нема що вимагати
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

Я був торік в Голандії. Тесл повно їздить, в тому числі багато таксі.
Але зарядити електричку вже проблематично.
Гуляв два дні Амстердамом і не бачив жодної вільної зарядки.
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

Для європейських міст (українських також) оптимальний розмір - гольф.
Але навіть в такому разі електричний гольф має коштувати як бензиновий чи дизельний.
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

Для європейських міст (українських також) оптимальний розмір - гольф.
Але навіть в такому разі електричний гольф має коштувати як бензиновий чи дизельний.
так , звичайно
бо нема сенсу платити 3х більше за електро
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

У Доджа гарантия на коррозию 1 (один) год.
У VW- 9 (девять) лет.

Правда Додж теперь итальянский.
а ресурс движка?
а підвісочка? а трансмісія?
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

а ресурс движка?
а підвісочка? а трансмісія?
а ресурс мотора зіла? в моєму селі до нині ще їздять :laugh:
я колись мав буси мерси 308 там теж нічого не псулось , ващє там найбільш скомплікованим вузлом було радіо на транзисторах :laugh:
там просто не мало що зіпсутись , так само в американських машинах
прості мотори великого обєму родом з 50 их років минулого століття до яких доложили інжектор
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

Для європейських міст (українських також) оптимальний розмір - гольф.
Але навіть в такому разі електричний гольф має коштувати як бензиновий чи дизельний.

Гольф конечно оптимальный. Но и пассат тоже ничего так.

Гольф    4258 x 1790 x 1492
model 3   4694 x 1933 x 1443
passat b8 4767 x 1832 x 1456


 
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

а ресурс мотора зіла? в моєму селі до нині ще їздять :laugh:
я колись мав буси мерси 308 там теж нічого не псулось , ващє там найбільш скомплікованим вузлом було радіо на транзисторах :laugh:
там просто не мало що зіпсутись , так само в американських машинах
прості мотори великого обєму родом з 50 их років минулого століття до яких доложили інжектор
то чого відмовився?
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

то чого відмовився?
їм нині було б по 30 років)))
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

Компанія Volvo розкрила нову інформацію щодо свого першого масового електрокара. Акумуляторний кросовер XC40, за словами керівництва марки, повинен стати одним з найбезпечніших автомобілів в історії шведського бренду.
Електричний Volvo XC40 побудований на доопрацьований платформі звичайного кросовера (див. на фото зверху), проте з метою безпеки його пасажирський відсік та батарея мають унікальну захисну конструкцію. Так, батарея поміщена в захисну «клітку», зробленої з екструдованого алюмінію, тоді як кузов отримав посилені елементи конструкції в передній та задній частинах, куди буде інтегрована силова установка.
XC40 EV стане першою моделлю Volvo, до оснащення якої увійде комплекс активних систем безпеки Advanced Systems, що працює під керування програмного забезпечення компанії Zenuity (спільного підприємства Volvo Cars і Autoliv). Ця система, яка базується на радарах, камерах та ультразвукових датчиках відстані, масштабується та дозволяє в майбутньому реалізувати повноцінний автопілот.

Більше інформації про електричний XC40 Volvo обіцяє розкрити найближчими тижнями. Дебютує автомобіль зовсім скоро – 16 жовтня.
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

їм нині було б по 30 років)))
так це ж чудово!
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

Тим часом, поки сомневающієся сомневаютса, ринок електро-авто в Європі виріс за рік на 34%. Тесла з початку року продала 12000 Model 3 в Норвегії, більше ніж в два раза ніж VW Golf що займає друге місце, та 10000 в Голандії, попереду VW Polo та Ford Focus що йдуть слідом. Tesla Model 3 також лідер продажів в Швейцарії.
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

Тим часом, поки сомневающієся сомневаютса, ринок електро-авто в Європі виріс за рік на 34%. Тесла з початку року продала 12000 Model 3 в Норвегії, більше ніж в два раза ніж VW Golf що займає друге місце, та 10000 в Голандії, попереду VW Polo та Ford Focus що йдуть слідом. Tesla Model 3 також лідер продажів в Швейцарії.

ну Норвегія має відмовитись від продажу ДВС найближчим часом.
повністю.
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

ну Норвегія має відмовитись від продажу ДВС найближчим часом.
повністю.
там штучно створений попит
в нормальному конкурентному середовищі електрокар не витримає конкуренції з класичними авто
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

то ідентична ситуація як з фотовольтаічними панелями
без дотацій держави вони в фуй нікому не тарахтіли
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

там штучно створений попит
в нормальному конкурентному середовищі електрокар не витримає конкуренції з класичними авто

та очевісьцє же так.
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

в нормальному конкурентному середовищі електрокар не витримає конкуренції з класичними авто
Та 100% потому в США Тесла продает больше машин в своем сегменте чем  ICE немцы
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(
van

Новая машина всегда лучше старой.
Машина с завода всегда лучше машины из гаража.
Немецкая машина всегда лучше американской.
Примерно так.
Это раньше было  так ,  сегодня качество у немцев стало хуже а у американцев намного выше .У европейцев идет минимизация всего а американцы как делали джипы- танки мощные надежные комфортные   так и делают  Вчера видел   рекламу   на американском канале  у них линейка одних  джипов  предлагаемые к продаже  штук шесть . и главное цена в два раза низе европейской   !!!   Взять к примеру Хонда пилот  сделанная в США и сделанная где то для Европы по качеству и надежности разные машины  "американка"  лучше  там нет системы отключения цилиндров ходовая мощней .есть и другие отличия  по мотору
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(
den

то ідентична ситуація як з фотовольтаічними панелями
без дотацій держави вони в фуй нікому не тарахтіли

Якщо вхєрачити карбон податок
То жодний двз не витримає конкуренції
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

Та 100% потому в США Тесла продает больше машин в своем сегменте чем  ICE немцы
в якому сегменті?
тут вже хтось договорився до того що теслу в один ряд з панамерою поставив :facepalm:
де тесла а де панамера
нє ну можна і дачію з беемкою порівнювати :facepalm:
   
Re: Падіння якості Тесли?  :(

Та 100% потому в США Тесла продает больше машин в своем сегменте чем  ICE немцы

не тому.
є на те свої причини.
а в Європі і Азії на Теслу срали і сцяли.
бо вона
1. втричі завищена ціна як мінімум.
2. салн у неї жахливий. матеріали просто як у лайносі.
3. вона дуже довго заряджається якшо немає американської системи суперчарджер.


в США маск продає людям комплекс послуг. з зарядкою.
далі американець платить по 500 доларів у місяць за операційни лізінг Тесли.
і має безкоштовну швидку зарядку.

в США тесла продає послугу а не гаджет.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія