Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
4 травня 2024 21:31:03
Asim Husain, Google's Vice President of Developer Ecosystem
Prabhakar Raghavan, Google's search boss
Pankaj Rohatgi, Google's Security Engineering Vice President
Sundar Pichai, Alphabet Inc. and Google CEO
Ruth Porat, Chief Financial Officer
У індусів то пісєц  :weep:  Одного заведеш і через півроку в компанії працює вся його сім'я

Саме так
2
4 травня 2024 17:44:23
Зауважте плашки-підписи на двох останніх відео.
ФУПівське "Блєтгород" пішло в народ

?single
3
4 травня 2024 01:26:30
Міланія була вагітна а воно рудє тягалося з шлюхами

Якраз ця обставина може бути пом'якшуючою :)
4
3 травня 2024 23:46:47
Наівниє чюкотскіє юноши (С)
5
3 травня 2024 20:56:04
Таким чином з близько 1500 касетних ATACMS могло залишитись десь 1000 касетних М39 та М39А1. Але від цієї кількості необхідно відняти ті, які вже вийшли за строки експлуатації, хоча вони все одно залишаються резервом з можливістю відновлення.

Нових та конвертованих M57 з унітарною бойовою частиною близько 1300 ракет, до яких треба додати ті, які були вироблені та відновлені впродовж 2023 та частини 2024 року. Але від загального показника також треба відняти ракети, які були замовлені іншими країни, але це не значна кількість.

Тому, виключно орієнтовно, у США у наявності на рівні 2024 року може бути приблизно, включно з експортом та використанням: понад 2500 ATACMS у різному стані та версіях, з яких нових близько 1500 в осколково-фугасній версії та дальністю до 300 км.


І їх досі виробляють

Постачання до України балістичних ракет ATACMS скоріш за все відбуватиметься на постійній основі та в адекватній кількості. Про це свідчить заява очільника відділу закупівель армії США Дуга Буша, який зазначив, що виробничі потужності ATACMS вийшли на достатній рівень, а у Пентагоні більше не переймаються скороченням їхніх запасів, як це було у червні 2023 року, назвавши це "практичними аспектами доступності".
6
2 травня 2024 00:23:49
Знайомий англієць, одружений на українці, живе багато часу під Києвом і великий фанат футболу (і трохи - крикету :) ).
Щодня у ФБ нові світлини як він і влітку і взимку в новому місті України дивиться гру чергової команди, будь-якого дивізіону.
Ото справжній фанат!

Кому цікаво поспостерігати то ось

https://www.facebook.com/phil.howden.5

Купа фото щодня

7
1 травня 2024 22:59:43
Бльо...
Знов ниття
Знов не так
8
30 квітня 2024 11:19:16
А чим не влаштовує Мі Pad 6 ?!
Бо 5-й знайти майже нереально новий а Інет забитий підробками на кшталт Xioami по 5000 грн та ще й з клавою.
10
21 квітня 2024 17:02:36
травити
цькувати
А може таки треба травити, а не цькувати...

Тоді труїти
11
21 квітня 2024 16:59:05
Цитувати
Таким чином рішення про те, що у діях судді Сергія Ковганича немає жодних порушень, є остаточним і оскарженню не підлягає.
Тобто швидкість як мінімум перевищив у 2 рази.
Але порушень нема
Думаю строк сплив на адмінку)

Нє ну от якщо справді нема покарання за адмінку то це банально уседозволеність. Якщо ти суддя - пий, гуляй, іпи гусєй. Можеш обісцяти копа, можеш будь-кому пику набити, підпалити щось, що там ще. І все безкарно. Обмежений лише власною фантазією.
12
21 квітня 2024 13:20:13
Все плаваюче що має військове призначення тре вражати
Особливо те що ближче.
і ремонтні заводи там розфігачити і портову інфраструктуру
Севас має стати непридатним для базування військових кораблів
Для початку
13
21 квітня 2024 13:16:25
Цитувати
Таким чином рішення про те, що у діях судді Сергія Ковганича немає жодних порушень, є остаточним і оскарженню не підлягає.
Тобто швидкість як мінімум перевищив у 2 рази.
Але порушень нема
суддя не підпадає під адміністративну відповідальність
по закону  :weep:

Це до речі справжня дурня.
Роби що хочеш.
14
21 квітня 2024 12:40:26
Цитувати
Таким чином рішення про те, що у діях судді Сергія Ковганича немає жодних порушень, є остаточним і оскарженню не підлягає.

Тобто швидкість як мінімум перевищив у 2 рази.
Але порушень нема
15
21 квітня 2024 08:50:43
Рішення про те, що у діях судді Сергія Ковганича немає жодних порушень, є остаточним і оскарженню не підлягає

Друга Дисциплінарна палата Вищої ради правосуддя (ВРП) 17 квітня 2024 року розглянула дисциплінарну справу щодо судді Тульчинського районного суду Вінницької області Сергія Ковганича, затриманого поліцією у березні 2023 року за перевищення швидкості. На Ковганича поскаржилось Управління патрульної поліції в Тернопільській області через негідну поведінку судді під час затримання. Суд розглянув справу і виніс рішення про те, що у діях судді Сергія Ковганича немає жодних порушень, рішення остаточне і оскарженню не підлягає. Про це повідомив член Вищої ради правосуддя Роман Маселко.

Що відомо про затримання Ковганича
У  березні 2023 року поліцейські зупинили суддю Сергія Ковганича, який їхав на власному авто зі швидкістю 110 км/год при дозволеній 50 км/год. Перевищення швидкості поліцейські зафіксували за допомогою приладу TruCam.

На відеозаписі з приладу зафіксовано, як Ковганич одразу ж пред’являє поліціянтам посвідчення судді і відмовляється навіть подивитись запис.

Потім він починає сперечатися з поліцейськими, вважаючи їх дії неправомірними, каже що стягне з них моральну шкоду і через 10 хвилин їде з місця події, ігноруючи вимогу поліцейського дочекатись оформлення постанови за перевищення швидкості.

Коли автомобіль починає рух, на відео чути зойк поліцейського, який потім пояснив, що авто проїхалось йому по нозі (у суді 17 квітня поліцейський  після попередження про кримінальну відповідальність за недостовірні свідчення підтвердив, що суддя наїхав йому на ногу).

Після цього правоохоронці наздогнали і затримали суддю. При цьому вони перевищили повноваження, оскільки наділи на нього кайданки. За це поліцейський звільнений з роботи і засуджений до 3 років позбавлення волі умовно (справа № 607/8320/23).

Деталі  розгляду справи Ковганича
У суді заслухали пояснення судді Ковганича, він заперечив усі доводи дисциплінарної скарги, назвавши дії поліцейських протиправними, а свої – повністю законними.

Також Ковганич оскаржив постанову про адміністративне правопорушення за перевищення швидкості і суд її скасував, звільнивши суддю від сплати штрафу.

Суд відмовився притягати Сергія Ковганича до відповідальності за невиконання вимоги поліцейського та залишення місця події (ст. 185 КУпАП, справа № 607/7054/23).

«Я, як доповідач, прийшов до висновку, що дії судді очевидно не узгоджуються із законодавством. На моє переконання його дії були зумовлені впевненістю у безкарності, зважаючи на свій статус судді», – зазначив член Вищої ради правосуддя Маселко. Він переконаний, що подібна поведінка є неприпустимою, порочить звання судді і завдає суттєвої шкоди авторитету та довірі до суду, тому Маселко запронував притягнути Ковганича до відповідальності у виді подання про звільнення. Проте ця пропозиція була відхилена палатою.

Натомість член ВРП Сергій Бурлаков запропонував закрити провадження, оскільки не вбачає у діях судді будь-якого дисциплінарного правопорушення. Його пропозиція була підтримана більшістю голосів (за - Сергій Бурлаков та Віталій Саліхов, проти – Олена Ковбій).

Також було відхилено пропозицію Маселка надати скаржнику дозвіл на оскарження рішення палати (проти - Сергій Бурлаков та Віталій Саліхов, за – Олена Ковбій).

Таким чином рішення про те, що у діях судді Сергія Ковганича немає жодних порушень, є остаточним і оскарженню не підлягає.

«Але очевидною є проблема з правом на оскарження рішення. Закон дозволяє скаржнику оскаржити рішення палати лише при наявності дозволу, який дають ті, хто прийняв це рішення. Це абсурд, який однозначно треба виправляти. Скаржники і судді повинні мати безумовне право на оскарження рішення палати», – зазначив наостанок Маселко.

Відеозапис засідання палати доступний за посиланням.

Мотиви відкриття дисциплінарного провадження та фабула справи викладені в ухвалі про відкриття справи.
16
20 квітня 2024 23:06:22
17
20 квітня 2024 21:41:12
Що взагалі роблять авто з замальованими номерами і  в камуфляжі в тилу?
Таких навалом навіть на лісовому
Масиві
По Київу сотні
Тіко сьодні бачів дві без номерів
Голі
Додам, що стиль водіння у цих тачанок, скажімо так, дуже вольний. У Києві зокрема. Сьогодні вчергове надивився.

Я тут було якось відписався за тих їздунів на парамілітарних тачанках.
То мене тут з лайном змішували що родіну не люблю і як посмів на військових бочку котити.
18
20 квітня 2024 13:33:10
Спіймали. Чи самі здалися
19
20 квітня 2024 01:20:55
Каратка і нєказіста
Жизнь рассійскава прапагандіста
20
20 квітня 2024 01:17:22
Та просто наші далекобійними дронами перекинули кілька Стінгерів партизанам :)
21
19 квітня 2024 21:30:32
Обмежено придатні - це ті хто не купив собі зняття з обліку.
А знятих начебто не переперевірятимуть
Тим більше що вони вже в основному здриснули з країни
22
19 квітня 2024 19:01:23
я Івасі  любив і років 30 вже їх ніде не бачив
балтійська то фуйня, мале нежирне як кілька
в Польщі немає?
в Україні продають
і солену, і морожену
Напиши, будьласочка, де в Україні продають солені івасі. Можно в приват.

Днями бачив у Сільпо філе івасі. Але цінник...
Буває продають  в деяких суперах але дрібні і з погано чищеною лускою
23
19 квітня 2024 10:40:07
Робін Цзен, людина, яка стоїть за CATL, найбільшим у світі виробником акумуляторів для електромобілів, прокоментувала ситуацію з твердотільними батареями. Через десять років розробок він вважає, що до серійного використання таких блоків ще далеко. Чим поставив під сумнів нещодавню заяву Toyota про готовність комерціалізувати нові акумулятори протягом трьох років.

Зі слів Цзена, інженери CATL протестували матеріали твердотільних акумуляторів під тиском і виявили низку проблем. Зокрема, для максимальної віддачі блоку анод має бути виготовлений із чистого металевого літію. Його іони необхідно буде дифундувати під високим тиском, що небезпечно. Крім того під час заряджання та розряджання літій розширюється, скорочуючи термін служби батареї «можливо, до 10 циклів». Керівник CATL додав, що у разі пошкодження цілісності батареї, наприклад, під час аварії, літій може змішатись із вологою у повітрі. В результаті такої реакції утворюється токсичний гідрооксид літію.

Незважаючи на невпевненність щодо твердотільних батарей компанія продовжує розробляти нові акумулятори для електромобілів. Зокрема, фахівці CATL працюють над натрій-іонними та конденсованими батареями, в яких використовуються напівтверді матеріали. Зі слів Цзена, вони можуть забезпечити вдвічі більший запас ходу, ніж звичайні літій-іонні без будь-яких ризиків для безпеки.

Заява голови CATL про твердотільні батареї дещо не узгоджується з лютневим оголошенням про створення китайськими виробниками нового консорціуму. Компанія Цзена серед них. Учасники консорціуму мають намір до 2030 року створити в Китаї ланцюжок постачання твердотільних акумуляторів
24
19 квітня 2024 10:39:01
Перед війною у нас представництво PSA через дилерів пропонувало нові двигуни для старих моделей.
25
19 квітня 2024 10:34:54
Занадто тупо щоб в таке повірити не вислухавши іншу сторону.
Люди вміють перебрехати ситуацію на свою користь б'ючи на емоцію. Таке траплялося ж неодноразово
26
15 квітня 2024 17:21:53
Новий український баражуючий боєприпас RAM X, який презентували Володимиру Зеленському з нагоди свята Дня працівника ОПК. Він вже тестувався на фронті, за його допомогою була уражена ворожа «Тунгуска» та інша техніка. Коротко про його можливості:

▪️простий запуск з катапульти;
▪️заявлена дальність польоту 100+ км;
▪️швидкість 180 км/год;
▪️вага бойової частини складає 3 кілограми та має три види - осколкова, термобар та ударне ядро;
▪️працює парою з дроном-ретранслятором, який також шукає ціль;
▪️штучний інтелект, який захоплює ціль і може сам доводити БПЛА до неї;
▪️планується також можливість полювання за ворожими розвідувальними БПЛА, шляхом встановлення осколкової БЧ і контрольованого підриву поруч із ворожим безпілотником.
27
15 квітня 2024 09:15:55
В Україні розробили аналоги радянських протитанкових й протипіхотних мін.
МОН-50/100/200
ТМ-62П

https://mil.in.ua/uk/news/v-ukrayini-rozrobyly-analogy-radyanskyh-protytankovyh-j-protypihotnyh-min/
28
15 квітня 2024 09:00:43
Ні.
Надто складно, захаращування дописів.
Переклавши текст українською який тоді сенс залишати оригінальний?! Щоби що?!
29
15 квітня 2024 08:20:28
Наші як і кацапи почали використовувати дробовики.

https://armyinform.com.ua/2024/04/15/mayemo-spravu-z-70-vorozhymy-fpv-dronamy-na-den-nashi-voyiny-pokazaly-yak-drobovyk-robyt-nebo-chystishym/

В даному випадку такі від Hatsan Escort
Напівавтомат, 10 пострілів на хвилину



31
14 квітня 2024 09:08:06
https://t.me/vert_i_call/17330
І відео влучань балістики і пожежі на базі ВПС  - то фейк?

Так
32
14 квітня 2024 08:03:58
Гадаю отвєточка буде по виключному переліку військових баз та виробництв. Точно усі значимі об'єкти КСІР постраждають.
Безсумнівно винесуть іранські ВМС максимально.
Очевидно що захист у Ізраїля здатен витримати атаку типу сьогоднішньої. То ж відповідь плануватимуть грунтовно, без поспіху.
Боюся помилитися, але можливо зачекають до прийняття Конгресом виділення коштів, щоб до того Ізраїль зі статусу жертви не почали перетворювати на подлаго агрєссара, як то було з Газою
33
13 квітня 2024 08:10:22
Тому я дуже високо ціную голосовий інтерфейс з автомобілем, наприклад я надаю перевагу сказати Defog windshield (продуй туман на лобовому склі) замість самому шукати цю кнопку десь в третьому ряду пʼяту з ліва чи на тачскріні. Особливо в незнайомій арендованій машині.
Особливо високо його цінують німі люди.

Додадуть керування поглядом
Хоча нє, це ж відволікання
34
13 квітня 2024 07:50:53

Китайська компанія IM Motors презентувала новий електромобіль L6. Авто оснастили інноваційною батареєю нового покоління з твердим (а не рідким) електролітом. Про це повідомляє сайт CarNewsChina.

Твердотільну акумуляторну батарею встановлять на топовий варіант IM L6. Концерн SAIC, який розробив модель стверджує, що це перший серійний електрокар з таким типом батареї. Серед її переваг — більша енергоємність, а також довговічність та безпечність (ризик її загоряння значно нижчий).

Ємність батареї складає 130 кВт∙год, а заявлений запас ходу – 1000 км. Вона може дуже швидко заряджатися 900-вольтним струмом потужністю до 400 кВт: за 12 хвилин можна поповнити запас ходу на 400 км.

Unlike its name, the battery is not fully solid-state but semi-solid state, meaning the energy-carrying fluid contains some solid species. IM Motors claims its 130 kWh Lightyear “solid-state battery” is the industry’s first mass-produced semi-solid-state battery with ultra-fast charging capabilities.

Хай так
Проте - крок уперед
35
13 квітня 2024 07:41:50

Китайська компанія IM Motors презентувала новий електромобіль L6. Авто оснастили інноваційною батареєю нового покоління з твердим (а не рідким) електролітом. Про це повідомляє сайт CarNewsChina.

Твердотільну акумуляторну батарею встановлять на топовий варіант IM L6. Концерн SAIC, який розробив модель стверджує, що це перший серійний електрокар з таким типом батареї. Серед її переваг — більша енергоємність, а також довговічність та безпечність (ризик її загоряння значно нижчий).

Ємність батареї складає 130 кВт∙год, а заявлений запас ходу – 1000 км. Вона може дуже швидко заряджатися 900-вольтним струмом потужністю до 400 кВт: за 12 хвилин можна поповнити запас ходу на 400 км.
36
13 квітня 2024 07:35:51
та для чого хочеш

мабуть , як того звуть, Белобородова? він б купив. турча маю на увазі
Та те кацапське гівно за копійку вдавиться))
Знайшли кому пропонувати))
Декілька років тому  десь на цужику бився з кимось об заклад——ставка була пляшка пива здається)

пс. Він ще "волонтерам" 3 штуки торчить)——але вони йому простили)——розуміють що з кацапа як з козла молока)
Что за глупый скворетс?

3.49 утра в Гекмании  :weep:

37
12 квітня 2024 14:09:05
Доречі порошенко, можу помилятися, але залишився единиим класичним олігархом  в Україні, який є політиком, має вплив на медіа, є бенефіціаром монопольних компаній і має статки більше мільона прожиткових мінімумів

Перелік тих "монопольних компаній"?
Монополізував ринок чого?
38
12 квітня 2024 08:11:44
За династичними зв'язками Англія належить Франції, Московія - чи то німцям чи то англійцям, Іспанія - німцям. І т.д. і т.п.
Всі т.зв. "великі князі" на Заліссі - фіікція, бо були по суті призначеними ординцями гауляйтерами а не ставали згідно звичаєвому праву. Титул царя взагалі кацапи присвоєний, бо "царем" можна було стати лише або через Візантію або через ординців але тоді тре було бути чінгізидом.
Усе в історії кацапів крадене або самочинне або вигадане.
39
12 квітня 2024 06:46:45
То в чому суть статті?

Та там же ж що не речення - то лукаве втирання гнилого оселедця.
І знов за орбана і цінні папери
І наче й  обісрали а до суду не подаси
40
9 квітня 2024 01:06:46
хтось банально забув капот закрити як слід.. і що??
Та нічого - те саме що хтось забув двері болтами прикрутити, чи розповісти підотам про нові алгоритми автоматизованого управління.
"І так сайдьот"
саме так і забули, погано закрили.
капот на замках, хтост погано зафіксував,хтось не перевірив.

Для цього і робиться грамотне проектування з захистом від дурня.
А в авіації взагалі т.зв. "форми" усюди, і для пілотів і для техніків
Навіть в серіалі свіжому "Володарі неба" екіпаж бомбардувальника у WWII перед злетом довго і нудно робить перевірку згідно форми (checklist)

Повна версія