Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

то есть все должно быть самым большим? Самым дорогим? Самым лучшим?
Иначе все самовиправдання?

мені для сімї, шукаю щось побільше. ТАк як звикли до прімасі

   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

Кстати, Suzuki ушла с канадского рынка 2 года назад
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

?
моя мазда на одометрі 280 000 км, хоча думаю її скрутили :-) з 2000 року :-)
думаєш зараз когось цим наїбеш?
заодно тоді і салон поміняй, а то через потерте кермо ніхто тобі не повірить.
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

Тут нема шо думати. Із зарплатою у 5.5 треба брати лехус гібрид.
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

Тут нема шо думати. Із зарплатою у 5.5 треба брати лехус гібрид.

Я знала! Я вірила!  :super:

 :lol:  :lol:  :lol:
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

думаєш зараз когось цим наїбеш?
заодно тоді і салон поміняй, а то через потерте кермо ніхто тобі не повірить.

в смислі ? завтра сфотаю там 280 000 км  :lol:
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

і шо?

Маю два VW, гольф спортсван та тігуан.
Обидва 2.0л дизель євро6. Де у мене з ним проблеми, розкажи?

А де ви живете?
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

Кстати, когда я брал за кэш (подписал money order со скидкой в $7,500), мне сказали, что если я буду покупать VIP бензин, то я буду ездить до 1 миллиона км.
Мільйон наврядчи, адже це вже не старий чугунний блок, а алюміній з запресованою гільзою. Тисяч 300 гарантовано, а далі як підфартить
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

в смислі ? завтра сфотаю там 280 000 км  :lol:

ну вот нарив фото , і з того часу я 50-60к точно наїздив 

   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

в смислі ? завтра сфотаю там 280 000 км  :lol:
аа, я прочитав, думаю скрутити  :gigi:
ну значить тебе наїпали, хоча по потерсті керма, ручки перемикання передач, сидіння водія можна судити про справжній пробіг машини. але треба мати певний досвід у цьому.
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

аа, я прочитав, думаю скрутити  :gigi:
ну значить тебе наїпали, хоча по потерсті керма, ручки перемикання передач, сидіння водія можна судити про справжній пробіг машини. але треба мати певний досвід у цьому.

тичоооо .. щоб я скручував ???  :lol:  :lol:
навіщо, це до мене скрутили мабудь ще :-)  хоча хз, салон дуже адекватний, руль не потертий і руска передач


 
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

Тіко український айтішник із зарплатою у 5.5к їздитиме на машині з пробігом 280к.  :facepalm:
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

тичоооо .. щоб я скручував ???  :lol:  :lol:
навіщо, це до мене скрутили мабудь ще :-)  хоча хз, салон дуже адекватний, руль не потертий і руска передач
значить нічого не скручували, навіть якщо руль перетягували, досвідченим оком це можна визначити.
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

значить нічого не скручували, навіть якщо руль перетягували, досвідченим оком це можна визначити.

може бути
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

Тіко український айтішник із зарплатою у 5.5к їздитиме на машині з пробігом 280к.  :facepalm:
reality  :super:
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

А де ви живете?

В Дойчланді
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

і шо?

Маю два VW, гольф спортсван та тігуан.
Обидва 2.0л дизель євро6. Де у мене з ним проблеми, розкажи?

сажевий фільтр.
у нас солярка євро3 по факту. сірка і свинець там - присутні.
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?
PAL

народ пішов хнею маятися

2ТС

Значить так
Пишу як недавній власник каджару й той, хто недавно проходив муки вибору

По-перше, КІА йде нах. Бензинові двигуни КІА/Хьонде честно спіонерені у міциків. АЛЕ! Корейці не могли не зробить "улучшайзінг", щоб здешевити двигло. Як результат - на 100 тис +- отримаєш капіталку двигуна (задирає циліндри).
Якщо плануєш на пару-трійку років, то це пофіг. Якщо більше - не бери, гівно.
Дизелі нібито нічого в них, але це поза бюджету вже, там 30ка зелені

По-друге, каджар. Красива машинка, купа всякості-зручності. Якщо дизельний двигун брать, там класика, невбиваємий перелицьований k9k (якщо тільки нормальну соляру заливать, пунктік в нього такий, на поганій солярі дохне). В мене ж був бензинка турбо, у максимальній комплектації на 17й рік. Тому далі про бензиновий. Двигун тягне як дволітровий, приємно педальку давить. Ходова доволі надійна, по нашим дорогам за пару років ніяких питань взагалі (а я щодня по приватному сектору з залишками асфальту катався). Розход (реальний!!!) по місту десь 8.5-9 літрів, взимку до 10-10.5

А тепер про погане, чому я його здихався.
- надійність ніяка. Я брав нову автівку, зоб не мати клопоту. Але постійно катався щось робить по гарантії. В перший же тиждень здох датчик коленвалу (поміняли). Через місяць автівку затопило з кондіціонеру (точніше клімату) - у прямому сенсі затопило, при збірці чи то не вивели шлангочку для конденсату чи то взагалі її не було, у салон налило стільки, що під ногами хлюпало. Відремонтували. Восени здох моторчик дзеркала. Дзеркало поміняли по гарантії. Навесні здох другий. Поміняли. Але мені був дикий гемор це показать, бо клинило виключно коли на вулиці стояла мряка хоча б добу. Як підсохне - все працює.
Здохла кнопка на водійському склопідіймачі - замінили по гарантії.
Якісь ще дрібниці були, вже не пам'ятаю.
- робот. Нє, робот взагалі-то непогана штука, але я застрьомався його ганять довго на великі пробіги. Оливу там помінять не вийде, не передбачені зливні отвори виробником.
- без камери заднього виду навіть не думай брать - у заднє скло ти нічого не побачиш, замале
- оливу у двигуні міняй частіше, ніж передбачено виробником. На 8-10 тис вже чорна (правда це у всіх так, але для турбо особливо) й рівень помітно знижується (жере потроху, скотиняка)

Коли я вирішував, що взять на заміну, перепробував купу різних автівок. Обов'язкові вимоги - надійність, коробку хотілося класику гідротрансформатор.
ВАГ відпав зразу (ніразу небюджетно). Дивився форда кугу, дизеля. Але робот, й застаріла електроніка в салоні (6" екран - ну совість жеж треба мать!)... Й головним для мене мінусом виявилося водійське сидіння, моя спина зразу відчула дискомфорт, опісля тестдрайву. Але динаміка - казка.

Міцик - цікаво. Але варіатор - не моє, ну не те (чистий суб'єктивізм) й комфорту у салоні так собі. Не зайшов.

Тушкан. Його роздивлявся довго. Якби вистачило грошей на дизель - взяв би. Але я не згоден платить за корейця ціну японця!!! Бензин - однозначно нє, воно гарно, можна газ втулить, але отой двигун на 100 тис - танунах

Зупинився на мазді, CX-5

   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

https://auto.ria.com/search/?indexName=auto,order_auto,newauto_search&paintCondition=1&technicalCondition=1&body.id[1]=5&year[0].gte=2018&categories.main.id=1&country.import.usa. not=-1&price.USD.lte=18000&price.currency=1&sort[0].order=price.desc&abroad.not=0&custom.not=1&damage.not=1&page=0&size=20&scrollToAuto=29328898
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

народ пішов хнею маятися

2ТС

Значить так
Пишу як недавній власник каджару й той, хто недавно проходив муки вибору

По-перше, КІА йде нах. Бензинові двигуни КІА/Хьонде честно спіонерені у міциків. АЛЕ! Корейці не могли не зробить "улучшайзінг", щоб здешевити двигло. Як результат - на 100 тис +- отримаєш капіталку двигуна (задирає циліндри).
Якщо плануєш на пару-трійку років, то це пофіг. Якщо більше - не бери, гівно.
Дизелі нібито нічого в них, але це поза бюджету вже, там 30ка зелені

По-друге, каджар. Красива машинка, купа всякості-зручності. Якщо дизельний двигун брать, там класика, невбиваємий перелицьований k9k (якщо тільки нормальну соляру заливать, пунктік в нього такий, на поганій солярі дохне). В мене ж був бензинка турбо, у максимальній комплектації на 17й рік. Тому далі про бензиновий. Двигун тягне як дволітровий, приємно педальку давить. Ходова доволі надійна, по нашим дорогам за пару років ніяких питань взагалі (а я щодня по приватному сектору з залишками асфальту катався). Розход (реальний!!!) по місту десь 8.5-9 літрів, взимку до 10-10.5

А тепер про погане, чому я його здихався.
- надійність ніяка. Я брав нову автівку, зоб не мати клопоту. Але постійно катався щось робить по гарантії. В перший же тиждень здох датчик коленвалу (поміняли). Через місяць автівку затопило з кондіціонеру (точніше клімату) - у прямому сенсі затопило, при збірці чи то не вивели шлангочку для конденсату чи то взагалі її не було, у салон налило стільки, що під ногами хлюпало. Відремонтували. Восени здох моторчик дзеркала. Дзеркало поміняли по гарантії. Навесні здох другий. Поміняли. Але мені був дикий гемор це показать, бо клинило виключно коли на вулиці стояла мряка хоча б добу. Як підсохне - все працює.
Здохла кнопка на водійському склопідіймачі - замінили по гарантії.
Якісь ще дрібниці були, вже не пам'ятаю.
- робот. Нє, робот взагалі-то непогана штука, але я застрьомався його ганять довго на великі пробіги. Оливу там помінять не вийде, не передбачені зливні отвори виробником.
- без камери заднього виду навіть не думай брать - у заднє скло ти нічого не побачиш, замале
- оливу у двигуні міняй частіше, ніж передбачено виробником. На 8-10 тис вже чорна (правда це у всіх так, але для турбо особливо) й рівень помітно знижується (жере потроху, скотиняка)

Коли я вирішував, що взять на заміну, перепробував купу різних автівок. Обов'язкові вимоги - надійність, коробку хотілося класику гідротрансформатор.
ВАГ відпав зразу (ніразу небюджетно). Дивився форда кугу, дизеля. Але робот, й застаріла електроніка в салоні (6" екран - ну совість жеж треба мать!)... Й головним для мене мінусом виявилося водійське сидіння, моя спина зразу відчула дискомфорт, опісля тестдрайву. Але динаміка - казка.

Міцик - цікаво. Але варіатор - не моє, ну не те (чистий суб'єктивізм) й комфорту у салоні так собі. Не зайшов.

Тушкан. Його роздивлявся довго. Якби вистачило грошей на дизель - взяв би. Але я не згоден платить за корейця ціну японця!!! Бензин - однозначно нє, воно гарно, можна газ втулить, але отой двигун на 100 тис - танунах

Зупинився на мазді, CX-5
(tu)
от так завжди :)
Каджара або Кашкая з 1.5 дизелем можна брати.
дитячі хвороби вже ліквіідовані шо в рено шо в ніссана.
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

за 2-23 штук баксів можу запропонувати Ауді Q5 з Гамерики...
50-80 тис пробігу.
повний фарш.
є все крім автопілота  :D
музика бенг анд олафссон...
вільна до пятниці.
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

20-23 штуки.
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

20-23 штуки.

Что входит в цену?
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

Что входит в цену?

авто на українській реєстрації.
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

Після 11 років на сантафе (читай кіа) - корейці дуже хороші, але більше не візьму
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

Після 11 років на сантафе (читай кіа) - корейці дуже хороші, але більше не візьму
після 2010 майже усі перестали виготовляти супернадійні автомобілі.
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

після 2010 майже усі перестали виготовляти супернадійні автомобілі.
вона досить надійна, жодних проблем за стільки років. Але в салоні тарабанить все, що тільки може тарабанити. Дуже шумна підвіска. І це не лікується взагалі, тільки музику голосніше
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?
PAL

https://auto.ria.com/auto_mitsubishi_asx_29090015.html

нах
зовні ще так собі, всередині ні комфорту ні місця
й проблемне
якщо хочеться міцика - аутлендер без варіантів
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?
PAL

https://auto.ria.com/auto_suzuki_vitara_29431688.html

в салоні ніяке, без комфорту, пластик дубовий, приборка з початку 2000х
краще за ті ж гроші каджара/кашкая (це одне й те ж) взять
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?
PAL

вона досить надійна, жодних проблем за стільки років. Але в салоні тарабанить все, що тільки може тарабанити. Дуже шумна підвіска. І це не лікується взагалі, тільки музику голосніше

тепер вже таке не виробляють по надійності
й там взагалі незрозуміло, за що такі гроші хочуть (подивися ціни на нові автівки)
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

вона досить надійна, жодних проблем за стільки років. Але в салоні тарабанить все, що тільки може тарабанити. Дуже шумна підвіска. І це не лікується взагалі, тільки музику голосніше

тобі пощастило.
сучасні не такі.
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

в салоні ніяке, без комфорту, пластик дубовий, приборка з початку 2000х
краще за ті ж гроші каджара/кашкая (це одне й те ж) взять

а чого ще за такі гроші (16шт) вимагати?
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?
PAL

за 2-23 штук баксів можу запропонувати Ауді Q5 з Гамерики...
50-80 тис пробігу.
повний фарш.
є все крім автопілота  :D
музика бенг анд олафссон...
вільна до пятниці.

а тепер озвуч ціни на запчастини та ремонт
на цьому пробігу якраз підбираємося під перший дорогий ремонт/обслуговування
ремені-диски-олива в коробці/роздатці-вірогідно підшипники ступиці-перевірка/обслуговування ходової й т.д.
на 60 тис якраз велике ТО, більше тіки на 120
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

народ пішов хнею маятися

2ТС

Значить так
Пишу як недавній власник каджару й той, хто недавно проходив муки вибору

По-перше, КІА йде нах. Бензинові двигуни КІА/Хьонде честно спіонерені у міциків. АЛЕ! Корейці не могли не зробить "улучшайзінг", щоб здешевити двигло. Як результат - на 100 тис +- отримаєш капіталку двигуна (задирає циліндри).
Якщо плануєш на пару-трійку років, то це пофіг. Якщо більше - не бери, гівно.
Дизелі нібито нічого в них, але це поза бюджету вже, там 30ка зелені

По-друге, каджар. Красива машинка, купа всякості-зручності. Якщо дизельний двигун брать, там класика, невбиваємий перелицьований k9k (якщо тільки нормальну соляру заливать, пунктік в нього такий, на поганій солярі дохне). В мене ж був бензинка турбо, у максимальній комплектації на 17й рік. Тому далі про бензиновий. Двигун тягне як дволітровий, приємно педальку давить. Ходова доволі надійна, по нашим дорогам за пару років ніяких питань взагалі (а я щодня по приватному сектору з залишками асфальту катався). Розход (реальний!!!) по місту десь 8.5-9 літрів, взимку до 10-10.5

А тепер про погане, чому я його здихався.
- надійність ніяка. Я брав нову автівку, зоб не мати клопоту. Але постійно катався щось робить по гарантії. В перший же тиждень здох датчик коленвалу (поміняли). Через місяць автівку затопило з кондіціонеру (точніше клімату) - у прямому сенсі затопило, при збірці чи то не вивели шлангочку для конденсату чи то взагалі її не було, у салон налило стільки, що під ногами хлюпало. Відремонтували. Восени здох моторчик дзеркала. Дзеркало поміняли по гарантії. Навесні здох другий. Поміняли. Але мені був дикий гемор це показать, бо клинило виключно коли на вулиці стояла мряка хоча б добу. Як підсохне - все працює.
Здохла кнопка на водійському склопідіймачі - замінили по гарантії.
Якісь ще дрібниці були, вже не пам'ятаю.
- робот. Нє, робот взагалі-то непогана штука, але я застрьомався його ганять довго на великі пробіги. Оливу там помінять не вийде, не передбачені зливні отвори виробником.
- без камери заднього виду навіть не думай брать - у заднє скло ти нічого не побачиш, замале
- оливу у двигуні міняй частіше, ніж передбачено виробником. На 8-10 тис вже чорна (правда це у всіх так, але для турбо особливо) й рівень помітно знижується (жере потроху, скотиняка)

Коли я вирішував, що взять на заміну, перепробував купу різних автівок. Обов'язкові вимоги - надійність, коробку хотілося класику гідротрансформатор.
ВАГ відпав зразу (ніразу небюджетно). Дивився форда кугу, дизеля. Але робот, й застаріла електроніка в салоні (6" екран - ну совість жеж треба мать!)... Й головним для мене мінусом виявилося водійське сидіння, моя спина зразу відчула дискомфорт, опісля тестдрайву. Але динаміка - казка.

Міцик - цікаво. Але варіатор - не моє, ну не те (чистий суб'єктивізм) й комфорту у салоні так собі. Не зайшов.

Тушкан. Його роздивлявся довго. Якби вистачило грошей на дизель - взяв би. Але я не згоден платить за корейця ціну японця!!! Бензин - однозначно нє, воно гарно, можна газ втулить, але отой двигун на 100 тис - танунах

Зупинився на мазді, CX-5

я тожтна мазду задивляюсь але то дорого

дякую дуже за розгорнуту тему.  буду думати
   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?
PAL

а чого ще за такі гроші (16шт) вимагати?

ну хоча б рівень середини 2010х за комфортом та допоміжною електронікою

   
Re: Renault Kadjar vs Kia Sportage ?

а тепер озвуч ціни на запчастини та ремонт
на цьому пробігу якраз підбираємося під перший дорогий ремонт/обслуговування
ремені-диски-олива в коробці/роздатці-вірогідно підшипники ступиці-перевірка/обслуговування ходової й т.д.
на 60 тис якраз велике ТО, більше тіки на 120

не будь таким прискіпливим.
понти дорожче від ТО. ДСГ їм у поміч. :)
вишнева шкіра панорама 200 коней S-lane :D
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія