Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Анала говнєт! :gigi:

Re: Анала говнєт!  :gigi:

а це в жиліні двигуни збирають, чи все таки виготовляють?

Показати зображення...
у даний момент бачу процес складання. 
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

у даний момент бачу процес складання. 

я був на заводі сканія в швеції, під стокгольмом, якраз в цеху, що складає двигуни для своїх вантажівок.
з чого починається процесс? зі складу, де на кожній поличці є окремі частини двигуна, від корпусу, до різних поршнів, клапанів, втулок, пасів, ланцюгів і решти хрєні.
більшість з них сканія не виробляє, а купляє, або готові, від інших виробників, таких як бош, брембо та ін., або зроблені ними під замовлення.
для чого сканії виробляти щось якщо є компанії які спеціалізуються на виготовлені тих чи інших частин, так само як нема потреби виготовляти свої жарівки, а замовляти в того ж філіпса, чи осрама, так само як ніхто не буде бодяжити свою оливу, і не лити мобіл, шел, чи ельф, і так по кожному пункту.
а конструкторське бюро може взагалі знаходитись невідомо де і продавати свої розробки таким як сканія, або розробляти якісь спеціальні вузли під їх замовлення. це і називається глобалізація де виготовлення вже не є класичним, все зробити самому в гаражі
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

у даний момент бачу процес складання.

Ви ще проконтролюйте чи роботи ті що складають словацькі, програми розроблені словаками, весь метал відлитий у словаччині зі словацької руди, а пластик зі словацького нафтогазу. І чи словацькі працівники на заводах? Із словацькими компами та програмним забезпеченням? Та промисловість ще з 19 ст почала ріст і досягнула нашого рівня через відмову від натурального господарства. Те що зараз кожне виробництво повинно себе всім забезпечувати спростували успішні підприємці понад 200 років тому. Ну а ті що не усвідомили збанкротували ще тоді. Тому не можуть відстоювати свої переконання на на чатах чи форумах.

Останнє редагування: 4 травня 2021 13:52:31 від Cталкер
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

Ви ще проконтролюйте чи роботи ті що складають словацькі, програми розроблені словаками, весь метал відлитий у словаччині зі словацької руди, а пластик зі словацького нафтогазу. І чи словацькі працівники на заводах? Із словацькими компами та програмним забезпеченням? Та промисловість ще з 19 ст почала ріст і досягнула нашого рівня через відмову від натурального господарства. Те що зараз кожне виробництво повинно себе всім забезпечувати спростували успішні підприємці понад 200 років тому. Ну а ті що не усвідомили збанкротували ще тоді. Тому не можуть відстоювати свої переконання на на чатах чи форумах.
я цього не говорив. мова йде за частку власного і "чужого".
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

я був на заводі сканія в швеції, під стокгольмом, якраз в цеху, що складає двигуни для своїх вантажівок.
з чого починається процесс? зі складу, де на кожній поличці є окремі частини двигуна, від корпусу, до різних поршнів, клапанів, втулок, пасів, ланцюгів і решти хрєні.
більшість з них сканія не виробляє, а купляє, або готові, від інших виробників, таких як бош, брембо та ін., або зроблені ними під замовлення.
для чого сканії виробляти щось якщо є компанії які спеціалізуються на виготовлені тих чи інших частин, так само як нема потреби виготовляти свої жарівки, а замовляти в того ж філіпса, чи осрама, так само як ніхто не буде бодяжити свою оливу, і не лити мобіл, шел, чи ельф, і так по кожному пункту.
а конструкторське бюро може взагалі знаходитись невідомо де і продавати свої розробки таким як сканія, або розробляти якісь спеціальні вузли під їх замовлення. це і називається глобалізація де виготовлення вже не є класичним, все зробити самому в гаражі
бачиш, бмв не гребує виготовляти блоки циліндрів на своєму підприємстві... а таку чепуху, як лампочки, чи двірники можна і в осрама з бошем замовити.
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

бачиш, бмв не гребує виготовляти блоки циліндрів на своєму підприємстві... а таку чепуху, як лампочки, чи двірники можна і в осрама з бошем замовити.

чим принципово відрізняється виготовлення блоку циліндрів і виготовлення корпусу авто з нуля?
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

я цього не говорив. мова йде за частку власного і "чужого".

Ну то повідом про частку свого і чужого в Словаччині та інших країнах ЄС. Відмінності. А також про якість їхнього автопрому та інших виробників. Коли в темі. Бо поки що безпідставно намагаєшся заперечити всі словацькі досягнення в галузі автопрому. На противагу незліченим статтям про словацьке автомобільне диво. Чи може з мордору інформацію почерпнув? Тоді звичайно цифр від тебе не дочекаєшся.
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

Вся суть кацапской науки и технологии
Это найти Розенбергов
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

чим принципово відрізняється виготовлення блоку циліндрів і виготовлення корпусу авто з нуля?
матеріалом. допусками....  B-) а так- практично нічим.. і те і друге- металообробка...
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

матеріалом. допусками....  B-) а так- практично нічим.. і те і друге- металообробка...

в сучасних часах ти можеш поставити в себе в гаражі CNC і вирізати з металевих заготовок блоки циліндрів з допусками навіть кращими як є в бмв, чи хоча би той же 3D сканер, тепер це взагалі не проблема
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

в сучасних часах ти можеш поставити в себе в гаражі CNC і вирізати з металевих заготовок блоки циліндрів з допусками навіть кращими як є в бмв, чи хоча би той же 3D сканер, тепер це взагалі не проблема
угу, угу....   і заодно  ливарне виробництво організувати!  :lol:
тіки  те диво не стане бмв, від слова "ніяк"
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

угу, угу....   і заодно  ливарне виробництво організувати!  :lol:
тіки  те диво не стане бмв, від слова "ніяк"

ливарного виробництва немає на кожному заводі по збірці двигунів, часто це окремий завод з якого іде постачення на різні фабрики де складають двигуни, той же бмв складає двигуни на різних заводах i в різних країнах.

збірка машин з різних частин які постачаються з різних заводів є стандартною практикою, той же автобусний завод у львові складав автобуси з різних вузлів, типу шасі зіла, якщо не помиляюсь, гідрокоробка ще звідкись, двигуни теж були від різних виробників і.т.д.

зовсім інше крупновузлова збірка, те що ми маємо загалом в україні, де однієї викрутки і ключа на 17'' буде достатньо щоб скрутити з готових агрегатів чергове авто  :laugh:
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

В СССР вышеуказанные заводы смогли построить с НУЛЯ в гораздо более трудных условиях. Сейчас нет ни коммунистов ни регионалов. Что мешает начать строительство новых южмашей?
Пока все выглядит так, что плохому танцору ... 
Мешает отсутствие необходимости.
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

див. питання вище.  штампанути з індійського прокату, потім зварити і помалювати - це ще не автомобіль, причому далеко не найтехнологічніша його частина....  B-)
Раніше читав що , принаймні для седана типу Ланоса, найдорожча частина авта  кузов.  НМСД  важливо щов Словаччині  норм працевлаштовані 80 000 громадян , країна населенням 5  млн.  Зарплатня, податки в бюджет...  Позитивний досвід треба переймати.
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

Раніше читав що , принаймні для седана типу Ланоса, найдорожча частина авта  кузов.  НМСД  важливо щов Словаччині  норм працевлаштовані 80 000 громадян , країна населенням 5  млн.  Зарплатня, податки в бюджет...  Позитивний досвід треба переймати.
найдорожча не означає найтехнологічніша.. . а так, правда. машина жива доти, доки живе кузов
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

В СССР вышеуказанные заводы смогли построить с НУЛЯ в гораздо более трудных условиях. Сейчас нет ни коммунистов ни регионалов. Что мешает начать строительство новых южмашей?
Пока все выглядит так, что плохому танцору ... 
нікому не потрібні таки заводи.  Інші будуються , той же інтерпайп
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

Цитувати
На месте Государственного космического научно-производственного центра им. М. В. Хруничева в построят деловой центр размером с «Москву-Сити». Общая площадь проекта — почти 3 млн кв. м, тогда как та же «Москва-Сити» — всего 2,5 млн кв.м, пишет газета «Ведомости». Рядом с Кутузовским проспектом и Филевским парком сейчас находится территория ракетно-космического завода. Ее модернизируют и построят здания, куда переедут структуры «Роскосмоса».

Це той, де Протонам донедавна  щось не так прикручували і вони падали
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

Це той, де Протонам донедавна  щось не так прикручували і вони падали
Эх, харашо!  :beach:
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:
LSD

Насправді всю промисловість знищили такі як ти кацапські гниди, які голосували за комуняків  з ригоаналами, та ще й війну врешті притягнули.
(tu)
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

Це той, де Протонам донедавна  щось не так прикручували і вони падали

Так импортозамещеніє ж!   
 
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:
LSD

Усі ці промислові підприємства могли існувати лише в умовах командної соціалістичної економіки за відсутності конкуренції і при гарантованому замовлені.
Як тільки розпався совок, то виявилося, що воно нікому не потрібне.
У себе воно не пртрібне, бо його нема де і кому використовувати, а іншим воно не потрібне, бо на ринку є дешевше і досконаліше.
Більшість заводів було приватизовано ніщебродами - я сюди зачисляю і керівництво, які не мали ані коштів на модернізацію, ані досвіду роботи в умовах вільного ринку, ані асортименту затребуваного продукту.
Усі ці заводи потрібно було продавати іноземцям з чіткими планами інвестицій та модернізації.
Але в Україні, звісно, таке було неможливим.
(tu)
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:
LSD

Готовь тєлогрєйку, смєнниє вєщі, тормозок. Ночью за тобой прієдут. На дєсять лєт бєз права пєрєпіскі. Страна нуждаєтся в нових южмашах.
І по хорошєму совєтую. Жєну і дєтєй научить как на прівєтствіє Слава Україні отвєчать. А то во врємя войни путьовку в лагєрь могут схлопотать. Кстаті у тєбя домік ілі квартіра? Тут мнє новій спісок нашіх актівістов на рассєлєніє пріслалі.
(tu)  :D
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

:facepalm1:

Вольтер, ты и такие как ты обанкротили, разрушили и расстащили на металлолом "Южмаш", "Антонов", Николаевский судостроительный завод, киевский "Арсенал", Черноморское морское пароходство и сотни других предприятий. И ты сейчас что-то там вякаешь против тех, кто сумел сохранить аналогичные предприятия


 (tu)
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

В СССР вышеуказанные заводы смогли построить с НУЛЯ в гораздо более трудных условиях. Сейчас нет ни коммунистов ни регионалов. Что мешает начать строительство новых южмашей?
Пока все выглядит так, что плохому танцору ... 
Виключно за керівництвом американських інженерів та з примусовою рабською працею пролетаріїв
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

В СССР вышеуказанные заводы смогли построить с НУЛЯ

ага, особенно "Арсенал". С нуля. Да.

Меллер? Who the fuck is Meller?

(кстати, большинство из списка было создано еще при Александр Николаевече Освободителе и пользовалось затем нехилой поддержкой Сергей Юльича Витте, скромного путейца и шикарного мемуариста, установку которому красивого бюстика  на Минтрансе я считаю делом очень правильным и хорошо сделанным  B-) )

Останнє редагування: 5 травня 2021 13:14:36 від Denak
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

во как  ;o
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

Пермский велозавод (род. 1939 – убит 2006)
в дитинстві був велік Салют цього заводу. Там і Каму робили. Не знаю де робили Стартшосе, теж непоганий велік, та то вже спортивний.
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

ага, особенно "Арсенал". С нуля. Да.

Меллер? Who the fuck is Meller?

(кстати, большинство из списка было создано еще при Александр Николаевече Освободителе и пользовалось затем нехилой поддержкой Сергей Юльича Витте, скромного путейца и шикарного мемуариста, установку которому красивого бюстика  на Минтрансе я считаю делом очень правильным и хорошо сделанным  B-) )
(tu)
"Николаевский судостроительный завод" - аналогічна фігня!
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

В СССР вышеуказанные заводы смогли построить с НУЛЯ в гораздо более трудных условиях. Сейчас нет ни коммунистов ни регионалов. Что мешает начать строительство новых южмашей?
Пока все выглядит так, что плохому танцору ... 

Чоловіче не прікалуйся,та до пі..ди ті всі заводи які навіть не вчорашній а позавчорашній день. Ти що не вкурюєш що вони накрилися пі.дою не тому що їх розікрали а в першу чергу вони були не вигідні,не конкурентні. Як тільки наші ринки відкрилися для західного світу і його товарів плюс для Китаю кеди з гуми і дерев*яні іграшки і  мішком пошиті пальта і костюми і "супер сучасні" авто і все решта стало накуй нікому не потрібне,бо не витримувало ніякої конкуренції.
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

Чоловіче не прікалуйся,та до пі..ди ті всі заводи які навіть не вчорашній а позавчорашній день. Ти що не вкурюєш що вони накрилися пі.дою не тому що їх розікрали а в першу чергу вони були не вигідні,не конкурентні. Як тільки наші ринки відкрилися для західного світу і його товарів плюс для Китаю кеди з гуми і дерев*яні іграшки і  мішком пошиті пальта і костюми і "супер сучасні" авто і все решта стало накуй нікому не потрібне,бо не витримувало ніякої конкуренції.
Це так, але є все-таки певне зауваження. Ті ж Польша та Словаччина теж знаходилися під орбітою совку, але вони успішніше пристросувалися до нових умов і конкуренції та перепрофілювали свої підприємства.
Просто олігархія, яка винирнула в Україні та Росії у "мутних 90-х", мала менталітет авантюристів і "хапала" активи, які давали швидкий прибуток, або вижимала з виробничних активів увесь ресурс без необхідних капіталовкладень у підтримку та модернізацію. Треба було брати зараз і ховати подалі, бо завтра може настати скрутний час.
Відтак все, що не давало прибуток зараз, а, скажімо, через 10,20, 30 років при умові вкладення (як, наприклад, важке машинобудівництво, судно-, літако-, ракетобудування тощо) або згнивало, або розпилювалося ними, або стагнувало на держ.утриманні.
   
Re: Анала говнєт!  :gigi:

Я бы разделил вопрос на две части: предмет гордости и экономический (здравый) смысл.

В целом гордиться причастностью к чему-то большому нормально. Например ты был частью команды, создавшей прорывной продукт, который признали во всем мире. КрУто и респект.
Но какое отношение большинство из нас (включая молдавского ватного кролика) имеет к становлению Южмаша и Антонова, или победе Динамо Киев в чемпионате, или операциям Амосова? Чему здесь гордиться?

Что касается экономики и здравого смысла то все еще проще.
Если ты был работником какого-то предприятия и оно сдохло - идешь на другое. Это всего-лишь работодатель. Пока платит достойные деньги - работаем, но активно смотрим по сторонам, возможно где-то лучше.
А то кругом одни государственники, спать не могут, думают о большом.

Как-то так ;)
Повністю згоден, аналогічно вважаю.
Пишатися насправді можна власними досягненнями (персональними, чи у досягненнями у групі) та досягненнями дітей/учнів.
Коли пропаганда пропонує гардіцца національністю та дєдиваєвалє, насправді вона апелює до лузерів, яким і пишатися по справжньому і нічим особливо.
   
Re: Анала говнєт!  :gigi: Нове

підніму планку

Недавно в средствах массовой дезинформации многократно осветили эпическое противостояние прекрасных и светлих американских атомщиков и злого, противного Росатома, которому чешское правительство отказало в возможности участвовать в тендере на строительство реакторов для АЭС "Дукованы". Как дела обстоят на самом деле вы сможете узнать в невероятно интересном, увлекательном и поистине детективном разборе от Бориса Марцинкевича.

Останнє редагування: 6 травня 2021 11:50:09 від magistr
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія