Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Америка від краю і до краю. Автоподорож. (Фото. Багато.)

Ніби то і пустеля, а корови пасуться. Значить десь є вода, корови не виживуть без води. Скоріше всього хазяїн землі десь просвердлив свердловину для корів.

   
Резервація це як окрема країна. Туди навіть влада не може просто так шастати. Не те що зіваки.

Хіба що індійці самі відкриються і почнуть пускати всіх.

А що там дивитись? Сучасні індійці зовсім не такі, яких зображав Гойко Мітіч.

да нечего, конечно  :D http://www.discovernavajo.com/ 
и никакого Гойко Митича как видно..))
   
Ну все, як завжди прихопили на пам'ять камінь, і далі в дорогу. Напрямок на Нью Мексіко і далі поворот на Колорадо.
   
індійці  - в Індії
у США, можливо, - індіанці?


П.С.
Такими фото вчергове насолоджуюся
   
Mesa Verde буде?
   
індійці  - в Індії
у США, можливо, - індіанці?


П.С.
Такими фото вчергове насолоджуюся

Індійці, індіанці, індуси... На вибір.
   
Mesa Verde буде?

Ні, він не по маршруту. Далі Альбукерка, Санта Фе і звідти на Колорадо.
   
вах.

я требую продолжения банкета (с)
   
Дякую ВАМ, всі ми гості на Землі і треба мандрувати по ній поки є час...........
   
По відстані від свого дому ми ще не пройшли середини шляху. Середина буде десь в Нью Мексіко.
   
Цікаво. Одне діло читати десь в вікіпедії, а друге діло все це бачити очами українця. Я хоч в Вегасі і на Каньйоні бував, але зараз знову захотілося. До речі, науковці створили найкращий маршрут для подорожування Штатами машиною, щоб охопити всі штати за раз. Треба буде спробувати. А автору порабив би оформити все в блог, бо шкода якщо ці теминакриються разом з фупом колись


http://www.people.com/article/best-american-roadtrip-fifty-states-science
   
По відстані від свого дому ми ще не пройшли середини шляху. Середина буде десь в Нью Мексіко.
може варто не балувати панство?  Тейк а брейк фор е 2 дейз?))
Вчергове кайфую від оповідань твоїх, друже Маковію!
   
Цікаво. Одне діло читати десь в вікіпедії, а друге діло все це бачити очами українця. Я хоч в Вегасі і на Каньйоні бував, але зараз знову захотілося. До речі, науковці створили найкращий маршрут для подорожування Штатами машиною, щоб охопити всі штати за раз. Треба буде спробувати. А автору порабив би оформити все в блог, бо шкода якщо ці теминакриються разом з фупом колись

Показати зображення...
http://www.people.com/article/best-american-roadtrip-fifty-states-science

Дякую. Забрала карту собі. Буде стимул не хворіти. Гавайї ми вже об"їздили. :) По Канаді проїхали потягом від Торонто до Ванкувера. На сході тільки Ньюфаундленд та Лабрадор залишилися. Жаль тільки, що все галопом.

І ще раз подяка Маковію.

П.С. А в СРСР все не було ні часу, ні грошей поїздити. :(  А так хотілося на Байкалі побувати. По Україні поїздили трохи.
   
Шикарний репортаж! Потужність економічної машини вражає. Такою повинна стати Україна.

Україна вже була такою: дніпрогєси, коксохіми, меткомбінати....
   
Хоч все кидай і в пятницю принаймі в Лондон чи Садбері прокататись)
   
Україна вже була такою: дніпрогєси, коксохіми, меткомбінати....
які американські інженери спроектували та побудували
   
Цікаво. Одне діло читати десь в вікіпедії, а друге діло все це бачити очами українця. Я хоч в Вегасі і на Каньйоні бував, але зараз знову захотілося. До речі, науковці створили найкращий маршрут для подорожування Штатами машиною, щоб охопити всі штати за раз. Треба буде спробувати. А автору порабив би оформити все в блог, бо шкода якщо ці теминакриються разом з фупом колись

Показати зображення...
http://www.people.com/article/best-american-roadtrip-fifty-states-science

Чесно кажучи дивний маршрут - найцікавіші міста об"їзджаються - Маймі, Лос Анжелес, Сан Дієго, Сіеттл, Чікаго, при цьому включає унилогівняні Канзас Сіті, Мінеаполіс, Сент Люіс, Детройт
   
Я так поняв, то просто комівояжер по всіх столицях штатів
   
Чесно кажучи дивний маршрут - найцікавіші міста об"їзджаються - Маймі, Лос Анжелес, Сан Дієго, Сіеттл, Чікаго, при цьому включає унилогівняні Канзас Сіті, Мінеаполіс, Сент Люіс, Детройт

Вам не подобаеться Минесота?
   
Вам не подобаеться Минесота?

Сам не був, але часто чув в контексті розповідей про нудний мідвест.
   
Я так поняв, то просто комівояжер по всіх столицях штатів

Нє, Альбакьорке та Фінікс також об"їзджаються.
   
Сам не був, але часто чув в контексті розповідей про нудний мідвест.

Мінесота за кліматично-географічними умовами схожа на Україну, ну трохи холодніша.  :)
   
Один із жінчиних страхів було потрапити під торнадо. Але я її заспокоїв, пояснив що на автівці від торнадо легко втекти. Не помітити його неможливо і розібравшись з напрямком руху торнадо тікати в протилежному напрямку. Торнадо навряд чи дожене.

Торнадо ми не бачили, а от невеликі вихрі, так би мовити ембріони торнадо,  спостерігали не раз. Ні один із них так до торнадо і не виріс.

Один з таких по центру фотки ви можете помітити.



   
Мінесота за кліматично-географічними умовами схожа на Україну, ну трохи холодніша.  :)

мінус українська гостинність та культура
   
Або цей вихр.

   
Чесно кажучи дивний маршрут - найцікавіші міста об"їзджаються - Маймі, Лос Анжелес, Сан Дієго, Сіеттл, Чікаго, при цьому включає унилогівняні Канзас Сіті, Мінеаполіс, Сент Люіс, Детройт

Дійсно... :(
Ми тут збираємось невеличкою компанією саме на північній захід - в штати Вашингтон і Орегон: нац.парк Олімпік, хайвей 101, кратерне озеро, звісно Сіеттл і Портленд...
   
Дійсно... :(
Ми тут збираємось невеличкою компанією саме на північній захід - в штати Вашингтон і Орегон: нац.парк Олімпік, хайвей 101, кратерне озеро, Звісно Сіетл і Портленд...

Не забудьте відвідати вулкан Шаста та Лассен на півночі каліфорнії
   
Не забудьте відвідати вулкан Шаста та Лассен на півночі каліфорнії

Дякую за пораду, скажу компанії!  :-B
Проте, боюсь терміни відпусток, кошторис можуть того не дозволити...
   
Як ви бачите, вибачайте за каламбур, в дорозі без дороги не обійтись. І такі великі подорожі проходять саме по дорогах.

Дороги є один з кутових каменів могутності США і в свій час саме на будівництві, в тому числі і доріг, вони зуміли вийти з важкої кризи і різко запустити економіку. Я б навіть сказав катапультувати. Тому що на початку тридцятих років економіка Америки якось там жевріла, а в сорокових роках Америка вже була чільна світова наддержава. Для якої було абсолютно посильно вести війну на два фронти. І не просто вести якусь там війну, а вступ США війну означав неминучий розгром противника.

А при цьому на повному утриманні США були ще і його союзники. Ні для кого сьогодні не секрет, що есесесер без масштабної допомоги США був би повністю розгромлений ще в 1942 році. Великобританія також не вистояла б.


   
Чого тільки не побачиш і не відчуєш пересуваючись по американських дорогах.

В першу чергу це дух свободи. Гігантські відстані, але практично без надоїдливого контролю, який в наших краях доходить до абсурду. Наприклад, я ніде в Америці не бачив на автошляхах таких звичних всім нам КПП на в'їздах і виїздах з міст, а іноді і просто посеред дороги, із пузатими ментами, які полюють на здобич. За шість з половиною тисяч кілометрів доріг США я не зустрів ні одного поліцейського. Бачив пару раз патрульних лише в середині Лас Вегаса.

Відчуваєш зручність їзди, де все зроблено для водія. Може щось і не кидається прямо в очі, але приглянувшись, помічаєш глибоку логіку і продуманість зробленого. Починаючи від покриття дороги і до тих же рест ерій, де можна по людськи сходити в людський туалет.
   
Як ви бачите, вибачайте за каламбур, в дорозі без дороги не обійтись. І такі великі подорожі проходять саме по дорогах.

Дороги є один з кутових каменів могутності США і в свій час саме на будівництві, в тому числі і доріг, вони зуміли вийти з важкої кризи і різко запустити економіку. Я б навіть сказав катапультувати. Тому що на початку тридцятих років економіка Америки якось там жевріла, а в сорокових роках Америка вже була чільна світова наддержава. Для якої було абсолютно посильно вести війну на два фронти. І не просто вести якусь там війну, а вступ США війну означав неминучий розгром противника.

А при цьому на повному утриманні США були ще і його союзники. Ні для кого сьогодні не секрет, що есесесер без масштабної допомоги США був би повністю розгромлений ще в 1942 році. Великобританія також не вистояла б.

Я поїздив дорогами гватемали на стік шифт. Незабутнє враження. Американські хайвеї це униле гівно в порівнянні.
   
Проїзд міст ніяких незручностей не створює. Хайвеї, навіть якщо не іб'їздять міста і проходять прямо через центр міста, то це для водія нічого не міняє. Хіба що швидкість із 120 км/год обмежують до 100 км і зростає трафік за рахунок міського транспорту. Але як правило і хайвеї в цих місцях стрімко ширшають, до 10, 12 а то і 16 смуг руху.

   
Проїзд міст ніяких незручностей не створює. Хайвеї, навіть якщо не іб'їздять міста і проходять прямо через центр міста, то це для водія нічого не міняє. Хіба що швидкість із 120 км/год обмежують до 100 км і зростає трафік за рахунок міського транспорту. Але як правило і хайвеї в цих місцях стрімко ширшають, до 10, 12 а то і 16 смуг руху.

Це америка бейбі  B-)
   
Дуже подобається терпимість на дорогах і готовність допомогти. Коли щось дійсно потрібно, то відразу посипляться стурбовані запитання "Do you need any help?" "Are you okаy?". Ці питання вже задаються на повному серйозі і на повну протилежність від стандартно-обов'язкових, але нічого не означаючих "Have are you?".

Хоч особисто мені в тисячу разів більше подобаються навіть ці ні до чого не зобов'язуючі "Have are you?" із такою ж нічого не зобов'язуючою посмішкою від незнайомих людей, ніж зазвичай похмурі а то і озлоблені обличчя в Україні. Або в кращому випадку відсторонено-байдужі.

   
Про не байдужість американців на дорогах я привів раніше приклад, коли один з групи байкерів попередив мене про перешкоду на дорозі. Хоч здавалось би байкери найбільш брутальні пофігісти в суспільстві. Він мені дійсно допоміг, тому що валяючись в розслабленій позі я насторожився і встиг на великій швидкості змінити смугу руху. Причому довелось міняти смугу досить таки різко. Ситуація була реально аварійна.
   
Дуже подобається терпимість на дорогах і готовність допомогти. Коли щось дійсно потрібно, то відразу посипляться стурбовані запитання "Do you need any help?" "Are you okаy?". Ці питання вже задаються на повному серйозі і на повну протилежність від стандартно-обов'язкових, але нічого не означаючих "Have are you?".

Хоч особисто мені в тисячу разів більше подобаються навіть ці ні до чого не зобов'язуючі "Have are you?" із такою ж нічого не зобов'язуючою посмішкою від незнайомих людей, ніж зазвичай похмурі а то і озлоблені обличчя в Україні. Або в кращому випадку відсторонено-байдужі.

Це ти не був в Лос Анжелесі. Приїзджай. Можеш зупинитись у мене на пару днів.
   
Дуже подобається терпимість на дорогах і готовність допомогти. Коли щось дійсно потрібно, то відразу посипляться стурбовані запитання "Do you need any help?" "Are you okаy?". Ці питання вже задаються на повному серйозі і на повну протилежність від стандартно-обов'язкових, але нічого не означаючих "Have are you?".

Хоч особисто мені в тисячу разів більше подобаються навіть ці ні до чого не зобов'язуючі "Have are you?" із такою ж нічого не зобов'язуючою посмішкою від незнайомих людей, ніж зазвичай похмурі а то і озлоблені обличчя в Україні. Або в кращому випадку відсторонено-байдужі.

Битіє опрєдєляєт сознаніє. На жаль.
   
Або один раз в Лас Вегасі. Я виїздив на Стріп з парковки від якогось готелю. Там було перехрестя і я на зелене світло ніби то нормально виїхав, але я не звернув уваги, що на перехресті повертаючи в потрібному мені напрямі зупинилась інша автівка. Лише зупинившись позаду неї, я побачив, що перед нею пробка. Ми так і залишились стояти на перехресті. Помінявся сигнал світлофора, поїхали інші смуги, а я так і стояв на перехресті. Ситуація 100% аварійна. До того ж я був 100% неправий, згідно правил я не маю права виїздити на перехрестя не впевнившись, що його зможу його проїхати.

Наші дві автівки заблокували дві смуги руху. Ми чекали секунд 20, поки наша пробка не зрушила і ми нарешті покинули перехрестя. Всі інші водії яких ми заблокували, терпляче чекали, коли ми звільнимо їм проїзд. Ніхто не лаявся, не показував факи і не сигналив. Розуміли, буває. З кожним таке може бути.

Це були дві потенційно аварійні ситуації за всю мою поїздку. Ось ця у Вегасі і з байкерами. Решта дороги була спокійною і комфортною.
   
Я також виручив одну дівчину. Допомогли мені, допоміг і я. 1:1. Так і має бути не лише в дорозі, а і в житті

Я вже не пам'ятаю де це і було. Звичайна їзда по хайвею, про щось розмовляємо із жінкою, розглядаємо околиці. Краєм ока поглядаю в дзеркало, я завжди контролюю ситуацію позаду, навіть на хайвеях.

В цей раз також мельком глянув, і через якийсь час щось мені там не сподобалось. Спочатку і не зрозумів що.

Наближається автівка, повільно доганяє. Ці штучки я називаю "гонки на круїз контролі". Це коли ідеш на якійсь швидкості, а в когось швидкість виставлена на кілометр більша. І він дуже повільно починає обходити. Іноді по сантиметрику. Коли дорога пуста, то нічого особливого, хоч весь час їдь поряд. Але іноді такий "круїзконтрольний гонщик" займає ліву смугу обходячи когось по сантиметру і стримує тих, хто їде позаду з більшою швидкістю. Іноді доводиться чекати кілька хвилин, поки той гонщик таки закінчить маневр.

В цей раз дорога була пуста, але в підсвідомо я відчув що там щось не так. Придивився в дзеркало. Все зрозуміло - не закритий капот, над решіткою радіотора між капотом щілина кілька сантиметрів. Великий ризик, що капот може відкритись. А швидкість 120. Відкрився основний замок. Там є ще невеликий аварійний гачок, якраз на такі випадки, коли основний замок відкриється. Але той аварійний не для постійної їзди. Тому якщо той аварійний не втримає, може статись серйозна автокатастрофа.

В нас в одної знайомої таке було, на фрівеї вранці, коли в щільному трафіку їхала на роботу, відкрився капот. Швидкість біля 100 км/год. Бампер ту бампер. В середині автівки як то вибухнула граната, коли капот миттєво задерся і з повного розмаху на швидкості лупанув по лобовому склу і даху автівки. Капот закрив весь огляд попереду, розбите лобове скло покрилось сіткою тріщин, по салону полетіла скляна пиль. Все це миттєво, несподівано і з сильним ударом. Я ще думав, як би я повів себе в тій ситуації. Навіть не знаю...

Вона тоді справилась бездоганно. Не змінюючи напряму почала приторможувати, а водії які їхали позаду неї все зрозуміли з першого погляду і ввімкнувши аварійки створили їй бар'єр позаду, руками показуючи, що вона може сміливо з'їздити з дороги. Вона потихенько всліпу так і скотилась на обочину. А там вже були сльози, соплі і тривала істерика.

Автівка наближається, в середині дві дівчини, весело щось тріщать. Коли вона майже порівнялась зі мною, я відкрив вікно, помахав рукою і показав на капот, він був зовсім поряд. Дівчина за кермом все зрозуміла. Відразу різко знизила швидкість і пішла на з'їзд з хайвея. Там якраз трапився з'їзд. Тому що на хайвеї зупинятись не можна. Зупиниться, там розбереться.
   
Ще ми спостерігали феномен, який назвали "гонки на траках". Це різновидність гонок на круїз контролі, тільки важкими траками. Точно так же, на круїз контролі в правій смузі їде трак. Або кілька траків. І знаходиться якийсь інший тракер, який виставив свій круїз крнтроль на пів кілометри більше. І по сантиметрику обходить. Такі "гонки" часим займають довгі хвилини. Змушений плестись позаду "гонщика" і терпляче чекати.

Не скажу що це повальне явище, але і не одиничні випадки.

Тут ви можете бачити ці "тракові гонки" в обох напрямах одночасно. 


   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія