Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Час уже навчитися їздити за показниками тахометру

Чи ще зарано?  :D
   
Чи ще зарано?  :D

Шо воно дає?
   
За показниками витратоміра, економайзера, оптимізатора витрати. Менше швидкість - менше витрата зазвичай. Але на практиці не випробував. Бо в запорожці такого раніше не було.
   
Тахометр - це для новачків, переключення передач на ручній коробці.
Хоча більші обороти - більша витрата палива?
   
Для економії пального навчіться так їздити щоб не гальмувати
   
Або купіть плагін гібрид. Там кожне гальмування заряджає акумулятор, а потім можна той акумулятор використати для розгону та економії пального.

Або купить авто адаптоване під спирт. Скоро рада та Зеленський обіцяють знизити податки та акцизи на паливний спирт. І він буде дешевшим за бензин. Та практично без черг і обмежень.
   
Чи ще зарано?  :D
а на фуя?
час купити авто з автоматичною коробкою передач і не парити мозг собі і всім навколо, надуманими проблемами.

деяким людям механічна коробка передач дуже тяжко заходить.
особливо жінкам. це без образ а просто об'єктивний статистичний факт
   
тре просто більше заробляти
   
а якщо грошей на бензин не хватає
тоді час купити велосипед

і не парити мозг собі і всім навколо, надуманими проблемами як зберегти 3 краплі бензину
   
Re: Час уже навчитися їздити за показниками тахометру

RAV4 гібрид простий (Не plug-in). Якщо не гнати вище 100 км/г - 4,6 л/100 км на трасі. При 120 км/г - 5,5 л/100 км.
   
а якщо грошей на бензин не хватає
тоді час купити велосипед

і не парити мозг собі і всім навколо, надуманими проблемами як зберегти 3 краплі бензину

Їзда без гальм зберігає не лише бензин, але і життя.....
   
а на фуя?
час купити авто з автоматичною коробкою передач і не парити мозг собі і всім навколо, надуманими проблемами.

деяким людям механічна коробка передач дуже тяжко заходить.
особливо жінкам. це без образ а просто об'єктивний статистичний факт
В мене зараз на автоматі 2 л бензин споживає 7 літрів, до війни 9
   
Їзда без гальм зберігає не лише бензин, але і життя.....
мудро але не дуже практично.
тоді простіше вже на фірі запряженій волами їздити.
   
а якщо грошей на бензин не хватає
тоді час купити велосипед

і не парити мозг собі і всім навколо, надуманими проблемами як зберегти 3 краплі бензину
У Києві дуже кончені водії, велосипед це самогубство.

Водії не трахані вже більше 15 років.

Тут вже ніякі штрафи не допоможуть.

Тільки повне переекзаменування в Євпропі.


   
RAV4 гібрид простий (Не plug-in). Якщо не гнати вище 100 км/г - 4,6 л/100 км на трасі. При 120 км/г - 5,5 л/100 км.
Це за умови якщо скинути статистику після старту і пару км їзди .
   
В мене зараз на автоматі 2 л бензин споживає 7 літрів, до війни 9
Не думаю що з ручкою споживало б менше, просто ізжу спокійніше, пробок менше плюс стартстоп на світлофорах
   
мудро але не дуже практично.
тоді простіше вже на фірі запряженій волами їздити.

психологічна іллюзія. Насправді нормально і практично - просто звикнути треба та психологічно налаштуватись певним чином
   
У Києві дуже кончені водії, велосипед це самогубство.

Водії не трахані вже більше 15 років.

Тут вже ніякі штрафи не допоможуть.

Тільки повне переекзаменування в Євпропі.
велосипед я згадав умовно.
велосипед це всюди самогубство.
це взагалі не транспорт а засіб спортивного дозвілля в лісах, так само як скейтборд чи ходулі.
велосипед Я взагалі заборонив би на дорогах загального користування де їздять автомобілі і автобуси.
альтернатива приватному авто - це громадський транспорт. і ні в якому разі не велосипеди.
   
Re: Час уже навчитися їздити за показниками тахометру

Це за умови якщо скинути статистику після старту і пару км їзди .
Це за умови заправився під кришку, проїхав 500 км, а потім знову заправився під кришку 23 л палива.
   
велосипед я згадав умовно.
велосипед це всюди самогубство.
це взагалі не транспорт а засіб спортивного дозвілля в лісах, так само як скейтборд чи ходулі.
велосипед Я взагалі заборонив би на дорогах загального користування де їздять автомобілі і автобуси.
альтернатива приватному авто - це громадський транспорт. і ні в якому разі не велосипеди.
згоден.

Але тре монетезувати пільги, заборонити готівку як оплату проїзду, тількі безнал онлі.

Бо інакше ніякого транспорту не буде, а будуть маршрутки, хабарництво і озброєні розборки за солодкі маршрути.

   
Я взагалі заборонив би велосипед на дорогах загального користування де їздять автомобілі і автобуси.
це говорить про твою альтернативну одарьонность, бо ніде в світі до цього не додумались.
   
велосипед я згадав умовно.
велосипед це всюди самогубство.
це взагалі не транспорт а засіб спортивного дозвілля в лісах, так само як скейтборд чи ходулі.
велосипед Я взагалі заборонив би на дорогах загального користування де їздять автомобілі і автобуси.
альтернатива приватному авто - це громадський транспорт. і ні в якому разі не велосипеди.

Є певні принципи, які дуже сильно підвищують шанси велосипедиста вижити на дорозі....... Я більше 15 тис км велосипедом проїхав по ЛА з долини майже в даунтаун і назад..... Вижив... навіть в лікарню не довелось звертатись
   
У Києві дуже кончені водії, велосипед це самогубство.

Водії не трахані вже більше 15 років.

Тут вже ніякі штрафи не допоможуть.

Тільки повне переекзаменування в Євпропі.
самогубство -це коли чувак на байку не знає пдр.
5 років на байку їжджу - все ок. і  водії ок
   
самогубство -це коли чувак на байку не знає пдр.
5 років на байку їжджу - все ок. і  водії ок
як же водії ок? Пів ФУПу ненавидить велосипедистів. Багато водіїв, яким ліньки покрутити кермо вліво, на пустій дорозі обганяють велосипедиста на швидкості 100 км - ні сантиметра вліво.
   
Re: Час уже навчитися їздити за показниками тахометру

Дизель 2.0 на автоматі. Найекономніший режим по трасі 70-80 км. Колись даже показало 4.8 розхід. Але так тошнити то треба мати сталеві нерви. Загалом по трасі при 110-130 розхід 7,2-7.8 дизеля.
   
Дизель 2.0 на автоматі. Найекономніший режим по трасі 70-80 км. Колись даже показало 4.8 розхід. Але так тошнити то треба мати сталеві нерви. Загалом по трасі при 110-130 розхід 7,2-7.8 дизеля.
Треба мати звичайні нерви. Інша справа, що у нас комісія у психіатра при отриманні посвідчення водія формальна.
   
як же водії ок? Пів ФУПу ненавидить велосипедистів. Багато водіїв, яким ліньки покрутити кермо вліво, на пустій дорозі обганяють велосипедиста на швидкості 100 км - ні сантиметра вліво.
суто власний досвід -у мене немає проблем, ну збили один раз,   буває)
   
Якщо ну зовсіми нікуди не поспішати, можна на сучасних автівках, особливо дизельних, не натискати педаль акселератора взагалі, головне смикати коробку передач вчасно (у кого механіка). Комп виставляє потрібну порцію аби не захлох ДВЗ. Це, вродь, самий економний режим. Колись при заводських 6.1лнасотню, вийшло 5л, але то їзда ну дуужее повільна :-) Але тут виникає питання змащування мастилом середини двигуна при низьких обертах...
   
велосипед я згадав умовно.
велосипед це всюди самогубство.
це взагалі не транспорт а засіб спортивного дозвілля в лісах, так само як скейтборд чи ходулі.
велосипед Я взагалі заборонив би на дорогах загального користування де їздять автомобілі і автобуси.
альтернатива приватному авто - це громадський транспорт. і ні в якому разі не велосипеди.
Цікаво,  як же купа народу його,  як транспорт,  використовує?)

В деяких країнах - Прям дуже велика купа)

Між іншим,  у Львові зараз за пару тижнів паливної кризи дуже багато хто став їздити роверами,  чисто візуально навіть помітно збільшення. Всі живі і здорові)
   
За показниками витратоміра, економайзера, оптимізатора витрати. Менше швидкість - менше витрата зазвичай. Але на практиці не випробував. Бо в запорожці такого раніше не було.
Я думаю,  то працює до певної межі.
Але якшо всі в місті будуть їздити 30, це лише на користь)
   
Дизель 2.0 на автоматі. Найекономніший режим по трасі 70-80 км. Колись даже показало 4.8 розхід. Але так тошнити то треба мати сталеві нерви. Загалом по трасі при 110-130 розхід 7,2-7.8 дизеля.
нафуя себе мучити, 150-200 опель инсігнія витрати 10 літрів, 50л до Одесси.
   
Між іншим,  у Львові зараз за пару тижнів паливної кризи дуже багато хто став їздити роверами,  чисто візуально навіть помітно збільшення. Всі живі і здорові)
І повітря чистіше буде.
   
нафуя себе мучити, 150-200 опель инсігнія витрати 10 літрів, 50л до Одесси.
150-200 по одеській? Таких довбойобів лікувати треба примусово
   
Взагалі "по класиці" максимальний ККД двигуна при максимальних моментах на валі, перекладаючи на зрозумілу мову - при їзді "внатяг". Тобто мінімальна витрата буде при найвищих можливих для даних умов передачах і стилі їзди з мінімумом гальмування. Тобто заздалегідь перед імовірною перешкодою скидаємо газ і сповільнюємося без гальм.
 Але сучасні турбобзинілки їзди "внатяг" не люблять  ;)

Все це стосується насамперед бензинових двигунів і трохи в меншій мірі - дизельних.
   
заздалегідь перед імовірною перешкодою скидаємо газ і сповільнюємося без гальм.
Як найбільш економно проїхати 100 метрів?

50 метрів газуючи і 50 гальмуючи двигуном? Час 30 секунд
Чи 20 газуючи і 80 на нейтралці? Час 50 секунд
   
Як найбільш економно проїхати 100 метрів?

50 метрів газуючи і 50 гальмуючи двигуном? Час 30 секунд
Чи 20 газуючи і 80 на нейтралці? Час 50 секунд
Не всі відповіді лежать на поверхні)
Тим паче в таких вузьких задачах
....
Розрахуйте наприклад витрати пального на розкручування 7кг маховика в авто (з 0 до 4тис/обертів ) а також вирахуйте куди буде витрачено цю енергія після витискання щеплення)

А витрати енергіі на розкручуванея маховика до 4тис об/хв  можна оцінити на власні сили.
Спробувати розкрутити його руками.
І для порівняння проштовхати авто на 20м наприклад))

При тюнінг авто можна поставити легший маховик і вигравати використовуючи менші паузи при переході на вищу швидкість.
Замовляв на 1,5 кг легший
Веселіше ідемо))

....
По темі
В мозги автівки потрібно вшити приблуду що видає миттєвий розхід а аплікуха на смарті множить на біжучу ціну АЗС.
Чіпляється на консоль і водій тисне на газ і окуєває
700грн на 100км легким ходом
2100грн якщо  гашетку втиснути.

Коли водій буде тримати 700грн в макітрі щоб не перевищувати навіть миттєво.
Тоді почне тошнити
Менше розганяти обганяти і смикатись.
Навчиться вгадувати графік світлофорів))

...
Ідея не моя
Зелені довбні в німців таке пропонували
Там правда множило не на ціну  а тони викидів)
Мало лякати бюргера іплом грети на максимумах))
Автомобілісти поржали...

   
Як найбільш економно проїхати 100 метрів?

50 метрів газуючи і 50 гальмуючи двигуном? Час 30 секунд
Чи 20 газуючи і 80 на нейтралці? Час 50 секунд

Газ-нейтраль.

В мене була ситуація коли закінчувався газ і треба було конче "дотягнути" до метанової заправки 15 км. Мотор починав "душитися" на обертах на повному газі, з практики знаю що після таких симтомів газу вистачає десь на 5-7 км. Бензонасос вмер як часто буває на  метанових машинах. Так от, в режимі "розгін-нейтраль" наскільки дозволяв розганятися остаточний тиск газу, вдалося проїхати 15 км, хоча це було досить незручно. Але обійшовся без буксира тоді  :)
   
час уже звикати до користування автомобілем лише тоді, коли інші види транспорту, тролейбус, автобус, ... ,  велосипед, скутер, ноги врешті решт, не задовольняють
   
час уже звикати до користування автомобілем лише тоді, коли інші види транспорту, тролейбус, автобус, ... ,  велосипед, скутер, ноги врешті решт, не задовольняють

тобто на власній автівці усюди поза обласними центрами
й місцями у обласних центрах також

ну й що принципово змінюється при такому підході?
   
Re: Час уже навчитися їздити за показниками тахометру

Або купіть плагін гібрид. Там кожне гальмування заряджає акумулятор, а потім можна той акумулятор використати для розгону та економії пального.

Або купить авто адаптоване під спирт. Скоро рада та Зеленський обіцяють знизити податки та акцизи на паливний спирт. І він буде дешевшим за бензин. Та практично без черг і обмежень.

Краще б зробили ввезення гібридів і електричних машин без мита і податків
Можна і вживані, аби б в Україні вчились іх ремонтувати і відновляти
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія