Політичний ФОРУМ
Клуб ФУП => Тема розпочата: Potato від 4 січня 2019 12:23:15
-
З 25 листопада 2018 року по 2 січня поточного року в Україні за новими правилами було розмитнено 16,5 тисяч авто з іноземною реєстрацією.
Про це повідомляє прес-служба Державної фіскальної служби.
Як наголошується, вказані авто були ввезені в Україну з 1 січня 2015 року та перебували у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту.
Із загальної кількості оформлених авто – майже 14 тисяч перебували в Україні з порушенням вимог Митного кодексу.
"За них власники добровільно сплатили майже 119 млн гривень (8500 за кожне авто), що звільнило їх від адміністративної відповідальності за недотримання вимог митних режимів", - йдеться у повідомленні.
Найактивніше громадяни оформлювали транспортні засоби у Києві – 3,037 тисяч авто, Волинській – 2,642 тисяч авто, Чернівецькій – 2,058 тисяч авто та Закарпатській областях – 1,137 тисяч авто.
Нагадаємо, 25 листопада 2018 року набули чинності два закони, які легалізують завезені з порушенням митного і податкового законодавства авто на єврономерах.
Тим часом у Державній фіскальній службі склали список найпоширеніших запитань щодо процесу розмитнення автомобілів та дали відповіді на них.
Економічна правда
-
(http://i.piccy.info/i9/695a89dabf21f6c08beb3a53cc8f8a86/1546175345/207369/1188119/IMG_20181228_175948.jpg)
-
16000 - це який % від загальної кількості? Хто математику довре в школі вчив? B-)
-
16000 - це який % від загальної кількості? Хто математику довре в школі вчив? B-)
Около 1%
-
16000 - це який % від загальної кількості? Хто математику довре в школі вчив? B-)
Від загальної кількості тих автівок, які взагалі є сенс розмитнювати чи взагалі можливо розмитнити, бо то чесно куплені автівки з усіма паперами?
Не знаю як таку загальну кількість порахувати...
-
А могли розмитнити вже мабудь 160 тисяч. Якби адекватний акциз був ..
Я одну бляху здав на шрот в Словачині а другу розмитнювати і не буду.
Буду їздити як нерезидент до літа а там переїду на ПМЖ в ЄС.
А булоб розмитнення 500 евро +/- розмитнив би обидві.
-
Мало. Але сусіда одного, який грозився, що краще викине свою бляху, бачу сьогодні на нових укр.номерах.
Я якраз сніг чистив, бачу Мерс три рази заглох біля мене і знов завівся. А то той, що на польських бляхах був. 1996 року, здається. Не викинув.
-
А могли розмитнити вже мабудь 160 тисяч. Якби адекватний акциз був ..
Я одну бляху здав на шрот в Словачині а другу розмитнювати і не буду.
Буду їздити як нерезидент до літа а там переїду на ПМЖ в ЄС.
А булоб розмитнення 500 евро +/- розмитнив би обидві.
слава богу в Україні буде менше металобрухту
-
слава богу в Україні буде менше металобрухту
Та він і сам тікає, так що не тільки метало, але і просто брухту буде менше (tu) :gigi:
-
Был недавно на ЗУ. Блях стало заметно меньше
-
слава богу в Україні буде менше металобрухту
Продавці ось таких машин тобі дякують.
1980 року, 280 баксів:
заводитья, іде без Акб, розбите праве задне скло на дверках, кузов не ржавий, але місцями е вмятини
Источник: https://auto.ria.com/auto_vaz_2101_22314291.html © AUTO.RIA.com™
(https://cdn4.riastatic.com/photosnew/auto/photo/vaz_2101__241135629fx.webp)
(https://cdn0.riastatic.com/photosnew/auto/photo/vaz_2101__241135630fx.webp)
-
1980 року, 280 баксів:
А хіба на металобрухт здати не буде більш вигідно?
-
А хіба на металобрухт здати не буде більш вигідно?
Таку лялю? Їде без АКБ. Ти шо, вона ще 15 років проїздить.
-
А могли розмитнити вже мабудь 160 тисяч. Якби адекватний акциз був ..
Я одну бляху здав на шрот в Словачині а другу розмитнювати і не буду.
Буду їздити як нерезидент до літа а там переїду на ПМЖ в ЄС.
А булоб розмитнення 500 евро +/- розмитнив би обидві.
слава богу в Україні буде менше металобрухту
и довбойбів поменшае
хай ідуть
-
Тут арифметика така: розмитнюють 10 річні автівки куплені приблизно за 3000євро.
Все ж так просто: 3000євро + 3500євро за розмитнення = 6500 на вихлопі.
Якщо авто котре на авторинку коштує 8000 обійшлось 6500 - це нормуль. Можна хоч зараз продати і 1500 наварити.
Інша арифметика на те ж авто буде після закінчення терміну льоготного розмитнення.
3000 євро + 7000 євро розмитнення = 10000. А на авторинку ціна та ж сама - 8000.
Можна хоч зараз продати і втратити 2000євро.
:shuffle:
-
Тут арифметика така: розмитнюють 10 річні автівки куплені приблизно за 3000євро.
Треба було вести підрахунки до того, як викидувати гроші за "лялю". Хоча заплатив за право поїздити, повчитися, це теж гроші коштує.
-
Тут арифметика така: розмитнюють 10 річні автівки куплені приблизно за 3000євро.
Все ж так просто: 3000євро + 3500євро за розмитнення = 6500 на вихлопі.
Якщо авто котре на авторинку коштує 8000 обійшлось 6500 - це нормуль. Можна хоч зараз продати і 1500 наварити.
Інша арифметика на те ж авто буде після закінчення терміну льоготного розмитнення.
3000 євро + 7000 євро розмитнення = 10000. А на авторинку ціна та ж сама - 8000.
Можна хоч зараз продати і втратити 2000євро.
А чого це розмитнення зараз 3500 а стане 7000?
Нема чого бляхарям зубоскалити про 100500+ років потрібних щоб розмитнити 10005000+ блях, а швиденько біжіть розмитнюйтесь, бо під кінець пільгового періоду затопчете одне одного.
-
Все ж так просто: 3000євро + 3500євро за розмитнення = 6500 на вихлопі.
шо це за авто з розмитненням 3500?
2 літровий бенз 10 років вартістю 3000 євро
500 євро акциз
650 євро ПДВ
300 євро мито
ітого 1450 євро
шара
-
А могли розмитнити вже мабудь 160 тисяч. Якби адекватний акциз був ..
Я одну бляху здав на шрот в Словачині а другу розмитнювати і не буду.
Буду їздити як нерезидент до літа а там переїду на ПМЖ в ЄС.
А булоб розмитнення 500 евро +/- розмитнив би обидві.
слава богу в Україні буде менше металобрухту
В моєму випадку ні ти ні україна від цього не виграє, повір. По крайній мірі в довгострокові перспективі.
-
А могли розмитнити вже мабудь 160 тисяч. Якби адекватний акциз був ..
Я одну бляху здав на шрот в Словачині а другу розмитнювати і не буду.
Буду їздити як нерезидент до літа а там переїду на ПМЖ в ЄС.
А булоб розмитнення 500 евро +/- розмитнив би обидві.
слава богу в Україні буде менше металобрухту
В моєму випадку ні ти ні україна від цього не виграє, повір. По крайній мірі в довгострокові перспективі.
А їх те не цікавить.
Своє - понад усе.
-
шо це за авто з розмитненням 3500?
15-річний дизель 2.5 літра типу Ауді-А6.
-
шо це за авто з розмитненням 3500?
15-річний дизель 2.5 літра типу Ауді-А6.
дивлячись в що оцінили
2.5*75*0.5=938
хай тачка оцінена в 2к
ПДВ 600
мито 200
ітого вартість розмитнення 1740
-
ітого вартість розмитнення 1740
Брокери озвучують ціни в 3500-4200 євро для розмитнення "під ключ" озвученої машини.
Маю хитросракого родича-бляхера, який не послухав сім'ю, зі всіма пересрався, "купив" цю лялю за 3 тис єврів і тепер шукає гроші на розмитнення.
-
А могли розмитнити вже мабудь 160 тисяч. Якби адекватний акциз був ..
Я одну бляху здав на шрот в Словачині а другу розмитнювати і не буду.
Буду їздити як нерезидент до літа а там переїду на ПМЖ в ЄС.
А булоб розмитнення 500 евро +/- розмитнив би обидві.
слава богу в Україні буде менше металобрухту
В моєму випадку ні ти ні україна від цього не виграє, повір. По крайній мірі в довгострокові перспективі.
+1
Маю декілька знайомих бляхарів. Патріоти, дехто був в АТО, адекватні люди. Не хотять чомусь їздити на жигулях 1972 року, тому купили бляхи. Антибляхери, порадьте їм теж емігрувати, щоби в Україні було менше металобрухту, а залишились лише ті ж жигулі 50річні з можливістю їздити без АКБ та іншими наворотами. Це ж не проблема влади, що доросла людина не може собі заробити хоч на дешеве авто, це ж проблеми народу.
-
Брокери озвучують ціни в 3500-4200 євро для розмитнення "під ключ" озвученої машини.
брокери можуть казати що завгодно
по факту є відео в неті де розмитнення суттєво дешевше, головне щоб оцінка варртості авто була адекватна або були доки купівлі продажу де нормаьна ціна записана
-
або були доки купівлі продажу де нормаьна ціна записана
От в цьому і проблема. У нього, видно, там загвоздка.
-
А могли розмитнити вже мабудь 160 тисяч. Якби адекватний акциз був ..
Я одну бляху здав на шрот в Словачині а другу розмитнювати і не буду.
Буду їздити як нерезидент до літа а там переїду на ПМЖ в ЄС.
А булоб розмитнення 500 евро +/- розмитнив би обидві.
це добре. І не повертайся головне .
-
В моєму випадку ні ти ні україна від цього не виграє, повір.
То щастя для країни. що здихається такого як ти, повір.
:laugh:
-
А могли розмитнити вже мабудь 160 тисяч. Якби адекватний акциз був ..
Я одну бляху здав на шрот в Словачині а другу розмитнювати і не буду.
Буду їздити як нерезидент до літа а там переїду на ПМЖ в ЄС.
А булоб розмитнення 500 евро +/- розмитнив би обидві.
дешево продался
-
Це ж не проблема влади, що доросла людина не може собі заробити хоч на дешеве авто, це ж проблеми народу.
звичайно це не проблема влади, а проблема народу. народу, який не хотів вчитись, який обрав не потрібну нікому професію, який думав, що його просто так хтось повинен утримувати.
-
В моєму випадку ні ти ні україна від цього не виграє, повір.
То щастя для країни. що здихається такого як ти, повір.
:laugh:
Час покаже
-
А могли розмитнити вже мабудь 160 тисяч. Якби адекватний акциз був ..
Я одну бляху здав на шрот в Словачині а другу розмитнювати і не буду.
Буду їздити як нерезидент до літа а там переїду на ПМЖ в ЄС.
А булоб розмитнення 500 евро +/- розмитнив би обидві.
це добре. І не повертайся головне .
Я то не повернусь але вам легче від того не буде.
Ну і пенсію ви мені будете платити ...:-)
-
услуги брокера - 250 - 500 баксов (500 если с сертификацией)
сертификация - 4000-4500 грн
и брокер и сертификация нафуй не нужны в данном случае
нафуя сертификация для известной модели б..ь????
и это е..е государство которое хочет наипать меня на каждом шагу будет мне рассказывать что я ему еще что то должен?
-
услуги брокера - 250 - 500 баксов (500 если с сертификацией)
сертификация - 4000-4500 грн
и брокер и сертификация нафуй не нужны в данном случае
нафуя сертификация для известной модели б..ь????
и это е..е государство которое хочет наипать меня на каждом шагу будет мне рассказывать что я ему еще что то должен?
як я вас розумію --- адже було ж все навпаки, всі найопували оте єє государство..
а тепер найопщиків гройсмани взувають , аж гай гуде
-
услуги брокера - 250 - 500 баксов (500 если с сертификацией)
сертификация - 4000-4500 грн
и брокер и сертификация нафуй не нужны в данном случае
нафуя сертификация для известной модели б..ь????
и это е..е государство которое хочет наипать меня на каждом шагу будет мне рассказывать что я ему еще что то должен?
як я вас розумію --- адже було ж все навпаки, всі найопували оте єє государство..
а тепер найопщиків гройсмани взувають , аж гай гуде
вот я дурной - я то думал чтоо государство сделано людей обслуживать.. а оно вон оно как - люди для государства оказывается
-
услуги брокера - 250 - 500 баксов (500 если с сертификацией)
сертификация - 4000-4500 грн
и брокер и сертификация нафуй не нужны в данном случае
нафуя сертификация для известной модели б..ь????
и это е..е государство которое хочет наипать меня на каждом шагу будет мне рассказывать что я ему еще что то должен?
як я вас розумію --- адже було ж все навпаки, всі найопували оте єє государство..
а тепер найопщиків гройсмани взувають , аж гай гуде
вот я дурной - я то думал чтоо государство сделано людей обслуживать.. а оно вон оно как - люди для государства оказывается
ви ж знали,що ввезення блях незаконне ----навіщо завозили?
повірили казкам перегонщиків -що треба брати,бо нас багато й влада нічого не зробить?
-
як я вас розумію --- адже було ж все навпаки, всі найопували оте єє государство..
а тепер найопщиків гройсмани взувають , аж гай гуде
вот я дурной - я то думал чтоо государство сделано людей обслуживать.. а оно вон оно как - люди для государства оказывается
ви ж знали,що ввезення блях незаконне ----навіщо завозили?
повірили казкам перегонщиків -що треба брати,бо нас багато й влада нічого не зробить?
Это не считается, бо сильно хотелось. Народу хочется - и похер все
-
Та забудьте ви про оте "государство". Не намагайтесь створити штучний поділ на "всі в білому бляхарі" і "государство".
Актуальний поділ є на хитросдєланих (государство та бляхарі / субсидіанти) і нехитросдєланих манюпасів. А то, що ви там грозитесь нашкодити государству, то ви одного поля ягоди, побажаю перемоги вам обоїм у вашій боротьбі.
-
як я вас розумію --- адже було ж все навпаки, всі найопували оте єє государство..
а тепер найопщиків гройсмани взувають , аж гай гуде
вот я дурной - я то думал чтоо государство сделано людей обслуживать.. а оно вон оно как - люди для государства оказывается
ви ж знали,що ввезення блях незаконне ----навіщо завозили?
повірили казкам перегонщиків -що треба брати,бо нас багато й влада нічого не зробить?
заипали со своей незаконностью - сначала законы гляньте а потом уже фигню несите.
моя бляха законна , сроки не нарушены
и сейчас речь идет не о бляхе, а о процедуре растаможки, которая применяется ко всем автивкам и всем растамаживающим манюпасам
из-за бляхарей вам акцизы сбросили, а вы тут фигню несете "бляхари бляхари..."
-
як я вас розумію --- адже було ж все навпаки, всі найопували оте єє государство..
а тепер найопщиків гройсмани взувають , аж гай гуде
вот я дурной - я то думал чтоо государство сделано людей обслуживать.. а оно вон оно как - люди для государства оказывается
ви ж знали,що ввезення блях незаконне ----навіщо завозили?
повірили казкам перегонщиків -що треба брати,бо нас багато й влада нічого не зробить?
:facepalm1:
Укажите на закон запрещающий ввоз данных авто ?
-
як я вас розумію --- адже було ж все навпаки, всі найопували оте єє государство..
а тепер найопщиків гройсмани взувають , аж гай гуде
вот я дурной - я то думал чтоо государство сделано людей обслуживать.. а оно вон оно как - люди для государства оказывается
ви ж знали,що ввезення блях незаконне ----навіщо завозили?
повірили казкам перегонщиків -що треба брати,бо нас багато й влада нічого не зробить?
А как же получилось, что их ввезли около 1млн.?
Сколько таможенников за это мотают срок?
-
А как же получилось, что их ввезли около 1млн.?
О, знов мільйон. І де він ваш мільйон?
-
вот я дурной - я то думал чтоо государство сделано людей обслуживать.. а оно вон оно как - люди для государства оказывается
ви ж знали,що ввезення блях незаконне ----навіщо завозили?
повірили казкам перегонщиків -що треба брати,бо нас багато й влада нічого не зробить?
А как же получилось, что их ввезли около 1млн.?
Сколько таможенников за это мотают срок?
нах вам ті таможєнніки -ви за себе думайте..
ось я,наприклад, знав. що бляхи поза законом -тому не купував
а ви на що розраховували?
-
ви ж знали,що ввезення блях незаконне ----навіщо завозили?
повірили казкам перегонщиків -що треба брати,бо нас багато й влада нічого не зробить?
А как же получилось, что их ввезли около 1млн.?
Сколько таможенников за это мотают срок?
нах вам ті таможєнніки -ви за себе думайте..
ось я,наприклад, знав. що бляхи поза законом -тому не купував
а ви на що розраховували?
Т.е. все законно все таки ввозилось?
Что значит ВЫ? У меня обычный автомобиль на украинских номерах всегда был...
-
ви ж знали,що ввезення блях незаконне ----навіщо завозили?
повірили казкам перегонщиків -що треба брати,бо нас багато й влада нічого не зробить?
А как же получилось, что их ввезли около 1млн.?
Сколько таможенников за это мотают срок?
нах вам ті таможєнніки -ви за себе думайте..
ось я,наприклад, знав. що бляхи поза законом -тому не купував
а ви на що розраховували?
Рассчитывали на то что у нас власть не барыг которые хотят выставить на бабки простых людей. хотящих ездить на нормальных авто за европейские цены, но они сильно ошиблись как оказалось, результат этого увидите на предстоящих выборах.
-
ви ж знали,що ввезення блях незаконне ----навіщо завозили?
повірили казкам перегонщиків -що треба брати,бо нас багато й влада нічого не зробить?
А как же получилось, что их ввезли около 1млн.?
Сколько таможенников за это мотают срок?
нах вам ті таможєнніки -ви за себе думайте..
ось я,наприклад, знав. що бляхи поза законом -тому не купував
а ви на що розраховували?
вы идиот? бляха на данный момент - это машина купленная за рубежом, нерастаможенная, и по законам украины на ней счас можно ездить в украине
вы все автивки, купленные за рубежом считаете незаконными??? так все они счас бляхи,
сейчас вопрос про процедуру растаможки
-
А как же получилось, что их ввезли около 1млн.?
Сколько таможенников за это мотают срок?
нах вам ті таможєнніки -ви за себе думайте..
ось я,наприклад, знав. що бляхи поза законом -тому не купував
а ви на що розраховували?
Т.е. все законно все таки ввозилось?
Что значит ВЫ? У меня обычный автомобиль на украинских номерах всегда был...
ввозилося ,можливо, й законно --- але ж далі закон не виконувався( тимчасове ввезення)
п.с. в мене теж, вже 12та машина -всі з нашими номерами(ну, ще було 2 з радянськими)
-
З 25 листопада 2018 року по 2 січня поточного року в Україні за новими правилами було розмитнено 16,5 тисяч авто з іноземною реєстрацією.
Про це повідомляє прес-служба Державної фіскальної служби.
Як наголошується, вказані авто були ввезені в Україну з 1 січня 2015 року та перебували у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту.
Із загальної кількості оформлених авто – майже 14 тисяч перебували в Україні з порушенням вимог Митного кодексу.
"За них власники добровільно сплатили майже 119 млн гривень (8500 за кожне авто), що звільнило їх від адміністративної відповідальності за недотримання вимог митних режимів", - йдеться у повідомленні.
Найактивніше громадяни оформлювали транспортні засоби у Києві – 3,037 тисяч авто, Волинській – 2,642 тисяч авто, Чернівецькій – 2,058 тисяч авто та Закарпатській областях – 1,137 тисяч авто.
Нагадаємо, 25 листопада 2018 року набули чинності два закони, які легалізують завезені з порушенням митного і податкового законодавства авто на єврономерах.
Тим часом у Державній фіскальній службі склали список найпоширеніших запитань щодо процесу розмитнення автомобілів та дали відповіді на них.
Економічна правда
Зрада. нє?))
-
нах вам ті таможєнніки -ви за себе думайте..
ось я,наприклад, знав. що бляхи поза законом -тому не купував
а ви на що розраховували?
Т.е. все законно все таки ввозилось?
Что значит ВЫ? У меня обычный автомобиль на украинских номерах всегда был...
ввозилося ,можливо, й законно --- але ж далі закон не виконувався( тимчасове ввезення)
п.с. в мене теж, вже 12та машина -всі з нашими номерами(ну, ще було 2 з радянськими)
И что?
Нельзя было сделать нормальный закон, чтобы все узаконить и деньги в бюджет получить?
Обязательно через задницу все делать?
Вот у нас в селе мужик собирался купить европейский автомобильчик чтобы на базар ездить. Теперь купил "жигуль", которому место на свалке. Кому стало лучше?
-
Т.е. все законно все таки ввозилось?
Что значит ВЫ? У меня обычный автомобиль на украинских номерах всегда был...
ввозилося ,можливо, й законно --- але ж далі закон не виконувався( тимчасове ввезення)
п.с. в мене теж, вже 12та машина -всі з нашими номерами(ну, ще було 2 з радянськими)
И что?
Нельзя было сделать нормальный закон, чтобы все узаконить и деньги в бюджет получить?
Обязательно через задницу все делать?
Вот у нас в селе мужик собирался купить европейский автомобильчик чтобы на базар ездить. Теперь купил "жигуль", которому место на свалке. Кому стало лучше?
автоимпортерам
растаможка под них сделана
-
З 25 листопада 2018 року по 2 січня поточного року в Україні за новими правилами було розмитнено 16,5 тисяч авто з іноземною реєстрацією.
Про це повідомляє прес-служба Державної фіскальної служби.
Як наголошується, вказані авто були ввезені в Україну з 1 січня 2015 року та перебували у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту.
Із загальної кількості оформлених авто – майже 14 тисяч перебували в Україні з порушенням вимог Митного кодексу.
"За них власники добровільно сплатили майже 119 млн гривень (8500 за кожне авто), що звільнило їх від адміністративної відповідальності за недотримання вимог митних режимів", - йдеться у повідомленні.
Найактивніше громадяни оформлювали транспортні засоби у Києві – 3,037 тисяч авто, Волинській – 2,642 тисяч авто, Чернівецькій – 2,058 тисяч авто та Закарпатській областях – 1,137 тисяч авто.
Нагадаємо, 25 листопада 2018 року набули чинності два закони, які легалізують завезені з порушенням митного і податкового законодавства авто на єврономерах.
Тим часом у Державній фіскальній службі склали список найпоширеніших запитань щодо процесу розмитнення автомобілів та дали відповіді на них.
Економічна правда
Зрада. нє?))
это просто слезы, по сравнению с общим кол-м.
-
Т.е. все законно все таки ввозилось?
Что значит ВЫ? У меня обычный автомобиль на украинских номерах всегда был...
ввозилося ,можливо, й законно --- але ж далі закон не виконувався( тимчасове ввезення)
п.с. в мене теж, вже 12та машина -всі з нашими номерами(ну, ще було 2 з радянськими)
И что?
Нельзя было сделать нормальный закон, чтобы все узаконить и деньги в бюджет получить?
Обязательно через задницу все делать?
Вот у нас в селе мужик собирался купить европейский автомобильчик чтобы на базар ездить. Теперь купил "жигуль", которому место на свалке. Кому стало лучше?
Барыгам и дебилам им аплодирующим этого не понять :X
-
16000 - це який % від загальної кількості? Хто математику довре в школі вчив? B-)
Около 1%
не 0.0000001%
-
16000 - це який % від загальної кількості? Хто математику довре в школі вчив? B-)
Около 1%
не 0.0000001%
5%
Блях було десь 250-350 тис. Не більше.
-
Около 1%
не 0.0000001%
5%
Блях було десь 250-350 тис. Не більше.
ну єто уже ближе к теме
-
ввозилося ,можливо, й законно --- але ж далі закон не виконувався( тимчасове ввезення)
п.с. в мене теж, вже 12та машина -всі з нашими номерами(ну, ще було 2 з радянськими)
И что?
Нельзя было сделать нормальный закон, чтобы все узаконить и деньги в бюджет получить?
Обязательно через задницу все делать?
Вот у нас в селе мужик собирался купить европейский автомобильчик чтобы на базар ездить. Теперь купил "жигуль", которому место на свалке. Кому стало лучше?
Барыгам и дебилам им аплодирующим этого не понять :X
х.з. кому як, а мені пох --робіть закон , що можна безкоштовно, й тягніть тоді хоч по 10 шт.
але спочатку ---закон
-
И что?
Нельзя было сделать нормальный закон, чтобы все узаконить и деньги в бюджет получить?
Обязательно через задницу все делать?
Вот у нас в селе мужик собирался купить европейский автомобильчик чтобы на базар ездить. Теперь купил "жигуль", которому место на свалке. Кому стало лучше?
Барыгам и дебилам им аплодирующим этого не понять :X
х.з. кому як, а мені пох --робіть закон , що можна безкоштовно, й тягніть тоді хоч по 10 шт.
але спочатку ---закон
Так что же не делали этот закон несколько лет?
Кто мешал?
-
Был недавно на ЗУ. Блях стало заметно меньше
Все ще багато. Сьогодні виїжджав на закупи провіанту. Мете, але море машин, кожна 9-та бляха.
-
Є таке поняття: Вік життя авто. Машини же ж як люди - вони з часом старіють. Навіть якщо людину не примушувати працювати а годувати делікатесами то... вона все-дно постаріє...
Скільки живе авто? За кордоном після 20 років експлуатації її продають по ціні металобрухту - себто відправляють на пенсію. А у нас за такі авто космічні мита стягують.... І спробуй но не заплатити.... :gigi:
-
(https://i.postimg.cc/Pq3n8yBT/2019-01-06-17-40-43.png)
-
(https://i.postimg.cc/Pq3n8yBT/2019-01-06-17-40-43.png)
шрот курва розмитнтв і тішиться
коптить пердить і певно варена переварена
бмв курва за 1800 ахахах
бмв на блчхах то діагноз
-
слава богу в Україні буде менше металобрухту
Та він і сам тікає, так що не тільки метало, але і просто брухту буде менше (tu) :gigi:
Читаю форум років три і той персонаж все виізжає. Наііть я був повівся і казав вількомен певно рік тому. Якщо він скрипти пише хз я б не поіхав з того що знаю про тутешніх. З морди що був засвітив є молодий хлоп. тому бляхоголовість можна вибачити. Те що стару європу як турист сприймає то вже важче. А може і пробється хоча ниє як лузер. Але зрадо#обити на Украіну точно перестане після року двох резидента. І про паспорти що тут подібна дітвора пише то є блєф. Довго розказувати і не в цю тему..
-
(https://i.postimg.cc/DyxMn69L/2019-01-11-11-19-25.png)
-
Українці розмитнили "евроблях" на 1,6 мільярда (https://недостовірне джерело/society/202466-skilki-milyardiv-vitratili-ukrajinci-na-yevroblyahi-cifri-v-yaki-vazhko-poviriti)
(https://i.postimg.cc/sDt4S8KY/2019-01-12-17-51-18.png)
-
#неразмитнив
-
#неразмитнив
Це неважливо. Головне, щоб ти запетра проголосував.
-
З 25 листопада 2018 року по 2 січня поточного року в Україні за новими правилами було розмитнено 16,5 тисяч авто з іноземною реєстрацією.
Про це повідомляє прес-служба Державної фіскальної служби.
Як наголошується, вказані авто були ввезені в Україну з 1 січня 2015 року та перебували у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту.
Із загальної кількості оформлених авто – майже 14 тисяч перебували в Україні з порушенням вимог Митного кодексу.
"За них власники добровільно сплатили майже 119 млн гривень (8500 за кожне авто), що звільнило їх від адміністративної відповідальності за недотримання вимог митних режимів", - йдеться у повідомленні.
Найактивніше громадяни оформлювали транспортні засоби у Києві – 3,037 тисяч авто, Волинській – 2,642 тисяч авто, Чернівецькій – 2,058 тисяч авто та Закарпатській областях – 1,137 тисяч авто.
Нагадаємо, 25 листопада 2018 року набули чинності два закони, які легалізують завезені з порушенням митного і податкового законодавства авто на єврономерах.
Тим часом у Державній фіскальній службі склали список найпоширеніших запитань щодо процесу розмитнення автомобілів та дали відповіді на них.
Економічна правда
но продлевать льготный период не будут. Идиоты.
-
У власників авто на європейських номерах залишилося менше чотирьох місяців на розмитнення.
Пільговий період, протягом якого можна сплатити удвічі менший акцизний податок, добігає кінця 22 лютого, а 24 травня спливає так званий перехідний період, протягом якого "бляхарі" можуть вільно пересуватися на єврономерах.
Після цього правоохоронці обіцяють жорстко реагувати на всі випадки порушення податкового та митного законодавства.
За пільговими умовами українці вже оформили понад 30 тис авто. Оптимістичний прогноз — до кінця перехідного періоду українські номери отримають 250-300 тис машин.
При цьому представники організації "Авто євро сила", лідер якої недавно оголосив про намір балотуватися в президенти, продовжують шукати обхідні шляхи. Недавно вони заявили, що підготували спеціальні вказівки, які передали керівникам своїх філій у всіх областях.
Ці інструкції повинні "допомогти користувачам авто на "єврономерах" у законному полі захистити себе від "драконівських" штрафів та продовжити боротьбу за доступне розмитнення". Чи вдасться їм це зробити — покаже час.
У будь-якому випадку ця ризикована стратегія підійде не всім. Які ще варіанти тоді є у власників "євроблях"?
Їх кілька, але жоден не передбачає можливості опинитися "в плюсі". Йдеться про те, щоб не втратити все або в кращому випадку "вийти в нуль".
Весь текст тут:
Кінець близько. Як "позбутися" авто на єврономерах (https://www.epravda.com.ua/publications/2019/01/29/644741/)
-
Продлили бы до выборов льготный (50%) период...
-
Продлили бы до выборов льготный (50%) период...
подивимся, яка буде дінаміка
хоча ні один бляхар і так не проголосує за порашенка
-
Продлили бы до выборов льготный (50%) период...
подивимся, яка буде дінаміка
хоча ні один бляхар і так не проголосує за порашенка
Я бы может ещё одно авто пригнал, а то влом по такой погоде в Германию ехать...
-
Продлили бы до выборов льготный (50%) период...
подивимся, яка буде дінаміка
хоча ні один бляхар і так не проголосує за порашенка
Хитрозроблені- то є Юлін електорат.
Або ригівський.
-
У власників авто на європейських номерах залишилося менше чотирьох місяців на розмитнення.
Пільговий період, протягом якого можна сплатити удвічі менший акцизний податок, добігає кінця 22 лютого, а 24 травня спливає так званий перехідний період, протягом якого "бляхарі" можуть вільно пересуватися на єврономерах.
Після цього правоохоронці обіцяють жорстко реагувати на всі випадки порушення податкового та митного законодавства.
За пільговими умовами українці вже оформили понад 30 тис авто. Оптимістичний прогноз — до кінця перехідного періоду українські номери отримають 250-300 тис машин.
При цьому представники організації "Авто євро сила", лідер якої недавно оголосив про намір балотуватися в президенти, продовжують шукати обхідні шляхи. Недавно вони заявили, що підготували спеціальні вказівки, які передали керівникам своїх філій у всіх областях.
Ці інструкції повинні "допомогти користувачам авто на "єврономерах" у законному полі захистити себе від "драконівських" штрафів та продовжити боротьбу за доступне розмитнення". Чи вдасться їм це зробити — покаже час.
У будь-якому випадку ця ризикована стратегія підійде не всім. Які ще варіанти тоді є у власників "євроблях"?
Їх кілька, але жоден не передбачає можливості опинитися "в плюсі". Йдеться про те, щоб не втратити все або в кращому випадку "вийти в нуль".
Весь текст тут:
Кінець близько. Як "позбутися" авто на єврономерах (https://www.epravda.com.ua/publications/2019/01/29/644741/)
це станом на 15 січня
Адже : Кількість оформлених транспортних засобів вже перевищила 31 тисячу. Це автівки, які були ввезені на митну територію України з 1 січня 2015 року до набрання чинності нових правил ввезення таких автомобілів та перебувають у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту.
Найбільше транспортних засобів оформлено у Києві – майже 5,5 тис.
Із загальної кількості розмитнених авто 26 тис. – це ті, які перебували на митній території України з порушенням вимог Митного кодексу України. За них власники добровільно сплатили 221,6 млн грн (8500 за кожне авто). Це звільнило їх від адміністративної відповідальності за недотримання вимог митних режимів при ввезенні транспортного засобу з іноземною реєстрацією, строки та умови ввезення якого не дотримані.
Протягом минулої доби, 15 січня, було оформлено 1,8 тис. авто з «єврономерами».http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/364340.html
тобто 31 тисяча і
2 млрд грн
- це станом на 15 січня.
Зараз в день більше , ніж по 2 тисячі розмитнюють. Тобто вже за 50 тисяч авто перевалило давно
-
Знаєте, шановні, платити 2300$ за розмитнення 20 річного грата ціна котрого там 680$ - безглуздя. :pofig:
Ото осідлали митниці і стрижуть купони. А й справді - навіщо ті реформи? Обклали поборами заробітчан і картинка поповнення бюджету в плюсах. :gigi:
-
Знаєте, шановні, платити 2300$ за розмитнення 20 річного грата ціна котрого там 680$ - безглуздя. :pofig:
Ото осідлали митниці і стрижуть купони. А й справді - навіщо ті реформи? Обклали поборами заробітчан і картинка поповнення бюджету в плюсах. :gigi:
Выбери авто получше и заплати за растаможку меньше.
-
Знаєте, шановні, платити 2300$ за розмитнення 20 річного грата ціна котрого там 680$ - безглуздя. :pofig:
Ото осідлали митниці і стрижуть купони. А й справді - навіщо ті реформи? Обклали поборами заробітчан і картинка поповнення бюджету в плюсах. :gigi:
звісно безглуздя. Ті машини бляхарі і завозили , знаючи, що то тимчасова тачка, докатати і викинути.
-
https://auto.ria.com/auto_zaz_968_23569702.html
Скільки буде коштувати розмитнення ось цього авто, якщо його із-за кордону пригнати? ;)
........... Не полінився. Зацініть ціну:
Сумма растаможенного авто 936.00 €
Источник: https://auto.ria.com/rastamozhka-avto/calculator/ © AUTO.RIA.com™
:facepalm1: