Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

На тему Космоса.

Re: На тему Космоса.

тож "поле досліджень" для конспіролохів буде достатнім, звісно будуть деякі втрати у адептів "лунного заговора" і "инопланетян на другой стороне Луны" після нинішнього старту "місячних перегонів-2", та вони надолужать в інших місцях Землі і Космосу  B-)

на ютюбі можете знайти гарні фільми про історію дослідження електричних явищ, то до Фарадея і Максвела цим займались саме конспіролохі-аматори. :)
тобто якщо є незрозуміле явище, то і є суспільний інтерес до цього явища.

Останнє редагування: 4 вересня 2023 19:31:58 від Mark()
   
Re: На тему Космоса.

ну от вам українською

   
Re: На тему Космоса.
N88

Перше відео - радіоперешкода (шум) синхронізована з розгорткою монітора / камери.
Друге - схоже лазер світить на матрицю камери.
   
Re: На тему Космоса.

Німецька компанійка MAHLE розробила новий технологічний комплект для електричних двигунів, який поєднує переваги її стандартних SCT та MCT електричних двигунів.
 
"Ідеальний двигун" поєднує в собі постійно високу пікову потужність, безконтактну та, отже, беззапальну передачу електроенергії, відсутність рідкоземельних металів та максимальну ефективність.
"З цим унікальним технологічним інструментарієм для електричних двигунів ми можемо пропонувати нашим клієнтам індивідуальні рішення електрифікації для будь-якого класу автомобіля, застосування або навіть філософії бренду", - сказав Арнд Франц, голова правління MAHLE Group та CEO.
Електрифікація є стратегічним напрямком майбутнього в рамках стратегії групи MAHLE 2030+.
Іншими напрямками є термоменеджмент та високоефективні, зелені двигуни згоряння.
MAHLE представить новий технологічний комплект та інші технічні нововведення для сталої мобільності на IAA Mobility в Мюнхені.
Міжнародна автомобільна виставка відбудеться з 4 по 10 вересня 2023 року.
https://newsroom.mahle.com/press/en/press-releases/perfect-motor-mahle-combines-strengths-of-its-sct-and-mct-electric-motors-99968#

   
Re: На тему Космоса.

Другі продукти компанії MAHLE

Одним з головних досягнень є нова концепція літій-вуглецевого акумулятора, розроблена MAHLE Powertrain - інженерною підрозділом групи.
Вона призначена для швидкої зарядки легких двоколісних та малих транспортних засобів менше ніж за 90 секунд для застосування у міському транспорті та розподільчих мережах.
Концепція є особливо стійкою до зношення, оскільки не потребує рідкісних сировинних матеріалів та повністю піддається переробці.



Компресор кондиціонування повітря забезпечує необхідну потужність для охолодження батареї, що робить його фундаментальним для тривалого терміну служби всієї системи кондиціонування повітря. к єдиний виробник, що пропонує ультра потужні компресори напругою 800 В, MAHLE відкриває шлях до швидкої зарядки та роботи з повною навантаженням важких електрифікованих комерційних транспортних засобів.



Безмагнітний тяговий двигун

Цей новий тяговий двигун для електромобілів з потужністю 140 кВт є беззапальним, особливо ефективним та не потребує рідкісних земельних металів.
   
Re: На тему Космоса.

Цей новий тяговий двигун для електромобілів з потужністю 140 кВт є беззапальним, особливо ефективним та не потребує рідкісних земельних металів.
А от міді мабуть потребує немало  :-)o
   
Re: На тему Космоса.

Трохи так

Один з найбільших постачальників автозапчастин першого рівня в світі стверджує, що створив "ідеальний двигун".
Компактний двигун Mahle
не використовує рідкоземельні  (неодимові) магніти,
передає потужність без контакту або зносу, і
може працювати з високою потужністю без перегріву на нескінченно довгий час.

Це поєднання двох вражаючих концепцій, які Mahle представив у 2021 та 2022 роках.
Перша - це недорогий та високоефективний двигун MCT (Magnet-free Contactless Transmitter), який замінив типові постійні рідкоземельні магніти в роторі на низку обмотаних котушок електромагнітів, і живить ці магніти за допомогою безконтактної індукції.
Це знизило вартість матеріалів та усунуло необхідність використання ланцюгів постачання через Китай, який переробляє близько 97% рідкоземельних металів у світі.
Крім того, він був дуже енергоефективним, працюючи з ефективністю понад 95% на всьому діапазоні робочих швидкостей - рівень, який, як стверджувала Mahle в той час, був досягнутий лише гоночними автомобілями Formula E.

Другий - це двигун SCT (Superior Continuous Torque), який дебютував з новою передовою системою охолодження.
Більшість електричних двигунів мають досить значний розрив між їх піковим рейтингом потужності та постійним рейтингом потужності, оскільки перегрів може призвести до серйозних пошкоджень.
Тому виробники переводять транспортні засоби в режим управління тепловим режимом, знижуючи потужність до тих пір, поки температура не знизиться.
https://youtu.be/xY4DcXhS37Y

Однак, двигун SCT використовує центральний впуск, щоб відправити масло в середину ротора, і використовує центробіжну силу обертання ротора, щоб випомпувати її назовні та навколо статора, потім через радіатор, або іншу систему для збору тепла для використання в інших частинах транспортного засобу.
Він настільки ефективно охолоджує двигун, що може працювати весь день на рівні між 93-100% своєї пікової потужності.
Тут очевидна перевага з точки зору продуктивності, але це також означає, що виробники не повинні використовувати надмірно великі двигуни для гарантування продуктивності при високих температурах - вони можуть заощадити місце та вагу завдяки компактному дизайну SCT.
Mahle натякнув у 2022 році, що дві концепції можуть бути поєднані, і тепер виконав це.
   
Re: На тему Космоса.
N88

І шо, в ракети ті двигуни ставлять?
Є ж гілка про електричні машини..
   
Re: На тему Космоса.

І шо, в ракети ті двигуни ставлять?
Є ж гілка про електричні машини..
можливо згодяться для катання по поверхням небесних тіл, там тільки електрика піде, а усілякі ДВС  тільки для Землі  :-)o
   
Re: На тему Космоса.
N88

можливо згодяться для катання по поверхням небесних тіл, там тільки електрика піде, а усілякі ДВС  тільки для Землі  :-)o

"Прийшов студент складати іспит про тварин, а вивчив лише про бліх. Витягує білет і перше питання - блохи. Студент чітко відповідає:
- Блохи - це такі комахи, які вміють стрибати, смокчуть кров... - і розказує далі.
- Гаразд, - каже професор, - наступне питання.
А наступне питання - собаки.
Студент:
- Собаки, це такі тварини, що ходять на чотирьох лапах і в них є хутро. А в хутрі живуть блохи. А блохи - це такі комахи, які вміють стрибати...
- Ну нехай, - каже професор, - наступне питання.
Останнє питання - риби.
Студент:
- Риби - це такі тварини, які плавають у воді і вкриті лускою. А якби вони були вкриті хутром, то в хутрі могли б бути блохи. А блохи - це такі комахи..."
   
Re: На тему Космоса.

Літій-залізо-фосфатний акумулятор  або LiFePO — це тип літій-іонної батареї, що використовує залізофосфат літію в якості матеріалу катода, і графітовий вуглецевий електрод з металевою підкладкою в якості анода.

Для таких вещей, как солнечные энергосистемы, автодома, гольф-кары, лодки для рыбалки и электромотоциклы, LiFePO4 - это безусловно лучший выбор. Почему?

Во-первых, срок службы LiFePO4-аккумулятора в 4 раза превышает срок службы других литий-ионных аккумуляторов.

Он также является самым безопасным типом литиевого аккумулятора на рынке, безопаснее, чем литий-ионные и другие типы аккумуляторов.

И, наконец, аккумуляторы LiFePO4 могут достигать не только 3 000-5 000 циклов и более... Они могут достигать 100% разряда. Почему это важно? Потому что это означает, что с LiFePO4 (в отличие от других аккумуляторов) вам не нужно беспокоиться о чрезмерном разряде аккумулятора.

Кроме того, вы можете использовать его в течение более длительного периода времени. Фактически, качественный аккумулятор LiFePO4 может прослужить на несколько лет дольше, чем аккумуляторы других типов. Его ресурс составляет около 5 000 циклов vs свинцево-кислотний акумулятор --- 300~400 циклів
Это примерно 10 лет. Так что средняя стоимость в течение времени гораздо лучше. Вот как LiFePO4-аккумуляторы сравниваются с литий-ионными.

Коефіцієнт зарядки: LiFePO4-акумулятор досягає повної зарядки за 2 години або менше.
Швидкість саморозряду при не використанні: тільки 2% на місяць (порівняно з 30% для свинцево-кислотних батарей).
Час роботи вищий, ніж у свинцево-кислотних батарей / інших літієвих батарей.
Стабільна потужність: одна й та ж кількість амперажу, навіть коли заряд батареї менше 50%.
Не потребує обслуговування.
Вага - на 70% менша, ніж свинцево-кислотних батарей
Акумулятор LiFePO4 буде працювати в 2-4 рази довше, без необхідності в обслуговуванні, ніж свинцево-кислотний акумулятор

Акумулятори LiFePO4 зазвичай дорожчі на початку, але дешевші в довгостроковій перспективі, оскільки вони працюють так довго.
Навіть після цих 5 000 циклів наші акумулятори LiFePO4 все ще можуть працювати на 70% потужності. І ще краще, ви можете розрядити їх на більш ніж 80% без жодних проблем. (Свинцево-кислотні батареї, як правило, помирають при розрядці більше ніж на 50%.)

Навіщо я про це
Китайці стали випускати  LiFePO4-акумулятори  12.8 V і номінальною ємністю 200 Ah.
Розміри - 501 mm x 185 mm x 242 mm
Така батарейка продається на Алібабі за $155
Шість таких акумуляторів повністю заміняють Tesla Powerwall ціною біля $10000
Заміна для вашої сонячної незалежної енергетики, ні?
   
Re: На тему Космоса.

І шо, в ракети ті двигуни ставлять?
Є ж гілка про електричні машини..

Cosmos often simply means "universe".
But the word is generally used to suggest an orderly or harmonious universe, as it was originally used by Pythagoras in the 6th century B.C.
Thus, a religious mystic may help put us in touch with the cosmos, and so may a physicist.

Космос - це всесвіт, в якому BCE є органічною частиною
   
Re: На тему Космоса.

Світ "нерухомих зірок" - ділянка неба за 2 мільони років (від -1 000 000 до +1 000 000)

   
Re: На тему Космоса.

Другі продукти компанії MAHLE

Одним з головних досягнень є нова концепція літій-вуглецевого акумулятора, розроблена MAHLE Powertrain - інженерною підрозділом групи.
Вона призначена для швидкої зарядки легких двоколісних та малих транспортних засобів менше ніж за 90 секунд для застосування у міському транспорті та розподільчих мережах.
Концепція є особливо стійкою до зношення, оскільки не потребує рідкісних сировинних матеріалів та повністю піддається переробці.

Показати зображення...
Компресор кондиціонування повітря забезпечує необхідну потужність для охолодження батареї, що робить його фундаментальним для тривалого терміну служби всієї системи кондиціонування повітря. к єдиний виробник, що пропонує ультра потужні компресори напругою 800 В, MAHLE відкриває шлях до швидкої зарядки та роботи з повною навантаженням важких електрифікованих комерційних транспортних засобів.

Показати зображення...
Безмагнітний тяговий двигун

Цей новий тяговий двигун для електромобілів з потужністю 140 кВт є беззапальним, особливо ефективним та не потребує рідкісних земельних металів.
Показати зображення...
беззапальний електродвигун? шо за звір такий???  :S  8-:
   
Re: На тему Космоса.

беззапальний електродвигун? шо за звір такий???  :S  8-:
Що ти хочеш від журноламерів. Безколекторний двигун постійної напруги.
   
Re: На тему Космоса.

.
   
Re: На тему Космоса.

Світ "нерухомих зірок" - ділянка неба за 2 мільони років (від -1 000 000 до +1 000 000)

https://youtu.be/eMgm9iHLLMY?si=gCStiTnnufnHwsuq
дуже гарго, Сергію. Бо в нас в голові у всіх нерухомі зірки, що до неба цвяхами прибиті. Дякую.
   
Re: На тему Космоса.

"Прийшов студент складати іспит про тварин, а вивчив лише про бліх. Витягує білет і перше питання - блохи. Студент чітко відповідає:
- Блохи - це такі комахи, які вміють стрибати, смокчуть кров... - і розказує далі.
- Гаразд, - каже професор, - наступне питання.
А наступне питання - собаки.
Студент:
- Собаки, це такі тварини, що ходять на чотирьох лапах і в них є хутро. А в хутрі живуть блохи. А блохи - це такі комахи, які вміють стрибати...
- Ну нехай, - каже професор, - наступне питання.
Останнє питання - риби.
Студент:
- Риби - це такі тварини, які плавають у воді і вкриті лускою. А якби вони були вкриті хутром, то в хутрі могли б бути блохи. А блохи - це такі комахи..."
8-:
   
Re: На тему Космоса.

Протягом століть ідея бездротової передачі енергії здавалася очевидним рішенням, але речі, такі як основні закони фізики, завжди перешкоджали.
Тепер DARPA розглядає можливість використання лазерів для передачі енергії з джерела на землі до віддалених приймачів, забезпечуючи, наприклад, електричним літакам практично нескінченний запас ходу.

Теоретично це здається досить простим, але є всілякі технічні проблеми, які потрібно вирішити.
Лазери працюють по прямій лінії, тому для мінімізації спотворень та затухання, що викликаються повітрям та водяною парою, потрібні повітряні релейні станції в верхній атмосфері.
Крім того, як і лазерному озброєнню, передавач та релейні станції повинні бути здатними захоплювати ціль і коригувати промінь, щоб залишатися сфокусованим.

Проте найбільшою проблемою є масштабні втрати, що виникають при перетворенні лазерного світла на електрику та назад через кілька передач.

За словами DARPA, програма POWER (Persistent Optical Wireless Energy Relay) перебуває на першому етапі, який передбачає розробку концептуальних проектів для релейних станцій.
Другий етап сконцентрується на інтеграції технології в існуючий корпус літака, а третій буде тестом для передачі 10 кВт лазерної енергії на відстань 200 км (125 миль).

"Цей проект може значно розвинути передачу енергії за допомогою променевих технологій, що може радикально перетворити взаємовідносини суспільства з енергетикою", - сказав доктор Пол Джаффе, лідер програми POWER в DARPA. Бездротова енергетична мережа може розблокувати потужності нових та різноманітних джерел, включаючи космос, та швидко та надійно підключати їх до споживачів енергетичних ресурсів.

"Енергетика покриває кожну людську діяльність, включаючи оборону. Нам потрібні способи доставки енергетичних ресурсів, які подолали б недоліки та інші недоліки нашої поточної парадигми. Наступний стрибок у променевих технологіях може залежати від технологій реле".


https://www.darpa.mil/news-events/2023-09-07a

   
Re: На тему Космоса.

Що ти хочеш від журноламерів. Безколекторний двигун постійної напруги.
після "джерел харчування" я вже нічого не хочу...  :(
   
Re: На тему Космоса.

Він вірить в існування позаземних цивілізацій. NASA призначила відповідального за НЛО
https://www.bbc.com/ukrainian/articles/cy7grn4zx88o

Цитувати
Він уточнив, що вивчивши свідоцтва зустрічей з НЛО, комісії вдалося ідентифікувати більшість об'єктів.

Деякі невідомі об'єкти (вони ж НАФ) за більш детального вивчення виявилися повітряними кулями. Інші – атмосферними явищами.

Але є феномени, природа яких залишається загадкою.

Нельсон розповів, що особисто він сам не просто вірить в існування на теренах Всесвіту інших цивілізацій — він практично в цьому впевнений.

У Всесвіті мільярди та мільярди галактик, нагадав він. У кожній із яких — мільярди зірок. Більшість із них мають супутники — зокрема, у так званій зоні Золотовласки: не надто близько до материнської зірки, але й не надто далеко від неї. Тільки в такому випадку там можливе життя.

На прохання редколегії New York Times у NASA навіть розрахували математичну ймовірність того, що на одній із таких екзопланет у якийсь момент зародилося життя.

Результат? Триста мільйонів.


Приблизно у такій кількості світів доступних для огляду Всесвіту в теорії може існувати життя. Тож сумніватися у такій можливості не доводиться.
Інша річ — що відстані, які представники цих цивілізацій мали б подолати, щоб досягти Землі, вимагають високого рівня розвитку.
Якщо ми наразі не можемо дістатися інших світів — доводиться визнати, що будь-які прибульці, які дісталися до нас, мають бути значно розвиненішими — як мінімум у технологічному сенсі.
Отже, якщо прибульці справді відвідують Землю, у NASA хочуть знати про це все, запевнила журналістів заступник Нельсона з науки Нікола Фокс.
"Ми ж вчені! - нагадала вона. - Ми просто обожнюємо будь-які дані. Особливо нові, яких ми ще не маємо".
На жаль, більшість відеозаписів та інших свідчень поганої якості. Тому адміністрація NASA звернулася до всіх із проханням: "Якщо ви спостерігаєте невідомий аномальний феномен, будь ласка, зніміть його на відео в якомога кращій якості. Нам буде, що вивчати".
   
Re: На тему Космоса.

Протягом століть ідея бездротової передачі енергії здавалася очевидним рішенням, але речі, такі як основні закони фізики, завжди перешкоджали.
Тепер DARPA розглядає можливість використання лазерів для передачі енергії з джерела на землі до віддалених приймачів, забезпечуючи, наприклад, електричним літакам практично нескінченний запас ходу.

Теоретично це здається досить простим, але є всілякі технічні проблеми, які потрібно вирішити.
Лазери працюють по прямій лінії, тому для мінімізації спотворень та затухання, що викликаються повітрям та водяною парою, потрібні повітряні релейні станції в верхній атмосфері.
Крім того, як і лазерному озброєнню, передавач та релейні станції повинні бути здатними захоплювати ціль і коригувати промінь, щоб залишатися сфокусованим.

Проте найбільшою проблемою є масштабні втрати, що виникають при перетворенні лазерного світла на електрику та назад через кілька передач.

За словами DARPA, програма POWER (Persistent Optical Wireless Energy Relay) перебуває на першому етапі, який передбачає розробку концептуальних проектів для релейних станцій.
Другий етап сконцентрується на інтеграції технології в існуючий корпус літака, а третій буде тестом для передачі 10 кВт лазерної енергії на відстань 200 км (125 миль).

"Цей проект може значно розвинути передачу енергії за допомогою променевих технологій, що може радикально перетворити взаємовідносини суспільства з енергетикою", - сказав доктор Пол Джаффе, лідер програми POWER в DARPA. Бездротова енергетична мережа може розблокувати потужності нових та різноманітних джерел, включаючи космос, та швидко та надійно підключати їх до споживачів енергетичних ресурсів.

"Енергетика покриває кожну людську діяльність, включаючи оборону. Нам потрібні способи доставки енергетичних ресурсів, які подолали б недоліки та інші недоліки нашої поточної парадигми. Наступний стрибок у променевих технологіях може залежати від технологій реле".
Показати зображення...
https://www.darpa.mil/news-events/2023-09-07a

А чому б не використовувати такі лазери щоб живити літаки енергією з космосу
   
Re: На тему Космоса.

А чому б не використовувати такі лазери щоб живити літаки енергією з космосу
Ну так
У космічних апаратів енергії як гівна
Дівати нікуди
   
Re: На тему Космоса.

Ну так
У космічних апаратів енергії як гівна
Дівати нікуди

Добування сонячної інергії на орбіті в разі ефективніше за те саме на землі. експериментують же з передачею енергії з космосу на землю, то чому б не передавати її не на землю, а на літаки?
   
Re: На тему Космоса.

А чому б не використовувати такі лазери щоб живити літаки енергією з космосу

це такі проекти щоб розкрасти бюджетні грощі. Бюрократії зручніше витратити грощі на один великий проект ніж на 10 маленькіх. Виробники обладнення головні бенефіціанти... Літаки на сонячних батареях можуть літати сутками. Якщо застосувати водневі джерела то може і довше.
   
Re: На тему Космоса.

Добування сонячної інергії на орбіті в разі ефективніше за те саме на землі. експериментують же з передачею енергії з космосу на землю, то чому б не передавати її не на землю, а на літаки?
Щоб наблизитись до мегаватної потужності потрібна площа панелей з футбольне поле
І шо там зараз у космосі хоч трохи до цього наближається?
   
Re: На тему Космоса.

Щоб наблизитись до мегаватної потужності потрібна площа панелей з футбольне поле
І шо там зараз у космосі хоч трохи до цього наближається?

Зараз задорого "футбольні поля" на орбіту відправляти, але концепція то реальна? Принаймні краще чим добувати сонячну енергію в космосі та передавати променем на землю
   
Re: На тему Космоса.



   
Re: На тему Космоса.

КАК МЫ  ПОТЕРЯЛИ «МИР»
https://mir.baza.io/
   
Re: На тему Космоса.

Пепелац готовий. Гравіцапа поки слабкувата  8-)

   
Re: На тему Космоса.

в нейромережі навіть прості рухи плавні та елегантні в порівнянні с запрограмованими людиною роботами. Капець, в принципі вже можна натренувати готувати кофе в незнайомому місці.


   
Re: На тему Космоса.

Взяти навіть цей прототип, який автономно сортує по кольорах речі, ставить їх в правильне положення і підбирає ті які відкотилися чи впали. Щоб звичайний робот це робив потрібна команда людей від айтішніків до інженерів які б калібрували машину наприклад, якщо вона зібьється з ритму подачі речей для сортування,  і так далі. Тобто вже зараз це досить практичний та привабливий бізнес проект. В той час як наприклад бостон дайнамікс за 20 років лише по корoбках навчився стрибати з сотнею програмістів. Це називається ще одна технічна революція.
   
Re: На тему Космоса.

Взяти навіть цей прототип, який автономно сортує по кольорах речі, ставить їх в правильне положення і підбирає ті які відкотилися чи впали. Щоб звичайний робот це робив потрібна команда людей від айтішніків до інженерів які б калібрували машину наприклад, якщо вона зібьється з ритму подачі речей для сортування,  і так далі. Тобто вже зараз це досить практичний та привабливий бізнес проект. В той час як наприклад бостон дайнамікс за 20 років лише по корoбках навчився стрибати з сотнею програмістів. Це називається ще одна технічна революція.
Не летіть Корольовска ракета, хоч танцюй...
Але я вірю, що можна збудувати автомобіль навкруги пальчікової батарейки.
Двері не будуть зачинятися, але то таке.
   
Re: На тему Космоса.
Agh

Капсула зі зразками ґрунту з астероїда Бенну успішно приземлилась в американському штаті Юта.
В атмосферу Землі капсула увійшла о 17:42 за київським часом. Її з висоти 102 тисяч кілометрів над Землею скинула станція OSIRIS-REx. Наразі, після відділення, станція рушила до нової цілі — астероїда Апофіс, до якого дістанеться у 2029 році, щоб також взяти зразки.

   
Re: На тему Космоса.

Під час своєї тривалої місії автоматична космічна станція Cassini отримала нові більш якісні знімки "космічного вареника" – природного супутника Сатурна, що має характерну форму. Ці знімки опублікувала прес-служба Національного космічного агентства США (NASA).

   
Re: На тему Космоса.

Космічний зонд NASA Dawn ("Світанок") вийшов на кругову орбіту карликової планети Церера. Фотографії що робить апарат регулярно публікує американське космічне агентство.

Ще в лютому 2015, перші знімки з більш-менш пристойною деталізацією, показали незвичайні об'єкти на поверхні карликової планети.

Поки що не відомо, що це за яскраві об'єкти. NASA навіть влаштувало голосування. Хоча, найбільш імовірно, що це водяний лід. Сам по собі лід на Церері не рідкість. Вважається, що вся її зовнішня кора складається з замерзлої води. При цьому, Церера знаходиться практично на межі "снігової лінії", яка відокремлює внутрішню частину Сонячної системи від зовнішньої. Різниця - у взаємодії замерзлої води і сонячного світла. Всередині - Сонце випаровує лід. За межами снігової лінії - світло не має достатньої інтенсивності і просто відбивається. Тому на орбіті Юпітера можливе існування крижаних супутників на кшталт Європи, а на орбіті Марса - ні.

Найбільш яскрава пляма близько 6 км в діаметрі, а найменша – біля одного кілометра.

Найпростіше пояснення, яке можна дати явищу - це результат відносно недавнього падіння на Цереру великого метеорита або дрібного астероїда. При падінні астероїд міг роздрібнитися через гравітаційний вплив Церери і випасти декількома уламками різного розміру.

Більш екзотична і інтригуюча версія - кріовулкани. Приміром, на Титані змогли ідентифікувати кілька кріовулканів - це такі вулкани, де замість лави тече в'язкий лід, а замість вулканічних газів - пар. Але, що в Титана, що в інших супутників, є причина їх надра розігріває - гравітаційний вплив газових гігантів. У Церери такої причини немає, тому якщо це кріовулкан, виникає питання, що розігріває планету?

Подальша робота космічного апарату Dawn та зниження його орбіти, має дати відповідь на це та інші питання.

   
Re: На тему Космоса.

Вертоліт NASA Ingenuity встановив рекорд швидкості польоту на Марсі

Під час свого шістдесятого польоту на Марсі вертоліт Ingenuity встановив рекордну для себе швидкість. До цього польоту рекорд був 24 км/година.

На сайті NASA зазначено, що гелікоптер вирушив з точки Airfield Sigma і приземлився у точці Airfield Tau. Відстань між точками становила 340 метрів. Вертоліт Ingenuity здійснив політ, розігнавшись до 28,8 км/год.

Політ проходив на висоті 16 метрів і тривав 2 хвилини та 21 секунду.

Вертоліт сумарно здійснив 60 польотів, пролетів дистанцію за 13,6 км.
   
Re: На тему Космоса.

Місія NASA Psyche, яка дослідить унікальний металевий астероїд, стартує 12 жовтня
https://itc.ua/ua/novini/misiya-nasa-psyche-yaka-doslidyt-unikalnyj-metalevyj-asteroyid-startuye-12-zhovtnya/

   
Re: На тему Космоса.

Місія NASA Psyche, яка дослідить унікальний металевий астероїд, стартує 12 жовтня

13
   
Re: На тему Космоса.
Agh

13
п'ятниця 13, не найкращий день для старту місії  :D
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія