Політичний ФОРУМ
Клуб ФУП => Тема розпочата: проходямимо від 5 листопада 2018 13:35:54
-
-
манюпаси
-
вот как надо.
завтра тарифы откатывают обратно.
а хотели 9 грн. за маршрутку и 8 за коммунальный транспорт.
-
вот как надо.
завтра тарифы откатывают обратно.
а хотели 9 грн. за маршрутку и 8 за коммунальный транспорт.
так надо ? )) хіба проблема в цінах на комунальний транспорт ?
-
а в Тернополі хто "влада"? більшість у кого там в лапках?
-
В нас в Полтаві знизили з місяць назад. З 5 грн. до 4 грн. в маршрутках і з 3 до 2 в тролейбусі.
-
пусть ездят в разваленных маршрутках )
-
Та того Тернополя кіт наплакав які 9 грн?
-
пусть ездят в разваленных маршрутках )
А яким чином вартість проїзду корелюється з його якістю ? В нас ?
-
Та того Тернополя кіт наплакав які 9 грн?
Теж здивувувся. Там тисяч 150- 200 живе ?
-
Та того Тернополя кіт наплакав які 9 грн?
ну хотели власти Тернополя ушицы похлебать..
а тут облом B-)
-
пусть ездят в разваленных маршрутках )
ціна проїзду у нас корелює тільки скільки маршрутчики будуть відстьогувати місцевому депутату під чиїм дахом вони працюють.
до якості ціна немає абсолютно ніякого відношення.
-
а где можно помитинговать против цен на такси?
-
6 гривень в троліку і 7 маршруткою по електронці. 8 і 9 кешем.
-
пусть ездят в разваленных маршрутках )
А яким чином вартість проїзду корелюється з його якістю ? В нас ?
а НИКАК.
-
а где можно помитинговать против цен на такси?
ХЗ. Наприклад, в нас в Полтаві ти не помітінгуєш проти таксі. Бо немає жодного. Вони всі косять під кур*єрські служби. Нормальок ?
А якість перевезення така , що навіть в крайніх випадках тіпа на вокзал стрьомно користуватись. Ну і нах вони такі гарні потрібні ?
-
пусть ездят в разваленных маршрутках )
А яким чином вартість проїзду корелюється з його якістю ? В нас ?
а НИКАК.
Отож. Тому розмови деяких на ФУПі про підвищення якості проїзду як аргумент з підвищення цін нагадують віру дитину в діда Мороза.
Гарна казка. Не більше.
-
пусть ездят в разваленных маршрутках )
ціна проїзду у нас корелює тільки скільки маршрутчики будуть відстьогувати місцевому депутату під чиїм дахом вони працюють.
до якості ціна немає абсолютно ніякого відношення.
(tu)
-
пусть ездят в разваленных маршрутках )
на сході країні за проїзд на ушатаном газельвангене тариф десь 5-6 гривень
-
пусть ездят в разваленных маршрутках )
ціна проїзду у нас корелює тільки скільки маршрутчики будуть відстьогувати місцевому депутату під чиїм дахом вони працюють.
до якості ціна немає абсолютно ніякого відношення.
ну люди могли митинговать по поводу качества транспорта, - получили бы лучше транспорт
а так митинг по цене - получат ниже цену , а качество будет - просто едующая разваливающаяся маршрутка, никто в убыток не будет ездить
-
В нас в Полтаві знизили з місяць назад. З 5 грн. до 4 грн. в маршрутках і з 3 до 2 в тролейбусі.
Сенс який в цьому?
-
https://twitter.com/view/status/1059112900382605312
Молодці.
-
В нас в Полтаві знизили з місяць назад. З 5 грн. до 4 грн. в маршрутках і з 3 до 2 в тролейбусі.
Сенс який в цьому?
про нарід подбали (tu)
-
пусть ездят в разваленных маршрутках )
ціна проїзду у нас корелює тільки скільки маршрутчики будуть відстьогувати місцевому депутату під чиїм дахом вони працюють.
до якості ціна немає абсолютно ніякого відношення.
ну люди могли митинговать по поводу качества транспорта, - получили бы лучше транспорт
а так митинг по цене - получат ниже цену , а качество будет - просто едующая разваливающаяся маршрутка, никто в убыток не будет ездить
просто кількість маршруток зменшать, а воділа на кожній зупінці буде вибігати на утрамбовувати пасажирів в двері :weep:
-
В нас в Полтаві знизили з місяць назад. З 5 грн. до 4 грн. в маршрутках і з 3 до 2 в тролейбусі.
Сенс який в цьому?
в Полтаве популисты правят, одной рукой делают проезд за копейки, другой рукой отдают газовые месторождения своим людям
-
В нас в Полтаві знизили з місяць назад. З 5 грн. до 4 грн. в маршрутках і з 3 до 2 в тролейбусі.
Сенс який в цьому?
Ринок, йопт.
-
В нас в Полтаві знизили з місяць назад. З 5 грн. до 4 грн. в маршрутках і з 3 до 2 в тролейбусі.
Сенс який в цьому?
в Полтаве популисты правят, одной рукой делают проезд за копейки, другой рукой отдают газовые месторождения своим людям
Ну ради об*єктивності ти не плутай міську і обласну владу. Хоча гівнюки і перша і друга.
То обласна творить з газовими родовищами. Сам розумієш в нас прямо в місті вишок немає.
* І не своїм , а пану Фуксу з Росїі. Причому Батьківщина дружно разом з БПП,
-
Тернопіль.Театральна площа.4.10.2018.
Мітинг проти ціни на проїзд в громадському транспорті за 9 гривень.
1. А де були всі ці люди, коли набиралися мільярдні кредити та витрачалися резерви НБУ, що, врешті, призвело до девальвації?
2. Мітинг логічніше перенести до штаб-квартири ОПЕК.
3. Існує варіант зниження ціни, але він нікому не сподобається. "Їздити" доведеться 2-м маршрутом. Дешево і корисно.
-
Тернопіль.Театральна площа.4.10.2018.
Мітинг проти ціни на проїзд в громадському транспорті за 9 гривень.
1. А де були всі ці люди, коли набиралися мільярдні кредити та витрачалися резерви НБУ, що, врешті, призвело до девальвації?
2. Мітинг логічніше перенести до штаб-квартири ОПЕК.
3. Існує варіант зниження ціни, але він нікому не сподобається. "Їздити" доведеться 2-м маршрутом. Дешево і корисно.
вірна думка. але це неможливо пояснити бидло населенню. будуть пішки ходити
-
Ринок, йопт.
Ринок на драндулетах.
В Рівному при 5грн вже третина маршрутів порожня. Немає кому і на чому їздити
-
Тернопіль.Театральна площа.4.10.2018.
Мітинг проти ціни на проїзд в громадському транспорті за 9 гривень.
1. А де були всі ці люди, коли набиралися мільярдні кредити та витрачалися резерви НБУ, що, врешті, призвело до девальвації?
2. Мітинг логічніше перенести до штаб-квартири ОПЕК.
3. Існує варіант зниження ціни, але він нікому не сподобається. "Їздити" доведеться 2-м маршрутом. Дешево і корисно.
вірна думка. але це неможливо пояснити бидло населенню. будуть пішки ходити
Соромлюсь спитати, пацани , ви точно сповна розуму ? Нічого особитого . Просто цікаво.
Один х.ню городить - другий лайкає..
-
Соромлюсь спитати, пацани , ви точно сповна розуму ? Нічого особитого . Просто цікаво.
Один х.ню городить - другий лайкає..
:facepalm:
Хочеш Венесуелу тут?
З сусідньох гілки. Низькі ціни
-
Ринок, йопт.
Ринок на драндулетах.
В Рівному при 5грн вже третина маршрутів порожня. Немає кому і на чому їздити
В нас повні. Ще не всі як у вас у Польщу з*їбались. Від цін , які з такуо платнею не можуть платити теж.
-
Соромлюсь спитати, пацани , ви точно сповна розуму ? Нічого особитого . Просто цікаво.
Один х.ню городить - другий лайкає..
:facepalm:
Хочеш Венесуелу тут?
Вона вже тут. Не помітив ?
-
Вона вже тут. Не помітив ?
Майже була. Слава аллахам, вилазимо потрошки.
-
Майже була. Слава аллахам, вилазимо потрошки.
Навпаки. влазимо потроху. але постійно.
Нам просто простіше - Європа поряд - зібрав торбу і в Польшу
-
Вона вже тут. Не помітив ?
Майже була. Слава аллахам, вилазимо потрошки.
Куди, Андрюшка ? В Польщу ? Мільонами вже ? Навіть не сотнями тисяч ? Зза нещасного мільярда від МВФ майже дефолт був ( Гройсман)
Куди вилазимо, Андрійко ?
Що ви пєтрушкі мелете ? Ви чи діти чти неповносправні їй-бо. Ну що ви тут людям тулите , які тут живуть ?
Ковбасників розважайте. Може вони повірять.
-
Майже була. Слава аллахам, вилазимо потрошки.
Навпаки. влазимо потроху. але постійно.
Нам просто простіше - Європа поряд - зібрав торбу і в Польшу
Випередив.
Андршка , мабуть, якийсь стажер з мінстеця. Меле як бичок пісяє. Аби куди.
-
Куди, Андрюшка ? В Польщу ? Мільонами вже ? Навіть не сотнями тисяч ?
Поляки та східна теж через це пройшли.
Зза нещасного мільярда від МВФ майже дефолт був ( Гройсман)
Весною 2014-го Україна взагалі чудом вижила. На цьому фоні дефолт - це так, дрібні неприємності. До речі, хто довів країну до такого стану, нагадаєш?
Що ви пєтрушкі мелете ?
Я петрушка? :facepalm1:
-
Андршка , мабуть, якийсь стажер з мінстеця. Меле як бичок пісяє. Аби куди.
Ага, стажор, з 2001 року на форумі.
-
пусть ездят в разваленных маршрутках )
Яка різниця в транспорті за 4 грн чи за 10 у Києві?
Й тоді й зараз їздять смердячі чорним димом "Богдани" з тормозними колодками, які ніколи не міняли?
Просто у хазяїна автопарку зростає прибуток.
-
Вона вже тут. Не помітив ?
Майже була. Слава аллахам, вилазимо потрошки.
Звідки буде рости економіка, якщо всі "робочі руки" поїдуть у інші країни працювати?
-
Андршка , мабуть, якийсь стажер з мінстеця. Меле як бичок пісяє. Аби куди.
Ага, стажор, з 2001 року на форумі.
Чим доведеш ? В 2005 бази накрились. Можеш казати з 1901.
-
Чим доведеш ? В 2005 бази накрились. Можеш казати з 1901.
База кілька разів накривалася. Зрештою, не про те мова.
-
Звідки буде рости економіка, якщо всі "робочі руки" поїдуть у інші країни працювати?
Спочатку "звідтам" і буде рости, грошики ж присилають. Навчаться, частина повернеться вже з руками (і особливо головою) з правильного місця. Ще раз - багато країн таке проходили.
-
пусть ездят в разваленных маршрутках )
Яка різниця в транспорті за 4 грн чи за 10 у Києві?
Й тоді й зараз їздять смердячі чорним димом "Богдани" з тормозними колодками, які ніколи не міняли?
Просто у хазяїна автопарку зростає прибуток.
длина маршрута разная? городской коммунальный транспорт лучше в Киеве, чем в регионах
по 10грн, думаю, нет в Киеве маршрутов
-
Звідки буде рости економіка, якщо всі "робочі руки" поїдуть у інші країни працювати?
Спочатку "звідтам" і буде рости, грошики ж присилають. Навчаться, частина повернеться вже з руками (і особливо головою) з правильного місця. Ще раз - багато країн таке проходили.
Мрія "фанатів пороха" у тому, щоб сюди гроші від "заробітчан" надходили рікою. Але так буде не завжди.
А якщо не повернуться, га?
У тебе взагалі мізкі є?
У Польщу частина людей повернулася бо там відбулися справжні структурні реформи та почалося стале зростання економіки, плюс дотації від ЄС почали давати свої плоди.
Де у нас схожа ситуація?
Ти бачив десь структурні реформи? Де саме?
Країна занурюється у ще більший феодалізм ніж була за Кучми :facepalm:
-
пусть ездят в разваленных маршрутках )
Яка різниця в транспорті за 4 грн чи за 10 у Києві?
Й тоді й зараз їздять смердячі чорним димом "Богдани" з тормозними колодками, які ніколи не міняли?
Просто у хазяїна автопарку зростає прибуток.
длина маршрута разная? городской коммунальный транспорт лучше в Киеве, чем в регионах
по 10грн, думаю, нет в Киеве маршрутов
Це твоє припущення бо ти не користуєшься муніципальним транспортом, я вгадав?
З приводу роздовбаних "Богданів" питання є?
Там навіть проїзд по 20-30 грн не допоможе, бо все рівно будуть возити роздовбані "Богдани".
-
Не скажу шо так вже й багато українців на постійно залишається у Польщі.
Одна з причин гадаю...своєрідніст ь їхньої мови.
Мені здається не багатьох тішить факт шо треба буде говорити на цій мові решту свого життя
-
Не скажу шо так вже й багато українців на постійно залишається у Польщі.
Одна з причин гадаю...своєрідніст ь їхньої мови.
Вся молодь там залишається. Практично без винятків.
Мова дуже зрозуміла. Виняток кілька специфічних "ш" "ж" "л" котрі важно вимовити без акцента. Але молода людина за кілька років говорить практично без акценту
-
Потрібно вимагати зміну виборчого законодавства чи інших структурних реформ. Чи зносити олігархічну банду - всіх цих вальцманів капітельманш яценюків. А поки виходять мітингувати за безплатний проїзд (чи зниження ціни на нього) нічого не поміняється - навпаки це тільки високий показник тупізни населення.
-
Яка різниця в транспорті за 4 грн чи за 10 у Києві?
Й тоді й зараз їздять смердячі чорним димом "Богдани" з тормозними колодками, які ніколи не міняли?
Просто у хазяїна автопарку зростає прибуток.
длина маршрута разная? городской коммунальный транспорт лучше в Киеве, чем в регионах
по 10грн, думаю, нет в Киеве маршрутов
Це твоє припущення бо ти не користуєшься муніципальним транспортом, я вгадав?
З приводу роздовбаних "Богданів" питання є?
Там навіть проїзд по 20-30 грн не допоможе, бо все рівно будуть возити роздовбані "Богдани".
еще раз. в муниципальном городском транспорте Киева не ездят маршрутки, а нормальные троллейбусы и автобусы и уже даже внедрили оплату билетов картами
-
Не скажу шо так вже й багато українців на постійно залишається у Польщі.
Одна з причин гадаю...своєрідніст ь їхньої мови.
Мені здається не багатьох тішить факт шо треба буде говорити на цій мові решту свого життя
Яка різниця?
Поїдуть далі до Німеччини.
Там взагалі 205 євро соціал на дитину у місяць.
Головне що "поклонники Порошенка" вважають, що ця "ріка з доларів заробітчан" буде вічна чи ці люди повернуться. :facepalm:
Вони повертаються щоб забрати звідси своїх дітей, батьків, та вже поїхати назавжди.
Що тут ловити на 3200 грн? Смерть від голоду?
-
длина маршрута разная? городской коммунальный транспорт лучше в Киеве, чем в регионах
по 10грн, думаю, нет в Киеве маршрутов
Це твоє припущення бо ти не користуєшься муніципальним транспортом, я вгадав?
З приводу роздовбаних "Богданів" питання є?
Там навіть проїзд по 20-30 грн не допоможе, бо все рівно будуть возити роздовбані "Богдани".
еще раз. в муниципальном городском транспорте Киева не ездят маршрутки, а нормальные троллейбусы и автобусы и уже даже внедрили оплату билетов картами
Це що зараз було? Чергова методичка Палія?
Ти про е-квиток? не ввели ще, введуть з нового року.
-
Вони повертаються щоб забрати звідси своїх дітей, батьків, та вже поїхати назавжди.
Італія , Португалія. як приклад.
Перша хвиля. що поїхала в 90-х повністю забрала до себе всіх родичів до третього коліна. Не повернувся жодний.
-
Це твоє припущення бо ти не користуєшься муніципальним транспортом, я вгадав?
З приводу роздовбаних "Богданів" питання є?
Там навіть проїзд по 20-30 грн не допоможе, бо все рівно будуть возити роздовбані "Богдани".
еще раз. в муниципальном городском транспорте Киева не ездят маршрутки, а нормальные троллейбусы и автобусы и уже даже внедрили оплату билетов картами
Це що зараз було? Чергова методичка Палія?
Ти про е-квиток? не ввели ще, введуть з нового року.
ну да , только с 1 ноября https://ru.тсн/kyiv/v-kieve-vvodyat-edinyy-bilet-na-transport-gde-kupit-i-popolnit-i-kak-on-rabotaet-1242018.html
-
У всьому світі громадський транспорт є дотаційний. 60% бюджету Варшави йде на дотацію транспорту. Тільки в нас з цього зробили бізнес ще й прибутковий.
-
60% бюджету Варшави йде на дотацію транспорту.
Туфта якась написана.
В Талліні весь транспорт безкоштовний і на це не йде весь бюджет столиці :)
-
У Львові нові МАЗи чомусь їздять з київськими номерами. Це тільки переплата на страхівці в 2 рази.
-
А якщо не повернуться, га?
У тебе взагалі мізкі є?
Не повернуться? Бо у Польщах транспорт дешевший?
-
У Львові нові МАЗи чомусь їздять з київськими номерами.
А В Рівному нові МАЗи їздять з шильдиками Дніпровського заводу
-
У всьому світі громадський транспорт є дотаційний. 60% бюджету Варшави йде на дотацію транспорту. Тільки в нас з цього зробили бізнес ще й прибутковий.
с какого фига человек, не пользующийся городским автобусом, должен его дотировать?
на городские деньги пусть строят дороги - ими все пользуются
-
60% бюджету Варшави йде на дотацію транспорту.
Туфта якась написана.
В Талліні весь транспорт безкоштовний і на це не йде весь бюджет столиці :)
Розміри міст трохи відрізняються і в Таллінні немає метро.
-
А якщо не повернуться, га?
У тебе взагалі мізкі є?
Не повернуться? Бо у Польщах транспорт дешевший?
Ні, там заробітки дозволяють не померти з голоду.
Все дуже просто.
В Україні не тільки не створюються нові робочі місця, але ті що є просто за дуже жалюгідно-жебрацьку заробітну плату, яку навіть "працювати на туалет" називати язик не повертається.
-
У всьому світі громадський транспорт є дотаційний. 60% бюджету Варшави йде на дотацію транспорту. Тільки в нас з цього зробили бізнес ще й прибутковий.
с какого фига человек, не пользующийся городским автобусом, должен его дотировать?
на городские деньги пусть строят дороги - ими все пользуются
У Львові ми за комунальні автобуси платимо 2 рази. Бо закупляються вони за рахунок бюджету міста, а ціна проїзду така як і в приватних перевізників
-
У Львові ми за комунальні автобуси платимо 2 рази. Бо закупляються вони за рахунок бюджету міста, а ціна проїзду така як і в приватних перевізників
так деньги идут на зарплаты и топливо, а прибыль - в бюджет города, откуда пришли деньги на покупку автобуса. что логично )
-
Розміри міст трохи відрізняються і в Таллінні немає метро.
Збрехали ви рівно в два рази. Тільки 30% грошей Варшави йде на транспорт і розбудову метро
https://traffic.od.ua/news/worldtrans/1186106
-
с какого фига человек, не пользующийся городским автобусом, должен его дотировать?
Люди взагалі-то платять за право користуватися.
В парк ви теж можете не ходити, але обслуговувати його комусь потрібно.
-
Люди взагалі-то платять за право користуватися.
В парк ви теж можете не ходити, але обслуговувати його комусь потрібно.
давайте по приоритетам. дорогами пользуются все. сначала - дороги )
-
давайте по приоритетам. дорогами пользуются все. сначала - дороги )
Далеко не у всіх є автомобіль. Більшість народу в мегаполісі пересувається в метро.
Значний відсоток - взагалі інваліди. котрі практично не виходять з дому.
Так зозуміліше?
-
У Львові ми за комунальні автобуси платимо 2 рази. Бо закупляються вони за рахунок бюджету міста, а ціна проїзду така як і в приватних перевізників
так деньги идут на зарплаты и топливо, а прибыль - в бюджет города, откуда пришли деньги на покупку автобуса. что логично )
В тому то і справа що прибутку нема.
-
В тому то і справа що прибутку нема.
Звідки така інформація. якшо комунальний рухомий склад оновлюється?
В маленькому Рівне тільки дотації від держави на льготників на 70 тролейбусів склали в минулову році 60 млн грн
Ось за рік і зявилося 14 нових мазівських тролейбусів
-
кажуть, тепер у Тернополі перевізники страйк оголосили
цікаво, як тернополяни з цим впораються
було б непогано, якби вони почали самоорганізовуватис я задля того, щоб провчити оборзілих маршруточників
-
щоб провчити оборзілих маршруточників
До чого тут маршрутники. коли в Тернополі єдиний квиток ? І ціна однакова в комунальному і приватному транспорті? Може то міська влада "оборзіла" піднявши тарифи в два рази від сусідніх обл. центрів?
-
В тому то і справа що прибутку нема.
Звідки така інформація. якшо комунальний рухомий склад оновлюється?
В маленькому Рівне тільки дотації від держави на льготників на 70 тролейбусів склали в минулову році 60 млн грн
Ось за рік і зявилося 14 нових мазівських тролейбусів
Почитайте бюджет. І в нас закупили трамваї після капремонту, які не можуть їздити по Львову. А прибутку немає тому що АТП1 є чорною касою Рижого, що приносить необліковану готівку.
-
Ні, там заробітки дозволяють не померти з голоду.
Все дуже просто.
І ну нас дозволяють. Якщо працювати, а не імітувати роботу.
В Україні не тільки не створюються нові робочі місця, але ті що є просто за дуже жалюгідно-жебрацьку заробітну плату, яку навіть "працювати на туалет" називати язик не повертається.
А що тобі заваджає створювати робочі місця? Що тобі заважає платити достойну зарплату?
-
Після останньої реформи транспорту Рижий підгріб всі прибуткові маршрути під себе. Договір на перевезення заключається кожного року. Тому приватники змушені доливати старі Богдани і Еталони.
-
В тому то і справа що прибутку нема.
значит денег с билетов хватает только на топливо и зарплату, чего жаловаться?
-
У всьому світі громадський транспорт є дотаційний. 60% бюджету Варшави йде на дотацію транспорту. Тільки в нас з цього зробили бізнес ще й прибутковий.
с какого фига человек, не пользующийся городским автобусом, должен его дотировать?
на городские деньги пусть строят дороги - ими все пользуются
У Львові ми за комунальні автобуси платимо 2 рази. Бо закупляються вони за рахунок бюджету міста, а ціна проїзду така як і в приватних перевізників
а що після придбання бусів на їх експлуатацію можна вже гроші не витрачати? :facepalm:
-
с какого фига человек, не пользующийся городским автобусом, должен его дотировать?
на городские деньги пусть строят дороги - ими все пользуются
У Львові ми за комунальні автобуси платимо 2 рази. Бо закупляються вони за рахунок бюджету міста, а ціна проїзду така як і в приватних перевізників
а що після придбання бусів на їх експлуатацію можна вже гроші не витрачати? :facepalm:
До чого тут експлуатація? Створено умови для нечесної конкуренції. Приватникам ніхто на халяву автобуси не дає.
-
Соромлюсь спитати, пацани , ви точно сповна розуму ? Нічого особитого . Просто цікаво.
Один х.ню городить - другий лайкає..
:facepalm:
Хочеш Венесуелу тут?
З сусідньох гілки. Низькі ціни
а чому не США?
у США ціни на бензин значно нижчі ніж в Європі
-
щоб провчити оборзілих маршруточників
До чого тут маршрутники. коли в Тернополі єдиний квиток ? І ціна однакова в комунальному і приватному транспорті? Може то міська влада "оборзіла" піднявши тарифи в два рази від сусідніх обл. центрів?
тобто всюди маршруточники оборозілі, а в Тернополі - няшкі?
ну ок
-
https://twitter.com/view/status/1059112900382605312
у 17 такі ж революцію робили? :D
-
Ні, там заробітки дозволяють не померти з голоду.
Все дуже просто.
І ну нас дозволяють. Якщо працювати, а не імітувати роботу.
Давай без балабольства. Яка сфера? Яка саме галузь?
Водій тролейбуса імітує роботу? А водій-дальнобійник?
У Данії наприклад неважливо хто ти, садівник, чи вчителька початкових класів - ти зможеш жити нормально, не виживаючи.
В Україні не тільки не створюються нові робочі місця, але ті що є просто за дуже жалюгідно-жебрацьку заробітну плату, яку навіть "працювати на туалет" називати язик не повертається.
А що тобі заваджає створювати робочі місця? Що тобі заважає платити достойну зарплату?
А що тобі заважає припинити на ФУПі пустопорожню балаканину по методичкам Палія-Медведєва?
Заважає законодавство яке витягує багато податків та останні соки з малого та середнього бізнесу. Дешевше закритися ніж продовжувати працювати. А якщо справа йде про виробництво чогось, то годі й думати.
-
як на мене для Тернополя з 3 до 8...це овердохуя
це якби для киева з 4 до 12-13
а могли ж зробити 4-5 дья початку...ідіоти бгг
а спасітєль надаль вже ппоіарився на зниженні :weep:
-
В нас в Полтаві знизили з місяць назад. З 5 грн. до 4 грн. в маршрутках і з 3 до 2 в тролейбусі.
Нифигасе у вас коммунизьм. В Киеве по 8грн. Пригород-Киев по 12-18грн, хотя по расстоянию может быть как в Киеве маршрут.
-
Давай без балабольства. Яка сфера? Яка саме галузь?
Водій тролейбуса імітує роботу? А водій-дальнобійник?
Щоб підняти зарплатню водієві громадського транспорту, насамперед потрібно встановити відповідну вартість проїзду, проти чого якраз так яро виступають наші соціалісти.
Невже так важко зрозуміти, з якого боку віз, а з якого - кобила?
У Данії наприклад неважливо хто ти, садівник, чи вчителька початкових класів - ти зможеш жити нормально, не виживаючи.
Справа держави - забезпечити сприятливі умови бізнесу. Справа кожної конкретної людини - вимагати у бізнесу достойну зарплатню. Спочатку словами, потім страйками, і, зрештою, ногами.
Заважає законодавство яке витягує багато податків та останні соки з малого та середнього бізнесу. Дешевше закритися ніж продовжувати працювати. А якщо справа йде про виробництво чогось, то годі й думати.
Отут згідний. А тепер подумай, чому держава стягує таку к-ть податків, для чого вони використовуються?
-
сраний соціалізм з обдовбаними маршрутками
-
ну що, як там усім тернопільським любителям халяви сьогодні їздиться "по 4" ? :shuffle:
-
ну що, як там усім тернопільським любителям халяви сьогодні їздиться "по 4" ?
Нє, на 4 тільки окремі кадри їздять, більшість поїхали 2-кою.
-
Щоб підняти зарплатню водієві громадського транспорту, насамперед потрібно встановити відповідну вартість проїзду
Після цього, щоб підняти зарплату заправнику - треба підняти ціну бензину, продавцю - ціну продуктів, пекарю - ціну на хліб і так далі та далі. Але якщо не працює належним чином економіка, не підвищується продуктивність праці - це банальна інфляція!
-
не підвищується продуктивність праці - це банальна інфляція!
Продуктивність праці це не панацея, можна дуже продуктовно копати і засипати ями, але не заробити ні копійки.
Продукція має мати попит (якісна і розкручена), видатки на її створення + маржа мають бути якнайменші (щоб вона була конкурентноздатною).
Також продукцію, переважно, необхідно вигідно доставити на територію, де її можна збути (продавати якісний і сухий пісок в пустелі - марне заняття, особливо, якщо ще й там покупців нема), тобто потрібен платоспроможній попит.