Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

В Україні вже розмитнили понад 16 тисяч "евроблях"

З 25 листопада 2018 року по 2 січня поточного року в Україні за новими правилами було розмитнено 16,5 тисяч авто з іноземною реєстрацією.

Про це повідомляє прес-служба Державної фіскальної служби.

Як наголошується, вказані авто були ввезені в Україну з 1 січня 2015 року та перебували у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту.

Із загальної кількості оформлених авто – майже 14 тисяч перебували в Україні з порушенням вимог Митного кодексу.

"За них власники добровільно сплатили майже 119 млн гривень (8500 за кожне авто), що звільнило їх від адміністративної відповідальності за недотримання вимог митних режимів", - йдеться у повідомленні.

Найактивніше громадяни оформлювали транспортні засоби у Києві – 3,037 тисяч авто, Волинській – 2,642 тисяч авто, Чернівецькій – 2,058 тисяч авто та Закарпатській областях – 1,137 тисяч авто.

Нагадаємо, 25 листопада 2018 року набули чинності два закони, які легалізують завезені з порушенням митного і податкового законодавства авто на єврономерах.

Тим часом у Державній фіскальній службі склали список найпоширеніших запитань щодо процесу розмитнення автомобілів та дали відповіді на них.


Економічна правда
   
   
16000 - це який % від загальної кількості? Хто математику довре в школі вчив? B-)
   
Re: В Україні вже розмитнили понад 16 тисяч "евроблях"

16000 - це який % від загальної кількості? Хто математику довре в школі вчив? B-)

Около 1%
   
Re: В Україні вже розмитнили понад 16 тисяч "евроблях"

16000 - це який % від загальної кількості? Хто математику довре в школі вчив? B-)

Від загальної кількості тих автівок, які взагалі є сенс розмитнювати чи взагалі можливо розмитнити, бо то чесно куплені автівки з усіма паперами?
Не знаю як таку загальну кількість порахувати...
   
А могли розмитнити вже мабудь 160 тисяч. Якби адекватний акциз був ..

Я одну бляху здав на шрот в Словачині а другу розмитнювати і не буду.
Буду їздити як нерезидент до літа а там переїду на ПМЖ в ЄС.

А булоб розмитнення 500 евро +/- розмитнив би обидві.

   
Мало. Але сусіда одного, який грозився, що краще викине свою бляху, бачу сьогодні на нових укр.номерах.
Я якраз сніг чистив, бачу Мерс три рази заглох біля мене і знов завівся. А то той, що на польських бляхах був. 1996 року, здається. Не викинув.
   
А могли розмитнити вже мабудь 160 тисяч. Якби адекватний акциз був ..

Я одну бляху здав на шрот в Словачині а другу розмитнювати і не буду.
Буду їздити як нерезидент до літа а там переїду на ПМЖ в ЄС.

А булоб розмитнення 500 евро +/- розмитнив би обидві.

слава богу в Україні буде менше металобрухту
   
Re: В Україні вже розмитнили понад 16 тисяч "евроблях"

слава богу в Україні буде менше металобрухту

Та він і сам тікає, так що не тільки метало, але і просто брухту буде менше  (tu)  :gigi:
   
Был недавно на ЗУ. Блях стало заметно меньше
   
слава богу в Україні буде менше металобрухту

Продавці ось таких машин тобі дякують.
1980 року, 280 баксів:

Цитувати
заводитья, іде без Акб, розбите праве задне скло на дверках, кузов не ржавий, але місцями е вмятини
Источник: https://auto.ria.com/auto_vaz_2101_22314291.html © AUTO.RIA.com™




   
Re: В Україні вже розмитнили понад 16 тисяч "евроблях"

1980 року, 280 баксів:

А хіба на металобрухт здати не буде більш вигідно?

   
А хіба на металобрухт здати не буде більш вигідно?
Таку лялю? Їде без АКБ. Ти шо, вона ще 15 років проїздить.
   
слава богу в Україні буде менше металобрухту
и довбойбів поменшае
хай ідуть
   
Тут арифметика така: розмитнюють 10 річні автівки куплені приблизно за 3000євро.
 Все ж так просто: 3000євро + 3500євро за розмитнення = 6500 на вихлопі.
Якщо авто котре на авторинку коштує 8000 обійшлось 6500 - це нормуль. Можна хоч зараз продати і 1500 наварити.
Інша арифметика на те ж авто буде після закінчення терміну льоготного розмитнення.
3000 євро + 7000 євро розмитнення = 10000. А на авторинку ціна та ж сама -  8000.
Можна хоч зараз продати і втратити 2000євро.
 :shuffle:
   
Тут арифметика така: розмитнюють 10 річні автівки куплені приблизно за 3000євро.
Треба було вести підрахунки до того, як викидувати гроші за "лялю". Хоча заплатив за право поїздити, повчитися, це теж гроші коштує.
   
Цитата: antik
Тут арифметика така: розмитнюють 10 річні автівки куплені приблизно за 3000євро.
 Все ж так просто: 3000євро + 3500євро за розмитнення = 6500 на вихлопі.
Якщо авто котре на авторинку коштує 8000 обійшлось 6500 - це нормуль. Можна хоч зараз продати і 1500 наварити.
Інша арифметика на те ж авто буде після закінчення терміну льоготного розмитнення.
3000 євро + 7000 євро розмитнення = 10000. А на авторинку ціна та ж сама -  8000.
Можна хоч зараз продати і втратити 2000євро.
А чого це розмитнення зараз 3500 а стане 7000?
Нема чого бляхарям зубоскалити про 100500+ років потрібних щоб розмитнити 10005000+ блях, а швиденько біжіть розмитнюйтесь, бо під кінець пільгового періоду затопчете одне одного.
   
Все ж так просто: 3000євро + 3500євро за розмитнення = 6500 на вихлопі.
шо це за авто з розмитненням 3500?
2 літровий бенз 10 років вартістю 3000 євро
500 євро акциз
650 євро ПДВ
300 євро мито
ітого 1450 євро

шара
   
слава богу в Україні буде менше металобрухту

В моєму випадку ні ти ні україна від цього не виграє, повір. По крайній мірі в довгострокові перспективі.
   
В моєму випадку ні ти ні україна від цього не виграє, повір. По крайній мірі в довгострокові перспективі.
  А їх те не цікавить.
  Своє - понад усе.
   
шо це за авто з розмитненням 3500?
15-річний дизель 2.5 літра типу Ауді-А6.
   
15-річний дизель 2.5 літра типу Ауді-А6.

дивлячись в що оцінили
2.5*75*0.5=938
хай тачка оцінена в 2к
ПДВ 600
мито 200

ітого вартість розмитнення 1740

   
ітого вартість розмитнення 1740
Брокери озвучують ціни в 3500-4200 євро для розмитнення "під ключ" озвученої машини.
Маю хитросракого родича-бляхера, який не послухав сім'ю, зі всіма пересрався, "купив" цю лялю за 3 тис єврів і тепер шукає гроші на розмитнення.
   
В моєму випадку ні ти ні україна від цього не виграє, повір. По крайній мірі в довгострокові перспективі.

+1
Маю декілька знайомих бляхарів. Патріоти, дехто був в АТО, адекватні люди. Не хотять чомусь їздити на жигулях 1972 року, тому купили бляхи. Антибляхери, порадьте їм теж емігрувати, щоби в Україні було менше металобрухту, а залишились лише ті ж жигулі 50річні з можливістю їздити без АКБ та іншими наворотами. Це ж не проблема влади, що доросла людина не може собі заробити хоч на дешеве авто, це ж проблеми народу.
   
Брокери озвучують ціни в 3500-4200 євро для розмитнення "під ключ" озвученої машини.
брокери можуть казати що завгодно
по факту є відео в неті де розмитнення суттєво дешевше, головне щоб оцінка варртості авто була адекватна або були доки купівлі продажу де нормаьна ціна записана
   
або були доки купівлі продажу де нормаьна ціна записана
От в цьому і проблема. У нього, видно, там загвоздка.
   
А могли розмитнити вже мабудь 160 тисяч. Якби адекватний акциз був ..

Я одну бляху здав на шрот в Словачині а другу розмитнювати і не буду.
Буду їздити як нерезидент до літа а там переїду на ПМЖ в ЄС.

А булоб розмитнення 500 евро +/- розмитнив би обидві.
це добре. І не повертайся головне .
   
Re: В Україні вже розмитнили понад 16 тисяч "евроблях"

В моєму випадку ні ти ні україна від цього не виграє, повір.

То щастя для країни. що здихається такого як ти, повір.

 :laugh:
   
А могли розмитнити вже мабудь 160 тисяч. Якби адекватний акциз був ..

Я одну бляху здав на шрот в Словачині а другу розмитнювати і не буду.
Буду їздити як нерезидент до літа а там переїду на ПМЖ в ЄС.

А булоб розмитнення 500 евро +/- розмитнив би обидві.
дешево продался
   
Це ж не проблема влади, що доросла людина не може собі заробити хоч на дешеве авто, це ж проблеми народу.


звичайно це не проблема влади, а проблема народу. народу, який не хотів вчитись, який обрав не потрібну нікому професію, який думав, що його просто так хтось повинен утримувати.
   
То щастя для країни. що здихається такого як ти, повір.

 :laugh:

Час покаже
   
це добре. І не повертайся головне .

Я то не повернусь але вам легче від того не буде.
Ну і пенсію ви мені будете платити ...:-)
   
услуги брокера - 250 - 500 баксов  (500 если с сертификацией)

сертификация - 4000-4500 грн

и брокер и сертификация нафуй не нужны в данном случае
нафуя сертификация для известной модели б..ь????

и это е..е государство которое хочет наипать меня на каждом шагу будет мне рассказывать что я ему еще что то должен?

Останнє редагування: 4 січня 2019 17:06:33 від sklm
   
услуги брокера - 250 - 500 баксов  (500 если с сертификацией)

сертификация - 4000-4500 грн

и брокер и сертификация нафуй не нужны в данном случае
нафуя сертификация для известной модели б..ь????

и это е..е государство которое хочет наипать меня на каждом шагу будет мне рассказывать что я ему еще что то должен?

як я вас розумію  --- адже було ж все навпаки, всі найопували оте єє государство..
а тепер найопщиків гройсмани взувають , аж гай гуде
   
як я вас розумію  --- адже було ж все навпаки, всі найопували оте єє государство..
а тепер найопщиків гройсмани взувають , аж гай гуде
вот я дурной - я то думал чтоо государство сделано людей обслуживать.. а оно вон оно как - люди для государства оказывается
   
вот я дурной - я то думал чтоо государство сделано людей обслуживать.. а оно вон оно как - люди для государства оказывается

ви ж знали,що ввезення блях незаконне ----навіщо завозили?
повірили казкам перегонщиків -що треба брати,бо нас багато й влада нічого не зробить?
   
ви ж знали,що ввезення блях незаконне ----навіщо завозили?
повірили казкам перегонщиків -що треба брати,бо нас багато й влада нічого не зробить?

Это не считается, бо сильно хотелось. Народу хочется - и похер все
   
Та забудьте ви про оте "государство". Не намагайтесь створити штучний поділ на "всі в білому бляхарі" і "государство".
Актуальний поділ є на хитросдєланих (государство та бляхарі / субсидіанти) і нехитросдєланих манюпасів. А то, що ви там грозитесь нашкодити государству, то ви одного поля ягоди, побажаю перемоги вам обоїм у вашій боротьбі.
   
ви ж знали,що ввезення блях незаконне ----навіщо завозили?
повірили казкам перегонщиків -що треба брати,бо нас багато й влада нічого не зробить?

заипали со своей незаконностью - сначала законы гляньте а потом уже фигню несите.
моя бляха законна , сроки не нарушены

и сейчас речь идет не о бляхе, а о процедуре растаможки, которая применяется ко всем автивкам и всем растамаживающим манюпасам

из-за бляхарей вам акцизы сбросили, а вы тут фигню несете "бляхари бляхари..."
   
ви ж знали,що ввезення блях незаконне ----навіщо завозили?
повірили казкам перегонщиків -що треба брати,бо нас багато й влада нічого не зробить?
:facepalm1:
Укажите на закон запрещающий ввоз данных авто ?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія