Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Задача... (вдруг на ФУПе остались трезвые к этому часу)

А вы жестокий...
   
прочитала сыну
он долго думал
потом воткнул наушники в уши и сказал спокойной ночи мама
   
denismollison says:   
 
 October 9, 2015 at 7:46 am   
 

Seems a typical maths question where all you need is the formula, with a “real life” background sketched in. Students used to that kind of question should realise that the questions boil down to:
 (a)(i) Set x=20 in formula, giving T = 5 x sqrt(436) = 104.4 approx (calculator needed).
 (a)(ii) Set x=0 in formula, giving T = 5 x 36 + 80 = 110.
 (b) Differentiate the given formula and set the derivative equal to zero: answer is x=8, giving T = 5×10+4×12 = 98.
https://newcleckitdominie.wordpress.com/2015/07/04/on-the-banks-of-denial-the-higher-maths-crocodile-question/

Наффи переведет.
   
 корінь квадратний з суми - 36+х2 - це довжина діагоналі з малюнка, ширина річки значить 6м, 20-х - це звичайно відстань вздовж берега.
Що за числа 5 і 4, на що множиться відстань, що в результаті дає час? Розмірність значить с/м ? Швидкість м/с, прискорення м/с2, а с/м?
Це якась нова величина, особисто мені не знайома.
На перші два питання не дасть відповідь навіть суперматематик, на третє питання відповість першокласник - х це 20.
А час хай розраховує дебіл, який склав умову задачі.
   
3) x=8, T(x)=98
   
Крокодил в задаче - вот Крокодила и спрашивать надо.
Акуеть, на ночь считать крокодилов...
Не трезв  B-)
   
я вот только не понял: откуда в Шотландии крокодилы и зебры?
   
До речі, Шотландія входить до складу Англії, а там всі виміри довжин в футах, а в задачі в метрах...
Задача точно не для шотландців. значить новина брехлива. Аж від серця відлягло...
   
4. запхае ли крокодил зебре?

за положительный ответ на этот вопрос положено 8 баллов по психологии, за отрицательный - 1 балл по биологии.
   
Шотландія входить до складу Англії,
:facepalm:
вона входить до складу Великої Британії як і Англія
   
Решаем dT/dx=0 ,  получаем x=8.
   
Я так думаю що це задача не для випускників інституту тому потрібно думати простіше.
х - довжина катету прямокутного трикутника, що утворюється крокодилом - точкою на протилежному березі на початок дії - точкою де він перепливе на інший бік.
1. Якщо він буде весь час пливти - х=20 -> T=104.4030650891055
2. Пропливти мінімальну відстань значить перепливти через річку перпендикулярно берегу -> х=0 -> Т = 110.
3. Для того щоб знайти мінімальне значення Т необхідно намалювати графік функції 5*sqrt(36+sqr(x)) та 4*(20-х) і приблизно визначити значення Х де сума ціх функцій буде мінімальною.
Якось так -
http://yotx.ru/#!1/3_h/sH@zsH@0YM4X9t/2j/YP9g309Kre2fgf@JJPLGxSl0b31nFwoCb@wcbO7t7h/sk2jYjZ1TxuPpFuNx6/Jid/9gHwM=
х=8  -> Т = 98
P.S. Щодо самої формули - не потрібно її аналізувати, приймаємо її такою яка вона є - припустимо що хтось набагато розумніший все це проаналізував і дав нам готову формулу якою нам лише потрібно скористатись...

Останнє редагування: 12 жовтня 2015 23:23:20 від Kisa-ku-ku
   
По этой формуле крокодил бегает быстрее, чем плывет
На метр по суше он тратит 0,4 с, а по воде - 0,5 с.
Так что ошибка в задаче.
   
По этой формуле крокодил бегает быстрее, чем плывет
На метр по суше он тратит 0,4 с, а по воде - 0,5 с.
Так что ошибка в задаче.
:facepalm1:
"вверх по течению"
   
Я бы точнА пасчитал,если бы хвормулу понял! А то крючочки какие-та.... :facepalm1:

 B-)
   
Я бы точнА пасчитал,если бы хвормулу понял! А то крючочки какие-та.... :facepalm1:

 B-)
а что там непонятного в формуле?
крокодил на другом берегу
ширина реки 6м
до зебры вдоль реки 20м
скорость по земле 2.5 м/с
по воде 2 м/с



Останнє редагування: 13 жовтня 2015 01:00:57 від h2o
   
Херня, похідну взяти і знайти точку мінімуму.

Влом рахувати
   


По воде быстрее.

Останнє редагування: 13 жовтня 2015 02:00:32 від dsr
   
А крокаділ пливе річкою влітку чи зимою?
   
халява

якщо весь час пливе, то х=20, підставили у формулу і отримали час
якщо мінімально пливе, то х=0, підставили у формулу, отримали час

останнє на мінімум функції, у нас в школі вчать похідну, так, що доця бахнула за 1 хв, всі три завдання
х=8 Т=98

в чому проблема?
думаю в класі у доці, більше 50% не рішать задачу і будуть плакатись, що задниця
   
Поставимо крапку в цій задачі.
Умова задачі мала би бути такою
Корінь квад. з суми 36+х2/5 +(20-х)/4=Т
Де кор. кв. 36+х2 - це довжина діагоналі через річку,
5 - швидкість крокодила в воді, вимірюється в м\с, по умові більша за швидкість по землі
20-х - довжина сухопутної ділянки,
4 - швидкість по землі.
Час визначають, ділячи відстань на швидкість. Задача з фізики для учнів 7-го класу.
Для дибіла, який написав умову, що множити, що ділити однаково. Для нього що фут, що фунт без різниці.
Припиніть розглядати цю маячню.
   
Re: Задача... (вдруг на ФУПе остались трезвые к этому часу)

Поставимо крапку в цій задачі.
Умова задачі мала би бути такою
Корінь квад. з суми 36+х2/5 +(20-х)/4=Т
Де кор. кв. 36+х2 - це довжина діагоналі через річку,
5 - швидкість крокодила в воді, вимірюється в м\с, по умові більша за швидкість по землі
20-х - довжина сухопутної ділянки,
4 - швидкість по землі.
Час визначають, ділячи відстань на швидкість. Задача з фізики для учнів 7-го класу.
Для дибіла, який написав умову, що множити, що ділити однаково. Для нього що фут, що фунт без різниці.
Припиніть розглядати цю маячню.

В такому випадку по воді найкоротший і найшвидший шлях.
Якщо швидкість по воді менша, тоді це не так.
Числа 5 і 4 мають бути в чисельнику, швидкість по воді 0,2 м/с, по суші - 0,25 м/с


Останнє редагування: 13 жовтня 2015 09:17:43 від Vad_Sv
   
для sandrij

не заморочуйтесь

є рівняння руху, а те що вона нестандартна, так це не проблема
для  7-го класу перші два пункти

третій для 10-го, без похідної важко


у вашій інтерпритації задача не така цікава
по воді буде швидше і крапка
   
В такому випадку по воді найкоротший і найшвидший шлях.
Якщо швидкість по воді менша, тоді це не так.
Числа 5 і 4 мають бути в чисельнику, швидкість по воді 0,2 м/с, по суші - 0,25 м/с
крокодил-инвалид  :laugh:
Т(х) в десятых секунды, а не в секундах
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія