Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Та не кажи, на марс навіть не злітав  :facepalm:
До чого тут Марс?
Марс в планах))
Було питання——"чому кацапи не люблять Маска"— і відповідь що Маск зкрив Роскосмос( насправді ні)
На цю тезу я закинув тезу про кацапський Шатл від Камазу безпілотний, який вже десь там в ЧС катається—— у Маска такого щоб катався десь ще немає.
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Безпілотні вантажні платформи катаються по тереторіі портів Гамбург, Роттердам, Сінгапур, Шанхай та інших вже як мінімум з десять років. А не як той КамАЗ тільки декілька днв з запізненням в 15 років.І це зовсім не те, що випустити авто на дорогу з громадським транспортом і сказати, а тепер ти розберись сама що тут до чого. Це зовсім інший рівень що вимагає постійне прийти я рішень куди та як іхати.

Мій гарний знайомий проїхав в квітні з Салт Лейк Сіті до Сан Дієго в Теслі Модель S, а це десь 12 годин дороги, і як він каже 99% дороги авто проїхало на автопілоті без щонайменших втручань та нарікань. Досі в захваті від придбаного авто. І це саме головне, всі мої знайомі володарі Тесли, коло не велике, але вже і не маленьке, не нахвалять авто та навіть не думають про повернення до чогось іншого.

Останнє редагування: 5 липня 2018 22:02:19 від Dobre
   
Безпілотні вантажні платформи катаються по тереторіі портів Гамбург, Роттердам, Сінгапур, Шанхай та інших вже як мінімум з десять років. А не як той КамАЗ тільки декілька днв з запізненням в 15 років.І це зовсім не те, що випустити авто на дорогу з громадським транспортом і сказати, а тепер ти розберись сама що тут до чого. Це зовсім інший рівень що вимагає постійне прийти я рішень куди та як іхати.

Мій гарний знайомий проїхав в квітні з Салт Лейк Сіті до Сан Дієго в Теслі Модель S, а це десь 12 годин дороги, і як він каже 99% дороги авто проїхало на автопілоті без щонайменших втручань та нарікань. Досі в захваті від придбаного авто. І це саме головне, всі мої знайомі володарі Тесли, коло не велике, але вже і не маленьке, не нахвалять авто та навіть не думають про повернення до чогось іншого.

Все правильно про платформи—— але до чого тут Маск до них?
пс. А слова знайомих—— це як на мене—— аргумент—— і я не жартую—— мені було б цікаво почитати саме власників з досвідом експлуатаціі.
   
До чого тут Марс?
Марс в планах))
Було питання——"чому кацапи не люблять Маска"— і відповідь що Маск зкрив Роскосмос( насправді ні)
На цю тезу я закинув тезу про кацапський Шатл від Камазу безпілотний, який вже десь там в ЧС катається—— у Маска такого щоб катався десь ще немає.
А шо не так з Роскосмосом?
Імпортозамєщєніє по гамериканськи.
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?
PAL

У кацапів десь там на ЧС у Мордорі катається тестовий екземпляр безпілотного Шатла від Камазу.
У Тесли поки що такого немає((
"камаз катається" - то деяке перебільшення. Він, здається, 650м проїхав уього
А Маск ще минулого року презентував оце ось
   
"камаз катається" - то деяке перебільшення. Він, здається, 650м проїхав уього
А Маск ще минулого року презентував оце ось
Показати зображення...

Та якби все те що Маск презентував завелося —— то вже людство би шагнуло на крок уперед.( але поки що ні).
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Та якби все те що Маск презентував завелося —— то вже людство би шагнуло на крок уперед.( але поки що ні).
Ну да , машини не заводяться, ракети не літають. Біда з тим Маском.  :(  А камаз то сила. (tu)
   
Та якби все те що Маск презентував завелося —— то вже людство би шагнуло на крок уперед.( але поки що ні).
поки що так - те, чого не зробили цілі наддержави - зробив талановитий чувак.
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

поки що так - те, чого не зробили цілі наддержави - зробив талановитий чувак.
То Ви просто нового камаза, ще не бачили.
   
поки що так - те, чого не зробили цілі наддержави - зробив талановитий чувак.
Наприклад?
1. Електрокари—— були до Маска і є попри нього—— яку саме Маск зробив революцію в них крім популяризаціі?
( просто підштовхнув конкурентів насправді).
2. Гіперлупи з паверволами—— не завелися.
3. Ракета—— літає непогано як на приватного інвестора—— але не порівняно з "наддержавами"
4. Батарейки—— планував однією Гігафакторі збільшити виробництво світове —— але ще не добудував толком.( та й батарейки в цілому до Маска таке собі відношення мають)ю
Те що він великий популяризатор—— це да.Але конкуренти використають його популяризаторство і переженуть його.
Що там ще такого революційного Маск зробив?—— саме революційного?
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

3. Ракета—— літає непогано як на приватного інвестора—— але не порівняно з "наддержавами"
Та да, именно поэтому Россия в 2017 году запустила 19 ракет, а Маск 18. В этом году у России 8 запусков, а у Маска 11. Именно поэтому
Цитувати
Доля SpaceX на международном рынке космических запусков составила в 2017 году 45 процентов, доля России – 15 процентов (в четыре раза меньше, чем в 2013 году). В 2018 году Маск планирует захватить уже больше 60 процентов рынка, российская доля сократится до 10 или даже меньше.
Именно поэтому у Маска есть сверхтяжелый грузовик на 63т., а у России нет.. :weep:

Останнє редагування: 6 липня 2018 00:49:28 від Sagin
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Цікаво спостерігати, як вата тут топить за паРашу, яка, типу, попереду планети всієї...  :facepalm1:

 :lol:   

   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

   
 :facepalm: если аргументов в споре нет то хуйло сразу приходит на помощь профессиональным патриотам. он универсальный аргумент. если в мосху дырка то всегда можно уложить оппонента криком  - ты вата, кацап и подхулятник.  X(  :peremoga:
   
Ось вся правда про електрокари !  :D
   
Наприклад?
1. Електрокари—— були до Маска і є попри нього—— яку саме Маск зробив революцію в них крім популяризаціі?
( просто підштовхнув конкурентів насправді).
2. Гіперлупи з паверволами—— не завелися.
3. Ракета—— літає непогано як на приватного інвестора—— але не порівняно з "наддержавами"
4. Батарейки—— планував однією Гігафакторі збільшити виробництво світове —— але ще не добудував толком.( та й батарейки в цілому до Маска таке собі відношення мають)ю
Те що він великий популяризатор—— це да.Але конкуренти використають його популяризаторство і переженуть його.
Що там ще такого революційного Маск зробив?—— саме революційного?
Краще літає.  вміє сідати, зовсім як у фантастиці 50-х.
все решта не варте уваги - наддержави батарейки не розробляють.
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Тим часом, спеціально для сомневающіхся. Tesla оголосила квартальні результати: набуток на акцію склав $1.75, або в 20 разів більше самих оптимістичних прогнозів, чистий прибуток склав 311.5 міліона. Виручка виросла з 2.98 міліарда рік тому до 6.92 міліарда долларів, тобто більше ніж в 2 рази.
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Так, чорний день для вати.
   
Олені радіють.
всізапетра
   
Тесла вже випускає машин більше ніж автовазу

Вата мабуть в шоці
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Олені радіють.
всізапетра

Ватний лузер з канави на узбіччі, але з "асобим мнєнім"  :facepalm1:
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

У Тесли там нескінченний потік няшек і повний автопілот вони зроблять першими.
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

"In Q3, energy storage deployments grew to 239 MWh, an increase of 18% sequentially and 118% compared to Q3 2017. This means that we are well on track to achieve our goal of tripling energy storage deployments in 2018 compared to 2017."
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

і повний автопілот вони зроблять першими.
это хз его долго еще не сделают
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

"In Q3, energy storage deployments grew to 239 MWh, an increase of 18% sequentially and 118% compared to Q3 2017. This means that we are well on track to achieve our goal of tripling energy storage deployments in 2018 compared to 2017."

Планується потроєння інсталяцій батарей-накопичувачів  (tu)

Здається Тесла знайшла золоту жилу - і нарід після ураганів буде собі ставити персональні акумулятори, і електричні компаніі - щоб набирати сонячну чи вітряну енергію коли та є і дешева
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Планується потроєння інсталяцій батарей-накопичувачів  (tu)

Здається Тесла знайшла золоту жилу - і нарід після ураганів буде собі ставити персональні акумулятори, і електричні компаніі - щоб набирати сонячну чи вітряну енергію коли та є і дешева

Саме це сталось в Південій Австралії та Вікторії, де люди після блекаутів викупили всі наявні батареі, а енергетичний регулятор замовив та отримав аід Тесла саму велику на сьогоднішній день в світі накопичувальну станцію. І в цьому весь секрет ринкової капіталізації Тесли - енергетичні рішення від індустріальних до приватних домівок. Авто бізнес може стати супутнім.
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Саме це сталось в Південій Австралії та Вікторії, де люди після блекаутів викупили всі наявні батареі, а енергетичний регулятор замовив та отримав аід Тесла саму велику на сьогоднішній день в світі накопичувальну станцію. І в цьому весь секрет ринкової капіталізації Тесли - енергетичні рішення від індустріальних до приватних домівок. Авто бізнес може стати супутнім.

Недавно один аналітик прогнозував що Тесла буде новою Apple бо розробляє власні чіпи для автономного керування авто
Плюс компанія вже зараз по цій технологіі випереджає інші на 3 роки
   
В цій гілці не вистачає Ольги Тейлор  :gigi:
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Зростання виробництва автомобілів Тесла  (tu)

   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Як тільки автономні авто будуть дозволені, Тесла запускає конкурента по пасажирським перевезенням Lyft та Uber
Можна буде запропонувати власне авто, щоб не простоювало

===================================

On a third-quarter earnings call, Tesla CEO Elon Musk said the company "obviously" plans to jump into ride-hailing in the era of self-driving cars.

"Tesla will operate its own ride-hailing services and compete directly with Uber and Lyft, obviously." Musk said.

Tesla's platform, which is not yet operational, will give customers the ability to "offer their car, add or subtract to the fleet at will," Musk said. Tesla plans to run a company-owned fleet of autonomous vehicles to pick up passengers wherever or whenever there are not enough customer cars to be lent out, he said comparing this service to the peer-to-peer lodgings business of Airbnb.
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Плюс компанія вже зараз по цій технологіі випереджає інші на 3 роки
Это они как опредилили ?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія