В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 15:21:20 IP/Host: 92.113.53.---
|
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 15:23:29 IP/Host: 213.111.64.---
|
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 15:26:02 IP/Host: 77.120.171.---
|
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 15:27:50 IP/Host: 37.252.181.---
|
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 15:28:45 IP/Host: 89.235.238.---
|
а чтобы не ждать подзарядки, у них есть обмен аккомуляторов?
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 15:29:52 IP/Host: 86.135.108.---
|
та то все фігня!
Коли з"являться батареї на новій НАНОтехнології?
Бо всі ці ігрища з корпусами до дупи!
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 15:30:24 IP/Host: 31.185.241.---
|
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 15:31:15 IP/Host: 37.252.181.---
|
Розгорнути попередні цитати...та то все фігня!
Коли з"являться батареї на новій НАНОтехнології?
Бо всі ці ігрища з корпусами до дупи!Це питання до Сколково. Без них ніяк неможливо.
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 15:31:16 IP/Host: 77.120.171.---
|
Розгорнути попередні цитати...а чтобы не ждать подзарядки, у них есть обмен аккомуляторов?Был проект и тестовая эксплуатация. Но его закрыли по причине... по причине того, что сервис не пользовался спросом. как выяснилось американцы более тяготеют к варианту с подзарядкой.
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 15:33:34 IP/Host: 31.185.241.---
|
Розгорнути попередні цитати...а чтобы не ждать подзарядки, у них есть обмен аккомуляторов?Был проект и тестовая эксплуатация. Но его закрыли по причине... по причине того, что сервис не пользовался спросом. как выяснилось американцы более тяготеют к варианту с подзарядкой.ну если никуда не спешить...то пара-тройка часов не время
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 15:36:26 IP/Host: 89.235.238.---
|
Розгорнути попередні цитати...а чтобы не ждать подзарядки, у них есть обмен аккомуляторов?Был проект и тестовая эксплуатация. Но его закрыли по причине... по причине того, что сервис не пользовался спросом. как выяснилось американцы более тяготеют к варианту с подзарядкой.ну если никуда не спешить...то пара-тройка часов не время
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 15:36:29 IP/Host: 37.55.87.---
|
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 15:36:31 IP/Host: 77.120.171.---
|
Розгорнути попередні цитати...Был проект и тестовая эксплуатация. Но его закрыли по причине... по причине того, что сервис не пользовался спросом. как выяснилось американцы более тяготеют к варианту с подзарядкой.ну если никуда не спешить...то пара-тройка часов не времяНа данний момент часу - 20 хвилин зарядка до 80%.
І плюс до того, шо акуми і швидкість зарядки постійно прогресують.
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 15:39:17 IP/Host: 31.185.241.---
|
Між іншим, китайський ринок електокарів в червні обійшов за обсягами американський
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 15:42:44 IP/Host: 37.55.87.---
|
Розгорнути попередні цитати...Між іншим, китайський ринок електокарів в червні обійшов за обсягами американськийНу там інші "електрокари"
Так, тарахтєлочки з трьома колесами на 50км пробігу
А у амерів тесла
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 15:49:15 IP/Host: 31.185.241.---
|
Розгорнути попередні цитати...Між іншим, китайський ринок електокарів в червні обійшов за обсягами американськийНу там інші "електрокари"
Так, тарахтєлочки з трьома колесами на 50км пробігу
А у амерів теслаBYD Qin
$35000
Ця модель вже найближчим часом буде світовим лідером серед електрокарів (це власне гібрид з 70км пробігу на електриці)
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 15:51:07 IP/Host: 79.176.162.---
|
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 16:10:42 IP/Host: 37.55.87.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ну там інші "електрокари"
Так, тарахтєлочки з трьома колесами на 50км пробігу
А у амерів теслаBYD Qin
$35000
Ця модель вже найближчим часом буде світовим лідером серед електрокарів (це власне гібрид з 70км пробігу на електриці)Гібрид не можна називати електрокаром.
Це як вінт з куцим вбудованим ссд кешем вважати ССД.
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 16:26:26 IP/Host: 31.185.241.---
|
Розгорнути попередні цитати...BYD Qin
$35000
Ця модель вже найближчим часом буде світовим лідером серед електрокарів (це власне гібрид з 70км пробігу на електриці)Гібрид не можна називати електрокаром.
Це як вінт з куцим вбудованим ссд кешем вважати ССД.Можна і потрібно, оскільки десь 80% пробігу відбувається саме на електричному приводі.
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 16:36:20 IP/Host: 130.79.154.---
|
та то все фігня!
Коли з"являться батареї на новій НАНОтехнології?
Бо всі ці ігрища з корпусами до дупи!
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 16:44:05 IP/Host: 85.238.121.---
|
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 16:46:44 IP/Host: 31.185.241.---
|
Розгорнути попередні цитати...та то все фігня!
Коли з"являться батареї на новій НАНОтехнології?
Бо всі ці ігрища з корпусами до дупи!Про нанотехнології не факт. Вже 2 великих автовиробники (БМВ і якийсь японець) зробили стратегічну ставку на водневі паливні елементи.
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 16:55:33 IP/Host: 130.79.154.---
|
Розгорнути попередні цитати...та то все фігня!
Коли з"являться батареї на новій НАНОтехнології?
Бо всі ці ігрища з корпусами до дупи!Про нанотехнології не факт. Вже 2 великих автовиробники (БМВ і якийсь японець) зробили стратегічну ставку на водневі паливні елементи.Бімер не робив ставку на водень. Вони хотіли випустити модель, але далі концепту справа не пішла, заглохло. А електро випускають, і гібріди.
А тойота да, випустила, дорогу(в зрівнянні з теслою) важку модель.
Нмд це поганий приклад конкуренції, розпорошування сил на нові дослідження, інфраструктуру і ті. Єдина перевага водню над акумами це швидкість зарядки, але прогрес йде, а якшо виробники не будуть розпорошувати зусилля, то результат, на кшталт супер-кондерів чи ще якоісь фігні можна буде досягти набагато швидше.
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 16:58:16 IP/Host: 213.111.64.---
|
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 17:05:50 IP/Host: 95.133.108.---
|
от коли з"являться батареї, від яких ноутбук з однієї зарядки буде місяць працювати - от тоді напишіть мені про електрокари.
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 17:23:03 IP/Host: 79.176.162.---
|
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 17:31:18 IP/Host: 69.196.189.---
|
fuel-cell
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 17:34:21 IP/Host: 31.185.241.---
|
Розгорнути попередні цитати...Про нанотехнології не факт. Вже 2 великих автовиробники (БМВ і якийсь японець) зробили стратегічну ставку на водневі паливні елементи.Бімер не робив ставку на водень. Вони хотіли випустити модель, але далі концепту справа не пішла, заглохло. А електро випускають, і гібріди.
А тойота да, випустила, дорогу(в зрівнянні з теслою) важку модель.
Нмд це поганий приклад конкуренції, розпорошування сил на нові дослідження, інфраструктуру і ті. Єдина перевага водню над акумами це швидкість зарядки, але прогрес йде, а якшо виробники не будуть розпорошувати зусилля, то результат, на кшталт супер-кондерів чи ще якоісь фігні можна буде досягти набагато швидше."BMW Hydrogen Fuel-Cell Prototypes Now Testing, Production "Sometime After 2020""
Jul 7, 2015
http://www.greencarreports.com/news/1098965_bmw-hydrogen-fuel-cell-prototypes-now-testing-production-sometime-after-2020
"The hydrogen-powered BMW featured high-pressure tanks down the spine of the car between the front and rear axles, a battery pack slightly larger than 1 kilowatt-hour, the fuel-cell stack itself, and an electric motor rated at 180 kilowatts (242 horsepower).
That powertrain provided a range of 500 km (310 miles), the company said, although those figures were based on the European test cycle."
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 17:37:33 IP/Host: 31.185.241.---
|
Розгорнути попередні цитати...fuel-cellВ Брітіш Коламбіа вже перепробували автобуси на "hydrogen fuel cell". Реальні автобуси перебували в експлуатації. Тобто це вже не прототип. Обіцяли нев’їбенне зелене майбутнє. Купу грошей платників податків вбухали в пілотний проект.
Як результат, зараз ці "зелені автобуси" розпродають або переробляють на дизель.
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 17:38:32 IP/Host:
|
Генеральный директор Tesla Motors Элон Маск рассказал о трех обновлениях для автомобиля Model S. Об этом сообщает портал Fortune.
Маск рассказал, что новое обновление седана позволит значительно увеличить скорость разгона: модель сможет разогнаться с нуля до 96,5 км/ч за 2,8 с, что на 20% быстрее прежнего показателя.
Кроме того, электромобиль получит повышенный запас хода: за доплату $3 тыс. покупатели смогут получить дополнительный комплекс батарей на 90 кВтч. Так, один из самых мощных электрокаров с помощью дополнительных батарей сможет пройти путь 480 км без остановок на подзарядку.
Кроме того, глава Tesla Motors объявил, что Model S 70D будет доступна по сниженной цене — $70 тыс.
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 17:57:10 IP/Host: 130.79.154.---
|
Розгорнути попередні цитати...fuel-cellВ Брітіш Коламбіа вже перепробували автобуси на "hydrogen fuel cell". Реальні автобуси перебували в експлуатації. Тобто це вже не прототип. Обіцяли нев’їбенне зелене майбутнє. Купу грошей платників податків вбухали в пілотний проект.
Як результат, зараз ці "зелені автобуси" розпродають або переробляють на дизель.Ікзеклі. Нмд водень це просто для тих хто не може уявити машину шоб в неї не заливати пальне а заряжати. Така собі звичка, фобія навіть можливо.
Ви ж не кажете, хай випускають мобіли на бензині
Так і до електро всі з часом звикнуть, просто треба буде трішки зсунути свою парадигму користування авто.
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 17:58:54 IP/Host:
|
Розгорнути попередні цитати...В Брітіш Коламбіа вже перепробували автобуси на "hydrogen fuel cell". Реальні автобуси перебували в експлуатації. Тобто це вже не прототип. Обіцяли нев’їбенне зелене майбутнє. Купу грошей платників податків вбухали в пілотний проект.
Як результат, зараз ці "зелені автобуси" розпродають або переробляють на дизель.Ікзеклі. Нмд водень це просто для тих хто не може уявити машину шоб в неї не заливати пальне а заряжати. Така собі звичка, фобія навіть можливо.
Ви ж не кажете, хай випускають мобіли на бензині
Так і до електро всі з часом звикнуть, просто треба буде трішки зсунути свою парадигму користування авто.Водень: вага бака 100 кг, зарядка - 15 секунд;
Акумулятори: вага "бака" - тона, зарядка - кілька годин.
Є різниця?
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 18:00:29 IP/Host: 130.79.154.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ікзеклі. Нмд водень це просто для тих хто не може уявити машину шоб в неї не заливати пальне а заряжати. Така собі звичка, фобія навіть можливо.
Ви ж не кажете, хай випускають мобіли на бензині
Так і до електро всі з часом звикнуть, просто треба буде трішки зсунути свою парадигму користування авто.Водень: вага бака 100 кг, зарядка - 15 секунд;
Акумулятори: вага "бака" - тона, зарядка - кілька годин.
Є різниця?Опасное занятие.
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 18:08:03 IP/Host: 31.185.241.---
|
Розгорнути попередні цитати...В Брітіш Коламбіа вже перепробували автобуси на "hydrogen fuel cell". Реальні автобуси перебували в експлуатації. Тобто це вже не прототип. Обіцяли нев’їбенне зелене майбутнє. Купу грошей платників податків вбухали в пілотний проект.
Як результат, зараз ці "зелені автобуси" розпродають або переробляють на дизель.Ікзеклі. Нмд водень це просто для тих хто не може уявити машину шоб в неї не заливати пальне а заряжати. Така собі звичка, фобія навіть можливо.
Ви ж не кажете, хай випускають мобіли на бензині
Так і до електро всі з часом звикнуть, просто треба буде трішки зсунути свою парадигму користування авто.Водень: вага бака 100 кг, зарядка - 15 секунд;
Акумулятори: вага "бака" - тона, зарядка - кілька годин.
Є різниця?
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 18:16:17 IP/Host: 178.95.218.---
|
последние обновления
----
прикольно.... но многие теперь называют автомобили Tesla - айфонами на колесах.
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 18:23:53 IP/Host: 130.79.154.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ікзеклі. Нмд водень це просто для тих хто не може уявити машину шоб в неї не заливати пальне а заряжати. Така собі звичка, фобія навіть можливо.
Ви ж не кажете, хай випускають мобіли на бензині
Так і до електро всі з часом звикнуть, просто треба буде трішки зсунути свою парадигму користування авто.Водень: вага бака 100 кг, зарядка - 15 секунд;
Акумулятори: вага "бака" - тона, зарядка - кілька годин.
Є різниця?Цікаві у вас цифри. Тіки от нєувязочка. Вага акума 500 кг а не тонна, зарядка 20 хвилин а не кілька годин. Так шо вже збрехавши.
Далі, від ваги акума/бака нічого не залежить, а зарядка це справа техніки, зараз 20 хвилин, зможуть запихувать вдвічи швидше стане 10, потім придумають реалізацію супер-кондерів - стане 15сек.
А вас не бентежить те, що для свого прототипу БМВ возить слідом за ним вантажівку з воднем, бо тупо нема де заправить за оті 15 сек?
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 18:28:14 IP/Host: 31.185.241.---
|
Розгорнути попередні цитати...Водень: вага бака 100 кг, зарядка - 15 секунд;
Акумулятори: вага "бака" - тона, зарядка - кілька годин.
Є різниця?Цікаві у вас цифри. Тіки от нєувязочка. Вага акума 500 кг а не тонна, зарядка 20 хвилин а не кілька годин. Так шо вже збрехавши.Не чіпляйтесь до дрібниць, бо й я можу: не 500, а 600 кг і 20 хвилин - то не повна зарядка. А написав я тону бо з батареєю у 600 кг Тесла не проїде стільки, скільки той БМВ на водні. Треба ж якось привести їх до одного знаменника.Розгорнути попередні цитати...ЦитуватиДалі, від ваги акума/бака нічого не залежить, а зарядка це справа техніки, зараз 20 хвилин, зможуть запихувать вдвічи швидше стане 10, потім придумають реалізацію супер-кондерів - стане 15сек.Не несіть юхню. Чим більша вага, тим більше витрата палива і тим гірша маневреність. Також при аварії удар буде сильнішим. Вага - це одна з найважливіших характеристик авта.Розгорнути попередні цитати...ЦитуватиА вас не бентежить те, що для свого прототипу БМВ возить слідом за ним вантажівку з воднем, бо тупо нема де заправить за оті 15 сек?Ні, не бентежить. Бо ще два роки тому те саме казали про електрику. Звідки узятися водневим заправкам, коли нема чого заправляти?
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 18:49:19 IP/Host: 130.79.154.---
|
Розгорнути попередні цитати...Цікаві у вас цифри. Тіки от нєувязочка. Вага акума 500 кг а не тонна, зарядка 20 хвилин а не кілька годин. Так шо вже збрехавши.Не чіпляйтесь до дрібниць, бо й я можу: не 500, а 600 кг і 20 хвилин - то не повна зарядка. А написав я тону бо з батареєю у 600 кг Тесла не проїде стільки, скільки той БМВ на водні. Треба ж якось привести їх до одного знаменника.ЦитуватиДалі, від ваги акума/бака нічого не залежить, а зарядка це справа техніки, зараз 20 хвилин, зможуть запихувать вдвічи швидше стане 10, потім придумають реалізацію супер-кондерів - стане 15сек.Не несіть юхню. Чим більша вага, тим більше витрата палива і тим гірша маневреність. Також при аварії удар буде сильнішим. Вага - це одна з найважливіших характеристик авта.ЦитуватиА вас не бентежить те, що для свого прототипу БМВ возить слідом за ним вантажівку з воднем, бо тупо нема де заправить за оті 15 сек?Ні, не бентежить. Бо ще два роки тому те саме казали про електрику. Звідки узятися водневим заправкам, коли нема чого заправляти?З вами все зрозуміло. Нецікаво далі дискутувати.
Скажу тіки, шо електрика є скрізь, де є люди, а водень хіба шо в бомбах.
ЗІ. І про важчий удар при аварії то мощно ви зарядили, враховуючи шо тесла взяла всі найвищі бали в краш тестах. І маневреність в неї чудова за рахунок низької посадки батарей.
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 18:57:53 IP/Host: 62.221.53.---
|
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях .... |
18 липня 2015 19:22:07 IP/Host: 212.90.166.---
|