Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Не слышал про микросхемы с арсенид галлия. Пример  можеш привести.
И что такое "зворотній діод"? Обращенный диод знаю ,тот же туннельный только без области отрицательного сопротивления.
зворотній діод, він же ж паразитний діод, він же ж body diode в MOSFETі, хоч по факту є біполярним транзистором. чому зворотній- тому шо в нормальних умовах він не працює на прямій ділянці ВАХ. приклад арсенід-галієвих іс- підсилювачі, змішувачі. комутатори етс.... колись і швидку логіку робили.
   
майбутнє автомобілебудування, довго чекав на цей випуск, така інженерія буде недоступна для  тойот і фордів ще мінімум років 10 якщо звичайно вони до того будуть ще існувати


   
Арсенид галия не технологичный материал иначеб на нем делали бы микросхемы ,так как подвижность электронов  у него в  несколько раз выше. А так с него делают дорогие СВЧ транзисторы ,диоды ганна и лавинопролетные диоды. Все для СВЧ техники .
А сам мышьяк используется для лигирования кремния при создании n++ областей ,но концентрация там смешная на 2000-5000 атомов кремния 1 атом мышьяка и сама оласть мизерна занимает 1/1000 обема фотоэлемента.  И если ты хочеш боротся с мышьяком в таком виде то выбрось все полупроводниковые приборы.

Бла-бла-бла… пока что эту дрянь тупо отправляют на свалку под восторженные визги о «зелёной энергетике» тебе подобных…
   
ну що тут? До чого договорились? Вже пора скидати акції Тесли і закупати акції Роснєфті? :shuffle:
   
ну що тут? До чого договорились? Вже пора скидати акції Тесли і закупати акції Роснєфті? :shuffle:
Це треба було робити ще позавчора, а тепер "поезд ушел"  :-)o
   
Це треба було робити ще позавчора, а тепер "поезд ушел"  :-)o

Хто не успіл той опіздав
   
Це треба було робити ще позавчора, а тепер "поезд ушел"  :-)o

Тесла -банкрот? :shuffle:
   
майбутнє автомобілебудування, довго чекав на цей випуск, така інженерія буде недоступна для  тойот і фордів ще мінімум років 10 якщо звичайно вони до того будуть ще існувати


https://www.youtube.com/watch?v=FXpfU6I_T3w
:facepalm: шо тут такого "революційного" та "недосяжного"?
   
Re: Светлое будущее электрических машин


:facepalm: шо тут такого "революційного" та "недосяжного"?
[/quote]
 Я углядел, что Теслу будут собирать не из отдельных деталей, по отдельности вмонтируя их во время сборки. а как бы из готовых с полным фаршем "кубиков", собираемых отдельно. Предполагаю, что взаимозаменяемые "кубики" могут иметь разный ,но полностью функциональный фарш на любой вкус и запрос.
   
:facepalm: шо тут такого "революційного" та "недосяжного"?

Відсутність мотивації
   
Відсутність мотивації
чиєї?
   
Бла-бла-бла… пока что эту дрянь тупо отправляют на свалку под восторженные визги о «зелёной энергетике» тебе подобных…
+======================================================+
Арсен дошить поширений в природі: кларк 1,7⋅10−4 % по масі.
І жодного отруєного світлодіодами не зафіксовано. Тринди далі...
В свій час більше 200-300 років це була головна отрута проти
крис та мишей.
   
чиєї?

тойоти та форда
   
майбутнє автомобілебудування, довго чекав на цей випуск, така інженерія буде недоступна для  тойот і фордів ще мінімум років 10 якщо звичайно вони до того будуть ще існувати

Скажи, а правда що тесла буде як айфон. Заміняти запчастини зможе лише виробник?
   
+======================================================+
Арсен дошить поширений в природі: кларк 1,7⋅10−4 % по масі.
І жодного отруєного світлодіодами не зафіксовано. Тринди далі...
В свій час більше 200-300 років це була головна отрута проти
крис та мишей.

Гаврила, твой деменционный старческий трёп не имеет ничего общего с утилизацией отслуживших солнечных панелей в промышленном масштабе.

Пы. Сы. Умение подобных тебе использовать ресурсы, когда в Украине один мусороперерабатываю щий завод, а львовская свалка - посмешище мирового масштаба, говорит само о себе. Зато попиздеть ты и тебе подобные - большие мастера.
   
Це треба було робити ще позавчора, а тепер "поезд ушел"  :-)o

в кожної компанії є життєвий цикл який залежить від того чим вона займаєтся. взяти скажімо топ 20 це компи, смартфони, нафтогаз, софт/хмари, інтернет магазин, фінанси... це досить старі вже продукти які добігають свій цикл як нафтогаз або особливих проривів тут не буде,  деяки з них ще й дивіденди платять як єпл і майкрософ проїдаючи прибуток

в іншому куті ринга тесла, компанія яка тільки народила продукт EV з ринком збуту ~$4тр в декілька разів більшим ніж ринок смартфонів, в цей же час вони народжують інший продукт self driving car як додаток до першого з бізнес потенціалом в декілька разів більшим ніж перший продукт ~$10тр, і в цей же час вони створюють ще один продукт tesla bot з потенціалом який взагалі неможливо прорахувати


   
в кожної компанії є життєвий цикл який залежить від того чим вона займаєтся. взяти скажімо топ 20 це компи, смартфони, нафтогаз, софт/хмари, інтернет магазин, фінанси... це досить старі вже продукти які добігають свій цикл як нафтогаз або особливих проривів тут не буде,  деяки з них ще й дивіденди платять як єпл і майкрософ проїдаючи прибуток

в іншому куті ринга тесла, компанія яка тільки народила продукт EV з ринком збуту ~$4тр в декілька разів більшим ніж ринок смартфонів, в цей же час вони народжують інший продукт self driving car як додаток до першого з бізнес потенціалом в декілька разів більшим ніж перший продукт ~$10тр, і в цей же час вони створюють ще один продукт tesla bot з потенціалом який взагалі неможливо прорахувати

И результаты своей деятельности привычно переложить на плечи налогоплательщиков. .. Скучно, девушки! (с) :)
   
Гаврила, твой деменционный старческий трёп не имеет ничего общего с утилизацией отслуживших солнечных панелей в промышленном масштабе.

Пы. Сы. Умение подобных тебе использовать ресурсы, когда в Украине один мусороперерабатываю щий завод, а львовская свалка - посмешище мирового масштаба, говорит само о себе. Зато попиздеть ты и тебе подобные - большие мастера.

The global solar power recycling market is expected to register a CAGR of more than 18% during 2020-2025 по простому як ростуть твої інвестиції за період, трохи меньше гугла  амазона

а тут на скільки виросло і з чого зроблено

- Globally, solar power generation increased from 33.7 TWh in 2010 to 584.6 in 2018, and it is expected to witness a significant growth over the forecast period. Out of this, over 90% of the installations are of crystalline silicon type.
   
И результаты своей деятельности привычно переложить на плечи налогоплательщиков. .. Скучно, девушки! (с) :)

ти як в том анеxдоте кто накурілся? я накурілся??  :laugh:
   
The global solar power recycling market is expected to register a CAGR of more than 18% during 2020-2025 по простому як ростуть твої інвестиції за період, трохи меньше гугла  амазона

а тут на скільки виросло і з чого зроблено

- Globally, solar power generation increased from 33.7 TWh in 2010 to 584.6 in 2018, and it is expected to witness a significant growth over the forecast period. Out of this, over 90% of the installations are of crystalline silicon type.

Опять новости из будущего. :)
   
ти як в том анеxдоте кто накурілся? я накурілся??  :laugh:

Чучело, ты поинтересуйся на досуге, куда идут твои деньги, которые ты платишь за уборку мусора. :)
   
Тесла -банкрот? :shuffle:
ну "не прям счас", але скоро їх чекає крах ... точно як доллар  :-)o
   
Чучело, ты поинтересуйся на досуге, куда идут твои деньги, которые ты платишь за уборку мусора. :)

Ааа кракаділ в ванной !!  :laugh:

Для початку припини діарею з рота задрав придурок
   
Ааа кракаділ в ванной !!  :laugh:

Для початку припини діарею з рота задрав придурок

Ножкой топнуть не забыл? :)
   


в іншому куті ринга тесла,

Musk received the Global Green 2006 product design award for his design of the Tesla Roadster, presented by Mikhail Gorbachev

БУГАГА! (с) Ещё один "специалист"...
   
Re: Светлое будущее электрических машин

:facepalm: шо тут такого "революційного" та "недосяжного"?
Я углядел, что Теслу будут собирать не из отдельных деталей, по отдельности вмонтируя их во время сборки. а как бы из готовых с полным фаршем "кубиков", собираемых отдельно. Предполагаю, что взаимозаменяемые "кубики" могут иметь разный ,но полностью функциональный фарш на любой вкус и запрос.
[/quote]

Це також, але головне  сама батарея є корпусом що робить цю частину авто в два чи три рази легше і набагато простіше в виробництві з набагато меншою кількістю деталей. Плюс сама батарея 4680 іншою конструкцій де не пиптик передає енергію а вся поверхня циліндра. Ці вже за 50 хв 100% заряджають. Далі це компонується з вилитою  однією деталлю за секунду задом і так само передом.

magistr В тойтоах та фордах щоб тільки зібрати зад та перед є цілі цеха з сотнями працівників, про structural pack  взагалі мови не може йтися
   
Re: Светлое будущее электрических машин

Я углядел, что Теслу будут собирать не из отдельных деталей, по отдельности вмонтируя их во время сборки. а как бы из готовых с полным фаршем "кубиков", собираемых отдельно. Предполагаю, что взаимозаменяемые "кубики" могут иметь разный ,но полностью функциональный фарш на любой вкус и запрос.
Це також, але головне  сама батарея є корпусом що робить цю частину авто в два чи три рази легше і набагато простіше в виробництві з набагато меншою кількістю деталей. Плюс сама батарея 4680 іншою конструкцій де не пиптик передає енергію а вся поверхня циліндра. Ці вже за 50 хв 100% заряджають. Далі це компонується з вилитою  однією деталлю за секунду задом і так само передом.

magistr В тойтоах та фордах щоб тільки зібрати зад та перед є цілі цеха з сотнями працівників, про structural pack  взагалі мови не може йтися
[/quote] а ти не думав, шо для збірки того "кубика" потрібні ті самі цехи з тими самими сотнями працівників?
п.с. чому в мене нема ніякого пієтету з приводу того structural pack. цій новині вже сто літ в обід. ну гаразд, гарантоване електроживлення це штука специфічна, але телефонну станцію ти собі уявляєш? коли стоять сотні  стійок і в кожній стійці десятки комірок, що відповідають окремим номерам? і це роки так 60-і, якшо не раніше... гаразд, не будемо про атс. ти дата-центр бачив? так-от, там те саме. кубики, просто кубики. точніше, паралелепіпеди
   
Гаврила, твой деменционный старческий трёп не имеет ничего общего с утилизацией отслуживших солнечных панелей в промышленном масштабе.

Пы. Сы. Умение подобных тебе использовать ресурсы, когда в Украине один мусороперерабатываю щий завод, а львовская свалка - посмешище мирового масштаба, говорит само о себе. Зато попиздеть ты и тебе подобные - большие мастера.
+=================================================================================+
Пі3дливе чмо!Ти вже знайшов комерційну побутову сонячну панель що виготовлена не з кремнію?
Спець по свалкам бо існує тама!  :K

Останнє редагування: 6 липня 2022 18:30:43 від vkhavr2
   
Re: Светлое будущее электрических машин

Це також, але головне  сама батарея є корпусом що робить цю частину авто в два чи три рази легше і набагато простіше в виробництві з набагато меншою кількістю деталей. Плюс сама батарея 4680 іншою конструкцій де не пиптик передає енергію а вся поверхня циліндра. Ці вже за 50 хв 100% заряджають. Далі це компонується з вилитою  однією деталлю за секунду задом і так само передом.

magistr В тойтоах та фордах щоб тільки зібрати зад та перед є цілі цеха з сотнями працівників, про structural pack  взагалі мови не може йтися
а ти не думав, шо для збірки того "кубика" потрібні ті самі цехи з тими самими сотнями працівників?
п.с. чому в мене нема ніякого пієтету з приводу того structural pack. цій новині вже сто літ в обід. ну гаразд, гарантоване електроживлення це штука специфічна, але телефонну станцію ти собі уявляєш? коли стоять сотні  стійок і в кожній стійці десятки комірок, що відповідають окремим номерам? і це роки так 60-і, якшо не раніше... гаразд, не будемо про атс. ти дата-центр бачив? так-от, там те саме. кубики, просто кубики. гаразд, паралелепіпеди

Щоб зрозуміти як збирають пак з циліндрами треба дивитися наступну серію коли в вскриють батарею. Пропонувалося що їх заливають смолою і готово. Я тобі більше скажу, всі ці ідеї великих интегрованих деталей давно використовують в іграшках, тут самий прикол реалізації такого підходу для дорослих, а це вже геть інші технології ніж ті що юзають форди тойтоти, тому наприклад завод тесли у фрімонті, який був майже лише ангаром став найефективнішим авто заводом на метр квадратний в штатах обігнавши самий крутий завод тойтои в америки, а це все при-бу-то-к який в тесли наближається до епла що нечуванао для авто виробників які заробляють в основному на деталях  :laugh:
   
+=================================================================================+
Пі3дливе чмо!Ти вже знайшов комерційну побутову сонячну панель що виготовлена не з кремнію?
Спець по свалкам бо існує тама!  :K

Гаврюша, к тебе санитары уже выехали. :)
   
Re: Светлое будущее электрических машин

Щоб зрозуміти як збирають пак з циліндрами треба дивитися наступну серію коли в вскриють батарею. Пропонувалося що їх заливають смолою і готово. Я тобі більше скажу, всі ці ідеї великих интегрованих деталей давно використовують в іграшках, тут самий прикол реалізації такого підходу для дорослих, а це вже геть інші технології ніж ті що юзають форди тойтоти, тому наприклад завод тесли у фрімонті, який був майже лише ангаром став найефективнішим авто заводом на метр квадратний в штатах обігнавши самий крутий завод тойтои в америки, а це все при-бу-то-к який в тесли наближається до епла що нечуванао для авто виробників які заробляють в основному на деталях  :laugh:
тобі щось відомо про спіраль діалектики? раніше нормальні авто були рамними. на раму чіпляли движок, підвіску, трансмісію. потім на це все встановлювали зібраний кузов.
підключали дроти, встановлювали кермо, інакше ніяк. вуаля!  але потім виявилось, що це всьо класно, але конструкція офігєнно важка. а движки тоді були досить чахлими.
   
Re: Светлое будущее электрических машин

]

а ти не думав, шо для збірки того "кубика" потрібні ті самі цехи з тими самими сотнями працівників?

[/quote]
Не цеха, а автоматизированные ,роботизированные линии по сборке "кубиков". С минимумом ручной работы после сборки
   
Re: Светлое будущее электрических машин

а ти не думав, шо для збірки того "кубика" потрібні ті самі цехи з тими самими сотнями працівників?

Не цеха, а автоматизированные ,роботизированные линии по сборке "кубиков". С минимумом ручной работы после сборки
[/quote] :facepalm: ніби зараз бракує автоматизованих ліній
   
Re: Светлое будущее электрических машин

Не цеха, а автоматизированные ,роботизированные линии по сборке "кубиков". С минимумом ручной работы после сборки
:facepalm: ніби зараз бракує автоматизованих ліній
[/quote]
 Их всегда мало! :)
 Например в идейном плане "кубики", сами кубики будут собирать тоже из меньших кубиков! Которые тоже будут собирать на отдельных роботизированных линиях.
 Сборка конечного изделия будет происходить практически без монтажа отдельных комплектующих деталей.
   
Re: Светлое будущее электрических машин


 Например в идейном плане "кубики", сами кубики будут собирать тоже из меньших кубиков! Которые тоже будут собирать на отдельных роботизированных линиях.
 Сборка конечного изделия будет происходить практически без монтажа отдельных комплектующих деталей.

в тому то і справа що дизайн такий що кубіки цільні. Вони виплавляються в потрібному вигляді, а не збираються
   
Re: Светлое будущее электрических машин

Их всегда мало! :)
 Например в идейном плане "кубики", сами кубики будут собирать тоже из меньших кубиков! Которые тоже будут собирать на отдельных роботизированных линиях.
 Сборка конечного изделия будет происходить практически без монтажа отдельных комплектующих деталей.
в тому то і справа що дизайн такий що кубіки цільні. Вони виплавляються в потрібному вигляді, а не збираються
[/quote]якшо раптом не помітив, то "кубик"містить половину салону, включно з рухомим сидіннями. поясни, як мона "виплавити" сидіння?
   
Гаврюша, к тебе санитары уже выехали. :)
+===================================================+
На концерті Кобзону буде аншлаг. Тебе, поц, там теж чекають!
   
Re: Светлое будущее электрических машин

якшо раптом не помітив, то "кубик"містить половину салону, включно з рухомим сидіннями. поясни, як мона "виплавити" сидіння?

то збірка, а не кубік

ось кубік (заміняє кілька десятків різних шлангочок та клапанів)


або ось кубік (заміняє збірку з сотні різних деталей)



   
Скажи, а правда що тесла буде як айфон. Заміняти запчастини зможе лише виробник?

А у сучасному Мерсі ти зможеш залізти під капот без сервісу?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 5 гостей
 
Повна версія