Політичний ФОРУМ
Спорт/Авто/Техно => Тема розпочата: Задармапродавши від 9 червня 2018 19:39:17
-
Люстра в кімнаті з шести відкритих плафонів. Всі лампочки в них світлодіодні (фірма MAXUS). Всі вкручені одночасно рік тому, хоча дата випуску ще 2013 року. 2 лампочки перегоріли. Тобто не 5 років, як рекламують, а 1 рік. Чи термін треба відраховувати від дати випуску, а не початку її експлуатації? 6W.
З чим пов'язані ці тріщини на перегорілих лампочках?
В магазині сказали, що через перепад напруги у мережі. А як довго у вас працюють подібні лампочки?
(http://i.piccy.info/i9/d8d357522da069a9e2c5b535f9c57c23/1528562229/38386/1223291/Lampochka_800.jpg) (http://piccy.info/view3/12400621/4f2de4a619483b3af44f9593bf9a0f74/1200/)(http://i.piccy.info/a3/2018-06-09-16-37/i9-12400621/427x800-r/i.gif) (http://i.piccy.info/a3c/2018-06-09-16-37/i9-12400621/427x800-r)
-
Бувають перегоряють, а от тріщин не бачив
-
Люстра в кімнаті з шести відкритих плафонів. Всі лампочки в них світлодіодні (фірма MAXUS). Всі вкручені одночасно рік тому, хоча дата випуску ще 2013 року. 2 лампочки перегоріли. Тобто не 5 років, як рекламують, а 1 рік. Чи термін треба відраховувати від дати випуску, а не початку її експлуатації? 6W.
З чим пов'язані ці тріщини на перегорілих лампочках?
В магазині сказали, що через перепад напруги у мережі. А як довго у вас працюють подібні лампочки?
Це перегрів... Напруга ні до чого. В мене максус-сакури теж згоріли так само
-
Купую евролед. Ті, що з 5-10 річною гарантією ще служать. Ті, що з 2-3 річною, вже змінював.
Максим купував батькові - 1 рік, всі 2 здохли :)
-
в мене є такі, що більше 8 років працюють(тошимі) , а були такі, що за місяць здихали(бєлсвєт)
максус,євроламп,філіпс,осрам -ці нормально без проблем
щодо стрибків напруги - маю реле,котре автоматично вимикає
-
у меня на кухне обичные лампы все время перегорали (2-3 раза в год) из-за перепадов и возможно плохого контакта где-то в проводке. 2 года назад заменил на светодиодные. Ни одного перегорания. Наверное потому, что им нужен гораздо меньший ток, недостатки проводки теперь не влияют.
-
Люстра в кімнаті з шести відкритих плафонів. Всі лампочки в них світлодіодні (фірма MAXUS). Всі вкручені одночасно рік тому, хоча дата випуску ще 2013 року. 2 лампочки перегоріли. Тобто не 5 років, як рекламують, а 1 рік. Чи термін треба відраховувати від дати випуску, а не початку її експлуатації? 6W.
З чим пов'язані ці тріщини на перегорілих лампочках?
В магазині сказали, що через перепад напруги у мережі. А як довго у вас працюють подібні лампочки?
Це перегрів... Напруга ні до чого. В мене максус-сакури теж згоріли так само
А від чого перегрів?
-
Если вообще не выключаясь и тяжёлых условиях (на улице) - пол года, дома уже года три светятся и перегорать не собираются. Фирму не помню, но одни из самых дешёвых. Экономка максимус уже семь лет живёт на кухне. :)
-
В мене максуси вже роки 4, якщо не більше, і всі працюють.
А хіба рік гарантія не покриває?
-
Люстра в кімнаті з шести відкритих плафонів. Всі лампочки в них світлодіодні (фірма MAXUS). Всі вкручені одночасно рік тому, хоча дата випуску ще 2013 року. 2 лампочки перегоріли. Тобто не 5 років, як рекламують, а 1 рік. Чи термін треба відраховувати від дати випуску, а не початку її експлуатації? 6W.
З чим пов'язані ці тріщини на перегорілих лампочках?
В магазині сказали, що через перепад напруги у мережі. А як довго у вас працюють подібні лампочки?
Це перегрів... Напруга ні до чого. В мене максус-сакури теж згоріли так само
А від чого перегрів?
Такі лампи дуже сильно гріються і якщо там поганенькій тепловідвід то воно тріскається. Що саме цікаве дешевший Videx (не реклама) горить довше :shuffle:
-
Купую евролед. Ті, що з 5-10 річною гарантією ще служать. Ті, що з 2-3 річною, вже змінював.
Максим купував батькові - 1 рік, всі 2 здохли :)
Ви мене заспокоїли. :)
До речі, на упаковці цієї лампочки термін був 5 років. Сьогодні купила нові, щоб замінити - термін вже 3 роки. :D Отак, гадаю, нарешті вони дійдуть до 1 року, що буде співпадати з дійсністю.
-
Лампочками Canyon користуюсь рік або два. Є на 9 та 11 ват. +-бо по пам'яті пишу. Були на 3000 Кельвін та 4000?
З них одна 11 ват на кухні в закритому плафоні типу напів-м'яч.
Також використовую світлодіодні стрічки. https://krainamaystriv.com/threads/25681/
Лампочки бажано купляти на цоколь Е27. Цоколь більше - краще охолодження.
Лампочка має бути масивною (гарне охолодження) та мати стабілізований блок живлення.
Тобто я Canyon вмикав через напівпровідниковий діод. Вона світить так само, як і без діода.
А діод стояв у 2-х клавішному вимикачі для жарівки.
Але "китайці" це прочитають. І почнуть пхати у лампочки баласт-пісок.
Ще залежить які патрони. В люстрі, світильнику. Але якісним лампам - менший вплив.
-
Лампочка має бути масивною (гарне охолодження) та мати стабілізований блок живлення.
Там всередині залито теплопровідником
-
Люстра в кімнаті з шести відкритих плафонів. Всі лампочки в них світлодіодні (фірма MAXUS). Всі вкручені одночасно рік тому, хоча дата випуску ще 2013 року. 2 лампочки перегоріли. Тобто не 5 років, як рекламують, а 1 рік. Чи термін треба відраховувати від дати випуску, а не початку її експлуатації? 6W.
З чим пов'язані ці тріщини на перегорілих лампочках?
В магазині сказали, що через перепад напруги у мережі. А як довго у вас працюють подібні лампочки?
Це перегрів... Напруга ні до чого. В мене максус-сакури теж згоріли так само
Плавон має бути відкритий???
-
Люстра в кімнаті з шести відкритих плафонів. Всі лампочки в них світлодіодні (фірма MAXUS). Всі вкручені одночасно рік тому, хоча дата випуску ще 2013 року. 2 лампочки перегоріли. Тобто не 5 років, як рекламують, а 1 рік. Чи термін треба відраховувати від дати випуску, а не початку її експлуатації? 6W.
З чим пов'язані ці тріщини на перегорілих лампочках?
В магазині сказали, що через перепад напруги у мережі. А як довго у вас працюють подібні лампочки?
Це перегрів... Напруга ні до чого. В мене максус-сакури теж згоріли так само
Плавон має бути відкритий???
Не завжди, але бажано. І лампи треба вибирати як тут сказав com1 масивні.
-
максуси фуфло-звичайна середня китайщина. рекомендую євроламп, але вони також різні трапляються.
раджу приглянутись до філаментних ледів.
-
Лампочками Canyon користуюсь рік або два. Є на 9 та 11 ват. +-бо по пам'яті пишу. Були на 3000 Кельвін та 4000?
Також використовую світлодіодні стрічки. https://krainamaystriv.com/threads/25681/
Лампочки бажано купляти на цоколь Е27. Цоколь більше - краще охолодження.
Лампочка має бути масивною (гарне охолодження) та мати стабілізований блок живлення.
Тобто я Canyon вмикав через напівпровідниковий діод. Вона світить так само, як і без діода.
А діод стояв у 2-х клавішному вимикачі для жарівки.
Але "китайці" це прочитають. І почнуть пхати у лампочки баласт-пісок.
Ще залежить які патрони. В люстрі, світильнику. Але якісним лампам - менший вплив.
Ну, лампочка більш-менш важкенька, як то кажуть - візмеш в руки - маєш реч (с) А де подивитись який цоколь в мене? Вони ж усі стандартні - або звичайний, або міньйон.
-
проблема в тому, що на 14 цоколі важко забезпечити нормальний тепловий режим.
і якшо вони висять цоколем догори, то рано чи пізно ось таке і трапиться.
-
максуси фуфло-звичайна середня китайщина. рекомендую євроламп, але вони також різні трапляються.
раджу приглянутись до філаментних ледів.
Філаментні у відкритому плафоні не комфортні... :( Бо дуже мерехтять, а ті що нормально світять коштують задорого.
-
А де подивитись який цоколь в мене? Вони ж усі стандартні - або звичайний, або міньйон.
https://sunday.ua/e14-e27-raznitsa
-
Лампочками Canyon користуюсь рік або два. Є на 9 та 11 ват. +-бо по пам'яті пишу. Були на 3000 Кельвін та 4000?
Також використовую світлодіодні стрічки. https://krainamaystriv.com/threads/25681/
Лампочки бажано купляти на цоколь Е27. Цоколь більше - краще охолодження.
Лампочка має бути масивною (гарне охолодження) та мати стабілізований блок живлення.
Тобто я Canyon вмикав через напівпровідниковий діод. Вона світить так само, як і без діода.
А діод стояв у 2-х клавішному вимикачі для жарівки.
Але "китайці" це прочитають. І почнуть пхати у лампочки баласт-пісок.
Ще залежить які патрони. В люстрі, світильнику. Але якісним лампам - менший вплив.
Ну, лампочка більш-менш важкенька, як то кажуть - візмеш в руки - маєш реч (с) А де подивитись який цоколь в мене? Вони ж усі стандартні - або звичайний, або міньйон.
той міньйон зветься е14, нормальний- е27. цю конструкцію зварганив ше камрад едісон. до речі, в америці е26, на 1мм менше
-
А де подивитись який цоколь в мене? Вони ж усі стандартні - або звичайний, або міньйон.
https://sunday.ua/e14-e27-raznitsa
Зрозуміла. Дякую. Той параметр - то діаметр. Навіть, ніколи не замислювалась через те, що вплинути все одно не можу - вони ж стандартні, а люстру міняти не збираюсь. То вже на майбутнє буду обирати з іншим цоколем.
-
А де подивитись який цоколь в мене? Вони ж усі стандартні - або звичайний, або міньйон.
https://sunday.ua/e14-e27-raznitsa
Зрозуміла. Дякую. Той параметр - то діаметр. Навіть, ніколи не замислювалась через те, що вплинути все одно не можу - вони ж стандартні, а люстру міняти не збираюсь. То вже на майбутнє буду обирати з іншим цоколем.
Фото люстри та патронів - куди лампи вкручуються не покажете? Якщо хочете.
Ось тут стара тема
https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=836833.0
Міняю лампочки на діодні ;)
-
https://sunday.ua/e14-e27-raznitsa
Зрозуміла. Дякую. Той параметр - то діаметр. Навіть, ніколи не замислювалась через те, що вплинути все одно не можу - вони ж стандартні, а люстру міняти не збираюсь. То вже на майбутнє буду обирати з іншим цоколем.
Фото люстри та патронів - куди лампи вкручуються не покажете? Якщо хочете.
Фото люстри зробила. Хоч і не дуже вдале. А от з патронами важче - треба лізти вгору, а вже і темно.
(http://i.piccy.info/i9/07524f8cb5034c98939267716439ecf0/1528564748/55984/1223291/Liustra_800.jpg) (http://piccy.info/view3/12400710/604301c03d9051143eb23389ff8b170f/1200/)(http://i.piccy.info/a3/2018-06-09-17-19/i9-12400710/618x690-r/i.gif) (http://i.piccy.info/a3c/2018-06-09-17-19/i9-12400710/618x690-r)
-
https://sunday.ua/e14-e27-raznitsa
Зрозуміла. Дякую. Той параметр - то діаметр. Навіть, ніколи не замислювалась через те, що вплинути все одно не можу - вони ж стандартні, а люстру міняти не збираюсь. То вже на майбутнє буду обирати з іншим цоколем.
Фото люстри та патронів - куди лампи вкручуються не покажете? Якщо хочете.
Ось тут стара тема
https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=836833.0
Міняю лампочки на діодні ;)
Я ту тему знаю. А тут в мене вже конкретний випадок - тріщини.
-
У вас всі лампочки включаються одночасно? Чи по 2-3 штуки незалежно?
-
максуси фуфло-звичайна середня китайщина. рекомендую євроламп, але вони також різні трапляються.
раджу приглянутись до філаментних ледів.
Філаментні у відкритому плафоні не комфортні... :( Бо дуже мерехтять, а ті що нормально світять коштують задорого.
з поганим баластом, так ,мерехтять.
грішать цим в основному філіпси, тому вмикаємо на телефоні камеру і дивимось, чи є флікер. особисто я задоволений, 10ватна філаментна легенька як сотка розжарювання і холодніша за класичну діодну шестиватку.
-
можна по гарантії замінити якщо саксус треба коробку мати
-
Зрозуміла. Дякую. Той параметр - то діаметр. Навіть, ніколи не замислювалась через те, що вплинути все одно не можу - вони ж стандартні, а люстру міняти не збираюсь. То вже на майбутнє буду обирати з іншим цоколем.
Фото люстри та патронів - куди лампи вкручуються не покажете? Якщо хочете.
Ось тут стара тема
https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=836833.0
Міняю лампочки на діодні ;)
Я ту тему знаю. А тут в мене вже конкретний випадок - тріщини.
Можна використати адаптери е14 на е27 і лампи philips https://www.philips.ua/ru/c-m-li/led-light-bulbs
-
Зрозуміла. Дякую. Той параметр - то діаметр. Навіть, ніколи не замислювалась через те, що вплинути все одно не можу - вони ж стандартні, а люстру міняти не збираюсь. То вже на майбутнє буду обирати з іншим цоколем.
Фото люстри та патронів - куди лампи вкручуються не покажете? Якщо хочете.
Ось тут стара тема
https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=836833.0
Міняю лампочки на діодні ;)
Я ту тему знаю. А тут в мене вже конкретний випадок - тріщини.
перегрів, як вже казали
Плафон закритий?
led гріються, хто б що не казав
Але, на відміну від звичайних ламп, нагрів дуже не полюбляють
-
(https://i.gyazo.com/9085e13ed79c4f1adad989c5f6e8e94e.png)
т.е.
никакой стабилизации нет по напряжению
только выпрямитель и кондер на выходе.
в момент толчка вверх напряжения в сети
сработала как предохранитель и сдохла после двух лет работы.
что удивительно, то посыпался и пластиковый сферический колпак-рассеиватель
все как по аналогии с лампой накаливания ))
-
Тріщини схожі на перегрів...
Maxus - взагалі дуже погані лампочки. У мене жодна не доживала до кінця гарантійного терміну.
Таке враження, що весь їх бізнес побудований на тому, що люди викидають або гублять чеки, бо інакше вони б збакрутували.
Я коли заїжджав в нову квартиру, закупив китайські філамент лампочки на аліекспресі. Але вибирав дорожчі, з сертифікатами.
За 2,5 роки з 40+ лампочок згоріло дві. Як на мене - непоганий результат.
-
(https://i.gyazo.com/9085e13ed79c4f1adad989c5f6e8e94e.png)
т.е.
никакой стабилизации нет по напряжению
только выпрямитель и кондер на выходе.
в момент толчка вверх напряжения в сети
сработала как предохранитель и сдохла после двух лет работы.
что удивительно, то посыпался и пластиковый сферический колпак-рассеиватель
все как по аналогии с лампой накаливания ))
выкинуть нафиг вот эту гадость! Для глаз - ужас-ужас!
надо ставить лампы с нормальными драйверами, чтобы не мерцали
производитель даже на диодном мосту сэкономил :facepalm1: Однокорпусный диодный мост стоит ща сущие копейки! Сэкономлено где только можно
-
У вас всі лампочки включаються одночасно? Чи по 2-3 штуки незалежно?
Одночасно
-
вывод - без реле напряжения или/и стабилизатора напряжения для сети освещения,
разговоры о надежности светодиодных ламп носят условный и слегка дурацкий характер
о теории вероятностей.))
-
Як правило в кімнатах до люстри йдуть 3 дроти (один нуль та 2 незалежні фази). Ставлять 2-х клавішний вимикач. Люстру правильно підключають.
Тоді залежно від конструкції люстри можна вмикати різну кількість лампочок незалежно.
Люстру можна переробити на потрібну комбінацію. На заводі роблять одну з трьох.
Тобто комбінації
1, 5 або 1+5
2, 4 або 2+4
3, інші 3 або 3+3 лампочки.
-
(https://i.gyazo.com/9085e13ed79c4f1adad989c5f6e8e94e.png)
т.е.
никакой стабилизации нет по напряжению
только выпрямитель и кондер на выходе.
в момент толчка вверх напряжения в сети
сработала как предохранитель и сдохла после двух лет работы.
что удивительно, то посыпался и пластиковый сферический колпак-рассеиватель
все как по аналогии с лампой накаливания ))
Це якесь дешеве лайно... Де замість драйвера конденсатор... Я такі в підїздах ставлю.
-
(https://i.gyazo.com/9085e13ed79c4f1adad989c5f6e8e94e.png)
т.е.
никакой стабилизации нет по напряжению
только выпрямитель и кондер на выходе.
в момент толчка вверх напряжения в сети
сработала как предохранитель и сдохла после двух лет работы.
что удивительно, то посыпался и пластиковый сферический колпак-рассеиватель
все как по аналогии с лампой накаливания ))
выкинуть нафиг вот эту гадость! Для глаз - ужас-ужас!
надо ставить лампы с нормальными драйверами, чтобы не мерцали
производитель даже на диодном мосту сэкономил :facepalm1: Однокорпусный диодный мост стоит ща сущие копейки! Сэкономлено где только можно
В таких лампах мерехтіння знімають потужнішим конденсатором... Але то таке...
-
якщо в плафоні немає руху повітря то буде перегрів
повинно бути дві дірки щоб повітря рухалось, або дуже відкритий плафон з якого лампа практично стирчить
-
якщо в плафоні немає руху повітря то буде перегрів
повинно бути дві дірки щоб повітря рухалось, або дуже відкритий плафон з якого лампа практично стирчить
То 6ти ватна лампа при правильному зробленому охолодженні пофіг плафон.
-
(https://i.gyazo.com/9085e13ed79c4f1adad989c5f6e8e94e.png)
т.е.
никакой стабилизации нет по напряжению
только выпрямитель и кондер на выходе.
в момент толчка вверх напряжения в сети
сработала как предохранитель и сдохла после двух лет работы.
что удивительно, то посыпался и пластиковый сферический колпак-рассеиватель
все как по аналогии с лампой накаливания ))
выкинуть нафиг вот эту гадость! Для глаз - ужас-ужас!
надо ставить лампы с нормальными драйверами, чтобы не мерцали
производитель даже на диодном мосту сэкономил :facepalm1: Однокорпусный диодный мост стоит ща сущие копейки! Сэкономлено где только можно
4 диода по корпусам тут имеют большую теплопередачу чем один диодный мост
равный по параметрам
за 45 гривен продается эта шара в гастрономчике ))
у меня даже индастриал ИБП для компа выбивает по входу от гоцалок в сети
быстродействующая его защита на TVS диодах ..
чего тогда ожидать от лампочек ... даже с импульсными преобразователями внутри
и большей частью тоже говняными.
-
Люстра в кімнаті з шести відкритих плафонів. Всі лампочки в них світлодіодні (фірма MAXUS). Всі вкручені одночасно рік тому, хоча дата випуску ще 2013 року. 2 лампочки перегоріли. Тобто не 5 років, як рекламують, а 1 рік. Чи термін треба відраховувати від дати випуску, а не початку її експлуатації? 6W.
З чим пов'язані ці тріщини на перегорілих лампочках?
В магазині сказали, що через перепад напруги у мережі. А як довго у вас працюють подібні лампочки?
Це перегрів... Напруга ні до чого. В мене максус-сакури теж згоріли так само
А від чого перегрів?
Така конструкція драйвера - гріється шописец.
-
Теоретично саморобкін міг би переробити цю люстру таким чином, щоб кожні 2 лампочки включалися послідовно. Живлення 110 вольт на лампочку, якщо пара лампочок однакова.
А загальна схема на 2 клавіші вимикача 2+4.
Але як люстра буде світити - невідомо.
Або послідовно лише одну пару з 6 лампочок.
-
Теоретично саморобкін міг би переробити цю люстру таким чином, щоб кожні 2 лампочки включалися послідовно. Живлення 110 вольт на лампочку, якщо пара лампочок однакова.
А загальна схема на 2 клавіші вимикача 2+4.
Але як люстра буде світити - невідомо.
Або послідовно лише одну пару з 6 лампочок.
Ніфіга не зрозумів
-
. Живлення 110 вольт на лампочку, якщо пара лампочок однакова.
если лампы последовательно включать,
то для переходных процессов они не будут одинаковыми никогда
поэтому будут тоже гореть
не так от перегрева как от перенапряжения
-
Послідовне з'єднання. (http://elektruk.info/main/lighting/1300-parallelnoe-i-posledovatelnoe-i-soedinenie-lamp-v-bytu.html)
Застосовувалось раніше у під'їздах з жарівками. Якщо їх не крали, то таки лампи світили дуже довго.
Як будуть світити світлодіодні - невідомо. Якщо будуть - то слабіше, ніж зазвичай. Чи будуть взагалі? Також невідомо.
-
появиться ІКЕА купуйте їхні.
-
Послідовне з'єднання. (http://elektruk.info/main/lighting/1300-parallelnoe-i-posledovatelnoe-i-soedinenie-lamp-v-bytu.html)
Застосовувалось раніше у під'їздах з жарівками. Якщо їх не крали, то таки лампи світили дуже довго.
Як будуть світити світлодіодні - невідомо. Якщо будуть - то слабіше, ніж зазвичай. Чи будуть взагалі? Також невідомо.
Ну і навіщо це вдома?
-
Як будуть світити світлодіодні - невідомо. Якщо будуть - то слабіше, ніж зазвичай. Чи будуть взагалі? Також невідомо.
если два импульсника в каждой лампе соединить последовательно
моменты запуска и любые броски напряжения
ну это такая хрень все ....
что даже и обсуждать ломает
и ничего общего по физике с лампами накаливания тут
-
Послідовне з'єднання. (http://elektruk.info/main/lighting/1300-parallelnoe-i-posledovatelnoe-i-soedinenie-lamp-v-bytu.html)
Застосовувалось раніше у під'їздах з жарівками. Якщо їх не крали, то таки лампи світили дуже довго.
Як будуть світити світлодіодні - невідомо. Якщо будуть - то слабіше, ніж зазвичай. Чи будуть взагалі? Також невідомо.
Ну і навіщо це вдома?
Для жарівок - перевірена технологія, що продовжує їх експлуатацію.
Як буде з світлодіодними - невідомо. Бо вони різні, різні технології.
Якщо будуть світити - то слабше. Теоретично повинні світити довше, не згорати швидко.
-
Судячи з фото люстри, краще купити лед філамент. Лампи перегріваються, тому, що гарячому повітрю немає куди уходити толком
-
появиться ІКЕА купуйте їхні.
Погоджуюсь. І недорогі навіть якщо з польщі везти
-
Бугога!
Мене так прикольно дивують лохи, які хочуть отримати за 1-2 бакса світлодіодну лампу, драйвер якої б враховував перепади напруги, перегрів, тощо. І ще б протрималися 3 роки. :lol: :weep:
-
Бугога!
Мене так прикольно дивують лохи, які хочуть отримати за 1-2 бакса світлодіодну лампу, драйвер якої б враховував перепади напруги, перегрів, тощо. І ще б протрималися 3 роки. :lol: :weep:
Не знаю... В мене лампи за 3 бакси і світять більше трьох років... За один то такі як elipse показував.
-
Бугога!
Мене так прикольно дивують лохи, які хочуть отримати за 1-2 бакса світлодіодну лампу, драйвер якої б враховував перепади напруги, перегрів, тощо. І ще б протрималися 3 роки. :lol: :weep:
В Україні це реально за 3-4 багси. Перевірено на евроламп bohemia )
-
Не знаю... В мене лампи за 3 бакси і світять більше трьох років... За один то такі як elipse показував.
Ну я ж не просто так зазначив про китайські 1-2 бакси, бо 3 бакси це вже трохи інший рівень. :gigi:
-
Можливо я поміняв би люстру на іншу з цоколями Е27. Лампочки - на потужніші 9-12 ват. Їх можливо вистачило б менше. Від 2-х до 5 штук.
-
я покупаю недешевые LIFX, Phillips - некоторые уже больше 4х лет, еще ни одна не испортилась
а lifx кста еще и на события программировать можно, вообще улет фирма (tu)
-
В Україні це реально за 3-4 багси. Перевірено на евроламп bohemia )
Я взагалі, як подивився на драйвера сучасних максусів та євролампів - просто офуїв. B-) я покупаю недешевые LIFX, Phillips
Ну, то Філіпс це не фуй собачий, але цііна, йопт......
-
Не знаю... В мене лампи за 3 бакси і світять більше трьох років... За один то такі як elipse показував.
Ну я ж не просто так зазначив про китайські 1-2 бакси, бо 3 бакси це вже трохи інший рівень. :gigi:
Я в Китаї замовив з купоном 10 шт. по 18 гривень... :super: В під'їзді світять вже більше півроку...
-
Бугога!
Мене так прикольно дивують лохи, які хочуть отримати за 1-2 бакса світлодіодну лампу, драйвер якої б враховував перепади напруги, перегрів, тощо. І ще б протрималися 3 роки. :lol: :weep:
Лампочка, що в мене на фото коштувала рік потому 120 грн 1 штука.
-
В Україні це реально за 3-4 багси. Перевірено на евроламп bohemia )
Я взагалі, як подивився на драйвера сучасних максусів та євролампів - просто офуїв. B-)
Ну, то Філіпс це не фуй собачий, але цііна, йопт......
Не сперечаюсь... Я купував ще в кераміці, важкі і з приємним світлом. Всі працюють роки 4. Нові вже купую на філаменті
-
Бугога!
Мене так прикольно дивують лохи, які хочуть отримати за 1-2 бакса світлодіодну лампу, драйвер якої б враховував перепади напруги, перегрів, тощо. І ще б протрималися 3 роки. :lol: :weep:
Лампочка, що в мене на фото коштувала рік потому 120 грн 1 штука.
Фіга! ;o Ото хтось нагрівся...
-
Фіга! Ото хтось нагрівся...
+100500.
Мені цікаво, чи ТС забув сфоткати радіатора, чи його там не було?
Бо якщо не було, то ТС таки хтось наїпав.
-
Послідовне з'єднання. (http://elektruk.info/main/lighting/1300-parallelnoe-i-posledovatelnoe-i-soedinenie-lamp-v-bytu.html)
Застосовувалось раніше у під'їздах з жарівками. Якщо їх не крали, то таки лампи світили дуже довго.
Як будуть світити світлодіодні - невідомо. Якщо будуть - то слабіше, ніж зазвичай. Чи будуть взагалі? Також невідомо.
Ну і навіщо це вдома?
Для жарівок - перевірена технологія, що продовжує їх експлуатацію.
Як буде з світлодіодними - невідомо. Бо вони різні, різні технології.
Якщо будуть світити - то слабше. Теоретично повинні світити довше, не згорати швидко.
Між жарівкою і лед п"ять поколінь і два століття. Це абсолюно різні речі
-
Фіга! Ото хтось нагрівся...
+100500.
Мені цікаво, чи ТС забув сфоткати радіатора, чи його там не було?
Бо якщо не було, то ТС таки хтось наїпав.
Да я свої Максус-Сакури брав щось по 70-80 і теж тріснула одна, друга тупо потухла... Магазин бабло повернув.
-
А скільки коштували лампочки у вас?
Сьогодні я вже покупала їх за ціною 60 грн шт.
-
По 120 грн. купляли де? Чому по гарантії не поміняли?
-
Ще можна спробувати поміняти 1-2 патрони в лампі на інші патрони Е27. Але чи це можливо? Треба дивитись люстру. Вартість роботи невідома. Якби хтось знайомий? Максимум 3. Бо 3 лампочки по 12 ват може бути забагато.
-
Що до плафонів.
По конструкції виділяють: (http://rembudsad.com.ua/plafony-dlia-osvitlennia-85-foto-modeli-dlia-svitlodiodnykh-svitylnykiv-liustr-i-svitylnykiv-z-datchykom-rukhu-kirini-i-inshi.html)
відкриті;
закриті;
Проміжний варіант – напівзакриті плафони.
У вас ніби напівзакриті. Є ще з підсиленою вентиляцією типу абажур.
Тут має значення вільний доступ повітря до лампочки. Або покращена циркуляція повітря вздовж лампочки знизу вверх. Лампочка нагрівається, тепле повітря піднімається вгору, його заміщає холодніше повітря знизу.
-
Навіщо купувати Максус, Відекс, Електрум чи Ферон, коли в Епіцентрах чи Леруа є акційні упаковкі Осрам чи філіпс по 2...4 штукі? Ціна виходить часто навіть дешевше китайського, вище перерахованого.
-
Зрозуміла. Дякую. Той параметр - то діаметр. Навіть, ніколи не замислювалась через те, що вплинути все одно не можу - вони ж стандартні, а люстру міняти не збираюсь. То вже на майбутнє буду обирати з іншим цоколем.
Фото люстри та патронів - куди лампи вкручуються не покажете? Якщо хочете.
Фото люстри зробила. Хоч і не дуже вдале. А от з патронами важче - треба лізти вгору, а вже і темно.
(http://i.piccy.info/i9/07524f8cb5034c98939267716439ecf0/1528564748/55984/1223291/Liustra_800.jpg) (http://piccy.info/view3/12400710/604301c03d9051143eb23389ff8b170f/1200/)(http://i.piccy.info/a3/2018-06-09-17-19/i9-12400710/618x690-r/i.gif) (http://i.piccy.info/a3c/2018-06-09-17-19/i9-12400710/618x690-r)
Які патрони, у тебе видно на першому фото.
Навіщо лізти? :fool:
-
Це перегрів... Напруга ні до чого. В мене максус-сакури теж згоріли так само
А від чого перегрів?
Така конструкція драйвера - гріється шописец.
Гріються не драйвера, а світлодіоди.
Візьми тепловізор подивись.
Якщо температура ядра більше 80 градусів, довго не проживе,
від температури світлодіоди деградують, знижають яскравість.
-
Фото люстри та патронів - куди лампи вкручуються не покажете? Якщо хочете.
Фото люстри зробила. Хоч і не дуже вдале. А от з патронами важче - треба лізти вгору, а вже і темно.
(http://i.piccy.info/i9/07524f8cb5034c98939267716439ecf0/1528564748/55984/1223291/Liustra_800.jpg) (http://piccy.info/view3/12400710/604301c03d9051143eb23389ff8b170f/1200/)(http://i.piccy.info/a3/2018-06-09-17-19/i9-12400710/618x690-r/i.gif) (http://i.piccy.info/a3c/2018-06-09-17-19/i9-12400710/618x690-r)
Які патрони, у тебе видно на першому фото.
Навіщо лізти? :fool:
Я мав на увазі конструкцію патрона - матеріал і таке інше.
Колись були масивні керамічні патрони з контактами на гвинтах.
-
Теоретично можна зняти оті скляні чи пластикові плафони для покращення циркуляції повітря.
Але як то буде виглядати?
-
Але як то буде виглядати?
Уйопіщно
-
Теоретично можна зняти оті скляні чи пластикові плафони для покращення циркуляції повітря.
Але як то буде виглядати?
лучше лампочки 3 ватные вкрутить
-
Не знаю - який там матеріал. Насвердлити вентиляційних отворів? Або замінити на інші плафони з кращою вентиляцією.
-
Люстра ні при чому. Лампи неякісні. Ось, майже, така сама в мене. Цоколь Е14, стоять осрами 5,4 Вт вже 4-ий рік
(http://i.piccy.info/i9/d3d6b4f3c2857be8c3f1140dc032b6a3/1528660752/34076/1250471/20180610_105346_800.jpg) (http://piccy.info/view3/12403652/027e030a374371e2cf81493632e06bbe/1200/)(http://i.piccy.info/a3/2018-06-10-19-59/i9-12403652/755x566-r/i.gif) (http://i.piccy.info/a3c/2018-06-10-19-59/i9-12403652/755x566-r)
-
А від чого перегрів?
Така конструкція драйвера - гріється шописец.
Гріються не драйвера, а світлодіоди.
Візьми тепловізор подивись.
Якщо температура ядра більше 80 градусів, довго не проживе,
від температури світлодіоди деградують, знижають яскравість.
Корпус тріснув від нагріву драйвера. Діоди, між іншим, доволі ефективно охолоджуються через алюмінієву пластину, на якій вони встановлені. Якщо все пораховано правильно, то ефективноі площі розсіювання пластини буде достатньо для охолодження діодів.
-
Схема підключення 2-х клавішного вимикача.
-
Люстра ні при чому. Лампи неякісні. Ось, майже, така сама в мене. Цоколь Е14, стоять осрами 5,4 Вт вже 4-ий рік
(http://i.piccy.info/i9/d3d6b4f3c2857be8c3f1140dc032b6a3/1528660752/34076/1250471/20180610_105346_800.jpg) (http://piccy.info/view3/12403652/027e030a374371e2cf81493632e06bbe/1200/)(http://i.piccy.info/a3/2018-06-10-19-59/i9-12403652/755x566-r/i.gif) (http://i.piccy.info/a3c/2018-06-10-19-59/i9-12403652/755x566-r)
кардинальна відмінність. лампочки під великим кутом стрирчать.
-
Люстра ні при чому. Лампи неякісні. Ось, майже, така сама в мене. Цоколь Е14, стоять осрами 5,4 Вт вже 4-ий рік
(http://i.piccy.info/i9/d3d6b4f3c2857be8c3f1140dc032b6a3/1528660752/34076/1250471/20180610_105346_800.jpg) (http://piccy.info/view3/12403652/027e030a374371e2cf81493632e06bbe/1200/)(http://i.piccy.info/a3/2018-06-10-19-59/i9-12403652/755x566-r/i.gif) (http://i.piccy.info/a3c/2018-06-10-19-59/i9-12403652/755x566-r)
кардинальна відмінність. лампочки під великим кутом стрирчать.
я теж помітив
в першому випадку нема конвекції повітря, а сам плафон малий
будь якій світлодіодній лампочці буде кердик, хіба що крім 3-4 ватної
для світлодіодних потрібен плафон щоб була ще й дірка зверху, або значно більший плафон рази в 4
в такий плфон тільки люменісцентну
і світлова темепратура лампочки 5000, це очі повилазять, вона синя, повинно бути не більше 3000
-
Ось зверніть увагу...
Досить непогана. Коефіцієнт пульсацій менше 1.
-
І її конструкція.
-
https://sunday.ua/lampy-e27
-
Люстра ні при чому. Лампи неякісні. Ось, майже, така сама в мене. Цоколь Е14, стоять осрами 5,4 Вт вже 4-ий рік
(http://i.piccy.info/i9/d3d6b4f3c2857be8c3f1140dc032b6a3/1528660752/34076/1250471/20180610_105346_800.jpg) (http://piccy.info/view3/12403652/027e030a374371e2cf81493632e06bbe/1200/)(http://i.piccy.info/a3/2018-06-10-19-59/i9-12403652/755x566-r/i.gif) (http://i.piccy.info/a3c/2018-06-10-19-59/i9-12403652/755x566-r)
кардинальна відмінність. лампочки під великим кутом стрирчать.
І плафони також хрєнові для світлодіодних ламп. Гарячому повітрю є де накопичуватися
-
Блін... Ну до чого тут плафони? Вони теж в якості теплообмінників виступають. Просто якийсь період у максусів був повний швах з охолодженням.
Це як з відексом - коли заходили на ринок лампи були "важкими" . А зараз одну взяв в руки в магазині нічим від дешевої китайщини не відрізняються.
-
Люстра в кімнаті з шести відкритих плафонів. Всі лампочки в них світлодіодні (фірма MAXUS). Всі вкручені одночасно рік тому, хоча дата випуску ще 2013 року. 2 лампочки перегоріли. Тобто не 5 років, як рекламують, а 1 рік. Чи термін треба відраховувати від дати випуску, а не початку її експлуатації? 6W.
З чим пов'язані ці тріщини на перегорілих лампочках?
В магазині сказали, що через перепад напруги у мережі. А як довго у вас працюють подібні лампочки?
(http://i.piccy.info/i9/d8d357522da069a9e2c5b535f9c57c23/1528562229/38386/1223291/Lampochka_800.jpg) (http://piccy.info/view3/12400621/4f2de4a619483b3af44f9593bf9a0f74/1200/)(http://i.piccy.info/a3/2018-06-09-16-37/i9-12400621/427x800-r/i.gif) (http://i.piccy.info/a3c/2018-06-09-16-37/i9-12400621/427x800-r)
(http://poradu24.com/wp-content/uploads/2016/10/fd078be8d5abb39dcffbb77592009d01.jpg)
Драйвер - основна причина даного випадку
Драйвер - це і Стабілізатор і задаток Тока для рядка світлодіодів , це Модуль Живлення
Він же і гріється
Основним елементом який є болячко всіх Модулів Живлення -це Електролітичний Конденсатор , який є елементом схемотехніки Драйверів
Їх там 2 або і 3 штуки ...
найбільший - вхідний мережевий конденсатор
Конструкція електролітичного конденсатора така - що має обмежений час роботи
Залежно від хіміко-фізичних компонентів з яких він зроблений - є закладена його Довговічність
звичайні конденсатори , масові , яких основна частина в Світі - альмінієво-паперові
вони самі дешеві і масові
потім ідуть конденсатори високої надійності - промислово-воєнного зразка
там використовується матеріал тантал і інші ще більш дорогі компоненти
різниця у собівартості звичайних конденсаторів і промислово-воєнних - в рази і кратно
в 5-10-100 разів дорожчі ніж масові алюмінієві
собівартість виробу лампочки - це кожен елемент грає роль
тому що їх штампують мілліони чи не мільярди
ексклюзивні лампочки - це виключення з правил загалу
медичні світлодіодні лампочки приміром вартують разів в 10-20 і більше - ніж рядові
Отже :
продавець відповів вам не грамотно
або умисно , або від не знання
Конденсатор Розриває , від вистрілює буквально - при перевищенні вхідної напруги критично , ну скажімо 280 і більше вольт
але сам пособі конденсатор висихає і гріється і виводить з ладу драйвер і лампочка не працює
на таку масу ламп в світі - просто не існує тантала і інших версіх
і дорого дуже
мілліарди чи трилліони лампочок - тантала на планеті стільки не видобули ще
це технічно
але конденсатори бувають просто брак і звичайні
тобто хімічать в якості і алюмінієвими
фактично можна пертися з продавцем - і не слухати його лабуду з напругою
-
Блін... Ну до чого тут плафони? Вони теж в якості теплообмінників виступають. Просто якийсь період у максусів був повний швах з охолодженням.
Це як з відексом - коли заходили на ринок лампи були "важкими" . А зараз одну взяв в руки в магазині нічим від дешевої китайщини не відрізняються.
Питання комплексне. Щодо того, що такі плафони є не кращим рішенням для світлодіодних ламп, оскільки не забезпечують природньої конвекції, як на мене очевидно. Дійсно також є теплообмінником, верніше тепловідводом, але враховуючи конструкцію, правильніше , НМД, назвати теплонакопичувачем.
А те, що тріснуло не через плафони - цілком погоджуюсь.
-
Люстра в кімнаті з шести відкритих плафонів. Всі лампочки в них світлодіодні (фірма MAXUS). Всі вкручені одночасно рік тому, хоча дата випуску ще 2013 року. 2 лампочки перегоріли. Тобто не 5 років, як рекламують, а 1 рік. Чи термін треба відраховувати від дати випуску, а не початку її експлуатації? 6W.
З чим пов'язані ці тріщини на перегорілих лампочках?
В магазині сказали, що через перепад напруги у мережі. А як довго у вас працюють подібні лампочки?
(http://i.piccy.info/i9/d8d357522da069a9e2c5b535f9c57c23/1528562229/38386/1223291/Lampochka_800.jpg) (http://piccy.info/view3/12400621/4f2de4a619483b3af44f9593bf9a0f74/1200/)(http://i.piccy.info/a3/2018-06-09-16-37/i9-12400621/427x800-r/i.gif) (http://i.piccy.info/a3c/2018-06-09-16-37/i9-12400621/427x800-r)
(http://poradu24.com/wp-content/uploads/2016/10/fd078be8d5abb39dcffbb77592009d01.jpg)
Драйвер - основна причина даного випадку
Драйвер - це і Стабілізатор і задаток Тока для рядка світлодіодів , це Модуль Живлення
Він же і гріється
Основним елементом який є болячко всіх Модулів Живлення -це Електролітичний Конденсатор , який є елементом схемотехніки Драйверів
Їх там 2 або і 3 штуки ...
найбільший - вхідний мережевий конденсатор
Конструкція електролітичного конденсатора така - що має обмежений час роботи
Залежно від хіміко-фізичних компонентів з яких він зроблений - є закладена його Довговічність
звичайні конденсатори , масові , яких основна частина в Світі - альмінієво-паперові
вони самі дешеві і масові
потім ідуть конденсатори високої надійності - промислово-воєнного зразка
там використовується матеріал тантал і інші ще більш дорогі компоненти
різниця у собівартості звичайних конденсаторів і промислово-воєнних - в рази і кратно
в 5-10-100 разів дорожчі ніж масові алюмінієві
собівартість виробу лампочки - це кожен елемент грає роль
тому що їх штампують мілліони чи не мільярди
ексклюзивні лампочки - це виключення з правил загалу
медичні світлодіодні лампочки приміром вартують разів в 10-20 і більше - ніж рядові
Отже :
продавець відповів вам не грамотно
або умисно , або від не знання
Конденсатор Розриває , від вистрілює буквально - при перевищенні вхідної напруги критично , ну скажімо 280 і більше вольт
але сам пособі конденсатор висихає і гріється і виводить з ладу драйвер і лампочка не працює
на таку масу ламп в світі - просто не існує тантала і інших версіх
і дорого дуже
мілліарди чи трилліони лампочок - тантала на планеті стільки не видобули ще
це технічно
але конденсатори бувають просто брак і звичайні
тобто хімічать в якості і алюмінієвими
фактично можна пертися з продавцем - і не слухати його лабуду з напругою
полный бред.
-
Драйвер - основна причина даного випадку
Драйвер - це і Стабілізатор і задаток Тока для рядка світлодіодів , це Модуль Живлення
Він же і гріється
Иногда лучше жевать.
Всяко лучше чем ерунду писать.
Импульсные драйвера современных ЛЕД почти не греет. Основной источник тепла сами ЛЕД и есть.
Корпус лампы треснул исключительно из-за плохого пластика и нагрева. Так трещат исключительно двухкомпонентные корпуса ламп (пластик+алюминий).
-
Бугога!
Мене так прикольно дивують лохи, які хочуть отримати за 1-2 бакса світлодіодну лампу, драйвер якої б враховував перепади напруги, перегрів, тощо. І ще б протрималися 3 роки. :lol: :weep:
А мене дивують лохи, які вважають що лампочка за 5 баксів більш надійна та корисна.
Все це лайно до єдиного їде до нас з Китаю і собівартість навіть самої навороченої
лампочки не більше 50 центів. Все інше накручують йобані торгаші.
Що до виходу з ладу, то їх такими роблять цілком свідомо, а то ж лампочкова
промисловість зазнаватиме збитків. Хотіли ринок і капіталізм їжте не стогніть.
-
Драйвер - основна причина даного випадку
Драйвер - це і Стабілізатор і задаток Тока для рядка світлодіодів , це Модуль Живлення
Він же і гріється
Иногда лучше жевать.
Всяко лучше чем ерунду писать.
Импульсные драйвера современных ЛЕД почти не греет. Основной источник тепла сами ЛЕД и есть.
Корпус лампы треснул исключительно из-за плохого пластика и нагрева. Так трещат исключительно двухкомпонентные корпуса ламп (пластик+алюминий).
Ну цитувати треба таки коректно. Поправ автора цитати
-
Бугога!
Мене так прикольно дивують лохи, які хочуть отримати за 1-2 бакса світлодіодну лампу, драйвер якої б враховував перепади напруги, перегрів, тощо. І ще б протрималися 3 роки. :lol: :weep:
А мене дивують лохи, які вважають що лампочка за 5 баксів більш надійна та корисна.
Все це лайно до єдиного їде до нас з Китаю і собівартість навіть самої навороченої
лампочки не більше 50 центів. Все інше накручують йобані торгаші.
Що до виходу з ладу, то їх такими роблять цілком свідомо, а то ж лампочкова
промисловість зазнаватиме збитків. Хотіли ринок і капіталізм їжте не стогніть.
лампочкі різні- по конструкції, елементам і якості збірки
є просто небезпечний хлам- цей в основному дешевий з алі
останнім часом- 2 роки, ефективність і якість лампочок істотно покращилась
практично всі не блимають якщо перевіряти камерою, і менше гріються, порівняно з 11 ватним максусом трирічний філіпс вже анахронізм
мабуть краща мікросхема драйвера
і до речі читав що максус це зараз оем постачальник осрама
три роки тому купив для люстри 7 штук діммованих лампочок філіпса з двома ступенями температури світла по 220 грн- працюють досі як ні в чому не бувало
перед цим, в 2015 теж, для проби купив хлам євроламп 3шт для кухонного світильника по 100 грн - теж без проблем
всі 6 вт е14
абажури невеликі але продуваються з обох сторін
всі лампочки важкенькі, тобто є солідний радіатор
(https://d1kzq7drnx4xfx.cloudfront.net/media/catalog/product/cache/all/small_image/230x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/a/w/3bdc37f4a6388fdc63ed9d08328bac14/philips-ledcandle-e14-dimtone-(master)-%7C-dimbaar_800033-20.jpg)
-
Ну цитувати треба таки коректно. Поправ автора цитати
Спасибо. Поправил. Недоработка движка форума.
А мене дивують лохи, які вважають що лампочка за 5 баксів більш надійна та корисна.
Все це лайно до єдиного їде до нас з Китаю і собівартість навіть самої навороченої
лампочки не більше 50 центів. Все інше накручують йобані торгаші.
Говно -- это как раз то, что с себестоимостью 50 центов. И $1 и $2.
Лохи как раз и покупают такое говно за копейки. Не надежно и плохо светит. Зато экономия.
Нормальная лампочка, с правильным драйвером, правильным охлаждением, эффективными светодиодами HI-cri и из нормального материала (корпус) не может стоить меньше $5-10. Но и светить нормальная лампочка будет много лет не теряя яркости и не будет портить зрение мерцанием.
На 50 центов невозможно даже нормальных светодиодов для лампы купить, только нонейм с отстойным светом.
-
Люстра в кімнаті з шести відкритих плафонів. Всі лампочки в них світлодіодні (фірма MAXUS). Всі вкручені одночасно рік тому, хоча дата випуску ще 2013 року. 2 лампочки перегоріли. Тобто не 5 років, як рекламують, а 1 рік. Чи термін треба відраховувати від дати випуску, а не початку її експлуатації? 6W.
З чим пов'язані ці тріщини на перегорілих лампочках?
В магазині сказали, що через перепад напруги у мережі. А як довго у вас працюють подібні лампочки?
(http://i.piccy.info/i9/d8d357522da069a9e2c5b535f9c57c23/1528562229/38386/1223291/Lampochka_800.jpg) (http://piccy.info/view3/12400621/4f2de4a619483b3af44f9593bf9a0f74/1200/)(http://i.piccy.info/a3/2018-06-09-16-37/i9-12400621/427x800-r/i.gif) (http://i.piccy.info/a3c/2018-06-09-16-37/i9-12400621/427x800-r)
(http://poradu24.com/wp-content/uploads/2016/10/fd078be8d5abb39dcffbb77592009d01.jpg)
Драйвер - основна причина даного випадку
Драйвер - це і Стабілізатор і задаток Тока для рядка світлодіодів , це Модуль Живлення
Він же і гріється
Основним елементом який є болячко всіх Модулів Живлення -це Електролітичний Конденсатор , який є елементом схемотехніки Драйверів
Їх там 2 або і 3 штуки ...
найбільший - вхідний мережевий конденсатор
Конструкція електролітичного конденсатора така - що має обмежений час роботи
Залежно від хіміко-фізичних компонентів з яких він зроблений - є закладена його Довговічність
звичайні конденсатори , масові , яких основна частина в Світі - альмінієво-паперові
вони самі дешеві і масові
потім ідуть конденсатори високої надійності - промислово-воєнного зразка
там використовується матеріал тантал і інші ще більш дорогі компоненти
різниця у собівартості звичайних конденсаторів і промислово-воєнних - в рази і кратно
в 5-10-100 разів дорожчі ніж масові алюмінієві
собівартість виробу лампочки - це кожен елемент грає роль
тому що їх штампують мілліони чи не мільярди
ексклюзивні лампочки - це виключення з правил загалу
медичні світлодіодні лампочки приміром вартують разів в 10-20 і більше - ніж рядові
Отже :
продавець відповів вам не грамотно
або умисно , або від не знання
Конденсатор Розриває , від вистрілює буквально - при перевищенні вхідної напруги критично , ну скажімо 280 і більше вольт
але сам пособі конденсатор висихає і гріється і виводить з ладу драйвер і лампочка не працює
на таку масу ламп в світі - просто не існує тантала і інших версіх
і дорого дуже
мілліарди чи трилліони лампочок - тантала на планеті стільки не видобули ще
це технічно
але конденсатори бувають просто брак і звичайні
тобто хімічать в якості і алюмінієвими
фактично можна пертися з продавцем - і не слухати його лабуду з напругою
полный бред.
істина моя
Драйвер - запорука Режима роботи світлодіодів
Надмірне тепловиділення світлодіодів - це вихід за рамки норми їх токового режима
Значить драйвер несправний і призводить до перегорання
процес йде повільно
електроліти втрачають ємність - що призводить до дестабілізації
вчіть елементарні поняття
тоді вам і брєд не ввижатиметься :pofig:
-
(http://poradu24.com/wp-content/uploads/2016/10/fd078be8d5abb39dcffbb77592009d01.jpg)
Драйвер - основна причина даного випадку
Драйвер - це і Стабілізатор і задаток Тока для рядка світлодіодів , це Модуль Живлення
Він же і гріється
Основним елементом який є болячко всіх Модулів Живлення -це Електролітичний Конденсатор , який є елементом схемотехніки Драйверів
Їх там 2 або і 3 штуки ...
найбільший - вхідний мережевий конденсатор
Конструкція електролітичного конденсатора така - що має обмежений час роботи
Залежно від хіміко-фізичних компонентів з яких він зроблений - є закладена його Довговічність
звичайні конденсатори , масові , яких основна частина в Світі - альмінієво-паперові
вони самі дешеві і масові
потім ідуть конденсатори високої надійності - промислово-воєнного зразка
там використовується матеріал тантал і інші ще більш дорогі компоненти
різниця у собівартості звичайних конденсаторів і промислово-воєнних - в рази і кратно
в 5-10-100 разів дорожчі ніж масові алюмінієві
собівартість виробу лампочки - це кожен елемент грає роль
тому що їх штампують мілліони чи не мільярди
ексклюзивні лампочки - це виключення з правил загалу
медичні світлодіодні лампочки приміром вартують разів в 10-20 і більше - ніж рядові
Отже :
продавець відповів вам не грамотно
або умисно , або від не знання
Конденсатор Розриває , від вистрілює буквально - при перевищенні вхідної напруги критично , ну скажімо 280 і більше вольт
але сам пособі конденсатор висихає і гріється і виводить з ладу драйвер і лампочка не працює
на таку масу ламп в світі - просто не існує тантала і інших версіх
і дорого дуже
мілліарди чи трилліони лампочок - тантала на планеті стільки не видобули ще
це технічно
але конденсатори бувають просто брак і звичайні
тобто хімічать в якості і алюмінієвими
фактично можна пертися з продавцем - і не слухати його лабуду з напругою
полный бред.
істина моя
Драйвер - запорука Режима роботи світлодіодів
Надмірне тепловиділення світлодіодів - це вихід за рамки норми їх токового режима
Значить драйвер несправний і призводить до перегорання
процес йде повільно
електроліти втрачають ємність - що призводить до дестабілізації
вчіть елементарні поняття
тоді вам і брєд не ввижатиметься :pofig:
+1
Щоправда є власний нагрів діодів навіть при нормальних режимах, і якщо неправильно порахувати площу тепловідводу (алюмінієвоі плати), то навіть в правильних режимах вони жаритимуть шописец.
Але китайці в масі накручують по 0.2-0.5 "лишніх" вольта на діод - світить трохи яскравіше! Проте не довго.
-
полный бред.
істина моя
Драйвер - запорука Режима роботи світлодіодів
Надмірне тепловиділення світлодіодів - це вихід за рамки норми їх токового режима
Значить драйвер несправний і призводить до перегорання
процес йде повільно
електроліти втрачають ємність - що призводить до дестабілізації
вчіть елементарні поняття
тоді вам і брєд не ввижатиметься :pofig:
+1
Щоправда є власний нагрів діодів навіть при нормальних режимах, і якщо неправильно порахувати площу тепловідводу (алюмінієвоі плати), то навіть в правильних режимах вони жаритимуть шописец.
Але китайці в масі накручують по 0.2-0.5 "лишніх" вольта на діод - світить трохи яскравіше! Проте не довго.
А яка повинна бути площа під світлодіод 5 ват?
На твою думку.
-
істина моя
Драйвер - запорука Режима роботи світлодіодів
Надмірне тепловиділення світлодіодів - це вихід за рамки норми їх токового режима
Значить драйвер несправний і призводить до перегорання
процес йде повільно
електроліти втрачають ємність - що призводить до дестабілізації
вчіть елементарні поняття
тоді вам і брєд не ввижатиметься :pofig:
+1
Щоправда є власний нагрів діодів навіть при нормальних режимах, і якщо неправильно порахувати площу тепловідводу (алюмінієвоі плати), то навіть в правильних режимах вони жаритимуть шописец.
Але китайці в масі накручують по 0.2-0.5 "лишніх" вольта на діод - світить трохи яскравіше! Проте не довго.
А яка повинна бути площа під світлодіод 5 ват?
На твою думку.
От ти веселий хлоп. На що ставити будеш? Матеріал, товщина пластини? Є додаткові радіатори? Якоі площі?
-
+1
Щоправда є власний нагрів діодів навіть при нормальних режимах, і якщо неправильно порахувати площу тепловідводу (алюмінієвоі плати), то навіть в правильних режимах вони жаритимуть шописец.
Але китайці в масі накручують по 0.2-0.5 "лишніх" вольта на діод - світить трохи яскравіше! Проте не довго.
А яка повинна бути площа під світлодіод 5 ват?
На твою думку.
От ти веселий хлоп. На що ставити будеш? Матеріал, товщина пластини? Є додаткові радіатори? Якоі площі?
Ти ж написав...
якщо неправильно порахувати площу тепловідводу (алюмінієвоі плати)
От я тебе і питаю яка повинна бути площа тепловідводу під світлодіод 5 ват?
-
істина моя
Драйвер - запорука Режима роботи світлодіодів
Надмірне тепловиділення світлодіодів - це вихід за рамки норми їх токового режима
Значить драйвер несправний і призводить до перегорання
процес йде повільно
електроліти втрачають ємність - що призводить до дестабілізації
вчіть елементарні поняття
тоді вам і брєд не ввижатиметься :pofig:
+1
Щоправда є власний нагрів діодів навіть при нормальних режимах, і якщо неправильно порахувати площу тепловідводу (алюмінієвоі плати), то навіть в правильних режимах вони жаритимуть шописец.
Але китайці в масі накручують по 0.2-0.5 "лишніх" вольта на діод - світить трохи яскравіше! Проте не довго.
А яка повинна бути площа під світлодіод 5 ват?
На твою думку.
це не є константа загального стандарта
світлодіоди є різні
з різними допустимими тепловими режимами
тобто існує уже не менше 10 генерацій кристалів
є світлодіоди з тепловими режимами кристала до 80 градусів в точці тіла
допустимо для них
а є що менше
треба читати Специфікації для кожного типу світлодіодів
і тоді говорити про площу радіатора тепловідвода
це багатоваріантне рішення
наприклад самі дорогі і високоякісні світлодіоди - це для підсвітки матриць дисплеїв ноутбуків , телефонів і тп
вони дорожчі і більший спектр мають - ніж мас-продукт для лампочок
драйвера для таких світлодіодів прецизійні і з управлінням менше-більше
-
+1
Щоправда є власний нагрів діодів навіть при нормальних режимах, і якщо неправильно порахувати площу тепловідводу (алюмінієвоі плати), то навіть в правильних режимах вони жаритимуть шописец.
Але китайці в масі накручують по 0.2-0.5 "лишніх" вольта на діод - світить трохи яскравіше! Проте не довго.
А яка повинна бути площа під світлодіод 5 ват?
На твою думку.
це не є константа загального стандарта
світлодіоди є різні
з різними допустимими тепловими режимами
тобто існує уже не менше 10 генерацій кристалів
є світлодіоди з тепловими режимами кристала до 80 градусів в точці тіла
допустимо для них
а є що менше
треба читати Специфікації для кожного типу світлодіодів
і тоді говорити про площу радіатора тепловідвода
це багатоваріантне рішення
наприклад самі дорогі і високоякісні світлодіоди - це для підсвітки матриць дисплеїв ноутбуків , телефонів і тп
вони дорожчі і більший спектр мають - ніж мас-продукт для лампочок
драйвера для таких світлодіодів прецизійні і з управлінням менше-більше
не 80(це і китай може), а добре поза сотню.
http://www.cree.com/led-components/media/documents/ds-XRE.pdf
максимум 150... ;)
-
А яка повинна бути площа під світлодіод 5 ват?
На твою думку.
це не є константа загального стандарта
світлодіоди є різні
з різними допустимими тепловими режимами
тобто існує уже не менше 10 генерацій кристалів
є світлодіоди з тепловими режимами кристала до 80 градусів в точці тіла
допустимо для них
а є що менше
треба читати Специфікації для кожного типу світлодіодів
і тоді говорити про площу радіатора тепловідвода
це багатоваріантне рішення
наприклад самі дорогі і високоякісні світлодіоди - це для підсвітки матриць дисплеїв ноутбуків , телефонів і тп
вони дорожчі і більший спектр мають - ніж мас-продукт для лампочок
драйвера для таких світлодіодів прецизійні і з управлінням менше-більше
не 80(це і китай може), а добре поза сотню.
http://www.cree.com/led-components/media/documents/ds-XRE.pdf
максимум 150... ;)
А що там з деградацією?
-
....
-
:umnik2:
Петро нічо не робить
Юля нічо не може робити - тому що бореться з Петром
в результаті - все дуже погано
а може краще Заставити якось Петра до роботи ?
а не просто боротись з ним ?
адже нам потрібен результат по територіям - а не боротьба
---
дуже багато сил іде у Юлі на боротьбу
а Крим то як отой віз - і далі там ! , відгрижений стоїть в стороні !
оті майн-кампфи - якісь як боротьба нанайських мальчиків
боряться , боряться - замучаться
а як поборять то і сил уже нема на повернення територій
відпочиватимуть після боротьби , знесилені :facepalm:
Це про світлодіоди? :pooh_lol:
-
пардон
це в темі про боротьбу
помилився у вікнах браузера
витер :eyes:
-
А яка повинна бути площа під світлодіод 5 ват?
На твою думку.
От ти веселий хлоп. На що ставити будеш? Матеріал, товщина пластини? Є додаткові радіатори? Якоі площі?
Ти ж написав...
якщо неправильно порахувати площу тепловідводу (алюмінієвоі плати)
От я тебе і питаю яка повинна бути площа тепловідводу під світлодіод 5 ват?
Найперше - відкрити даташит на конкретний діод. Наприклад cree xm-l2 - рекомендована робоча температура виробником 85 градусів С. Далі даташит на матеріал плати, і розраховується площа розсіювання радіатора під конкретний форм-фактор згідно заданих виробником параметрів.
-
істина моя
Таки бред и полное непонимание вопроса.
Драйвер - запорука Режима роботи світлодіодів
Надмірне тепловиділення світлодіодів - це вихід за рамки норми їх токового режима
Значить драйвер несправний і призводить до перегорання
процес йде повільно
С точностью наоборот. В результате старения ток с драйвера уменьшается.
Поломки приводящие к росту тока невероятно редкие.
електроліти втрачають ємність - що призводить до дестабілізації
Чушь.
Прежде всего, электролиты драйверов не теряют а приобретают. Увеличенное внутренне сопротивление.
В драйверах ламп этот процесс куда менее значим, чем в обычных импульсных источниках. Светодиод -- стабилизатор напряжения и в параллельных ему конденсаторах сквозной ток, который и есть причиной выхода из строя, в разы меньше, чем в в обычных импульсных источниках.
Когда электролит теряет свои свойства (или теряет емкость или увеличивает сопротивление) ток на светодиоды падает.
Температура не является важной причиной выхода конденсаторов драйверов из строя, по той причине что драйвера ламп холодные, никак не больше 40-50 градусов. Температура в цоколе, где размещают драйвер, под 60 градусов, означала-бы температуру корпуса возле платы светодиодов больше 80 градусов, а самих светодиодов больше 100 градусов.
самі дорогі і високоякісні світлодіоди - це для підсвітки матриць дисплеїв ноутбуків , телефонів і тп
Чушь.
Для ТFT экранов этих устройств используют копеечные светодиоды с никакущим светом. Да он другой и не нужен для матриц. Там свет вырывается наружу через три цветных фильтра, достаточно стабильных показаний светимости на этих трех частотах. Как осветительный светодиоды, эти светодиоды не применяются, по причине чудовищной светимости во всем видимом диапазоне. К тому-же в панелях используют малоэффективные светодиоды, там это не принципиально, поскольку не нужен большой световой поток, как для освещения.
драйвера для таких світлодіодів прецизійні і з управлінням менше-більше
Чушь. В лампах не мерцающий драйвер (с постоянным током) стал почти нормой (кроме мусорных ламп), даже у тех, что с поддержкой диммирования.
А в панелях используются жутко мерцающие драйвера с низкочастотным ШИМ-управлением. Есть всего несколько моделей мониторов с высокой частотой ШИМирования, где-то читал, что есть модель с постоянным током, в живую не встречал и быстро не нагуглил. Аналогично и в мобилках -- жуткий ШИМ на сегодня стандарт.
А вот приличные светодиоды для освещения, мощные с высокой эффективностью и высоким индексом цветопередачи, -- как раз таки стоят на порядки дороже.
В мусорных лампах за несколько баксов, естественно, нормальных светодиодов быть не может. Впрочем там нет и нормальных драйверов и нормального теплоотвода, тоже.
-
Розгромлю ще одного носія брєда 8-)
істина моя
Таки бред и полное непонимание вопроса.
Драйвер - запорука Режима роботи світлодіодів
Надмірне тепловиділення світлодіодів - це вихід за рамки норми їх токового режима
Значить драйвер несправний і призводить до перегорання
процес йде повільно
С точностью наоборот. В результате старения ток с драйвера уменьшается.
Поломки приводящие к росту тока невероятно редкие.
======================
Частково погоджуюсь . Тому що схемотехніка драйверів і конкретно чіп має зворотній звязок з колом споживання , яке має токові контрольні точки .
Контрольні в плані Стабілізації . Колись їх називали "пос - оос" , російською Положительная або Отрицательная Обратная Связь - задача яких утримувати параметр чи то тока , чи напруги .
У випадку зменшення ємності "вхідного" електроліта , першого згладжуючого мережевого - поведінка чіпа шим контролера - буде порушена.
в ту чи іншу сторону .
І у випадку виходу з ладу бодай одного світлодіода , які чисельні в послідовному з"єднанні - настане момент компенсацій по ооос чи пос . Чи з зразкового токового резистора де спад напруги міряється чіпом , чи то через гальванічну розвязку через оптопару .
рішень схемотехнічних є багато і чіпів багато .
Тому тільки частково 50 на 50 можна говорити про то , що "ток с драйвера уменьшается" .
--
електроліти втрачають ємність - що призводить до дестабілізації
Чушь.
Прежде всего, электролиты драйверов не теряют а приобретают. Увеличенное внутренне сопротивление.
В драйверах ламп этот процесс куда менее значим, чем в обычных импульсных источниках. Светодиод -- стабилизатор напряжения и в параллельных ему конденсаторах сквозной ток, который и есть причиной выхода из строя, в разы меньше, чем в в обычных импульсных источниках.
Когда электролит теряет свои свойства (или теряет емкость или увеличивает сопротивление) ток на светодиоды падает.
Температура не является важной причиной выхода конденсаторов драйверов из строя, по той причине что драйвера ламп холодные, никак не больше 40-50 градусов. Температура в цоколе, где размещают драйвер, под 60 градусов, означала-бы температуру корпуса возле платы светодиодов больше 80 градусов, а самих светодиодов больше 100 градусов.
=====================
втрата ємності - не є параметр ERS . Втрата ємності - трактування набувне . Або заложене в серіях електролітів .
Це параметр електролітів , які рекомендовані для позицій висока-мала частота коливаннь в колі .
тобто
Скажем в драйвері самому - первична вхідна частота мережі всього 50 Гц
а вихідні кола після чіпа - десятки кілогерц
саме це важно , як тип Якості і метода виготовлення виводів електроліта , які стоять в різних частотних точках "згладження"
гріються виводи найбільше в високочастотних вторичних колах
а вторичні мережеві 50герцові - інше
вчи що таке явище ERS глибше і точно
і не мели дурне
....
мушу йти
потім продовжу розгром темноантрацитних балаболів
самі дорогі і високоякісні світлодіоди - це для підсвітки матриць дисплеїв ноутбуків , телефонів і тп
Чушь.
Для ТFT экранов этих устройств используют копеечные светодиоды с никакущим светом. Да он другой и не нужен для матриц. Там свет вырывается наружу через три цветных фильтра, достаточно стабильных показаний светимости на этих трех частотах. Как осветительный светодиоды, эти светодиоды не применяются, по причине чудовищной светимости во всем видимом диапазоне. К тому-же в панелях используют малоэффективные светодиоды, там это не принципиально, поскольку не нужен большой световой поток, как для освещения.
драйвера для таких світлодіодів прецизійні і з управлінням менше-більше
Чушь. В лампах не мерцающий драйвер (с постоянным током) стал почти нормой (кроме мусорных ламп), даже у тех, что с поддержкой диммирования.
А в панелях используются жутко мерцающие драйвера с низкочастотным ШИМ-управлением. Есть всего несколько моделей мониторов с высокой частотой ШИМирования, где-то читал, что есть модель с постоянным током, в живую не встречал и быстро не нагуглил. Аналогично и в мобилках -- жуткий ШИМ на сегодня стандарт.
А вот приличные светодиоды для освещения, мощные с высокой эффективностью и высоким индексом цветопередачи, -- как раз таки стоят на порядки дороже.
В мусорных лампах за несколько баксов, естественно, нормальных светодиодов быть не может. Впрочем там нет и нормальных драйверов и нормального теплоотвода, тоже.
-
"собівартість лампочки" "йопані торгаші"
Шановні, чого вас так корчить від собівартості? нехай хоч один цент буде її собівартість, але це товар який продається на вільному ринку, який сенс їх виробляти і продавати вам по собівартості? Я вже не кажу про логістику.
Як намене то на такий товар як світлодіодні лампочки ціни шарові.