Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Всі районно-місцеві електро-сітки України - обмежили мінімумом , 1 фаза 3квт - всі приватні будинки
Якщо хто хоче більше - мусить подавати заявку і виробляти окремі технічні умови і платити за збільшення цієї квоти потужності
3 квт - це біля 13 ампер 220 вольт (це програмне обмеження у самому лічильнику , який виключить подачу електроенергії більше 3квт)
Минулого року , вартість збільшення квоти вартувало приблизно 1000 грн за 1 квт збільшення квоти (перепрограмування лічильника і переробка ввідного щитка )
Трьохфазне підключення окрема вартість , і це тільки "паперове одобрення" , без всяких там матеріальних елементів (пакетники і інше)

Якщо порахувати по мінімуму 3квт , то при умові що нічо інше в приватному не споживає, виходить що зарядка-чарджер може "накачувати" струмом 10-, грубо, - 12ампер 220 вольт

Ну а уже залежно який електромобіль має свою батарею по ємності - можна прикинути час заряджання
Наприклад у Tesla Model X Long Range , ємність 100 кВт·год
Тобто щоб повністю зарядити таке авто - при квоті 3квт - треба грубо 33 години мінімум заряджати
   
Re:Светлое будущее электрических машин  

:lol: на ЛЕП та підстанціях також? той чарджер має потужність, як все моє село. тоісь, на одну машину все село працює. а машин у нас явно більше кількох десятків. шо робити будемо?
Всё! Есть возражение, а не очередные вопросы?
   
magistr щоб зруміти перевагу домашньої заправки з різетки проти поїздок за бензином, просто уяви якби твій телефон був на бензині і тобі треба було їздити на заправку його 'заряджати'  :laugh:

Для правильного порівняння - це дома телефон треба було заряджати тиждень  або їхати на заправку на 10 хв :facepalm1:
   
Всі районно-місцеві електро-сітки України - обмежили мінімумом , 1 фаза 3квт - всі приватні будинки
Якщо хто хоче більше - мусить подавати заявку і виробляти окремі технічні умови і платити за збільшення цієї квоти потужності
3 квт - це біля 13 ампер 220 вольт (це програмне обмеження у самому лічильнику , який виключить подачу електроенергії більше 3квт)
Минулого року , вартість збільшення квоти вартувало приблизно 1000 грн за 1 квт збільшення квоти (перепрограмування лічильника і переробка ввідного щитка )
Трьохфазне підключення окрема вартість , і це тільки "паперове одобрення" , без всяких там матеріальних елементів (пакетники і інше)

Якщо порахувати по мінімуму 3квт , то при умові що нічо інше в приватному не споживає, виходить що зарядка-чарджер може "накачувати" струмом 10-, грубо, - 12ампер 220 вольт

Ну а уже залежно який електромобіль має свою батарею по ємності - можна прикинути час заряджання
Наприклад у Tesla Model X Long Range , ємність 100 кВт·год
Тобто щоб повністю зарядити таке авто - при квоті 3квт - треба грубо 33 години мінімум заряджати

Тю кацапи он в Енергодарі зараз зупинять АЕС - і електрика полетить догори, ці електропранки лиш теоретично можуть розказувати про екологію а практично виходить кацапоновини з майбутнього
   
Re: Светлое  будущее электрических машин

Для правильного порівняння - це дома телефон треба було заряджати тиждень  або їхати на заправку на 10 хв :facepalm1:

Тогда логично иметь два телефона! :)
   
всім кому насрати на природу уявіть що треба заїхати в гараж з повним баком, зачинити всі вікна та двері і виїздити, метр вперед метр назад, весь бак, а я з Юкі зроблю те самє на електричках. а тепер питання  хто з цих двох команд виграє премiю Дарвіна   :laugh: 
   
Електрички вже виграли - це гібриди.
У масових споживачів ще ні, а у промислових так
   
Для правильного порівняння - це дома телефон треба було заряджати тиждень  або їхати на заправку на 10 хв :facepalm1:

не тиждень а там зверху порахували за 33 години повний бак, якщо ти за 33 годнини або візьми за тижднь не виїзжджаєш повний бак, виходе перпетум мобіле   (P)
   
Тю кацапи он в Енергодарі зараз зупинять АЕС - і електрика полетить догори, ці електропранки лиш теоретично можуть розказувати про екологію а практично виходить кацапоновини з майбутнього


правильно кацапи грають з ресурсами а ти/ми всасуємо, тільки ти нічого не пропонуєш (ну всмислє пропонуєш і далі всасувати), а ми кажемо якщо довести вітро та сонячну генерацію до 30-40% можна слати хуйла лісом як прибалти, і іхто з нас виходе корисний ідіот? без образ ми зараз взагал про ситуацію, а то у вашої братіі такий гонор наче ви вчора нобєлєвку отримали по енергетиці
   
правильно кацапи грають з ресурсами а ти/ми всасуємо, тільки ти нічого не пропонуєш (ну всмислє пропонуєш і далі всасувати), а ми кажемо якщо довести вітро та сонячну генерацію до 30-40% можна слати хуйла лісом як прибалти, і іхто з нас виходе корисний ідіот? без образ ми зараз взагал про ситуацію, а то у вашої братіі такий гонор наче ви вчора нобєлєвку отримали по енергетиці

Лісом можна слати лиш з своїми АЕС і найголовніше збагачувальним заводом
   
не тиждень а там зверху порахували за 33 години повний бак, якщо ти за 33 годнини або візьми за тижднь не виїзжджаєш повний бак, виходе перпетум мобіле   (P)

Ви хотіли правильне порівняння, правда навіть тут бензин до смартфона можна в манюнькій каністрі тримати дома і навіть на півроку наскладувати
   
Електрички вже виграли - це гібриди.
У масових споживачів ще ні, а у промислових так

гібриди це тупік який шкодить розвитку технології спитайте в тойоти  :laugh:
   
Ви хотіли правильне порівняння, правда навіть тут бензин до смартфона можна в манюнькій каністрі тримати дома і навіть на півроку наскладувати

та плін, от ви користуєтеся телефоном 3 дні і машиною три дні на ~ одній зарядці вночі коли кладете телефон на тумбочку заряджатися або втикаєте авто в різетку, плюс мінус те саме, а так би прийшлося раз в три дні їздити заливати в телефон бєньзік що зараз володаріі двз роблять з машинами
   
та плін, от ви користуєтеся телефоном 3 дні і машиною три дні на ~ одній зарядці вночі коли кладете телефон на тумбочку заряджатися або втикаєте авто в різетку, плюс мінус те саме, а так би прийшлося раз в три дні їздити заливати в телефон бєньзік що зараз володаріі двз роблять з машинами


Якщо відкинуті липові екологічні заборони а це дуже гарно видно у Польщі наскільки вони липові особливо зимою то одразу стає зрозумілим наскільки ви живете в штучному світі.
   
гібриди це тупік який шкодить розвитку технології спитайте в тойоти  :laugh:
Кораблики, дизелі на зд, кар'єрні авто.
Це явно не тупик.
   
Я не iдiот щоб купляти елекровозика
В мене сусiд мае теслу пару рокiв, тiльки що купив нову машину, ну i звичайно хода акорд гiбрид, не тесла.

- Dobre пише яка мол рiзниця, тесла 270 миль, бензинова 290-300. Фiгня, тiльки що заправив звичайну японську мiд-сайз, на панелi рейндж 455 миль. Так i буде якщо в бiльшостi по хайвеi.
- Ми проводимо час активно, минулi вихiднi в херст кастл, наступнi на Тахо: заправив - поiхав i не займайся суходрочкою "та менi все одно треба годину-двi посидiти каву попити". Треба так: взав машину i хоч в ЛА, хоч в Чiко та Ласен парк чи хоч в Долину смертi та Лас-Вегас.
- Електричка це така сама машина як бензинова, тiльки з баком на половину, дiркою в баку що треба годину тих пiвбака 2 години цiдити щоб налити i вигоди до того ж нiякоi бо за переплату в цiнi можна купувати бензин десять рокiв.

Коротше звичайно можна мати й електричку чисто на роботу кататися, в людей рiзнi причуди бувають, але притому треба мати власну хату i ще щоб були 1 чи двi iншi бензиновi машини у володiннi. Але й тодi набагато вигiднiше i зручнiше мати плаг-iн гiбрид щоб iздити в офiс.

>на панелi рейндж 455 миль. Так i буде якщо в бiльшостi по хайвеi.
Ага, так і буде, якщо 7 годин не вилазити з за керма, і їхати 100-105 kmh. (60-65 mph)

>не займайся суходрочкою "та менi все одно треба годину-двi посидiти каву попити".
Так, звичайно, ти маєш повне право сидіти за кермом власної машини 7 годин поспіль.
Без кави, без їжі, і без туалету.
Поважаю! Мужик!

>що треба годину тих пiвбака 2 години цiдити..
шо? так годину, чи дві?
В Україні вже є з десяток зарядних станцій на 120kW.
Я з сім'єю з Тернополя в Київ (510 км) нормально їхав через Вінницю, з зупинкою на такій зарядці на 40 хвилин.
Якраз вистачило часу щоб замовити салати, каву, і купити води.

А більше ніж на 800 км за 1 день, їхати - я поки з глузду не з'їхав, я вже краще літаком.


> i ще щоб були 1 чи двi iншi бензиновi
У мене вже 3 роки єдина машина - tesla MS, і за цей час наїздив 110 тис км.
   
гібриди це тупік який шкодить розвитку технології спитайте в тойоти  :laugh:
тойота не хайпувала,  а маскові це вдалося
   
Всі районно-місцеві електро-сітки України - обмежили мінімумом , 1 фаза 3квт - всі приватні будинки
Якщо хто хоче більше - мусить подавати заявку і виробляти окремі технічні умови і платити за збільшення цієї квоти потужності
3 квт - це біля 13 ампер 220 вольт (це програмне обмеження у самому лічильнику , який виключить подачу електроенергії більше 3квт)
Минулого року , вартість збільшення квоти вартувало приблизно 1000 грн за 1 квт збільшення квоти (перепрограмування лічильника і переробка ввідного щитка )
Трьохфазне підключення окрема вартість , і це тільки "паперове одобрення" , без всяких там матеріальних елементів (пакетники і інше)

Якщо порахувати по мінімуму 3квт , то при умові що нічо інше в приватному не споживає, виходить що зарядка-чарджер може "накачувати" струмом 10-, грубо, - 12ампер 220 вольт

Ну а уже залежно який електромобіль має свою батарею по ємності - можна прикинути час заряджання
Наприклад у Tesla Model X Long Range , ємність 100 кВт·год
Тобто щоб повністю зарядити таке авто - при квоті 3квт - треба грубо 33 години мінімум заряджати

Так, приблизно так і є.
Тільки не "треба 33 години заряджати", а доведеться поїхати на швидку зарядку, якщо треба раптом кудись їхати.

Правильніше рахувати так -  за одну ніч (11 годин) з ти отримуєш 160 км пробігу.
А це в 2 рази більше, ніж середній добовий пробіг українського водія.

До того ж model X -  і раптом обмеження по електриці, "бо 1000 грн за кіловат квоти - дорого"
Що за нісенітниця?
   
Re:Светлое будущее электрических машин  

Всё! Есть возражение, а не очередные вопросы?
ти не бачиш заперечень? :facepalm:
   
а система кондиціонування не потребує то??? відкрию секрет- там вона складніша, ніж в авто з двз
В электричці компрессор обертає електродвигун, і цей моноблок є герметичніим.
Нема ніякого вала від ДВЗ до компрессора, через який починаються протічки.

Крутиться компрессор саме з тими обертами, з якими треба для підтримки клімату. А не з тими,
з якими працює двигун, а його оберти плавають від 1500 до 5000 обертів.
   
>на панелi рейндж 455 миль. Так i буде якщо в бiльшостi по хайвеi.
Ага, так і буде, якщо 7 годин не вилазити з за керма, і їхати 100-105 kmh. (60-65 mph)

>не займайся суходрочкою "та менi все одно треба годину-двi посидiти каву попити".
Так, звичайно, ти маєш повне право сидіти за кермом власної машини 7 годин поспіль.
Без кави, без їжі, і без туалету.
Поважаю! Мужик!

>що треба годину тих пiвбака 2 години цiдити..
шо? так годину, чи дві?
В Україні вже є з десяток зарядних станцій на 120kW.
Я з сім'єю з Тернополя в Київ (510 км) нормально їхав через Вінницю, з зупинкою на такій зарядці на 40 хвилин.
Якраз вистачило часу щоб замовити салати, каву, і купити води.

А більше ніж на 800 км за 1 день, їхати - я поки з глузду не з'їхав, я вже краще літаком.


> i ще щоб були 1 чи двi iншi бензиновi
У мене вже 3 роки єдина машина - tesla MS, і за цей час наїздив 110 тис км.


ті хто їдуть 5-7 годин автобаном там швидкість стільки скільки дозволяє авто 150-250 км на годину
про 7 годин без зупинки це уже в Познані відпочиваєш і та купа речей туди і купа речей звідтіля якщо літаком то геморой дорого нічого не привезеш
Що ви там витрачали 2 години на зарядку і скільки година вашого життя коштує у розрахунку на кіловати 20 грн?
Іншими словами ну хто вам винен що у вас електромобіль і ви прив'язані шнурком ви самі це обрали - інше діло по місту їздити це вигідно
   
Ага, дотирование. Называется плата за тонну отгрузки, от $60 до $100. Платить никто не хочет, ибо отправить на свалку - $1 за тонну. :)
Я же написал как происходит утилизация. Это сложный химический прцесс ,который необходим для получения чистого поликремнния и это очень выгодно принимать кремнивые солнечные батареи на утилизацию. 
   
Лісом можна слати лиш з своїми АЕС і найголовніше збагачувальним заводом

ні не лише з АЕС, я ж написав про прибалтів, сюди ж можна бритів та прибалтів та навіть словаків і скоро всю европу, достатньо подивитися скільки введено аес а скільки вітра та сонця

по пам'яті лише одна аес на 2 гіга з 2018, біл'ше того в усьому світі планується та будується десь 100 гіга  there are 52 reactors under construction and 96 reactors planned, with a combined capacity of 54 GW and 97 GW, respectively, а тепер подивимося скільки введено в експлуатацію сонця та вітру .... барабанна дробь ... The IEA said a record 295 gigawatts of new renewable power capacity was added in 2021.

тобто за рік сонця та вітру вводиться більше ніж усі які будуються чи плануються на наступні років десять  :suicide2:  про що ше можна тут спорити, атомна енергетика це маленький карлік в порівнянні с зеленою енергією
   
Це де так їздять ?

 :facepalm1:
   
тойота не хайпувала,  а маскові це вдалося

переставайте транслювати кацапську пропаганду, ніякий хайп в світі не заставить витрачати вже мільони людей річну зарплату на хз що, в маска просто кращий продукт майже по всім параметрам, а тойота як  і інші не вкладала ні цента в сіть суперчарджей яких в маска >25к (теж хайп?), а також в розвиток батарей бо якраз думала що гібрид панацея, а тепер вперлися в технологічний дед енд і батарея гімно, точніще їі в них навіть нема, і двз вчорашній день
   
ні не лише з АЕС, я ж написав про прибалтів, сюди ж можна бритів та прибалтів та навіть словаків і скоро всю европу, достатньо подивитися скільки введено аес а скільки вітра та сонця

по пам'яті лише одна аес на 2 гіга з 2018, біл'ше того в усьому світі планується та будується десь 100 гіга  there are 52 reactors under construction and 96 reactors planned, with a combined capacity of 54 GW and 97 GW, respectively, а тепер подивимося скільки введено в експлуатацію сонця та вітру .... барабанна дробь ... The IEA said a record 295 gigawatts of new renewable power capacity was added in 2021.

тобто за рік сонця та вітру вводиться більше ніж усі які будуються чи плануються на наступні років десять  :suicide2:  про що ше можна тут спорити, атомна енергетика це маленький карлік в порівнянні с зеленою енергією

А давайте візьмемо Україну і відкинемо ті сонячні станції які будувалися з метою заробляння на атомних і "барабанна дробь" їх кіт наплакав  :weep: і ціни на електрику в 5 раз  :facepalm1:
   
Всі районно-місцеві електро-сітки України - обмежили мінімумом , 1 фаза 3квт - всі приватні будинки
Якщо хто хоче більше - мусить подавати заявку і виробляти окремі технічні умови і платити за збільшення цієї квоти потужності
3 квт - це біля 13 ампер 220 вольт (це програмне обмеження у самому лічильнику , який виключить подачу електроенергії більше 3квт)
Минулого року , вартість збільшення квоти вартувало приблизно 1000 грн за 1 квт збільшення квоти (перепрограмування лічильника і переробка ввідного щитка )
Трьохфазне підключення окрема вартість , і це тільки "паперове одобрення" , без всяких там матеріальних елементів (пакетники і інше)

Якщо порахувати по мінімуму 3квт , то при умові що нічо інше в приватному не споживає, виходить що зарядка-чарджер може "накачувати" струмом 10-, грубо, - 12ампер 220 вольт

Ну а уже залежно який електромобіль має свою батарею по ємності - можна прикинути час заряджання
Наприклад у Tesla Model X Long Range , ємність 100 кВт·год
Тобто щоб повністю зарядити таке авто - при квоті 3квт - треба грубо 33 години мінімум заряджати
Не зовсім вірний підрахунок. Однофазний ввід дається на 5 квт. Обмеження 25амп. Але крім зарядки в хаті ще щось є. Якщо є три фази, то ставиться трифазна зарядка, три фази по 16 амп. Аєоа. Загальна мережа не розраховується по сумі максимумів споживачів. Якщо навіть половина включить зарядки, то мережа ляже.
   
ті хто їдуть 5-7 годин автобаном там швидкість стільки скільки дозволяє авто 150-250 км на годину
про 7 годин без зупинки це уже в Познані відпочиваєш і та купа речей туди і купа речей звідтіля якщо літаком то геморой дорого нічого не привезеш
Що ви там витрачали 2 години на зарядку і скільки година вашого життя коштує у розрахунку на кіловати 20 грн?
Іншими словами ну хто вам винен що у вас електромобіль і ви прив'язані шнурком ви самі це обрали - інше діло по місту їздити це вигідно
Якщо 150-250 kmh, то не треба втирати про 455 миль на одному баку у бензинового авто.
Бо при швидкості 200kmh  Golf з двигуном 1,4 tsi жере більше 20 літрів бензина на сотню.

7 годин без зупинки (від Тернополя?) - і ви в Познані? Це разом з таможнею 7 годин ?
Ну-ну.

Доречі з приводу "скільки коштує година життя".

Їдеш 200 км.
швидкість 100 кмч - загальні витрати 14 літрів бензуса, 2 години часу, можеш розмовляти, слухати музику, телефонувати кудись. Думати кінець кінцем.
швидкість 200 кмч - загальні витрати 40 літрів бензуса, 1 година часу, мотор реве, повітря свистить.

Твоя година часу справді коштує 26 літрів бензину, ще й з ризиком вбитися і вбити ще когось?
   
Так і не зрозумів де в нас можна їздити 150+

Навіть в ЄС таких доріг мізер

Основна маса їздить по містах (50) та навколо них (90)

Автобани ( крім німців) максимум 130
Часто де 110

   
А давайте візьмемо Україну і відкинемо ті сонячні станції які будувалися з метою заробляння на атомних і "барабанна дробь" їх кіт наплакав  :weep: і ціни на електрику в 5 раз  :facepalm1:

Тих хто займався адміністрацією цього питання  в Україні можна притягнути до відповідальності бо явно що працювали на кацапів. Це питання національної безпеки і підхід держави мав бути як в китаї. Ви ж чули що старина Джо казав нам треба наздогнати китай інакше срака
   
В Україні генерація до війни - 50% АЕС

Можна  більше але вже ризиковано
 вночі треба гасити частину станцій

Маневрували ГЕС та ТЕС

2 блоки ввер 1000 повністю зупиняють імпорт солярки і бензину якщо замінити авто на електро

Імпорт нафти в нафтопродуктів за рік - це як раз вартість тих двох блоків
   
Biden is listening. His gargantuan infrastructure bill includes a China-like $174 billion program to jump-start the transition to electric vehicles by funding the construction of a charging-station network, aiding automakers, and offering rebates and tax breaks to buyers. The bill also earmarks $50 billion to support semiconductor manufacturing and research, another essential sector heavily subsidized by Beijing. “China and other countries are eating our lunch,” Biden said, and the bill will “put us in a position to win the global competition with China.”
   
Якщо 150-250 kmh, то не треба втирати про 455 миль на одному баку у бензинового авто.
Бо при швидкості 200kmh  Golf з двигуном 1,4 tsi жере більше 20 літрів бензина на сотню.

7 годин без зупинки (від Тернополя?) - і ви в Познані? Це разом з таможнею 7 годин ?
Ну-ну.

Доречі з приводу "скільки коштує година життя".

Їдеш 200 км.
швидкість 100 кмч - загальні витрати 14 літрів бензуса, 2 години часу, можеш розмовляти, слухати музику, телефонувати кудись. Думати кінець кінцем.
швидкысть 200 кмч - загальны витрати 40 літрів бензуса, 1 година часу, мотор реве, повітря свистить.

Твоя година часу справді коштує 26 літрів бензину, ще й з ризиком вбитися і вбити ще когось?

без поняття про гольф
в мене наступні цифри
92 км/год 5 л/100 км
120 км/год 6,7 л/100 км
140 км/год 7.8 л/100 км
160 км/год 10.7 л/100 км
200 км/год 16.4 л/100 км
тесла
на 160 км/год 180 км на повіній зарядці
на 200 км/год 100-110 км на повіній зарядці
   
Тих хто займався адміністрацією цього питання  в Україні можна притягнути до відповідальності бо явно що працювали на кацапів. Це питання національної безпеки і підхід держави мав бути як в китаї. Ви ж чули що старина Джо казав нам треба наздогнати китай інакше срака

Компашка Ахметов + Порошенко - підіть притягніть  :fuck:
   
MS по трасі їсть ~17 kWh на сотню при 100 кмч.
Витрати схожого за габаритами (меншого і легшого) E-classe - 5-7 літрів соляри

Таким чином якщо взяти повний обсяг нафти та нафтопродуктів, що ми імпортуємо,
і перерахувати дивлячись на цифри, що я навів вище, то для того щоб перевести ВЕСЬ транспорт на электричну тягу
Україні достатньо повернутися до генерації рівня.... 2010 року.
   
В электричці компрессор обертає електродвигун, і цей моноблок є герметичніим.
Нема ніякого вала від ДВЗ до компрессора, через який починаються протічки.

Крутиться компрессор саме з тими обертами, з якими треба для підтримки клімату. А не з тими,
з якими працює двигун, а його оберти плавають від 1500 до 5000 обертів.
:facepalm: там не в компресорі проблема
   
без поняття про гольф
в мене наступні цифри
92 км/год 5 л/100 км
120 км/год 6,7 л/100 км
140 км/год 7.8 л/100 км
160 км/год 10.7 л/100 км
200 км/год 16.4 л/100 км
тесла
на 160 км/год 180 км на повіній зарядці
на 200 км/год 100-110 км на повіній зарядці

Ms 75D
100 км/год - 420 км на повіній зарядці
130 км/год - 329 км на повіній зарядці
160 км/год - не знаю, не їздив,
але пан явно  бреше, що збільшення швидкості на 23% подвоює витрату енергії.
   
MS по трасі їсть ~17 kWh на сотню при 100 кмч.
Витрати схожого за габаритами (меншого і легшого) E-classe - 5-7 літрів соляри

Таким чином якщо взяти повний обсяг нафти та нафтопродуктів, що ми імпортуємо,
і перерахувати дивлячись на цифри, що я навів вище, то для того щоб перевести ВЕСЬ транспорт на электричну тягу
Україні достатньо повернутися до генерації рівня.... 2010 року.

От тільки інфраструктури немає від слова зовсім
Усі дружно забувають що крім електрики ще потрібні дороги для електричок - те що вони важчі на 600 кг некорисної маси і що дорожнє покриття розраховувалось на цілу фігню маси
 і що жодний електрофанат не буде ставити дорожчі колеса щоб вберегти дорожнє покриття тобто це новий асфальт який можна порівняти із гігантською шкодою довколишньому середовищу
і звичайно ще залишились дрібниці по електромережі але це можна вирішити
   
:facepalm: там не в компресорі проблема
Там немає проблем.
Єдині проблеми, пов'язані з системою підігріву-охолодження на теслі, це 3-х ходові клапани на антиіріз  що
живуть близько 6 років, а потім потроху підтікають, і жалюзі на радіаторах.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 3 гостей
 
Повна версія