Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

А що там з євробляхами?

А що там з євробляхами?
Bmx

Кажуть мають забрати річний коефіцієнт і для старих авто буде фіксований платіж. Виходить що після нового року подешевіють авто?
   
Re: А що там з євробляхами?
Bmx

У Міністерстві інфраструктури розробляють законопроєкт, яким змінять процедуру розмитнення вже ввезених на територію України автомобілів на європейській реєстрації. Такі авто пропонують розмитнювати за єдиною ставкою та одним платежем.
Про це повідомив заступник міністра інфраструктури України Юрій Лавренюк під час наради, присвяченої питанням розмитнення автомобілів на іноземній реєстрації в Україні, передає прес-служба Мінінфраструктури.

«Ми також пропонуємо розділити всі автомобілі з іноземною реєстрацією на дві категорії, до яких будуть застосовуватись різні ставки розмитнення. Перша категорія — це більш старі автомобілі, які вже перебувають на території України, до певного об’єму і до певного віку. До такої категорії ми пропонуємо встановити єдину ставку розмитнення, єдиний платіж
   
Re: А що там з євробляхами?

Цена на нормальную бу машину что в Европе что в Украине практически одинакова. Я не беру во внимание машины которым лет под сраку.
 Проще купить в Украине пятилетнию машинку которая обслуживалась в официалов и есть в базе данных сто.
   
Re: А що там з євробляхами?

Борзеют евробляхеры - опять повылазили на дороги на своих помойных бмв
   
Re: А що там з євробляхами?

Борзеют евробляхеры - опять повылазили на дороги на своих помойных бмв
Да уж, марку биэмдаблю эти чуваки опустили в Украине  :D
   
Re: А що там з євробляхами?

неплохо бы. я б какой пикап 2000х годов с америки бы дернул.
с дизелем литров на 7. покрасил бы его валиком и был бы у меня идеальный рыбалко-охотный амтамабиль.
   
Re: А що там з євробляхами?

Да уж, марку биэмдаблю эти чуваки опустили в Украине  :D

ощущение такое, что на этих тройках и пятерках ездит один и тот же человек, или близнецы
   
Re: А що там з євробляхами?

неплохо бы. я б какой пикап 2000х годов с америки бы дернул.
с дизелем литров на 7. покрасил бы его валиком и был бы у меня идеальный рыбалко-охотный амтамабиль.
«Ми також пропонуємо розділити всі автомобілі з іноземною реєстрацією на дві категорії, до яких будуть застосовуватись різні ставки розмитнення. Перша категорія — це більш старі автомобілі, які вже перебувають на території України, до певного об’єму і до певного віку. До такої категорії ми пропонуємо встановити єдину ставку розмитнення, єдиний платіж
   
Re: А що там з євробляхами?
Bmx

Значить тре чекати закон, до нового року мали б прийняти , бо відтермінування штрафів до нр . Якщо знімуть віковий  коефіцієнт і влуплять 500-1000 долл за розмитнення, то по селах якийсь рух почнеться трохи.
   
Re: А що там з євробляхами?
van

 Не пишут слуги что придется возвращать деньги тем кто еще недавно пополнил     казну заплатил за растаможку  по 2-3 тысячи долларов  США ?   Вообщем слуги снова мутят в обществе  одних кинули  а нарушителям     пошли    на встречу   , уроды  (td)
   
Re: А що там з євробляхами?

«Ми також пропонуємо розділити всі автомобілі з іноземною реєстрацією на дві категорії, до яких будуть застосовуватись різні ставки розмитнення. Перша категорія — це більш старі автомобілі, які вже перебувають на території України, до певного об’єму і до певного віку. До такої категорії ми пропонуємо встановити єдину ставку розмитнення, єдиний платіж
ну там много выпускалось что мне подходит.
причем такие дизеля были классные без цепей/ремней с шестеренчатой передачей и насос форсунками идеально прямо. вечные движки.
   
Re: А що там з євробляхами?
van

  Низкие  пошлины на авто никогда не смогут поднять свой автопром .
   
Re: А що там з євробляхами?

Пока все ездят как и ездили, многие даже покупают.
   
Re: А що там з євробляхами?

  Низкие  пошлины на авто никогда не смогут поднять свой автопром .
:weep:
   
Re: А що там з євробляхами?

Я даже подумываю вторую бляху взять
   
Re: А що там з євробляхами?
den

Тут не вся новина

Суть в менших митах - в новому ТО
З сплатою щороку екологічних податків
І добування за вирізані каталізатори чи сажеві фільтри
   
Re: А що там з євробляхами?

  Низкие  пошлины на авто никогда не смогут поднять свой автопром .



Сам на таком езди за 10к баксов.
Вы случайно не Васадзе?
   
Re: А що там з євробляхами?

а як з тими, хто вже відвалив за розмитнення по 50-100к грн?
   
Re: А що там з євробляхами?

Ну сколько нас еще этим будут пичкать? Бамс
Новый автомобиль конкурент Бэхам и Мэрсам  :facepalm:
   
Re: А що там з євробляхами?
DVB

Висновок - не варто вчасно платити за газ / опалення. Чим нагліше не платити, тим більшою буде пільга :love:  [ua]  Люблю Україну!
   
Re: А що там з євробляхами?
van

Страна кидал  люди поверили заплатили высокие  пошлины некоторые влезли в долги ,  и вот пришел  театрал и решил  можно ноющим халявщикам  жирному боту что спалил   джип пойти на уступки 
   
Re: А що там з євробляхами?

Страна кидал  люди поверили заплатили высокие  пошлины некоторые влезли в долги ,  и вот пришел  театрал и решил  можно ноющим халявщикам  жирному боту что спалил   джип пойти на уступки 
Я не знаю кто в здравом уме купит 15 летний металлолом. Проще на такси ездить
   
Re: А що там з євробляхами?

а як з тими, хто вже відвалив за розмитнення по 50-100к грн?
а як бути з тими шо купили бакс по 8? відали значить мали змогу і потрібно було вже.
   
Re: А що там з євробляхами?
Bmx

Тут не вся новина

Суть в менших митах - в новому ТО
З сплатою щороку екологічних податків
І добування за вирізані каталізатори чи сажеві фільтри
На рахунок екологічного податку,  то  ви самі так прогнозуєте, чи маєте якісь посилання?
   
Re: А що там з євробляхами?
DVB

Цитата: DFMB
а як бути з тими шо купили бакс по 8? відали значить мали змогу і потрібно було вже.
о, вчергове пішли переповідки найдешевших АЕСівських "аргументів" зубожілих субсидіантів на шлакових х5
не купив бакс по 8, а вкрав бакс по нуль, потім назбиралось ще 500 тис таких самих злодюжок, а потім частина з них замість відсидіти, заплатила за бакс по 4 (за той, що для не злодюжок по 8), а частина і досі за крадені бакси нічого не хоче платити. Нахер таку "справедливу" державу :facepalm:
   
Re: А що там з євробляхами?
den

На рахунок екологічного податку,  то  ви самі так прогнозуєте, чи маєте якісь посилання?
Нефьодов про це сказав
Саме така концепція зараз розглядається
Дешеве розмитнення в обмін на ТО  та щорічна плата за авто ( ставили в приклад Польщу, мол там 200 євро від більше плата щороку )
   
Re: А що там з євробляхами?
DVB

Гіршого автопарку ніж в Польщі, в Європі ще треба пошукати.
   
Re: А що там з євробляхами?

а як бути з тими шо купили бакс по 8? відали значить мали змогу і потрібно було вже.

купувати бакс по 8, ато влуплять кінські штрафи не було законом. Відчуваєш різницю? Тобто вирішили наіпати тих, хто виконав закон і дати халяву тим, хто на нього забив. Мудро!
   
Re: А що там з євробляхами?
Bmx

Нефьодов про це сказав
Саме така концепція зараз розглядається
Дешеве розмитнення в обмін на ТО  та щорічна плата за авто ( ставили в приклад Польщу, мол там 200 євро від більше плата щороку )
Дійсно є таке:

Тому пан Нефьо́дов пропонує розмитнювати старі авто за фіксованою ставкою (наприклад, 500 євро з автомобіля), або за формулою, в який фігурує якийсь один параметр (скажімо, об'єм двигуна або потужність). Але найголовніше, шо і пан Нефьо́дов, і решта представників державних органів, які були присутні на цій зустрічі, одностайно наголошують на необхідності введення обов’язкового технічного контролю (техогляду) для усіх транспортних засобів.

Читайте також: Авто з ГБО першими підуть під техогляд

Державники наголошують на значний негативний впливі на екологію та поганий технічний стан автомобілів, що ввозились з Євросоюзу. На їх думку, ті автомобілі, які вже ввезені в Україну, слід легалізувати за якомога простішою схемою (можливо навіть відмінити акциз), але одразу після цього слід ввести обов’язковий техогляд для всіх транспортних засобів.
   
Re: А що там з євробляхами?

В Україні 170 тис.км доріг. Утримуються вони за рахунок податків на бензин.Продаж бензину квітень 2013р-320 тис.тонн. За 5 років продаж впав квітень 2018р.-110тис.тонн. За що утримувати дороги, коли кількість авто на них катастрофічно падає?. Бляхі дозволили покращити ситуацію-продаж бензину квітень 2019р. виріс до 130 тис.тонн. Тому, для подальшого ремонту доріг-податки і акцизи на авто прямуватимуть до нуля, щоб хоч якось, утримати мінімальну  кількість авто на дорогах.
   
Re: А що там з євробляхами?
Bmx

купувати бакс по 8, ато влуплять кінські штрафи не було законом. Відчуваєш різницю? Тобто вирішили наіпати тих, хто виконав закон і дати халяву тим, хто на нього забив. Мудро!

Таке життя, постійно хтось когось найопує.  Якби попередня влада не телилась 2-3  роки і розрулила це...

 
   
Re: А що там з євробляхами?
tyv

  Низкие  пошлины на авто никогда не смогут поднять свой автопром .
який ще автопром?!
його у нас ніколи не було
   
Re: А що там з євробляхами?
Bmx

купувати бакс по 8, ато влуплять кінські штрафи не було законом. Відчуваєш різницю? Тобто вирішили наіпати тих, хто виконав закон і дати халяву тим, хто на нього забив. Мудро!

Але ж скоро законно буде платити в кілька раз менші суми мита. А попередні тарифи будуть НЕЗАКОННИМИ.
Як по ваших відчуттях, коли більше найопували?
   
Re: А що там з євробляхами?

В Україні 170 тис.км доріг. Утримуються вони за рахунок податків на бензин.Продаж бензину квітень 2013р-320 тис.тонн. За 5 років продаж впав квітень 2018р.-110тис.тонн. За що утримувати дороги, коли кількість авто на них катастрофічно падає?. Бляхі дозволили покращити ситуацію-продаж бензину квітень 2019р. виріс до 130 тис.тонн. Тому, для подальшого ремонту доріг-податки і акцизи на авто прямуватимуть до нуля, щоб хоч якось, утримати мінімальну  кількість авто на дорогах.
от тільки від податку на бензин саме в дорожній фонд іде не більше 40%, а в часи яценюка - взагалі 5% ішло.
   
Re: А що там з євробляхами?
den

от тільки від податку на бензин саме в дорожній фонд іде не більше 40%, а в часи яценюка - взагалі 5% ішло.

З 2020 іде 100%
Цього року 75%

   
Re: А що там з євробляхами?
den

Тіки акцизів тих лише 44 млрд грн
А треба на дороги набагато більше
   
Re: А що там з євробляхами?

В Україні 170 тис.км доріг. Утримуються вони за рахунок податків на бензин.Продаж бензину квітень 2013р-320 тис.тонн. За 5 років продаж впав квітень 2018р.-110тис.тонн. За що утримувати дороги, коли кількість авто на них катастрофічно падає?. Бляхі дозволили покращити ситуацію-продаж бензину квітень 2019р. виріс до 130 тис.тонн. Тому, для подальшого ремонту доріг-податки і акцизи на авто прямуватимуть до нуля, щоб хоч якось, утримати мінімальну  кількість авто на дорогах.

Тому потрібно вводити шляховий податок для всіх машин, в тому числі для тих, які їздять раз на тиждень.
   
Re: А що там з євробляхами?

Тут не вся новина

Суть в менших митах - в новому ТО
З сплатою щороку екологічних податків
І добування за вирізані каталізатори чи сажеві фільтри

надеюсь коррупцию еще не поборят?
   
Re: А що там з євробляхами?
Bmx

Тому потрібно вводити шляховий податок для всіх машин, в тому числі для тих, які їздять раз на тиждень.

А такий податок практикується у Європі? Як його менеджити?
   
Re: А що там з євробляхами?

З 2020 іде 100%
новини з майбутнього? Як там, "путч" відбувся? Зелень скинули?
Цього року 75%
Ще раз - яким чином обгрунтовується НЕЦІЛЬОВЕ використання ЦІЛЬОВОГО податку? І для чого це оправдовувати?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія