Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

У Tesla Model S есть аккумулятор

У Tesla Model S есть аккумулятор

обычный, свинцовый, на 12 вольт

он питает всю электронику

и он может разрядиться даже если машина стоит в гараже, поключенная к заряднику

в этом случае невозможно попасть в машину поскольку все замки электронные

и невозможно открыть капот

разве что потянуть за две верёвочки

одновременно

они спрятаны в арках колёс

поэтому вам придётся снимать там эти пластмассовые накладки

после чего вам удастся попасть под капот

где вам предстоит демонтировать ещё несколько пластмассовых частей

прежде чем вы увидите контакты аккумулятора
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

Спасибо..
Бо начал присматриватся к этой модели
Теперь однозначно в топку
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

І що це доводить?
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

І що це доводить?



   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

 X(
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

Ілон явно має в планах щось на зразок машини з якої тесла буде мати доход від А до Я поки їздить. Зап частини, сервіс, не можливість ремонту. Правда це не Ілон видумав, капіталізма йде в цьому напрямку досить довго з прискоренням.
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

краще купити бензотрімер, там шморгалка, без акумулятора.
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

лємберг австрійський радить всі мануали фтопку
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

обычный, свинцовый, на 12 вольт

он питает всю электронику

и он может разрядиться даже если машина стоит в гараже, поключенная к заряднику

в этом случае невозможно попасть в машину поскольку все замки электронные

и невозможно открыть капот

разве что потянуть за две верёвочки

одновременно

они спрятаны в арках колёс

поэтому вам придётся снимать там эти пластмассовые накладки

после чего вам удастся попасть под капот

где вам предстоит демонтировать ещё несколько пластмассовых частей

прежде чем вы увидите контакты аккумулятора

Really?

І як тоді та бекап батерея заряжається? Якщо при підключенні до зарядної мережі заряжається лише основна силова батерея, а батерея яка живить електроніку ні.

Чи та 12-вольтова батерея заряжається від генератора, який в свою чергу приводиться паском (ременем) від коліс, коли автівка рухається?

Ти це хотів сказати?

Я щось в таке не вірю.

А те, що в нашпигованій електронікою автівці є аварійні чисто механічні способи відкрити двері, то є лише плюс.



Останнє редагування: 13 травня 2021 20:16:32 від Маковій
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

Really?

І як тоді та бекап батерея заряжається? Якщо при підключенні до зарядної мережі заряжається лише основна силова батерея, а батерея яка живить електроніку ні.

Чи та 12-вольтова батерея заряжається від генератора, який в свою чергу приводиться паском (ременем) від коліс, коли автівка рухається?

Ти це хотів сказати?

Я щось в таке не вірю.

А те, що в нашпигованій електронікою автівці є аварійні чисто механічні способи відкрити двері, то є лише плюс.
а ти не розглядав варіант, шо вона живить 1-міліамперний девайс?  ;) 
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

І що це доводить?
Що то недоробло на батарейках панасонік, а не якесь нечуване ноу-хау, як його
позиціонує виробник і купа папуг на ФУПі.
І це ще не аналізувал стан механіки після двох-трьох років по наших "новітніх" дорогах. B-)
Сюрпризи я вам гарантую.
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

а ти не розглядав варіант, шо вона живить 1-міліамперний девайс?  ;) 
А что это меняет? Зачем он нужен? Не верю что он там есть.
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

вірогідніше що там просто через dc to dc inventor  выд силової літієвої батареї живиться електроніка - а та свинцова вже і є бекапна на випадок щось трапиться з силовою - і вона теж постійно підзаряджається від літієвоїх - і вказаний в старт опіку випадок - коли через час старіння чи аварію виб.є і те і те живлен ято тоді отак і відчиняти двері
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

інакше це демонстарція закону мьорфі -
 система забезпечення надійност іперша вийшл аз ладу і повісила основну систему
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

а ти не розглядав варіант, шо вона живить 1-міліамперний девайс?  ;)
Кислотна або літійметалева автобатарея? Цей варіант ще гірший.
Звичайно забивати цвяхи можна і ноутбуком і по горобцях з гармати... :shuffle:
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

он питает всю электронику

и он может разрядиться даже если машина стоит в гараже, поключенная к заряднику

Если это правда, то какой смысл обсуждать на 1мА там електроника или на 1А.
Это просто конструктивный проёб.
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

и он может разрядиться даже если машина стоит в гараже, поключенная к заряднику
Она заряжается от основной батареи они соединены via DC-DC converter.
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

а ти не розглядав варіант, шо вона живить 1-міліамперний девайс?  ;) 

Та хоч нульамперний девайс. ВСІ батереї через якийсь час РОЗРЯЖАЮТЬСЯ. А тому щоб тримати батерею в робочому стані її потрібно регулярно заряжати.

Але як виглядає, та батерея живить не лише якісь мікроамперні девайси. Як мінімум, вона живить замки дверей. Тому що коли вона здихає потрібно смикати за якісь шнурки.

І як тоді за думкою ТС та низьковольтна батерея має заряжатись?
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

Кислотна або літійметалева автобатарея? Цей варіант ще гірший.
Звичайно забивати цвяхи можна і ноутбуком і по горобцях з гармати... :shuffle:
я бачив автомагнітолу, у якої було відсутнє вимкнення підсвітки. тоісь, при витягнутому ключі показувала годину і досить номально підсвічувала рідкокристалічний дисплей. грішним ділом подумав, шо вона бракована. але догадався зміряти струм - всього лиш 240 мікроампер!!!! годинник+ підсвітка...
так шо такий фокус може бути.
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

Она заряжается от основной батареи они соединены via DC-DC converter.

Якщо це так, то ТС банальний губошльоп. Або навіть гірше - губошльоп НА ЗАРПЛАТІ.
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

Та хоч нульамперний девайс. ВСІ батереї через якийсь час РОЗРЯЖАЮТЬСЯ. А тому щоб тримати батерею в робочому стані її потрібно регулярно заряжати.

Але як виглядає, та батерея живить не лише якісь мікроамперні девайси. Як мінімум, вона живить замки дверей. Тому що коли вона здихає потрібно смикати за якісь шнурки.

І як тоді за думкою ТС та низьковольтна батерея має заряжатись?
якшо вона витримує гарантійний термін на авто - без проблем, а далі або  велкам ту сервіс, або куримо талмуд
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

я бачив автомагнітолу, у якої було відсутнє вимкнення підсвітки. тоісь, при витягнутому ключі показувала годину і досить номально підсвічувала рідкокристалічний дисплей. грішним ділом подумав, шо вона бракована. але догадався зміряти струм - всього лиш 240 мікроампер!!!! годинник+ підсвітка...
так шо такий фокус може бути.

Я тобі скажу більше - автівка ВЕСЬ ЧАС споживає якийсь струм з батереї. Навіть коли вона закрита. Там маса електронних девайсів, частина з них постійно під напругою і споживає якийсь струм. Якщо ви залишите автівку в гаражі на якийсь час, наприклад кілька місяців, то через той час не завжди зможете завести її, а іноді навіть не відкриєте дверей з електричними замками. Це дуже залежить від моделі автівки і стану батереї.

Можете провести екперимент. Заміряйте амперметром струм від батереї на «спячій» автівці. Будете здивовані.

Тому коли знаєте точно, що тривалий час не будете користуватись автівкою, то краще зняти клему батереї. Це трохи продовжить життя зарядженої батереї. Але і це не допоможе на довгий час, рано чи пізно батерея розрядиться сама.
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

якшо вона витримує гарантійний термін на авто - без проблем, а далі або  велкам ту сервіс, або куримо талмуд

Мова про те, який час БЕЗ ПІДЗАРЯДКИ батерея зможе тримати заряд. Абсолюто нова свинцево-кислотна батерея із 100% ємності розрядиться САМА, без всяких підключених девайсів за відносно короткий час, всього кілька місяців. Літієва тримає заряд в рази довше.

І що значить « якшо вона витримує гарантійний термін на авто»? Про що мова? Якщо в мене гарантія на автівку 5 років, то батерея БЕЗ ПІДЗАРЯДКИ має тримати заряд 5 років? Виражайся зрозуміло.
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

Я тобі скажу більше - автівка ВЕСЬ ЧАС споживає якийсь струм з батереї. Навіть коли вона закрита. Там маса електронних девайсів, частина з них постійно під напругою і споживає якийсь струм. Якщо ви залишите автівку в гаражі на якийсь час, наприклад кілька місяців, то через той час не завжди зможете завести її, а іноді навіть не відкриєте дверей з електричними замками. Це дуже залежить від моделі автівки і стану батереї.

Можете провести екперимент. Заміряйте амперметром струм від батереї на «спячій» автівці. Будете здивовані.

Тому коли знаєте точно, що тривалий час не будете користуватись автівкою, то краще зняти клему батереї. Це трохи продовжить життя зарядженої батереї. Але і це не допоможе на довгий час, рано чи пізно батерея розрядиться сама.
було б дивно, щоб я був не в курсі, як працює авто  B-) а ось знімати клему з батареї настійно не раджу- купа еррорів в кращому випадку.
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

Мова про те, який час БЕЗ ПІДЗАРЯДКИ батерея зможе тримати заряд. Абсолюто нова свинцево-кислотна батерея із 100% ємності розрядиться САМА, без всяких підключених девайсів за відносно короткий час, всього кілька місяців. Літієва тримає заряд в рази довше.

І що значить « якшо вона витримує гарантійний термін на авто»? Про що мова? Якщо в мене гарантія на автівку 5 років, то батерея БЕЗ ПІДЗАРЯДКИ має тримати заряд 5 років? Виражайся зрозуміло.
саме це я і маю на увазі. і такий варіант цілком імовірний.струм саморозряду сучасних батарей доволі низький. якшо батарея сама сідає за півроку- її бракують
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

я бачив автомагнітолу, у якої було відсутнє вимкнення підсвітки. тоісь, при витягнутому ключі показувала годину і досить номально підсвічувала рідкокристалічний дисплей. грішним ділом подумав, шо вона бракована. але догадався зміряти струм - всього лиш 240 мікроампер!!!! годинник+ підсвітка...
так шо такий фокус може бути.
Та фокуси там можуть бути будь які.
Але звичайна кислотна батарея не може працювати в такому режимі довго.
Їй потрібний постійний заряд/розряд током не меншим за 0.1 від ємності інакше
вона розсиплеться вщент за пару років. Це проблеми всіх бекапних батарей.
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

було б дивно, щоб я був не в курсі, як працює авто  B-) а ось знімати клему з батареї настійно не раджу- купа еррорів в кращому випадку.
про які еррори мова?
зате гарантія пожежної безпеки при довготривалому простої.
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

Висосана з пальця сенсація. А ну автомобілісти з досвідом водіння авто більше року - скільки з вас зранку прийшли до своєї машини хоч один раз та не змогли її завести? В мене було три таких випадка, в двох з них довелося викликати евакуатор щоб відвіз авто на сервіс.
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

Та фокуси там можуть бути будь які.
Але звичайна кислотна батарея не може працювати в такому режимі довго.
Їй потрібний постійний заряд/розряд током не меншим за 0.1 від ємності інакше
вона розсиплеться вщент за пару років. Це проблеми всіх бекапних батарей.
а більше і не тре.
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

A те що я  не можу завести одну чи іншу машину, то це в мене кожен другий рік таке, бо акумулятор сів.
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

про які еррори мова?
зате гарантія пожежної безпеки при довготривалому простої.
в залежності від моделі. ебу може чудити. навороченіші можуть подумати, шо їх зламують і взагалі стануть в ступор.... варіантів- вагон.
і не хвакт, шо ти її зможеш завести опісля. без евакуатора в сервіс.
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

https://www.youtube.com/watch?v=NsKwMryKqRE

У нас точно такая, и даже синенькая  :rotate:
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор
nik

обычный, свинцовый, на 12 вольт

вольтэр насторожился
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

саме це я і маю на увазі. і такий варіант цілком імовірний.струм саморозряду сучасних батарей доволі низький. якшо батарея сама сідає за півроку- її бракують

Нэд, не існує свинцево-кислотних батерей, які здатні тримати заряд 5 років.
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

Висосана з пальця сенсація. А ну автомобілісти з досвідом водіння авто більше року - скільки з вас зранку прийшли до своєї машини хоч один раз та не змогли її завести? В мене було три таких випадка, в двох з них довелося викликати евакуатор щоб відвіз авто на сервіс.

Якщо ПРОСТО ТАК батерея хоч раз відмовила, то її потрібно негайно і безжально викидати, купувати нову. Тому що вона може підвести в будь який інший момент, іноді вкрай важливий. Елементарно - не зміг десь завестись і пропустив робочий день. Проблеми: від втратити роботу і до втратити заробіток за день. Я вже не говорю про щось серйозніше, коли якась надзвичайна ситуація, а батерея мертва. То краще не поскупитись годинним-двогодинним заробітком і купити нову фірменну батерею, ніж доїжджувати стару батерею «на всі гроші» і в резутьтаті влетіти на значно більше, ніж ціна нової батереї.

ЛИШЕ ОДНА поїздка на евакуаторі в сервіс, плюс сам сервіс, плюс та ж само батерея, але дорожча, тому що із сервісу, обійдеться в цілу гору батерей із магазину - вистачило б на все життя. І навіть дітям.

У вас там хоч тепло. А в нас тут бувають і 30-градусні морози, а іноді і нижче. Якщо батерея доздихує, то в мороз точно не заведешся.
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

и он может разрядиться даже если машина стоит в гараже, поключенная к заряднику

в этом случае невозможно попасть в машину поскольку все замки электронные

ой хтось тут пи3дить, ой пи3дить.

   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

ЛИШЕ ОДНА поїздка на евакуаторі в сервіс, плюс сам сервіс, плюс та ж само батерея, але дорожча, тому що із сервісу, обійдеться в цілу гору батерей із магазину - вистачило б на все життя. І навіть дітям.

Батарея майже нічого не коштує. Проблема в тому що вони часто виходять зладу до того часу коли час міняти. В мене таке за остані роки сталось двіче. Батарею відвіз в Costco, поміняли на нову безкоштовно. Все нічого крім мороки на декілька годин, бо потрібна координація з другою машиною щоб роз’їзджати. Я би краще заплати за нову батарею ніж години витрачав на зняти, поіхати, очікування в черзі, приїхати назад, поміняти.

Два рази в мене  за останій час в мене не завелась машина один раз після відпустки та один раз зранку, і це була не батарея чи не тільки батарея. Два рази машина поїхала в сервіс на евакуаторі, за який заплатила страховка, але заміна чогось мені кожного разу коштувала десь по 800 долларів з запчастинами та працею. Єдиний позитивний момент, ділер безкоштовно видає поточного року модель покататись поки моя в ремонті, все інше морока та головний біль на пустому місці.

А тут на тобі новина, машина що простояла довго в гаражі не завелась. Нікого такого не було, а тут раз!

Останнє редагування: 14 травня 2021 03:37:08 від Dobre
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

Нэд, не існує свинцево-кислотних батерей, які здатні тримати заряд 5 років.
гелеві  ;)
   
Re: У Tesla Model S есть аккумулятор

І як тоді та бекап батерея заряжається?
Она заряжается от основной батареи они соединены via DC-DC converter
Якщо це так, то ТС банальний губошльоп
ой хтось тут пи3дить, ой пи3дить.

смотрите видео с 45-й секунды

зарядник включается только если села литиевая батарея

свинцовая разряжается быстрее чем литиевая, поскольку она меньше и на ней нагрузка

но этот случай банально не был предусмотрен


   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія