Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
cьогодні в 09:13
Це так, але на це потрібно дивитись як на тенденцію.
Скорее бабл что я констатирую с некоторой грустью как держатель акций Теслы   :(

Я продав останій пакет акцій Тесла декілька тижнів тому. Саме з таких самих міркувань та бачу кращі варіанти для інвестицій.
2
cьогодні в 09:08
Люсід чи Рівіан про які мало хто чув на цьому форумі, але які зараз оцінюються дорожче ніж Форд.
Ну это частично ахинея с учетом того что Форд радостно клепает вполне себе юзабельный Mach E а на F-150 lightning
у них предзаказов как у Теслы на Cybertruck а у Rivian выпущено 0 машин

Це так, але на це потрібно дивитись як на тенденцію. Це вже не великими буквами на стіні написано що у великих традиційних автовиробників проблеми, це вже кувалдою на лобі татуіровку роблять. Проте деякі на цьому формі «всю єще сомневаются»
3
cьогодні в 09:05
До речі, читаючи одну статтю...

Виявляється, insiders (ті, що мають пакети акцій власних компаній, або як директори, тощо) мають додаткові бюрократичні трабли, щоб продати свої акції на біржі і обмеження у шість місяців у випадку купівлі, щоб їх продати - я про це не знав і не задумувався, якщо чесно.

Але новина у тому, що у цьому році Безос, Маск і Цукерберг активно продають свої акції (Безос і Маск продали майже на 10 ярдів кожний цього року), різко збільшивши об'єми продаж. Сандерс, звичайно, може зрадіти, бо ж податки тепер заплатять, але на біржі це оцінюють, як негативний сигнал.

Звичайно кожна продажа акцій інсайдерами на ринку апріорі сприймається як негативний сигнал.

В перекладі на зрозумілу мову, це означає звільнення манюпасів через погані економічні показники роботи бізнеса в недалекому майбутньому.
4
cьогодні в 09:00
взагалі класичні ОЕМ треба сильно сильно штафувати, ця мерзота, іншого слова не можу підібрати сорі, мала всі можливості перевести людство на єкологічний транспорт ще багато років назад, але бабло перемагало, чого коштує той самий дізельгейт, якби не маск ще наші онуки б травилися

Те що традиційні виробники залишаються біля розбитого корита, свідчить сьогоднішня ринкова вартість таких компаній виробників електромобілей як Люсід чи Рівіан про які мало хто чув на цьому форумі, але які зараз оцінюються дорожче ніж Форд.
5
cьогодні в 08:46
“ федеральний податок на прибуток» це capital gains? Так я його теж не плачу поки не продам свої інвестиції в бізнеси з прибутком.

Абсолютно ідіотська ідея обкладати податком нереалізовані capital gains, бо інвестиції рухають бізнес і надають можливості компаніям безкоштовно залучити капітал на працю та розвиток, який вони за інших обставин не змогли би отримати, або отримали би під банківські відсотки займу.

А так, мої невеликі гроші вкладені в розвиток бізнесів, які наймають людей, які платять податки зі своєї зарплатні.

Той самий Безос інвестував гроші в компанії які найняли декілька сотень тисяч людей, один Amazon дає роботу майже 1.5 міліонам людей.

6
6 грудня 2021 19:21:41
Витратили більше грошей на підготовку та друк уніфікованих для всього ЄС брошур  «Як краще здаватись без бою»?
7
6 грудня 2021 19:12:58
Є прості рішення що якісно вплинуть на те як виглядає місто - пофарбувати фасади, розчистити МАФи, озеленити звільнений простір. Це все не коштує багато грошей. Фарба це самий дешевий будівельний матеріал, сажненці теж не коштують багато. Це все можна зробити та втілити за 1-3 роки не сильно напрягаючись.
8
5 грудня 2021 11:18:43
Купляти піндоський нічим не ліпше, чи всі забули за сноудена та прослуховування світлими ельфами своїх союзників.
Чудово, просіть військову та політичну допомогу в Китаї якщо вам всерівно.
Шановний, ну не слухайте дурних.
Те саме Шаомє сертифіковано для американського ринку, постачає туди той самий модельний ряд що й до нас, має своїх покупців. При цьому сказати що ті апарати не перевіряються на спай тулз - якось не той 

Їх на американському ринку немає та ніколи не було.
9
5 грудня 2021 10:11:00
Маючи мобільний банкінг, ецп, всякі Дії..
І купляти китайський телефон..
Достойно 73%
Купляти піндоський нічим не ліпше, чи всі забули за сноудена та прослуховування світлими ельфами своїх союзників.
Чудово, просіть військову та політичну допомогу в Китаї якщо вам всерівно.
10
5 грудня 2021 09:45:41
Вы из Альберты?
Ні, я там тільки на лижах катаюсь.
А там есть беговые трассы?

Там є і крос кантрі дуже гарні траси в горах, лісах та по озерах, але вибач, я більше по гірським лижам. На картинках крос кантрі виглядає як в казці.

Я би дуже сильно порадив твому малому поіхати в національні парки. Банфф найближчий в півтора годинах їзди від Калгарі. Я впевнений, це для нього будуть самі гарні враження від Канади на все життя. Щоб оцінити Канаду, потрібно виіхати з міста, принаймі так для мене.
11
5 грудня 2021 09:37:30
Показати зображення...

В цьому списку переважна більшість це гібриди. Тим більше виникає питання как безжалостная зелена енергетика в Швеції заставила людей покинути їх гібриди на дорогах - в них одночасно закінчився і бензин і розрядилась батарея?
12
5 грудня 2021 08:35:58
:facepalm: пол тонны, без теплоизоляции.
я как то в o'hare пока такси ждал (минут не много) у меня полностью заряженный айфон во внешнем кармане вымерз в ноль (емкость). не холодно было, без шляпы, минус 5-7. я после этого до сих пор удивляюсь как на аляске люди фоном пользуются. пока поговоришь вымерзнет в ноль. поэтому на улице и не пользуются.  :weep: 
Я катаюсь на лижах з iPhone в кишені вже більше 10 років. Мінус 30С було декілька днів в Альберті. І нічого не від мерзло, все працювало весь день.
Вы из Альберты?

Ні, я там тільки на лижах катаюсь.
13
5 грудня 2021 08:35:05
що, не 5%? це ж треба :weep:
Як ви втомили.

Нехай ваш фен бере 3 кіловати на годину, як ви самі  сказали. Якщо ємкість батареі, візьмемо Теслу, 75 kWh, то це до 25 годин обігріву салону на повну потужність. Це з зарядом батареі на 25% в пробці 6 годин обігріву. Теплова помпа в Теслі бере до кіловату, це 18 годин сидіти в теплій машині.

Тут просто матиматика, ніяких емоцій.
ти був у швеції, теоретик? багато бачив там тесл? там маленькі фіати, якісь опельки, пежошки тощо. не понтові, а міські машинки :facepalm1:

Трошки був. Але мова не про «якісь опельки», а про електромашини, а це до останнього часу були або Тесла або Leaf. Про останій я майже нічого не знаю, можу говорити тільки про Теслу. Тому ці всі розповіді про покинуті електромобілі з точки зору мого досвіду розраховані на недуже знаючих людей, в яких і IPhone за 10 хвилин на морозі перестав працювати.
14
5 грудня 2021 08:28:26
один киловатт-час что бы полтонны батареек греть с -10 хотя бы до 0 (нуля) без какой либо теплоизоляции?  ;o 
Вони в тебе -10 постійно, тільки нагрів до +10 а вони знову миттєво стали -10 :) ?

Чи ти один раз розігрів і далі тільки підтримуєш температуру?
:facepalm: пол тонны, без теплоизоляции.
я как то в o'hare пока такси ждал (минут не много) у меня полностью заряженный айфон во внешнем кармане вымерз в ноль (емкость). не холодно было, без шляпы, минус 5-7. я после этого до сих пор удивляюсь как на аляске люди фоном пользуются. пока поговоришь вымерзнет в ноль. поэтому на улице и не пользуются.  :weep: 

Я катаюсь на лижах з iPhone в кишені вже більше 10 років. Мінус 30С було декілька днів в Альберті. І нічого не від мерзло, все працювало весь день.
15
5 грудня 2021 07:39:51
Ну додай ще кіловат в годину на те щоб тримати батарею в теплі
один киловатт-час что бы полтонны батареек греть с -10 хотя бы до 0 (нуля) без какой либо теплоизоляции?  ;o 

Вони в тебе -10 постійно, тільки нагрів до +10 а вони знову миттєво стали -10 :) ?

Чи ти один раз розігрів і далі тільки підтримуєш температуру?
16
5 грудня 2021 07:26:46
Є ньюанс.

Щоб ті 75квт*г отримати тре щоб батарея була тепла, тобто якщо мінус то і батареї треба догрівати.
Ну додай ще кіловат в годину на те щоб тримати батарею в теплі. Час скоротиться з 6 годин до до 5 годин стояння в пробці не рухаючись коли залишилось 25% заряду.

Мова про те що ці душераздірающіє історіі про замерзшіє електромобілі через зеленую енаргетику не підтверджуються ні фізикою, ні матиматикою, ні практикою і розраховані на особливо чутливих громадян. З якою ціллю їх розкручують мені не дуже зрозуміло. Навіщо втрачати сили та та гребсти проти течі теж не дуже зрозуміло, бо в розвинутих краінах рух в сторону відновлювальної енергетики не зупинити він є і далі буде рухатись ще швидше.
Я проти методів Стеля.

Непогано було б побачити реальні тести, але щось авторитетні видання не схильні гребсти проти течії.

Тестів ти не побачиш, бо вплив клімат контролю в більшості випадків неможливо оцінити. Колись хтось намагався визначити що економніше - привідкрити вікно чи включити кондиціонер, то там такі маленькі розбіжності, що ніяких висновків зробити неможливо.

Що дійсно впливає на розход енергіі, це умови. Ось сьогодні я проїхав 17 миль (25 км), в мене витрата електрики була 202 вата на милю.

В інших умовах, два дні назад, в мене витрата була 380 ват на миль. В середньому мої витрати по результатам 20 тисяч 277 ват на милю. Тут багато чинників які можуть майже подвоїти витрати енергіі, чи суттєво знизити її без отоплення чи кондиціонера.
17
5 грудня 2021 07:03:50
Щоб зі всіх варіантів смартфонів зі стоковим Андроїдом, тобто таким яким його зробив Гугл, вибрати смартфон з переосмисленим китайцями Андроїдом, потрібно бути або прідурковатим і ліхім, або наївним до ступені неможливості самостійно функціонувати в суспільстві.
18
5 грудня 2021 06:49:49
що, не 5%? це ж треба :weep:
Як ви втомили.

Нехай ваш фен бере 3 кіловати на годину, як ви самі  сказали. Якщо ємкість батареі, візьмемо Теслу, 75 kWh, то це до 25 годин обігріву салону на повну потужність. Це з зарядом батареі на 25% в пробці 6 годин обігріву. Теплова помпа в Теслі бере до кіловату, це 18 годин сидіти в теплій машині.

Тут просто матиматика, ніяких емоцій.
Є ньюанс.

Щоб ті 75квт*г отримати тре щоб батарея була тепла, тобто якщо мінус то і батареї треба догрівати.

Ну додай ще кіловат в годину на те щоб тримати батарею в теплі. Час скоротиться з 6 годин до до 5 годин стояння в пробці не рухаючись коли залишилось 25% заряду.

Мова про те що ці душераздірающіє історіі про замерзшіє електромобілі через зеленую енаргетику не підтверджуються ні фізикою, ні матиматикою, ні практикою і розраховані на особливо чутливих громадян. З якою ціллю їх розкручують мені не дуже зрозуміло. Навіщо втрачати сили та та гребсти проти течі теж не дуже зрозуміло, бо в розвинутих краінах рух в сторону відновлювальної енергетики не зупинити він є і далі буде рухатись ще швидше.
19
5 грудня 2021 00:21:24
Заради справедливості треба додати, шо згідно евакуаторів 40 % володарів електрокарів шо "здохли" на трасі вперше на них виїхали з дому в зимових умовах. Тобто нові власники які не вкурсі як воно працює.
А в зимових умовах коли авто стоїть - то розряжаeться швидко через витрати енергії на тепло в салоні.
Навіть коли не стоїть, то взимку на набагато коротшу відстань заряду вистачає. Ось дані по деяких авто. Зменшення дистанції в зимових умовах:

Kia E-soul: – 27 procent
Audi E-tron 55 quattro: – 31 procent
Tesla Model 3 Long Range Dual Motor: – 38 procent
Mercedes EQC 400 4Matic: – 42 procent
що, не 5%? це ж треба :weep:

Як ви втомили.

Нехай ваш фен бере 3 кіловати на годину, як ви самі  сказали. Якщо ємкість батареі, візьмемо Теслу, 75 kWh, то це до 25 годин обігріву салону на повну потужність. Це з зарядом батареі на 25% в пробці 6 годин обігріву. Теплова помпа в Теслі бере до кіловату, це 18 годин сидіти в теплій машині.

Тут просто матиматика, ніяких емоцій.
20
4 грудня 2021 21:36:38
брехня про 2-4 рази і брехня про 5% споживання на обігрів. бувайте

Про теплову помпу в порівняні з «феном»:

https://electrek.co/2020/12/03/tesla-model-3-heat-pump-comparison-results/amp/

Про 5% від е кості батареі я розказав як рахував - 3 кіловати це  10 миль пробігу, або 3% від ємкості батареі в Тесла.
21
4 грудня 2021 20:09:57
хіба що в джорджиї чи калі :facepalm1:
Спробуй поїздити без клімат контроля при 85% вологості і 28С в тіні, в Джорджії , а так все літо, чи 40 в тіні в Каліфорнії пустелі Мохаві, і так 40 в тіні до самого Техасу.
кондиціонер споживає сильно менше ніж «фен» (обігрів).

«Фен» на обігрів в машинах це застаріла технологія. Зараз ставлять теплову помпу (heat pump), яка в 2-4 рази ефективніше.

Але справа не в тому. В самому гіршому випадку обігрів це 5% від ємкості батареі. Щоб за три години розрядити батарею і покинути машину на дорозі, потрібно бути на 15% заряду. Це так само як іхати з червоною лампою бензину що залишилось на 20 км, попасти в пробку і потім дивуватись, чому я заглох.
22
4 грудня 2021 19:15:01
теоретизуй ще :facepalm1:
Мені не потрібно теоритизувати, в за неповний рік вже більше 20 тисяч миль пробігу. Клімат контроль бере мікроскопічну енергію, яку я не можу виміряти, було 281 ват на милю, стало 289, це тому що дорога в гору пішла, чи покриття дороги зиінилось, чи я більш агресивно почав смикати. Клімат контроль десь на десятому місці по всім факторам що збільшують чи зменшують споживання.
хіба що в джорджиї чи калі :facepalm1:

Спробуй поїздити без клімат контроля при 85% вологості і 28С в тіні, в Джорджії , а так все літо, чи 40 в тіні в Каліфорнії пустелі Мохаві, і так 40 в тіні до самого Техасу.
23
4 грудня 2021 17:54:38
Розвиток поодій такий. В Швеції було 12 атомних енергоблоків (кажуть найбезпечніших у світі), але "зелено-кліматичні" довпойоби з "секти Грети" вирішили ше раніше, шо то "небезпечно" і все має бути "сонце, вітер і вода"! 6 енергоблоків закрили і 2 атомні ліквідували. Планували/планують і решту закрити, 2 принаймі.
А тут зима в Півд.Швеції! Раптово! А закриті атомні електростанції були на півдні. А більшість гідростанцій і вітряків на півночі! На півдні вітраки тоже є, але коли мороз і сніг то майже не дме. Плюс сонце за хмарами, та й тої сонячної енергії - краплі, в основному на приватних будинках. А на півночі раптом морози ше сильніші і гідростанції теж крутять не дуже, бо вода замерзла. Плюс електрика на півдні Швеції в деякі години коштувала в 10! більше ніж на півночі! Доходить до 10 SЕК (1 євро) за кіловатгодину! Тобто сама електрика 4 SEK але + доставка + сіть + податки енергетично/екологічні + ПДВ на податки! Шведський "сісілізм" в усій красі! В результаті:
- срочно стартанули дізельні станції на мазуті і дізелі
- сосуть в критичні часи електрику з Європи в три дорога
- зарядка електрокара на ту саму відстань ше й стала ДОРОЖЧОЮ ніж заправка авто дізелем чи бензином! І це майже при найвищих цінах на бензин/дізель в світі!
- колектори радісно потирають руки, бо будуть в багатьох манюпасів проблеми з оплатою електрорахунків.
- підприємства (які ше не перенесли виробництво в Китай, Прибалтику чи Польщу) попереджують уряд шо теж "зїдуть", як ця хєрня продовжиться.

До речі про електрокари. Коли сніг випав і сотні машин застрягли на трасах, то траси довелось;
- А. розчищати від снігу
- Б. розчищати від сотень покинутих електрокарів, бо вони розрядились коли нарид стояв в пробках по декілька годин! Тепер ті кари збирають, ідентифікують і розвозять по адресах!

Отаке стається коли довпойоби при владі проводять і ЗМУШУЮТь нарід на перехід до "зеленої енергетики" не прорахувавши різні критичні/кризові ситуації. Чекаю тепер з "нетерпінням" на рахунок за світло. В минулому місяці (без снігу) було майже 200 €. Думаю має бути більше тепер. І це лише звичайні лампочкі і різні електропилади в будинку. А, ше пару теплих підлог тягне трохи. Центральне опалення, а шо будуть за цифри в бідак, шо мають електрицний підігрів???
перед тим як писати hyinju згадай про Чернобиль, i подумай, шо буде в Україні, якщо завра бyде -30C, а до того буде льоданий дощ, який перетворився в 40 см снігу за пару діб.
такого там не було років 30 
Х..йню пишеш ти. Снігу не було в Півд.Шеції 10 років і морозу -10? Було багато разів. Але проблем з електрикою і цінами на неї не було...поки не позакривали атомні енергоблоки і зелені довпойоби обіцяли шо "нам вітер компенсує"...

Він таки компенсував. Енергосистема не завалилась, масових відключень не було.
24
4 грудня 2021 17:38:51
теоретизуй ще :facepalm1:

Мені не потрібно теоритизувати, в за неповний рік вже більше 20 тисяч миль пробігу. Клімат контроль бере мікроскопічну енергію, яку я не можу виміряти, було 281 ват на милю, стало 289, це тому що дорога в гору пішла, чи покриття дороги зиінилось, чи я більш агресивно почав смикати. Клімат контроль десь на десятому місці по всім факторам що збільшують чи зменшують споживання.
25
4 грудня 2021 17:27:45
А шо, зим раньше не бывало?
суть же в том, что они отстрелили себе яйцы, закрыв АЭС. и ждут зимой избытка солнечной электроэнергии, а избытка всьо нет

Це якась реінкарнація задорнова з його «ну оні і тупіє»
26
4 грудня 2021 17:25:34
Теза про те що електрокари розрядились бо стояли в пробці декілька годин, викликає недовіру, або як мінімум необхідність, перевірити все інше в розповіді про жах в Швеції.
3 квт*г обігрів салону

Нехай це буде правда. Тоді це 12-15 миль пробігу, або максимум 5% заряду батареі в годину.

Не виходіт аленькій цветочек тут з матиматикою та страшилками про покинуті електроавто.

Швидкий пошук в Гугл каже що Тесла Model 3, вимагає 735 вт, що в 4 рази меньше заявлених 3 квтгод.
27
4 грудня 2021 16:55:37
Теза про те що електрокари розрядились бо стояли в пробці декілька годин, викликає недовіру, або як мінімум необхідність, перевірити все інше в розповіді про жах в Швеції.
28
3 грудня 2021 23:44:06
4 сторінки - і нема пояснення що за складна технічна проблема. На ФУПі навіть найскладніша проблема вирішується за пару годин. :) 
Проблем кілька. І вони тісно пов‘язані.

Перша, це те, що Маск по суті використовує технології середини 20-го віку. Яким вже майже 100 років. І тому він вперся в технологічну стелю, яку даними технологіями не пробити. Треба щось принципово нове. Той самий ПРОРИВ. А він (прорив) навіть не проглядається.

Друга - гроші. Маск замахнувся на не багато і не мало - на СВІТОВЕ ФІНАНСУВАННЯ.  Тобто НЕОБМЕЖЕНІ КОШТИ. Розпіаривши проект колонізації Марса. При існуючих на сьогодні технологіях це НЕМОЖЛИВО. І всі це розуміють. А тому ніякого такого світового фінанчування не передбачається. А Маск вже вкусив смак великих грошей які приходять дуже швидко, я б сказав стрімко. І тут він починає розуміти, що він із мессії перетворюється в «ОДНОГО ІЗ» цілого ряду кокурентів на космічних перевезеннях. І ті конкуренти вже дихають йому в спину. Тому інвестори вже чешуть рєпу - в кого краще вкладатись. Хоч ще зовсім недавно був лише один Маск.

Ну і слава. Маск вже також звик бути один на цьому гламурному олімпі. А тут замість світла софітів Маск отримав банальну рутинну гонку в натовпі таких же як і він сам. І ще невідомо чи він прийде першим. Тому він додушує останні соки із своїх працівників «давай-давай-давай», змушуючи працювати навіть в сімейні свята ночами і погрожує розігнати всіх нафіг (збанкрутовати), якщо вони погано працюватимуть.

Ну і попутно тиск на уряд - думай-те, а то залишитесь без вітчизняного первізника і поповзете просити московитів возити щось в космос.

Розкрий тезис про «світове фінансування», хто саме є той світ та який механізм.

По друге, не всім підходить режим роботи стартапа і не всі згодні працювати. Але якщо ти витримав, то твоя доля в 0.01% відсотка в компанії транслюється в багато міліонів долларів після IPO, або через виконання робочого контракту. Багато людей згодні працювати декілька років в такому режимі, але не більше ніж декілька років, бо це позначається на здорові та близьких.

По третє, розкрий тезу про те як Маск шантажує уряд, і який саме механізм отримання державних грошей він пропонує впровадити.
29
3 грудня 2021 18:46:41
Щось не тойво. Банкрутсво компанії ?
falcon - успішний комерційний проект, вже приносить гроші
проблеми з двигунами для BFR, але це окремий проект

Щось не вірю
джерело не кацапське?
Банкротство в США часто делают умышленно, когда хотят сбросить балласт лишних обязательств
Це одна сторона медалі.

Але скоріше всього тут є і інша. Маск шантажем банкрутства свого розпіареного проекту грубо викручує руки урядові США. Вимагаючи ще більших урядових вливань і пільг.

 Давайте гроші, а інакше залишитесь без «вітчизняного космічного перевізника» і знову підете з поклоном до московитів щоб вони вас возили в космос.

Не зовсім так. Маск попросив всіх робітників повернутись до роботи в Hawthorn, Каліфорнія під час дня Благодаріння, сказав що він буде сам всю святкові ночі на виробництві.

Як завжди, Маск обіцяє або велику нагороду за працю, або всі залишаться без роботи, бо вони працюють на двох проектах одночасно які вимагають багатоміліардні капітальні вкладення.

Ні про яку державу тут мова не йде. Для Маска така ситуація не вперше, те само було з Теслою яка мала капітал тільки на тиждень роботи. Тоді Маск зателефонував в Apple щоб запропонувати партнерство в обмін на капітал щоб компанія могла продовжити роботу. Але Кук не відповів на його дзвінок.
30
3 грудня 2021 18:24:04
Як будь який новий, динамічний, швидко зростаючий бізнес, вимагає швидких змін в приоритетах розвитку та відповідно в людському капіталі що може реалізувати ідеї.

Ніхто нікому не гарантує пожиттєве працевлаштування. Навіть в компаніях як Colgate-Palmolive. Якщо ти в правильний час з правильним набором знань, ти можеш забезпечити собі вихід на пенсію в 25 років за декілька років праці в молодих компаніях, як в Маска. Якщо твої знання та досвід більше не підходять, то отримуєш компенсаційний пакет, який може були досить значним, і шукаєш нову роботу або виходиш на пенсію.

Цій грі вже багато десятиліть. Правила гри відомі. Великий ризик але велика нагорода, або меньший ризик але меньша винагорода. Кожен обирає сам.

P.S. В мене знайома відхилила запрошення на роботу в SpaceX, саме тому що знала що робота займе все її життя, і це не було в її приоритетах на той час.
31
3 грудня 2021 06:24:50
Навіщо? Типова гілка сандініста, в якого душа болить за нещадно експлуатуємих трабахерів, які по 13 годин на добу працюють на злодія Маска, який сам нічого не зробив і тільки наживається на праці інших.

Типова латино американська - канадська ідеологія, де забувається що ці американські трабехери по результатам праці в компаніях Маска компенсуються 7-ми значними депозитами в їх банківські рахунки.
32
3 грудня 2021 02:58:29
Оголоси КЛЮЧОВІ досягнення. Тобто, що ПРИНЦИПОВО НОВОГО було зроблено Маском.

Ніхто не заперечує його досягнень в доведенні до розуму попередніх чужих розробок.
Використання принципу - Все нове, то забуте старе, бо покемони нічого не пам*ятають.
А коли їм нагадують, наприклад про Теслу і його автівку, то брискають слинами і кидаються,
бо їх такий двигун не влаштовує, їм потрібен виключно з живленням від батарейки,
які обов*язково повинні заряджатись за рахунок спалення вугілля чи гасу або ядрьоного реактора.
Ну на крайняк вітром, водою чи сонячними промінями. Наявність інших джерел енергіі викликає
в покемонів почуття сказу.
а Маск сам не зробив нічого.

Мені здається, що в тобі говорить глибоко ображена людина, яка здалека дивиться на потяг на який вона запізнилась, та намагається заспокоїти саме, «а не очень оно мне і нужно біло».
33
3 грудня 2021 02:07:19
А Маск власне і побудував свою імперію саме таким чином. Розмахуючи нагайкою і витискаючи всі соки із своїх підданих. В нього працювали по 14-18 годин на добу без вихідних. І він безжально виганяв всіх хто не погоджувався на таке.

Ну якщо це дає результати то може так і треба.....
А ти хотів би каторгу в 16 годин без вихідних? А на вихлопі, коли ти показав якийсь результат, тебе як пса виганяють на вулицю. Безвісного. А вся слава Маскові.

Це нормальний режим роботи для багатьох в американських високотехнологічних компаніях, включаючи Apple, Amazon, Salesforce, Twilio тощо.

Але по результатам можна отримати річний бонус в розмірі декількох твоїх річних зарплат грошами та цінними паперами.

Це не Франція чи Канада з Австралією, де відпрацював свої 7 годин на добу включаючи обіди, перекури та дорогу, і все. Правда і грошей значно меньше навіть в базовій зарплатні. Про бонуси більше твоєї річної зарплатні можна не мріяти.

Рік в роботи в такому режимі в США по грошам часто дорівнює 10 рокам праці в Канаді чи Австраліі.
34
1 грудня 2021 20:26:54
240v/50А брейкер, а реально десь 30А струму дасть тобі 20-30 миль на годину у випадку Тесла в залежності від моделі. За 6 годин заряду це буде 120-180 миль (до 200-300км)з 12 ночі до 6 ранку. Це стандарна ситуація в США.
35
1 грудня 2021 20:04:04
Как бы не понятно почему шериф вообще решает когда конституция действует а когда нет.
Ти мабудь що не хочеш щоб якийсь 19 річний імбецил щойно виписаний з психіатричної лікарні, з головою під зав’язку набитою драгс, та магазином під зав’язку набитим патронами, почав стріляти в усі сторони бо на нього демони напали
перед покупкой оружия проходит бекграунд тест...

Це одноразова процедура щоб придбати зброю. Ліцензія на носіння зброї поновлюється щороку чи кожні декілька років. Багато зо могло змінитись за роки.

Але я згодний, це обмеження є в цілому антиконституційне
36
1 грудня 2021 19:57:15
Как бы не понятно почему шериф вообще решает когда конституция действует а когда нет.

Ти мабудь що не хочеш щоб якийсь 19 річний імбецил щойно виписаний з психіатричної лікарні, з головою під зав’язку набитою драгс, та магазином під зав’язку набитим патронами, почав стріляти в усі сторони бо на нього демони напали
37
1 грудня 2021 19:48:33
Я думаю зо в Ріверсайд Каунті, де шериф відомий своїми поглядами та не один раз був на національних каналах, отримати ліцензію на носіння зброї не проблема.

Питання чи ти хочеш жити в Ріверсайд Каунті.
38
1 грудня 2021 19:41:35
Зависит от County например Orange County и Riverside County все норм даже CCW получить не проблема
Більше залежить від шерифа ніж від каунті який має затвердити твій запит на ССW.
шериф керується регуляціями.....

Регуляції кажуть «good cause exists for issuance of the license”. А далі на розгляд шерифа в твоїй аплікації ти вказав вагому причину чому, та дати дозвіл на носіння зброї, чи ні
39
1 грудня 2021 19:33:56
там не тільки те. вроді нема право на ношеніє взагалі. або якісь запрєти шо роблять то майже неможливим.
Зависит от County например Orange County и Riverside County все норм даже CCW получить не проблема

Більше залежить від шерифа ніж від каунті який має затвердити твій запит на ССW.
40
1 грудня 2021 18:59:04
ти шо! по перше там зброю заборонили- соціалізм .по друге нєгрів трогати ніззя бо расізм рабство та репатріації. і бомжів ніззя. і гєїв
Хто та коли заборонили зброю та відмінили 2-й додаток до Конституції? Є обмеження, як на кількість патронів в магазині, але якщо тобі не вистачило 10 патронів в твому SIG MK25 а не 15, то мабудь що взагалі не потрібно було починати стріляти.
там не тільки те. вроді нема право на ношеніє взагалі. або якісь запрєти шо роблять то майже неможливим.

нам розказували на курсах що якшо везеш рушницю у транку то перед Каліфорнію треба перепакувати, в салоні ніззя... і таке інше

Кожен штат має свої закон. Каліфорнія, як і Флоріда не дозволяє відкрите носіння зброї, в інших штатах ти маєш отримати отримати дозвіл на відрите носіння як Техас та Юта. Деякі штати як Арізона не мають ніяких обмежень. Закони постійно змінюються, потрібно слідкувати.

Повна версія