Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 10:39:30 IP/Host: ---.kim.in.ua
|
Re:Светлое будущее электрических машин |
4 липня 2022 10:40:46 IP/Host: ---.111.91.131.bilink.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Хочеш наїбати джоуля з ленцем?Не я, а разработчики соответствующих девайсов. Причём комплексно! на уровне батарей и бортовой аппаратуры, кабеля и разъёма, соединяющего машину и зарядную станцию, так и на самой зарядке .И само собой на "дизайне внутреннего строения и материалов" самих элементов автомобильных батарей.на ЛЕП та підстанціях також? той чарджер має потужність, як все моє село. тоісь, на одну машину все село працює. а машин у нас явно більше кількох десятків. шо робити будемо?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 10:44:27 IP/Host: 194.44.112.---
|
magistr щоб зруміти перевагу домашньої заправки з різетки проти поїздок за бензином, просто уяви якби твій телефон був на бензині і тобі треба було їздити на заправку його 'заряджати'
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 10:47:52 IP/Host: 194.44.112.---
|
Всі районно-місцеві електро-сітки України - обмежили мінімумом , 1 фаза 3квт - всі приватні будинки
Якщо хто хоче більше - мусить подавати заявку і виробляти окремі технічні умови і платити за збільшення цієї квоти потужності
3 квт - це біля 13 ампер 220 вольт (це програмне обмеження у самому лічильнику , який виключить подачу електроенергії більше 3квт)
Минулого року , вартість збільшення квоти вартувало приблизно 1000 грн за 1 квт збільшення квоти (перепрограмування лічильника і переробка ввідного щитка )
Трьохфазне підключення окрема вартість , і це тільки "паперове одобрення" , без всяких там матеріальних елементів (пакетники і інше)
Якщо порахувати по мінімуму 3квт , то при умові що нічо інше в приватному не споживає, виходить що зарядка-чарджер може "накачувати" струмом 10-, грубо, - 12ампер 220 вольт
Ну а уже залежно який електромобіль має свою батарею по ємності - можна прикинути час заряджання
Наприклад у Tesla Model X Long Range , ємність 100 кВт·год
Тобто щоб повністю зарядити таке авто - при квоті 3квт - треба грубо 33 години мінімум заряджати
Re: Светлое будущее электрических машин |
4 липня 2022 10:48:17 IP/Host: ---.111.91.131.bilink.ua
|
Розгорнути попередні цитати...magistr щоб зруміти перевагу домашньої заправки з різетки проти поїздок за бензином, просто уяви якби твій телефон був на бензині і тобі треба було їздити на заправку його 'заряджати'Для правильного порівняння - це дома телефон треба було заряджати тиждень або їхати на заправку на 10 хв
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 10:48:31 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 10:50:16 IP/Host: 82.207.104.---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 10:52:28 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...magistr щоб зруміти перевагу домашньої заправки з різетки проти поїздок за бензином, просто уяви якби твій телефон був на бензині і тобі треба було їздити на заправку його 'заряджати'Для правильного порівняння - це дома телефон треба було заряджати тиждень або їхати на заправку на 10 хв
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 10:58:52 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...Всі районно-місцеві електро-сітки України - обмежили мінімумом , 1 фаза 3квт - всі приватні будинки
Якщо хто хоче більше - мусить подавати заявку і виробляти окремі технічні умови і платити за збільшення цієї квоти потужності
3 квт - це біля 13 ампер 220 вольт (це програмне обмеження у самому лічильнику , який виключить подачу електроенергії більше 3квт)
Минулого року , вартість збільшення квоти вартувало приблизно 1000 грн за 1 квт збільшення квоти (перепрограмування лічильника і переробка ввідного щитка )
Трьохфазне підключення окрема вартість , і це тільки "паперове одобрення" , без всяких там матеріальних елементів (пакетники і інше)
Якщо порахувати по мінімуму 3квт , то при умові що нічо інше в приватному не споживає, виходить що зарядка-чарджер може "накачувати" струмом 10-, грубо, - 12ампер 220 вольт
Ну а уже залежно який електромобіль має свою батарею по ємності - можна прикинути час заряджання
Наприклад у Tesla Model X Long Range , ємність 100 кВт·год
Тобто щоб повністю зарядити таке авто - при квоті 3квт - треба грубо 33 години мінімум заряджатиТю кацапи он в Енергодарі зараз зупинять АЕС - і електрика полетить догори, ці електропранки лиш теоретично можуть розказувати про екологію а практично виходить кацапоновини з майбутнього
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 11:05:26 IP/Host: 194.44.112.---
|
Розгорнути попередні цитати...Всі районно-місцеві електро-сітки України - обмежили мінімумом , 1 фаза 3квт - всі приватні будинки
Якщо хто хоче більше - мусить подавати заявку і виробляти окремі технічні умови і платити за збільшення цієї квоти потужності
3 квт - це біля 13 ампер 220 вольт (це програмне обмеження у самому лічильнику , який виключить подачу електроенергії більше 3квт)
Минулого року , вартість збільшення квоти вартувало приблизно 1000 грн за 1 квт збільшення квоти (перепрограмування лічильника і переробка ввідного щитка )
Трьохфазне підключення окрема вартість , і це тільки "паперове одобрення" , без всяких там матеріальних елементів (пакетники і інше)
Якщо порахувати по мінімуму 3квт , то при умові що нічо інше в приватному не споживає, виходить що зарядка-чарджер може "накачувати" струмом 10-, грубо, - 12ампер 220 вольт
Ну а уже залежно який електромобіль має свою батарею по ємності - можна прикинути час заряджання
Наприклад у Tesla Model X Long Range , ємність 100 кВт·год
Тобто щоб повністю зарядити таке авто - при квоті 3квт - треба грубо 33 години мінімум заряджатиТю кацапи он в Енергодарі зараз зупинять АЕС - і електрика полетить догори, ці електропранки лиш теоретично можуть розказувати про екологію а практично виходить кацапоновини з майбутньогоправильно кацапи грають з ресурсами а ти/ми всасуємо, тільки ти нічого не пропонуєш (ну всмислє пропонуєш і далі всасувати), а ми кажемо якщо довести вітро та сонячну генерацію до 30-40% можна слати хуйла лісом як прибалти, і іхто з нас виходе корисний ідіот? без образ ми зараз взагал про ситуацію, а то у вашої братіі такий гонор наче ви вчора нобєлєвку отримали по енергетиці
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 11:07:04 IP/Host: 194.44.112.---
|
Розгорнути попередні цитати...magistr щоб зруміти перевагу домашньої заправки з різетки проти поїздок за бензином, просто уяви якби твій телефон був на бензині і тобі треба було їздити на заправку його 'заряджати'Для правильного порівняння - це дома телефон треба було заряджати тиждень або їхати на заправку на 10 хвне тиждень а там зверху порахували за 33 години повний бак, якщо ти за 33 годнини або візьми за тижднь не виїзжджаєш повний бак, виходе перпетум мобіле
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 11:12:00 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Електрички вже виграли - це гібриди.
У масових споживачів ще ні, а у промислових так
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 11:18:18 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...Для правильного порівняння - це дома телефон треба було заряджати тиждень або їхати на заправку на 10 хвне тиждень а там зверху порахували за 33 години повний бак, якщо ти за 33 годнини або візьми за тижднь не виїзжджаєш повний бак, виходе перпетум мобілеВи хотіли правильне порівняння, правда навіть тут бензин до смартфона можна в манюнькій каністрі тримати дома і навіть на півроку наскладувати
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 11:26:23 IP/Host: 194.44.112.---
|
Розгорнути попередні цитати...не тиждень а там зверху порахували за 33 години повний бак, якщо ти за 33 годнини або візьми за тижднь не виїзжджаєш повний бак, виходе перпетум мобілеВи хотіли правильне порівняння, правда навіть тут бензин до смартфона можна в манюнькій каністрі тримати дома і навіть на півроку наскладуватита плін, от ви користуєтеся телефоном 3 дні і машиною три дні на ~ одній зарядці вночі коли кладете телефон на тумбочку заряджатися або втикаєте авто в різетку, плюс мінус те саме, а так би прийшлося раз в три дні їздити заливати в телефон бєньзік що зараз володаріі двз роблять з машинами
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 11:26:34 IP/Host: 82.207.104.---
|
Розгорнути попередні цитати...Електрички вже виграли - це гібриди.
У масових споживачів ще ні, а у промислових такгібриди це тупік який шкодить розвитку технології спитайте в тойоти
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 11:29:08 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...90% рентованого житла в Америці не мае можливості забезпечити швидку зарядку і не будуть такими найближчі 10-20 років, що ти пропонуеш робити з ними?На паркінгу звичайної розетки 110 вистачить, перекриє 95% потреб.
Швидка зарядка потрібна лише під час далеких поїздок..... Таких зараз повно по каліфорніїТи ж не дурний хлопець і таки розуміеш, що виправдовуючись перед самим собою свою не зовсім розумну покупку, ти як та відома історична особа говориш: ну немае хліба (дешевого бензину), так чого це бидло не ість тістечка (купуе електромобілі)?У мене складається враження що це ти виправдовуєш себе що не купив до того як на них підскочили ціни.Я не iдiот щоб купляти елекровозика
В мене сусiд мае теслу пару рокiв, тiльки що купив нову машину, ну i звичайно хода акорд гiбрид, не тесла.
- Dobre пише яка мол рiзниця, тесла 270 миль, бензинова 290-300. Фiгня, тiльки що заправив звичайну японську мiд-сайз, на панелi рейндж 455 миль. Так i буде якщо в бiльшостi по хайвеi.
- Ми проводимо час активно, минулi вихiднi в херст кастл, наступнi на Тахо: заправив - поiхав i не займайся суходрочкою "та менi все одно треба годину-двi посидiти каву попити". Треба так: взав машину i хоч в ЛА, хоч в Чiко та Ласен парк чи хоч в Долину смертi та Лас-Вегас.
- Електричка це така сама машина як бензинова, тiльки з баком на половину, дiркою в баку що треба годину тих пiвбака 2 години цiдити щоб налити i вигоди до того ж нiякоi бо за переплату в цiнi можна купувати бензин десять рокiв.
Коротше звичайно можна мати й електричку чисто на роботу кататися, в людей рiзнi причуди бувають, але притому треба мати власну хату i ще щоб були 1 чи двi iншi бензиновi машини у володiннi. Але й тодi набагато вигiднiше i зручнiше мати плаг-iн гiбрид щоб iздити в офiс.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 11:32:20 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Електрички вже виграли - це гібриди.
У масових споживачів ще ні, а у промислових такгібриди це тупік який шкодить розвитку технології спитайте в тойоти
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 11:43:08 IP/Host: 195.64.182.---
|
Всі районно-місцеві електро-сітки України - обмежили мінімумом , 1 фаза 3квт - всі приватні будинки
Якщо хто хоче більше - мусить подавати заявку і виробляти окремі технічні умови і платити за збільшення цієї квоти потужності
3 квт - це біля 13 ампер 220 вольт (це програмне обмеження у самому лічильнику , який виключить подачу електроенергії більше 3квт)
Минулого року , вартість збільшення квоти вартувало приблизно 1000 грн за 1 квт збільшення квоти (перепрограмування лічильника і переробка ввідного щитка )
Трьохфазне підключення окрема вартість , і це тільки "паперове одобрення" , без всяких там матеріальних елементів (пакетники і інше)
Якщо порахувати по мінімуму 3квт , то при умові що нічо інше в приватному не споживає, виходить що зарядка-чарджер може "накачувати" струмом 10-, грубо, - 12ампер 220 вольт
Ну а уже залежно який електромобіль має свою батарею по ємності - можна прикинути час заряджання
Наприклад у Tesla Model X Long Range , ємність 100 кВт·год
Тобто щоб повністю зарядити таке авто - при квоті 3квт - треба грубо 33 години мінімум заряджати
Re:Светлое будущее электрических машин |
4 липня 2022 11:51:23 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Не я, а разработчики соответствующих девайсов. Причём комплексно! на уровне батарей и бортовой аппаратуры, кабеля и разъёма, соединяющего машину и зарядную станцию, так и на самой зарядке .И само собой на "дизайне внутреннего строения и материалов" самих элементов автомобильных батарей.на ЛЕП та підстанціях також? той чарджер має потужність, як все моє село. тоісь, на одну машину все село працює. а машин у нас явно більше кількох десятків. шо робити будемо?Всё! Есть возражение, а не очередные вопросы?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 11:52:12 IP/Host: 195.64.182.---
|
а система кондиціонування не потребує то??? відкрию секрет- там вона складніша, ніж в авто з двз
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 12:26:12 IP/Host: 194.44.112.---
|
Розгорнути попередні цитати...На паркінгу звичайної розетки 110 вистачить, перекриє 95% потреб.
Швидка зарядка потрібна лише під час далеких поїздок..... Таких зараз повно по каліфорнії
У мене складається враження що це ти виправдовуєш себе що не купив до того як на них підскочили ціни.Я не iдiот щоб купляти елекровозика
В мене сусiд мае теслу пару рокiв, тiльки що купив нову машину, ну i звичайно хода акорд гiбрид, не тесла.
- Dobre пише яка мол рiзниця, тесла 270 миль, бензинова 290-300. Фiгня, тiльки що заправив звичайну японську мiд-сайз, на панелi рейндж 455 миль. Так i буде якщо в бiльшостi по хайвеi.
- Ми проводимо час активно, минулi вихiднi в херст кастл, наступнi на Тахо: заправив - поiхав i не займайся суходрочкою "та менi все одно треба годину-двi посидiти каву попити". Треба так: взав машину i хоч в ЛА, хоч в Чiко та Ласен парк чи хоч в Долину смертi та Лас-Вегас.
- Електричка це така сама машина як бензинова, тiльки з баком на половину, дiркою в баку що треба годину тих пiвбака 2 години цiдити щоб налити i вигоди до того ж нiякоi бо за переплату в цiнi можна купувати бензин десять рокiв.
Коротше звичайно можна мати й електричку чисто на роботу кататися, в людей рiзнi причуди бувають, але притому треба мати власну хату i ще щоб були 1 чи двi iншi бензиновi машини у володiннi. Але й тодi набагато вигiднiше i зручнiше мати плаг-iн гiбрид щоб iздити в офiс.>на панелi рейндж 455 миль. Так i буде якщо в бiльшостi по хайвеi.
Ага, так і буде, якщо 7 годин не вилазити з за керма, і їхати 100-105 kmh. (60-65 mph)
>не займайся суходрочкою "та менi все одно треба годину-двi посидiти каву попити".
Так, звичайно, ти маєш повне право сидіти за кермом власної машини 7 годин поспіль.
Без кави, без їжі, і без туалету.
Поважаю! Мужик!
>що треба годину тих пiвбака 2 години цiдити..
шо? так годину, чи дві?
В Україні вже є з десяток зарядних станцій на 120kW.
Я з сім'єю з Тернополя в Київ (510 км) нормально їхав через Вінницю, з зупинкою на такій зарядці на 40 хвилин.
Якраз вистачило часу щоб замовити салати, каву, і купити води.
А більше ніж на 800 км за 1 день, їхати - я поки з глузду не з'їхав, я вже краще літаком.
> i ще щоб були 1 чи двi iншi бензиновi
У мене вже 3 роки єдина машина - tesla MS, і за цей час наїздив 110 тис км.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 12:41:49 IP/Host: 195.234.78.---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 12:49:19 IP/Host: ---.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Нет коммерческой технологии связывания редкоземельных металлов ни химическим, ни механическим способом.Кобальт, кадмий, мышьяк, свинец- не редкоземельные элементы.
Кроме того, при дотировании процесса утилизации производителями солнечных элементов, процеес перейдёт на уровень коммерческого.Ага, дотирование. Называется плата за тонну отгрузки, от $60 до $100. Платить никто не хочет, ибо отправить на свалку - $1 за тонну.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 12:50:13 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...Тю кацапи он в Енергодарі зараз зупинять АЕС - і електрика полетить догори, ці електропранки лиш теоретично можуть розказувати про екологію а практично виходить кацапоновини з майбутньогоправильно кацапи грають з ресурсами а ти/ми всасуємо, тільки ти нічого не пропонуєш (ну всмислє пропонуєш і далі всасувати), а ми кажемо якщо довести вітро та сонячну генерацію до 30-40% можна слати хуйла лісом як прибалти, і іхто з нас виходе корисний ідіот? без образ ми зараз взагал про ситуацію, а то у вашої братіі такий гонор наче ви вчора нобєлєвку отримали по енергетиціЛісом можна слати лиш з своїми АЕС і найголовніше збагачувальним заводом
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 12:57:46 IP/Host: 194.44.112.---
|
Розгорнути попередні цитати...150-250 км на годинуЦе де так їздять ?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 13:01:23 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...Електрички вже виграли - це гібриди.
У масових споживачів ще ні, а у промислових такгібриди це тупік який шкодить розвитку технології спитайте в тойотитойота не хайпувала, а маскові це вдалося
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 13:02:07 IP/Host: 194.44.112.---
|
Розгорнути попередні цитати...правильно кацапи грають з ресурсами а ти/ми всасуємо, тільки ти нічого не пропонуєш (ну всмислє пропонуєш і далі всасувати), а ми кажемо якщо довести вітро та сонячну генерацію до 30-40% можна слати хуйла лісом як прибалти, і іхто з нас виходе корисний ідіот? без образ ми зараз взагал про ситуацію, а то у вашої братіі такий гонор наче ви вчора нобєлєвку отримали по енергетиціЛісом можна слати лиш з своїми АЕС і найголовніше збагачувальним заводомні не лише з АЕС, я ж написав про прибалтів, сюди ж можна бритів та прибалтів та навіть словаків і скоро всю европу, достатньо подивитися скільки введено аес а скільки вітра та сонця
по пам'яті лише одна аес на 2 гіга з 2018, біл'ше того в усьому світі планується та будується десь 100 гіга there are 52 reactors under construction and 96 reactors planned, with a combined capacity of 54 GW and 97 GW, respectively, а тепер подивимося скільки введено в експлуатацію сонця та вітру .... барабанна дробь ... The IEA said a record 295 gigawatts of new renewable power capacity was added in 2021.
тобто за рік сонця та вітру вводиться більше ніж усі які будуються чи плануються на наступні років десять про що ше можна тут спорити, атомна енергетика це маленький карлік в порівнянні с зеленою енергією
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 13:02:15 IP/Host: ---.144-177-77.staticip.vf-ua.net
|
Всі районно-місцеві електро-сітки України - обмежили мінімумом , 1 фаза 3квт - всі приватні будинки
Якщо хто хоче більше - мусить подавати заявку і виробляти окремі технічні умови і платити за збільшення цієї квоти потужності
3 квт - це біля 13 ампер 220 вольт (це програмне обмеження у самому лічильнику , який виключить подачу електроенергії більше 3квт)
Минулого року , вартість збільшення квоти вартувало приблизно 1000 грн за 1 квт збільшення квоти (перепрограмування лічильника і переробка ввідного щитка )
Трьохфазне підключення окрема вартість , і це тільки "паперове одобрення" , без всяких там матеріальних елементів (пакетники і інше)
Якщо порахувати по мінімуму 3квт , то при умові що нічо інше в приватному не споживає, виходить що зарядка-чарджер може "накачувати" струмом 10-, грубо, - 12ампер 220 вольт
Ну а уже залежно який електромобіль має свою батарею по ємності - можна прикинути час заряджання
Наприклад у Tesla Model X Long Range , ємність 100 кВт·год
Тобто щоб повністю зарядити таке авто - при квоті 3квт - треба грубо 33 години мінімум заряджати
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 13:05:42 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...Я не iдiот щоб купляти елекровозика
В мене сусiд мае теслу пару рокiв, тiльки що купив нову машину, ну i звичайно хода акорд гiбрид, не тесла.
- Dobre пише яка мол рiзниця, тесла 270 миль, бензинова 290-300. Фiгня, тiльки що заправив звичайну японську мiд-сайз, на панелi рейндж 455 миль. Так i буде якщо в бiльшостi по хайвеi.
- Ми проводимо час активно, минулi вихiднi в херст кастл, наступнi на Тахо: заправив - поiхав i не займайся суходрочкою "та менi все одно треба годину-двi посидiти каву попити". Треба так: взав машину i хоч в ЛА, хоч в Чiко та Ласен парк чи хоч в Долину смертi та Лас-Вегас.
- Електричка це така сама машина як бензинова, тiльки з баком на половину, дiркою в баку що треба годину тих пiвбака 2 години цiдити щоб налити i вигоди до того ж нiякоi бо за переплату в цiнi можна купувати бензин десять рокiв.
Коротше звичайно можна мати й електричку чисто на роботу кататися, в людей рiзнi причуди бувають, але притому треба мати власну хату i ще щоб були 1 чи двi iншi бензиновi машини у володiннi. Але й тодi набагато вигiднiше i зручнiше мати плаг-iн гiбрид щоб iздити в офiс.>на панелi рейндж 455 миль. Так i буде якщо в бiльшостi по хайвеi.
Ага, так і буде, якщо 7 годин не вилазити з за керма, і їхати 100-105 kmh. (60-65 mph)
>не займайся суходрочкою "та менi все одно треба годину-двi посидiти каву попити".
Так, звичайно, ти маєш повне право сидіти за кермом власної машини 7 годин поспіль.
Без кави, без їжі, і без туалету.
Поважаю! Мужик!
>що треба годину тих пiвбака 2 години цiдити..
шо? так годину, чи дві?
В Україні вже є з десяток зарядних станцій на 120kW.
Я з сім'єю з Тернополя в Київ (510 км) нормально їхав через Вінницю, з зупинкою на такій зарядці на 40 хвилин.
Якраз вистачило часу щоб замовити салати, каву, і купити води.
А більше ніж на 800 км за 1 день, їхати - я поки з глузду не з'їхав, я вже краще літаком.
> i ще щоб були 1 чи двi iншi бензиновi
У мене вже 3 роки єдина машина - tesla MS, і за цей час наїздив 110 тис км.ті хто їдуть 5-7 годин автобаном там швидкість стільки скільки дозволяє авто 150-250 км на годину
про 7 годин без зупинки це уже в Познані відпочиваєш і та купа речей туди і купа речей звідтіля якщо літаком то геморой дорого нічого не привезеш
Що ви там витрачали 2 години на зарядку і скільки година вашого життя коштує у розрахунку на кіловати 20 грн?
Іншими словами ну хто вам винен що у вас електромобіль і ви прив'язані шнурком ви самі це обрали - інше діло по місту їздити це вигідно
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 13:19:58 IP/Host: 195.234.78.---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 13:20:59 IP/Host: 120.18.45.---
|
Розгорнути попередні цитати...Лісом можна слати лиш з своїми АЕС і найголовніше збагачувальним заводомні не лише з АЕС, я ж написав про прибалтів, сюди ж можна бритів та прибалтів та навіть словаків і скоро всю европу, достатньо подивитися скільки введено аес а скільки вітра та сонця
по пам'яті лише одна аес на 2 гіга з 2018, біл'ше того в усьому світі планується та будується десь 100 гіга there are 52 reactors under construction and 96 reactors planned, with a combined capacity of 54 GW and 97 GW, respectively, а тепер подивимося скільки введено в експлуатацію сонця та вітру .... барабанна дробь ... The IEA said a record 295 gigawatts of new renewable power capacity was added in 2021.
тобто за рік сонця та вітру вводиться більше ніж усі які будуються чи плануються на наступні років десять про що ше можна тут спорити, атомна енергетика це маленький карлік в порівнянні с зеленою енергієюА давайте візьмемо Україну і відкинемо ті сонячні станції які будувалися з метою заробляння на атомних і "барабанна дробь" їх кіт наплакав і ціни на електрику в 5 раз
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 13:25:24 IP/Host: 195.234.78.---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 13:29:10 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 13:29:51 IP/Host: 194.44.112.---
|
Розгорнути попередні цитати...>на панелi рейндж 455 миль. Так i буде якщо в бiльшостi по хайвеi.
Ага, так і буде, якщо 7 годин не вилазити з за керма, і їхати 100-105 kmh. (60-65 mph)
>не займайся суходрочкою "та менi все одно треба годину-двi посидiти каву попити".
Так, звичайно, ти маєш повне право сидіти за кермом власної машини 7 годин поспіль.
Без кави, без їжі, і без туалету.
Поважаю! Мужик!
>що треба годину тих пiвбака 2 години цiдити..
шо? так годину, чи дві?
В Україні вже є з десяток зарядних станцій на 120kW.
Я з сім'єю з Тернополя в Київ (510 км) нормально їхав через Вінницю, з зупинкою на такій зарядці на 40 хвилин.
Якраз вистачило часу щоб замовити салати, каву, і купити води.
А більше ніж на 800 км за 1 день, їхати - я поки з глузду не з'їхав, я вже краще літаком.
> i ще щоб були 1 чи двi iншi бензиновi
У мене вже 3 роки єдина машина - tesla MS, і за цей час наїздив 110 тис км.ті хто їдуть 5-7 годин автобаном там швидкість стільки скільки дозволяє авто 150-250 км на годину
про 7 годин без зупинки це уже в Познані відпочиваєш і та купа речей туди і купа речей звідтіля якщо літаком то геморой дорого нічого не привезеш
Що ви там витрачали 2 години на зарядку і скільки година вашого життя коштує у розрахунку на кіловати 20 грн?
Іншими словами ну хто вам винен що у вас електромобіль і ви прив'язані шнурком ви самі це обрали - інше діло по місту їздити це вигідноЯкщо 150-250 kmh, то не треба втирати про 455 миль на одному баку у бензинового авто.
Бо при швидкості 200kmh Golf з двигуном 1,4 tsi жере більше 20 літрів бензина на сотню.
7 годин без зупинки (від Тернополя?) - і ви в Познані? Це разом з таможнею 7 годин ?
Ну-ну.
Доречі з приводу "скільки коштує година життя".
Їдеш 200 км.
швидкість 100 кмч - загальні витрати 14 літрів бензуса, 2 години часу, можеш розмовляти, слухати музику, телефонувати кудись. Думати кінець кінцем.
швидкысть 200 кмч - загальны витрати 40 літрів бензуса, 1 година часу, мотор реве, повітря свистить.
Твоя година часу справді коштує 26 літрів бензину, ще й з ризиком вбитися і вбити ще когось?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 13:32:03 IP/Host: 194.44.112.---
|
Розгорнути попередні цитати...ні не лише з АЕС, я ж написав про прибалтів, сюди ж можна бритів та прибалтів та навіть словаків і скоро всю европу, достатньо подивитися скільки введено аес а скільки вітра та сонця
по пам'яті лише одна аес на 2 гіга з 2018, біл'ше того в усьому світі планується та будується десь 100 гіга there are 52 reactors under construction and 96 reactors planned, with a combined capacity of 54 GW and 97 GW, respectively, а тепер подивимося скільки введено в експлуатацію сонця та вітру .... барабанна дробь ... The IEA said a record 295 gigawatts of new renewable power capacity was added in 2021.
тобто за рік сонця та вітру вводиться більше ніж усі які будуються чи плануються на наступні років десять про що ше можна тут спорити, атомна енергетика це маленький карлік в порівнянні с зеленою енергієюА давайте візьмемо Україну і відкинемо ті сонячні станції які будувалися з метою заробляння на атомних і "барабанна дробь" їх кіт наплакав і ціни на електрику в 5 разТих хто займався адміністрацією цього питання в Україні можна притягнути до відповідальності бо явно що працювали на кацапів. Це питання національної безпеки і підхід держави мав бути як в китаї. Ви ж чули що старина Джо казав нам треба наздогнати китай інакше срака
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 13:32:35 IP/Host: 195.64.182.---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 13:41:02 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...а система кондиціонування не потребує то??? відкрию секрет- там вона складніша, ніж в авто з двзВ электричці компрессор обертає електродвигун, і цей моноблок є герметичніим.
Нема ніякого вала від ДВЗ до компрессора, через який починаються протічки.
Крутиться компрессор саме з тими обертами, з якими треба для підтримки клімату. А не з тими,
з якими працює двигун, а його оберти плавають від 1500 до 5000 обертів.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 13:41:17 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...ті хто їдуть 5-7 годин автобаном там швидкість стільки скільки дозволяє авто 150-250 км на годину
про 7 годин без зупинки це уже в Познані відпочиваєш і та купа речей туди і купа речей звідтіля якщо літаком то геморой дорого нічого не привезеш
Що ви там витрачали 2 години на зарядку і скільки година вашого життя коштує у розрахунку на кіловати 20 грн?
Іншими словами ну хто вам винен що у вас електромобіль і ви прив'язані шнурком ви самі це обрали - інше діло по місту їздити це вигідноЯкщо 150-250 kmh, то не треба втирати про 455 миль на одному баку у бензинового авто.
Бо при швидкості 200kmh Golf з двигуном 1,4 tsi жере більше 20 літрів бензина на сотню.
7 годин без зупинки (від Тернополя?) - і ви в Познані? Це разом з таможнею 7 годин ?
Ну-ну.
Доречі з приводу "скільки коштує година життя".
Їдеш 200 км.
швидкість 100 кмч - загальні витрати 14 літрів бензуса, 2 години часу, можеш розмовляти, слухати музику, телефонувати кудись. Думати кінець кінцем.
швидкысть 200 кмч - загальны витрати 40 літрів бензуса, 1 година часу, мотор реве, повітря свистить.
Твоя година часу справді коштує 26 літрів бензину, ще й з ризиком вбитися і вбити ще когось?без поняття про гольф
в мене наступні цифри
92 км/год 5 л/100 км
120 км/год 6,7 л/100 км
140 км/год 7.8 л/100 км
160 км/год 10.7 л/100 км
200 км/год 16.4 л/100 км
тесла
на 160 км/год 180 км на повіній зарядці
на 200 км/год 100-110 км на повіній зарядці
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 13:43:33 IP/Host: 194.44.112.---
|
MS по трасі їсть ~17 kWh на сотню при 100 кмч.
Витрати схожого за габаритами (меншого і легшого) E-classe - 5-7 літрів соляри
Таким чином якщо взяти повний обсяг нафти та нафтопродуктів, що ми імпортуємо,
і перерахувати дивлячись на цифри, що я навів вище, то для того щоб перевести ВЕСЬ транспорт на электричну тягу
Україні достатньо повернутися до генерації рівня.... 2010 року.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
4 липня 2022 13:44:41 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...а система кондиціонування не потребує то??? відкрию секрет- там вона складніша, ніж в авто з двзВ электричці компрессор обертає електродвигун, і цей моноблок є герметичніим.
Нема ніякого вала від ДВЗ до компрессора, через який починаються протічки.
Крутиться компрессор саме з тими обертами, з якими треба для підтримки клімату. А не з тими,
з якими працює двигун, а його оберти плавають від 1500 до 5000 обертів.там не в компресорі проблема