Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Електрокари шкодять довкіллю більше ніж дизельні автомобілі

Нове дослідження показало, що електрокари шкодять довкіллю навіть більше ніж дизельні автомобілі. При цьому, електрокари забруднюють повітря ще на етапі виробництва.

Про це свідчать результати нового дослідження Bloomberg, пише AutoTimesNews.

Низка провідних автовиробників ведуть гонитву зі створення все новіших моделей та намагаються виробляти якнайбільше електромобілів, щоб задовольнити попит.

Серед деталей, якими комплектують авто на електриці, чи не найціннішими є акумулятори. Їх виробництво потребує величезних грошових затрат та заводів для виробництва, які забруднюють повітря через використання на виробництві вугілля.

При цьому до 2021 року у світі буде виготовлено близько 10 мільйонів батарей потужністю 60 кВт/год. Більшість заводів, на яких виробляють акумулятори, розташовуються у Китаї, Таїланді та Німеччині.

Згідно із дослідженням Bloomberg New Energy Finance у Німеччині викиди вуглекислого газу від таких заводів на 74% перевищують загальні викиди CO2 від бензинових та дизельних автомобілів.

Так, німецькому автомобілю на пальному доведеться безперервно їхати близько трьох років, або 50 тисяч кілометрів, перш ніж він забруднить довкілля так, як виробництво і експлуатація одного електричного Nissan Leaf.

Дослідники повідомляють, що із розвитком технологій ця тенденція зміниться, але наразі про це говорити зарано.

Раніше згадувалось, що уряд планує скасувати нульові акцизи на ввезення електромобілів в Україну. Мінфін та ДФС не підтримали законопроект, який дозволяє ввозити електрокари за заниженими акцизами у майбутньому.
   
 :facepalm1:
   
Так, німецькому автомобілю на пальному доведеться безперервно їхати близько трьох років, або 50 тисяч кілометрів, перш ніж він забруднить довкілля так, як виробництво і експлуатація одного електричного Nissan Leaf.


Эксплуатация в течении скольки лет?
   
Эксплуатация в течении скольки лет?

ну пока будет ездить )))
очередной пук в лужу сторонников двз
как может двз с кпд 20-30%
быть более экологичным электродвигателю с кпд около 100%(даже с учетом процесса изготовления), хотя у меня вопрос а двз авто что на процесе изготовления из лепестков лаванды делают? и оно не загрязняет экологию при производстве?

так что хорош пердеть и загрязнять экологию :D
   
ну пока будет ездить )))
очередной пук в лужу сторонников двз
как может двз с кпд 20-30%
быть более экологичным электродвигателю с кпд около 100%(даже с учетом процесса изготовления), хотя у меня вопрос а двз авто что на процесе изготовления из лепестков лаванды делают? и оно не загрязняет экологию при производстве?

так что хорош пердеть и загрязнять экологию :D

Ізя, як здоров'я? поправилось на курортах? маєш якісь новини з воєнкомату?
   
двз авто что на процесе изготовления из лепестков лаванды делают? и оно не загрязняет экологию при производстве?


Good point
   
Ізя, як здоров'я? поправилось на курортах? маєш якісь новини з воєнкомату?

Ти з теми не зїзжай
маєш питання не по темі пиши до привату
   
Авторам цього "дослідження" я б порекомендував закрити себе в гаражі, увімкнувши почергово електрокар та ДВЗ і вголос продекламувати свій опус до кінця (сторінок 20 там точно буде) і потім на своєму власному стані зробити висновок щодо впливу на околишнє середовище.
   
здоровья Слава Богу
в Україні до кінця неділі
 :)
   
Щоб виготовити тону бунзину, скільки шкідливих викидів попаде в атмосферу?
   
Єдине, що треба налагодити - це утилізація відпрацьованих батарей! Все інше - маячня, а не дослідження. Хоча цікаво було б почитати, методику цього «порівняння».
   
Виходить виготовлення бензину, це екологічно чистий процес. А саме, видуботок нафти, транспортування її до нафтопереробних заводів і сама переробка. Потім транспортування бензину до АЗС. Офігеть.  :S
   
Виходить виготовлення бензину, це екологічно чистий процес. А саме, видуботок нафти, транспортування її до нафтопереробних заводів і сама переробка. Потім транспортування бензину до АЗС. Офігеть.  :S

а так же утилизация машинного и прочего масла, фильтров, уплотнителей двигателя и коробки и тех же самых свинцово-кислотных стартовых батарей.
и не только у собственно частной машины а и по перечисленой вами цепочке. от добычи до доставки потребителю
   
бггг

The German concern Volkswagen announced the construction of the first own plant exclusively for electric cars. A new electric vehicle plant will be built in Shanghai.

VW Group is entering a new level of production of electric vehicles. The press service announced the start of construction of a new plant in Shanghai, which will produce only electric vehicles. Construction of the new company SAIC Volkswagen will be completed in 2020, then the first electric car will be released there.
-------------------------------------

если эти новости объединить
и призадуматься
то это означает, что в Европе будет чисто
а там посмотрим и будет видно ...)))
клепать сами батареи в ЕС ?  - ни в коем разе )))

кстати, вот сам сайт
мыслителей о прогрессе и будущем автомобилей
http://www.berylls.com/en/
   
Блумберг перетворився у філіал кацапського тасс.
   
автомобілю на пальному доведеться безперервно їхати близько трьох років, або 50 тисяч кілометрів,
:pooh_lol:
   
бггг

The German concern Volkswagen announced the construction of the first own plant exclusively for electric cars. A new electric vehicle plant will be built in Shanghai.

VW Group is entering a new level of production of electric vehicles. The press service announced the start of construction of a new plant in Shanghai, which will produce only electric vehicles. Construction of the new company SAIC Volkswagen will be completed in 2020, then the first electric car will be released there.
-------------------------------------

если эти новости объединить
и призадуматься
то это означает, что в Европе будет чисто
а там посмотрим и будет видно ...)))
клепать сами батареи в ЕС ?  - ни в коем разе )))

кстати, вот сам сайт
мыслителей о прогрессе и будущем автомобилей
http://www.berylls.com/en/
Не зеаю як в Європі, в Португалії планують відкрити фабрику по виготовленню літієвих батерей ідуть перемовини.
https://www.dn.pt/dinheiro/interior/portugal-pode-ser-o-primeiro-produtor-europeu-de-litio-9302108.html

А от в штатах вже є найбільший в світі завод по їх виготовленню.
https://www.popmech.ru/technologies/239147-samyy-bolshoy-v-mire-zavod-po-vypusku-akkumulyatorov/

Останнє редагування: 21 жовтня 2018 10:08:06 від Oleksandr
   
Дурня! Вуглецевий газ не шкідливий.... Його рослини їдять! :D

Останнє редагування: 21 жовтня 2018 10:04:50 від Wolter
   
Єдине, що треба налагодити - це утилізація відпрацьованих батарей! Все інше - маячня, а не дослідження. Хоча цікаво було б почитати, методику цього «порівняння».
А что там такого вредного?
   
Не зеаю як в Європі, в Португалії планують відкрити фабрику по виготовленню літієвих батерей ідуть перемовини. А от в штатах вже є нацбільший в світі завод по їх виготовленню.
https://www.popmech.ru/technologies/239147-samyy-bolshoy-v-mire-zavod-po-vypusku-akkumulyatorov/

насколько я понял из написанного
то сборка автомобильных батарей из аккумуляторных элементов
и производство самих аккумуляторных элементов - совсем разные вещи
там тесла  какую-то контору  (вроде ранасоник) прикупила для этих нужд

бош уже собирает авто батареи для немцев
а из чего их собирает ?  хз  ...
   
А что там такого вредного?

Да там их выкупать можно - столько литиевого сырья...
   
насколько я понял из написанного
то сборка автомобильных батарей из аккумуляторных элементов
и производство самих аккумуляторных элементов - совсем разные вещи
там тесла  какую-то контору  (вроде ранасоник) прикупила для этих нужд

бош уже собирает авто батареи для немцев
а из чего их собирает ?  хз  ...
Ви погано зрозуміли, читайте уважніше.
   
Ви погано зрозуміли, читайте уважніше.


бгггг
нифига  ...

Tesla ожидает, что Гигафабрика 1 снизит издержки производства аккумуляторов для её электромобилей и домашних аккумуляторных систем Powerwall на 30 %. Проектная мощность завода в 2020 году составит 35 Гигаватт-часов в год для производства ячеек и 50 Гигаватт-часов в год для сборки аккумуляторов.[6] Для достижения данных целей на Гигафабрике будет работать 6,5 тысяч человек, а Тесла будет оснащать 500 000 автомобилей в год[7][4][8].

В июле 2014 года было объявлено, что Panasonic достигло соглашения с Tesla об инвестициях в фабрику, Panasonic возглавит производство аккумуляторных ячеек.[9][10] Генеральный директор Tesla Илон Маск заявил что общий объём инвестиций составит 1,5 — 2 миллиарда долларов США.[11]
----------------------
то журналюгам по барабану про что нашкрябать
все сожрут и так ...
   
ну пока будет ездить )))
очередной пук в лужу сторонников двз
как может двз с кпд 20-30%
быть более экологичным электродвигателю с кпд около 100%(даже с учетом процесса изготовления), хотя у меня вопрос а двз авто что на процесе изготовления из лепестков лаванды делают? и оно не загрязняет экологию при производстве?

так что хорош пердеть и загрязнять экологию :D

і виробництво ГСМ
   
Авторам цього "дослідження" я б порекомендував закрити себе в гаражі, увімкнувши почергово електрокар та ДВЗ і вголос продекламувати свій опус до кінця (сторінок 20 там точно буде) і потім на своєму власному стані зробити висновок щодо впливу на околишнє середовище.
виробництво еквівалентної кількості квт-год електроенергії це таке екологічне виробництво! :laugh:
 рекомендую підійти до найближчої тес та  залізти у димар. боюсь, ніякого опусу ви там не прочитаєте. :(
   
Довкілля для виробництва аккумуляторів - Китай, а для дизельних двигунів - там де вони їздять.

Електромобілі  значно менш технологічні і можуть використовуватися значно довше, в рази. Ніяких карбюраторів, бензонасосів,  фільтрів , карданів і т.д. Ресурс електродвигуна - під мільйон км без ремонту. Елетромобіль може служити десятки років, тільки шини міняти, та акумулятори раз у десять років.

То наскільки зменшиться навантаження на довкілля коли враховувати ВСІ фактори?
   
рекомендую підійти до найближчої тес та  залізти у димар. боюсь, ніякого опусу ви там не прочитаєте.

Навіть вугільна ТЕС видає значно менше відходів на одиницю енергії, ніж ДВЗ. Як за рахунок більш повного згорання, так і за рахунок меншої температури горіння (не утворюються окиси азоту).
Але ТЕС - не вдалий приклад, це, переважно, "маневрові" станції, основна ж енергія генерується на "чистих" електростанціях.

Ну і димар ТЕС далеко, а вихлопна практично під носом.

Останнє редагування: 21 жовтня 2018 10:26:40 від andry
   
Авто на батарейках то дитяча забавка
Водневі треба
   
бгггг
нифига  ...

Tesla ожидает, что Гигафабрика 1 снизит издержки производства аккумуляторов для её электромобилей и домашних аккумуляторных систем Powerwall на 30 %. Проектная мощность завода в 2020 году составит 35 Гигаватт-часов в год для производства ячеек и 50 Гигаватт-часов в год для сборки аккумуляторов.[6] Для достижения данных целей на Гигафабрике будет работать 6,5 тысяч человек, а Тесла будет оснащать 500 000 автомобилей в год[7][4][8].

В июле 2014 года было объявлено, что Panasonic достигло соглашения с Tesla об инвестициях в фабрику, Panasonic возглавит производство аккумуляторных ячеек.[9][10] Генеральный директор Tesla Илон Маск заявил что общий объём инвестиций составит 1,5 — 2 миллиарда долларов США.[11]
----------------------
то журналюгам по барабану про что нашкрябать
все сожрут и так ...
Ну я зрозумів, що ви не чітатель.  :(
Для чого вони тоді збираються розробляти родовища літію в Неваді, якщо не виготовляють елементи?  :S
   
виробництво еквівалентної кількості квт-год електроенергії це таке екологічне виробництво! :laugh:
 рекомендую підійти до найближчої тес та  залізти у димар. боюсь, ніякого опусу ви там не прочитаєте. :(

Не треба пересмикувати, бо мікс електрогенерації щороку стає зеленішим.
Навіть в Україні вугільна генерація - лише 30-35%.
   
Авто на батарейках то дитяча забавка
Водневі треба

О, юлєпутінєц відстрілявся.
   
как может двз с кпд 20-30%
быть более экологичным электродвигателю с кпд около 100%
Ну тут ти загнув  :facepalm1:
   
витрати тільки на усунення забруднень на фукусімі вже біля 200 млрд долларів
витрати від чорнобильскоі аес  мабуть взагалі неможливо порахувати, думаю з урахуванням хвороб та скорочення життя і людиногодин вони вже набагато більше за 1 трлн долларів

скільки там наекономили електрокари?
   
витрати тільки на усунення забруднень на фукусімі вже біля 200 млрд долларів
витрати від чорнобильскоі аес  мабуть взагалі неможливо порахувати, думаю з урахуванням хвороб та скорочення життя і людиногодин вони вже набагато більше за 1 трлн долларів

скільки там наекономили електрокари?

Ще один вєрний хуйло проти електрокарів.
Бачите тенденцію?
   
Ще один вєрний хуйло проти електрокарів.
Бачите тенденцію?

уася хуйло якраз усіх підсаджують на аес
   
Ну я зрозумів, що ви не чітатель.  :(
Для чого вони тоді збираються розробляти родовища літію в Неваді, якщо не виготовляють елементи?  :S

литий дорогой элемент
и будет дорожать
если не придумают что-то новое

батарея - это будет 40 % стоимости от электромобиля
поэтому владение ценой входит в интересы видимо ))
   
уася хуйло якраз усіх підсаджують на аес

АЕС - це мертва технологія, вже неконкурентоздатна з сонцем.
Прошу читати профільні ресурси.

Тому електрокари на сонячній (вітровій також, але вона починає відставати) електриці - це і є найекологічніший варіант.
   
витрати тільки на усунення забруднень на фукусімі вже біля 200 млрд долларів

Маніпуляція. Це внаслідок цунамі а не АЕС.  Якщо цунамі змиє Токіо, витрати будуть в 100 разів більше, то що, не жити в містах?
   
Маніпуляція. Це внаслідок цунамі а не АЕС.

 Ага а чорнобиль внаслідок людей а не аес. Не перекручуйте. Не було б там аес - витрати були б копійчаними.
   
виробництво еквівалентної кількості квт-год електроенергії це таке екологічне виробництво! :laugh:
 рекомендую підійти до найближчої тес та  залізти у димар. боюсь, ніякого опусу ви там не прочитаєте. :(
Тут муж в одном сраче посчитал, что для ПОЛНОГО переведения всего дизельного транспорта Германии на электричество,
потребуется в 2-3 раза больше ветряков, чем установлено уже сейчас.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія