Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Що робити, якщо Рівнегаз не приймає показники лічильника – відповідь нардепа



Нещодавно рівненський нардеп Дмитро Соломчук запустив власну онлайн-приймальню для комунікації з містянами. Кожен може анонімно чи відкрито поділитися своїми пропозиціями та ідеями у режимі on-line.

Детальніше про це розповідає Час-Дій.

Деталі: Політик розповів, що за короткий термін роботи сайту до нього вже надійшли сотні питань і більшість з них стосуються роботи ПАТ “Рівнегаз”. За його словами рівняни масово скаржаться на те, що компанія не приймає в них показники лічильників.

У своєму Telegram-каналі нардеп Соломчук розповів, що потрібно робити в такому разі.

Коментар: “Шановні рівняни, у вас встановлені лічильники. Все що вам потрібно, це самостійно зняти з них показники, піти в банк та оплатити рахунки згідно із цими цифрами. Якщо буде якийсь тиск з боку газопостачальної компанії звертайтеся до мене і одразу будуть направлені звернення у відповідні контролюючі органи“, – прокоментував нардеп.


https://chasdiy.org/rivne/shcho-robyty-iakshcho-rivnehaz-ne-pryimaie-pokaznyky-lichylnyka-vidpovid-nardepa.html

 :laugh:
   
Це не в одному облгазі.багато облгазів зараз не приймають показники, щоб зимою влупити по новим цінам.
   
Львівгаз - та ж фігня. Сайт 104 пише "Показники прийняті", а потім десь числа 12го появляється якась взята зі стелі сума до оплати без показників в м3.
   
Львівгаз - та ж фігня. Сайт 104 пише "Показники прийняті", а потім десь числа 12го появляється якась взята зі стелі сума до оплати без показників в м3.

підтверджую - в мене у Львові такаж фігня  :X  ... вислав їм сьогодні фото лічильника через вайбер, кажуть це помагає ?
   
підтверджую - в мене у Львові такаж фігня  :X  ... вислав їм сьогодні фото лічильника через вайбер, кажуть це помагає ?
До одного місця ці фото. Вони потім покази знімуть і по 30 грн порахують
   
Вони потім покази знімуть і по 30 грн порахують

 ;o  бля ..
   
До одного місця ці фото. Вони потім покази знімуть і по 30 грн порахують
Обіцяли ж до квітня по річному тарифу 7.99 рахувати.
   
дивні якісь люди, вам перерахунок на 30 число(останній день місяця) йде, подали ви 25-го
то до ваших додадуть ше пару м3, середньо нарахованих

ps ха подивився на сайті, реально якісь ліві
   
дивні якісь люди, вам перерахунок на 30 число(останній день місяця) йде, подали ви 25-го
то до ваших додадуть ше пару м3, середньо нарахованих
Проблема в тому, що я подав 8 м3, а мені прислали 265 грв борг.
   
Обіцяли ж до квітня по річному тарифу 7.99 рахувати.
Вы реально думаете они будут себе в убыток работать?

   
подивився на сайті, реально якісь ліві

так ото_ж  :X  мені з потолка написали 7 кубів і вліпили борг 180 грн.  X(
   
так ото_ж  :X  мені з потолка написали 7 кубів і вліпили борг 180 грн.  X(
Бачиш, ти хоч знаєш, що в тебе газ по 180/7=25.71 ))
А у мене і кубометри не вказані, лише борг.
   
сума до оплати без показників в м3.
;o
   
Це не в одному облгазі.багато облгазів зараз не приймають показники, щоб зимою влупити по новим цінам.
+ Киiвоблгаз - личный кабинет в 104, продублировано СМС и по телефону оператору, показаний нема  :X
   
Абісняйу:

Якщо у вас почався різнобій з показниками лічильника по ГАЗУ ваш Рівненаз/Київгаз/Черкасигаз починає вам саме по газу, а не по доставці, нараховувати міфічні борги, то ви повинні:

1. Сфотографувати свій лічильник з поточними показниками.

2. Відвідати абонвідділ своєї газової компанії з тим телефоном. Там на прийомі дати, або показати свій телефон з цією фотографією оператору, щоб вона пересвідчилася, що фото саме сьогоднішнє, або вчорашнє, а аж ніяк не минулорічне. Тобто, у вашому телефоні вони повинні побачити у властивостях того фото дату його зйомки. Для них суттєва саме оця дата, щоб зафіксувати ваші поточні показники. Потім вам дадуть розписатися у списку на корекцію показників, і впродовж наступного місяця ваші показники буде відкориговано.

Але це не стосується тих ситуацій, де донараховують температурний коефіцієнт, а споживач відмовляється його сплачувати.


Була у мене місяців чотири тому ситуація: передала показники, але замість 226 кубів комп надіслав кількість кубів 26, а сам Черкасигаз домалював мені ззаду ще нуля, і вийшло у мене замість 226 аж 260, і  різницю кубів (34 куби) мені виставили в сумі 378 грн. боргом. Воно то нічого, але ж мені воно боргом лізе у приват24, і щоб сплатити фактично використане доводилося самій сидіти і обраховувати кількість на вартість. І ДА! В період існування заборгованості і різниці в показниках ваш місцевий газ НЕ ПРИЙМЕ у вас фактичні показники. Він тупо почне вам приплюсовувати 3,28 кубів щомісяця на одну особу, тіпа як без лічильника. Коли я пройшла оцю процедуру верифікації показників, мені потім той борг зняли, і продовжили далі нарахування по моїх переданих показниках, які почали у мене з наступного місяця приймати.

У мене просто були передані помилкові показники.

Як мені пояснили в газі, у них система НЕ ПРИЙМАЄ МЕНШІ показники, ніж вже зафіксовані. Треба потім тільки їх коригувати.
   
Абісняйу:

Якщо у вас почався різнобій з показниками лічильника по ГАЗУ ваш Рівненаз/Київгаз/Черкасигаз починає вам саме по газу, а не по доставці, нараховувати міфічні борги, то ви повинні:

1. Сфотографувати свій лічильник з поточними показниками.

2. Відвідати абонвідділ своєї газової компанії з тим телефоном. Там на прийомі дати, або показати свій телефон з цією фотографією оператору, щоб вона пересвідчилася, що фото саме сьогоднішнє, або вчорашнє, а аж ніяк не минулорічне. Тобто, у вашому телефоні вони повинні побачити у властивостях того фото дату його зйомки. Для них суттєва саме оця дата, щоб зафіксувати ваші поточні показники. Потім вам дадуть розписатися у списку на корекцію показників, і впродовж наступного місяця ваші показники буде відкориговано.

Але це не стосується тих ситуацій, де донараховують температурний коефіцієнт, а споживач відмовляється його сплачувати.


Була у мене місяців чотири тому ситуація: передала показники, але замість 226 кубів комп надіслав кількість кубів 26, а сам Черкасигаз домалював мені ззаду ще нуля, і вийшло у мене замість 226 аж 260, і  різницю кубів (34 куби) мені виставили в сумі 378 грн. боргом. Воно то нічого, але ж мені воно боргом лізе у приват24, і щоб сплатити фактично використане доводилося самій сидіти і обраховувати кількість на вартість. І ДА! В період існування заборгованості і різниці в показниках ваш місцевий газ НЕ ПРИЙМЕ у вас фактичні показники. Він тупо почне вам приплюсовувати 3,28 кубів щомісяця на одну особу, тіпа як без лічильника. Коли я пройшла оцю процедуру верифікації показників, мені потім той борг зняли, і продовжили далі нарахування по моїх переданих показниках, які почали у мене з наступного місяця приймати.

У мене просто були передані помилкові показники.

Як мені пояснили в газі, у них система НЕ ПРИЙМАЄ МЕНШІ показники, ніж вже зафіксовані. Треба потім тільки їх коригувати.

До дупи. Єдине, що допомогло - визвати контролера.
   
Показати зображення...
Нещодавно рівненський нардеп Дмитро Соломчук запустив власну онлайн-приймальню для комунікації з містянами. Кожен може анонімно чи відкрито поділитися своїми пропозиціями та ідеями у режимі on-line.

Детальніше про це розповідає Час-Дій.

Деталі: Політик розповів, що за короткий термін роботи сайту до нього вже надійшли сотні питань і більшість з них стосуються роботи ПАТ “Рівнегаз”. За його словами рівняни масово скаржаться на те, що компанія не приймає в них показники лічильників.

У своєму Telegram-каналі нардеп Соломчук розповів, що потрібно робити в такому разі.

Коментар: “Шановні рівняни, у вас встановлені лічильники. Все що вам потрібно, це самостійно зняти з них показники, піти в банк та оплатити рахунки згідно із цими цифрами. Якщо буде якийсь тиск з боку газопостачальної компанії звертайтеся до мене і одразу будуть направлені звернення у відповідні контролюючі органи“, – прокоментував нардеп.

https://chasdiy.org/rivne/shcho-robyty-iakshcho-rivnehaz-ne-pryimaie-pokaznyky-lichylnyka-vidpovid-nardepa.html

 :laugh:
передайте цьому ідіоту, що він далбайоб.

Бо тільки самому собі зняти показники і їх оплатити - цього замало. Це вигорить тільки для того, щоб ваш місцевий газ не подавав на вас позов до суду, бо при сплаті хоч якоїсь щомісячної частки вартості послуги у надавача послуг відсутні підстави для звернення до суду.

Знявши і оплативши показники по газу, ще треба їх якось і довести до відому надавача послуги. Не знаю, як в інших газах, а в Черкасигаз існує таке ПРИНЦИПОВЕ правило:

Показники треба передавати ДО КІНЦЯ останнього робочого дня поточного місяця. Бо показники, надіслані пізніше, вже не будуть враховуватися при виставленні вам рахунка за послугу. З цією метою я ЗАВЖДИ передаю показники по газу (та й по інших послугах з лічильників окрім електроенергії) в ПЕРЕДОСТАННІЙ робочий день поточного місяця. А по електроенергії у нас встановлені строки для передачі показників - з 30 числа поточного місяця по 2 число наступного місяця включно. Передані показники поза межами цих строків або будуть відкориговані донарахуванням, або взагалі не будуть враховані обленергом, а виставлять нулі, а в наступному місяці влуплять за два.
   
дивні якісь люди, вам перерахунок на 30 число(останній день місяця) йде, подали ви 25-го
то до ваших додадуть ше пару м3, середньо нарахованих

ps ха подивився на сайті, реально якісь ліві
Ти, дійсно дебіл, чи косиш під нього? То ж написано: "Львівгаз - та ж фігня. Сайт 104 пише "Показники прийняті", а потім десь числа 12го появляється якась взята зі стелі сума до оплати без показників в м3". Якщо не знаєш ситуації, то сиди тихенько, сопи собі у дві дудочки, а вираховуй 10 - 10 х 10 + 10 !
   
:laugh:

передайте цьому ідіоту, що він далбайоб.

Можеш це сам зробити - https://www.facebook.com/solomchuk.dmytro
   
До дупи. Єдине, що допомогло - визвати контролера.
ДО ДУПИ. У нас не ходять ща кожним твоїм вскукареком контролери. Я теж просила прислати контролера - сказали: ми самі будемо вирішувати, коли і куди його прислать, а ти якщо хочеш вирішити свою проблему, то зроби ось так, і так. Я пройшла за їхньою вказівкою оцю верифікацію показників по фото з телефону і мені їх відкоригували, знявши борг.
   
Можеш це сам зробити - https://www.facebook.com/solomchuk.dmytro
у мене немає там акаунта реального.
   
ДО ДУПИ. У нас не ходять ща кожним твоїм вскукареком контролери. Я теж просила прислати контролера - сказали: ми самі будемо вирішувати, коли і куди його прислать, а ти якщо хочеш вирішити свою проблему, то зроби ось так, і так. Я пройшла за їхньою вказівкою оцю верифікацію показників по фото з телефону і мені їх відкоригували, знявши борг.
диджитализация  :gigi:
   
у мене немає там акаунта реального.
Шкода.  :(
   
Так шо, будут поднимать цены? Не верится как-то
   
Абісняйу:

Якщо у вас почався різнобій з показниками лічильника по ГАЗУ ваш Рівненаз/Київгаз/Черкасигаз починає вам саме по газу, а не по доставці, нараховувати міфічні борги, то ви повинні:

1. Сфотографувати свій лічильник з поточними показниками.

2. Відвідати абонвідділ своєї газової компанії з тим телефоном. Там на прийомі дати, або показати свій телефон з цією фотографією оператору, щоб вона пересвідчилася, що фото саме сьогоднішнє, або вчорашнє, а аж ніяк не минулорічне. Тобто, у вашому телефоні вони повинні побачити у властивостях того фото дату його зйомки. Для них суттєва саме оця дата, щоб зафіксувати ваші поточні показники. Потім вам дадуть розписатися у списку на корекцію показників, і впродовж наступного місяця ваші показники буде відкориговано.

Але це не стосується тих ситуацій, де донараховують температурний коефіцієнт, а споживач відмовляється його сплачувати.


Була у мене місяців чотири тому ситуація: передала показники, але замість 226 кубів комп надіслав кількість кубів 26, а сам Черкасигаз домалював мені ззаду ще нуля, і вийшло у мене замість 226 аж 260, і  різницю кубів (34 куби) мені виставили в сумі 378 грн. боргом. Воно то нічого, але ж мені воно боргом лізе у приват24, і щоб сплатити фактично використане доводилося самій сидіти і обраховувати кількість на вартість. І ДА! В період існування заборгованості і різниці в показниках ваш місцевий газ НЕ ПРИЙМЕ у вас фактичні показники. Він тупо почне вам приплюсовувати 3,28 кубів щомісяця на одну особу, тіпа як без лічильника. Коли я пройшла оцю процедуру верифікації показників, мені потім той борг зняли, і продовжили далі нарахування по моїх переданих показниках, які почали у мене з наступного місяця приймати.

У мене просто були передані помилкові показники.

Як мені пояснили в газі, у них система НЕ ПРИЙМАЄ МЕНШІ показники, ніж вже зафіксовані. Треба потім тільки їх коригувати.

Не працюе.
Хоча ні, працюе, але тільки на один місяць :)
Вступили у право власності нової квартири.
По газу вже був борг, але там зрозуміло, тому що попередні власники не передавали показники.
Переоформили договір.
Борг убрали.
У квартиру потім ніхто не жив і ми кожного місяця передавали ті ж показники.
Ну и що, відразу почали нараховувати якісь ліві цифри.
А, ну і ще ж і транспортування   :facepalm1:
   
ДО ДУПИ. У нас не ходять ща кожним твоїм вскукареком контролери. Я теж просила прислати контролера - сказали: ми самі будемо вирішувати, коли і куди його прислать, а ти якщо хочеш вирішити свою проблему, то зроби ось так, і так. Я пройшла за їхньою вказівкою оцю верифікацію показників по фото з телефону і мені їх відкоригували, знявши борг.

До дупи. Поки не прийшов контролер - нічого не допомагало, ні фото на Вайбер, ні відвідування центру абонентів.
   
Два месяца, как такая фигня...
До этого, помогало фото, через их вайбер-канал...
Сейчас и на него, фуй забили...
И нет на них, никакой управы...
Харьков, если шо...
До сраки, все эти походы с фото и датой...
   
А ще вони бомбардують смсками, емейлами і вайбер повідомленнями про те, як мені вигідно влітку платити їм по 2500 грн, щоб не платити взимку по 3300.
   
Два месяца, как такая фигня...
До этого, помогало фото, через их вайбер-канал...
Сейчас и на него, фуй забили...
И нет на них, никакой управы...
Харьков, если шо...
До сраки, все эти походы с фото и датой...

а в чем, собственно, проблема?
большие разбежности?
   
а в чем, собственно, проблема?
большие разбежности?
Проблема в тому, що фактичні показники не фіксуються.  А облгази придумують свої.
   
Проблема в тому, що фактичні показники не фіксуються.  А облгази придумують свої.

так рано или поздно будет сверка
   
так рано или поздно будет сверка
До мене два роки ніхто не приходив.
   
До мене два роки ніхто не приходив.

но это же началось пару мес назад
т.е. разбежность только за два месяца

не пойму что за паника
   
Ну нас вроді фото лічільника допомагає.
   
Ну нас вроді фото лічільника допомагає.
Куди ти фото засовуєш?  :S
   
Куди ти фото засовуєш?
бота у вайбері постав і плати по лічильнику фактично
тема "для поболтать..."
   
бота у вайбері постав
Це вже по темі. Розкажи, як це зробить.
   
https://chats.viber.com/7104ua
Дякую! Чудово, що крім ботів та тролів на форумі є нормальні дописувачі.
   
https://chats.viber.com/7104ua
о точно  (tu)
ваще забув шо вайбером можна, бо звонити і тратити гроші не хочеться, а заходити знімати ваще перестали.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія